Beoordelingen over Neutralia

Kapucijnenstraat 36, Oostende Centrum, 8400 Oostende, België

#56 van de 101 vakantiewoningen in Oostende

5,6

De foto's bij de advertentie hadden ons doen uitkijken...
    • Budget Vierpersoonskamer

De foto's bij de advertentie hadden ons doen uitkijken naar gezellige kamers. Dat was de onze uiteindelijk helemaal niet. Gelukkig was ze erg proper, was het personeel vriendelijk, en was het ontbijt lekker.

Bij het douche liep het water heel traag weg.

Bij het douche liep het water heel traag weg. Ook was iemand van het restaurant personeel komen aankloppen en kwam dan zeggen dat het aan het lekken was in het restaurant en gaf precies ons de schuld ervan.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Het ontbijtbuffet
    • Budget Driepersoonskamer

Ik hoorde alles wat in de kamers naast me gebeurde ( ook als iemand naar toilet ging of douchte boven me). En de badkamer was slecht onderhouden (vieze schimmelgeur en de voegen zwart van schimmel.) Lift blokkeerde altijd en had een kamer op het vierde.

Het ontbijtbuffet

Dicht bij alles
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Wat ons stoorde is dat ze op de bovenverdieping steeds de deur van de lift lieten open staan zodat je geen lift kon nemen en met trap naar boven kon ze weten er van zeiden ze dus doe er iets aan

Dicht bij alles

leuk verblijf, goed qua prijs-kwaliteit

wifi

een rustige plaats, ideaal gelegen met alles wat we nodig hadden. we nemen geen ontbijt wegens te prijzig handig is ook de bar met gezelschapsspelen en gratis toegang tot internet. minpunt is dat ze wifi beloven maar dat die op de kamer niet te bereiken was. wel beneden in de bar

Het was een fijne ervaring
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het uitzicht was minder...

Het personeel en de manager waren heel vriendelijk, je werd direct met open armen ontvangen. Precies of je was al jaren gekend.

onaangenaam!!!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Bedden

alles was echt vies, lift stak steeds vast..., verouderde douche met ijzer erdoor, zeer vies hotel en personeel

zeer onvriendelijk personeel zeer gehaast en ongastvrij personeel

het ontbijt was zeer uitgebreid.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Bedden

de kamer was aan vernieuwing toe!!! Erg ouderwets

het ontbijt was zeer uitgebreid. Het personeel mocht vriendelijker en deftiger aangekleed zijn de ligging van het hotel is TOP

Het was heel fijn!
    • Budget Vierpersoonskamer

Ontbijt was niet inbegrepen in de prijs. Vandaar dat ik de verhouding prijs/kwaliteit niet helemaal goed vind.

Grootte en indeling van de kamer. Kinderen in dezelfde kamer, maar achter de hoek, zodat ze toch hun eigen plekje hadden.

Ontgoochelend
    • Standaard Vierpersoonskamer

Kamer was smoezelig, aanval van stofmijt allergie (tapis plein); ontbijt viel tegen; groezelige buurt (blik uit raam =bouwvallen en vuil)

Badkamer was wel OK

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Suite met bubbelbad, zeer mooi, luxe, rustig gelegen,...
    • Suite met Bubbelbad

Parkeerplaats is er niet bij hotel. Ontbijt zeer verzorgt, maar kwam niet van de beste bakker, nogal aan de droge kant.

Suite met bubbelbad, zeer mooi, luxe, rustig gelegen, verzorgde kamer. Een echt aanrader dicht bij strand, winkelstraat, casino. Wij gaan zeker terug! Auto kan je gratis parkeren op 15min stappen.

Oostende ervaren er 1 dag meer te vertoeven
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Bij ontvangst een drankje thee of koffie Glas water er is bij ontvangst een zitgelegenheid dus makkelijk te bedienen

Bedden redelijk goed , goed geslapen 7punt van 10 punten

Propere kamer, perfecte locatie.
    • Budget Eenpersoonskamer

Receptionist is s'morgens niet aanwezig voor sleutels aan te geven bij check-out. Heb sleutels gewoon op de balie gelegt wat toch een raar gevoel gaf.

Propere kamer, perfecte locatie. Prijs - kwaliteit zeer goed

Prima hotel voor één nacht of een kort verblijf.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Er hing een 'putlucht' in de kamer. Na verluchten was dit opgelost. Gang en lift mogen eens opgefrist worden. Dunne muren en nachtlawaai in de gang.

Verzorgde kamer en sanitair. Lekker ontbijt. Ligging.

De grootte van de kamers.
    • Budget Driepersoonskamer

Personeel. De man vooral. Savonds uitbrander gehad omdat we om kwart voor tien wilden binnenkomen zonder sleutel, hoewel we tot 10 zonder sleutel binnen mochten. Ook bij het ontbijt kregen we een ijskoude behandeling. De dames waren echter wel vriendelijk.

De grootte van de kamers. Het was een oud gebouw maar goed onderhouden.

Goede plaats om te overnachten in Oostende!!!

Buiten de koffie, die ik niet lekker vond was het ontbijt oké. Thee genomen :)

De ligging is perfect, in het centrum en toch dicht aan de zee. Zeer vriendelijk onthaal. Parkeren kan je op de gratis parking van Oostende. Is niet zo ver stappen of met lijnbus voor 0,50 € per persoon.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Super vriendelijk onthaal en personeel maken verblijf heel aangenaam.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Het ontbijt was uitgebreid, eenvoudig en heerlijk. De kamer was proper, de handdoeken heerlijk zacht. Heel vriendelijk onthaal en personeel.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

het was een prettig verblijf.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Bedden

jammer dat de receptie niet s avonds bemand was maar ook wel weer begrijpelijk daar er zeer weinig mensen in het hotel waren, naseizoen. Gaf een verlaten indruk nu.

De mevrouw van de receptie was zeer vriendelijk en behulpzaam. het ontbijt was goed en was goed verzorgd.

Prijs/kwaliteit goed hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine lift. Gang nogal kaal en door soort vloerbedekking hoor je de mensen zeer goed door de gang stappen. Kamers (deze met tussendeur) zijn nogal gehorig.

Kleine maar nette kamer en badkamer. Vriendelijk personeel. Een mooi verzorgd en uitgebreid ontbijt, glutenvrij op aanvraag beschikbaar. Zeer goede centrale ligging.

Voor herhaling vatbaar!
    • Budget Eenpersoonskamer

Zou het niet weten, ... Het was een fijne week. Heb genoten van de goede zeelucht! Voor herhaling vatbaar in het voorjaar!

Het ontbijt was zeer goed. Ik had een eenpersoons-budgetkamer, was voor mij ok. Was niet de bedoeling om gans de dag of avond op de kamer te blijven. Personeel was héél vriendelijk en gedienstig. De bar vind ik niet echt gezellig.

Zeer tof!
    • Budget Vierpersoonskamer

De ramen waren zeer vuil.

Het meubilair was heel mooi. Tof ingericht en zeker genoeg plaats. Ontbijt hebben we niet genomen, dus daar kan ik niets over zeggen.

Aangenaam verblijf en zeer goede ligging in Oostende.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Bedden

De kamer en badkamer zijn echt basic doch goede bedden en vrij grote badkamer.

Het ontbijt was uitgebreid: vers fruit, groot aanbod, aangepast aan noden gasten (bvb wij dienden glutenvrij te eten en dat was geen probleem). Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel in het algemeen.

Goede bedden, alles was voorzien, goede prijs kwaliteit...
    • Budget Driepersoonskamer

Een waterkoker op de kamer had wel handig geweest.

Goede bedden, alles was voorzien, goede prijs kwaliteit verhouding, hoewel we dit niet nodig hadden was de plaatsing/kwaliteit van de tv uitstekend.

het verblijf was goed ondanks de kleine ergernissen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lift was zeer klein en verouderd. De tweede dag was hij al defect. Laatste dag was er geen warm water om te douchen.

Goed ontbijt. Kamers waren proper en alles was aanwezig

Basic, zeer vriendelijk hotel
    • Budget Driepersoonskamer

De verluchting van de kamer kon beter. Het was warm en na het nemen van een douche wat benauwd.

De kamers waren basic, maar zeker goed om enkel te slapen. Vriendelijke ontvangst en afrekening aan de receptie. Ook het personeel in de ontbijtruimte, en de poetsdame, waren heel vriendelijk. Het ontbijt was lekker en uitgebreid en maakte dit tot een aangenaam verblijf.

Aangenaam verblijf met gezin.
    • Budget Vierpersoonskamer

De lift was zeer klein en voor mensen met angst niet oké. Niet handig met meerdere spullen of buggy.

Zeer vriendelijk onthaal, vriendelijk personeel bij het ontbijt en goede indeling van de kamer

Prijs kwaliteit in orde.
    • Budget Driepersoonskamer

Venster op het zuiden. Was enorm warm op de kamer.

We waren blij dat er nog een kamer vrij was in de drukke periode. Het was een basiskamer. Geen luxe. Wel goedkope nacht geweest.

Vuil.
    • Budget Vierpersoonskamer

De foto's kwamen totaal niet overeen. Het was er zeer vuil. Stonk zo naar schimmel en rook dat ik er niet van kon slapen. Ik voelde me er absoluut niet op mijn gemak. Had veel weg van oplichterij.

Dit hotel scoort heel hoog als je de prijs met de kwaliteit vergelijkt.
    • Budget Eenpersoonskamer

Dat het bedrag zo snel van de rekening is afgegaan omdat we via Booking.com hebben geboekt.

Hygiëne was perfect. Ontbijt was heel uitgebreid en in een gezellige ruimte.

Lekkere pistolees,croissants,koffiekoeken, .
    • Budget Vierpersoonskamer

Kamervloer zijn tekenen van veroudering zichtbaar, douchegordijn is aan vernieuwing toe. Misschien douchedeur overwegen,is voldoende ruimte voor, loopt het water ook niet meer de badkamer in. Geen haardroger, stond ook wel niet in de omschrijving,wisten we dus op voorhand. Gordijnen gaven praktisch geen verduistering.

Lekkere pistolees,croissants,koffiekoeken, ... bij ontbijt, spek en/of ei werd gemaakt volgens wens. Zowel onthaal als bediening in ontbijtruimte waren zeer vriendelijk. ondanks we de budgetkamer van 4 personen hadden genomen was onze kamer toch ruim. Rustigere ligging ondanks we toch kortbij zeedijk en centrum lagen tov andere hotels.

Aangenaam verblijf in een prachtige stad!
    • Suite met Bubbelbad

- Kleerkast was vuil en de geur was niet aangenaam - Douchekop (regendouche) mocht eens ontkalkt worden - Ramen konden niet op kiep stand gezet worden, ze konden enkel helemaal worden geopend - Duidelijkere instructiekaart voor het gebruik van de Sauna, veel knopjes maar weinig/geen uitleg.

- De badkamer van de Wellnesskamer was tip top - Mooi en proper bed - ZEER ruime kamer!

ideaal voor een kort verblijf.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Heel kleine tv... en weinig keuze in de zenders. Geluid van hond op kamer buren... er was tussendeur die heel veel geluid doorliet.

Eenvoudig hotel, maar heel proper. Zeer goede bedden. Heel vriendelijk personeel, van receptie tot keuken tot onderhoudspersoneel.

Prijs - kwaliteit = goed
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Bedden

De kamers waren verzorgd maar eenvoudig. Op de gang was geen licht, op de badkamer ging het licht dan weer niet uit. WC bril lag los op toilet.

Het was een uitgebreid ontbijt met vriendelijk, behulpzaam personeel De kamers waren verzorgd, proper Hotel heeft een prima liging

Lekker maar simpel ontbijt.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Toen we aankwamen stonken de gangen en de kamer. Na dat de kuisploeg was geweest stonk de kamer nog harder dan ervoor. Misschien een ander merk van kuisproduct aanschaffen. S'nachts verschillende keren wakker gemaakt geweest door een aantal dronken jongeren die in de gangen lawaai maakt. Hier kunnen de mensen van het hotel zelf niets aan doen natuurlijk.

Lekker maar simpel ontbijt. vriendelijk personeel. De kamer en badkamer waren klein maar voor ons twee groot genoeg.

Goede prijs/kwaliteit
    • Budget Eenpersoonskamer

algemeen goede prijs/kwaliteit Liever douche met glazen wand en ook wat krap

Heerlijk ontbijt, kamer casual maar voldoende en proper. Uitstekende ligging !

Sterk verouderde kamers- veel geluidsoverlast andere gasten.

Sterk verouderde kamers. De muren zijn er van karton! Foto's op website zijn denk ik in een ander hotel genomen! Dit is zijn geld niet waard. we waren sterk teleurgesteld.

verschrikkelijk veel lawaai op de kamer vanaf negen uur s...
    • Budget Driepersoonskamer

verschrikkelijk veel lawaai op de kamer vanaf negen uur s morgens door de andere gasten en door het kuispersoneel de kamers zijn ook totaal niet tegen geluid geisolleerd dus als je dat je je kunt uitslapen zit je goed fout

Zeer leuk hotel alleen kamer kon veel beter!
    • Budget Vierpersoonskamer

Hadden een familiekamer geboekt maar kregen een gewone kamer waar ze een extra bed (twijfelaar) hadden gezet en met dan nog het babybedje hadden we amper nog ruimte over. Gebruikte handdoeken werden gewoon terug opgevouwen ipv nieuwe te geven. Kamer was aan renovatie toe, de kast had bv maar 1 deur meer en gordijnen hingen los. De ramen leken ook in weken niet meer te zijn gekuist.

Het ontbijt was zeer lekker. En vriendelijke mensen!

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Heel goed!
    • Budget Driepersoonskamer

Kamer was veel beter dan verwacht! Wij waren met z'n drieën ongeveer 350 euro kwijt voor 4 nachten, heel goedkoop voor de kwaliteit van de kamer. Aardig personeel. De WiFi in de lobby was goed. Ook waren alle winkels erg dichtbij en het strand was ongeveer 4 minuutjes lopen.

Mooie en ruime kamer op een centrale locatie
    • Comfort Vierpersoonskamer

Zeer mooie, ruime kamer; nette en ruime badkamer. Het ontbijt was zeer uitgebreid en het personeel zeer vriendelijk. Kamer was om 11u al beschikbaar, dus mochten we al meteen de kamer in, in plaats van 15u. Zeer centraal gelegen bij winkels, restaurants, het strand

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Mooi Weekend in Oostende
    • Budget Eenpersoonskamer

vlak naast het pand ligt een discotheek, luidruchtige gasten , ondanks dat huisdieren toegelaten zijn , mogen deze niet in de ontbijtzaal waardoor ik geen gebruik kon maken van mijn ontbijt. Mijn huisdier achterlaten op de kamer in een vreemde omgeving doe ik niet. Dit stond ook niet duidelijk genoeg vermeld op de site van Booking. Dit stond onder de aparte rubriek belangrijke informatie die i over het hoofd had gezien.

het was niet zo ver lopen om aan het strand te komen, huisdieren zijn toegelaten, de kamer was zeker comfortabel en proper, personeel was zeer vriendelijk en hulpvaardig

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Ontbijt was uitgebreid en lekker.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Hoofdkussen is van slechte kwaliteit. Kleine koelkast op de kamer zou al een hele verbetering zijn. Vloer van douche is heel glad.

Ontbijt was uitgebreid en lekker. Ontvangst aan receptie was uitstekend. Technieker heeft onmiddellijk herstelling op de kamer uitgevoerd.

Prijs/kawliteit ok. We zouden zeker teruggaan.
    • Comfort Vierpersoonskamer

's Nachts warm op de kamer om te slapen. Ramen konden niet open wegens straatlawaai.

Er werd veel moeite gedaan om ons een glutenvrij, melkvrij ontbijt te geven.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

schitterend rustverblijf, en eentje om te herhalen
    • Suite met Bubbelbad

niets viel tegen alles overtrof de verwachtingen en we gaan zeker terug.. alleen lof !

jammer genoeg door een hick up in het booking com systeem of door misschien zelf niet goed te zien heb ik niet gezien dat ik mijn ontbijt niet had mee gevraagd... desalniettemin heeft de receptiemedewerkster Caroline, ons goedlachs geholpen met alles, ze heeft ons diverse eetgelegenheden aangeduid waar we alsnog een goed ontbijt hadden. de kamer was absoluut perfect, kwa indeling, kwa faciliteit en rust een schitterend wellness arrangement en zalige rust dus...

Leuke suite en gezellige welness
    • Suite met Bubbelbad

Ontbijtzaal is nogal refter gevoel

Prachtige suite!! Alles wat je maar moet hebben op een kamer. Wel een iets verouderd bubbelbad maar werkte degelijk. Leuke sauna en regendouche. Super groot bed die goed lag.

Tamelijk goed
    • Budget Driepersoonskamer

Het ontbijt prijs kwaliteit, de kamer was veel te licht geen voldoende verduistering, lawaaihinder van gezinnen met kinderen.

Nette en ruime kamer, vriendelijk personeel

zeer mooie driedaagse in Oostende
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Bedden

ach ja, er zijn er die altijd iets weten hé

vriendelijkheid, hygiëne, zéér goed ontbijtbuffet, ruime badkamer en dichtbij alles en één van de betere hotels waar ik al gelogeerd heb in Oostende

Zeer proper en comfortabele kamer, prachtig ontbijt en...

Zeer proper en comfortabele kamer, prachtig ontbijt en vriendelijk personeel. Zeer goed gelegen op wandelafstand van het station en op enkele stappen van de zeedijk.

Ligging is goed, op wandelafstand van het station, en...
    • Budget Eenpersoonskamer

Het ontbijt was de 2e ochtend merkelijk uitgebreider dan de 1e, hoewel er 2x dezelfde prijs voor aangerekend was...

Ligging is goed, op wandelafstand van het station, en vlakbij het strand en de winkelstraten

We hebben genoten van ons verblijf en vonden het fijn dat we bij aankomst dadelijk op de kamer konde
    • Budget Driepersoonskamer

Terras was vuil. De meneer aan het ontbijt kon nogal zagen en was onbeleefd, bedoel dat hij voor we gedaan met eten hadden al kwam afruimen wat heel ongepast is!!

Het ontbijt was goed De kamer was proper en bedden zijn uitstekend

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Geen aanrader

Veel te warme kamer, veel lawaai van de buren, geen enkele nooduitgang is open, geen personeel te contacteren na 20:30. Geen nachtsecurity voor nachtlawaai. Schuifdeur kapot.

Het groot bed.

2017 en geen wifi weinig hygiene.

Geen wifi in de kamer, vuile kamer - 2 persoonskamer met een tussendeur naar een andere kamer (geheel word/weerd waarschijnlijk verhuurd als familiekamer)

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Goed voor de gevraagde prijs.
    • Budget Driepersoonskamer

Er was geen avondeten en de bar was maar karig.

Het ontbijt was zeer goed en veelvuldig.De kamer was proper en alle dagen nieuwe handdoeken. In één woord zeer hygienisch.

het heeft weer deugd gedaan, de batterijen zijn weer opgeladen
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Bedden

eventueel mogelijkheid om een extra kussen en misschien de mogelijkheid om de kamer wat donkerder af te sluiten want vanaf het licht is is de kamer ook verlicht, dus in de zomer zal dat al vanaf 5u zijn

de kamers waren prijskwaliteit in orde. Het ontbijt was ruim voldoende keuze en mogelijkheid om een verse eibereiding te krijgen. Ook de ligging is uitstekend, in het centrum van Oostende maar toch rustig om te slapen. Zeker een aanrader en komen wel nog eens terug.

Zeer uitgebreid ontbijt en heel propere en ruime kamer
    • Comfort Vierpersoonskamer

Het water van de douche was vrij koud en zeer weinig druk. Onmogelijk om haren uit te spoelen. Jammer voor een langduriger verblijf.

Zeer uitgebreid ontbijt en heel propere en ruime kamer

een perfecte keuze voor een weekendje weg
    • Budget Eenpersoonskamer

Het gebrek aan gratis wifi op de kamer. Vooral voor iemand die alleen reist en dan s'avonds even wat contact zocht met het thuisfront was dit nadelig

Het onbijt was ruim voorzien van verschillende keuzes. Ook vroeg men of je graag een omelet met spek had. Welke dan met alle plezier voor je gemaakt werdt. De kamer was eenvoudig maar proper

Simpel verblijf
    • Budget Driepersoonskamer

Kamer erg gedateerd en simpel maar wel schoon, ontbijt niet luxe maar wel uitgebreid, helaas wel erg slappe koffie

Ontbijt was lekker, kamer gedateerd en eenvoudig maar wel schoon

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Aanrader!!!.
    • Budget Eenpersoonskamer

Geen gratis paking dicht bij het hotel of toch niet gevonden. Wel gratis parking op 20 min wandelen. Geen wifi ( ik heb er ook niet naar gevraagd ) .

Binnen komen in het hotel, vriendelijk ontvangen worden en direct de sleutel krijgen zonder veel poespas. Dit heb ik nog niet veel mee gemaakt en ik heb al veel hotels gezien.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Prijs/Kwaliteit : TOP !!!
    • Standaard Vierpersoonskamer

Niets..., enkel had wel handig geweest om gratis wifi in de kamer te hebben..

Alles was tip top in orde,vriendelijk, zeer verzorgde en ruime kamers alsook een verzorgd ontbijt...

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

In orde
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kussens vonden wij wat te dun maar alsnog goed geslapen

De kamer en het ontbijt was zeker in orde ze komen zelf vragen hoe je je ei wilt hebben met spek of zonder en er lag voldoende keuze

• Beoordeeld op: 30 december 2016

al bij al is het wel meegevallen.
    • Budget Vierpersoonskamer

De kamer was aan de straatkant, wel wat kabaal, daar het donderdag ochtend markt is en deze vrachtwagens passeerden. Misschien een tip om verduistering gordijnen te hangen, want het was vrij licht.

Vriendelijk onthaal, lekker en voldoende ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

De gerenoveerde kamers waren zeer mooi en proper!

Jammer dat de kinderwagen niet in de lift paste. Hebben hem wel in een aparte ruimte mogen zetten. Dus eigenlijk geen probleem.

De gerenoveerde kamers waren zeer mooi en proper!

• Beoordeeld op: 8 december 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij zaten in een kamer met deur naar andere kamer. Naast ons was er zeer veel lawaai. Net of de buren bij ons in de kamer zaten.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Gezellig hotel met vriendelijk personeel
    • Standaard Vierpersoonskamer

Het interieur van de kamer was niet goed verzorgd: de schuifdeur van de kleerkast was kapot en er zat een groot gat in het gordijn. Op zich is dit geen probleem als je er enkel komt om een nachtje te slapen.

De badkamer was mooi ingericht en proper. De matrassen waren comfortabel en de locatie is uitstekend. Het ontbijt was middelmatig maar er was genoeg keuze. Zeer vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Leuk verblijf, dankzij het mooie weer. Het hotel was ideaal als uitvalsbasis voor een korte periode
    • Budget Driepersoonskamer

De kamer en badkamer zijn heel basic, ietswat verouderd. Geen betaalbare parking in de nabijheid.

Het ontbijt was dik in orde. Goede ligging, vlak bij het strand.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

• Budget Driepersoonskamer

Gedateerde infrastructuur, weinig 'waarde' voor je geld, ook het ontbijt is in verhouding duur voor wat er aangeboden is... Muren precies van karton, je hoorde elk geluid van aanpalende kamer. Laat ontbijt,...

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Prima hotel, vrijwel direct aan zee.
    • Standaard Eenpersoonskamer

gehorigheid. Er zat een deur tussen de kamer naast me. Je kon de buren wel erg goed horen. En wat geluidsoverlast van één of andere installatie van het hotel of het hotel ernaast. Zoemde de hele dag en nacht. Het hotel was ook moeilijk te vinden. We zijn er drie keer langs gereden en uiteindelijk te voet pas gevonden.

Kamer netjes en schoon. Rook goed. Afstand hotel/strand geweldig!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Te dure accommodatie
    • Budget Vierpersoonskamer

Hygiëne van de kamer, haren douchegordijn zwart van onder hele nacht lawaai van de cafés. Te duur in verhouding voor een standaard kamer. Idem ontbijt. Bij het aankomen 15 minuten gewacht omdat er niemand was aan de receptie en het was 14.30u.

Goed ontbijt maar eierschaal in de omelet.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Geen ontbijt genomen.

Prijs en feit dat je minstens 2 nachten verplicht moest boeken.

Geen ontbijt genomen. Heb het wel gezien en was vrij basisch voor 12 euro. Niet ver van hotel heel uitgebreid ontbeten voor zelfde prijs.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Hoeft voor ons niet meer.

Nog maar pas geboekt en het geld was al van onze rekening af, ook al was het nog maanden voor het verblijf. Geen fatsoenlijke faktuur, betaalbewijs hebben we moeten vragen. Peperduur ontbijt waar we pas 2 dagen voor ons verblijf bericht over kregen. Veel lawaai 's nachts (op straat). Is dit Sociaal toerisme ??

Ligging.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
    • Budget Driepersoonskamer

Douche met douchegordijn is niet erg hygiënisch.

Het hotel was proper. Bedden worden netjes opgemaakt en iedere dag zijn er verse handdoeken. Het ontbijt is vrij uitgebreid; zelfs spek met eieren en verse zalm wordt aangeboden. Het personeel is zeer vriendelijk. De locatie is ideaal; namelijk binnen enkele minuten op het strand of in het winkelcentrum. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Ontbijt is zeer uitgebreid en verzorgd, het personeel is er...
    • Budget Driepersoonskamer

De kamer en badkamer zijn erg verouderd.

Ontbijt is zeer uitgebreid en verzorgd, het personeel is er ook supervriendelijk en behulpzaam. Ook aan het onthaal ! De kamer was buitensporig groot (of de TV was te klein ? :) )

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Goede accomodatie voor een paar nachten.
    • Budget Eenpersoonskamer

Het ontbijt viel tegen omdat de pistolets en koffiekoeken niet vers waren. Pluspunt: vers fruit en goede koffie.

Ruime, nette eenpersoonskamer! Vriendelijke ontvangst!

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Ik ga dat hotel zeker niet meer boeken.Veel last van de meeuwen. Dat is niemand zijn fout. Er zijn
    • Budget Driepersoonskamer

Vooral de kamer was zeer pover.Versleten bureau. Schimmel in de badkamer. Ook ouderwets stortbad met een plastieken gordijn. èen vuilnisbak voor drie personen. Geen koelkast!

Het ontbijt was goed maar geen goede koffie. De croissants waren niet vers alsook de koffiekoeken.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

ideaal hotel om lang uit te slapen op regenachtige zomerdagen

Het onderhoud van de nog niet zo lang geleden gerenoveerde kamer viel tegen. Er hingen stofdraden aan het plafond. Kapotgeslagen insecten(muggen) plakten tegen de muur, zowel in de slaapkamer als in de badkamer. Onder het bed was al een hele poos niet of nog niet gepoetst. Storend was wel het geluid van het doorspoelen van het toilet op het bovenliggende verdiep. Leek net of het water langs het bed doorstroomde. Kamer had geen uitzicht, keek uit op een smalle binnenkoer, geluiden uit andere kamers waren s'avonds en s'nachts goed hoorbaar.

Comfort twee persoonskamer. Het bed was zeer goed, ik heb heel goed geslapen. De badkamer was gerieflijk en bijna helemaal proper.