Beoordelingen over Hotel Monasterium PoortAckere

Oude Houtlei 56, 9000 Gent, België

#39 van de 44 hotels in Gent

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Knap van jullie dat zo een oud gebouw een nieuwe uitzicht krijgt topper in wording.
    • Standaard Kamer

Het viel allemaal mee er viel niks tegen had alleen wat langer mogen duren maar ons geld was op.

prima ontbijt, prima locatie, prachtige kamer zeer goede douche bed vond ik wat minder maar dat is persoonsgebonden.Zeer goed voor deze prijs.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

prima verblijf, Lekker dichtbij centrum. Zeer aan te bevelen.
    • Standaard Kamer

bij binnenkomst is het handig als er een kapstok en/of haakjes zijn om jas op te hangen. badkamer was uitstekend maar misten alleen een schapje o.i.d. in de doucheruimte om zeep etc. op te leggen/zetten. hartelijke groet.

geen ontbijt erbij. Zeer prijzig! kamers boven verwachting. leuk in de gangen en bij de receptie brandende kaarsjes. gepaste muziek bij een klooster. authentiek hotel!!!!

Uniek overnachten voor een redelijke prijs op loopafstand van het centrum van Gent
    • Standaard Kamer

Mooi klooster op een locatie dicht bij het centrum. Zeer ruime, pas gerenoveerde, kamer in een bijgebouw, het huys van de Rector. Het ontbijt heeft een ruime keuze. Vriendelijk personeel.

Locatie, wifi, mooie kamer, goede douche.
    • Standaard Kamer

Wij verbleven op 2e verdieping, in dit deel van hotel was geen lift. In hoofdgebouw is wel een lift. Ontbijt mag wat uitgebreider.

Locatie, wifi, mooie kamer, goede douche.

De rustige ligging en het goede simpel ontbijt.
    • Superior Kamer

Geen airco op de kamer... Bij bakkend weer van 37 graden Celsius mogen ze voor die prijsklasse er iets aan doen...

De rustige ligging en het goede simpel ontbijt.

De ligging en de mooie nieuwe kamers.
    • Standaard Kamer

Ontbijt werd na 9:30 nauwelijks nog aangevuld hoewel je tot 10:00 kon ontbijten. Wij waren met een groep van 6 personen. Bij het vragen naar brood werd gezegd dat dit op was. En het het laatste half uur van het ontbijt was.. Toen er nog meerdere mensen arriveerden (een gezin van 5 personen) werd er aangevuld. Toen hadden wij allemaal al gegeten wat er nog wel was. Alleen wat beleg en yoghurt en nog 4 broodjes voor 6 personen.. Ik heb dit hotel eerder bezocht, maar nooit eerder ervaren. We hadden overigens niets te klagen over de kamers. Deze waren gemaal nieuw en zagen er prima uit!! Ik ga ook zeker terug naar dit hotel en ga ervan uit dat dit pech was..

De ligging en de mooie nieuwe kamers... Vriendelijk personeel

Een heel ontspannen verblijf in het hartje van de stad.
    • Standaard Kamer

Enige modernisering van de kamers is zeker vereist om langdurige verblijven aantrekkelijker te maken.

Het ontbijt was prima, door de hoge temperatuur zelfs in de tuin! Het hotel is zeer centraal gelegen en heeft parkeerruimte,

ons dochter woont in de krommnelleboog straat en zij zorgt voor hotel omdat wij daar helpen

geen klachten

het ontbijt was goed en we hadden een nieuwe kamer en was super, fris en een goeie matras, een kleine tip in de douche zou er een schaaltje om zeep of shampoo in te leggen

Mooie kamer, sober maar modern ingericht en afgewerkt, ook...
    • Standaard Kamer

Iets te duur voor enkel kamer zonder ontbijt, enkel trappen

Mooie kamer, sober maar modern ingericht en afgewerkt, ook badkamer dik in orde, in uniek en sfeervol gebouw op goeie locatie, vriendelijk personeel

Mooi, authentiek maar wel prijzig!
    • Standaard Kamer

Oke, het was wel het Gentse Feestweek maar prijs-kwaliteit verhouding vind ik matig. Hoge prijs voor een standaard kamer die een nodige opknapbeurt nodig had. Daarna is het ontbijt standaard terwijl hier € 17,-- p.p. voor neergeteld moet worden.

Het oude centrum is om de hoek. Parkeren was mogelijk gelijk bij het hotel, ideaal. Echter de kosten voor het parkeren is prijzig t.o.v. parkeergarages in de omgeving. Mooie authentieke omgeving zoals dit pas in zo'n mooie oude stad. En het is er zeer rustig terwijl je in het midden van het centrum zit. Airco is in zo'n oud gebouw met dikke muren overbodig, ideaal!

Absolute aanrader, tegen het centrum en toch rustig. Geweldige sfeer.
    • Standaard Kamer

Er was geen koelkastje op de kamer. Misschien had ik het niet goed gecheckt, maar met warm weer is het prettig om dingen koud te kunnen houden (praline's, medicijnen).

Het Kloosterontbijt tijdens de Gentse Feesten is een echte aanrader! Bovendien is het heerlijk ontbijten in de kloostertuin. In de kamers heb je totaal geen last van het stadslawaai, ideaal zo dicht bij de binnenstad. Persoonlijke benadering door het personeel, erg prettig. Een bijzondere verrassing ter gelegenheid voor een jubileum kon geregeld worden en is perfect afgehandeld.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Prima simpel verblijf om de nacht door te brengen en daarna in de ochtend op pad.
    • Standaard Kamer

Geen sfeer op de kamer, de wanden waren kaal en wat schaarse verlichting bij het zitgedeelte.

Centrale locatie bij historisch centrum. Ruime kamer, schone lakens, badkamer was gedateerd, maar verder oké. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Een aanrader als u de superior kamer boekt
    • Superior Kamer

We hadden een superior kamer. De bedden waren zeer goed. Erg comfortabel. De badkamer was ook groot, netjes en luxe. De locatie is goed. Binnen enkele minuten lopen bent u bij de St. Michielsbrug.

Voor slechts 1 overnachting viel dat best wel mee.
    • Standaard Kamer

Er mocht wat meer onderhoud gebeuren aan de accommodaties.

De kamers waren naar verwachting een beetje aan oplapwerk toe, maar de authenticiteit van het geheel mag daar niet onder lijden. Het is een speciaal project en dat mag zo ook blijven. Het ontbijt was uitstekend, veel keuze, overvloedig en zeer smakelijk.

Kom niet meer terug
    • Superior Kamer

Supor. Kamer besteld maar niet gekregen. Zeggen van wel maar er was geen zitje geen uitzicht op de tuin en de kamer was veel te klein voor supir kamer

Gent en de mensen daar helemaal geweldig, hartverwarmend.
    • Standaard Kamer

Met je bagage trap op trap af wat erg onhandig was omdat wij helemaal achterin zaten, knap waardeloos. verouderde badkamer, vloerbedekking etc. niet erg fris.. Raam verrot. Kamer 206 en hoe je er moet komen knap waardeloos..

het bed en het kussen sliepen heerlijk

Ondanks de mankementen zijn wij tevreden en is het goed bevallen.
    • Standaard Kamer

de badkamer schimmelig bij de tegels aan de buitenkant en een slechte douche,ook liet er een strip los.

ontbijt is eenvoudig,maar goed,verse broodjes.Ik mistte alleen verse koffie(automaat)

Prima hotel op loopafstand van centrum
    • Standaard Kamer

De kamer was wel heel erg gedateerd. Vooral de badkamer. We gaan ervan uit dat er goed wordt schoongemaakt maar doordat er veel achterstallig onderhoud is, ziet het er een beetje verwaarloosd en niet hygienisch uit. Dat is jammer voor zo'n mooi sfeervol hotel.

Het hotel heeft een perfecte ligging t.o.v. het centrum. (10 min en je staat in het centrum van Gent). Het is een karakteristiek en sfeervol gebouw. Ontbijt, in een prachtige zaal, is goed. Voor elk wat wils. Personeel is erg vriendelijk. Parkeerplaats (tegen betaling) aanwezig bij het hotel.

Veel te duur voor veel te weinig.
    • Standaard Kamer

Douches met koud of lauw water. In de badkamer hing geen gordijn, alleen een vitrage voor de ramen. Er was niet eens een douchegordijn. Vloerbedekking en zeil volstrekt verouderd en vol vieze vlekken. Zelfs als je de ramen dicht had, voelde je de wind die overal tussendoor kierde. Als de bouwlieden al niet om half acht begonnen met boren, dan was er 's middags wel veel herrie door een groep mensen die aan consciousness deden in de tuin.

Ontbijt was goed verzorgd. Je zit dicht bij het centrum. Het gebouw kent een mooie kapel, alleen is die in gebruik als bar.

Erg tegen gevallen
    • Standaard Kamer

De prijs is veel te hoog voor wat je er voor krijgt. De ramen met ducktape vastgeplakt.. Schimmel in de badkamer, lampen kapot, wastafel kapot, erg gehorig,en dan nog 18 € per persoon voor ontbijt vragen. De helft van de prijs was nog te veel geweest..

Eigenlijk niets.

Prima hotel voor stellen die het centrum willen verkennen. Begin de dag met een uitstekend ontbijt.
    • Comfort Kamer

Ruime, sobere kamer, te kleine douche.

Prima uitgebreid ontbijt. Vlakbij t historisch centrum, rustig verblijf in een oud klooster waarin nog een kerk aanwezig is.

Wachten op renovatie van de kamers
    • Standaard Kamer

Kamer was veroudert, geen verwarming op badkamer en enkel beglazing. Het was er ijskoud en in de slaapkamer te warm als compensatie. 😭

Ontbijt was zeer uitgebreid en heerlijk

Mooie ambiance de prijs erg hoog voor wat er geboden werd.
    • Standaard Kamer

Wij sliepen in het Breedhuijs. Ik vond de kamer aftands, kale plekken op demuren , versleten vloerbedekking. Lekkage plekken in de badkamer. Kale meubels, echt versleyen kale stoelen. Kamer wad niet sfeervol en heel gehorig. Ik had heel wat beters verwacht voor dit bedrag.

De ambiance en de sfeer in het hoofdgebouw. De ontbijtzaal was mooi en hetontbijt goed maar ook duur.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

de ligging, redelijk rustig en op loopafstand.
    • Standaard Kamer

in principe is het hotel oké, alleen toont het achterstallig onderhoud en verouderde inrichting. Bedden waren prima. de naam suggereert een verblijf in een "klooster". Uiteindelijk zijn de standaard kamers in een neutraal pand ervoor.

de ligging, redelijk rustig en op loopafstand.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

zeer sfeervol
    • Standaard Kamer

Kwaliteit van de kamer. Vuile vloerbedekking, zeil in de badkamer, harde matrassen op een ongeveerde onderbox. Wij zaten in het bijgebouw. Volgens mij zijn de comfortkamers veel beter.

De monumentale ruimten

Gent is een pracht stad met veel cultuur en gezellige cafe’s
    • Superior Kamer

De gekregen kamers kwamen niet overeen met de geboekte kamers, dit blijken familie kamers te zijn voor meerdere volwassenen. Wij waren met 8 volwassenen en waren un de veronderstelling aan de hand van de getoonde foto’s dat die superior kamers hadden geboekt maar dit bleek niet zo te zijn. Jammer dat je op die manier in de maling wordt genomen maar er dus wel voor betaald.

Het ontbijt was prima voor elkaar, voldoende keuze.

Prima weekend gehad in Gent
    • Standaard Kamer

Kamers en badkamers zijn nogal gedateerd en dikwijls qua visuele hygiëne niet in orde; het gebouw is bijzonder en oud maar daarom wel toe aan een beurt

Ontbijt is goed in een leuke atmosfeer, personeel was prima; goed geholpen nadat wij een kamer hadden afgekeurd vanwege visuele gebreken/onhygiene

Prima sfeervol weekend gehad, heel fijn.
    • Comfort Kamer

Stopcontact was met plakband bevestigd.

Grote kamer en badkamer. Prima bed. Sfeervol gebouw. Vriendelijke medewerkers. In het centrum. Ruime in- en uitchecktijd.

• Superior Kamer

Onze kamer heeft dringend een renovatiebeurt nodig. De verf schilfert af op de muren in de badkamer. De druk op het water in de douche was allesbehalve. En de hygiene kan ook veel beter...zeer veel stof en stofnetten tussen de balken van het plafond. Ontbijt met cava...maar de cava was leeg toen wij aankwamen (9u30) en niemand van het personeel gezien in de ontbijtzaal. De rest van het ontbijt was basis, maar wel lekker.

De locatie is perfect. En zeer origineel om eens in een klooster te overnachten.

Ondanks de ouwerwetse inrichting een prachtige plek.
    • Comfort Kamer

De inrichting is erg ouwerwets-monumentaal. Bij voorbeeld de kolossale rode stoelen op de gang bij de lift van kamer 2.3: alsof daar straks een paar kardinalen plaats zullen nemen.

Ontbijt.

Locatie top, hotel flop.
    • Standaard Kamer

Zowel plafond in badkamer als raam+kozijn een en al schimmel. Glas in raamwerk vervangen door plastic waar een gat in zit. Niet erg als de accomodatie oud is, maar dat het kapot en vies is......prijs niet waardig. Parkeren bij hotel is prettig, jammer dat hier ook geld voor wordt gevraagd.

Locatie is top, centrum op loopafstand.

Veel te veel betaald voor dit verblijf!
    • Standaard Kamer

Loshangend behang (t.h.v. het hoofdeinde van het bed), bedlinnen was zeer ruw, rode vlekken op het badlinnen (schimmelrestanten??), vuile vloerbekleding + restanten van vorige gasten

Heerlijk ontbijt, zeer hulpvaardige receptioniste Daniela, de aangepaste muziek in de gangen van het hoofdgebouw en de ontbijtruimte.

Historie vd lokatie
    • Standaard Kamer

Ontbijt mag veel eenvoudiger op doordeweekse dagen. Er staat te veel. €17.50 is te duur. Gied ontbijt voor €10 moet ook kunnen. Laat de kippepoten en appeltaart weg bijvoorbeeld

Historie vd lokatie

Dichtbij centrum
    • Standaard Kamer

Dat er 15 per nacht nog bijkomt voor de auto Dat we 25 euro na afloop moesten betalen voor adapter Achterstallig onderhoud van de kamer slechte kozijnen de wind komt er doorheen Water van de douche loopt niet weg.

Dichtbij centrum

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Basic verblijfplaats voor een korte trip.
    • Standaard Kamer

De faciliteiten op de kamer mogen uitgebreider zijn. Maar door de renovatie aan het hotel zal dit in de toekomst waarschijnlijk verbeteren. Ook de badkamer kan een opknapbeurt verdragen.

Het ontbijt was heel uitgebreid en lekker. De kamer die we gekozen hadden was aan renovatie toe, maar ik heb de indruk dat ze daar werk van maken. De prijs was daardoor waarschijnlijk aan de lage kant.

Het unieke pand, prachtige kapel en ontbijtzaal en de...
    • Standaard Kamer

De kwaliteit van de kamer. Prijs kwaliteitverhouding. De informatie op de site van booking maakten dat ik meer comfort en luxe verwachtte.

Het unieke pand, prachtige kapel en ontbijtzaal en de locatie.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Kamer

De kamer op zich was ruim ,alles aanwezig (badkamertje,keukentje,degelijk bed). Maar de kamer kan zeker een grote opknapbeurt gebruiken. Heel de nacht last gehad van een vervelend brommend geluid... Het bijgebouw waar wij sliepen is versleten en zijn grandeur daardoor kwijt. (Spijtig) Het ontbijt op zich was wel ok ...maar de niet verse broodjes was een misser.

Het onthaal , de receptionist was zeer vriendelijk,degelijke uitleg voor ons verblijf en suggesties in de stad Gent ,de route van en naar t centrum en terug. De ontbijtruimte .

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

vies, beestjes, nooit meer!
    • Standaard Kamer

Het is vreselijk vies. Mijn zoon en ik zaten na een nacht in dit hotel onder de beten van BEESTJES (bedwantsen) en het hotel blijft dit ontkennen. De badkamer zat onder de (schaam)haren (zelfs IN de spoelbekers!) en vieze zwarte schimmel. Bij een klacht naar het hotel toe krijg ik te horen dat ik slechts een standaardkamer had geboekt (120 euro excl parking, ontbijt en belastingen) en dat het een oud gebouw is. In dit geval is 'oud' dus 'smerig en slecht onderhouden'. Ga hier niet slapen!!!!!!!

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Voor een nacht prima te doen, lekker rustig, maar niet goedkoop met wat er aangeboden wordt.
    • Standaard Kamer

Na een nacht verblijf voor een speciale prijs van 74,00 euro, kwam er nog 56,00 euro bij voor ontbijt, parkeren en toeristenbelasting. Ontbijt erg pittig geprijsd. Personeel niet erg spraakzaam.

De ligging.Het parkeren.Lekker rustig.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Een heel warm en gastvrij onthaal wat elke keer een heerlijk gevoel van thuiskomen geeft.
    • Superior Kamer

Bed lag naast het gangpad waar je de nachtbrakers bij thuiskomst kunt horen de trap opkomen cq praten.....ofwel iets of wat aan de gehorige kant. In badkamer het douchescherm niet aansluitend op de badrand waardoor al het lekwater naast het bad op de vloer terechtkomt.....geen slimme constructie (foutje...)

Ontbijt was super, altijd met een lekker glaasje mousserende blanc des blanc! Heerlijke douche/badkamer. Slaapkamer lekker ruim opgezet met voldoende opberg en afleg ruimte.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

teleurgesteld
    • Standaard Kamer

Ik ben zeer teleurgesteld in dit hotel, ik had een kamer geboekt met het idee in een mooie en unieke locatie te overnachten. Helaas werd ik in een gehorig bijgebouw geplaatst waar de spinnenwebben aan het plafond hingen.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Relaxt verblijf, aardige mensen
    • Standaard Kamer

De kamer is logischerwijs wat ouder, hoort ook gewoon bij zo'n gebouw, maar de gevaarlijke stopcontacten met name, moeten echt aangepakt worden en de doucheruimte moet netter.

Het ontbijt was lekker, vers en uitgebreid

Genoten van de stad
    • Standaard Kamer

De kamer was niet schoon, spinnenwebben aan het plafond en de vitrage was erg vies. Inrichting ouderwets.

Een leuke locatie en dicht bij de stad. Het ontbijt was goed en erg bijzonder dat we dit in de kerk kregen. Heel sfeervol. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

heerlijk verblijf, een aanrader.
    • Comfort Kamer

prima accommodatie, voormalig klooster, dichtbij het centrum. vriendelijk en behulpzaam personeel, goed verzorgd en uitgebreid ontbijt in een verrassende locatie.

Sfeervol hotel met geweldig ontbijt.
    • Comfort Kamer

De kamer was heel erg gedateerd. Stoffig en beschadigd. De ramen sloten niet goed, er kwam koude wind door. Uitzicht op een binnentuin waar niets aan gedaan was. Je zag alleen omgevallen bomen, zonde.

Geweldig ontbijt, maar daar was de prijs dan ook naar! Het ontbijt was in de kerk wat een mooie sfeer bracht. Ligging zeer centraal. Grote kamer.

Slecht, mag geen hotel genoemd worden.
    • Superior Kamer

Spinnenwebben aan het plafond, badkamer zeer verouders. Nachtkastje kapot. Personeel onvriendelijk, onvriendelijk behandeld na verblijf. Verloren voorwerp was gevonden door personeel, vervolgens kwijtgeraakt, 2 maanden moeten wachten op restitutie van de verzendkosten.

Locatie bij centrum

De locatie is prima, het gebouw zelf (oud klooster) is prachtig maar onderhoud is hoog nodig!
    • Standaard Kamer

Wij sliepen niet in het hoofdgebouw maar in het Breedhuis. Er lag erg vieze vloerbedekking in onze kamer, de kastdeur stond los voor de kast, en verder was er veel achterstallig onderhoud!

Prima locatie en goede bedden.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Een rustig en verzorgd verblijf.
    • Superior Kamer

Er is een gedeelte van de dag geen warm water geweest. Er werd direct aan gewerkt maar heeft er voor gezorgd dat we 1 maal minder plezierig konden douchen. Dit zal een incident zijn geweest.

De kamers waren heel erg goed, ontzettend ruim en aangenaam. Het ontbijt was niet te massaal en dat is erg plezierig. Personeel was ontzettend aardig en behulpzaam.

Het gebouw is prachtig en je loopt zo het centrum in.
    • Superior Kamer

Er zaten vlooien (of bed bugs) in het bed. Ik werd wakker met tientallen beten en zag de beestjes ook lopen.

Het gebouw is prachtig en je loopt zo het centrum in.

Prachtig pand vlakbij centrum, goede prijs kwaliteit verhouding.
    • Standaard Kamer

Alles is heel schoon, maar in de badkamer is wel schimmel te zien op de muren en gordijnen.

Prachtig monumentaal pand, vlakbij centrum. Kamer is heel ruim, goed bed.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Wij komen hier zeker terug!
    • Standaard Kamer

Overnachten in het klooster was een unieke ervaring. Ook al was de kamer ouderwets(wat je ook mag verwachten als je hier komt overnachten) , toch vond ik het gezelliger dan de meeste moderne hotelkamers. Zeer goed geslapen. Ik kwam niets te kort bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Prima verblijf op loopafstand van het mooie centrum van Gent!
    • Standaard Kamer

Wij sliepen in het Breedhuis. De kamer die wij hadden is wat gedateerd. Vloerbedekking is versleten en zit vol vlekken. Zonde. Verder was het ontbijt lekker, maar 17,50 per persoon is erg veel.

Mooie locatie, op loopafstand van het centrum. Eigen parkeerterrein, dus dat was makkelijk. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Mooie locatie, goede bedden en een fijn ontvangst !
    • Standaard Kamer

Het viel zeker niet tegen. Omdat de verwachting er ook niet was. De kamers waren wat gedateerd. Al waren de bedden heerlijk !

De ontvangst en parkeergelegenheid was zeer goed. De locatie is perfect en uiteraard doet het iets met de beleving wanneer iemand je iets verteld over de geschiedenis van het pand, erg leuk om te weten. Verder kregen we een boekje met imformatie over de stad en daarbij nog een plattegrond. Het geheel was heel erg fijn.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Ontbijt was heerlijk;
    • Standaard Kamer

1e avond douchen in lauw water was niet aangenaam. 2e avond was het water wel weer goed

Ontbijt was heerlijk; keuze genoeg. Ruime kamer. Mooi hotel met historie!

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Apart verblijf
    • Standaard Kamer

Misschien de bar, daar was niet standaard iemand aanwezig. Maar je kan er prima zittten.

Prima locatie. Met nog veel intakt zijnde elementen van het klooster. Het waren vast sobere zusters of broeders. Maar als gast is er alles wat je nodig hebt. En het is leuk om de sfeer van voorheen te proeven. Je kan niet één op één hotel normen toepassen op deze locatie.

Aangenaam verblijf in een aangename locatie in een toffe stad.
    • Superior Kamer

Door het specifiek karakter van het gebouw (een voormalig klooster) is de structuur ingewikkeld, wij werden goed geholpen om de weg te vinden naar de kamers.

Authentieke kamers, ruim en proper. Makkelijk parkeren. Onmiddellijk warm water uit douchekraan. Lekker ontbijt. Vanuit deze locatie is de binnenstad makkelijk te voet te bereiken.

Slechtste hotel wat wij ooit hebben gehad
    • Standaard Kamer

Kamer was ronduit vies en ruimschoots aan renovatie toe wat ze zelf ook toegaven ( laatste renovatie 1998 ),Badkamer had geeneens verwarming en op het behang! boven het tegelwerk stond schimmel,er was geen douchescherm/-gordijn,dus dat was ook behelpen. Ontbijt stelde ook erg weinig voor,op zondag waren de broodjes van de dag ervoor.

Alleen de locatie was redelijk,dicht bij centrum

prima om 2 nachten te slapen en te genieten van het mooie Gent
    • Standaard Kamer

niet erg veel water bij het douchen. matrassen wel erg hard, maar voor 2 nachten is dat niet zo erg.

super leuk om in zo'n oud klooster te slapen. Hele hoge slaapkamers. Wel erg gedateerd. Maar het ontbijt maakte alles weer goed, zeer uitgebreid.

Absoluut een originele locatie om een hotel in onder te...
    • Superior Kamer

Het hotel is helaas basic terwijl de prijs dat niet doet vermoeden. Opgekrulde linoleum in bad en WC, versleten deurklinken, geen flesje water op de kamer, wel een TV maar geen afstandsbediening. Het lijkt wel of er zich dringend een renovatie opdringt...

Absoluut een originele locatie om een hotel in onder te brengen.

Gent is fantastisch!
    • Comfort Kamer

De prijs-kwaliteitverhouding. In Parijs krijg je betere kamers voor minder geld. Het hotel is aan het verlopen; dat is voor de helft van het geld prima, maar niet voor ruim € 150 per nacht (incl. parkeren).

De ligging t.o.v. Centrum Gent

• Superior Kamer

Beetje oude meuk. Schilderen van kozijnen en kamers is op zijn plaats. Sanitair is sterk verouderd warmkoud water slecht regelbaar. Wasbak kapot wcpot niet echt schoon. Tapijt is versleten. Slot van de deur zit speling op

Goede ligging goed ontbijt propere lakens

Prijs/Kwaliteit was zeer goed
    • Comfort Kamer

Bar : Het meisje dat ons bediende moest ook de receptie doen, en was nog niet zo heel lang in dienst. Zij liep een beetje verloren, maar combineer het ook maar eens !!! én bar én receptie door één persoon. Zij deed zeker en vast haar best en was zeer vriendelijk.

Ontbijt was zeer goed voor deze prijs.

Gezellig
    • Standaard Kamer

Kamer was wel schoon maar kon hier en daar wel wat verf gebruiken, veel last van muggen, gehorig door krakende houten vloer

Ontbijt en service, vriendelijk personeel, ligging

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Fantasieloos, vies en muf. Dit is echt geen hotel!
    • Standaard Kamer

Hygiene, staat van onderhoud, comfort. Dit mag de naam Hotel niet dragen. Zelfs het volume van de tv is begrensd, waardoor tv door het lawaai van de weg en andere kamers niet te horen is.

Prima en unieke lokatie in Gent met op loopafstand vrijwel...
    • Standaard Kamer

Er zijn kamers in het echte oude gedeelte en kamers in de het nieuwer gedeelte. Wij zaten in het nieuwere gedeelte en dat viel iets tegen. Het voelde een beetje verlopen en muf aan. Wel zeer grote kamer.

Prima en unieke lokatie in Gent met op loopafstand vrijwel direct in de stad. Kloostersfeer is behouden en geeft aan je verblijf een bijzonder tintje.

Geen aanrader, zeker niet voor meer dan één nacht. Tenzij u een goede nachtrust niet belangrijk vind
    • Standaard Kamer

De bedden waren erg hard, waardoor mijn partner en ik last kregen van onze ruggen. Ook was het hotel erg gehorig. Door de houten ondervloer hoor je heel goed wanneer iemand loopt, niet alleen van jezelf of je reisgezel, maar ook van de buren. Ook sliepen we aan de kant van de weg, welke zeer druk en gehorig was. Wanneer er een zwaar voertuig passeerde voelden wij de grond trillen alsof er een lichte aardbeving was (en wij komen uit Groningen, dus we weten hoe dat voelt). Door dit alles hebben wij slechte nachten gemaakt en konden wij niet tot rust komen tijdens onze vakantie in Gent. Ook het ontbijt had wat te wensen over. Pas op het moment dat het merendeel van het brood op was, werd er nieuwe afgebakken. Hierdoor was vaak weinig keus, wat niet erg gastvriendelijk overkwam, zeker als je net binnenkomt op zo'n moment dat bijna alles op is. Ook een groot minpunt is de afwezigheid van een lift.

Het hotel lag dicht bij het centrum, binnen 5 minuten lopen was je aan het water. Het receptiepersoneel vond ik erg vriendelijk en behulpzaam.

locatie is geweldig, je loopt zo de stad in
    • Comfort Kamer

kamer was echt al jaren aan een opknapbeurt toe (prijs werd nauwelijks gerechtvaardigd door de locatie)

locatie is geweldig, je loopt zo de stad in parkeren naast het hotel is echt makkelijk

We hebben genoten en prima naar onze zin gehad
    • Standaard Kamer

Trappenhuis en gangen zijn wat stoffig. De douche is wat krap.

Kamers zijn ruim met prima bedden. royaal ontbijt vriendelijk ontvangst bij de receptie. Kamer was schoon.

De locatie is origineel
    • Standaard Kamer

Het tapijt en plekken op het behang waren hier en daar echt vies. Misschien om eea zoveel mogelijk in de originele staat te houden, maar dat zou ik dan toch anders aanpakken.

De locatie is origineel

Leuke stad, minder leuke accomodatie
    • Standaard Kamer

Het appartement was nog niet klaar toen we konden inchecken, De douchedeur was kapot. De kamer was niet goed schoongemaakt er zaten meerdere spinnenwebben op de kamer. Daarnaast was er geen hor of iets voor het raam, hierdoor zat de kamer vol met muggen snachts.

de parkeergelegenheid

locatie prima ,ontbijt goed.klooster ook leuk.maar vond de prijs voor de kamers te hoog
    • Standaard Kamer

kamers oud matras was erg zacht badkamer slecht afgewerkt. wc bril defect ,verlichting boven wasbak defect

personeel vriendelijk ontbijt was ook goed

• Standaard Kamer

Hotel is een oud klooster, maar wij kregen een kamer net niet in het klooster Ontbijt was extra te betalen, 17 eur per persoon voor een gewoon buffet, vrij duur

Goed genoeg voor een bezoek aan Gent, maar prijs/kwaliteit is dubieus!!
    • Standaard Kamer

Douche in bad niet meer van deze tijd en als je wat later ontbijt is eea niet aangevuld zoals bij de eerste gasten. Voor €17,50 per ontbijt/per persoon verwacht je dit anders. In de badkamer moet boven ooghoogte ook poetswerk worden verricht.

Geweldige locatie dicht bij centrum en de ambiance van een oud klooster.

horeca weekend in Gent leuk en lekker
    • Standaard Kamer

behoorlijk veel achterstallig onderhuid in dat voormalig klooster ( je verwacht ieder moment nog een non tegen te komen ) grapje

goed ontbijt overnachting dicht bij centrum met parkeermogelijkheid

Gent is leuk. Monasterium voegt niets toe
    • Standaard Kamer

Parkeren kost 15€ per dag, beetje teveel. Kamer mag wel een renovatie krijgen. Was ook best vies.

Ruime kamer en het bed was prima. Locatie heel fijn aan te lopen naar centrum.