Beoordelingen over Hotel Mille Colonnes 1-sterren

Martelarenplein 5, 3000 Leuven, België

#10 van de 27 hotels in Leuven

De ligging is ideaal voor een bezoek aan Leuven.
    • Kamer met Kingsize Bed

Het hotel was heel goed, 1 minpunt bij het restaurant: we kregen ons eten (dat wel heel lekker was) al toen ons aperitief nog niet op was.

De ligging is ideaal voor een bezoek aan Leuven. De kamers hebben alles wat nodig is.

mooie locatie tegen over het station
    • Kamer met Kingsize Bed

reservering voor kingzise bed bedden afmeting bed 140 cm geen kingsize dus. prijs kwaliteit stat niet in verhouding. benauwd op de kamer geen airco.

mooie locatie tegen over het station ontbijt prima in orde gastvrije mensen s'morgens.

Leuven is een gezellige stad met oude gebouwen en veel terrasjes.
    • Kamer met Kingsize Bed

De kamer was erg klein en somber. Heel donkere kleuren waardoor deze nog kleiner leek. Badkamer ook minimaal.

Het ontbijt was prima. Dit is in het restaurant wat bij het hotel hoort.

Perfect voor vliegen vanaf Brussel

Alles wat we zochten

Perfect voor als je de volgende morgen moet vliegen naar Brussel. We vlogen erg vroeg en kregen daarom zelfs een lunchpakket aangeboden en het ontbijt was echt fantastisch. Vriendelijk personeel en prima hotelkamers!

Vriendelijk personeel, propere en nette kamer.

We hadden een zorgvuldig ontbijtpakket verwacht zoals het ontbijtbuffet voor handen is (hebben in het hotel al meerdere keren gelogeerd). Bovendien zeer slordige verpakking !

Vriendelijk personeel, propere en nette kamer. Goed restaurant.

Dankzij goede locatie en dicht bij station, aanrader voor wie een nachtje wil reserveren

Prijs : aan de hoge kant, zeker omdat we al vroeg gereserveerd hadden. Onthaal niet zo professioneel. Veel trappen en warme kamers.

Locatie en ontbijt

Kwaliteitsvol hotel zonder veel overbodige franjes,ideaal voor bezoek Leuven,fietsvakantie.

Het bij gereserveerd diner is geen duidelijke formule voor hotelgasten.Hier misschien meer duidelijkheid of voorstel kleine menu'tje.Deze opmerking is misschien al ver gezocht en zeker niet als tegenvaller bedoeld.

heerlijk ontbijt met kwaliteitsproducten. Het hotel is bijzonder goed gelegen wie Leuven bezoekt.Hoek Martelarenplein/Bondgenotenlaan. Fietsen mogen gestald worden in nabijgelegen magazijn.Aanrader fietsvakantie.

Prachtige accomodatie prijs/ kwaliteit !

Kan niks vinden dat tegenviel .

Het ontbijt was prima in orde niks te kort . Werd ook voortdurend bijgevuld ! Ook de kamers prima in orde . Een echte aanrader .

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Ik kom hier nog terug.

Ondanks alle beloften was er geen kosteloze WiFi; het signaal was gewoon te zwak. Men heeft mij wel toegang verschaft tot een alternatief netwerk.

Het ontbijt is eerste klas, een meersterrig hotel waard.

Degelijk gevarieerd ontbijt.

geen lift

Degelijk gevarieerd ontbijt. ruime kamer, proper, ligging tegenover station aan een plein met veel terrassen en horeca zaken. verdient meer dan 1 ster

Het hotel is gelegen tegenover het station en de stadskern...

Het hotel is gelegen tegenover het station en de stadskern is vanuit het station goed te belopen. Het ontbijt is lekker! Personeel doet erg hun best het je naar de zin te maken.

Heerlijk weekend Leuven

Geen airco maar dat wisten we.

Prachtig hotel, heerlijk ontbijt, ruime kamers met goede bedden! Met iets minder warm weer ( geen airco) kiezen wij zeker weer voor dit hotel! Ligt ook op super locatie.

Een zeer goede verhouding prijs - kwaliteit.

De ligging, vlakbij het centrum van Leuven en (via de trein) dicht bij Brussel en de luchthaven van Zaventem (Brussels Airport). de netheid van de kamer, het overvloedig ontbijt dat al vroeg beschikbaar was.

Ideaal voor kortverblijf

WiFi !! Ik kwam ook telkens op Telenethomespot terecht ipv de locatie zelf...

Ontbijt was heerlijk & de kamer was supergezellig ! Fraai gebouw ook gedecoreerd met permanente kerstversiering...

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Perfecte kamer en schitterend ontbijt voor die prijs!

Niets viel tegen. Er was geen lift, maar wat wil je?

Vlak tegenover het station en met zicht op het plein, zonder er hinder van te ondervinden. De kamer was ruim en perfect in orde, met een schitterend bed. Op het ontbijt ontbrak alleen Champagne.

kamer was erg klein en geen goede stoelen om op tezitten ...

kamer was erg klein en geen goede stoelen om op tezitten kon net de douch in het was wel schoon geen haakje voor je handdoeken ontbijt was heel goed en werd goed aangevuld

Gelukkiglijk voorbij en niet voor herhaling vatbaar

Ik had op voorhand gebeld met de vraag of het mogelijk was om rond 6u ‘s morgens te ontbijten. Waarop men mij vertelde dat dit niet mogelijk was maar 6u15 was wel haalbaar. Het zou wel vrij beperkt zijn. Toen ik op woensdagavond aankwam, was dit ineens niet meer mogelijk wat het ontbijt was pas vanaf 8u.

Dat ik hier slechts 1 nacht heb verbleven en ‘s morgens niemand van het personeel moest tegen komen.

Superleuke citytrip gehad in Leuven.

Staat van het bed (kuil in matras) Geen parkeergelegenheid bij hotel.

Goede locatie, heerlijk ontbijt, mooie kamer, schoon. Vriendelijke mensen. Zeer goede prijs!

Fantastische prijs-kwaliteit verhouding in het centrum van Leuven

Sommige delen van de vloer zijn gehorig (bijv. bij de badkamer).

Goed ontbijt en ligging is perfect. Nog geen 10 min lopen naar het centrum. Parkeergarage en station op het aangelegen plein. Leuke kroegjes en restaurantjes op ditzelfde plein.

Goed hotel om stad te bezoeken! Dicht bij treinstation.

Dat de bagage niet in een aparte afzonderlijke ruimte kan worden gezet!

Het ontbijt was uitgebreid! Wel spijtig dat het maar tot 9 uur is! De mevrouw van het ontbijt is heel vriendelijk!

Voor een festival weekend een goede optie in Leuven.

De bedden hadden een kuil. In de douche geen plankje voor de shampoo en de douchebak is erg glad.

De kamer was ruim, de ligging goed t.o.v. station, shuttlebussen en centrum.

Prima.

Klein minpuntje: de douche was superglad.

Het ontbijt was super-lekker met veel keuze. Mijn kamer had een prachtig uitzicht op het Martelarenplein en het station van Leuven, heel goed bed met zacht donsdeken, mooie badkamer, tv, bureau, extra tafeltje...

Geweldig lang weekend gehad. Alles goed te bereiken met een 3-dagen openbaar vervoer voor €12

Parkeer faciliteiten viel tegen, had graag wat meer informatie ontvangen over de mogelijkheden.

Ontbijt was heerlijk en de Botanische tuinen was fantastisch, een echte aanrader!

Lekker ontbijt, aardige kamer.

De geur in het hotel. Er hing echt een vreselijke rioollucht, met name in het restaurant en de gangen. Gelukkig was dit in onze kamer niet zo. De badkamer was erg stoffig en bedden erg zacht.

Lekker ontbijt, aardige kamer. Op loopafstand van het station, leuke winkels en restaurants. Goed betaalbare parkeergarage op ruim 10 minuten lopen van het hotel.

Geweldig!

Het ontbijt was zeer goed! Dekamer was voor ons goed genoeg om te slapen en douchen ,de rest van de dag was je toch buiten om de omgeving te ontdekken en bezienswaardigheden te bekijken .

Goed bed.

Er ging een hardnekkig putgeurtje in de kamer. Jammer!

Goed bed. Lekker, gevarieerd ontbijt. Vlakbij station Leuven. Makkelijk auto parkeren in parking station.

Prima logies, uitstekend ontbijt, ruime kamer met alle comfort

Zeer lekker ruim ontbijtbuffet. Telkens vers aangebrachte eitjes gebakken met groentjes tussen, gerookte zalm, tomaat met mozzarella, kwaliteits yoghourt, allerlei broodjes, ... Zeer goed gelegen, dicht bij het station. Geen straatlawaai. Ruime kamer, goede douche, goede verwarming en verlichting. Prijs - kwaliteit op een zondag geboekt is zeer interessant.

Fijn hotel, waar voor je geld.

Het bed heeft zijn beste tijd gehad.

Goed ontbijt. Ruime kamer op de zolderverdieping. Heerlijke stilte. Niets gehoord van andere gasten terwijl alle kamers bezet waren.

Prima ontbijt, lekker stil, centrale locatie.
    • Kamer met Kingsize Bed

Muffe lucht op de kamer, maar ramen kunnen open, bed is wel erg zacht, haakjes in kamer en vooral badkamer voor handdoek etc ontbreken.

Prima ontbijt, lekker stil, centrale locatie.

Goede prijs-kwaliteitverhouding, goed plekje

Het hotel is gehorig en de bedden zijn erg zacht. Verwarrend is dat er geen receptie is. Om bij je kamer te komen, moet je door een vol restaurant lopen met je koffer. Als je zoals ons in de avond aankomt althans.

Ontbijt was erg goed, de locatie prima. De kamers klein, maar goed.

Redelijk

Bij het inchecken stonden we voor een dichte deur, er hing een briefje met een tel nr.. geen gehoor, hotel zelf gebeld gaven ze aan dat de deur open was. Erg onprettig en onduidelijk! Te zachte/ingezakte bedden..

Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Goede keuze

Na 2 dagen verblijf, kamer en ontbijt kunnen wij u meedelen dat dit ons zeer goed bevallen is. Wij zijn er eergisterenavond ook gaan dineren. Hierbij willen we de kok nogmaals bedanken, hij verdient een dikke pluim.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Prijs/kwaliteit, zachte bedden, (gratis) fles water op...

Alles was prima in orde. Geen minpunten !!

Prijs/kwaliteit, zachte bedden, (gratis) fles water op de kamer, gratis tandenborstels met tandpasta in verwerkt. Het toppunt was het heerlijke ontbijt met verse eitjes (spiegelei, hardgekookt eitje, spekreepjes, verse vruchtensalade, ...) kortom voor ieder wat wils !! Dit voor een 1 * hotel, is gewoonweg super !!

Ik kom hier regelmatig voor een kort verblijf.

Ik kom hier regelmatig voor een kort verblijf. Vaak moet ik heel vroeg uitchecken. Dan wordt een heel compleet, goed verzorgd ontbijtpakket voor mee klaar gelegd. Goede service!

Verblijf zonder negatieve opmerkingen, en zeker aan te raden!

De kamer was zeer ruim, met ook een grote badkamer. Alle faciliteiten waren aanwezig, en nergens een negatieve opmerking. Het ontbijt was beschikbaar tot 10u30, wat een grote plus is, aangezien veel hotels hiermee vroeger stoppen.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

zeker voor herhaling vatbaar.

Kamer was helaas niet gereed, hebben hiervan direkt melding gemaakt,kreeg als antwoord dat mensen te laat vertrekken uit hun kamers en dat deze daardoor niet optijd gereed zijn voor de volgende gasten. Er was maar een persoon verantwoordelijk voor alle kamers en de schoonmaak van t restaurant.dat kan toch niet goed gaan.

ontbijt was zeer uitgebreid,met voldoende verse produkten voor ieder wat wils.Brood was er in verschillende soorten aanwezig en de eitjes werden steeds vers gebakken. ook was er een variatie aan koffiekeuze en thee.

Wij hebben hier een heel aangenaam verblijf gehad.

Voor mij persoonlijk was het matras op het bed veel te zacht maar dat is persoonlijke voorkeur. En dat je steeds door het restaurant moet als je het hotel wilt binnengaan of buiten gaan.

Goed en vriendelijk ontvangen door hotelpersoneel. Voldoende ruime, propere nette kamer en badkamer. En een heel goed ontbijt met meer dan voldoende keuze. Ga dit zeker aanbevelen bij vrienden.

Een prima hotel voor een geweldige prijs.

Een prima hotel voor een geweldige prijs. Al het noodzakelijke voor een goede nachtrust is aanwezig en het is goed gelegen. Ook het ontbijt is lekker.

prima geslapen uiteindelijk

Er is geen rekening gehouden met mijn verzoek, as low as possible, vervolgens zat ik op 5 hoog op de zolder zonder lift en smalle traptreden, lage leuningen!

Ontbijt en kamer prima

Bevredigend.

Slecht geslapen door grote pomp die ergens aan het draaien was (werken station ?). Leek alsof iemand de ganse nacht house-beats aan het draaien was.

Ontbijt was goed uitgebreid.

voor herhaling vatbaar.

We moesten veel trappen doen met de valies. We lagen langs de straatkant waardoor wel soms lawaaihinder.

Het ontbijt was zeer lekker! De kamer was ruim en net, alsook de badkamer. Het personeel is vriendelijk.

Kleinschalig hotel, verzorgde kamers, uitgebreid ontbijt,...

Kamers enkel per trap bereikbaar.

Kleinschalig hotel, verzorgde kamers, uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel. Dicht bij station en toch vrij rustig. Goeie prijs-kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Vriendelijk, behulpzaam personeel, stille kamer, uitzicht op...

Wat verouderde en eenvoudige douche, zichtbare eerdere lekkages in plafond. De loop door het restaurant verbaasde ons wat. Als dinerend gast in de loop is het onrustig.

Vriendelijk, behulpzaam personeel, stille kamer, uitzicht op plein. Uitstekend ontbijt in het restaurant; in de avond mooi geserveerd en goed te dineren. Parkeren op loopafstand voor 6 euro per dag in overdekte parking P Minckelers. Ruime kamer, zitje voor twee personen.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Ideaal zakenverblijf

Geen degelijk btw-bonnetje kunnen krijgen (enkel van het restaurant en niet van het hotel) want waren het boekje kwijt. Baas is niet altijd aanwezig om zulke zaken te kunnen oplossen.

Telkens ik in Leuven moet zijn voor opleiding, kies ik dit hotel. Prima prijs-kwaliteit verhouding, ruime comfortabele kamer met bureautje, prima ontbijt, op een boogscheut van het treinstation en stadscentrum.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Alles wat je moet hebben...

Tv werkte niet op de kamer, maar hiervoor werd een compensatie aangeboden.

Geweldig ontbijt, fijne locatie dicht bij trein en binnenstad. Geen 5 sterren maar dat weet je voor deze prijs. Alles is gewoon ok, je hebt wat je moet hebben. Fijne geste gedaan omdat de tv op mijn kamer niet werkte.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

de kamer viel tegen als ook de trappen en daar door is u verblijf niet goed personeel en ontbijt oke

de kamer viel tegen te hoog en te klein wij hadden bij de opmerking gezet invalide en hadden een kamer op het derde verdiep voor ons eindelijk zijn wij naar het eerste verdiep kunnen gaan maar die kamer was veel te klein volgens de foto van wat wij bestelt hadden

ontbijt was zeer goed behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Meer moest dat niet zijn als ontbijt.

De kamer was helemaal boven. Er moest bijverwarmd worden met een elektrisch vuurtje, dat gaf dus niet zo'n gezellige warmte. Het groot licht mocht iets feller om te studeren.

Meer moest dat niet zijn als ontbijt. Lekker gegeten dus.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Voldeed prima voor 1 nacht. Ik verbleef er als student.

Het was een beetje chaotisch aan het onthaal. Verder geen opmerkingen.

Meer moet dat niet zijn als ontbijt. Lekker gegeten met als keuze ook zalm. Kamers zijn basic. Geen grote luxe dus, maar dat is voor 1 nacht ook niet nodig.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Goed voor 1 nacht.

Communicatie tussen 2 gebouwen. Ik kreeg een sleutel van de kamer, met een nr erop. Pas na een halfuur hadden ze door dat mijn kamer in het gedeelte ernaast was. Ook s'morgens toen ik het beloofde inbegrepen ontbijt wilde nuttigen, kreeg ik het antwoord dat dat niet voor de logies van het andere gebouw waren. Terwijl u website dat wel aangaf. Al bij al een goede nachtrust gehad, maar ik ga waarschijnlijk toch geen 2e maal boeken.

De kamer was netjes goede bedden.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Het was een gezellige kamer, klein maar fijn.

Ik had gevraagd bij aankomst gevraagd of het mogelijk was om een ontbijtpakket te maken aangezien ik al vroeg moest vertrekken. Dit was geen probleem, alleen toen ik 's ochtends beneden kwam, was dit niet gebeurd. Het personeel was wel behulpzaam om toch nog snel iets samen te rapen om mee te kunnen geven.

Het was een gezellige kamer, klein maar fijn.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

een echte aanrader

Heel proper, lekker eten (zowel 's avonds in het restaurant als het uitgebreide ontbijt), heel rustige omgeving en goede isolatie (de kamer lag vlak boven het volle restaurant, en toch was er niets te horen), WIFI werkt goed. Op website staat ontbijt van 7 tot 9. In het weekend bleek dit 8 tot 10 te zijn, maar we konden zonder probleem toch iets vroeger ontbijten!

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Het is niet de eerste keer, dus ik weet wat ik krijg:...

Het is niet de eerste keer, dus ik weet wat ik krijg: vriendelijke ontvangst, een net bed met een heerlijk zachte matras, proper badkamertje met douche, en een voldoende keuze aan het ontbijtbuffet voor een stevig ontbijt. Ideaal voor wie graag nabij het station verblijft, minder geschikt voor wie minder goed te been is (geen lift).

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Prima prijs/kwaliteit verhouding! Aanrader!

Je moet wel steeds trap lopen naar je kamer. Dus minder geschikt als je slecht ter been bent.

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Mooie locatie, schone kamer, en heerlijk ontbijt. Een prima verblijf gehad!

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Mooi pand, goed ontbijt maar tegenvallende kamer.

We vonden de kamer en de doucheruimte erg klein en er was ook beperkte zitruimte.

Het ontbijt was prima verzorgd en het personeel was vriendelijk en de kamer werd goed verzorgd elke dag.

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding

In kamer 8 kan de badkamerdeur een druppeltje olie gebruiken :) Onthaal zou iets warmer kunnen, komt ietwat onverschillig over.

Prima ligging. Heel centraal, maar toch rustig. Kamer basic maar zeker in orde. Heerlijke douche. Verzorgd ontbijt: heerlijke broodjes, diverse soorten beleg, kortom prima. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Prima locatie, voorzieningen en uitstekend ontbijt!

We wilden 's middags tegen 3-en even rusten op de kamer, was echter nog niet schoongemaakt om deze tijd.

Uitstekend ontbijt, locatie prima! Je bent zo in het centrum. Geen last van bussen en treinen ook al ligt het hotel vlakbij het trein en busstation!

Uitstekende prijs kwaliteitsverhouding, aangename en ontspannende accomodatie

Sommige tafeltjes bij het ontbijt stonden redelijk dicht bij elkaar. Daar dan beetje weinig privacy.

Zoals de vorige keren, voldeed deze accommodatie volledig aan onze verwachtingen. De badkamer was heel proper, met een douche die voldoende hoog was.(niet altijd evident) Heerlijk geslapen in een comfortabel bed. Het ontbijtbuffet was voortreffelijk, heel lekker ontbeten.

Prima, voor herhaling vatbaar.

De bedden waren goed, alleen de hoofdkussens waren te plat. De badkamer was prima, maar het douchewater (wel goed warm!) liep niet snel weg.

Ontbijt was bij de prijs inbegrepen, was heel goed verzorgd. De kamer was basic, rustig, de bedden waren goed. Het hotel ligt tegenover het bus- en treinstation, aan een plein met verschillende leuke horecagelegenheden. De afstand naar het centrum van de stad is makkelijk te lopen, maar er rijden ook veel bussen.

Ideale locatie en lekker ontbijt

Jammergenoeg wel wat lawaai overdag van de bussen aan het station, maar 's nachts hebben we wel een goede nachtrust gehad.

Zeer lekker ontbijt, goede ligging en mooie kamer.

lekker en ideaal gelegen

Onze bagage afgeven 's morgens en men zei inchecken kan van 15 uur, maar om onze kamer was nog niet in orde bij aankomst rond half vier. Er was ook geen gelegenheid om iets te drinken in het hotel dus moesten we bij de buren op café.

Ontbijt was lekker. De kamer was voldoende groot. Ideaal geleggen voor het openbaarvervooer en een bezoek aan de stad.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Niet voor herhaling vatbaar!

We werden naar hotel Industrie verplaatst terwijl we Milles Colonnes hadden geboekt. Als we in hotel Industrie hadden willen zitten hadden we dat wel geboekt. Ik vind dat Booking hier iets tegen moet doen. In de badkamer had men een vochtprobleem en zat schimmel. Op het verzoek aan de schoonmaakster om dit schoon te maken werd niet gereageerd. We hebben dus zelf maar een anti schimmelmiddel gekocht en schoongemaakt. De kamer was verder schoon alleen zat er wel veel spinrag aan het plafond. Er waren weinig stopcontacten in de kamer. De aansluiting van apparatuur door de hoteleigenaar was niet volgens de voorschriften.

Het ontbijt was goed. De ligging van het hotel was centraal.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Eigenlijk niets noemenswaardigs maar de douche in onze kamer (2) sprong regelmatig op erg heet en dan weer kouder.

Zeer naar onze zin gehad, was de prijs meer dan waard! Zowel de kamer als het ontbijt was perfect. Fijne bedden. Parkeertip: voor 6€ per 24h in de jp minckelensstraat op ca 500m van het hotel.

Ligging en prijs.

Voor de prijs mag ik er eigenlijk niet over klagen, maar het licht in de kamer is wel erg ongezellig.

Ligging en prijs. Goed bed. Uitstekend ontbijt. Ondanks ligging bij station was het erg rustig.

Uitstekend ontbijt.

Sterke rioollucht in badkamer met name in de nacht. Erg doorzakkende matrassen. Niet geschikt voor mensen boven 70 kg. In badkamer geen haakjes voor kleding.

Uitstekend ontbijt. Ligging tegenover het station.

-Ruime Propere kamers

genoeg parkeergelegenheid in buurt alleen vrij duur

-Ruime Propere kamers -Uitstekend ontbijt met super verse pistolets en broodjes. en Beleg van topkwaliteit -ligging tov winkels ,oude centrum,kerstmarkt is perfect -zou hier zeker terugkomen

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Voor herhaling vatbaar!

Het enige minpuntje is misschien de enkele beglazing langs de zijde van het Martelarenplein maar daar hebben wij niet echt hinder door gehad. Door de verschillende trappen niet zo geschikt voor mensen die minder mobiel zijn.

Heel vriendelijke ontvangst! Het ontbijt was meer dan in orde! Lekkere broodjes, vers en voldoende beleg, eitjes, spek ... vers fruit, Yoghurt ... Noem maar op het was er! De kamer was zeer ruim en erg netjes, is zelfs geschikt voor een langer verblijf.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Goede prijs kwaliteit verhouding

Entree door het restaurant is een beetje vreemd. Je staat in te checken aan de bar en dat was ging vrij chaotisch. We kregen de sleutel van een kamer die nog niet was schoongemaakt. Zelfde gold bij het uitchecken. Ze konden niet direct vinden of we al betaald hadden.

Hotel ligt tegenover het station. Grote kamers en goed ontbijt.

Top!!

We lagen op kamer vooraan en s'morgens wel lawaai van vertrekkende autobussen aan het stationsplein.dit was het enige minpuntje.

Het was een fijne verrassing dit hotelletje was prijs kwaliteit super.goed volledig ontbijt inbegrepen zeker aanrader voor een kort vakantie!!

Uitstkekende prijs/kwaliteit verhouding.

Bij aankomst om 21.45 was hotel al gesloten. Via huisbel kwam snel iemand en konden we inchecken.

Parkeergarage onder station schuin tegenover hotel. Kosten slechts €7 voor hele nacht. Ruime keuze bij ontbijt.

Al bij al aan te raden

Kabaal van de andere gasten, kon pas om 24.00 de slaap vatten hierdoor, tijdens uitchecken krijg ik te horen dat ik nog moest betalen ondanks dit gebeurt was (10min moeten wachten eer ze dit zelf door hadden) en zeer slecht deels verstaanbaar personeel.

Orde en netheid van de kamer, lekker en zeker voldoende ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Dicht bij het station, de ring en het centrum.

Smalle trappen. Geen lift. Matig ontbijt. Je door een restaurant een weg naar buiten moeten banen .

Dicht bij het station, de ring en het centrum. Comfortabele, nieuw ingerichte kamer.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Verblijf voor één nacht was oké, gezien de locatie en prijs-kwaliteit verhouding dat wel juist zat.

Geen mini-bar in de kamer Redelijk weinig geluidsisolatie (je hoort de persoon boven en naast jou... voetstappen, snurken, en ook buiten hoor je het lawaai nog redelijk goed). Vernieuwd interieur maar niet zo mooi afgewerkt. De shampoo die voorzien werd in de douche was van heel slechte kwaliteit. Mijn haar was bijna niet uit te kammen erna. De haardroger moet je halen in de receptie. De receptie was blijkbaar gesloten om 22u.. Dat wist ik niet... ik stond voor een gesloten deur. Klein briefje hing gelukkig aan de deur dat ik mij moest aanmelden in het hotel ernaast. Daar kreeg ik dan de sleutel dat er zowel één was voor de voordeur van het hotel als voor de slaapkamer.

Voldoende prijs-kwaliteit Goede locatie recht tegenover station Er waren tandenborstels voorzien Aangenaam warm in de kamer Netjes Goede matras Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Het was goed.

We waren verrast dat er geen parkeergelegenheid in de nabije omgeving was. Maar is goed opgelost. We vonden het jammer, dat we steeds door het restaurant moesten lopen om naar onze kamer te gaan. We vonden het ook storend voor de desbetreffende gasten. Daarnaast was de etensgeur van het avond eten niet prettig. Waardoor wij ook elders zijn gaan eten.

De ligging was zeer prettig. Dichtbij het centrum. Goede verzorging van het ontbijt. En de kamer was prima.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

ideaal als overnachting om de stad Leuven te bezoeken.

het onthaal was heel flauw en puberaal ! Het zou beter zijn dat ze wat meer met de gasten bezig zijn dan lol maken onder elkaar waardoor de aandacht voor de klant verloren gaat. Kamer xx en nu betalen was het enige dat als ontvangst gegeven werd.....

het ontbijt was super en ook de mevrouw die het ontbijt verzorgde ! de netheid van de kamers was ok !

Fijn Hotel , Top locatie

Voor ons zijn er geen minpunten . Alles is er uitstekend

Het ontbijt is zo als wij weten altijd Top, ruime keuze , genoeg voorradig . De bedden zijn zalig , goede matras & bijbehorend donsdeken , De kamers liggen er altijd zeer proper bij . Kortom als wij naar Leuven komen om een concertje mee te pikken is Hotel Mille Colonnes onze vaste stek waar wij graag verblijven :-) Tot een volgende Mia & Stafke