Beoordelingen over Hotel Carlton 3-sterren

Koningin Astridlaan 138, 9000 Gent, België

#2 van de 42 hotels in Gent

9,8

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Een wat kleiner maar zeer prettig en uitstekend hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was zeer ruim en heel erg licht , het ontbijt was uitmuntend , het personeel gaf je een welkom gevoel en was hartelijk en zeer gastgericht. De locatie vlakbij het St.Pietersstation was heel gunstig voor het doel van mijn bezoek (Universiteitsziekenhuis, met de tram 6 min.) maar ook naar het centrum van Gent was je met de tram binnen 10 minuutjes. Voor mij een hotel waar ik heel graag weer terug kom.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Heerlijk hotel op mooie locatie!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vond geen handleiding bij telefoon op de kamer met het nummer om receptie te bellen.

Mooie ruime kamer, stijlvol ingericht. Warm welkom. goede service, prima adviezen, parkeren en tramkaart via hotel, uitstekend ontbijt met ruime keus van vers fruit en zacht gekookt eitje. Alles met een glimlach!

Lokatie, zeer vriendelijke en gastvrije onthaal (dank aan...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen airco en hierdoor te warm op onze kamer voor een goede nachtrust, erg gehorig op de kleine gang.

Lokatie, zeer vriendelijke en gastvrije onthaal (dank aan Jeffrey), grote kamer.

Heel fijn
    • Standaard Driepersoonskamer

Ontbijt perfect voldoende keuzemogelijkheid! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Schone en nette kamers. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Aanrader!

De kamer en badkamer waren modern en mooi en het bed was...
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer en badkamer waren modern en mooi en het bed was echt comfortabel, een mooie lobby en het water in de kamer was zeker een extra. In en uitchecken was heel aangenaam! Heel vriendelijk personeel

Een heerlijk hotel, lekker net uit het centrum.
    • Standaard Driepersoonskamer

Als ik al iets moet noemen, dan is het het ontbreken van de airco.

Een heerlijk hotel, lekker net uit het centrum. Wel voldoende openbaar vervoer, maar centrum is ook op loop afstand (20 minuten). Een geweldige service en enorm gastvrij.

Zeer mooi hotel net buiten het drukke centrum (maar vlakbij...

Zeer mooi hotel net buiten het drukke centrum (maar vlakbij de tram) van Gent, ruim opgezette kamers en een heerlijk vers bereid ontbijt. Bij aankomst hartelijk ontvangen door de gastheren en direct een stadskaart met tips voor de Gentse Feesten ontvangen. Een echte aanrader !

Bijzonder bevredigend,
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor het doe waarvoor wij in Gent waren (Jazz-festivall) eigenlijk niets.

Uitermate vriendelijk personeel, ruim voldoende keuze bij het ontbijt (met veel vriendelijke hulp), Bovenal een bijzonder relaxte sfeer!

Erg leuk, sfeervolle, mooie stad. Zeker voor herhaling vatbaar met vrienden of nogmaals met gezin.
    • Standaard Driepersoonskamer

Afstand tot centrum was misschien iets groter dan verwacht, maar dat had ik zelf van te voren kunnen weten. Overigens was dat geen groot probleem want we konden in het hotel tramtickets (gereduceerd tarief!) kopen. En de tramhalte was nagenoeg direct bij het hotel en was binnen korte tijd midden in het Gentse centrum. Uiteindelijk was dit dus ook geen negatief punt!

De persoonlijke aandacht bij ontvangst en bij het ontbijt was zeer positief verrassend. Er werd zelfs de mogelijkheid (en ook gebruikt) geboden om voor een zeer redelijke prijs gebruik te maken van de parkeergarage van het hotel.

Hotel met het persoonlijke karakter van een B&B

Het beste punt is de klantvriendelijkheid die heel vriendelijk en persoonlijk is en niet "gemaakt" zoals bij veel hotels. verder is de kamer zeker in orde, zacht bed, kamer voorzien van alles wat je nodig hebt, minibar, koffie en thee, water. Dit wordt onze vaste plek als we naar Gent komen. Van alle hotels die wij al hebben bezocht (en dat zijn er veel) heeft dit hotel het beste ontbijt ooit!!! Alles is vers.

Heel aangenaam
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een alternatief voor de melk was er soya, gezien soya ook voor vele niet gunstig is zou amandel/rijst-of haver melk een beter alternatief zijn 😊

Het ontbijt was heel mooi en gevarieerd.. ik had gluten en melkvrij gevraag en ook uitgebreid gekregen.. de kamer waren heel netjes en proper, ik ga zeker terug!

Zeker aan te bevelen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel mooie ruime kamer (303) Heel goed bed (heel goed geslapen), klasse waterflessen (ook minibar) en orchidee op de kamer, Parkeergarage (geruststellend)

Goed uitgerust om opnieuw op pad te gaan.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer is klein ten opzichte van de zeer ruime kamers. In de zomer zijn kamers aan de voorzijde warm.

Zeer uitgebreid met veel extra's zonder bij te betalen. Misschien optie om te kunnen kiezen tussen een uitgebreid met alle toeters en bellen en een eenvoudiger.

Fijn verblijf tijdens onze weekendtrip.
    • Standaard Driepersoonskamer

Het was erg warm op de kamer.

Kamer was ruim en netjes. Ontbijt was uitstekend met onbeperkte ruime keus. Vriendelijk personeel. Fijn dat er parkeergelegenheid was.

Perfect, wij hebben ervan genoten

Bij binnenkomst was het beter geweest als wij op de hoogte waren gebracht door de voordelen van de Citi Card. Deze is heel makkelijk voor gasten die een weekendje in Gent blijven met zowel vervoer als bezienswaardigheden.

Het is een bijzonder goed hotel, niet te groot maar persoonlijk en gezellig. Het ontbijt was heerlijk. Er was van alles en nog wat. Als je een gebakken eitje wilde werd dit door het supervriendelijke personeel zo geregeld. Top

Super vriendelijke bediening/ontvangst, heel ruime ...

Te zachte kussens, waardoor ik ondanks alles toch niet zo goed geslapen heb.

Super vriendelijke bediening/ontvangst, heel ruime kamer, goede ligging.

SUPER

De handdoeken op de kamer waren opgebruikt denk ik. Deze waren niet meer zacht, eerder ruw. niet echt een minpunt maar eerder een aanbeveling:')

Heel leuke kamer, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! Het ontbijt is ook zeker een aanrader, ruime keuze, lekker vers en veel. Wat moet je nog meer hebben?

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Geweldig!

De twee broers zijn heel behulpzaam en heel vriendelijk! We werden heel goed ontvangen met onze groep. De kamers zijn zeer proper en heel rustig. Het ontbijt was fantastisch! Een zeer leuk concept met open keuken en keuze uit een aantal bijgerechten. Ik had spiegelei met spek en Rösti gevraagd, werkelijk overheerlijk! Ook de verse fruitsap is echt super.. Een toppertje!

“Prima hotel voor zowel stadsbezoek als activiteiten rondom Gent”

Nog altijd geen idee....

Opnieuw een uitermate vriendelijke ontvangst, de heren eigenaren zijn van alle markten thuis en altijd even behulpzaam, of het nu gaat om parkeren, vervoer, restaurants. Het ontbijt was nog altijd voortreffelijk, met diverse keuzemogelijkheden naast het uitgebreide buffet. De kamer was gerenoveerd, en dat terwijl dat in onze ogen nog écht niet nodig was....

Mooi verzorgde kamer waar je graag "thuis " komt na een dagje gent.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het vuilnisbakje onder de bureau waren ze vergeten leeg te maken.

Heel vriendelijk personeel tijdens het ontbijt op 24 februari. De jongedame kwam professioneel en bekwaam over. Deed haar werk graag Dat straalde ze uit. De mooie orchidee op de kamer, maakt de kamer toch net iets meer áf !

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De 2 eigenaren(broers) en het personeel waren heel erg aardig. Kamer heel ruim en verzorgd met een gezellig zitje. Het ontbijt was super, alles heerlijk vers en er werd veel ter plekke naar wens bereid zoals eieren, worstjes etc. Tram om de hoek. Mooi wandelpark in de buurt

Het was fantastisch ons verblijf kort maar goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers waren heel ruim en heel proper. Het ontbijt echt voortreffelijk. Als het zich nog eens zo voordoen gaan we daar zeker nog logeren. Raden het ook bij iedereen aan.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

De ruime en nette kamer.
    • Standaard Driepersoonskamer

Badkamer mocht iets groter .

De ruime en nette kamer. Het lekker ontbijt en de vriendelijkheid van de uitbaters en het personeel maakt dat we later zeker nog eens terugkomen. Praktische en goedkope parkeergelegenheid in het hotel zelf.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Zeer aangenaam verblijf mede door de joviale ontvangst en het super ontbijt!
    • Standaard Driepersoonskamer

Super vriendelijk onthaal!! Zeer uitgebreid ontbijt door de mogelijkheid een aantal zaken a la carte te bestellen, waarvan de meesten zonder meerprijs.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Super ontbijt, met vers gebakken eitjes, helemaal hoe je het...

Super ontbijt, met vers gebakken eitjes, helemaal hoe je het zelf wilt. Het personeel is super: Het is duidelijk een klein hotel qua persoonlijke aanpak, maar met de professionaliteit van een groot hotel. Wij zullen hier zeker terugkomen!

Mooie grote en NETTE kamer.

Tegenvallen is het juiste woord niet, maar volgens ons had de badkamer best anders ingedeeld geweest...Maar dat is louter onze mening, alles was er en heel proper!!

Mooie grote en NETTE kamer...UITSTEKEND ontbijt alles op en aan - Zeer vriendelijke uitbaters/personeel. Zeer goede matrassen... KORTOM EEN AANRADER!!!!

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Er is absoluut niks tegengevallen!

Samen met mijn vriend wilden wij met de auto naar Gent. Toen wij eindelijk aankwamen gaf het hotel ons een gratis kamer upgrade, om de vervelende start van ons weekend goed te maken. De kamers waren uitstekend, het bed lag heel lekker, alles was schoon, het ontbijt was heerlijk en het personeel was heel behulpzaam en vriendelijk. Wij boeken dit hotel zeker nog een keer! Als u een hotel in Gent wilt, zoek dan niet verder!

Top hotel, zeer gastvrij en servicegericht, uitstekende locatie!

Helemaal niets!

Eigenlijk is hier geen spraken van "wat beviel het meest"?", het was totaal uitstekend. Service gerichte crew, in bijzonder Jeffrey, mede owner! Mooi jong team, gedreven en heel goed op de hoogte van Gent/België in nu en verleden.

Indien de kamer proper was en ontbijt inbegrepen zou zijn, zou de prijs correct zijn.
    • Standaard Driepersoonskamer

Helaas overal stof. De kamer was niet mooi proper geveegd. Stof over het meubilair, radiator zat vol met stof (was zo een oude, open radiator waardoor je dit goed zag) en ook stof over de waterkoker waardoor ik al geen zin had om een koffie te maken :-(

Het was een grote kamer met de juiste benodigdheden. Personeel vriendelijk!

Anders was super !

Beetje de kleine detail van de kuisen niet 100% gedaan de bad haat nog spoor vaan zeep ! En de rol gordein de bar was vuile !

De sympathie van die mens de goed uitleggen

Leuk dat ze terugkerende gasten herkennen

De prijs voor een nacht zonder ontbijt is niet echt goedkoop te noemen, maar alles was naar wens.

Upgrade gekregen naar een gerenoveerde kamer omdat we gevraagd hadden naar iets rustiger en we terugkerende gasten zijn. Dat is geapprecieerd!

Zeer vriendelijke eigenaren.

Bed was warm... lag wel Heerlijk

Zeer vriendelijke eigenaren. Hulpvaardig! Leuke adviezen mbt restaurants/ ontbijtplaatsen/te bezoeken locatie. Prima kamer.

Vriendelijk en netjes hotel
    • Standaard Driepersoonskamer

Het ontbijt was voor ons iets aan de dure kant, daarom bij de bakker aan de overkant een broodje gehaald.

De eigenaar was erg behulpzaam en vriendelijk, er hing een gezellige sfeer. De kamers waren ruim, wat wij als prettig ervaren. De badkamer was netjes en schoon. Parkeren kan voor het hotel in de straat en is gratis tussen bepaalde tijden.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Prijs/kwaliteit zeker en vast een aanrader.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets negatiefs te zeggen.

Zeer ruime kamers en een fantastisch ontbijt. Prijs/kwaliteit is het ontbijt echt een topper. De mogelijkheid tot parkeren aan de accomodatie is echt wel afhankelijk van de aankomsttijd. De parkeerplaatsen van het hotel waren bij aankomst allemaal bezet waardoor we wel even hebben moeten rondrijden.

erg genoten van kamer en ontbijt
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamer was comfortabel en zeer ruim. badkamer en lift daarentegen waren zeer compact

ruime kamer, zeer goede service, heel vriendelijk, alle comfort, geen straatlawaai (we verbleven in het weekend), op loopafstand van SMAK, station, centrum

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Heerlijk grote, luxe kamer.

Waterdruk - bad - kan beter.

Heerlijk grote, luxe kamer. Water en thee ter beschikking. Fantastische bedden. Aardige, persoonlijke benadering van de gasten. Dit hotel verdient een ster meer.

Het was een leuk weekendje!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

tijdens het reserveren, dacht ik een hotel met ontbijt te besteld hebben, maar dat was zonder ontbijt. heel spijtig. Blijkbaar waren er nog mensen die dat voor hadden!

Het onthaal was zeer goed en heel behulpzaam!!

Heerlijk ontbijt en zeer aangenaam ontvangst.

Heerlijk ontbijt en zeer aangenaam ontvangst. Voor mij zeker een aanrader, gezellig, kleinschalig en met een hartelijke gastvriendelijkheid die je tegenwoordig niet altijd meer vindt.

De enorme vriendelijkheid en behulpzaamheid van het...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

er was geen stop in het bad en dat vonden we wel jammer.

De enorme vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. Het ontbijtbuffet en de keuze van het soort eitje.

Een ontzettende aanrader!

Geen aanmerkingen.

Ontzettend gastvrij personeel, we kregen bij de incheck een goede uitgebreide uitleg over de stad. Mooie, ruime en erg schone kamer met twee (gratis) flessen water, erg welkom na de autorit. Het historisch centrum is lopend goed te doen, eventueel is er ook een tramhalte om de hoek met een directe lijn.

Heel goed en als we in de buurt zijn komen we zeker terug.

Water uit de kraan is slecht en ruikt. Ook de "lekkere " luchtjes in de kamer was overheersend en volgens ons niet nodig.dus dit behoeft wel aandacht.

Kamer was super. We zaten wel in de suite dus met terras en bad en twee tv's

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Fantastisch!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ontvangst was super, zeer gastvrij en persoonlijk. de kamers zijn zeer ruim. Het ontbijt is de moeite waard, veel keuze, de eitjes worden a la minute klaargemaakt zoals de klant ze wenst. Het personeel is heel vriendelijk en niets is teveel. Een echte aanrader in Gent, wij gaan zeker terug.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

We hebben genoten van ons verblijf in het Carlton Hotel !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was helemaal OK ! Alles erop en eraan ! We moesten vertrekken vóór het ontbijtuur, maar ze vroegen toch of we nog snel een koffie wilden. Een zeer efficiënt hotel dichtbij het station van Gent.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Komen terug!
    • Standaard Driepersoonskamer

Zeer vriendelijk onthaal met genoeg uitleg en documentatie over omgeving. Aangenaam hotel in rustige omgeving. Prima ontbijt met veel keuze, propere kamer

Netjes ontvangen. Je krijgt uitleg op plattegrond over en na de bezienswaardigheden en je kunt tram kaart lenen en hoeft dan alleen de ritjes te betalen die je hebt gemaakt. Helemaal top!

Comfortabel hotel met persoonlijke touch.
    • Standaard Driepersoonskamer

Slechts 1 makkelijke stoel en 1 bureaustoel vond ik wat mager in een driepersoonskamer.

De benadering was zeer vriendelijk en persoonlijk. De bedden waren erg comfortabel. Ruime kamer. Koffie en thee faciliteiten op de kamer. Heerlijk ontbijt met op verzoek versgebakken omelet of tomaatjes (erg lekker) en er was nog meer keuze mogelijk. Rustige locatie dicht bij het station en tramhalte. Wifi werkte prima.

Onverwachts een heel special verblijf dankzij eigenaar en het fantastische ontbijt.
    • Standaard Driepersoonskamer

Niets viel tegen, wat vrij uitzonderlijk is.

Ontbijt was echt fantastisch, zo lekker en mooi en je kon extra dingen bestellen. Gourmet en luxe. De eigenaar was heel erg hulpzaam en maakte het verblijf nog specialer. Een vriend van mij gaat studeren in deze staat en hij heeft de hele stad uitgelegd en tips gegeven.

Zeer vriendelijke ontvangst
    • Standaard Driepersoonskamer

De badkamer is vrij klein

Zeer vriendelijke ontvangst De hoteleigenaar doet er alles aan om het zijn gasten naar hun zin te maken Zeer vriendelijk personeel Prima ontbijt Goede bedden

Een topper op elk vlak!
    • Standaard Driepersoonskamer

Absoluut niets slechts te vertellen.

Super uitgebreid ontbijt en super vriendelijke uitbaters. Niets is te veel gevraagd. Er werd zelfs meer gedaan dan verwacht. We mochten rustig aan de ontbijttafel blijven zitten met een koffietje tot 's middags en wat langer op de kamer blijven. De auto mocht tot 's avonds gratis in de garage blijven staan. Paraplu's ter beschikking. Een tramkaart werd aangeboden. Aan alles werd gedacht. Top!

Een echte aanrader. Zalig verblijf gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Driepersoonskamer

Het personeel was supervriendelijk en de zaakvoerder was uitzonderlijk behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt was lekker vers, mooi verzorgd en superlekker. Keuze in overvloed.

Vriendelijkheid ten top

Op zich voldoende proper. Het bad, de douche,... was allemaal proper onderhouden. Maar een beetje oog voor detail op dit vlak ontbreekt nog. (stof in hoekskes en kantekes/ de muren mogen eens grondig afgeveegd)

Heel lekker ontbijt. Mee met de tijd. Ruime keuze. Veel vers gesneden fruit, lekkere kaasjes, graantjes, verse jus, ... Wij hadden de suite. Mooie kamer. Goed uitgerust. Groot balkon. Prachtig bad en fijne inloopdouche. Ik ben geen koffie of thee drinker - maar er was ook warme choco op de kamer voorzien. Goede föhn. Zeer gastvrije en behulpzame mensen.

Wij hebben genoten.
    • Standaard Driepersoonskamer

De vriendelijkheid en gastvrijheid van het personeel is top. Niets is hun te veel. Ontbijt is geweldig verzorgd. Wij gaan zeker nog een keer terug.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Fijne kamer!
    • Standaard Driepersoonskamer

Paar kleinigheden: - Leek beetje optisch schoongemaakt (bijv. veel stof achter tv en waterkoker was enorm vies van binnen) - Enkele drankjes minibar over de datum - Knopje water van badkraan naar douche omzetten werkte niet goed - Badkamer stonk bij binnenkomst, maar werd minder bij deur naar kamer open en daar raam open - Je hoorde aardig wat geluid van de straat

Heel vriendelijk personeel, prettige/ruime kamer waarbij vrijwel alles goed in orde was. Prijs/kwaliteit was goed.

Uitstekende locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitstekende locatie. Centrum goed bereikbaar met de tram. Parkeren was in het hotel geen probleem. Van tevoren aangeven. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Warme ontvangst. Heeft ons via de plattegrond alle bezienswaardigheden gewezen. Kamers waren groot en ruim, bedden goed. Ontbijt was uitstekend met natuurproducten.

Gezellig boetiekhotel op loopafstand van het centrum.
    • Standaard Driepersoonskamer

Een zeer enthousiast team zorgt voor een hartelijke ontvangst en begeleiding. De kamer was ruim, proper en gezellig ingericht. Het ontbijt was geweldig (buffet met à la carteopties die in de prijs inbegrepen zijn) en ook daar vindt je een persoonlijke toets van het team. Reizigers met glutenintolerantie hebben geen probleem om een glutenvrij ontbijt te krijgen. Kortom, een zeer positieve ervaring !

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Prima accomodatie en zeer vriendelijk personeel.

Ontbijt inclusief!

Ontbijt was aardig duur, 15,00 per persoon. Accommodatie was prima. Personeel/eigenaar super vriendelijk en gastvrij. 30 minuten lopen naar centrum.

Ideaal hotel voor treinreizigers om het prachtige centrum van Gent te verkennen

We misten een kluisje.

Persoonlijke en zeer vriendelijke ontvangst, opslag bagage mogelijk en heel veel informatie over de stad. Ligging is in de buurt van station Sint Pieters. Hotelkamer was netjes met thee- en koffiefaciliteiten, gratis waterflesjes, koelkast, televisie met 3x NPO en complete badkamer. Ligging ongeveer 20 minuten lopen van alle bezienswaardigheden. Er is ook een tramverbinding naar het centrum.

Een prima verblijf tijdens bezoek aan Gent.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De informatie van de vriendelijke eigenaren. Het parkeren bij de accomodatie en het kunnen kopen van tramkaartjes in hotel. De gerechten die je kunt kiezen bij het ontbijt werden heerlijk klaar gemaakt.

Uitstekend hotel met zeer vriendelijk personeel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Enigszins gehorig. Locatie ca half uur lopen van historisch centrum.

Zeer vriendelijke ontvangst, kamer comfortabel, ruim en proper. Ontbijt omvangrijk en goed verzorgd. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ligging iets uit het centrum.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Super vriendelijk onthaal, niets was hen teveel.
    • Standaard Driepersoonskamer

Hygiëne, kamer was op het eerste zicht proper, maar bij nader inzien toch wat stof en vuile plekken hier en daar

Super vriendelijk onthaal, niets was hen teveel. Goede tips voor bezoek Gent

Geweldig hotel, zeker voor herhaling vatbaar!

De ongelooflijke service van het personeel en de vriendelijke receptionist. Ik denk dat ik nog nooit zo goed ontvangen en geholpen geweest ben in een hotel.

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Super gastvrij hotel!

badkamer aan de kleine kant, maar wel prima in orde.

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet met speciaal voor jou bereide eieren etc. Kamers groot en luxe. De gastheer was zeer behulpzaam met vanalles, parkeren, wandelroutes, tramkaartjes. Hotel ligt vlakbij ICC en station, in een verder rustige straat.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Ontbijt is super!
    • Standaard Driepersoonskamer

Wifi is niet overal even goed Geen avondprogramma of diner.

Ontbijt is super! Vers, veel keuze en erg lekker. Grote, schone kamers Uitstekende service, enorm klantvriendelijk

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

zalig hotel, heel mooi ingericht, een superontvangst en pure verwennerij bij het ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het ontbijt was zaaalig! heel mooi gepresenteerd, met oog voor detail en veel gezonde alternatieven(noten, zaden, pitten, vers fruit, gedroogd fruit, granola,...) keuze uit verschillende eitjes, vers bereid met bediening aan tafel

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Prima hotel voor zowel stadsbezoek als activiteiten rondom Gent

Geen idee....

De uitermate vriendelijke ontvangst, vol belangstelling, wat een aardige mannen aan de receptie! Meedenken over parkeren, vervoer, super! Het ontbijt was voortreffelijk, met allerlei extra keuzemogelijkheden naast het uitgebreide buffet. De kamer aan de achterkant: super rustig, en dat midden in een drukke stad. Heerlijk....

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Zeer fijne hotel, met zeer attente staf en mooie ligging voor museum bezoek.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ligging is erg goed voor bezoek aan de musea SMAK en STAM. Voor bezoek aan centrum moet je een paar kilometer lopen. Heel goed te doen als je goed ter been bent, minder als je minder goed loopt.

Kamer voor twee was heerlijk ruim en temperatuur erg comfortabel te regelen. Hotel ligt in een stille straat. Otbijt uitgebreid en heerlijk. Staf super!

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Goed hotel in een mooie stad
    • Classic Tweepersoonskamer

het personeel was heel vriendelijk en zeer behulpzaam, het ontbijt prima en de locatie handig, vlak bij de tram waarmee je snel in het centrum bent. in de directe omgeving goede restaurants.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Heerlijke overnachting & ontbijt

Niks..

Super vriendelijk ontvangst door Jeffrey! Ruim en verzorgde kamer (classic room). Heerlijk bed!.. Perfecte uitvalsbasis om een dagje Gent te verkennen. Het ontbijt is zeker aan te raden en geeft een perfecte start van de dag.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Een aanrader voor koppels!

De batterijen van de afstandsbediening waren plat en de deur ging lastig toe.

Het ontbijt had een hele goede prijs/kwaliteitverhouding. Het was heel rustig. Heel vriendelijk personeel. Geen onverwachte kosten. Sterke aanrader voor iedereen!

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Gastvrij
    • Standaard Driepersoonskamer

Persoonlijke ontvangst, zeer uitgebreide uitleg over Gent! En over het hotel! Met name dat je smorgens kan beslissen of je aanschuift bij ontbijt. Zeer gastvrij was dat je alles maar dan ook alles , zelfs tramkaartje pas bij vertrek betaald!!

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Relax weekend met sightseeing Gent
    • Standaard Driepersoonskamer

De service, vriendelijkheid zijn allemaal heel goed. Niet te ver van het centrum, dat zowel lopen als met de metro goed bereikbaar is. Parkeerplaats zeker voldoende, voor prive parkeerplaats wel reserveren en scheelt kosten. Ontbijt is heel leuk concept, met verse warme gerechten.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Erg prettig verblijf gehad in een kleinschalig hotel waar de gast centraal staat!

Het hotel lag aan de rand van het centrum. Het is nogal een stukje lopen naar het centrum, maar er is een bus- en tramhalte dichtbij.

De twee broers zijn ontzettende leuke mensen die je altijd met alles willen helpen! Erg vriendelijk en gedreven. Het ontbijt was heel goed. Als je van gezonde producten houdt zit je in hotel Carlton goed! Ze bieden veel biologische producten aan. 's Ochtends yoghurtjes met verschillende soorten noten en zaden, broodjes, vers fruit en verse jus. Als je een gebakken of gekookt eitje wilde moest je hierom vragen, wat ik zelf erg goed vind want daarmee wordt er veel minder eten weg gegooid. Kleinschalig hotel, maar heel erg mooi aangekleed. Zeker een aanrader! Erg mooie kamer en een heerlijk bed!

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Een aanrader!
    • Classic Tweepersoonskamer

grote kamer met zeer goed bed - uitstekend uitgebreid ontbijt - vriendelijke gastvrije ontvangst en behulpzaam personeel- zelfs een sjieke mand voor de hond was voorhanden

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

We hebben genoten van Gent in deze uitstekende locatie

Geen negatieve punten.

Prima locatie en zeer behulpzaam personeel. We kregen hele goede informatie over Gent. Gratis koffie en thee op de kamer. De bedden zijn prima. Auto mocht in de parkeergarage.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

De kamers waren wat gehorig en de badkamer had wat schoner mogen zijn. Daarnaast ligt dit hotel niet in het oude centrum van Gent, dus je moet met de tram naar de stad.

Het personeel was erg aardig en behulpzaam. De kamers waren ruim. Er stonden gratis flesjes water en je kon thee zetten in de kamer.