Beoordelingen over Mezzo Hotel & Business 3-sterren

Paalsesteenweg 170, 3583 Beringen, België

#1 van de 1 hotels in Beringen

Prima business hotel

Ramen kunnen niet openen, dus enkel droge lucht tijdens verblijf. Restaurant bij het hotel hoger segment qua prijs, echter lokaal prima alternatieven te vinden voor helft van het geld...

Locatie kortbij snelweg, ruime kamer en badkamer. Rustige kamers/opzet. Zeer uitgebreid ontbijt, grootste pluspunt bijovernachting, 15 euro ruimschoots waard.

Bij goed weer is het terras een pluspunt een minpunt was dat...

Bij goed weer is het terras een pluspunt een minpunt was dat er enkel drinken uit automaat kon worden geconsumeerd. Een glas wijn had fijn geweest na een autorit.

Modern hotel.

Dat het restaurant gesloten was terwijl het voor de boeking werd aangeprijsd. Prijs van hotel moet echt lager als restaurant gesloten is.

Modern hotel. Goede faciliteiten. Goede aandacht voor energiebeheersing en milieu. Je merkt dat ‘hardware’ overheerst ten opzichte van ‘software’ personeel. Begrijpelijk maar jammer.

Het ontbijt was heerlijk.

Tapijt in de kamers vind ik persoonlijk niet hygienisch

Het ontbijt was heerlijk. We hebben goed geslapen op een goede matras en de badkamer met douche was picobello. Ook geen last gehad van lawaai van buiten of andere hotelgasten.

Rustig hotel met mooie kamers op een goed bereikbare locatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kussens waren erg zacht en dun. Het restaurant/brasserie was gesloten. Het ontbijt was lekker, maar erg prijzig!

De bedden waren heerlijk. De douche ruim en een lekkere brede en harde straal.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Nieuw en zeer proper! Geen bar, maar gratis koffie / water gelegenheid in de centrale ruimte.

De BE tv-zenders deden het niet.

Zeer nette moderne kamers voorzien van alle gemakken en details waar het vaak nog aan kan ontbreken bij gelijkaardige hotels. Mini-bar op de kamer met gratis flesjes plat en bruis water. Kleine details als zelfs een haakje in de badkamer voor het ophangen van toilettas! Kortom; gedacht aan alle gemakken.

Goed hotel met slechte service/klantenbeleid.

Van mijn kant had ik een foutieve boeking gedaan. Per abuis een dag eerder geboekt. Toen ik bij het hotel aankwam kreeg ik dus te horen dat ik een dag eerder verwacht werd. Dit was mijn fout. Wat ik zeer jammer vond was dat ik toch voor 2 volledige dagen moest betalen. Natuurlijk het goed recht van het hotel maar toch jammer dat ze er op die manier mee omgingen. Van mijn kant was er absoluut sprake van een vergissing en geen kwade opzet. het hotel was op beide dagen niet vol dus omzet hebben ze niet misgelopen. Kenmerkend voor dit hotel vind ik dus een slecht klantenbeleid/service. Jammer, volgende keer voor mij een ander hotel.

Goede, verzorgde kamer

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Droge strot van de luchtbehandeling hielt me 2 nachten wakker

Het is heel simpel. Het hotel ligt op een industrieterrein aan een drukke weg. En belangrijk; het raam kan niet open. daardoor koelt het niet af in de kamer 's-nachts en krijg je een droge strot. twee nachten zeer slecht geslapen onder een veel te dikke dons die ik er uiteindelijk maar uithaalde. Als je pech hebt, heb je een kamer die op de overdekte ontvangsthal uitkijkt. Je moet het doen met de verschrikkelijke lucht installatie die erg veel lawaai maakt. Volgende keer toch een andere keuze.

schoon, ruim. Het naastgelegen restaurant is goed (wel prijzig).

Zeer aangenaam verblijf in dit moderne hotel met parking!

Niets!!

Zeer aangename inkom, ruim hotel met mooie kamer en badkamer, parking voor de deur, meteen bij de snelweg. Vriendelijk onthaal en permanente koffie-en theecorner beschikbaar!!Prijs/kwaliteit super!!

• Beoordeeld op: 23 november 2017

normaal altijd prima tot net deze keer niet

Ben regelmatig klant in het Hotel omdat ook vanuit Friesland Campina uw hotel wordt aangeraden. Alleen, deze keer ben ik op het laatste moment ziek geworden en kon ik niet op de afspraak zijn. Ik belde om 13u en kreeg te horen dat ik voor 12 u geen kosten aangerekend kreeg .... gezien de omstandigheden , 1 u verschil ... hadden we daar niet slimmer mee kunnen omgaan ? Regels zijn er om te respecteren en orde te behouden, regels moeten ook naar de geest kunnen toegepast worden. Voelde me echt teleur gesteld, voor 1 keer dat ik zelf niet kon komen opdagen, wegens overmacht .... Vandaar mijn specifieke lage score

Mooi hotel maar te duur en te warme kamer voor zijn prijs.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn veel te warm en er is een gebrek aan zuurstof. Er kan ook geen raam open om alles even te verluchten. Slapen met de airco is de enigste manier maar dan sta je op met hoofd- en keelpijn. Ontbijt moet je de dag ervoor al bestellen. Eieren waren koud dus nieuwe gevraagd en gekregen maar als je 10 minuten moet wachten verpest dat een beetje je planning. Onderbemand in het weekend, leven duidelijk van de zakenmensen in de week. Geen minibar op de kamer.

Ruime kamer met goede bedden en een moderne badkamer. Gratis koffie, thee en water in de lobby. Goeie ligging aan de snelweg. In de ondergrondse parking kan je je fake hybride wagen opladen. Gratis wifi.

aangenaam kortverblijf

persoonlijk hou ik meer van een open raam dan van airco, maar ik snap wel waarom men daarvoor kiest

nette ruime kamers geen geluidshinder ruime parking mooi ontbijtbuffet met voldoende keuze

Zijn sterren meer dan waard

Spijtig dat er geen bar is om iets te drinken. Het restaurant naast het hotel was uitstekend maar te vroeg dicht om samen met vrienden gewoon iets te gaan drinken.

De vriendelijke service, de zeer propere kamers en goede bedden.

Geen vakantiegevoel maar zakelijk is dit hotel oké.

dat er geen Bar open was om nog een aperitief of wijntje te kunnen drinken. Weinig keuze in de drankautomaat.

de kamers waren zeer goed. Alsook de badkamer. Onthaal was zeer goed, vriendelijk, mochten zelfs onze fietsen in de garage zetten (voor het slechte weer)

Aangenaam verblijf wat in de toekomst naar alle waarschijnlijkheid nog wel gebruikt zal worden.

De kamers waren, ondanks airco, toch behoorlijk warm. 2 maanden eerder navraag gedaan naar super charge oplaadpunt voor elektrische auto. Er werd toen aangeven dat men er mee bezig was, maar nog niet actief in gebruik. Bij aankomst kregen we hetzelfde antwoord, dus weten wij niet of dit antwoord op waarheid berust. Daarentegen kregen we wel een parkeerplaats in parkeergarage, waarvoor wel 14 euro per nacht betaal moest worden, om ook stopcontact te mogen gebruiken. Super charge oplaadpunt zou voor ons voordeliger geweest zijn.

Een vriendelijke ontvangst en vragen werden meteen beantwoord. Jammer dat de tussendeur tussen kamer van ouders en kamer van kinderen in het slot viel, waardoor we nog niet snel bij de kinderen konden geraken mocht dit nodig geweest zijn. Deze deur was nl. alleen te openen met sleutel, geen deurklink aanwezig. Ontbijt was ruim voldoende met verschillende keuzemogelijkheden en een prettige ruimte om te ontbijten. De opmerkingen die we na ons verblijf hadden, zijn meteen genoteerd en er werd aangegeven dat hier actie op ondernomen zou worden.

Alles was tip top in orde!

Alles was tip top in orde! moderne en ruime indruk bij het binnenkomen,vriendelijk onthaal en duidelijke uiteenzetting, airco werkt prima, rustig ondanks drukke verkeer, netjes.. een echte aanrader !

Rustig.

Een kamer met dubbel bed heeft een kluis, een frigo, een grote kleerkast. Een kamer met 2 enkele bedden heeft dit allemaal niet. Dus als alleenstaande of als je met een vriendin reist krijg je niet dezelfde faciliteiten en betaal je toch dezelfde prijs. kamers zijn ook verschrikkelijk warm en als je de airco opzet dan tocht het enorm.

Rustig. Voorzieningen van koffie en thee. Ruime kamer. Veel licht.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Op een plek waar je eigenlijk niet wil zijn, een goed hotel.

ontbijt is niet heel bijzonder maar kost toch € 16,00.

Op een plek waar je eigenlijk niet wil zijn, een goed hotel. Maar de ramen kunnen niet open. Er is wel een goede airco. Het hotel biedt zelf geen restaurant faciliteit, maar wel een ontbijt. Je kunt bij het restaurant dat aan het pand vastzit en door een andere eigenaar wordt beheerd, erg goed eten. Kamer is ruim en schoon.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Zeker een aanrader.

Prijs/kwaliteit verhouding is perfect! Stille en uiterst verzorgde kamers. In de lobby gratis lekkere koffie te verkrijgen. Water in minibar is eveneens gratis. Voldoende parkeergelegenheid op domein van het hotel. We komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Goed ontbijt.

Een minpuntje is wel dat de brasserie op zondag niet open is.

Goed ontbijt. Mooie en ruime kamer. Vriendelijke ontvangst. Wat ook héél goed was is dat ik mijn motor in een afgesloten garage kon zetten.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Alles was hel goed.

De verwarming in de kamers, voor mij was het er niet warm genoeg en voor mijn ouders ook niet,zeker n de badkamer als je uit de douche komt.

Alles was hel goed. Het restaurant juist naast het hotel ie een groot pluspunt . En heel lekkere keuken en super vriendelijk .

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

De kamer en de accommodatie

Omschrijving op booking.com kwam niet overeen met de werkelijkheid,maar daar konden de mensen van Mezzo niet aan doen. Ideaal business hotel

De kamer en de accommodatie

• Beoordeeld op: 7 december 2016

prima modern hotel met goede ligging

jammer is dat restaurant apart is naast hotel en apart moet worden afgerekend. Ontbijt was goed maar niets bijzonders. De balie is tijdens in- en uitcheckuren maar beperkt bemand en dat leidt tot wachttijd. waarom kan ik in Europa niet via de express checkout vertrekken en kan dat in de VS wel?

prima hotel, nieuw, goede ligging, goede kamers, schoon

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Zeer behulpzame receptionist, zeer goede matras,zeer netjes,...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alleen de wekker van tv staat 1 uur verkeerd. Maar ik denk dat eigenlijke klok van de tv niet zichtbaar is, dus personeel zal dit niet weten.

Zeer behulpzame receptionist, zeer goede matras,zeer netjes, gratis wifi,leuk...

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Een modern goed uitgerust hotel, perfect voor enkele overnachtingen. Met een goede prijs/kwaliteitve
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Te weining VLAAMSE kanalen op de TV ( VTM, Q2, VIER,.. ontbreken)

Vriendelijk onthaal. Gratis koffie en water ter beschikking in de lounge. Ruime kamer Airco aanwezig! Zeer uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 1 september 2016

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was werkelijk een fantastisch glutenvrij ontbijt voor mij geregeld. Zo lekker dat ik navraag heb gedaan naar het merk. En ik kreeg spontaan een broodje mee.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Prima hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Héél vriendelijk onthaal. Kamers zeer schoon en geluiddicht. Airco werkte prima ( hittegolf buiten).Koffiefaciliteiten = gezellig. Verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Een aanrader!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verlichting in de badkamer : te weinig belichting van de spiegel --> aanbrengen make-up lukt niet voldoende.

Zeer nette, ruime kamer. Uitgebreid en verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

zeker voor herhaling vatbaar!!

Ramen konden niet geopend worden .dit vond ik een minpuntje , aangezien ik altijd met Open ramen slaap .

De kamer was kraaknet, en ruim ...zalige douche! En 24/24 u koffie en thee gratis te verkrijgen !echt een aanrader dit hotel !!

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Dit hotel is zeker aan te raden voor een kort verblijf. Alles is prima verzorgd en heel schoon.

Het hotel komt wat koud over door het grote atrium. Je hebt het idee meer in een bedrijven verzamelgebouw binnen te stappen dan een hotel.

Het hotel is zeer gemakkelijk aan te rijden. Héél schoon! Kamers zijn zeer ruim, ontbijt is uitstekend verzorgd en de koffie voorziening erg prettig en netjes.

gewoonweg goed

Vriendelijkheid, netjes, mooi zakelijk hotel

Alles ultra modern en strak ingericht.

Alles ultra modern en strak ingericht. Een aanrader.

Nette en ruime kamers, hartelijke en persoonlijke bediening...

Nette en ruime kamers, hartelijke en persoonlijke bediening en een uitgebreid ontbijtbuffet met vele verse producten. Niets op aan te merken!

Uitstekende aanrader

alles inorde

alles ok

super goed

super goed

Mooi hotel met mooie kamers, super ontbijt, goede service. Prachtige wandelingen in buurt!

Heerlijk ontbijt: verse aardbeien, zalm, mozzarella en tomaatjes, super lekkere croissants,... echt super! Prachtige kamers!

AANGENAAM VERBLIJF

NIKS

ALLES VOLDEED RUIMSCHOOTS AAN DE VERWACHTINGEN

Gewoon perfect zoals we verwacht hebben.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gewoon perfect zoals we verwacht hebben.

Aangename locatie en aangename ontvangst maar vooral zeer smakelijk gegeten in het bijhorend restaur

Helemaal niets, ben zeer tevreden

Alles was er naar wens !

Uitstekende verhouding prijs/kwaliteit

Zou het niet weten

Goed zakelijk hotel. Ondanks de ligging nabij drukke weg geen geluidsoverlast Zeer leuk restaurant weliswaar aparte uitbating

Een aanrader voor een bezoekje aan limburg
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets, alles was perfect zoals het was

Zeer vriendelijke ontvangst Lekker ontbijt Gratis water, koffie en thee

zeer goed voor korte stay overs ideaal

alles correct zoals het hoorde. kamer en service tiptop in orde

prima, naar tevredenehdi

Iets uitgebreider ontbijt

Kamers prima, weinig nederlandse televisiezenders :)

Heel uitgebreid en verzorgd ontbijt

Heel uitgebreid en verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

De rust en stilte in het hotel

Mogelijkheid om wat te eten

De rust en stilte in het hotel

Ruime en zeer goede kamers

Tv.. slecht ontvangst en een zeer basis aanbod.

Ruime en zeer goede kamers

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Nette, rustige kamers.

De ramen kunnen niet open.

Nette, rustige kamers. Parkeergelegenheid gratis voor de deur. Eenvoudig maar verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Super!

Alles was heel goed!

Mooi hotel voor een goede prijs
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was goed maar niet echt luxe.

Mooie kamer, schoon. Vriendelijk personeel bij de receptie. Gratis koffie in de koffiecorner met fruit

Aantrekkelijke, moderne accommodatie ,met schitterend restaurant .
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vlotte service-Casual- vriendelijk . Kraaknet. Aanrader.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Aangenaam toeven tegen stevige prijs.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs was iets te hoog voor wat er geleverd werd.

Aangenaam verblijf maar toch prijzig ondanks de geleverde kwaliteit.

Moderne , rustige en propere accommodatie.Een aanrader.Prima prijs-kwaliteit.

Propere kamers Rustig.

Voor herhaling 👍🤗

Extra betalen voor de parking

Heerlijk onthaal,zowel personeel als het gebouw Super mooi accomodaties

Perfect gewoon

Hygiene en comfort

Liften zijn apart met overloop naar de kamers = geen...

Liften zijn apart met overloop naar de kamers = geen geluidshinder

Heel geschikt voor een nachtje weg.

De omgeving aan een drukke weg. Het restaurant dat niet van het hotel zelf was viel vrij duur uit.

De kamer en het bed waren heel goed.

Geen rustige kamer

Geen rustige kamer

Zeer goed

De ruime kamer behulpzaam personeel. Modern mooi hotel

Alles was geweldig 👍👍

Helemaal niets

Alles was geweldig 👍👍

Badkamer is ruim.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer is ruim. Zeer propere kamer.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

verlichting boven de lavabo in de badkamer is te gering

verlichting boven de lavabo in de badkamer is te gering

Nieuw en modern hotel, ruime rustige kamer, alles heel...

Nieuw en modern hotel, ruime rustige kamer, alles heel schoon. Vriendelijk personeel zeer verzorgd en lekker ontbijt goede parking

Heerlijk ontbijt

Heerlijk ontbijt

zie aanhef
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het verblijf, de overnachting , het ontbijt en het avondmaal in het restaurant zijn allemaal zeer goed meegevallen. Geen opmerkingen.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

aanrader ,

goede ontvangst , goede kamer en badkamer en heel uitgebreid ontbijt , topper

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Een heel mooi en een zeer goed hotel

Het was heel proper en de mensen aan het onhaal waren heel vriendelijk

Voor ons het perfecte hotel voor tussendoor vakantie, citytrip of uitstapjes in de streek.

Kamer heel netjes en ontbijt uitgebreid.

Prijs/Kwaliteit top
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer goed gelegen hotel. Met een heerlijk en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 april 2017

mooi, aangename verzorgde kamers

mooi, aangename verzorgde kamers

Duurder dan rechtsstreek boeken

Booking.com is €25 duurder dan het hotel zelf. Als je rechtstreeks boekt via het hotel ben je goedkoper uit. Dus zo goedkoop is Booking niet

De kamer

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Net iets te duur om te kunnen spreken prijs kwaliteit oké

Het ontbijt vond ik ontgoochelend. Prijs kwaliteit kwamen niet overeen. Industriële keuze, niks gezellig of vers gemaakt.

Mooie kamer en netjes

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Heel goed hotel.

Prachtige kamer en heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Een vriendenbezoek in Beringen

Ontbreken van een antislipmat in de douche alsook een handgreep tegen vallen

Zie hoger. Geen bijkomende opmerkingen

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Uitstekend hotel. prijs/kwaliteit

Prachtige kamers.

Accommodatie was goed verzorgd.

Ontbijt was niet inbegrepen. Dit kost 15 euro pp extra, dan is de totaalprijs van 149 te duur.

Accommodatie was goed verzorgd. Personeel vriendelijk.