Beoordelingen over Hotel Montovani 2-sterren

Schouwvegersstraat 11, Historisch centrum, 8000 Brugge, België

#90 van de 101 hotels in Brugge

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

matig

de eenpersoonskamer was direct bij de ingang, je hoorde de ingangsdeur. Het hotel beweerd dat het geluidsdicht is, dat is niet zo. je hoort daar letterlijk veel. De telefoon zit direct aan de wand naast je hoofd met een lichtje dat voortdurend aan en uit gaat, is dat een signaal ? Storend in de nacht. Badkamer was schoon alleen de afvoerbak bij badkamer valt op dat daaronder vuil ligt, in de slaapkamer spinneweb. Rare poster aan de muur geeft een rare indruk van deze kamer.

de centrale ligging en vriendelijk personeel, schoon bed.

Op loopafstand van het centrum, maar buiten het historisch...

Gebrekkige schoonmaak (ventilator in de badkamer zat onder een dikke laag stof) en veel verouderde meubelen. Geen simpele dingen als een handdoekrek. Precies tijdens het ontbijt ging er iemand met een kettingzaag aan de gang in de tuin naast ons. Uiteindelijk best heel duur voor wat je krijgt.

Op loopafstand van het centrum, maar buiten het historisch gedeelte. Vriendelijk personeel en goed ontbijt.

Prima locatie, dicht bij het centrum.
    • Grote Tweepersoonskamer

Het was erg warm op de kamer. Een kleine airco was wel fijn geweest.

Prima locatie, dicht bij het centrum. Zeer aardige werknemers die je ook vertellen waar het hotel is en hoe je op andere plekken komt. Het ontbijt was eenvoudig, maar er was genoeg keus.

Eenvoudig maar goed hotel voor een weekend

Kamer op de 2e verdieping heeft een dakvenster, die niet te verduisteren is. Een raamkozijn grenst aan een binnengang, waardoor je de kamer niet even kunt ventileren. Tevens heb je geen direct uitzicht. Ontbijten kan pas vanaf 8.30 uur.

Vriendelijke ontvangst en op loopafstand van het station. Gelegen nabij het centrum van de stad in een rustige buurt. Ontbijtbuffet was goed, maar niet erg uitgebreid. Gelet op de prijs niet bezwaarlijk.

Doordat de receptie na 18.00 uur niet meer bemand is, is er dus niets meer te krijgen. Ook geen frisdrank of koffie automaat aanwezig.

de netheid van de kamer en vriendelijkheid.

We kwamen 's avonds laat pas aan bij het hotel en door...

We kwamen 's avonds laat pas aan bij het hotel en door de prima communicatie met hotel Montovani, konden we zonder problemen binnenkomen, aan de hand van een sleutelcode. Na binnenkomst lag, zoals afgesproken, op de receptie balie, de envelop met sleutels klaar met verder informatie, ook met betrekking tot parkeren. Heel correct en netjes allemaal. We hadden bij de boeking geen ontbijt gereserveerd maar toen we de volgende dag toch gebruik wilde maken van het ontbijt was dit totaal geen probleem. Heel erg vriendelijk geholpen door het personeel.

Het hotel ligt op loopafstand van het gezellige centrum van...
    • Grote Tweepersoonskamer

We betaalden 120 euro per nacht voor de kamer en voor dat geld hadden we zeker meer verwacht. De kamer leek meer op een studentenzolder. Op zich redelijk, maar absoluut niet voor het bedrag dat wij ervoor betaalden. De eigenaar mailde vooraf dat het een comfortabel kingsize bed zou zijn, dat klopte niet en het bed lag voor ons beiden zeer oncomfortabel. De badkamer was schoon maar echt aan een opknapbeurt toe, veel verfwerk dat bladderde, de kraan die uit de muur hing, smoezelig.

Het hotel ligt op loopafstand van het gezellige centrum van Brugge. De eigenaar begroette ons vriendelijk bij aankomst.

Het toilet was niet erg proper. De lavabo stond in de kamer, niet in de badkamer, beetje onhandig.

Het vriendelijke personeel en verse broodjes bij het ontbijt.

Goed, prima voor een korte stedentrip en lekker dicht bij de stad.

Comfort en hygiëne

De ligging van het hotel is perfect, met 5 minuten lopen ben je in het centrum. Parkeren is op 5 minuten afstand in een parkeergarage het beste aan te raden, voor een minimaal tarief staat de auto veilig. Ontbijt is voldoende, niks bijzonders. Vriendelijk personeel. Kamer is matig, badkamer is matig. Prima hotel om te slapen en even te douchen, maar er vooral lekker op uit in het prachtige Brugge dat veel te bieden heeft.

Zeer vriendelijk en persoonlijke sfeer.

Ontbijt is oké, verse jus en verse melk zou een plus zijn en meer vers fruit. Brugge is duur.

Zeer vriendelijk en persoonlijke sfeer. rustige omgeving. WiFi was goed.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Viel ontzettend tegen.
    • Grote Tweepersoonskamer

Hygiëne was ver te zoeken. Alles was verouderd en maakte lawaai. Ontbijt was zo karig. Twee broodjes pp en een paar soorten beleg. Naast de vele trappen ook in de kamer nog een flinke smalle trap op.

Vriendelijk personeel en locatie was goed.

Parkeergelegenheid in de buurt

Kamers zeer gedateerd, behoudens de badkamer kwam de foto mijn inziens niet overeen Houden bij het ontbijt geen rekening met dieetwensen, daarnaast is het ontbijt matig Niemand aanwezig bij ontvangst in de avond, voelt niet echt verwelkomend, daarnaast hele verblijf niemand gesproken tot het uitchecken

Parkeergelegenheid in de buurt Schone en mooie badkamer Centraal gelegen

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Was een gezellig hotel

Het hotel opzig was heel gezellig. En heel centraal. Personeel was heel vriendelijk. Moet nie veel verwachten voor dat prijs voor het ontbijt en het confort van bedden..

HET ontbijt was best ok, Het personeel was vriendelijk

De verwarming op de kamers was minder, en het water bleef in de douchebak staan, na het wassen. Jammer. De kamers hebben wel een opknapbeurt nodig

HET ontbijt was best ok, Het personeel was vriendelijk

goed verblijf.
    • Comfort Driepersoonskamer

Parkeermogelijkheid op straat is ok, maar er staat nergens dat je een ticket moet nemen. Staat dus geen enkele signalisatie hierover, dus bij het verlaten van het hotel stak er een boete op de voorruit van de auto.

perfekte locatie, dichtbij centrum. Hotel in een rustige straat. Ontbijt ok.

Aangenaam verblijf in een rustige omgeving.
    • Grote Tweepersoonskamer

Misschien een uitgebreider ontbijtbuffet ( koffiekoeken, fruityoghurt,vers fruit ...)

De ontvangst was heel goed; de kamer uitstekend. Zullen zeker nog eens terugkomen.

het was goed
    • Economy Tweepersoonskamer

de ontvangst, er was geen heel jammer , de planning voor het gratis parkeren zou al reeds vooraf mogen toe gezonden worden, en niet op de receptie in een enveloppe dat klaar ligt , dan is het te laat, op het zand, ondergrondse parking is het veel goedkoper deze info zou ook sneller mogen komen, en belangrijk is ook de taal, op u info brief en email, wij wonen in belgie, en hier spreekt men nederlands niet iedereen begrijpt Engels !! meerdere talen zou een optie kunnen zijn :-)

het ontbijt

Prima hotel dicht bij het centrum!

Er was niemand aanwezig vanaf 17:00 tot de volgende ochtend. Ook was er dan bijna geen licht en door de renovaties die toevallig plaatsvonden vond ik het er wel wat eng. Let op! Bij het boeken in de weekenden is het ontbijt inclusief. Doordeweeks niet. Hier zijn wij de mist in gegaan omdat wij in het weekend voor doordeweeks geboekt hebben. Wij dachten dus dat het ontbijt er bij zat maar dit was niet t geval. (Ter plekken betaal je €9 p.p.)

De kamer was erg mooi en ruim. Een medewerker (ik geloof de eigenaar) heeft ons ook erg goed geholpen met het vinden van de juiste restaurants in de stad en gaf ons tips over wat te bezoeken. Erg vriendelijke man!

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

prijs/kwaliteit uitstekend

Het was raar om geen onthaal te hebben bij aankomst en zelf je weg te moeten zoeken.

we hadden een budget hotel geboekt en geen hoge verwachtingen. Maar voor de prijs die we betaalden propere kamer met een goed bed ! en een zeer mooi gerenoveerde badkamer. Ontbijt was goed verzorgd en genoeg keuze. Prijs/kwaliteit goed. Zeer vriendelijke eigenaar. Gezien we laat zouden toekomen, kregen we een toegangscode per email. Sleutels lagen klaar met uitleg.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Prima hotel om te slapen

Stond maar 1 stoel op een tweepersoonskamer. Ontbijt was niet erg luxe.

Goed bed ondanks dat bed wat smal was. Kamers zeer hygienisch. Ligt in zeer centrale omgeving.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Gelukkig maar voor 1 nacht maar niet voor herhaling vatbaar

Kamers zijn echt aan een opknapbeurt toe, alles is oud en nodig aan vervanging toe. Schimmel op badkamer plafon, vloerbedekking vies en oud, los zeil op vloer badkamer, gordijnen niet in de rails, ruit kapot, tv met tape vastgeplakt met losse snoeren en maar 1 zender te ontvangen en hotel is super gehorig.

Ontbijt was prima, niks bijzonders maar prima. Bedden waren wel prima. Locatie is ook goed dicht bij het centrum en gratis parkeergelegenheid op 500 meter van hotel. Personeel vriendelijk

Verrassend, prima hotel op perfecte locatie!

De afwerking van de kamer was niet helemaal top, maar het was dan ook niet een 4-sterrenhotel.

De ontvangst bij de receptie verliep op een ontzettende correcte, vriendelijke, behulpzame en servicegerichte manier. Het beddengoed, toilet en badkamer waren keurig schoon en het ontbijt fantastisch met allerlei verse broodjes, zoet en hartig beleg, eieren, vruchtensappen, yoghurt, vers fruit, koffie en thee en meer. Qua locatie ligt het perfect; je bent op korte loopafstand in het centrum. Het hotel is minimaal 3-ster waardig i.p.v. 2!

Super prijs/kwaliteit hotel. Kamers wel gedateerd.

We hadden kamer 1. Ondanks dat de kamer voldoende ruimte biedt is hij wel toe aan een opknapbeurt.

Goede prijskwaliteit verhouding. Het hotel ligt precies tussen de gratis parking en het centrum in. Erg comfortabele bedden! Goed ontbijt!

Ontbijt prima, alles wat je zelf thuis ook eet was er,...

Ontbijt prima, alles wat je zelf thuis ook eet was er, lekker eitje, kaas/ham/worst, verschillende soorten broodjes, zoet beleg, yoghurt, fruit, koffie/thee/melk. En de afstand vanaf het hotel naar het centrum was ongeveer 700 meter, dus makkelijk te voet te lopen. Parkeren in de parkeergarage 3 minuten er vandaan. Vriendelijke ontvangst door personeel. Geupdate kamer voor vrienden van ons (in de loft) vanwege lekkage van andere kamer. Kamers ruim alleen er is vloerbedekking dat vind ik wat minder. Wel gehorige gangen als je erdoor loopt, smalle trap. Geen lift. En hotel sluit al om 18.00 uur, je krijgt wel een sleutel mee maar er is geen barretje aanwezig waar je iets kunt drinken.

Middelmatig
    • Grote Tweepersoonskamer

Radiatoren, smalle trap naar boven.

Het ontbijt was zoals 12 in een dozijn. De kamer was ruim maar al lang niet meer van deze tijd en 1 van de radiators werkte niet. In de badkamer dient er ook eens degelijk gekuist te worden in de voegen tussen de tegels.

Keurig
    • Grote Tweepersoonskamer

Het ontbijt was netjes, zitten in de serre voor ontbijt was koud. Er stond schimmel in de voegen van de douche. Betalen van een euro voor een kop heet water is teveel, slechte verlichting in de hal en trappen.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

mijn verblijf was goed

niets persoonlijk

de kamer was heel proper en het ontbijt was goed het hotel kan ik aanbevelen als het om kort verblijven gaat de persoon aan de receptie heel vriendelijk en zeer goede uitleg .

Budgetvriendelijke ervaring

Ontbijt beperkt, geen koffiekoeken, geen spek met spiegeleitje (enkel hard gekookte eitjes), beperkte keuze vers fruit en enkel natuuryoghurt

De kamer goed onderhouden en gerenoveerd waar nodig

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Een aanrader in Brugge

Kamer rechtover de receptie was niet super rustig gelegen maar viel uiteindelijk nog mee.

De locatie is heel dicht bij het centrum en dus ideaal als vertrekpunt

Een mooi hotel op een prima afstand van de stad

De kamer was misschien wat gedateerd, maar netjes en de badkamer was super. De bedden lagen lekker. We hebben er 3 prima nachten gehad. Prijs kwaliteit is hartstikke goed.

Prima hotel voor kort verblijf in de mooie stad Brugge.
    • Comfort Driepersoonskamer

Tijdens onze overnachting werd s' morgens vroeg een enorme hijskraan in de straat geïnstalleerd. Dit ging met veel lawaai gepaard. Dit is natuurlijk maar eenmalig en hebben wij net mee mogen maken.........

Ontbijt is prima verzorgd. Vers fruit , Yoghurt, ect.

Ondanks de rooklucht was het wel waar voor je geld

De kamers zijn redelijk gedateerd en toe aan een update, was er ook erg warm, maar daar is de prijs ook naar. Enigste echte minpunt was de rooklucht in de badkamer, alsof iemand net zijn peuk uit drukte.

Personeel was wel erg vriendelijk en behulpzaam. Het bed was ondanks zijn leeftijd wel lekker.

eenvoudig hotel, prima als je niet teveel geld wilt uitgeven

Het ontbijt was voor mij aan de late kant, pas vanaf half negen. Mijn congres begon al om 9 uur en 1 dag zelfs half negen.

de vriendelijkheid van de mensen gelegen in de buurt van het oude centrum gratis parkeergelegenheid in de buurt, op aanwijzing van de receptionist

Gezellig (klein) hotel met uitermate vriendelijk personeel.

Kamers waren goed. Goede bedden. Badkamer niet al te groot, maar voldoende. Kastruimte hield niet over. Ontbijt goed. Parkeer gelegenheid goed: niet te ver van hotel. Ligging hotel prima: op loopafstand van historisch centrum.

Oud hotel, maar alles is aanwezig

Na 18:00 is alles donker in het hotel en is er niet veel te beleven in en rondom het hotel.

Het is een prima hotel, oud maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Stad is 10min lopen.

Wij hebben hier 1 nacht verbleven, en dit is prima bevallen!
    • Comfort Driepersoonskamer

Beetje weinig parkeergelegenheid direct in de omgeving, echter op 10 minuutjes lopen is weer voldoende parkeergelegenheid. Dit is echter wel direct aan de straat, zonder toezicht.

De locatie was prima, 10 min. lopen tot het centrum met alle bezienswaardigheden en volop restaurants en leuke winkeltjes. Omdat we iets later dan gepland arriveerden kregen we van de hoteleigenaar een sms-je met de toegangscode van de voordeur zodat we gewoon binnen konden, en binnen lag een enveloppe klaar met daarin de kamersleutel en alle relevante informatie. Het ontbijt was prima verzorgd, en konden we in de ontbijtzaal met een grote aangebouwde serre gebruiken.

Redelijk verblijf, geweldige stad

Bij het ontbijt was de baliemedewerkster het enige personeelslid. Ze liep van hot naar her en dat maakte dat het ontbijt niet direct werd aangevuld.

Vriendelijkheid baliemedewerker en ligging t.o.v. het centrum.

Het ontbijt was behoorlijk.

Eén klein douchezeep pakje per dag. en één zeepje voor de handen. Men vergat te vernieuwen de avond voor mijn vertrek (dus ' s' morgens gedoucht zonder zeep) . Onpersoonlijk contact ( wie is de directie? Totaal anoniem!) Daar ik sedert jaren naar Brugge kom voor het MA festival, heb ik daarin wel enige ondervining. De persoonlijke contacten staan bij mij op de voorgrond

Het ontbijt was behoorlijk. Kalme straat, maar kamer met twee buitenvensters, direct aan de stoep. Kwaadwilligen konden met enige moeite naar binnen klauteren. Ik kom er sedert jaren, vroeger was het aangenamer, aan de receptie stond toen een lieve dame, met een jong kind, waarmee wijlen mijn vrouw en ik hartelijke contacten hadden. Het hotel is neutraal en onpersoonlijk geworden. De twee receptiedames, die elkaar opvolgden, waren wel heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

als het warm weer is zijn de kamers op de bovenste verdieping erg warm. En er is geen lift

Heel vriendelijk personeel,prima ontbijt, kamer was prima. We zaten met het warme weer op de bovenste verdieping, daardoor was de kamer erg warm. We konden wel alle ramen open zetten.Al met al was het een prima verblijf.

Prettig en comfortabel verblijf in kleinschalig Montovani!

Er is geen bar aanwezig, maar genoeg kroegen in de buurt. Je kunt de auto gratis parkeren, dit is echter op 5 tot 10 minuten loopafstand. Er is ook een parkeergarage in de buurt (kosten 8,70 euro per 24 uur).

Ik was samen met mijn ouders, broer en vriend. We hadden 2 ruime kamers (2- en 3-persoons). Het ontbijt was niet uitgebreid, maar prima. Alles werd aangevuld wanneer nodig. Ideale locatie, dichtbij het gezellige centrum van Brugge (10 minuten lopen). Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Het matras had wat zachter gekund. Jammer dat je niet in de straat kunt parkeren van het hotel, nu moet je best een stukje lopen.

Erg vriendelijk personeel, je kan ze alles vragen, geen last gehad van herrie toen we sliepen, leuk tuintje, centrum is erg makkelijk bereikbaar te voet. Je kunt savonds gewoon met de sleutel het hotel binnen, zo laat als je zelf wilt. Dekens waren super zacht.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Ontbijt was goed, geen overdreven dingen.

Ontbijt was goed, geen overdreven dingen. Er was geen mogelijkheid om wat te drinken in de avond. Moest daarom het hotel uit. Geen mogelijkheden om koffie of thee te maken . Bij navraag kon dat wel, maar is niet meer standaard op de kamer i.v.m. stelen van de apparatuur. Gratis parkeren is mogelijk op ca. 700 mtr van het hotel. Parkeergarage is ook mogelijk. Ca. 1 km vanaf hotel, prijs ca.8,50 per dag.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Aanrader voor een mooi bezoek aan Brugge.

Op de tv waren slechts een paar zenders die het deden, dit zijn we bij uitchecken vergeten door te geven. Parkeren is langs de openbare weg, wel bekend dat het niet "in de buurt" is, maar we verwachtten een p-plaats.

De kamers waren niet gehorig (dus je hoort niet de overige gasten), goed in prijs/kwaliteit verhouding, Sanitair zag eruit als het net nieuw was, een mooie stortdouche met constant dezelfde temperatuur. Mooie bedden. Je hoort de heerlijke geluiden van de drukke toegangsweg naar het centrum maar het is niet storend.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Geen nachtkastjes naast het bed. Maar1stoel in een tweepersoonskamer. Zeep en handdoeken werden steeds weggehaald en vernieuwd, terwijl dat niet nodig was. Enorme verspilling!

Rustig

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

zeer basic
    • Comfort Driepersoonskamer

je hoorde alle geluid van de andere kamers, niet geluidsdicht, zeer kleine badkamer met smalle douche ingang en toilet, kamer kraakte enorm, verouderde kamer, ontbijt erg basic en zeer beperkte keuze, geen lift aanwezig,

Vriendelijk personeel, wifi werkte prima, rustige en goede ligging dicht bij centrum, gratis parking op 8 minuutjes lopen, kamer was oud en verouderd maar wel netjes genoeg, bedden vielen mee

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Geen prettig verblijf, zeer onpersoonlijk, helaas geen mogelijkheid iets te nuttige.Zeer ouderwets

Heel veel had beter gekund.slecht bed, geen waterkoker op de kamer en geen kleine koelkast. Veel te veel kabaal, dat ging tot in de nacht door. Vanaf 18.00 uur niemand meer aanwezig van personeel.

Ontbijt Kon ik geen gebruik van maken ik immers om 7 uur vertrok.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Ontbijt was goed.

Gelet op prijs was het prima. Zoals aangegeven is het geheel wat ouderwets.

Ontbijt was goed. Kamer groot genoeg. Bed was prima. Geheel wel een beetje ouderwets. Rustig straatje dus geen overlast van verkeer. Dicht bij centrum.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

De badkamer was redelijk nieuw en zag er keurig uit.

De houten vloeren piepen en kraken behoorlijk. 's avonds en 's nachts was de receptie niet bezet.

De badkamer was redelijk nieuw en zag er keurig uit. Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Mooi Brugge

Geen lift. Voor ons geen probleem maar alle kamers zijn boven

Gratis upgrade. Afstand tot centrum en tot de gratis parkeerplaats. Beide binnen 7 minuten

Helemaal top!

Wij hebben een heerlijke tijd gehad in hotel Montovani. De kamers waren netjes en comfortabel. Het ontbijt was prima en de ligging was helemaal top. Met twee minuten ben je in het centrum! De auto kun je gratis parkeren op een prima plek. Wij kunnen het iedereen aanbevelen.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Gemiddeld hotel waar met druk bezig is er iets van te maken.
    • Grote Tweepersoonskamer

De kamer was ruim maar heeft zijn beste tijd gehad. Kleurstelling saai zwart. De wandvoegen in de badkamer zagen er goor uit. We hoorden dat men aan het renoveren is, dat de helft van de kamers al klaar waren en deze kamer ( en anderen) op kort termijn aan de beurt is. De vluchtweg bij brand is via de toiletpot als opstap door het dakraam.

Dit hotel ligt op loopafstand van het oude centrum; circa 300 meter van een vrij parkeerzone. Het ontbijt was goed; een buffettafel met een ruime sortering. Zeer goede Wifi ontvangst, zelfs op de bovenste verdieping. Personeel vriendelijk. Het bed was goed.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Zeer gunstige prijs/kwaliteit verhouding.

Geen lift en bovenste verdieping drie trappen op. Echt goed te doen maar niet als je slecht ter been bent.

Kleinschaligheid was fijn want daardoor goed contact met de mensen van het hotel.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Redelijk verblijf

We hadden veel geld betaald voor 2 overnachtingen. Gekozen voor dit hotel adv de foto's. Echter kregen wij een niet gerenoveerde kamer waarvan de badkamer erg oud en beetje vies was. Echt geen tegemoetkoming hiervoor gekregen ondanks de klacht aan de balie. We hadden gehoopt op meer luxe voor 220 euro

Ontbijt was netjes Bed lag heerlijk En locatie is top

Locatie en vriendelijk ontvangst.
    • Economy Tweepersoonskamer

Verouderd meubilair. 2e dag vergeten om schone handdoeken neer te leggen.

Locatie en vriendelijk ontvangst.

Goed weekend gehad!

Locatie was top!

Alles, echt oud en vervallen en zonder airco niet te doen

Goed hotel met vriendelijke bediening

Niets viel tegen

MAtig ontbijt,maar zeker voldoende voor die priis

Geen airco

Geen airco

Prima.

Ontbijt was goed. Kamer schoon. Lokatie ook goed. Parkeren kan beter.

Leuk hotel op wandelafstand van het historisch centrum met een perfecte prijs/kwaliteit verhouding.

Kamer & ontbijt waren zeker oké, heel nette badkamer en super vriendelijk personeel.

Leuk hotelletje vlak bij het centrum

Bedden waren minder.

Goed ontbijt ruime kamer vriendelijk personeel

De sex met men vrouw

Ontbijt.kamer etc

De sex met men vrouw

Redelijk hotel vlak bij het centrum

Slechte ventilatie

Prima maar een nacht is te kort om goed te kunnen beoordelen

De douchecabine

Vriendelijk en attent

Ruime kamer, prima uitvalsbasis voor dagje brugge.

Erg prijzig, badkamer was niet schoon, douchekop aan vervanging toe en er was geen shampoo.

Ruime kamer, prima uitvalsbasis voor dagje brugge.

Weekend uit

Het weer

Lekker dicht bij het centrum

Prima hotel voor stedentrip. Verwacht niet te veel, bedden en ontbijt waren ok.

Oud hotel.

Ruime 3 persoonskamer

Matrasssen waren super slecht

Matrasssen waren super slecht

Ontbijt kon vroeger

Ontbijt kon vroeger

Geen lift aanwezig wat het moeilijk maar voor een verblijf...
    • Grote Tweepersoonskamer

Geen lift aanwezig wat het moeilijk maar voor een verblijf met (kleine) kinderen. Ontbijt was voldoende maar mocht toch wat uitgebreider.

Het was niet voor herhaling vatbaar!

Ontbijt was mager, matras bekijk je beter niet, toilet was niet helemaal proper, verouderde inrichting, geurtjes...

Locatie was oké!

opgepast!

opgepast!! Kamer prijs was € 70.00 Heb via booking.com €85.00 betaald

Viel een beetje tegen

Krap 2 persoonsbed , 1 fauteuil voor 2-persoons kamer , ontbijt was matig

Helaas was hier geen uitschieter behalve dat het ontvangst goed was

Rustig, proper, gezellig hotel, correcte prijs

Onze kamer was nr 1, vlak naast de ontbijt ruimte. Maar 8:30 is een mooi uur om zachtjes gewekt te worden ;-)

Rustig gelegen in een zijstraat

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Montovani