Beoordelingen over Hotel Mozart 3-sterren

Rue Marche Aux Fromages, 23, 1000 Brussel, België

#161 van de 215 hotels in Brussel

Een uitstekende ligging voor stadsbezoek. Ontbijt zeer pover.

De kamer was basic (slechts één stopcontact ter beschikking) ; badkamer in orde voor kort verblijf. . Het ontbijt was zeer pover: één broodje ( wel vers afgebakken ) en één croissant . 3 plakken kaas voor twee personen en een pot confituur die al op vele tafels heeft gestaan.

Ligging is uitstekend om de stad te voet te verkennen en op wandelafstand van treinstation en metro.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Dit hotel kost €200 per nacht. Als het €90 per nacht had gekost was dat nog teveel geweest.

Alles aan het hotel viel tegen. De kamer was donker, er was een raam als je de kamer binnen kwam , waarna je een gangetje door moest een trapje af om in het slaap gedeelte van de kamer te komen waar geen ramen zaten. De kamer was vochtig en vies. De badkamer was slecht onderhouden (oa. de douchekop moest je zelf vasthouden, handdoeken waren oud en versleten). Het ontbijt was bar slecht. De ontbijt "zaal" is in de kelder van het gebouw, geen daglicht en voor de 15 tafels in totaal maar 2 lampen in de zaal. Dit hotel kostte €200 per nacht. Als het €90 per nacht had gekost had ik het nog teveel gevonden. (na het concert waar we voor kwamen hebben we nog bekeken of we een nachttrein naar Nederland terug konden nemen om hier niet te hoeven slapen, helaas was dit niet mogelijk).

Helaas kan ik niets positiefs melden behalve dat het centraal is gelegen.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

De ligging dichtbij het station and beurslokatie

De herrie van de koelmotoren van de lossende vrachtwagens om 5uur in de ochtend. Maar dit komt wel door de ligging in het centrum.

De ligging dichtbij het station and beurslokatie

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Bloed hete kamer, wij hadden geen raam wat open kon, geen airco en stonden op met vreselijke hoofdpijn. Badkamer was vies, de zeep uit de bakjes droop over de vloer, het ontbijt moest met 30 traptreden omlaag en ook omhoog genomen worden, geen lift faciliteit daarvoor terwijl ik zelf niet kan lopen ivm knie operatie,

Werkelijk prachtig hotel.

Ik miste een ventilator in mijn kamer. Het was echt heel warm op de kamer. Het pand is gehorig en sommige gasten vinden dat geen belet om reeds om 6 uur op de gang te kletsen en met hun koffers te schrapen. Ondanks het schitterende decor mochten er in mijn kamer nog wel wat puntjes op de i worden gezet. Toiletreservoir bleef heel lang door piepen bij vollopen, op de brandtrap (die waarschijnlijk als (rook)balkon is gebruikt) lagen een bierfles en bierblik. Op de rode muur zat en witte vlek van een gat dat gevuld was maar niet opnieuw geverfd

Werkelijk prachtig hotel. Het moet een monnikenwerk zijn geweest om dit in te richten. De foto's geven een goede indruk. Prima douche, knusse kamer. Je kunt flink dwalen in dit gebouw met trappen, bochten en verrassende plekjes.

zeer slecht

Erg tegengevallen had hogere verwachtingen, alles was een beetje op laag peil en hygiene zeil op een badkamer kan echt niet meer.

Ontbijt kan echt niet meeer op deze manier, Ver beneden peil en maatstaven.

Prijs/kwaliteit een goede verhouding, zeker als je de...

Als de gebuur het toilet doorspoelt, dan trekt het toilet op de aanpalende kamer ook vacuüm, wat wel eventjes schrikken was van het geluid. Maar als je deur van de badkamer sluit, heb je geen geluidshinder.

Prijs/kwaliteit een goede verhouding, zeker als je de locatie in acht neemt. Zeer centraal gelegen. Het ontbijt was sober, maar voor mij meer dan voldoende. De kamer voldoet aan de standaard van een 3* hotel, op hygiëne valt niets aan te merken.

Verschrikkelijk!

Verschrikkelijk bed. Was overigens een twijfelaar waar 2 volwassenen in moesten slapen? De gehele nacht hebben wij herrie gehad van schreeuwende jongeren en glasgerinkel gehoord. Tot twee keer toe stond er een vreemde aan onze deur te rommelen. Het ontbijt was al uitgeserveerd op de borden nog voordat wij plaats namen. Heel onhygienisch.

De locatie.

Heerlijk hotel voor een weekendje Brussel

Behoorlijk aantal trappen aangezien de lift niet verder gaat dan de eerste verdieping.

Het hotel ligt op nog geen honderd meter van de grote markt en is een belevenis op zich. De bijzondere inrichting en de verrassende hoekjes maken het heel speciaal. Omdat het hotel in een drukke straat ligt hadden we rekening gehouden met geluidsoverlast, maar het was verrassend rustig. De kamer was vrij klein, maar van alle gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

- topligging vlak in het centrum bij de markt, op...

- ontbijt was beperkt tot wat er op je bord lag, maar je eet wel in een 'ali baba grot-decor', dat compenseerde ruimschoots - kamer 126 is voor twee personen, blij dat ik er alleen was, voor twee lijkt het me wat klein (bed type 'twijfelaar'), maar de prijs voor hartje Brussel is dan ook heel vriendelijk voor twee personen

- topligging vlak in het centrum bij de markt, op wandelafstand van Salle La Madeleine en de Ancienne Belgique - topdecor: aan de buitenkant ziet het er wat gewoon uit, maar binnen, waaw! Wat vreemde mix, enerzijds schilderen tijd Louix XIV, Mozart, romantiek met ruïnes, veel goud in de inkomhal... anderzijds volop moorse motieven (tegels, reliefs in de muren van kop tot teen, rijk versierde deuren, lampen, een mooie kleine patio, fonteintjes... Denk aan: Arabische lamp in combinatie met koeienhoederschilderij. Voor het eerst echt aan sightseeing gedaan in een hotel, ga normaal niet kijken op verdiepingen waar mijn kamer niet is, maar nu expres alle verdiepingen afgewandeld, je blijft kijken naar de details.

Mooie hotel op toplocatie maar erg veel herrie ....

Ontzettend luidruchtig in onze kamer aan de voorkant van het hotel... erg slecht geslapen hierdoor. Vraag dus om een kamer aan de achterkant. Bed was ook wel wat behelpen en matige kussens...

Ontzettend goede locatie pal in het centrum dicht bij alles!! Heel sfeervol hotel heel mooi ingericht!! Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Eénpersoonskamer goed voor uitgaan, top locatie, misschien te duur voor meerdaagsverblijf.

De éénpersoonskamer die ik had ontvangen was hygiënisch inorde en kan aanvaardbaar beschouwd worden. Echter is er toch een belangrijke opmerkzaamheiden: !!Geen bruikbare stopcontacten!! Er is blijkbaar ook iets misgelopen tijdens reservatie, ik had een tweepersoonsbed gekozen en een eenpersoonsbed ontvangen. Er zijn een aantal kleine, niet storende lichte afwerkingen nodig aan de kamer (details). In het kader van mijn overnachting (uitgaan+locatie) was dit alles redelijk aanvaardbaar in verhouding met de betaalde promo prijs. Toen ik het hotel had geboekt, had ik gehoopt dat het mij zou kunnen betoveren. Hierin is het hotel niet volledig maar wel deels in geslaagd. Advies voor boekers: éénpersoonskamer enkel boeken tijdens een promo-actie en overweeg eventueel een tweepersoonskamer in plaats van een éénpersoonskamer.

Het hotel is ingericht naar een uniek thema wat voor een andere unieke ervaring en een uniek vakantiegevoel zorgt. Het hotel ziet er verzorgd, onderhouden en proper uit (binnen- en buitenkant). Ook de locatie van dit hotel is super! Het hotel ligt ongeveer 80m van de grote markt en is omringd door restaurantjes (geen geluidshinder ondervonden). Er is ook 24 op 24 iemand aan de receptie. Tevens werd er een zacht en een hard kussen voorzien bij het bed, een pluspunt! Eénpersoonskamer is perfect voor een nachtje uit in Brussel. Om het betoveringseffect en het vakantiegevoel te verbeteren zou ik een duurdere/grotere kamer aanraden (niet getest).

Was een prima verblijf en het hotel lag op een hele goede plek met heel weinig overlast.

De kamer was lekker warm en de douche was heel erg lekker warn, Verder was de kamer netjes in orde gemaakt. Dat het warm was was heel erg belangrijk, want het was heel erg koud tijdens ons verblijf.

Aanbieding? Hard wegrennen.

De kamer en badkamer waren vies. Het zag eruit alsof alleen het bed opgemaakt was en er verder niets schoon was gemaakt. Plas vlekken zaten nog op de wc bril. We sliepen met onze kleding aan omdat de kamer steenkoud was. De verwarming deed het niet. (Buiten vroor het 8 graden en binnen was het rond het vriespunt!!) Het ontbijt was lekker, maar je kon alleen kiezen uit jam en kaas....dat heb ik nog nooit meegemaakt. Al met al een flinke tegenvaller.

Locatie is midden in het centrum. Het hotel ziet er erg leuk uit van binnen.

Teleurstellend, smerig en onveilig, derhalve veel te duur.

- Veiligeheid - Hygiëne - Ontbijt - Ruimte - Gehorigheid - Personeel - Kortom ..........alles !!

Dit was werkelijk het slechtste hotel dat wij ooit gehad hebben ! De stopcontacten lagen compleet uit de muur. Er was totaal geen ruimte in de kamer en de spinnen webben kwamen naar beneden. Het slot van de deur kon niet meer open na sluiting en de veiligheid is dus ernstig in gevaar. Daarnaast was het zeer gehorig en was onze slaapruimte ci 70 cm hoog, zodat we op onze knieen naar bed moesten. Het ontbijt was een croissant op een smerig bordje in een donkere kelder. Gasten die 10 minuten voor sluiting van het ontbijt binnen kwamen, kregen niks meer !! Alleen de ligging van het hotel in het centrum is goed. Kortom veel te duur, smerig, onveilig en onvriendelijk !! Blijf hier weg en ik waarschuw de brandweer voor de veiligheid.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Ik was grotendeels buiten.

De kamer of grotendeels mogen wel een opknap beurd hebben de verlichting veel te donker in de douche is alles aan het roesten en versleten heeft ook wel een renovatie nodig.in de hal hebben wel een renovatie nodig alles is versleten.

De decor klein terrasje ook wel super als het wat warmer was. Maar voor de rest was het wel leuk voor 2 dagen.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Kort verblijf aan schappelijke prijs, midden in centrum

Veel nachtlawaai binnen het hotel, toch beetje stofferig op kamer.

Mooie inrichting,toont wel grootser op foto's, verzorgd basic ontbijt, maar vers en vriendelijke bediening.

Prima voor 1 nacht.

de vloeren kraakten bij iedere stap die je nam. Zowel in onze eigen kamer als ook de kamer naast en boven ons. De vloeren liepen erg scheef en de hygiëne liet te wensen over. Er lagen bij binnenkomst gebruikte handdoeken in de badkamer. Deze werden wel vervangen.

De entourage van het hotel was erg bijzonder, heel anders dan een doorsnee hotel. Daarnaast lag het midden in het centrum, de reden dat wij dit hotel geboekt hebben.

Onbeleefd en mijn kamer ten onrecht geannuleerd, voorwaarden...

Arrogant, incompetent personeel, misschien een opleiding geven over hoe je met mensen omgaat, absolute afrader

Onbeleefd en mijn kamer ten onrecht geannuleerd, voorwaarden van de reservering werden niet nageleefd

Prachtig afgewerkt hotel met een minpuntje.

De douchedeuren waren niet goed onderhouden onderaan de deur waren zwart/bruine plekken te zien.

De afwerking met tegels was prachtig om te zien en de algehele sfeer van het hotel was zeer aangenaam.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Het ontbijt was prima, de kamer in de nok van het hotel zeer...

Vooraf heb ik per mail om een rustige/stille kamer gevraagd vanwege mijn 87 jarige vader, dit is ook per mail toegezegd door het hotel, het lawaai was echter zo erg dat we zowel vrijdag- als zaterdagnacht veel wakker lagen vanwege keihard gedreun in een club in de straat onder ons, en vanaf zes uur kwamen de schoonmaak wagens met veel lawaai al weer door de straat. Lawaai is logisch midden in de stad, maar als er speciaal om wordt gevraagd zorg dan voor kamer/kamers aan de achterkant die er namelijk wel zijn.

Het ontbijt was prima, de kamer in de nok van het hotel zeer groot (4 persoons) en bijzonder en sfeervol ingericht !!

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Leuk voor mensen die dronken binnen komen en met een kater weggaan.

We kwamen binnen en het ontbijt wat bestond uit 1 broodje, 1 croissant, jam, 3 plakjes kaas, boter en een glas jus stond al op tafel. Niet echt smakelijk als je niet weet hoelang het er heeft gestaan. Koffie was niet te drinken. Ondergrondse container met weinig licht. Kamer was heel klein en de douche-toilet waren primitief verouderd.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

buiten de uitstekende ligging en de orientaalse sfeer niks goeds, ook geen nederlands gesproken

we moesten 3 keer van kamer veranderen, in de tweede vielen we door het bed, de zeepverdeler viel van de muur, de telefoon stak in een lade en was in geen maanden opgepoetst

sober maar goed, behalve de koffie was super slecht

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Bijzonder interieur en vriendelijk personeel, maar beste tijd gehad

Enigszins vergane glorie: aflopende vloeren, lekkende kranen, vlekken op vloerbedekking

Locatie direct naast Grote Markt, vriendelijk ontbijtpersoneel, Marokkaans interieur

mooi ingericht hotel met onverzorgde, vuile kamer

Aangezien het hotel op zich zo mooi was had ik dus ook een positieve ingesteldheid toen we naar de kamer gingen. Daar viel het enorm tegen. We hadden een tweepersoonskamer met 1 groot bed gevraagd maar kregen een drie-persoons-kamer met 3 enkele bedden. De vloer was niet proper en de badkamer was vies. wij hebben niet gedoucht omdat het zo onverzorgd was. Het is een goedkoop hotel dus je verwacht geen luxe, maar een hygiënische kamer en badkamer zijn toch in elke prijsklasse een basisvereiste.

Het hotel op zich was prachtig. Als je door de gangen loopt zie je dat aan elk detail gedacht is.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Exotisch verblijf in hartje brssl

De kamer was koud , spleten tss raam en muur, en er waren niet genoeg dekens.

Het ontbijt was heerlijk en in een lekker warme ruimte. De dames zijn heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Simpelweg geweldig.

Ontbijt is vroeg afgelopen.

Geweldige kamers, prachtig hotel. We kregen een gratis upgrade van de eigenaar simpelweg omdat de kamer beschikbaar was. Geweldige man. Locatie van het hotel is prachtig, direct in het centrum.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

ligging was uitstekend !

zeer onvriendelijke receptie en bepaalde zelfs arrogante mensen !!! hadden promotie van normaal 450 zoals aangeduid en dat was zeker zijn geld niet waard , de prijs dat wij gaven was ook meer dan genoeg , we hebben al veel beter hotels gehad in Brussel , niet voor herhaling vatbaar !!!!!

ligging was uitstekend !!!! kamers wel zeer proper !! ontbijt zeer simpel maar lekker !!

Hotel geschikt voor kort verblijf bij city-trip naar Brussel

Het ontbijt was zeer basic, kon beter. Alleen een klein stokbroodje, croissantje, confituur en plakje kaas is wel een beetje pover in vergelijking met de prijs van de kamer. De heren aan de receptie mogen ook een beetje enthousiaster de mensen ontvangen.

Het interieur is wel eens iets exclusief in België. De kinderen waren aangenaam verrast. Er hangt een speciaal sfeertje door de wirwar aan kleine gangen en verborgen hoekjes.

Prachtig gebouw maar je kan er beter niet gaan slapen.

De kamers hadden beter gekund. De verwarming op onze kamer deed het niet 3 keer is er iemand bij geweest maar steeds geen warmte. In december is dat niet zo grappig. Andere dag andere kamer gevraagd en gekregen. De verwarming deed het daar wel . Maar de andere morgen bij het opstarten weer geen warmte. 's Nachts deden ze de verwarming uit. Ook het warm water was daardoor een probleem Het probleem van de verwarming is volgens mij het systeem wordt niet goed ontlucht. Ontbijt minimaal maar je kon van alles bij krijgen. DE afmetingen van de kamers zoals op booking weer gegeven klopte ook niet. Bij alle kamers staat 20 vierkante meter. Mijn eerste kamer was ongeveer 15 en de twee kamer bijna 30.

Het hotel is een grote moors gebouw. Prachtige schilderen, tegels en decoratie op de muren. Zoals op de foto''s. Het is net een museum.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Voor een kort verblijf is het ideale oplossing niet voor een lang verblijf.

De trappen die soms niet even groot waren. Een kamerdeur die uitkomst op de trap. Klein ontbijt met weinig aanbod. De openingsuren voor te ontbijten.

Gratis wifi

Prijs.

Zeer veel herrie door uitgaansleven (vrijdagnacht). In de vroege ochtend (zaterdag) van 6-8 vrachtwagen met koelmotor voor de deur die zelfs nog meer herrie maakte. Men was 2 uur lang bezig met het bevoorraden van de restaurants in de straat. Kortom; nauwelijks geslapen.

Prijs.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Leuk hotel. Prima locatie.

Ontbijt matig. Maar genoeg.

Leuk hotel. Kamer beetje krakkemikkig. Maar paste ergens wel bij het totaal plaatje. Parkeren in grote markt parkeergarage. Klein stukje lopen..

• Beoordeeld op: 13 december 2017

De locatie was top.

Ik schrijf normaal nooit recensies, maar mijn negatieve ervaring met dit hotel kon ik niet anders dan delen. De ontvangst aan de receptie was bijna arrogant. Ik heb drie verschillende receptionisten gezien en gesproken die elk op hun beurt ontzettend onvriendelijk waren. Stel zulke mensen aub ofwel niet, ofwel achter de schermen te werk.

De locatie was top. Vlakbij het centraal station en op een minuutje wandelen van de Grote Markt.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

De ligging en het interieur van het hotel

Het ontbijt was heel pover, een croissant, een stuk stokbrood, kaas en confituur; De kamers zijn klein en pover. In de badkamer enkel een zeep pomp.

De ligging en het interieur van het hotel

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Niet opnieuw

Beetje te warm op de kamer. Bed dat ontzettend piept en kraakt. Badkamer die maar zozo is qua properheid en het personeel dat niet echt vriendelijk was. Zijn geld niet waard.

Het decor is origineel en apart

Goed voor de prijs

het personeel zo onvriendelijk

We zijn aangekomen en de persoon die aan de receptie zat was zeer onvriendelijk. Onze eerste kamer waas zeer klein en je hoorde alles van de personen met de kamer ernaast en de tv was stuk. Ik ben dan naar de receptie geweest en de eigenaar was daar en heeft ons een andere kamer gegeven. Het is een mooi hotel, maar doordat het een oud gebouw is hoor je alles. De ligging is perfect !!

Niet voor herhaling vatbaar

Bleek dat ik mijn auto achteraf niet bij het hotel kon parkeren, maar voor 15 euro in een garage kon zetten op 10 minuten loopafstand. Ontbijt stelde niets voor allen keuze uit jam op 1 broodje en 1 croissant. Bij uitchecken werd gezegd dat ik al betaald had. Bleek dat ze mijn creditcard reservering bedoelde. Echt slecht.

Mooi hotel helaas veel geluidsoverlast van de straat

Geluidsoverlast. Stond de hele nacht een koelwagen onder ons raam (kamer 101) en veel feestende mensen in de straat Ontbijt was erg simpel en helaas geen fruit.

Mooi hotel qua sfeer en vriendelijk personeel. Nette kamers

Niet n

Wij hadden betaald voor een 4 persoonkamer inclusief balkon, kabel tv en wasmachine. We kwamen aan in een kleine kamer met een klein raampje en een zwerm vliegen. Na overleg een mooiere kamer gekregen wat na onze verwachtingen voldeed. Aan het begin van de avond te horen gekregen dat deze kamer voor iemand anders was en mochten we alsnog terug naar een 3 persoons kamer zonder balkon. Ook was het ontbijt erg minimaal, enkel 2 broodjes en geen vrije keuze in beleg.

De locatie is perfect.

Ja wij hebben ons wel gered het was maar voor twee nachten

Ik vind dit hotel wel geschikt voor jonge lui de prijs was goed niet te duur maar komen hier niet weer.

Het ontbijt van zeer sober de kamer veel te klein zelfs geen stoel en mijn zus kon niet naar de eetzaal vanwege slecht ter been dus dat had wel vermeld moeten worden. verder was de plek wel goed mooi in het centrum maar wij sliepen aan de voorkant dus wel de hele nacht lawaai

Vreselijk. Nooit meer!

Alles ! Onbeschoft personeel. Vieze kamer, schimmel stond in de douche! We zijn gewoon weg gegaan na 10 min en kregen ons geld niet eens terug!

Niks! Vreselijk hotel. Foto's super misleidend!

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Sfeervol hotel, toch aantal gebreken

Ontvangstpersoneel spreekt snel, niet luid genoeg en articuleert niet. Het ontbijt (geen buffet) is zeer ondermaats rekening houdend met de betaalde prijs. De afvoer van de wastafel en douche was verstopt.

De kamer was groot en sfeervol.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Nooit meer !!

Onmogelijk om er te slapen. Gelegen in uitgaansbuurt (café's en restaurants). Dit betekent geroep en getier, muziek en gedreun de ganse nacht door (tot 08.00 u aub). We logeerden op het derde verdiep straatkant en waren s'morgens niks waard wegens compleet gebrek aan nachtrust.

Inderdaad een prachtig hotel met zeer exclusieve merkwaardige inrichting, maar .......

Super !

Door weinig isolatie tussen de kamers en planken vloer, veel lawaai, maar aan de andere kant had dit ook zijn charme !

De aankledng van het hotel in allerlei vrolijke kleuren, zorgden ervoor da je er zelf vrolijk door werd ! Het ontbijt was basic maar lekker ! Supervriendelijk personeel, zowel aan de receptie en vooral in de ontbijtzaal ! Ruime kamer en badkamer ! De ligging was super, je komt buiten, veel eetgelegenheden en op 2 minuten stappen van de grote Markt van Brussel !

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Prima voor verblijf van één of enkele nachten, fijne locatie. Leuk ingericht.

Badkamer was niet echt schoon. Ook niet echt vies, maar veel kalkaanslag en bruine hoeken, waardoor het er vies uitziet. Er was wel schoongemaakt.

Ontbijt was standaard/beetje karig. Personeel was erg vriendelijk en correct.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Zeer veel lawaai kamer straatkant (vooral ophaling vuilnis zeer vroeg in de morgen + werken aan gebouw buren vanaf 5 uur 's morgens). Zeer verouderde badkamer met schimmel en aangekoekt vuil rond en in toilet + douche. Geen vriendelijke receptionisten (zelf goedendag maar niets terug). Lang wachten op ontbijt.

Ligging maar dan ook enige.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Nooit meer dit hotel, ondanks de prijs.

Heel kleine kamer, moest over elkaar heen klimmen om in te komen en 's nachts eruit was een ramp, aan de muurzijde geen licht, wel knopje maar lampjes van de muur verwijderd. Ontbijt heel primitief, 2 broodjes met kaas en jam lagen klaar, verder geen keus. Hoort een feest te zijn bij het begin van de dag. Ontbijtpersoneel vriendelijk.

Locatie, dicht bij de Grote Markt.

Luxe kamer in prachtig hotel

De badkamer van de grote (luxe) kamer was erg klein en bevatte geen shampoo of tandpasta. Bij een kamer in deze prijsklasse had ik dat wel verwacht. Geen dubbelglas en daarom 's nachts erg gehorig aangezien het hotel in het uitgaanscentrum ligt. Weinig TV-zenders (geen NPO 1,2,3 en ook geen Nederlandse RTL- of SBS-zenders. Zelfs geen CNN).

Het interieur van het hotel en de kamer. Het is echt prachtig! Ook erg tevreden over de lokatie van het hotel.

Geweldig en midden in t centrum

Mensen zijn toch niet zo vriendelijk en ze spreken geen Nederlands of ze willen niet,want als je in t Nederlands praat dan begrijpen ze je wel, kamer was niet groot maar wel voldoende voor ons om te slapen.

De omgeving was geweldig,in 1 woord top, heel veel op loopafstand .ook de parkeer garage.personeel van t hotel waren wel vriendelijk, zo mogen wel wat meer aandacht besteden aan t ontbijt. Als je dit hotel boekt geef wel aan dat je slecht ter been ben, want de lift gaat niet naar de hogere etages. Wij zouden dit hotel weer boeken. S morgens wordt je wel lekker wakker met geur van de bakkerij in de buurt.

Overweldigend interieur , zeer speciaal !

Kamers basic ,best ok . Ontbijt ook basic maar ok . prijs-kwaliteit helemaal ok .

Overweldigend interieur , zeer speciaal ! ! goedkope prijs ! Perfecte locatie ( = kort bij station en Grote markt , gezellig straatje )

Hotel lag midden in centrum👍 Eenvoudig maar voor ons doel...

Ontbreken van airco

Hotel lag midden in centrum👍 Eenvoudig maar voor ons doel (concert) heel goed. Openbare parkeerplaats op 500 meter €15 per dag. Binnen loopafstand van centraal station. En 100 meter van de grote markt.

Omdat de ligging geweldig was een 6. Anders was het een 4 geworden

Zie boven. Vooral betere ventilatie op bepaalde kamers

De ligging was fantastisch. Zijstraat van de Grote Markt met terrasjes en toch redelijk rustig. De inrichting was een museum van mooie Arabische kitch maar zeer kunstzinnig. Alleen in de entreehal was door de rococo meubels en een piano een verwijzing naar Mozart. De kamers waren klein, bloedheet en weinig frisse lucht ivm ligging. Soms kreeg ik zuurstofgebrek. De raam open zetten ging niet omdat deze op een gang uitkwam die maar summier met de open lucht in verbinding stond. Ontbijt: minimaal met slechte koffie in een kelder. Stipt 9.30 uur ging de deur van de ontbijt zaal op slot

Uniek omgeving met een bijna onvriendelijke personeel

Aan de balie waren zij altijd bezig met eigen familie/vrienden telefoonsgespreken en super zakelijk, geen druppel van vriendelijkheid. Bij de ontbijt was er ten minste een dame die echt super lief was. Maar het ontbijt is klein: een stuk brood met een croissant en boter/jam bij thee of coffee. Moet jij niet veel honger hebben. Kamer was ok, maar stonk naar chemische reinigersproduckten bij aankomst. Zoon van 13 ging beleeft vragen of hij foto's mocht maken vanwege de erg bijzonder en uniek decoratie, maar dat mocht niet :(

De decoratie en de ligging

Als duif niet te versmaden

Laat er ons niet teveel woorden over vuil maken De duivenzolder waar we met twee kinderen moesten slapen is nu hopelijk terug aan die duifjes terug gegeven Het onthaal werd bemand door een onvriendelijke zwarte man Er was straat lawaai op onze Tim tot s morgens acht uur

Het ontbijt met vriendelijke dames in een enge kelder

Leuk ingericht gezellig hotel, de kamer waar ik heb...

Geen enkel stopcontact in de kamer, enkel in de badkamer. Dat kan dus beter.

Leuk ingericht gezellig hotel, de kamer waar ik heb overnacht was voldoende groot voor mij. Maar als er mensen pratend voorbij komen dan heb je het gehoord, redelijk gehorig dus. Vlakbij centraal station en de grote markt is heel dichtbij.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Locatie, op enkele meters van de grote markt van Bxl.

Hotelkamer was een zolderkamerke, super gehorig (druppelende leidingen, deuren, ...), bed was had meer weg van een kinderbed, weinig / slechte verluchting. Ontbijt, 1 stuk bruin brood, 1 croissant, paar stukje kaas en confituur.

Locatie, op enkele meters van de grote markt van Bxl. Inrichting: op en top kitsch.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Niet voor herhaling vatbaar.

De inrichting alsook de badkamer is gedateerd. Er is geen airco. Het ontbijt is zeer sober (1 croissant en 1 stuk baguette met een paar plakken kaas of met jam). Hoewel de locatie geweldig is, zorgt dit ook voor veel omgevingsgeluid tot laat op de avond. Hoewel er een telefoon, tv en fohn op de kamer waren, vind ik dit hotel absoluut geen 3-sterren waard.

Het personeel was erg vriendelijk en bereid om defecten in de kamer direct op te repareren. De ligging van de accomodatie is super: in het oude stadscentrum. Parkeren kan op 200m afstand in de parking op de Grasmarkt voor 15 euro per dag.

Prachtig kleurrijk hotel waar je helemaal blij van wordt!

Bedcomfort was iets minder en kamer was niet groot. Maar de prachtige inrichting maakte voor mij alles goed.

Prachtig kleurrijk hotel waar je helemaal blij van wordt! Genieten!

De algemene ruimtes van het Hotel.

De kamer was erg eenvoudig en klein. Bed was bovendien niet comfortabel. Het was te kort voor mij en dan ben ik niet echt lang (1.9 m). Bovendien was het matras erg dun en lag in een kuil. Verder kraakte het bed behoorlijk bij elke beweging en ook de vloeren kraakten dat het een lieve lust was. Dat viel tegen want daar is op de Website niets over te vinden. Er blijken ook geen Fotos van de kamer te zien (wel van de mooiste kamer denk ik maar die zijn niet representatief. De kamer Staat dan ook niet in verhouding tot de rest van het Hotel en de algemene foto's op de Website.

De algemene ruimtes van het Hotel. Erg mooi bewerkte muren en Plafond en ook het tuintje was leuk. De locatie is top zo midden in brussel

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Sprookjesachtig.

De lift is klein, maar juist groot genoeg voor twee personen en een koffer. Het voorkomt niet dat je nog enkele kleine trapjes moet nemen. De kamers zijn wat gehorig als andere bezoekers laat thuiskomen of vroeg weggaan.

Sprookjesachtig Marokkaans interieur. Overal verbazingwekkend met gangen, trapjes, grote en kleine, totaal verschillende kamers, perfect tot in detail uitgewerkt en goed onderhouden. De locatie aan de gezellige Kaasmarkt op steenworp afstand van de al even barokke Grand Place kan niet beter. Sommige kamers kijken uit op een stil binnenplaatsje met planten, zuilen en een klaterend fonteintje. De schaarse verlichting verhoogt het effect. Het tempert de wanden met overal tegels en barokke details. Alleen een rijk gedecoreerd deurtje in de kamer verbergt het modern verlichte en schone sanitair. De idealistisch gedreven eigenaar wil culturen bij elkaar brengen en toonde ons trots een album waarin hij met beroemdheden op de foto staat en integratieprijzen ontvangt. Het ontbijt is heel eenvoudig en doelmatig. De mensen zijn vriendelijk, maar houden de gewenste afstand.

Aardig personeel.

Mega geluid overlast. Hadden we geweten dat onze kamer aan een drukke uitgaansstraat zat dan hadden we dit hotel NOOIT geboekt!!! Heel beroerd om zo slecht te slapen tijdens je leuke citytrip. Geld niet waard. Grote afbreuk aan en beleving van het weekend. Ontbijt erg minimaal. Kamer liet te wensen over: losse stopcontacten, scheve vloeren, scheve schilderijen, Tv deed het niet.

Aardig personeel.

Ok verblijf, te veel geluid te horen van andere kamers

Tv deed het niet, personeel deed ook geen poging te verhelpen. Je hoort alle andere gasten en wat ze doen in de kamers om je heen. Daardoor slecht geslapen.

De locatie, je stapt naar buiten en zit letterlijk in het toeristische centrum.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Goed hotel

Insonorisatie: geluiden van buiten (drukke straat)

Hotel zelf is heel mooi en super goed gelegen (dicht bij station en restaurants). Mooie sprei op het bed.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Sfeervol midden in centrum

Er waren wat dingen stuk. Het gordijn zat niet met al zijn haken vast waardoor we het maar dicht gelaten hebben. Het leek er verder op dat de wasbak niet veel nodig heeft om eraf te vallen. Erg weinig stopcontacten, slechts 2. Een daarvan voor tv. Daardoor moeilijk alle telefoons op te laden.

Locatie is super, parkeergarage vlakbij, sfeer is precies zo als je verwacht op basis van de foto's. Is echt fantastisch ingericht. Personeel heel vriendelijk. Kamer was ruim.

Aangenaam hotel met een eigen karakter

We hadden een kamer aan de voorkant, en blijkbaar houden de Brusselaars (op zaterdag dan toch) van lawaaiierig uitgaan, en dat doen ze tot in de vroege ochtenduren.

Goed, verzorgd, beetje speciaal.

zeer centrale ligging, alles letterlijk voor de deur

alles voor de deur? ook terrasjes en dus nachtlawaai in de kamers aan de straatkant, en vroeg in de ochtend drankleveringen en veegmachines

zeer centrale ligging, alles letterlijk voor de deur leuk interieur

• Beoordeeld op: 22 april 2017

een goed hotel,vriendelijk personeel

geen opmerkingen

de kamer was goed,het ontbijt,simpel,maar ook goed,vriendelijke mensen,zowel bij receptie als in de ontbijtzaal.heb geen negatieve commentaar

goede plek, mooie locatie, slechte bedden.

het bed was uitermate slecht. Er zijn dringend nieuwe matrassen nodig. het hotel lijkt wel een doolhof. Ik twijfel over ontsnappingsmogelijkheden bij brand. Raam kan wel open, maar er zitten tralies voor.

Goedkoop hotel, de looks maken niet alles goed.

Locatie, geen geluidsdichte kamers, aan drukke en rumoerige straat, staat van onderhoud erg matig. Ontbijt te karig.

De aankleding in het hotel en vriendelijke receptionisten.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Meer dan schitterend hotel op een werkelijk schitterende locatie.

Wij hadden het adres in onze navigatie ingevoerd. Dit was niet handig, want we konden er met de auto niet komen. Het is mij niet opgevallen op de site, maar wij hadden er veel aan gehad als het adres van de dichtstbijzijnde parkeergarage vermeld zou staan. Wij hebben nu behoorlijk lang rondgereden en rijden in het centrum van Brussel is niet grappig.

De kamer was er één uit het sprookje Duizend-en-één Nacht. Zoals eigenlijk het hele hotel. Het is een waar genoegen hier door heen te dwalen en je te vergapen aan zoveel pracht en praal. Werkelijk schitterend.

Nooit meer.

Mufheid van de kamer en het lawaai van buitenaf, en de vreselijke hitte in de kamer het leek wel een sauna. Daardoor moest het raam open waardoor wij weer niet konden slapen door de herrie aan de achterkant van het hotel. Er waren ook luidruchtige gasten en ook daar werd niks aan gedaan. De volgende ochtend zijn er een hoop gasten incl onszelf kwart over zeven ib de ochtend teleurgesteld weggegaan. Er werd ook niet gevraagd hoe wij ons verblijf hebben ervaren. Ook het ontbijt was niet goed.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

De vreemde bonte aankleding en de locatie.

Ontbijt was geen buffet en erg sober. We wisten dit wel tevoren. Er was mozartmuziek in de gangen. Ook in de kamer was het hoorbaar. Irritant. Kamer had erg weinig daglicht. Samen met de smalle gangen gaf het in het begin een gevoel van opgesloten zijn. De man aan de receptie zei bijna niets en deed dat monotoon. Hij straalde niet uit blij met ons en met zijn werk te zijn. Hij legde helemaal niets uit over het hotel.

De vreemde bonte aankleding en de locatie.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

op zich is het hotel wel ok, maar niet aan de volle prijs van 300€ per kamer (ondanks de toplocatie)

grootte vd kamer, douchestang was kapot op website wordt melding gemaakt van parkeermogelijkheid?

het oosterse interieur, al zagen we de link niet met Mozart

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Ondanks de goede locatie en de mooie versiering, zouden wij er niet opnieuw komen. Sorry!

- Slecht bed (zakte in, een kuil in het midden). - Heel gehorig (we hoorden de buren en het klaarzetten van het ontbijt). - Gordijn kon niet helemaal dicht, zo scheen de zon net op ons gezicht binnen - Kleine badkamer met schimmel.

Top-locatie en heel mooie ingerichte gemeenschappelijke ruimten (gang, traphal, inkomhal, enz.).

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Mozart