Beoordelingen over NH Collection Brussels Centre 4-sterren

Boulevard Adolphe Max 7, 1000 Brussel, België

#31 van de 215 hotels in Brussel

kterras
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het niet beheersen van het Nederlands, zowel gesproken als schriftelijk. Formulier voor de privacy was in het Engels en Frans en niet in het Nederlans, toch wel een manco, vinden wij.

Goed ontbijt op een prachtig dakterras. Vriendelijk personeel.

Goed ontbijt, fijne locatie in het centrum
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We kregen een kleinere kamer dan we geboekt hadden. Nadat we het hadden aangegeven, toch de juiste kamer gekregen, maar het inchecken duurde erg lang. In de ochtend van uitchecken werd er 2 keer op onze deur geklopt door de schoonmaakster zonder reden.

Goed ontbijt, fijne locatie in het centrum

Ik zou het zelf niet kiezen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was niet echt schoon. In eerste instantie had ik een kamer met douche in het bad. Dat is niet meer van deze tijd en niet echt comfortabel. De spiegel stond schuin en om de hoek. Je stoot daar dus altijd je teen of schouder aan. Vooral 's nachts is dat vervelend. Precies op de hoek tussen bed en badkamer.

Ik was jarig gedurende mijn verblijf. Er stond een groot stuk taart op mijn kamer met felicitatie kaart.

Perfecte locatie en leuk personeel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer rook niet fris, de tegels in de badkamer waren niet schoon, de slang van de douche was stuk en het dekseltje van het koffiezetapparaat.

Netheid van de kamer

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De douche zowel de temperatuur als de straal. Ook de overgang van baduitloop naar doucheuitloop moeilijk te bedienen. Het ontbrak aan een w.c. borstel.

De kamer was prima. Ontbijt heerlijk en uitgebreid.

Wij verbleven hier één nacht.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze kamer had uitzicht op de “Nieuwstraat” wat om half 5 ‘s nachts voor lawaaioverlast zorgde, jammer maar ik vrees dat ondank de lawaablokkers voor de ramen het hotel hier niet veel aan kan veranderen.

Wij verbleven hier één nacht. Het onthaal was zeer vriendelijk, niet iedereen sprak Nederlands maar hun naamkaartjes geven aan welke taal ze beheersen. Wat wij net leuk vonden omdat iedereen wel een mondje Engels spreekt maar bv geen Spaans. De kamer was verzorgd, iets of wat ouderwets maar prijs kwaliteit gezien was deze in orde. Goed gevulde mini bar, Nespressomachine, normale haardroger en een zacht bed. Het ontbijt was meer dan lekker, alles voor een uitgebreid ontbijt was aanwezig. Van smooties tot verse wafels. Het ontbijt werd ook continue bij gevuld, voor ieder wat wils. De ontbijt ruimte heeft een mooi uitzicht over de stad. De metro bevindt zich op wandelafstand, net zoals enkele populaire attracties.. winkelen? Ook de Nieuwstraat is om de hoek. Wij vonden het een goede uitvalsbasis!

Het ontbijt was superlekker, divers en vers.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel sprak moeizaam Nederlands. Ik heb daar eigenlijk geen probleem mee. Verder was het personeel zeker vriendelijk en behulpzaam.

Het ontbijt was superlekker, divers en vers.

Zeker een aanrader gezien service en locatie.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

20 euro per nacht voor een huisdier. Overdreven en reden genoeg om dit hotel waarschijnlijk niet meer te bezoeken.

Het ontbijt voldeed aan alle verwachtingen. Zou men een bescheiden eter zijn, is het bedrag wel aan de hoge kant.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Mooi hotel, maar prijzig!
    • Suite

De verwarming in de slaapkamer werkte niet, waardoor we zelf moesten uitzoeken dat we een elektrische verwarming moesten gebruiken. En daarnaast waren de liften behoorlijk lastig, telkens lang moeten wachten en dan nog eens hopen dat je meteen naar je gewenste verdieping ging in plaats van overal nog een stop te maken.

Wij hadden de suite genomen, die best prijzig was voor hetgeen wat we er voor kregen. De pluspunten aan de suite waren het bad, het terras, de inloop kast en de aparte woonkamer. Ook was het hotel zelf heel mooi!

Fijn hotel in het centrum van Brussel!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hamburger met friet van de room service was helaas koud maar de pizza was wel warm. Douche werd niet lekker warm.

Mijn vriendin en ik verbleven hier 1 nacht voor een bezoekje aan de kerstmarkt in Brussel. Het hotel was erg leuk versiert met kerstspullen. De hotelkamer was netjes en schoon. Vanuit het hotel loop binnen een paar minuten midden in de winkelstraat. Vlakbij het hotel heb je parkeergarage Alhambra waar je veilig je auto kan parkeren. Kosten hiervoor zijn € 14,90 per 24 uur. Voor ons een fijn hotel in het centrum van Brussel!

Goed hotel maar heel veel lawaai op de kamer 's nachts.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden een week eerder ook al hier verbleven in een heel rustige kamer aan de binnenzijde. Nu terug geweest en we hadden een kamer op het 1ste verdiep naast een straat met een kroeg, kebabzaak en een pizzeria. Heel de nacht heel veel lawaai geweest en hierdoor slechts een uurtje kunnen slapen. Ons 1 ste verblijf hier was prima maar de kamer van dit weekend wil ik nooit meer.

Het prachtig en uitgebreid ontbijt met zicht op Brussel. De comfortabele bedden.

ontspannend,gezellig ,super

kan niets vermelden

super ontbijt ,daar valt niets maar echt niets op aan te merken koelkastje was wel niet volledig aangevuld ,maar voor ons was dat ook HET probleem niet We kijken al uit naar een volgend weekend bij jullie

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Aangenaam verblijf in een mooi hotel. Uitstekend gelegen voor een citytrip.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat we niet in het Nederlands geholpen konden worden. In de kamer was het erg warm en stond de temperatuur op 27 graden. Na het opzetten van de airco bleef het zo warm,airco leek niet te werken.

Lekker en uitgebreid ontbijt. Mooie,ruime kamers met goede badkamer. Centraal gelegen. Vriendelijk hotelpersoneel.

Goede ligging van het hotel, erg degelijke bedden, lekker...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze kamers lage vlakbij de liften waardoor er 's morgens (vroeg) al wat lawaai was op de gang. Rustiger gelegen kamers waren wenselijk geweest.

Goede ligging van het hotel, erg degelijke bedden, lekker ontbijt en vriendelijk personeel.

Perfect hotel in het centrum van Brussel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het systeem van lift ontgrendeling met de kamer sleutelkaart is niet optimaal. Je bezoekt zo al eens een andere verdieping. Garantie met betaalkaart bij inchecken is ok, maar de effectieve betaling bij het uitchecken zou door de klant moeten kunnen worden gecontroleerd. Op het eerste gezicht werd mij te veel aangerekend.

Perfect gelegen hotel, zeer vriendelijke receptie, waar iemand ons in het Nederlands te woord stond (spijtig genoeg niet zo evident in Brussel). Mooi verzorgde kamer, heerlijk bed en dito matras. Mooie sfeerverlichting. De badkamer is heel ruim en ook zeer goed onderhouden. Douche in bad is bij in- en uitstappen niet top comfortabel. Alles wel perfect onderhouden en zeer proper. Het ontbijt was ook top, alleen koffie uit een koffie machine is niet zo lekker als echt verse. Mooi en uitgebreid gamma aan toespijs, met ook enkele lokale specialiteiten.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Helemaal super.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Paar afwerkpuntjes in de badkamer. Nespresso machine zou op bureau mogen staan in plaats van in de kast waar deze niet open kon, je moest hem uit de kast halen om te gebruiken.

Nette schone kamers, ruim!!! Nespresso op de kamer ( gratis) en minibar ( tegen betaling).Wel de stekker van de koelkast er uit trekken als je lekker wil slapen. Ontbijt echt super!! alles is er zoet, hartig , warm ( Engels) vis ( zalm , makreel, haring) diverse soorten kaas, verse jus, div soorten koffie. Zit vaak in hotels maar hier is het wel heel compleet. Het was heerlijk weer en we vroegen of we buiten mochten zitten op het dakterras op de 9 e etage en er werd keurig een tafel voor ons opgedekt. We waren er op zondag en mochten de kamer zelfs tot 17.00 uur gebruiken als we wilden. VOLGENDE KEER WEER DIT HOTEL!!!

mooie vernieuwde kamers, vriendelijk personeel (wel altijd...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

accodomotatie in badkamer verouderd en niet helemaal proper

mooie vernieuwde kamers, vriendelijk personeel (wel altijd in het Engels), goed ontbijt met mooi uitzicht op de hoogste etage

Brussels by night
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De incheck was niet hartelijk,automatische piloot maar correct,in het algemeen weinig kennis van de landstaal nederlands,zeer dure minibar

Ontbijt was super lekkere,grandioze keuze in overvloed(mag wel voor zijn prijs)met zicht op Brussel vanop negende verdiep in openlucht,zeer goede bed,normale kamer,goede temperatuur en geen omgevingsgeluiden,heel vriendelijke uitcheck en bewaring van bagage

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Uitstekend hotel in het centrum van de stad.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De buitenlandse zenders op de TV gaven geen goed beeld. Veel (digitale) vlekken en strepen.

Kamer was schoon en netjes opgemaakt. Goed bed. Het raam kon geheel geopend worden zodat er voldoende frisse lucht in de kamer kon komen. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet op de bovenste verdieping, dus met een prachtig uitzicht over de stad.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Luxe hotel met een toplocatie!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De omgeving buiten het hotel is een beetje rumoerig maar dat kan je verwachten als je midden in het centrum ligt. Misschien dat het hotel de geluidsdichtheid bij de ramen wat kan verbeteren. Verder geen op/aanmerkingen!

Midden in het centrum van Brussel, alles op loopafstand, 3 grote Q-park parkeergarages dichtbij voor een schappelijke prijs (max €14,90) per dag. Vriendelijk en attent personeel. Bij aankomst in de kamer kwamen we erachter dat we 2 aparte bedden hebben terwijl wij op booking.com 1 groot bed hadden aangegeven. Dit bij de receptie gemeld en kregen direct een andere kamer met 1 groot bed zonder moeite, goede service! Top ontbijt; zeer uitgebreid en veel keuze, en het panoramisch terras met een mooi uitzicht op de stad maakt de perfecte setting helemaal compleet!

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Perfect!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dit is een perfecte keuze om een praktische nacht in Brussel door te brengen. Wij waren op loopafstand van het treinstation en van de Grote Markt. Het personeel was heel behulpzaam en de kamers waren ruim, netjes en gezellig.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

ok
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ontbijt is toppie, daarom zijn we ook teruggekomen. Kamer vorig jaar was te luidruchtig (van de straat) maar op ons verzoek kregen we dit jaar een hele rustige kamer, waarvoor dank.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Zeer goede hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douche waterafvoer zat verstropt,kan gebeuren. We hebben direct een andere kamer gekregen.

Zie -wat viel u tegen-. Geweldig ontbijt ,mooie kamer ,zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Prima hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wel wat lawaaiig aan de Nieuwstraatzijde (winkelstraat met 24 uur knipperende lichtreclame vlakbij het raam, gordijnen verduisteren echter goed).

Heerlijk bed, lekkere badkamergoodies. Nespressomachine in de kast.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

De bediende zei: ik kijk of we u een goede kamer kunnen...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bediende zei: ik kijk of we u een goede kamer kunnen geven. Dat was dus de straatkant. Nachtrust = nightmare. Doodop wakker worden. Hotel is te duur. Dit is dus geen aanrader.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Mooi modern hotel en prima gelegen.

Eenpersoonskamer te klein! Amper bewegingsruimte in de douchecabine

Mooi modern hotel en prima gelegen. Naast metro en 10 minuten lopen van de Grote Markt

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Heel goed

Hotel bar sluit om 23:00

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Hotel volledig gerenoveerd in september 2015: alles fris, netjes en nieuw Uitstekend verblijf in hartje Brussel met prima prijs/kwaliteit verhouding

Het was fantatisch

Ontbijt super Kamer prachtig

Mooi hotel op goede locatie

Kleine doucheruimte Geen eigen parking

Ontbijt op de 9e verdieping met uitzicht Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Was maar 1 nacht dus prima
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Poetsen van badkamer Zeepresten van de vorige gast zat nog in het zeepbakje!!

Ontbijt was goed

uitmuntend u
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de douche kop viel uit de houder... maar heb het doorgegeven aan de receptie

verder was alles goed....

aanrader

Top ontbijt !! Ruime,frisse kamers (bij tropische temperaturen altijd aangenaam) Bedden zijn super leuk personeel

Fijne ontvangst, ruime, mooie en schone kamer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Fijne ontvangst, ruime, mooie en schone kamer. Heerlijk en uitgebreid ontbijt.

Mooi hotel met goede ligging en ontbijt
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Momenteel zijn ze aan de weg aan het werken voor het hotel

Mooi hotel; centraal en praktisch; heel goed ontbijt

Was geweldig

Nuets

Het ontbijt was uitstekend, kamer was heel goed

Super relaxed weekend

Weinig op te merken .

Heerlijk ontbijt met een prachtig uitzicht op Brussel en super vriendelijk personeel.Alle hulp is geweldig

Uitstekende suite
    • Suite

De wijk is op dit moment één grote bouwput

Uitstekende suite

Lawaaierige buurt

Lawaaierige buurt

Enorm vriendelijke ontvangst bij check-in en tijdens...

Enorm vriendelijke ontvangst bij check-in en tijdens verblijf.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

De kamers waren heel mooi en netjes .
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers waren heel mooi en netjes . Wel heel warm. Het ontbijtbuffet was wel duur 22 euro maar was de moeite waard.

Top hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Schone kamer en vriendelijk petsoneel

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lawaai 's nachts. Onhandig in bad douchen en de grootte van de badkamer

Ontbijt was super.

Geen ontbijt genomen. Te duur

top
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

super ontbijt in mooie lichte ontbijtzaal op de 9e verdieping met uitzicht over de stad

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

slecht
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geluid is heel erg aanwezig, kamers totaal hierop niet berekend, je hoort echt alles buiten

locatie

Locatie is top en personeel vriendelijk.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Toch een beetje een gemiddeld hotel

Locatie is top en personeel vriendelijk.

Goed bevallen.

Helaas was er geen parkeergelegenheid bij het hotel.

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Super uitgebreid ontbijt en goede ligging.

Kleine kamer en badkamer

Super uitgebreid ontbijt en goede ligging. Rustige kamer die netjes was,

Niet lekker geslapen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bed was slecht en de constante dreun van het ventilatie systeem was storend

De locatie, midden in het winkelcentrum

De kamers waren luxe, goede bedden en net personeel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was zeer duur. Er zijn in de stad leukere ontbijtzaken.

De kamers waren luxe, goede bedden en net personeel.

Prima en al meerdere malen in Hotel geweest

jammer TV op kamer werkte niet.Maar prima opgelost naar andere kamer

de vriendelijke man achter de receptie, ook volgende dag de dame .Pluim voor hen

Slapeloze nacht door geluidsoverlast
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles wat op straat gebeurt is precies alsof het op je kamer gebeurt. Helemaal geen geluidsisolatie ppp de kamers . Triestig

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Prima hotel op een perfecte locatie
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen parking van het hotel zelf.

Rustige kamer met prima bedden.

Het comfort van de kamer, fijn bed, complete badkamer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het comfort van de kamer, fijn bed, complete badkamer. Ook veel bezienswaardigheden in direkte omgeving hotel

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Het ontbijt was voortreffelijk!

Het ontbijt was voortreffelijk!! Goede matras en slaapkussen, wat toch voor mij belangrijk is.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Niks op aan te merken. Super.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer vriendelijk personeel. + punt dat ze vloeiend meerdere talen spreken. Zelfs Nederlands wat zeldzaam is in Brussel.

Goed hotel in centrum!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen eigen parking dus even zoeken naar een parkeergarage

Ruime kamer, schoon, faciliteiten op kamer

uitgebreid en lekker ontbijt

nachtlawaai

uitgebreid en lekker ontbijt

Zeer goed hotel

Bereikbaarheid

Was zeer goed

Ontbijt was heerlijk!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel spreekt slecht of geen Nederlands. Lawaaihinder tijdens avond en nacht in kamer.

Ontbijt was heerlijk!

Te duur

Te duur

Fantastisch!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bedden waren zalig! Ontbijt heel lekker en groot.

Het personeel bij de balie.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel bij de balie. Oprechte vriendelijkheid en belangstelling

ontbijt was schitterend

ontbijt was schitterend

Heerlijk ontbijt, hotel midden in leuk Brussel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heerlijk ontbijt, hotel midden in leuk Brussel.

Brussels
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was slechts 1 koffie machine in de ontbijtruimte.

Een super ontbijtbuffet en nog betere ontvangst bij aankomst.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Prima !

NVT

Rustige ligging kamer

• Beoordeeld op: 4 april 2017

Zeer uitgebreid ontbijt. Grote kamer met groot bed

Zeer warm op de kamer

Ontbijt zeer lekker en uitgebreid. Centrale ligging (dicht bij Nieuwstraat, Brouckèreplein)

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Prefecte kamers , fantastisch uitzicht en ontbijt - we...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prefecte kamers , fantastisch uitzicht en ontbijt - we hadden een keer geluk met de aanbieding

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

uitstekende ligging, mooi panoramisch uitzicht over Brussel tijdens heerlijk ontbijt
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

heerlijk ontbijt en stijlvolle kamers

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Hoge prijs voor ontbijt. Schrikt af

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Geen werkende wifi

Geen werkende wifi

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

ideaal hotel voor weekendtrip.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs van het ontbijt aan de hoge kant. Kamer prima, alles aanwezig voor een fijn verblijf.

ontspannen in een mooie stad
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamers waren goed uitgerust. goede bedden en kussenkeuze. restaurant op de 9e verdieping met een goed ontbijt