Beoordelingen over NH Brussels Grand Place Arenberg 4-sterren

Rue d'Assaut 15, 1000 Brussel, België

#98 van de 215 hotels in Brussel

Fijn verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer met douchegordijn verouderd, kalkaanslag en vloer niet voldoende gereinigd.

Ontbijt is buitengewoon uitgebreid en heerlijk! Bedden fijn. Personeel behulpzaam en vriendelijk

Goede ligging maar niet erg comfortabel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dit hotel voelt eerder als een 3-sterren hotel aan. Het straalt zeker geen luxe uit. De badkamer met toilet is te klein en geeft weinig comfort. Het ontbijt was wel uitgebreid en zeker OK, maar het was een zeer drukke bedoening op een te kleine oppervlakte. Een van de 2 liften was stuk, waardoor er regelmatig gewacht moest worden om naar boven of naar onder te kunnen.

Ligging kort bij het centrum. Het personeel was vriendelijk. De kamer was proper. Parkeergarage vlakbij het hotel.

jammer van de airco
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

maar airconditioning werkte niet... volgens mij wist het hotel het wel en hebben ze de kamer gewoon verhuurd. Maar het was zeer warm en dus erg vervelend. Mocht gratis de minibar gebruiken... wilde alleen maar slapen

goed hotel,

Veel geluid maar wel een toplocatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer stonk naar zweet! We hadden verwacht dat het weg zou gaan maar elke keer wanneer we de kamer in kwamen roken we het weer. Daarnaast was de kamer erg gehorig! We werden wakker door ambulancegeluiden en de schoonmakers.

De locatie was perfect. We waren binnen no time op bestemmingen zoals de grote markt en Manneken Pis

Aangenaam verblijf in centraal gelegen hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Al een aantal jaren niet meer in dit hotel geweest en blij dat we weer boekten. Kamers zijn ruim, comfortabel en opgeknapt. Hotel ligt heel centraal en achter de Hubertusgalerij. Midden in de stad en toch relatief rustig. NH hotels zijn voor wat betreft onze ervaringen altijd prima.

Ontbijt was super!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

De douche was erg klein en de kamers zijn behoorlijk gehorig. Sochtends hoor je de vroege vogels zich klaarmaken (douche, wc, praten)

Ontbijt was super! Er was zoveel dat er voor ieder wel wat lekkers bij ligt. Daarnaast is de locatie ook top gelegen, je staat binnen 5 min midden in het centrum. Of je nu wilt winkelen of cultuur wilt bekijken het kan allemaal.

NH Brussel centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Op zich niet tot geen negatieve ervaring. De kamer was alleen wel stoffig en de kamers ook behoorlijk gehorig. Gesprekken en zelfs game achtige spellen met geluid zijn hoorbaar

Locatie, ontbijt, de mogelijkheid om oo zondag gebruik te maken van lazy sunday, thee/koffie mogelijkheid op de kamer

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Ideaal verblijf wil je je klanten ergens in het centrum van Brussel ontmoeten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heb geen enkele opmerking op deze boeking. Alles was gewoon top in orde. Wat ik altijd al heb gehad bij NH Brussels Grand Place Arendberg hotel.

Ondanks het protest van de taxi's afgelopen dinsdag, toch het zekere voor het onzekere genomen en nog een kamer geboekt. Ik moest immers in het centrum van Brussel zijn bij een klant. Aan de receptie heeft Alexandra mij een zeer mooie kamer gegeven waar ik rustig de zaken kon voorbereiden voor de dag erna. Ruime kamer, zeer nette badkamer en een minibar waar de koffie was inbegrepen. Gewoon top !

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Slecht verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De hygiëne in de slaapkamer veel stof. De hygiëne ind badkamer veel haar resten. Stukken douche kop en slang. Na het douchen badkamer vloer nat ivm missende lekstrip op de douche wand

jammer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de kamers / voornamelijk de badkamer Onthaal was zeer onnauwkeurig en onvriendelijk Ik had vermeld dat onze vrienden door ons uitgenodigd waren en hun verjaardag vierden maar er was niet eens een proficiat ?? dan is het vermelden op de booking overbodig !!!

het ontbijt was goed maar duur en via booking.com gaf men aan dat het in de prijs ingebegrepen was???

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

de ligging , de netheid en het lekker en aangenaam ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

een 'magere' 4-sterren; kamer (vooral badkamer) kan een opfrissing verdragen; in een 4* hotel mag je in Brussel wel een baliebediende met kennis van het Nederlands verwachten

de ligging , de netheid en het lekker en aangenaam ontbijt

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Zeer goed hotel voor bezoek aan Brussel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De garage is echt verschrikkelijk. Na een half uur steken en schade zien te voorkomen kon ik er zonder parkeren weer uit. Garage bleek vol

Locatie, hygiëne en personeel was prima

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Centrale ligging, vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kraan in het bad zat vast waardoor er geen water uit de douchekop kwam. Vanwege tijdsgebrek niet gemeld.

Vriendelijk personeel. Er waren wat problemen met het softwaresysstem waardoor ik een half uurtje moest wachten bij inchecken, maar heb zonder het te vragen upgrade van de kamer gekregen voor het ongemak. Ligging ideaal voor conventie in centrum.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

30 dagen niet klagen... Goed gelegen hotel, waar we uitstekend hebben geslapen en gegeten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alle personeel is Nederlandsonkundig: niet spreken en zelfs geen woord begrijpen. Na een beleefde opmerking hierover, zei de hostess zelfs dat het niet nodig is, daar er toch 'niemand!!' Nederlands spreekt van de gasten. In de lift en aan tafel bij het ontbijt hoorden wij echter juist heel veel nl spreken... Kàn niet in Brussel! Op tv dan wel alle Vlaamse en Ned. Posten eerst. Wat verouderde badkamer.

Uitstekend ontbijt (één van de beste ooit)! Uitstekende matras + hfdkussen. Erg goede ligging èn vooral rustig! Parking (maar wat vuil) onder hotel.

Weekend break
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kleine douche met douchegordijn. Douche op zich prima, maar met douchegordijn is het erg opletten dat niet alles nat wordt

Kleine maar praktische kamer. Op loopafstand van de Grote Markt

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Het is eigenlijk onaanvaardbaar (niettegenstaande het...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het is eigenlijk onaanvaardbaar (niettegenstaande het vriendelijke onthaal) dat men in eigen hoofdstad niet kan worden bediend in de eigen taal !!! Schandelijk !

Neen dank u.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Aan de receptie werken in Brussel en geen Nederlands kunnen vind ik ongehoord,ik schakel over naar Frans en krijg telkens een Engels antwoord! Kamer kon properder.

Goed bed.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Prima middenklasse hotel tegen centrum van de stad aan.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zeer kleine badkamer waarvan de douche nauwelijks water geeft. Daarnaast gek dat er geen bar in hotel zit en aan de andere kant zit de beste bar om de hoek (scheelt wel veel inkomsten voor hotel)

Locatie van hotel is prima. 5 minuten lopen van centrum en 2 minuten van de leukste kroeg van de stad (mort subite)

Goede ligging, kleine kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Het hotel biedt prive-parkeerplaats maar bij aankomst is het niet zeker of je daar ook daadwerkelijk kunt parkeren. Wij hadden speciaal een hotel uitgezocht met eigen parkeerplaats en het is dan erg vervelend als je bij aankomst te horen krijgt dat er geen plek is (uiteindelijk toch gelukt maar toch). Erg kleine kamer met erg kleine badkamer en erg kleine douche. Gang met tegelvloer dus erg gehorig als er 's nachts andere gasten voorbij lopen.

Zeer goed ontbijt, goede ligging t.o.v. het centrum

Niet aan te bevelen aan familie of vrienden, de prijs- kwaliteitverhouding klopt niet. Veel te duur,
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onaangenaam verrast! Moest boven op de afgesproken prijs v booking.com 50€ borg extra betalen, dit staat nergens in de voorwaarden. Voelde mij niet gastvrij hierdoor. Het ontbijt €25 pp prijs/kwaliteitverhouding klopt niet. Slaap je uit, krijg je om 10.00 uitgedroogde broodjes en iitgedroogde meloen. Koffie was slecht, geen rooibosthee. Geen aparte deur voor de wc /douche af te sluiten. Instapsysteem ligbad om te kunnen douchen, zéér onhandig en het water lekt! Ondanks bordje niet storen op de deur voor de rust, stonden schoonmaaksters pal voor je deur uitgebreid te kletsen.

lokatie

Heel goed en gevarieerd ontbijt met verschillende soorten...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Uitzicht verouderde kamer was een vuile luchtkoker.

Heel goed en gevarieerd ontbijt met verschillende soorten vers fruit. Centrale ligging van het hotel. Personeel aan onthaalbalie was vriendelijk en behulpzaam.

5,5
    Het ontbijt was perfect.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Aerco, uitzicht raam schoonmaken van de trappenhal, wij gebruiken liever geen liftbrussel was geweldig

Het ontbijt was perfect. De aerco op de kamer was waardeloos, een punt van overweging om niet meer te boeken. Het uitzicht uit het raam was in een woord smerig het hotel onwaardig....

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer aan die voordelige (?) prijs lag in de verste uithoek van het hotel onder de aircotoestellen van het nabij gelegen gebouw. Het lawaai was niet te harden en met open raam slapen was uitgesloten. Gelukkig maar voor 1 nacht daar verbleven.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Redelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Garage is erg duur. De auto stond ook nog eens midden in een grote plas riool water dus stinken en natte voeten bij instappen

De ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

vriendelijkheid personeel en ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Grootte kamer en badkamer beperkt. Airco werkte niet zoals het moest; bijgevolg was het zeer warm,op de kamer. Niet aangenaam

vriendelijkheid personeel en ontbijt

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Een belofte om gebruikt toiletpapier van een voorgaande gast...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een belofte om gebruikt toiletpapier van een voorgaande gast op te ruimen werd niet nagekomen. Tevens werd de klacht daarna over hetzelfde onderwerp niet afgehandeld zoals afgesproken

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Personeel spreekt geen Nederlands

Ligging tov stad - rustig in centrum van stad - gemakkelijk bereikbaar met auto - eigen parking in hotel - uitstekend uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Hotel ok maar voor die prijs toch oppassen voor te veel mankementjes.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Wel wat technische mankementen: koud in de ontbijtzaal, even zonder elektriciteit, kamersleutel werkte paar maal niet.

Ontbijt was heerlijk. Kamer netjes.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Uitstekend hotel op fantastische plek.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het enige wat mij verbaasde is dat de (op dat moment, bij onze aankomst) enige persoon bij de receptie geen Frans sprak (in een frans-sprekende deel van Belgie). Ik spreek ook Nederlands maar ik begon in het Frans omdat dat daar de voertaal is en dat begreep deze medewerker niet. In een hotel van deze klasse verwacht je dat niet... Maar hij was wel heel vriendelijk en professioneel.

kamer + bed is ok
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de badkamer is klein, er is priveparking maar bij aankomst was deze volledig volzet ( er zijn 155 kamers en amper 10 parkeerplaatsen !!!!! )

kamer + bed is ok

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

prima locatie om de stad te bezoeken, verwacht niet teveel, ontbijten buiten de deur.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

ontbijt is compleet, maar erg duur (24,95), om de hoek wordt ontbijt geserveerd voor gemiddeld €8,=, kamers erg klein, op de badkamer hangen de stopcontacten los, ook bij de wastafel, 4 sterren??

locatie, parkeergarage, prima bedden, uitstekend personeel.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Heerlijk ontbijt!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

De parking is veel te klein, de parkeerplaatsen kon je pas innemen na diverse voor- én achteruit manoeuvres, er waren diverse lekken uit het plafond wat nefast is voor de lak van je auto!. Voorafbetaling voor de extra's moest cash betaald worden bij het inchecken. De Nederlanstalige receptionist had er toch wel bijna 10 minuten voor nodig om te beseffen dat wij Nederlands spraken, ondanks het feit dat wij steeds in het Nederlands antwoorden op al zijn vragen. Bij het uitchecken vergat (een andere) receptionist steevast de cash betaalde vooruitbetaling in mindering te brengen. Ondanks het feit dat wij member zijn van NH moeten wij toch steeds weer een volledig formulier invullen bij het inchecken. Lawaaierige buurt, dus slapen met open ramen kan niet!

Heerlijk ontbijt! Ligging is prima!

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Lokatie is perfect in hartje van Brussel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkeergarage is heel erg smal. Ik heb mijn auto beschadigd bij inrijden. Op het moment dat ik dat ontdekte kon ik niet meer terug. Als ik dit vooraf had geweten dan was ik elders gaan parkeren.

Lokatie is perfect in hartje van Brussel

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Schitterend ontbijt, maar administratief systeem zorgde voor meerdere mensen voor problemen aan de r
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De mensen aan de receptie waren behulpzaam. Maar het administratief systeem vertoonde dat weekend gebreken. Onze reservatie was niet terug te vinden en er waren gedurende die dagen meerdere bezoekers die een of ander administratief probleem hadden. Bad met douche slecht afgesloten, water liep in de badkamer.

Ontbijt was zeer goed. Mogelijkheid van happy Sunday

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Mooie ligging. Verzorgd hotel met vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Kamer was mooi gerenoveerd, maar het leek alsof ze de badkamer vergeten waren. Badkamer was proper, maar klein. Kraan lekte, losse tegels,een mini douche met een gordijn...😕

Mooie ligging. Verzorgd hotel.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Niks bijzonders
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkeergarage is ruk. Personeel neemt er enorm lang de tijd voor om in te checken > lange wachtrijen. Kamer doorsnee, niet bijzonder

Matig, vriendelijk personeel maakt veel goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer en geluidshinder van andere kamers

Goede centrale locatie en mogelijkheid om auto te parkeren...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Goede centrale locatie en mogelijkheid om auto te parkeren bij locatie

Leuk en onverwacht.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Nespresso koffie op de kamer viel zeer in de smaak. Zalige hoofdkussens!

Geen personeel die je kan helpen. Personeel spreekt geen engels of Nederlands.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De te hete kamer en de gehorigheid

Mooi hotel en frisse kamers, ondanks de warmte buiten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Héél kleine kamers! Bed ietsje te hard.

Mooi hotel en frisse kamers, ondanks de warmte buiten.

aangenaam verblijf doch wegens het zeer goede weer niet veel tijd in het hotel doorgebracht.

ontbijt was o.k.

Heerlijk hotel om er even tussen uit te gaan
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bad is aan de kleine kant

Super dicht bij het centrum. Heerlijke kamer.

Een goed hotel op een top locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een goed hotel op een top locatie.zeer geschikt voor een city trip.

Jammer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De garage was slecht en ontzettend duur. €22,- voor een nacht. En de badkamer zag er erg oud uit, zeker niet zoals op de foto's.

Comfort bed (hard)

Brussel leuke stad prima hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was prima en de locatie is echt top!

Locatie en bedden

Locatie en bedden

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Ontbijt was prima

Kamer was niet schoon

Ontbijt was prima

Centrale ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onthaal. Wel vriendelijk, maar enkel in het engels of frans.

Centrale ligging. Station en centrum op wandelafstand. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

onthaal vriendelijk
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

veel te duur voor die kamer

onthaal vriendelijk

Het ontbijt was heel lekker en heel uitgebreid
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In de badkamer was het te koud

Het ontbijt was heel lekker en heel uitgebreid

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Aanrader zonder ontbijt

Ontbijt te duur , daarom niet genuttigd in hotel Prijs van € 12.50 is ok

Eenvoudig maar correct in prijs verhouding

Meer dan prima verblijf in Brussel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Goede locatie. Dicht bij het centrum van de stad.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

De stad Brussel heeft veel goed gemaakt.

De kamer was slecht schoongemaakt. Garage abominabel slecht voor de prijs van €22 per nacht

Ontbijt en ligging prima.

Super ontbijt!

Uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 24 december 2017

het ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

het onthaal: enkel in het Frans en Engels, niet in het Nederlands. Dit kan niet in de hoofdstad van Vlaanderen

het ontbijt

Tegenvaller
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen restaurant , de stank in de kamer als iemand naar de toilet was geweest

Niet veel

Geslaagd
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was super. Alles wat je je kon inbeelden was aanwezig! De staff was uitermate vriendelijk! De ligging was perfect!

• Beoordeeld op: 26 november 2017

- goede ligging

- uitzicht in zijstraat - lawaaierig 's nachts - slechte wifi

- goede ligging - lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 18 november 2017

lekker uitgebreid ontbijt

douche in bad

lekker uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Zeer matige prijs/kwaliteit.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Erg kleine en onhandige badkamer en slechte douche. Ongebruikelijk prijzig voor deze "gemoderniseerde" en kleine kamer.

Goed ontbijt.

Super ligging
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Duur ontbijt, kamer rook rokerig

Super ligging

prima kort verblijf in dit hotel in het centrum van Brussel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

keurige, schone kamer, met dito badkamer. heerlijk ontbijt met veel keuze

De badkamer

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

kamer was aan de kleine kant. het was erg benauwd.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Goede locatie. Maar slechte uitzicht en personeel spreekt slecht andere talen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer stonk naar vocht. Was beschimmeld.

Ontbijt was heerlijk

Goed hotel op prima locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkamer is aan een opknapbeurt toe.

Goede locatie, schone kamer, sterke wifi, goed bed.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Ontbijt was overheerlijk.

Ontbijt was overheerlijk.

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

blitzbezoek
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

nette kamer met aparte badkamer en wc, comfortabel bed, goede nachtrust, op korte loopafstand van het Centraal Station

prijs kwaliteit super
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

superontbijt, het zijn de details die het hem doen...

Locatie dicht bij het historisch centrum

Locatie dicht bij het historisch centrum