Beoordelingen over Hotel Montanus 4-sterren

Nieuwe Gentweg 78, Historisch centrum, 8000 Brugge, België

#50 van de 101 hotels in Brugge

Zeer goed hotel : vriendelijke , spontane ontvangst.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden kamer op 1ste verdieping , en elke stap die gasten op 2de verdieping zetten was hoorbaar.

Zeer goed hotel : vriendelijke , spontane ontvangst. Mooi hotel met mooie, degelijke , gezellige kamer , zeer goed bed. Gezellig salon , comfortabele eetzaal en prachtig terras. Lekker en uitgebreid ontbijt. Rustig gelegen en vlakbij grote markt en talrijke bezienswaardigheden en toffe plekken.

Prima locatie voor een korte vakantie.
    • Classic Tweepersoonskamer

We hebben 2 jaar geleden al eens in dit hotel gelogeerd. Waren toen onder de indruk van de ruime kamer met alle faciliteiten. Met deze verwachting gingen we dit jaar weer. Helaas waren we nu in een tuinkamer ondergebracht en die was aanzienlijk kleiner en minder comfortabel.

De ligging van het hotel t.o.v. het centrum. Ontbijt was goed verzorgd en uitgebreid.

De mooie ruime kamer en badkamer, het uitzicht op de...
    • Classic Tweepersoonskamer

Gezien de prijs/kwaliteit hadden we iets meer verwacht van de ontbijtfaciliteiten. Weinig keuze in brood, en dat werd niet regelmatig aangevuld viel ons op. Hoewel het beddengoed van prima kwaliteit was, waren de matrassen te zacht voor ons. Hoge parkeerkosten in nabij gelegen parkeergarage.

De mooie ruime kamer en badkamer, het uitzicht op de prachtige tuin. Gezellige zitjes in de tuin en op het terras. Receptie hotel zeer vriendelijk en behulpzaam. Locatie vlakbij het centrum..

Goeie ligging dicht bij het centrum, en toch is de...
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer vertoonde wel sporen van veroudering (vnl. in de badkamer), en leek niet helemaal proper. Ikzelf heb voor ontbijt liever iets meer ambachtelijk/kwalitatief (voor broodprodukten, granen, yoghurt, koffie) en hoef niet echt zalm en cava.

Goeie ligging dicht bij het centrum, en toch is de binnentuin een oase van rust. Handige en betaalbare publieke parking (Katelijne, 8.7EUR/dag). Kamer was mooi, ruim en comfortabel. Ontbijt is uitgebreid, heel gevarieerd. Buiten ontbijten in het zonnetje was heerlijk.

Goed hotel
    • Classic Tweepersoonskamer

Geen airco op de kamer, het was er wel redelijk warm

Geel vriendelijk personeel, we kregen de badkraan niet aan de praat twee minuten nadat we naar de receptie hadden gebeld stonden ze al aan de kamer. Goed bedden goed ontbijt.

Mooie locatie, kamers, ontbijt slecht georganiseerd en in verhouding te duur
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt slecht georganiseerd, veel vragen en zoeken.prijs van €18,- pp staat niet in verhouding tot geleverde service, geen 4 sterren waardig

Locatie nabij Centrum, mooie en nette kamers

Heerlijk romantisch.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een waterkoker op de kamer zal prettig zijn.

Het hotel heeft sfeer en voelt als een warm huis. De tuin is prachtig en de locatie is geweldig. Het is een heerlijke rustige plek in de stad. Je komt tot rust daar. Ook het personeel is vriendelijk en is behulpzaam.

Een ontspannen verblijf gehad.
    • Classic Tweepersoonskamer

Je hoort andere gasten goed als je achteraan in het hotel logeert.

Het hotel heeft een mooie tuin waar je kan genieten van gratis koffie tot 18.00. Het hotel is rustig gelegen, net uit de drukte.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

We hebben hier geen vakantie gevoel aan over gehouden.
    • Classic Tweepersoonskamer

De accommodatie was slecht. Een dependance van het hotel. Wij verwachte een hotel kamer en kregen achter in de (mooie) tuin een kamer die zo klein was dat bewegen haast niet mogelijk was. De badkamer was zo klein dat je je nauwelijks kon bewegen. We hadden voor 2 nachten geboekt maar zijn na 1 nacht vertrokken. Geen 4 sterren waard.

Her ontbijt was volgens verwachting

Ligging van het hotel was goed, midden in het historisch...
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We vonden de kamer wel erg klein voor de prijs die we betaalden en het was jammer dat de kamer zich aan het eind van de tuin bevond. Wij hadden regen in de ochtend en moesten door de regen naar de ontbijtzaal. Een paraplu bij deze kamers zou erg prettig zijn geweest. Douchen in badkuip ook een minpuntje.

Ligging van het hotel was goed, midden in het historisch centrum van Brugge. Ontbijt was erg goed, de kamer was schoon.

Rustige overnachting in sfeervol hotel
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel was correct, maar niet bijzonder gastvrij. Beddengoed was van linnen, wat stugger van structuur is en wij niet zo prettig vinden slapen. De badkamer was niet brandschoon. Prijs-kwaliteit verhouding van ontbijt was matig: de keuze was beperkt, maar kwaliteit was goed.

Prachtig gelegen, rustig, mooie, goed onderhouden tuin.

Prachtig hotel op een prima locatie.
    • Classic Tweepersoonskamer

Wij hadden een kamer aan de straatkant, ‘s Ochtends was hiervan wel enig overlast (vuilniswagen ed).

Vriendelijk ontvangst, mooie kamer, heerlijk bed en een heel goed ontbijt met heerlijke koffie. Prima ligging en een betaalbare parkeergarage op 1 minuut lopen.

Prima.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een punt had beter gekund. Het leek of er geen dekbedovertrek over de dekbedden zat. Het was een erg stroeve deken dat raar aanvoelde.

De ligging was perfect, dicht bij het centrum. Verder was de kamer schoon en opgeruimd en het personeel was vriendelijk.

Omdat het hotel was opgedeeld in verschillende delen had je...
    • Classic Tweepersoonskamer

Er is geen pinautomaat voor het hotel, wel voor het restaurant. De dichtsbijzijdse geldautomaat is op de markt, 10min lopen. Dat vind ik vreemd en een beetje ouderwets.

Omdat het hotel was opgedeeld in verschillende delen had je het idee dat het een heel klein en knus hotel was met fantastische kamers.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Een geweldig verblijf maar daar zal de zon ook wel een beetje aan geholpen hebben.

De instap van het bad was wel aan de hoge kant moeilijk voor oudere mensen.

Het ontbijt was zeer goed. De bedden en de kussens heel goed. De tuin was mooi. Hotel kort bij het centrum. Heel vriendelijk personeel.

Aardig
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lakens van grof katoen, niet gestreken. Voelt onprettig.

Ontbijt heel lekker, mooie keuzes. Heel goed restaurant voor diner. Kamer heel leuk, beetje benauwend.

Het hotel is een aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Bij de voordeur is het hotel slecht toegankelijk voor gehandicapten (zeker niet voor rolstoelgebruikers). De achterpoort compenseert veel.

Hoewel het ontbijt aan de prijs is, is het geen standaard ontbijt. Het bevat extra luxe en een ruimer assortiment, zoals ter plekke gebakken eieren zoals jij ze wilt (scrumbled, gewoon, omelet). Heerlijk en goed geslapen, hele rustige plek.

Indien goedkoper was dit wel een aanrader.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Hoge prijs in vergelijking met wat je krijgt. Geen parking aan het hotel. Qua hygiëne was het best ok maar alles was heel klein.

Goed bed & rustige omgeving. Niet ver van grote markt maar toch niet heel druk.

Uitstekend !!!
    • Classic Tweepersoonskamer

Iets minder was dat de lift uitgerekend in het weekend defect was.

De kamer en het hele hotel was kraaknet, het personeel vriendelijk en het ontbijt en avondmaal exellent.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Goede keuze voor Brugge
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Het tocht behoorlijk op de kamer, dus laat de verwarming maar aan staan. Ontbijt is erg duur, maar in Brugge zelf was het ontbijt overal duur.

De ligging is centraal, de tuin erg sfeervol en de kamers zijn schoon. Het is heerlijk rustig gelegen in een mooie tuin. Badkamer voorzien van Rituals producten. Het ontbijt is erg uitgebreid met bijzonder beleg zoals div.kaasjes/pannenkoekjes/vijgen/dadels en de chocolade fontein voor fruit of spekjes! Vergeet niet om er 's avonds te eten in het sfeervolle restaurant.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Het ontbijt viel tegen .
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt viel tegen . Geen verse yoghurt leek wel melk en zelfs klonten er in . Dat laatste was de volgende dag . Zijn twee nachtjes geweest . Aan gegeven maar werd niets mee gedaan .Ook heel weinig . Brood was ook de tweede dag schraal . Nou gewoon te kort . Verders was het hotel top . Mensen vriendelijk . Nog even dit jammer dat je er niet kunt pinnen 😟. Gelukkig hebben wij een credit kaart

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Brugge is mooi in kersttooi
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het ontbijt was wel heel stipt; 08.00 tot 10.00u, maar al voortijdig bezig om het op te ruimen. Gehorigheid van bovenburen (echtpaar met kind +/- 8 jaar.

de kamers met uitzicht op de tuin. de locatie t.o.v de binnenstad; parkeergarage op korte afstand

Heel basic voor de prijs die je betaald.

Het personeel is niet vriendelijk en werkt er schijnbaar met tegenzin. Met nieuwjaar geen beste wensen aan het ontbijt of bij afrekening. Nauwelijks een 'goeie morgen'.Het ontbijt bleef geen minuut te lang staan. Geen langere ontbijtperiode omdat het nieuwjaar was, maar de gewone uurregeling. Spijtig van het ruwe dekbed en overtrek. Nauwe doucheruimte, geen douchegel, wel zeepje, shampoo en conditioner. Geen eigen koffiezet op de kamer, wel strijkplank maar geen strijkijzer.

Bij aankomst een vriendelijke dame aan het onthaal, de enige in het hotel. De kamer was mooi en groot. Een heel comfortabel bed en ruime badkamer. Douche in het bad: niet voor volumineuze mensen.

Schone nette kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Prijs/kwaliteit verhouding voldeed niet aan onze verwachting. Restaurant was met verlof. Dit kregen wij pas bij aankomst te horen. €18 voor het ontbijt vonden wij aan de dure kant gezien wat je er voor kreeg.

Schone nette kamer. Dicht bij het centrum.

Zalig en voor herhaling vatbaar.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht op tuin

Draaiknop van bad om warmer/kouder te maken was kapot. Veel spinnenwebben. De kledingkast schuif was kapot. Wij kregen geen badjas ook al stond dat op de boeking pagina van wel.

Het bed was zo zalig dat ik mij elke dag had overslapen. Er is nooit veel lawaai van auto's of andere mensen. De receptioniste is heel informatief over Brugge en kan je veel uitleg geven over de stad over wat je kunt bezichtigen, je krijgt daarbij ook nog een kaart waarbij je korting kunt krijgen bij bepaalde musea's.

Niet echt ontevreden maar niet om speciaal te onthouden

in verhouding tot de prijs : de kamer, minder luxe en gezelligheid dan verwacht; ontbijt lekker maar organisatie ervan kan stuk beter voor de gevraagde prijs.

Het restaurant is uitstekend

Super-de-luxe!!
    • Suite met Uitzicht op de Tuin

De eindafrekening moest cash omdat ze geen pin hebben.

De inrichting en omvang van de kamer waren heel luxe, het linnen beddengoed was subliem en het personeel erg aardig. Het ontbijt is niet goedkoop maar zeer uitgebreid en lekker

Het verblijf was over het algemeen zeer goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

De kamers waren kleiner dan verwacht. Er hing een dode mug op de muur. Op sommige plaatsen was er roest aanwezig.

Het ontbijt was overheerlijk en de tuin was zeer mooi en verzorgd.

geweldig

het ontbijt was geweldig,evenals de vriendelijkheid van het personeel,wij waren met een gezelschap van 12 personen en iedereen was enthousiast over het hotel.

Heerlijk, genoten, aanrader, kom graag nog een keer terug!
    • Classic Tweepersoonskamer

Echt niets aan mijn verblijf. wellicht handig op de site van het hotel en booking.com de verschillende kamers beter te ondersteunen met fotos! Dat komt de boekingen ten goede!

Een heerlijk uitgebreid vers ontbijt met hoe lekker veel keus en lekkere versnapperingen zoals een chocoladefontein, zeer behulpzaam gastvrij personeel. wij hadden een staandaard comfortkamer, leuke kamer, prettige mooie strakke badkamer met regendouchekop, lekker bed, complete kamer voor een zeer goede prijs voor Brugge, parkeergarage 9 euro per dag op 2 minuten lopen, nog geen 10 minuten door de binnenstad van Brugge tot de markt, zeer goed en rustig gelegen. Te laat ontdekt dat het restaurant een zeer goed restaurant is! Kom graag terug, wil dan graag een luxere kamer uitproberen en het restaurant! dit is een aanrader voor Brugge! hier snappen ze wat gastvrijheid is!

Leuke locatie ondanks aantal kleine minpuntjes
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Douche is niet zo makkelijk te gebruiken als je je haar niet wil wassen, bovendien slechte afvoer van het water. Warme kamers die niet echt verlucht kunnen worden (maar het waren warme dagen in Brugge). Vasttapijt op de vloeren blijf ik ook vies vinden...

Zeer vriendelijke en snelle service, mooie kamers, uitgebreid ontbijt en centraal gelegen

Goed hotel
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In het restaurant en op het terras was wat drukke muziek te horen Er was buiten en in de lounge ruimte geen stille plek

Heel comfortabele kamer met heerlijk echt 2 persoonsbed

Heel mooi en goed hotel!
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het restaurant was drie dagen dicht ivm verlof, dit wisten we niet. Er was vaak niemand te zien bij de receptie. Het viel ons op dat er geen airco was (hadden we nu niet nodig).

Mooi hotel, ligging is perfect: rustig en dichtbij het centrum. Kamer was schoon en netjes.

Wij gaan zeker terug..
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer mooie en rustige kamer achteraan in de tuin. Heerlijk ontbijt met alles erop en eraan. Parkeer plaats op 200 m en zeer gunstige prijs 8,70 uur per 24 uur.

Fantastisch verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Eigenlijk alleen het weer.

We hadden een geweldige kamer,ontbijt was uitstekend. We hebben ook in het hotel gedineerd ,eten was uitstekend.Al met al is dit hotel een aanrader,niet echt goedkoop ,maar kwaliteit en prijs wel op elkaar afgestemd.

• Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Keuken was "met verlof". Daar wisten we niets van. Stond ook niet op de site. Daarom niet gezellig met een drankje in het zitje 's avonds..

Ontbijt perfect. Tuinkamer ook goed.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Mits aanpassing van de negatieve punten is het een goed verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

We hadden een kamer geboekt met uitzicht op de tuin en hebben een kamer aan de straatkant gekregen. Het was een zeer warme kamer. De venster moesten we op een kier zetten waardoor we last hadden van doorgaand verkeer. Het beddenlinnen voelde niet aangenaam aan.

De tuin laat je tot rust komen.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Geweldige plek voor bezoek aan Brugge

Niks!

Mooie locatie en mooi uitzicht vanuit het restaurant op een mooie modern vormgegeven tuin. Heerlijk ontbijt met alles wat je ontbijthartje wenst.

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Prima hotel.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

-De kamers achterin de mooie binnentuin zijn vrij krap. De deur van de badkamer kon niet volledig open omdat het bed in de weg staat. -De afzuiging in de badkamer werkt niet goed. Deze verandert in een Turkse sauna wanneer je gedouched hebt.

-Het ontbijt was goed. Een uitgebreid ontbijt buffet waar ook vers eieren worden gebakken. -Mooie locatie met binnentuin.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

De kamer met ingang op de binnenplaats was super: mooi...
    • Classic Tweepersoonskamer

Het ontbijt was zeker ok, maar vergeleken met onze vorige verblijven bij Montanus vonden we het toch wat minder.

De kamer met ingang op de binnenplaats was super: mooi ingericht, heel ruim en een heerlijk bed.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

niet verkeerd

parkeren, ontbijt (bediening niet onvriendelijk, maar rommelig), voor 4 sterren meer verwacht van kamer maar op zich oke, gehorige kamer boven (krakende vloer)

ligging, inrichting, tuin,

zeer uitgebreid en lekker ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

zeer uitgebreid en lekker ontbijt zeer rustig gelegen kamer

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Super ontbijt en bed.
    • Classic Tweepersoonskamer

Badkamer te klein en toe aan renovatie. Geen airconditioning in de kamer.

Super ontbijt en bed.

Keurig hotel, kamer gezellig en goed.

Matras kon beter

Keurig hotel, kamer gezellig en goed. Mooie eetzaal, goed ontbijt. Zeker aanrader!

Heerlijk hotel
    • Classic Tweepersoonskamer

Geen airco. Alleen een fan en bij 33 grd is dat onvoldoende.

Bed met hoofdkussens.

Prima hotel, zeker een aanrader.

weinig te doen s'avonds

Ontbijt en kamers waren perfect!

Bedden waren ietwat doorgezakt

Personeel

Slechte prijs/kwaliteits verhouding!!

Het eten en ontbijt.

De ligging van het hotel.

Perfect verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Alles is in orde! Een aanrader.

Heerlijk ontbijt en een rustige omgeving. Heel goed gelegen in Brugge!

Ligging, mooie binnentuin, zeer goed ontbijt, hartelijke...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Ligging, mooie binnentuin, zeer goed ontbijt, hartelijke ontvangst door Zaki, beddengoed uit linnen, relaxe sfeer, klasse

Weg van de toeristische gekte!

Niets! Super hotel....

Ligging, rust, luxe & sfeer

De kamer en bedden
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat ontbijt niet bij de prijs zat, en parkeer gelegenheid ver van het hotel was

De kamer en bedden

Het was een héérlijk ontspannen weekend!
    • Classic Tweepersoonskamer

Het ontbijt viel een beetje tegen met niet zulke lekkere harde broodjes.

De kamer was geweldig. Heerlijke linnen lakens. Grote kamer en badkamer!

Het hotel werd betrokken door gasten van mij.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Het hotel werd betrokken door gasten van mij. Zij bleken zeer tevreden over hun verblijf. Ik kan echter moeilijk verder in hun plaats spreken

• Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ligging is perfect, personeel zeer behulpzaam en vriendelijk

Knus, gezellig, perfecte locatie voor het ontdekken van brugge
    • Classic Tweepersoonskamer

Vieze kussensloop. Kamers waren ook wel aan een schilderbeurt toe

ontbijt was top en locatie was super

Ontspannen.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooie kamer, prachtige tuin, heerlijk rustig, erg lekker ontbijt.

De ligging, vlakbij het centrum
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt vonden we prijzig

De ligging, vlakbij het centrum

Vlakbij centrum maar rustg en stijlvol.

Erg goed ontbijt.

Een gezellig midweekverblijf.
    • Classic Tweepersoonskamer

Het ontbijt was zeer verzorgd.

Perfecte locatie

Mooie binnentuin

• Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de temperatuur in de kamers was te hoog. Kan je zelf niet bijstellen.

uitstekende locatie voor een bezoek aan Brugge

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Prima lokatie
    • Classic Tweepersoonskamer

Prima hotel in de buurt van het centrum.

perfect !

Heerlijk ontbijt

Toppie

2 aparte bedden

Groot bad, heel proper, mooi uitzicht

super goed!
    • Standaardkamer - Herenhuis

N.v.t.

De geweldige ligging, het vriendelijke personeel, het goede ontbijt en de schone kamers.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

fijn verblijf
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer in de nacht te warm

al geheel

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Geen koffie/thee zet mogelijkheden op de kamer

Lokatie

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Kamer heel netjes.
    • Standaardkamer - Herenhuis

Kamer heel netjes. Hotel goed gelegen, dicht bij het centrum.

De ligging in het centrum van Brugge en toch heerlijk stil.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

De ligging in het centrum van Brugge en toch heerlijk stil.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Ontbijt was goed

Kamer viel tegen

Ontbijt was goed

Het was top!
    • Superior Kamer - Herenhuis

Het was top!

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Goed verblijf op loopafstand centrum
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamer was oké voor comfort kamer

Super restaurant binnen. Met erg goed ontbijt

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Ontbijt en uitstraling hotel