Beoordelingen over NH Brussels Bloom 4-sterren

Rue Royale 250, Sint-Joost-ten-Node (Saint-Josse-ten-Noode), 1210 Brussel, België

#60 van de 215 hotels in Brussel

onaangenaam
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

zeer onvriendelijk personeelslid ontmoet. wilde niet luisteren en bleef maar aangeven dat er borg betaald moet worden. heb gereserveerd online en.vooraf betaald wordt ter plekke verrast met 50euro borg contant.

mooi uitzicht

Desondanks wel prima geslapen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We kwamen aan om 3 uur snachts en reservering was niet te zien in hun systeem dus moest receptionist het ter plekke doen. Bedje moest ik vragen nadat ik op de kamer het bedje niet trof. Wel gelijk gekregen. Parkeerkosten voor 27 euro vind ik enorm prijzen terwijl het buiten gratis parkeren is.. maar helaas alles was al vol snachts qua parkeerplek.

goed bed - stille kamer - vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De douche kop is dringend aan vervanging toe, met als gevolg weinig druk op het water Tijdens het weliswaar zeer goed ontbijt, hoorde ik in de keuken een personeelslid een collega een koude douche geven: het gesprek was duidelijk een uitbrander. Gasten verlangen rust bij het ontbijt, gene personeelsdiscussies.

goed bed - stille kamer - vriendelijk personeel

Eerder in deze hotel verbleven. Was toen tevreden nu niet meer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Je voelt de veren in de matras in je rug steken. Airco werkte niet ramen gingen ook niet open Bij uitchecken zeer lange rij. 1 persoon dat alleen moest in en uitchecken en telefoon bedienen. Op een zaterdag...

Ruime kamers Proper

Hotel prima Bar/restaurant personeel onbeschoft
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een internationaal hotel die de bar en restaurant niet open stelt voor hotelgasten omdat er een receptie plaatsvond. Met pijn en moeite mag je een drankje bestellen aan de bar. Het personeel in de Bar/ restaurant was ronduit onbeschoft. Zeer slechte ervaring hiermee gehad!

ontbijt

Mooi en comfortabel hotel niet ver van centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Op de website van booking.com aanbevolen voor volwassene en twee kinderen, echter, het staat er niet duidelijk bij dat je indat geval een extra bed a 25 euro dient bij te boeken.

Top ontbijt, met wafelkar, erg leuk en lekker

Parkeren onder het hotel, prima kamers, vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Toch wel enigszins ver van het centrum (20 minuten flink doorlopen met gezin) Ook geen geschikte horeca in nabijheid

Parkeren onder het hotel, prima kamers, vriendelijk personeel

Fris, tof hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bad beetje verouderd, maar rest badkamer prima

De originele schilderingen boven het bed. Heel mooi. Hotel is mooi aangekleed. Ontbijt goed, maar sneller bijvullen bij drukte zou nog beter geweest zijn

Prima hotel voor korte citybreak, goede prijs-kwaliteit verhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Goedkoop gemoderniseerd. Gebruik sporen al zichtbaar.

Prima hotel in nabijheid centrum. Rustig gelegen maar je hoort stadgeluiden (tram, verkeer) zoals te verwachten op loopafstand van uitgaanscentrum.

Heel netjes!
    • Standaardkamer XL voor 2 Personen

Er is nergens een pin-automaat in de buurt. Als je dus geen credit-card hebt, neem dan €50,00 cash mee! Staat nergens gemeld...

Het ontbijt was heerlijk

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Nog steeds Bloom maar de uitstraling van enkele jaren geleden verdwijnt stilletjes.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het restaurant was vroeger stukken aantrekkelijker en van betere kwaliteit. Nu is het echt wel 'pover'. Het eten was goed maar het geheel mist gezelligheid. De kamers van het hotel beginnen wat van hun 'oude glorie' te verliezen.

Ik ken het hotel Bloom van enkele jaren geleden. Ondertussen is het nieuwe wel verdwenen maar de kamers zijn nog altijd ruim en comfortabel. En de zalige 'Bloom-geur' is er ook nog steeds; jammer dat ze dit als home-parfum niet meer verkopen. Het ontbijt was apart te betalen en toch wel duur als je niet de tijd neemt om vanalles te proberen. Het busje waar je zelf wafels kan bakken is wel leuk. Ook goeie koffie, veel vers fruit, ... allemaal in orde. De bar is nog altijd sfeervol maar het restaurant is, in tegenstelling tot vroeger, niet meer zo aangenaam.

Enigzins teleurstellend.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bed is slechter dan het goedkoopste matras van Ikea, de stalen veren zijn duidelijk voelbaar aan de oppervlakte. Het ontbijt is veel te duur, eu 24 kan je prima voor dineren. Voorts betaalden wij de hoofdprijs van eu 169 voor een standaard kamer, een dag later was het eu 139 en een week later eu 115. Men kon niet vertellen waarom deze dag zo duur was.

Grote kamer met mooi uitzicht

Weekendje Brussel
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

De badkamer was sterk verouderd. Een bad/douche in een, met een stop zodat het water niet zou weglopen. Dit vond ik persoonlijk een tegenvaller. Daarnaast vond ik de prijs te hoog, aangezien je ter plekke nog 22 euro pp moest betalen voor het ontbijt!

Heerlijk ontbijt met een heel uitgebreid aanbod. Er waren verse wafels, pannekoeken, verschillende soorten beleg, yoghurt, dranken etc! Echt de moeite!

Zeer aangenaam hotel met mooie kamers, vlakbij Botanique
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op kamers aan straatkant hoor je behoorlijk wat lawaai van het verkeer. Met goeie oordopjes kan je er wel doorslapen.

Zeer aangenaam hotel met mooie kamers, vlakbij Botanique

ontbijt was heerlijk.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

schoonmaken zou een stuk beter kunnen. En vooral de niet zichtbare plekken. Ga vooral eens met een doekje voor het raam langs. Daar zat behoorlijk wat schimmel. En dat was niet van een week.

ontbijt was heerlijk. Veel keuze

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Goed. Maar let op uw gasten!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel ging over naar een nieuw systeem. Geen focus op guest experiance. De douches staan niet op de foto. Oud. Douchegordijn, douchen in het bad. De douche kop in kamer 405 is helemaal afgekloven. Niet best. Ondanks dat het niet vies is. Oogt t vies. De bedden liggen heel lekker. Senseo op de kamer is matig. Niet meer van deze tijd. Ontbijt is erg goed. Veel keuze. Tot 10 uur aangevuld. Verse jus. Eigen wafels maken.! Top!

Ruime kamers. Leuk design. Dicht hij de metro

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

dikke prima
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het parkeren is verschrikkelijk duur. Buiten voor de deur laten staan is geen optie. De kans dat de auto ruiten sneuvelen is erg groot. Dat lijken ze te weten. 22 euro is te gek voor woorden.

ontbijt is super en zeer uitgebreid

De ligging is prima, personeel is aardig.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Ik vond dat het minder goed schoon was dan de vorige keer, dat was febr 2014. Toen was alles nieuw en fris nu vond ik jammer genoeg toch wel erg veel gebruikerssporen in de kamer, de vloerbedekking, het meubilair, sanitair etc.... Het was op zich oke, maar bijvoorbeeld de salade was echt niet fris meer en niet vers genoeg. Meer keuze verwacht voor vegetariërs en veganisten. ook nergens gluten en of lactose vrij. De bediening van het interne internet systeem met de afstandsbediening was erg lastig!!! Er waren lampen kapot en geen theefilter in de Senseo.

De ligging is prima, personeel is aardig.

Het hotel heeft een te groot bedrag op mijn credit card...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel heeft een te groot bedrag op mijn credit card gereserveerd. Vele keren gemaild maar het wordt simpelweg ontkend en niet opgelost. Tot op heden is dit probleem nog steeds niet opgelost.

Mijn verblijf 10 jaar terug is me beter bevallen dan nu.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Ik had 3 kamers gereserveerd via booking, waarvan ik er 1 had afgezegd (door sterfgeval), wat helaas niet lukte. Het volledige bedrag van de kamer werd maw aangerekend. Een 10-tal jaar geleden verbleef ik reeds in het hotel, je merkt dat het verouderd is. Aan de balie spreekt men geen Nederlands en het inchecken verloopt niet echt eenvoudig en dat vonden mijn medereizigers tevens ook. De ondergrondse parking is handig maar nogal duur. € 27.00

De kamer was groot en had een zalig bed.

Het bed
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Hygiene van de kamer en vooral badkamer was ondermaats Ontbijt was heel druk, koffiemachines waren kapot, de producten smaakten niet echt vers,...

Het bed

Leuk hotel, vriendelijk personeel; fantastisch!
    • Superior Tweepersoonskamer met panoramisch uitzicht

Het "panoramische uitzicht" viel een beetje tegen. Dit ligt denk ik niet zozeer aan het hotel, maar meer aan de stad zelf.

Ontbijt was erg lekker en ontzettend uitgebreid. Alles werd tot het laatste moment goed aangevuld, en het busje waarin je zelf wafels kon maken was erg leuk! De kamer was enorm, met zelfs een losse wc. Het was mooi schoon, en de schildering op de muur was een leuke toevoeging aan de kamer.

niet voor herhaling vatbaar vanwege de slechte matras en service restaurant.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

bed; slechtste matras in jaren resto: had eten besteld, zoutvat was kapot waardoor eten onder het zout zat, hierdoor niet meer eetbaar, hier werd niet naar gekeken.

Ontbijt was super, eten in resto middelmatig, bed slecht, veren waren gewoon te voelen van de matras, voor mij zou het hotel goed zijn als de matras goed was en badkamer met een douche. Voor de goedkoopste kamer te boeken was de ruimte wel zeer goed. Kamers zijn ruim.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Fijn hotel, heerlijk geslapen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slaapkamer relatief basic en daardoor niet super gezellig. Hoe dan ook: heel lekker geslapen!

Goede, centrale locatie (voor wie in regio Schaarbeek-Sint-Joost-Centrum wil zijn) en toch heel rustige kamer. Proper, goed bed, vriendelijk personeel.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vond de douche tegenvallen, vrij weinig water uit de douchekop.

Mooie kamers en alles goed schoon. Parkeergelegenheid bij de locatie en goede wifi.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Gezellig met een leuke dosis design.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Entertainmentsysteem op de televisie was ronduit slecht. Te langzaam om echt gebruiken; het speelde niet eens een liedje af met spotify. Het leek aan het internet te liggen. Verder geen fantastische douche, maar alles was wel schoon en prima.

Kamers hebben een creatieve muur en onze wastafel had een design-modelletje. Echter wel allemaal wat minder dan het lijkt, maar desalniettemin een leuke kamer. Daarnaast is de bar erg gezellig en levendig. Dan zie je niet heel vaak.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Het verbllijf was uitstekend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

bij de boeking had ik vermeld dat we met twee kinderen -10 en 8 jaar kwamen . Aa n de receptie wisten ze daar niets van en dan moesten we bijbetaten voor een grotere kamer en hetbijplaatsen van een bed

1 nacht in de kou
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Lift stuk en we sliepen op de 4de verdieping. Waren daar voor een zizkenhuisopname de dag erna. Verwarming werkte niet op de kamer. Slecht geslapen wegens de kou.

De parking

Prima voor 1 nacht, ok prijs.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

De kamer was wel een teleurstelling, aangezien ik maar één nacht bleef geen opmerking gemaakt; dit hotel doet zich voor als heel hip, berichtje na boeking "zorg dat je voldoende plaats hebt op je telefoon want je zal van alles een foto willen nemen" maakte de verwachtingen alleen maar hoger; nu, ik heb geen enkele foto genomen, kamer was misschien hip en modern 15 jaar geleden, het kotsgroene tapijt hielp ook al niet echt; wel een heel lekker bed, heel goed geslapen dus; ontbijt was uitgebreid en lekker. Zou wel niet in dit hotel blijven voor een langere tijd. Onthaal sprak, alweer, amper Nederlands; Nederlands is een landstaal en ik wil graag in mijn eigen taal geholpen worden. In het Frans dan maar alhoewel het personeel aan de balie dan weer wel liever met een Vlaming in het Engels wil praten! Dat ga ik dus niet doen!

Ok ligging; niet echt helemaal in het centrum maar toch dichtbij;

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Ontbijt is prima.
    • Superior Tweepersoonskamer met panoramisch uitzicht

Parkeren in de parkeergarage is kostbaar, moest € 27,- betalen.

Ontbijt is prima. kamers zijn ruim en oke. Helaas ligbad in de badkamer i.p.v. een ruime douche.

Voor herhaling vatbaar!!
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

De hotelkamerdeuren sluiten vrij luidruchtig, waardoor je dit zo nu en dan zou kunnen horen.

De kamer en het kingsize bed waren zeer prettig. Tevens was het ontbijt uitstekend!

Ontbijt was heel goed en heel veel keuze, uitchecken verliep...
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Bij aankomst zaterdagavond was de receptioniste heel nors en onvriendelijk! De kamersleutel werd afgegeven en zonder een welkomstwoordje mochten we zelf uitzoeken waar onze kamer was.

Ontbijt was heel goed en heel veel keuze, uitchecken verliep heel vlot en vriendelijk!

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Superior Tweepersoonskamer met panoramisch uitzicht

1) personeel is weinig competent. Ik vroeg bij aankomst een late checkout bij vertrek. Dit zou geregeld worden, echter vond de ochtend ploeg daar niets van terug waardoor ik 3x gestoord ben én vooralsnog de kamer vroeger heb verlaten. 2) De kamers zijn akoestisch zeer slecht geïsoleerd. Als iemand op de gang komt hoor je alles, je hoort de deuren open en dicht gaan, je hoort je bovenbuur, onderbuur, buurman links en rechts hun kast openen, naar het toilet gaan etc. En ik had dan nog een superieure kamer. Wat moet dat niet geweest zijn in een standaard kamer. 3) op zondag en maandag middag is het restaurant niet open.

De parking voor de wagen

Hels en stresserend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was aan de lift en aan de voorkant waardoor we precies pal op het tramspoor verbleven met alle dito lawaai als bonus. De bel, het gerammel, getokker en gedoekedoek ... dus geen nachtrust wat nu precies de bedoeling was van het hotel om s ochtends de verplaatsing van thuis niet vroeg te moeten maken aangezien hotel vlakbij de business afspraak

Lekker grote kamers en leuk ingericht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een van mijn matrassen was echt slecht. Ik kon de spiralen voelen. Halverwege de nacht op ander matras gaan liggen en die was beter. De naden in de douche en bad zijn smerig bruin. Is dat echt net schoon te krijgen? Past echt niet bij een hotel met uitstraling zoals Bloom. Wifi moet je steeds opnieuw inloggen. Is dat echt nodig? Lijkt me niet meer van deze tijd, toch?

Lekker grote kamers en leuk ingericht. Leuke sfeer!

De sfeer die in het hotel hing.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche en het bad in een. De hele kamer had een moderne, strakke,mooie uitstraling en het bad viel daar buiten.

De sfeer die in het hotel hing. Het had de luxe van een uitstekend hotel, maar het voelde meer als thuis door de inrichting en sfeer.

een fris en heerlijk hotel, op alle vlakken
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Jammer dat ik hier in een fantastisch hotel niet terecht kan in het Nederlands .... Overschakelen naar Engels was geen probleem, maar het voelde wat vreemd aan. Het personeel die bij het ontbijt nagaat of je wel geboekt hebt met ontbijt, was niet van hetzelfde niveau van het hotel .... Jammer. Ligt niet aan hen, maar aan de keuze van het hotel wie men in de front zet.

inkom --> luchtig en modern ontvangst --> echt hartelijk ontbijt --> super kamer --> echt zalig / fantastisch uitzicht op Brussel ook een heerlijke geur in het hotel

Fijne kamer, goed ontbijt, prettige gemeenschappelijke...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij de conferentie stonden er de hele tijd plastic flesjes met water. Mijn voorstel: kannen met water! Beter voor het milieu en meer ruimte op de tafels.

Fijne kamer, goed ontbijt, prettige gemeenschappelijke ruimtes

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Onvriendelijk, gruwelijk standaardhotel zonder enige vorm van service of persoonlijkheid. Vraag vooral niets aan de receptie want zij gaan je niet verder helpen. Roomservice daarentegen klopt 3-4 keer ongevraagd aan je deur - bordje of niet.

Hotel Bloom; prima, centraal gelegen in Brussel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Boek een verblijf met ontbijt als je in het hotel wil ontbijten. Ik ontbijt meestal ergens waar ik moet zijn. Kosten ontbijt vind ik in het algemeen bij veel hotels hoog.

Prima kamers, centrale ligging, pittige wandeling naar Grand Place. Leuke eettentjes in de buurt.

Modern, gezellig hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel toffe kamers en een super ontbijt. Locatie was top! Metro, tram bus voor de deur, te voet naar Nieuwstraat om te shoppen! Vriendelijk personeel. De foodtruck met wafels in de ontbijtzaal maakt het helemaal af. Heel rustig hotel ook.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

De kamer was proper en fris, het ontbijt uitgebreid en...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was proper en fris, het ontbijt uitgebreid en heerlijk, de bar gezellig, ... Vlak aan het hotel is er een tramhalte wat voordelen biedt alsook de ligging van het hotel in de buurt van winkelstraten. Samen met mijn vriendin heb ik een kort maar aangenaam verblijf gehad in Hotel Bloom. Een aanrader voor een dagje Brussel!

Tof hotel met heerlijk ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel personeelsleden spreken zelfs geen basis Nederlands. Dat is niet onoverkomelijk, maar het zou wel beter passen bij de sympathieke uitstraling van het hotel als het personeel op zijn minst hallo kon zeggen. Het hotel ligt buiten het toeristische centrum, op 25 minuten wandelen van de Grote Markt.

Heerlijk ontbijt: veel vers fruit, muesli, yoghurt en andere gezonde opties. Maar ook een wafelkraam met alle denkbare toppings voor de snoepers. En uiteraard ook brood en beleg. Lekkere koffie, heel veel theesmaakjes en tal van fruitsappen en waters met een smaakje. Het hotel is mooi en smaakvol ingericht en personeel is vriendelijk. Zeer ruime en propere kamer. Ook leuk dat er 2 flesjes water op je staan te wachten in de minibar.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Fijn vriendelijk
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

WIFI werkte niet op de kamer maar aan het onthaal hebben ze een speciale code gebruikt om mij verder te helpen.

Vriendelijk onthaal door jongen die echt zijn best deed in het Nederlands

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Ontbijt heerlijk, kamer mooi , licht en comfortabel, rustig ...
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Ik wou cash betalen maar er was reeds afgerekend met Visa kaart.

Ontbijt heerlijk, kamer mooi , licht en comfortabel, rustig , weinig lawaai in de gang .

Prima Hotel, iets aan de dure kant voor wat je krijgt
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt was goed, alleen de sfeer in de kantine had meer iets weg van een jeugdherberg. Erg druk en vol! Rij van een half uur om een wafel te maken. Rij van 8 min om een kop koffie te maken.

Prima hotel op een prima locatie van het centrum

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

We hadden er veel van verwacht, jammer genoeg viel het tegen.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Van een hotel in hartje Brussel zou je toch verwachten dat men tweetalig is en niet dat de gast uit Vlaanderen zich moet aanpassen en dan maar Engels moet praten. Het hotel heeft een opknapbeurt nodig: de muren, gordijnen en vast tapijt zijn smoezelig, op de plinten lag te veel stof. De handdoeken zijn duidelijk al veel gebruikt. De doucheknop kon wel eens gepoetst worden om de schimmel te verwijderen. In het vuilbakje lagen nog teennagels van de vorige hotelgast ... We verwachten veel van het ontbijt, jammer genoeg vielen de verse wafels wat tegen: de wachttijd om de wafel zelf te bakken kan lang zijn. Verder was het ontbijt wel heel uitgebreid en meer dan voldoende voor € 15.00. Bij het personeel kon er geen glimlach af. Ontbijten kon tot 10.30, om 10.45 werd in een razendsnel tempo alles opgeruimd en werden de tafels vlug vlug geveegd met 2 servetten en "tussen" de borden en het bestek dat nog op tafel lag. We wisten op voorhand niet hoeveel de parkeerkosten gingen zijn, € 69 voor 2 nachten is duur om je auto te laten "slapen". Jammer genoeg geen aanrader.

De ligging was OK. Het was waarschijnlijk een tiental jaar geleden een heel trendy hotel.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Geweldige minivakantie in Brussel
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Het ontbijt is erg duur. Wij hebben er daarom voor gekozen om zelf in de stad te ontbijten.

Hele ruime kamer, tof concept met unieke kunst in de kamer.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Prima hotel. Dunne muren tussen kamers.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

In de kamer naast ons was een feestje. Daardoor werden we rond 4 uur 's nachts wakker. De muren tussen de kamers zijn dun.

Het ontbijt was goed. Kamer was ook prima.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Een tegenvaller
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een van de redenen dat wij voor Bloom hadden gekozen is dat het 500 m van het treinstation zou liggen. Pas na boeking (en betaling), blijkt het op 1.2 kilometer afstand te liggen en wordt het ten zeerste afgeraden vanaf het treinstation te lopen omdat je door een tamelijk onguur stadsgedeelte moet. De ontvangst was matig. De receptioniste die ons in eerste instantie hielp was heel vriendelijk, maar nieuw en kon ons met bepaalde zaken niet helpen. De collega wiens hulp werd ingeroepen, was bepaald niet vriendelijk en zeker niet behulpzaam. De omschrijving 'meest trendy hotel in Brussel' vonden wij beiden nogal overdreven. Oke, er staat een VW-busje in de ontbijtruimte waar je je eigen wafels kunt bakken, maar dat was het enige unieke dat wij aantroffen. Het is gewoon een groot hotel met lange gangen en standaard ingerichte kamers.

Het ontbijtbuffet was uitgebreid en goed, maar behoorlijk prijzig (19 euro).

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Tof hotel: de pluspunten overheersen de minpunten.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Verouderde elektrische voorzieningen in kamer (geen alles uit knop, geen kaartlezer, gewoon 4 schakelaars voor het licht,moeilijke bediening internet op tv scherm) beperkte kaart restaurant, wel lekker. Sirenes buiten hard hoorbaar's nachts.

Uitgebreid lekker ontbijt met wafelkraam en ruime kamer. Moderne toffe inrichting. Leuke bar/restaurant/ontspanningsruimte. Goede lokatie om Brussel te voet te verkennen. Parking onder het hotel.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Ontbijt, fitnessruimte met zicht over Brussel, grote en mooi...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel aan receptie niet erg competent (due to very high turnover, I have the impression), wifi often stopped working

Ontbijt, fitnessruimte met zicht over Brussel, grote en mooi gedecoreerde kamer, early check in

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Een comfortabele plek, zonder fratsen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Thee en Koffie op kamer van slechte kwaliteit, dus niet bruikbaar. Service in restaurant was matig - ongeïnteresseerde, bijna onbeleefde serveerster en door slecht inkoopbeleid weinig keuze (restaurant was heel rustig...)

Kamer was, net als vorige keer, uitstekend. Schoon, redelijk ruim en voorzien van goed bed. Eenvoudige, maar schone en functionele badkamer. Kamers zonder poespas en comfortabel.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Prima locatie, jammer van de hygiëne en behulpzaamheid.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

De kamers zijn erg gehorig, we konden exact verstaan wat onze buren aan het bespreken waren (ze waren echt niet luidruchtig). De badkamer was niet schoon en de prullenbakjes waren niet geleegd van de vorige gasten. Daarnaast reageerde het personeel erg kortaf en niet behulpzaam.

De ligging van het hotel was fantastisch, net buiten de drukte van de stad, maar alles was te voet prima te doen! :)

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

teleurstellend
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

de matras was niet afgestemd op het comfort van een 4 sterren hotel. Ook het sanitair is verouderd en vies. Toen we aankwamen was het erg koud op de kamer wat niet voor een welgekomen gevoel zorgde. Dus toch heel wat punten die beter kunnen.

het ontbijt

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

ontbijt was inderdaad heerlijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het verfwerk begon in onze kamer hier en daar af te bladderen. we konden geen netflix gebruiken op onze tv, konden niet aanmelden want geen @ teken op de afstandsbediening.:)

ontbijt was inderdaad heerlijk. het uitzicht was .geweldig. personeel opvallend aardig

Prima verblijf! Leuke artwork op de muren en mijn kamer was top!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douchkoppen, ik dacht dat die wel oke waren maar die haperde een beetje uit mijn ervaring.

Mijn kamer en de inrichting van het hotel zelf en daarbij kunt u denken aan het schilderwerk. HEEL MOOI!!

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Het was de 2de maal dat we er verbleven.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

-Zonder kloppen 's morgens de kamer binnen komen. We waren onmiddellijk wakker! Was toch wel schrikken! -Vlekken op tapijt. -Bad was aan renovatie toe.

Het was de 2de maal dat we er verbleven. De eerste maal (drie jaar terug) hadden we geen enkele opmerking. Ontbijt was nog steeds heel goed. Vriendelijk onthaal. Comfortabel groot bed en ruime kamer. Dichtbij een metrostation maakt de ligging goed.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Hier kom ik niet weer
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Je moet een borg van 50,- betalen! Wordt gewoon van je credit card ingehouden. Werd me verteld dat dit was voor eventueel gebruik van de minibar. Nou, daar stonden alleen 2 GRATIS flesjes water in. Een waterkoker hebben ze niet, en dan geven ze een thermoskan waar koffie in heeft gezeten..niet lekker voor de thee. Het wachten bij het uitchecken duurde veel te lang (door meer klagende gasten).

Het ontbijt is duur, maar heerlijk en uitgebreid. Personeel is vriendelijk en doet z'n best, maar vaak is er te weinig personeel en staan er lange rijen bij de receptie.

Fijn hotel, goede lokatie
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Bedden waren echt matig, voelde de veren door het matras heen. Douchen in bad met een gordijntje vind ik niet echt bij een 4 sterrenhotel passen.

Fijne sfeer. Ziet er echt mooi verzorgd uit allemaal. Gezellige en hippe bar. Prima lokatie, 20 minuten van grote markt.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Heel uitgebreid ontbijt!
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Redelijk haastig het ontbijt verbruiken. Zomaar de borden vanonder je neus wegnemen ... Ook het feit dat ik een kamer met bad had geboekt en er geen beschikbaar was ....

Heel uitgebreid ontbijt! Heel leuk en gezellig dat je zelf wafels kon bakken. Ook de inkomhall is leuk ingericht.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

- mijn tweede keer hier, en zal nog terugkomen, tof hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

personeel spreekt vlugger Engels dan Nederlands, versta het even goed, maar blijf het raar vinden als ik in eigen land verblijf

- mijn tweede keer hier, en zal nog terugkomen, tof hotel - uitgebreid ontbijt: buik vullen voor ochtend en lunch, eigen wafel maken leuk - grote kamer, proper, poëtische muziekbalk-fresco op de muur - tof hotel: hou van de kleurrijke hoteldetails zoals een originele wc-borstel in de badkamer, de 'gras foto vloer' in de liften of de 'hangeitjes' in de lobby

• Beoordeeld op: 5 november 2016

tof hotel ,modern ,gastvrij,proper ,lekker eten ,zeker voor herhaling vatbaar
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

jammer als je belt voor eten op de kamer dat je er zelf moet achter gaan beneden aan de bar ,en het personeel is wel vriendelijk ,maar jammer dat nederlands in brussel niet vanzelfsprekend lijkt

overheerlijk onbijt ,kan niet iets opnoemen dat niet aanwezig was aan het ontbijt ,en alles lekker gezond

• Beoordeeld op: 3 november 2016

voor herhaling vatbaar !!!!!
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Bij aankomst sprak de receptionniste enkel frans (engels erbarmelijk en nederlands onkundig). Wist zelfs niet dat de bar in het weekend open was......

de kamer was ok !!!!!

• Beoordeeld op: 2 november 2016

1 keer is voldoende.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Nogal onvriendelijk. Voor 1 nacht parking (van 23u 'savonds tot 10u 'sochtends = 11 uren parking) werd mij 54,- euro aangerekend ! Heb 't daar behoorlijk moeilijk mee.

Leuke kamers, mooi ingericht

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Niet comfortabel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Om 5:45 gewekt worden door een pizza bezorger met pizza voor de buren... Schandalig ! En ook nog na afloop praten op de gang!

Locatie was goed! Verder zag het er mooi uit

Originele, klare en propere kamer!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Originele, klare en propere kamer! Veel comfort (bureau, lekkere loungezetel, veel mogelijkheid tot gezellige verlichting, heerlijk bed, tv op perfecte hoogte, veel Nederlandstalige zenders :). Fitness met leuk zicht, de computerruimte, mooie bar/ restaurant met fijn personeel Ontbijt top!! in zeer stijlvolle setting.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Leuk, fris design hotel.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Herrie van de straat was niet te negeren. We waren om 5:30 al wakker door de gierende sirenes buiten. Ze reden af en aan. Zeer, zeer vervelend. Airco was ook zo luidruchtig dat hij uit moest om te kunnen slapen.

Leuk, fris design hotel. Interessant concept dat iedere kamer kunst heeft van een andere artiest. Het bed lag heerlijk.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

mooi designhotel voor goede prijs
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

ik had een kamer op 8ste verdieping, hier stond een wasmachine boven die veel lawaai maakte (receptie heeft mij een andere kamer gegeven toen ik daarom vroeg, daar geen geluidsoverlast) restaurant is vrij prijzig en eten niet heel bijzonder, bediening is restaurant is vrij traag.

- mooie ruime kamers - goede wifi - vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Erg degelijk voor zijn prijs
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Wat zielloos, "lopende band". Erg slechte geur in de badkamer bij aankomst. Snel opgelost.

Ruime, heldere kamer De prijs (standaard kamer 80 €, augustus 2016)

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Goede locatie.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Parkeren in garage hotel erg duur: 27 euro per 24 uur. Stuk goedkoper: parkeergarage in zijstraatje tegenover hotel. Op zondag trouwens gratis parkeren op straat. Alternatief ontbijt: koffie, lekkere croissants etc halen in supermarktje tegenover hotel. Eten op bankje in mooi park naast hotel.

Goede locatie. Modern hotel. Ruime kamer.Mooi park naast de deur. Centrum twintig minuten lopen.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Prima hotel voor mooie prijs.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Jammer dat het restaurant en de bar gesloten waren hoewel dit al van tevoren was vermeld vind ik dat wel jammer.

Mooie kamer met een fijn groot bed. Prima hotel met het openbaar vervoer op loopafstand dus zeer goed te doen. Ontbijt was ook heerlijk, veel keuze en ziet er erg leuk uit.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het bed! Je had de veering van de matras in het lichaam staan! Slecht kunnen slapen

Heerlijk een bad

Prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heel veel lawaai in de gang en op straat

Prijs

De vriendelijkheid van iedere medewerker, de mooie kamers,...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De vriendelijkheid van iedere medewerker, de mooie kamers, de rust, het lekkere, gevarieerde ontbijt...