Beoordelingen over Hotel Moby Dick (Moeder Lambic) 3-sterren

Jules de Troozlaan 93, 8370 Blankenberge, België

#13 van de 30 hotels in Blankenberge

Kregen niet wat we gevraagd hadden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kregen niet wat we gevraagd hadden, namelijk 2 afzonderlijke bedden en minibar was er ook niet voorzien. Deze 2 zaken stonden wel op de reservering en dat was niet zoals afgesproken.

Lekker ontbijt en badkamer was ook in orde

Verblijf viel ondanks de kleine kamer, heel goed mee!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer is te klein voor langduriger verblijf! Badkamer daarentegen is voldoende ruim! Beiden echter héél proper!

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel aan de receptie! Het ontbijt was méér dan ok! Uitgebreid en voldoende aanbod en tevens supervriendelijke bediening!

Niet geweldig!

De bedden en matrassen waren zeer slecht het licht op de gang bleef ook continu branden heel de nacht waardoor degene in het stapelbed niet konden slapen dus zeer slechte nacht gehad!ik denk niet dat we hier nog boeken.de kamer was ook niet echt proper!

Het ontbijt was zeer goed ook de mevrouw die het ontbijt verzorgde was zeer vriendelijk!!

Té kleine familiekamer voor gezin met 2 kinderen.

De familiekamer is te klein. Ook geen faciliteit om een kind van 2 jaar aan te kleden en al zeker niet in de badkamer. 1 wastafel voor 4 personen! Je kon met moeite rond het bed gaan en met 2 kinderen erbij zat je gewoon vast op het bed. Wij hadden kamer 1 op verdiep 1 en lagen denk ik boven een kamer met lawaaierige machines of frigo's. Heel de nacht brommende geluiden waardoor je niet kon slapen en het licht is heel de nacht in de nachthal blijven branden en scheen onder de deur door. Er waren ook veel te veel lichten die te fel schenen in de kamer en ook boven de stapelbedden veel te felle lichten die heel heet aanvoelden en dus lichten uit en geen stripboekje meer lezen in het bed, te gevaarlijk om brandwonden op te lopen, en tussen de kinderhoek en de kamer geen gordijn waardoor je verplicht bent van samen met de kinderen te gaan slapen anders is het veel te licht in de kamer. En je moet langs de kinderslaaphoek om naar de badkamer te gaan. Er staat een staanlamp naast het bureel voor het bed waardoor je maar 20 cm hebt om rond het bed te gaan. Op de bureau staat ook nog eens een bureaulamp. Boven de bedden aan elke kant nog eens een wandlamp en in het plafond nog een paar spots... echt overbodig. Wat ook niet zo leuk was is de plaats waar de rokers mogen staan... waar je het hotel binnen of buiten gaat aan de receptie... je moest dus door de sigaretten rook naar binnen of naar buiten.

De vriendelijkheid van de uitbaatsters en de kindvriendelijkheid. Het was spic en span proper, zowel de kamer als de badkamer. Het ontbijt was lekker en een mooi assortiment van broodjes, ontbijtkoeken, fruit en zelfs roerei met spek en vers gekookte eitjes. Hele lekkere koffie in een kannetje aan tafel geserveerd is echt een pluspunt.

Wij gaan terug
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was wel wat klein maar verder heel proper

Super vriendelijk personeel.. iedereen van poetsdames tot mensen in restaurant en onthaal....dicht bij tram zee en winkels..zeer uitgebreid ontbijt

Goed gelegen degelijk hotel met top ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op de deur hing een papier dat we de sleutel moesten ophalen in een ander hotel, dit kunnen ze misschien beter op voorhand laten weten. Gelukkig kwam er net iemand aan en moesten we toch niet tot het andere hotel lopen.

Het ontbijt was heerlijk! Het personeel heel vriendelijk. Het hotel is ideaal gelegen. Kamer is wat gedateerd, maar proper en dat is wat telt! Prijs - kwaliteit een toppertje aan de kust.

Een aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Klein minpuntje bij zeer warm weer is dat er geen airco op de kamer is.

Kamer en badkamer prima en proper ,plus goed ontbijt met zeeeeer vriendelijke bediening. Mini-ijskast zelf te vullen pluspunt. Garagehuur mogelijk in omgeving. Ligging niet heel ver van station.

Een leuk hotel vlak bij de zee.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er zat maar zelden iemand bij de receptie. Weinig keus bij het ontbijt. Op de smalle trap lagen mappen en pakje sigaretten e.d. van het personeel. Bovenaan bij de trap stond tijdens ons verblijf een grote kar met (vuile) handdoeken, waardoor je je moest wringen tussen trap en kar, omdat de gang heel smal is.

De kamers waren schoon. Vriendelijk personeel. 5 minuten loopafstand naar de zee.

Tevreden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer had misschien wat groter gekund, zeker voor een langer verblijf, maar de badkamer was dan weer ruim genoeg.

Wij vonden de prijs-kwaliteitverhouding prima, de locatie is super, het onthaal heel vriendelijk. Wij zullen nog boeken voor een korte vakantie.

PRIMA goed verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Informatie op voorhand mbt parkeren auto.

Ontbijt was heerlijk, ruime keuze, en lekker vers fruit! Dan zelfs ook nog een glaasje bubbles bij het ontbijt. Rooibos thee kennen ze jammergenoeg niet, dat werd rozenbottel thee.

Dankzij mooi weer toch geslaagd verblijf.

Communicatie.

Ontbijt oké, kamers prijs/kwaliteit oké. Faciliteiten hotel: hotel alleen geopend tijdens ontbijt, terras/restaurant niet beschikbaar.....ergo: hotel eigenlijk gesloten!! Dit werd, bij boeking, NIET gecommuniceerd!

Perfect verblijf aan ze
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat we niet meer nachten hadden geboekt. Tip: let wel op de kleine opstapjes overal in het hotel

Het ontbijt was echt super verzorgd! Verse koffie die in kannetjes aan tafel wordt gebracht, verse broodjes, croissants, beleg, koffiekoeken, eitjes, spek, ontbijtgranen, vers fruit, fruitsalade,...alles was er. De kamer was zeer netjes en gezellig, er is een TV én ijskast, wat zeker een voordeel is. Het personeel was zeer vriendelijk, de WIFI werkte perfect en bovendien is het hotel op een steenworp van de zeedijk.

gezellig en aangenaam.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ik vond het alleen zeer spijtig dat het restaurant en terras was gesloten door de week.

het hotel was goed en zeer verzorgd.het ontbijt was lekker en netjes geserveerd en het personeel zeer vriendelijk.

was goed behalve dat het hotel gesloten was keuken en terras
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

niet goed het hotel was gesloten om 11 uur smorgens kon geen tas koffie van gans de dag krijgen de gasten 11 kamers volzet werden aan hun lot over gelaten met een telefoon nummer

het ontbijt was goed

Viel mee, maar zou veel aangenamer geweest zijn moest de bar vh hotel langer open blijven.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De keuken was niet meer open op zondag en zou ook maandag niet open gaan. Rond 19u sloot ook de bar en was er geen mogelijkheid meer om in het hotel nog iets te drinken of om nog op het terras te kunnen zitten. Dat was wel ambetant omdat mijn partner zich niet al te best voelde en liever geen al te verre verplaatsing meer deed. Ik ben dan op zoek gegaan naar n nachtwinkel. Uiteindelijk heb ik die gevonden bij het station. Wel n serieuse wandeling . Gelukkig wss het ondertussen gestopt met regenen.

Ontbijt was basic maar zeker voldoende. Behalve sinaasappelsap dat was bijna leeg en werd niet bijgevuld

Zeer goed meegevallen en zeker voor herhaling vatbaar!

Bepaalde kamer had een defecte telenet decoder (of distributiekabel) waardoor er geen TV kon gekeken worden. Dit probleem sleept volgens mij al een tijdje aan in die kamer... TV is niet echt noodzakelijk, maar handig wanneer je 's avonds toch kort even het nieuws wil kijken.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker en voldoende uitgebreid ontbijt. Ook 's middags of 's avonds een aanrader om iets te eten/drinken. Kamers niet up to date, maar meer dan voldoende voor een kort verblijf.

Heerlijk verblijf met alles erop en eraan. Dank u Saint sauveur.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat we maar 1 nacht geboekt hadden.

Doordat Hotel Moby Dick dicht was werden doorgeboekt naar hotel saint Sauveur (****). Voor de betaalde promotieprijs zijn we maximaal verwend geweest. Leuke ontvangst, ruime standaard kamer met ruime douche. Ontbijt was echt de kers op de taart.

Eens je er geweest bent keer je er zeker terug , klantvriendelijkheid ten top alsook de hygiene !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heb gemerkt dat men € 18 vraagt voor een parkeerplaats dat vond ik te duur . NB; Mijn wagen stond elders .

Werden zeer vriendelijk onhaald , s'morgens werden we ook zeer vriendelijk ontvangen voor het ontbijt . Personeel is top ! Het was een zeer lekker ontbijt alles vers en de eitjes waren gekookt zoals het moet zijn. De kamer was proper en de badkamer was hygienisch perfect in orde . Zal er zeker terug gaan .

Hotel moby Dirck is gesloten daar aangekomen voor gesloten...

Uitleg

Hotel moby Dirck is gesloten daar aangekomen voor gesloten deuren getelefoneerd moesten naar ander hotel dat ook goed was maar ik versta niet waarom men dat hotel kan boeken als het gesloten is voor lange tijd

Een aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Communicatie op site mbt het feit dat Moby Dick enkel in de weekends beschikbaar is. Goed dat we zélf contact namen,anders hadden we wellicht voor een gesloten Moby Dick gestaan ...

Enkel na telefonische contactname weer ons gezegd dat Moby Dick enkel in de weekends beschikbaar is. Helaas geen gewag hiervan op site. We zijn omgeboekt naar Hotel Saint Sauveur. Wat dan weer een uitmuntend alternatief bleek later.

Het personeel is er heel vriendelijk en alles was er heel...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel is er heel vriendelijk en alles was er heel verzorgd en netjes. Het ontbijt was ook uitgebreid en gevarieerd ! Top vakantie voor deze prijs en ligging .

Een goede warme start voor een prettig verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Allen te zachte matras maar dat is persoonlijk

Zeker vriendelijk en warm onthaal en bediening Zelfs de kok zou in de bloemen gezet moeten worden was bereid om aan onverwachte dingen toe te komen

• Beoordeeld op: 21 april 2018

We vonden het geweldig!

Dat we we maar 1 overnachting geboekt hadden.😉

We logeerden in hotel Saint Sauveur omdat Moby Dick onvoldoende reservaties had. Wat een fantastisch hotel is dit!👍

Een zeer aangenaam verblijf. Voor herhaling vatbaar.

Geen minpunten.

Het ontbijt was heerlijk. Alles was heel vers: de broodjes, de koffiekoeken, het fruit. Bij ontbijt was er een heel lekker glaasje cava bij. Fruitsappen waren ook vers en koel. De kamers waren kraaknet. De bediening en service was heel goed. Iedereen in het hotel was super vriendelijk.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

goed maar dat mocht wel voor deze prijs!

Bij het uitchecken werd er opeens 290€ aangerekend terwijl de prijs op ons voucher 240€ vermeldde. Toen wij hierop reageerden werd de prijs wel aangepast maar het liet toch een beetje een wrange nasmaak achter. Goed dat wij onze documenten hadden uitgeprint en zwart op wit konden aantonen dat de overeengekomen prijs 240€ bedroeg.

Goed hotel, vriendelijk mensen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt met een glaasje cava op zondagmorgen was heerlijk. Goede bedden en een minibar gevuld met flesjes water . Vriendelijke meneer aan het onthaal en de dame in de ontbijtzaal was ook heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Geef mij toch maar het hotel zel Mobby dick
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

hadden geboekt in mobby dick. Hotel was gesloten wegens te weinig klanten. was vroeger wel niet. Mochten in saint sauveur dan verblijven voor dezelfde prijs. Veel nachtlawaai en 's morgens dan kranen en buldozers. Hadden liever ons rustig hotelletje .

ontbijt was goed .

Prima kamer met stapelbed voor de kinderen - het is moeilijk...

Ontbijt pas beschikbaar om half negen.

Prima kamer met stapelbed voor de kinderen - het is moeilijk om een familiekamer te vinden waar de kinderen niet in hetzelfde bed hoeven te slapen

Heerlijk verblijf voor 1 nachtje Blankenberge

Voor de kinderen was er een stapelbed, erg leuk, maar uiteindelijk durfden de kinderen er niet in omdat er een hekje ontbrak en ze bang waren eruit te vallen. Dus heb ik bovenin geslapen. Aanrader: zet er een hekje voor zodat de kinderen er niet uit kunnen vallen.

Het ontbijt was lekker, heerlijke koffie en verse broodjes.

kleine, nette kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

wifi werkte helaas niet. en spijtig dat bar/restaurant dicht was.

kleine, nette kamer. badkamer ook wat aan de kleine/onhandige kant. ontbijt was super. ligging goed.

Goed hotelletje tijdens blitzbezoek aan zee.

Parkeren in de buurt is enkel theoretisch gratis mogelijk. Alles staat vol en je belandt op de betalende plaatsen. Kan het hotel zelf niet echt aan doen maar het is er toch.

Een betaalbaar hotel met een goede ligging dat de basics vlot afdekt tegen een correcte prijs. De kamers zijn proper met goed sanitair.

Was een aangenaam verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verouderd meubilair op de kamers en badkamer te klein.

Heel lekker ontbijt,vriendelijk personeel,dikke pluim voor poetspersoneel,kamers waren elke dag zeer net en proper!

Prijs/kwaliteit dik in orde.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs/kwaliteit dik in orde. Eenvoudige nette kamer. Supervriendelijke mevrouw verzorgde voor ons toch nog een ontbijt op de valreep mét glaasje cava!

Accomodatie gekozen op beoordeling 8.3, dat klopt niet. Jammer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Restaurant moet geopend zijn als je kamers verhuurd. TV niet op 3 meter hoogte, geen ruimte om fatsoenlijk te zitten. We zijn gisteren, een dag eerder weer vertrokken.

Het ontbijt en diner waren goed, echter alleen op zondag. De andere dagen was het restaurant gesloten, TV kijken op 3 meter hoogte alleen te zien liggend op bed. Groeten, Harry

prijs-kwaliteit zeker de moeite waard
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen airco, te drukkende warmte op de kamer, het lawaai van de tram die tot s'nachts voorbij komt moet je er ook bijnemen, na 22u geen drank meer te verkrijgen.

De kamer had alles wat er nodig was, Het ontbijt was TOP en verzorgd, personeel + management ZEER VRIENDELIJK, naar mijn mening toch zeer netjes en na het seizoen gaat men het hotel een mooie opfrisbeurt geven wat het verblijf nog aangenamer maakt.

Verblijf aan zee was leuk maar nacht in hotel was zeer lawaaierig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel veel lawaai van bovenburen en van straat en tram

Het personeel was super vriendelijk Het ontbijt was lekker met verse producten alleen jammer dat er niet bijgevuld werd en het was maar 9u en je kon ontbijten tot 10u

Dit kort verblijf heeft ons super deugd gedaan!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen op- of aanmerkingen.

Vriendelijk onthaal - kamer was netjes met gratis safe, minibar van enkele flesjes water voorzien, degelijke matrassen en flatsceen-tv - mooie grote badkamer met alle faciliteiten - zeer verzorgd en compleet ontbijt - goede locatie vlakbij kusttram en op vijf minuutjes stappen naar de zeedijk en het centrum. Wij gaan zeker terug!

Verblijf was prijs/kwaliteit zeker in orde.Vriendelijk personeel.Basic hotel maar zeker O.K.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs parking duur. Ramen 's nachts sluiten wegens lawaai tram.

Mooie eetzaal met lekker ontbijt. Mogelijkheid tot eten in hotel is leuk bij regenweer. Ligging prima. Terras aanwezig.

Een prima eenvoudig verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik miste een zeepje om handen te wassen etc. Advies: neem contact op met hotel voor parkeermogijkheden. Ik had geluk, maar is niet eenvoudig.

De vriendelijkheid en welwillendheid van het personeel was heel goed.

centraal gelegen en vriendelijke verwelkoming en bediening, meer moet dat niet zijn!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het vele nachtlawaai viel tegen, vooral het geluid van de meeuwen en de passerende kusttram.

zeer lekker gevarieerd ontbijt! vriendelijke serveerster! kamers ietsjes klein en wat verouderd maar dat stoorde ons niet.

we zullen zeker nog eens terugkomen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

wat ons het meest stoorde was dat we niet elke dag verse handdoeken kregen. ook de kamer werd niet gepoetst.

het ontbijt was ok. de kamer was nogal klein. voor een paar dagen kan dat. voor langere periode is ze te klein.

Heel lekker ontbijt!

Het zou fijn geweest zijn als er een klein balkon was voor mama en papa als de kindjes aant slapen waren. (Wa waren met 2 kleine kindjes die vroeg gingen slapen)

Heel lekker ontbijt!! Propere kamer!

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Leuk gezellig onderonsje met de dochter. Tof hotelletje.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het enige minpunt was dat de betaling 's morgens niet via bancontact kon. Genant moment dat ik eerst elders een bankautomaat moest gaan zoeken om de rekening te kunnen betalen. In deze tijd gaat men er toch van uit dat je overal met de kaart kunt betalen en neem je minder cash op zak.

Het ontbijt was lekker en prima verzorgd. De kamers waren niet super groot, maar wel netjes, zeer oke.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Ware zeer tevreden en hope als gezondheid het toelaat nog trug te kome
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Had probleme met bediening tv, moest werke me 2 afstandsbediening en lukte me keer op keer niet aangezien ik slecht ziende ben

Ontbijten ware zeer goed We hebbe meermaals gegete in restaurant en vonde se keuke zeer goed , vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Heerlijk uitgebreid ontbijt met zeer vriendelijke gastvrouw.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat er geen airco voorzien is op de kamer.

Heerlijk uitgebreid ontbijt met zeer vriendelijke gastvrouw. Kamers waren zeer proper. Vriendelijke ontvangst. Goede prijs- kwaliteit verhouding. Prima ligging tov. strand en openbaar vervoer.

Wij zijn zeer tevreden,prijs kwaliteit en het gesprek met de uitbater....
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Als de kamer waar wij hebben overnacht,iets groter zou zijn,zou het een beter gevoel gegeven hebben.

Het ontbijt was voortreffelijk. De uitbaters waren zeer gedienstig en vriendelijk.

zeer goede prijs kwaliteitsverhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

fantastisch ontbijt met zelfs een glaasje cava, vers fruit en meer dan genoeg keuze, alles op wandelafstand en vriendelijke uitbaters , zeer goede prijs kwaliteit verhouding .

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

De vriendelijkheid van het personeel maakt veel goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor 1 persoon betaalde ik dezelfde prijs als voor 2 personen. Voor de kamer vind ik dat normaal maar voor het ontbijt.....

De vriendelijkheid van het personeel maakt veel goed. Ondanks de voorbijrijdende tram is er geen geluidshinder.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Prima verblijf.

restaurant gesloten op weekend

lekker ontbijt en een goed verblijf. jammer dat het restaurant in het weekend gesloten is , waarschijnlijk omdat het te koop staat

Een geslaagde accomodatie, voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was vrij klein, mat 2 aparte dekbedden op een 2-persoonsbed.

Het ontbijt was super, met supervriendelijke bediening! De manager was ook zo vriendelijk om voor ons een tweepersoonsbed te regelen in plaats van 2 aparte bedden.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Zeer verzorgd en vriendelijk ontvangst , en langs deze weg wensen wij de familie het allerbeste voor
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets maar spijtig dat de zaak te koop staat hebben er ons altijd super fijn gevoeld , wat brengt de toekomst???

Onbijt was super pistolets en koffie koeken super uitgebreid buffet!!!

Correcte prijs/kwaliteit verhouding met zeer vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer is gedateerd, vooral te merken in de badkamer.

Uitgebreid ontbijt met aangename bediening. Voldoende variatie in aanbod, te starten met een glaasje bubbels.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

We komen met graagte terug naar dit hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Spijtig enkel dat het restaurant niet meer op zaterdagavond open was

aangenaam onthaal, ongedwongen sfeer, lekker en uitgebreid ontbijt en gezellig restaurant 's avonds, last but not least: vriendelijk en behulpzaam kamermeisje.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

niet slecht voor een korte periode
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

bij aankomst vond ik personeel niet te vriendelijk , kort en bondig ,sleutel ,lift en de rest zoek het maar uit ,kamers zeer gehorig buurman snurkte tot in onze kamer

ligging ,heerlijk ontbijt , personeel bij ontbijt veel vriendelijker dan bij aankomst

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We zijn een tijdje op zoek gegaan naar de code voor de Wifi. Bleek dat die in de gang hing. Zou zeker mogen vermeld worden op de kamer. En bij het inchecken. Jammer dat het restaurant gesloten was, terwijl je in de bevestigingsmail wordt warm gemaakt om er te blijven eten.

Het ontbijt en de hartelijkheid (bij het ontbijt) was fantastisch!

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel fijn verblijf, ruime kamers, met alles aanwezig. Lekkere ontbijten met veel keuze. Dicht bij de zee, heel rustig, geen geluidsoverlast van buiten te horen. Aangename mensen.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Goede ervaring, aan te bevelen. Vriendelijkheid is troef
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

alleen de manier waarop parking of parkeermogelijkheden zijn beschreven. Beter aangeven dat het om externe boxen gaat tegen betaling van...€

- netheid - vriendelijkheid bij de bediening - ontbijt en de bediening ervan - prijs/kwaliteit verhouding is OK

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Aangenaam verblijf op een goede locatie als uitvalsbasis voor vele uitstappen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij eten graag af en toe vroeger dan 8.30u om uitstappen te kunnen doen. Ontbijt vanaf 8u zou ideaal zijn.

Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Gezellig restraurant. Ook de warme maaltijd 's avonds was lekker en mooi gepresenteerd. Zo dicht bij de zeedijk is een pluspunt.

Een super aangenaam weekend gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Misschien een klein detail de koffie mocht wat warmer zijn bij het ontbijt.

Het ontbijtbuffet was subliem,voor ieder wat wils.Zelfs een glaasje cava gepresenteerd gekregen en er was ook vers fruit.Super vriendelijk personeel en een snelle bediening.In het restaurant hebben we 3x een avondiner gegeten. Zeer prinselijke en heel lekker. De kamer was heel netjes. Wij komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Het was leuk bij moeder lambic
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche was klein. Mijn echtgenoot is slecht ter been en dat was behelpen

Ontbijt was super. En was van alles genoeg. Personeel was gedienstig ondanks een tekort aan personeel. Ze

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Teleurstellend. . .gezien de recensies en de award???
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het onderscheid van persoonlijke interesse in de hotelgasten. Niet het gevoel dat we welkom waren.

Diner, alleen jammer dat sommige gasten wel en andere - zoals wij - geen amuse vooraf kregen.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Een douchegordijn ontbreekt, dit zou iets minder waterballet...

Een douchegordijn ontbreekt, dit zou iets minder waterballet in de badkamer zijn. Het restaurant en de bar vonden we onderbezet, Twee man voor de bar en de bediening is erg weinig.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

goed voor een paar dagen van huis weg te zijn
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamer viel een beetje tegen een beetje anders inrichten

het ontbijt was lekker het hotel werdt uitgebaat door de eigenaars restaurant zeer lekker eten

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Geweldig hotel op geweldige locatie!

Niets. Gaan zeker terug!

De kamer was zeer comfortabel en ruim. Badkamer aan de kleine kant maar zeer praktisch ingedeeld.Ontbyt was gevarieerd en voldoende uitgebreid.Restaurant is zeer kwaliteitsverbetering! Topper.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Het ontbijt was heerlijk en meer dan voldoende.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

3 dagen van de 7 verblijfsdagen was het terras gesloten en kon je er na het ontbijt niets meer eten of drinken.

Het ontbijt was heerlijk en meer dan voldoende. De kamer was netjes.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Zalig , aangenaam, lekker eten , vriendelijkheid
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles , echt nergens iets op aan te merken ,heerlijk ontbijt , met vers fruit alle dagen iets anders , super vriendelijke eigenaars en personeel , zalig terras👍👍👍

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Perfect voor een kort verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We waren met de moto . Perfect dat we die kwijt konden in een gesloten box. Ook na het uitchecken was het mogelijk om onze helmen en jassen veilig op te bergen zodat we nog de ganse dag hebben kunnen genieten van het mooie weer in Blankenberge. We hebben ook zeer lekker gegeten in het restaurant.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Fijn hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas geen airco in de heetste week ooit in augustus dus met de ramen open slapen dat zou geen probleem zijn als die .... tram niet door de straat rijdt!!! Die maakt een verschrikkelijke herrie!!!

Geweldig ontbijt en fijne mensen bij ontvangst achter de bar en schoonmaak danes

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Zeer tevreden !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Iets te weinig ruimte op de kamer, maar diende alleen om te slapen... dus geen probleem :-)

Ontbijt is voortreffelijk, alles wat je kan wensen is er... vriendelijk personeel, kamers dagelijks fijn gepoetst...

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Goed hotel voor een betaalbare prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers waren schoon personeel was vriendelijk. Had een parkeerplaats gereserveerd voor de auto. Bleek het een garagebox te zijn op loopafstand van het hotel.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Lekker ontbijt, prima restaurant, een aanrader!!

Matrassen mogen misschien eens vernieuwd worden, liggen wat doorgezakt en dekbedden wat zwaar aanvoelend. En parking is een algemene ramp in Blankenberge

Super vriendelijke bediening, zowel 's avonds in restaurant alsook het ontbijt. Glaasje cava bij het ontbijt, propere kamers. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Het ontbijt was perfect

De kamer ( 6 ) viel wat tegen , ik vond ze iets te klein voor een koppel met 2 kinderen . Te weinig ruimte Het nacht lawaai van de meeuwen , gaf mijn vrouw wat problemen

Het ontbijt was perfect

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Heel goed !

Dat enkel betaling via Visa mogelijk was. Bankcontact was niet mogelijk. Heel vreemd.

Hotel Moeder Lambik is zeker een aanrader voor een iets ouder publiek. Zij zijn niet echt op kinderen ingesteld maar dat weet je op voorhand via hun website. De kamer en badkamer waren zeer proper en het ontbijt was zeer goed.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Genoten van ons verblijf

Het ontbijt was goed, zeker een pluspunt was het vers fruit op het buffet. We hebben in het restaurant lekker gegeten. Kamers waren een beetje verouderd, maar wel heel zuiver en net!

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

voor de prijs en ligging is het ok
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

haardroger met plakband-flatscreen is middelmatig computerscherm met slecht en onzuiver beeld- uitbaters waren niet de meest vriendelijke- je laat geen klanten in de kou staan die willen dineren om naar een voetbalmatch te gaan kijken-

ontbijt was goed