Beoordelingen over Best Western Hotel Docklands 3-sterren

Kempischdok - Westkaai 84-90, Antwerpen Centrum, 2000 Antwerpen, België

#43 van de 65 hotels in Antwerpen

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Het personeel was heel behulpzaam en stond steeds met een...

Ik kan zeker niets slechts zeggen over dit hotel!

Het personeel was heel behulpzaam en stond steeds met een lach klaar. Verder is de locatie vlakbij het MAS echt top!

Het eilandje een hippe buurt en een andere kant van Antwerpen

- geen airco

- personeel was super vriendelijk en behulpzaam - ligging was centraal in de wijk het eilandje - 15 a 20 min naar centrum - dichtbij verschillende restaurantjes en uitgaansgelegenheden

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Vriendelijk ontvangst .
    • Standaard Kamer

Prijs was te hoog voor de kwaliteit van kamer zonder uitzicht , noch comfort! Om niet te spreken over de prijs die ze vroegen voor de aanwezigheid van mijn kleine hond. Dat is echt beneden alle peil en snel verdiend geld! Je kunt niet voor elk hondenras 30 € per dag afdwingen. Kleine honden, die geen haar verliezen, niet kwijlen en in hun eigen nest slapen, vragen absoluut geen extra schoonmaak in de kamer! Dus hondenliefhebbers, laat je hond liever in een kennel, dat is goedkoper!!

Vriendelijk ontvangst .

Vies
    • Standaard Kamer

Geen schone badkamer. Geen schone lakens ( allemaal gaatjes en een vlekje). Slecht licht in de kamer. En ze hebben GEEN eigen parkeerplaats. Zorg ervoor dat je munt geld hebt!

Het was ontbijt prima! De personeel van de hotel zijn echt aardig en behulpzaam.

Dat de muziek rond 00:00 uit werd gezet.
    • Standaard Kamer

- De harde muziek die van het café meteen gelegen naast het hotel. Persoonlijk vind ik dat als dit voorkomt het wel op een site dient aangegeven te worden. - Aangezien het hotel in een nieuwbouw wijk gelegen ligt en er overal werkzaamheden worden verricht zijn er bijzonder weinig parkeerplaatsen tevens betaal je tot een bepaald tijdstip een prijs.

Dat de muziek rond 00:00 uit werd gezet.

Locatie op t Eilandje.
    • Compacte Kamer met Balkon

Room With a view bestond uit de bouw van een hoogbouw zorg complex aan de overkant van de straat. Doordeweeks beginnen ze daar vroeg in de morgen met bouwen. Daar moet je als gast van het hotel rekening mee houden. Persoonlijk heb ik daar geen moeite mee. Ik noteer het als minpunt voor degene die met een andere verwachting zijn verblijf plant

Locatie op t Eilandje. Op loopafstand van t MAS

Zeer vriendelijk personeel.
    • Standaard Kamer

In de avond (overnachting was zaterdag op zondag) geluidsoverlast van het café schuin onder het hotel (muziek), helaas ook met de ramen dicht. Bed minder comfortabel dan gehoopt.

Zeer vriendelijk personeel. Dichtbij het hotel parkeren tegen laag parkeertarief (3,40 per dag, zondag gratis). Schone kamer en prima ontbijt.

• Standaard Kamer

de koffie gelegenheid staat niet naast een stopcontact, beetje onhandig, als ze dat nu op het bureautje zetten, kunnen direct koffie of the maken!!

Top voor ons, hadden feest om de hoek, dus lekker op loop afstand, de kaaien, daar de haven is leuk, dicht bij musea, nieuwe restaurants, dus voor ons prima locatie!

Te duur voor gekregen comfort.
    • Compacte Kamer met Balkon

Vieze en onhygiënische tapijt op de kamer. Lavabo was voor dwergen. Kwam aan mijn knieën. Zeer klein badkamertje...enkel geschikt voor zeer kleine mensen en kinderen. Bouwwerken vanaf 7u ‘s morgens aan de overkant van uw kamer. Zeer veel lawaai. Bij aankomst was lift stuk en moest koffer met de trap naar 5e verdiep dragen. Hotel verwittigde zijn klanten niet dat er bouwwerken bezig zijn. Minpunt voor management. Indien ik het geweten had, boekte ik niet de kamer.

Op 5e verdiep. Terras, bed en locatie. Lekker ontbijt - vooral vers geperst fruitsap. Top. Vriendelijke bediening.

voor herhaling vatbaar
    • Standaard Kamer

Geen airco op de kamer. Wel tafelventilator, maar daarmee was het niet mogelijk om de temperatuur naar beneden te krijgen. Was erg warm op de kamer.

uitermate vriendelijke ontvangst. Gratis flesje koud water bij inchecken ivm enorme hitte. Schone kamers. Heerlijke bedden. Uitstekend ontbijt

Prima hotel voor een weekendje Antwerpen
    • Compacte Kamer met Balkon

We hadden een kamer met een mooi balkon. Maar tegenover het balkon is een grote bouwput. En daar waren we niet van op de hoogte

Het super vriendelijke personeel. Prima ontbijt en heerlijke latte machiato! De bedden slapen prima.

Het hotel is gelegen in een leuke, hippe wijk en dicht bij...
    • Compacte Kamer met Balkon

Er wordt momenteel overal gebouwd en aan de wegen gewerkt dus hotel was lastig te bereiken. Kamer met balkon keek uit op een gebouw in aanbouw. Kamer is heel klein en geen airco maar alleen ventilatie dus in de zomer heel benauwd. De kamer is niet heel comfortabel om lang te verblijven.

Het hotel is gelegen in een leuke, hippe wijk en dicht bij het centrum, 20 minuten lopen of 10 minuten met de Antwerpen city bike die je op heel veel punten kan huren. Ook lekker dicht bij de Kinelolis. Leuke restaurantjes langs de kade en zomerbarretjes.

dramatisch en stressful, verblijf was niet mogelijk door hitte en oude ventilator was lawaaierig
    • Standaard Kamer

afwezigheid van temperatuur regeling en airco. Er stond een oude slecht werkende lawaaierige tafelventilator

eigenlijk niets, verblijf werd overschaduwd door gebrek aan airco of redelijke temperatuur regeling

Super!

Er viel niets tegen.

Hele goede service. Ik had gebeld dat we pas na 22u zouden inchecken. De mevrouw aan de balie vond dit helemaal geen probleem en had onze sleutel buiten in een kluisje geplaatst. We waren ook zeer tevreden over de matras en de kussens! We hebben goed geslapen. Ook heel handig dat we konden boeken via Bancontact.

We hebben een fijne overnachting gehad. En zijn goed geholpen. Goede locatie

nvt

De blonde dame bij de receptie heeft ons bijzonder leuk ontvangen, was zeer vriendelijk en heel behulpzaam. Zij is een hele goeie kracht binnen jullie organisatie.

de ligging was fantastisch.
    • Standaard Kamer

het hotel is door de wegenwerken bijna onbereikbaar. De kamer was redelijk warm en raam openen hebben we wel gedaan, maar daardoor veel lawaai van buiten in de ochtend. (werken aan buildings in de buurt, zelfs in het weekend) Fantastisch verblijf voor korte duur wegens kleine kamer/badkamer

de ligging was fantastisch. Gelegen op het eilandje. Netjes hotel voor kort verblijf. Wij verbleven 1 nacht. Voorzien van alle nodige comfort. Super vriendelijk onthaal en snelle checkout

Leuke uitvalsbasis voor Antwerpen by foot
    • Standaard Kamer

De koffie op de kamer (instantkoffie). Er was maar één zakje om koffie te maken dus we moesten met twee delen. Instantkoffie is niet super, maar het is natuurlijk gratis. De rest viel allemaal heel goed mee.

De kamers zijn correct. Alles is aanwezig op een minimale ruimte, ideaal. Het personeel van de receptie was heel vriendelijk, top! De locatie valt mee, ongeveer 10 min stappen tot het MAS en dan kan je verder door naar de rest van het stad. Wij gingen in het weekend en het was heel rustig, en parkeerplaats op enkele meters. Het ziet er naar uit dat het in de week wel heel lawaaierig kan zijn en veel minder plaats is.

Leuk hotel met goede kamers, op wandel afstand van Het Bos,...
    • Standaard Kamer

Bouwwerf aan de overkant, maar daar kan hotel niets aan doen

Leuk hotel met goede kamers, op wandel afstand van Het Bos, MAS etc. Aangename wandelbuurt.

goed vertoeven. Een gemoedelijk sfeer en prima personeel.
    • Standaard Kamer

Kamers zijn niet ruim. Prijs in verhouding wat je krijgt ( qua ruimte en comfort en apart nog betalen voor ontbijt vonden wij niet helemaal in verhouding. We hebben nu 130 euro betaalt voor 1 overnachting en ontbijt. Voor die prijs wel meer luxe verwacht.

Personeel was erg vriendelijk! en gastvrij! Gezellig hotel.

Comfortabel met goede uitleg van personeel m.b.t het hotel, de directe buurt en vervoer naar het ce
    • Compacte Kamer met Balkon

Uitzicht werd geblokkeerd door een bouwplaats, zelfs voor onze kamer op de 5e verdieping

Behulpzaam en aandachtzaam personeel Comfortabel bed Schone kamer en voorzieningen

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Voldeed volledig aan de verwachtingen.
    • Standaard Kamer

Prima kamer,keurige badkamer,goed ontbijt met lekkere verse grapefruitsap. Goede,mooie ligging op het Eilandje,voor ons ideaal voor jaarlijks bezoek aan Custom Scooter Show in de Cadx hal.

Prettig hotel - ook goed voor city trip
    • Standaard Kamer

Niet - hotel voldoet aan verwachting.

Prima hotel, heel goed gelegen (als je bv. uit Gent komt, en vlakbij centrum wilt overnachten). Ligt strategisch, in het oude havengebied, wat nu gerestaureerd wordt. Alleraardigste ontvangst, je voelt je welkom. Goed, dat je ofwel n snel, dan wel voor een uitgebreid ontbijt kunt kiezen ! Tot n volgend keer !

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Zeer teleurstellend
    • Compacte Kamer met Balkon

De kamer was ronduit smerig/ranzig! Hebben zoiets nog nooit meegemaakt, erg teleurstellend. Terwijl wij de laatste 10 jaar, meestal twee keer per jaar, bij Hotel Docklands verblijven. Hebben dit bij de receptie gemeld, maar zijn helaas tot heden nergens in tegemoet gekomen, gemiste kans ............

Receptionist Jimmy, hij was zeer vriendelijk en zeer behulpzaam

Net en schoon hotel met mooie kamers.
    • Compacte Kamer met Balkon

Zeer net hotel. Schoon. Parkeren kun je in de straat. Het is echter niet gratis, zoals op de site wordt aangegeven, maar het is maar 3,60 Euro per dag. Het is ongeveer 15-20 minuten lopen naar het centrum.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Prima verblijf !!!
    • Standaard Kamer

Ligging is iets buiten centrum; maar is verder geen probleem

Heel nieuw hotel, met goede voorzieningen in wijk die nog volop in ontwikkeling is. Uitstekende Wi-Fi. Zeer vriendelijke receptionisten. Late check out geen enkel probleem. Bij ontbijt verse jus (zoals het hoort !). Bij acties : uitstekende prijs/kwal

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Prima hotel met zeer vriendelijk personeel
    • Standaard Kamer

Het verkeer in Antwerpen is een drama maar ja daar kan dit hotel natuurlijk niets aan doen 😂

Aardige en zeer vriendelijke werknemers en in het bijzonder de jongeman die het ontbijt verzorgt

Bijzonder aangenaam.
    • Standaard Kamer

Parking op straat (betalend is niet het probleem, maar graag meer veiligheidsgevoel)

Personeel top-ontbijt top-ligging op loopafstand Mas en winkelcentrum en restaurantjes enz... alleen maar aangename verassingen ter plaatse.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Antwerpen dock hotel
    • Standaard Kamer

Op dit moment nieuwbouw werkzaamheden voor de deur. WegWerkzaamheden in de omgeving van het hotel. Parkeren op straat wat op dit moment moeilijk is. Geen eigen restaurant in het hotel. Alcoholische dranken via de receptie verkrijgbaar.

Kamer was prima. Badkamer was schoon en netjes. Loopafstand van de bus richting centrum. Ontbijt is divers en ruim en lekker. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Lounge hoek is leuk en knus en grotr flatscreen tv. Grote tafel met oplaad mogelijkheden voor laptop en voor telefoon via usb.

prima goed rustig hotel in het weekeinde dat wij er waren
    • Compacte Kamer met Balkon

Dubbele betaling afgeschreven van mijn credit card en veranderde prijs ??? Van 94 naar 104 per nacht per kamer ???

Ruime goede kamers keurig netjes en griendelijk personeel

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Ideaal hotel voor zakelijk verblijf
    • Standaard Kamer

Werken rond het hotel. Parkeergelegenheid hierdoor wat moeilijker Bar: beperkte keuze maar toch gezellige ruimte Sluitingstijd bar: 22u00: spijtig dat we niet mochten blijven zitten (de deur moest gesloten worden)

Goede ontvangst, nette kamer niets op aan te merken

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Denk twee keer na voordat je dit hotel kiest!
    • Compacte Kamer met Balkon

Het personeel noch Booking.com zocht geen oplossing voor de geluidsoverlast van de hijskraan deze waren bezig met bouwen in de straat. Waarbij ik niet heb kunnen slapen! Terwijl je best veel geld betaalt voor een nacht!!

Het enige wat ik goed vondt was het bed.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

• Standaard Kamer

Kamers was gebruikt en niet opgeruimd, maar dit werd direct rechtgezet door het vriendelijke personeel. De halve buurt is een bouwput, even lopen naar een gezellige buurt

Prima faciliteiten voor een acceptabele prijs in het hart van Antwerpen
    • Standaard Kamer

De kamers zijn best wel gehorig, je kan bijvoorbeeld de lift goed horen. Het hotel is lastig te bereiken vanwege alle stadswerken echter is het parkeren dan wel goed op orde dat kan aan de straat.

Ruime nette kamer met daarop een waterkoker, altijd prettig om in de morgen een kop koffie te kunnen maken. Het hotel heeft ook een mooie loby waar je onder het genot van een drankje aan de grote tafel een tijdschrift of krant kan lezen.

Prima locatie als u in het Felix Pakhuis moet zijn en op...
    • Standaard Kamer

Op de kamer lag nog afval van de vorige bezoekers, maar dat zal een vergetelheid geweest zijn.

Prima locatie als u in het Felix Pakhuis moet zijn en op wandelafstand wil overnachten. Ontbijtbuffet werd regelmatig bijgevuld.

Wij komen terug
    • Standaard Kamer

Om het hotel heen is 1 grote bouwput. Lichte overlast van bouw lawaai en luidruchtige gasten uit kroeg er naast.

Vriendelijkheid van personeel Ontbijt was erg goed, zelfs verse jus dorange wat je bijna nergens meer krijgt

Zeer geslaagd .
    • Standaard Kamer

De ontvangst was zeer hartelijk. Goede uitleg over wat te doen rondom het hotel en de echte Belgische kroegjes op een minuut afstand lopen van het hotel zijn de moeite meer dan waard. Ontbijt is altijd afwachten maar was meer dan perfect, mede door de verse jus die je zelf mag persen. Heerlijke broodjes,vers fruit. Goede eitjes. Lekker plat water uit de fles en heerlijke kazen. We gaan snel weer en dan in hetzelfde hotel. O ja, naar het centrum lopen duurt slechts 15 minuten via een heerlijke wandelroute langs de haven en het mas. Perfect! Rondom het hotel wordt nu flink gebouwd en daardoor geniet het hotel wat minder uitzicht en uitstraling maar dat heeft geen inlvloed gehad op ons verblijf. Het zal er alleen maar mooier door worden....

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Rotherrie
    • Standaard Kamer

Zowel onder de appartementen in hetzelfde gebouw als tegenover het gebouw een grote sloop en renovatie bezig. Vanaf 6.30 uur bouwvakkers aan het werk en geboor in ons gebouw. En bij uitkomst van de lift beneden vielen de brokken puin naast ons op de grond. Prima pek om terug te gaan als het klaar is. Nu niet naar toe gaan!!!

Appartement is prima, erg groot en goed gelegen.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Meer dan degelijk hotel vlakbij het MAS
    • Compacte Kamer met Balkon

Tijdelijke bouwwerkzaamheden recht tegenover de kamer (balkon) maken de omgeving minder aantrekkelijk, maar dit is enkel overdag een kleine tegenvaller.

Prima kamer qua netheid en inrichting, goede matras en prima verduisterende gordijnen

de locatie was perfect voor het doel van de reis, ontbijt...
    • Standaard Kamer

de locatie was perfect voor het doel van de reis, ontbijt was ok, enkel minpunt buiten hun wil om is een grote bouwput dat antwerpen op dit moment is, voor de rest was het in orde , goede locatie voor allerlei uitstapjes in antwerpen

Goede locatie, parkeren maar 3,80 per dag, leuke horeca in...
    • Standaard Kamer

Kamer was erg warm. Gelukkig stond er wel een ventilator.

Goede locatie, parkeren maar 3,80 per dag, leuke horeca in de buurt, goede prijs-kwaliteit verhouding

Rustige, fijne buurt
    • Standaard Kamer

Er zijn wel wat muggen. Er is geen airco. De ramen hebben geen horren. Men is aan het werken voor het hotel. In de week kan dit wel lawaai geven.

Het ontbijt was heel goed. Je kon zel appelsiensap persen. De mevrouw van de receptie deed ook de ontbijttuomte doen. Ze vroeg altijd of alles naar wens was.

ontbijt zeer uitgebreid en ruim voldoende en zekfs toit 12...
    • Standaard Kamer

de hitte in de kamer geen Erco, wel ventilator zodat het s'nachts veel te warm was om te slapen

ontbijt zeer uitgebreid en ruim voldoende en zekfs toit 12 uur omdat het weekend was

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Leuk verblijf!
    • Standaard Kamer

Warmte op de kamer incl. muggen

Ontvangst was super, erg aardige vrouw die zich gelijk excuseerde voor de overlast dat er voor aan de weg bij het hotel werd gewerkt. Ze heeft ook gelijk gekeken voor een kamer aan de achterkant van het hotel. De kamer was gewoon helemaal prima, zelfs een ventilator die we niet hadden kunnen missen, want het was wel warm op de kamer. Ontbijt niet erbij gepakt, maar in de buurt ergens gaan ontbijten. Genoeg leuke eettentjes in de buurt!

Ideaal voor 1 à 2 nachtjes, als het niet te warm is ;-)
    • Standaard Kamer

Geen bar/frigo op de kamer Geen airco (wél een losse ventilator) De bereikbaarheid (juli 2017) omwille van de wegenwerken

Uitstekend bed/matras. Kamers met grote ramen, veel daglicht Voldoende ruim

Perfect voor weekendje weg of zakentrip
    • Compacte Kamer met Balkon

De hoofdkussens waren veel te dik voor mij en de matras te zacht. We kregen de kluis niet toe. Neem iets mee tegen muggen! Er is een grote werf naast het hotel, dus geniet nog snel van het uitzicht nu het nog kan. En in de week zal er misschien ook wat meer lawaai zijn dan in het weekend.

Heel lekker en gevarieerd ontbijt, op zondag zelfs tot 12 uur! Heb genoten van de stilte in de omgeving. Kleine kamer, maar met alles wat je nodig hebt, een balkon en prachtig vergezicht. Openbaar vervoer en deelfietsen vlakbij, uitgaansbuurt vlakbij, Schelde vlakbij. Hele goede wifi. Heel vriendelijk baliepersoneel. Makkelijk in- en uitchecken.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Geen drie sterren waard!!
    • Compacte Kamer met Balkon

Ik boekte een kamer met terras en betaalde hier ook voor en ik kreeg een kamer zonder terras want er was geen vrij. De ontvangst was arrogant en koel zonder enige uitleg. Veel lawaai op de gangen door het schoonmaak personeel.

Er beviel me niet bijzonder veel. Misschien het bed.. Dat was redelijk comfortabel.

Fijn trendy hotel!
    • Standaard Kamer

De dekbedden zijn niet goed, een klont van vulling, jammer. Er was te weinig personeel waardoor het ontbijt na 10.15 uur, toen wij aanschoven niet werd aangevuld. Dat viel wel erg tegen. Het contact met bookings.com was ronduit slecht. We hadden een kamer met ontbijt geboekt. Opeens kregen we een mail dat de kamer veel duurder was en zonder ontbijt. Diverse keren gemaild met bookings.com maar ze reageren niet, slecht hoor! Het hotel kan hier natuurlijk niets aan doen.

Leuk trendy hotel, relaxe sfeer, we komen hier steeds weer terug. De uitbater is zeer vriendelijk, denkt echt met je mee. Het boeken was niet helemaal goed gegaan via bookings.com, we kregen spontaan korting op het ontbijt. Goede matrassen en kussens. De stadsfietsjes bijna voor de deur, ideaal (4 eu pppd). Ontbijten in het weekend en feestdagen kan tot 11.00 uur.

Niet nog eens
    • Compacte Kamer met Balkon

De kamer was nog niet gereed toen wij aankwamen. We varen ruim voor incheck in het hotel dus geen probleem. De receptionist gaf aan dat wij de koffers wel in de kamer konden zetten maar dat deze dus nog niet schoon was gemaakt. Dit deden we, achteraf is dit niet handig om te doen als hotel. De eerste indruk van de kamer is dan negatief. Wij zijn de stad ingegaan en kwamen heel laat in de avond terug. De badkamer was heel klein, je kan er niet samen in en belangrijker nog het was niet goed schoongemaakt, het prullenbakje zat nog vol maandverband van de vorige gast en er lagen haren in de wastafel en douche. Het tweepersoonsbed was heel klein (een twijfelaar) en het bedlampje is rood waardoor een boekje lezen niet mogelijk is zonder het grote licht aan te doen. Het ontbijt was matig. Er staat roerei dat niet van verse eieren is gemaakt. Je moet zelf je ei koken in een bak, omdat het lauw /warm water is moet je lang (11 min) wachten tot je ei medium/hard is. Verse jus moet je ook zelf persen en je zag dat veel gasten daarna hun handen gingen wassen want ze zaten onder de jus. Van de kamer hebben we aangegeven dat deze niet schoon was bij het uitchecken. De eerste reactie was dat we dit direct hadden moeten aangeven maar aangezien wij s nachts de kamer betrokken en er geen 24h receptie is konden wij niet anders dan wachten tot de volgende dag. De man bij de receptie was wel vriendelijk en bood zijn excuses aan.

Lokatie is prima. De buurt is erg leuk al zijn wij snel naar het centrum gelopen (25 min).

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Prima kamer en prima bed, locatie is top
    • Standaard Kamer

Ontbijt vond ik wat karig en niet aantrekkelijk gepresenteerd. Late incheck ging met veel obstakels; de nachtportier was niet goed bereikbaar bij aankomst. Verder is de bouwplaats directnaast het hotel helaas een reden om wakker van te liggen ( vanaf 06.00u!)

Prima kamer en prima bed, locatie is top

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Goed gelegen hotel met warm onthaal en service in een trendy stukje Antwerpen in wording!
    • Standaard Kamer

* er zijn geen echte negatieve opmerkingen van doorslaggevende aard mbt tot het hotel en ons verblijf. *Wellicht een aantal kritische punten: - Gehorigheid van de kamers (maar dat heeft ook met fatsoen- en gedragsnormen van gasten te maken die midden in de nacht thuiskomen). - Vindbaarheid van het hotel : er wordt wel aangegeven bij boeking dat er werkzaamheden zijn en het hotel moeilijk te vinden is maar een alternatieve route wordt niet vermeld. Ook voor voetgangers is het even zoeken maar de vriendelijke receptie biedt graag hulp en de aanwezigheid van stadsplannen bieden uitkomst :-).

* Het hotel is gelegen in een stadsdeel dat in opbouw is naar een moderne, trendy Antwerpse buurt. Rondom de 'docks' ook vele trendy restaurantjes voor lunch en diner. Reserveren bij piekmomenten wel noodzakelijk! * Het ligt op 15 min. wandelafstand van de Waagnatie, de Schelde en de Grote Markt. Het (winkel)centrum of de zaterdag- en zondagmarkt vergen iets meer tijd en met aankopen niet het meest ideale vertrekpunt. * De ontvangst was hartelijk en supervriendelijk op een pure manier die je zelden nog ervaart (ondanks dat de receptiedame al sinds 4 uur wakker was). * Wij waren 3 uur vroeger dan de normale inchecktijd toelaat maar kregen alvast een kamer toegewezen en toegang om onze koffers te stallen in de kast. * Het ontbijt is uitgebreid met mogelijkheid tot zelf sinaasappels te persen. Het personeel houdt de aanvulling nauwlettend in de gaten! * Openbare en voldoende parkeermogelijkheid in de buurt voor slechts € 2,80/dag! Wel even stukje lopen want de parkeermeter voor het hotel is er niet meer (vanwege bouwwerken aan de overkant en in de buurt). * Prijs/kwaliteit meer dan ok!

Te duur voor wat het (momenteel) is.
    • Compacte Kamer met Balkon

De ham en kaas bij het ontbijt waren niet bijzonder vers. De kamers en gangen ruiken heel muf. De zogezegde comfortkamer was klein (en zelfs kleiner dan de gewone kamers). Gelegen in één grote bouwwerf.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Prima prijs kwaliteit verhouding
    • Standaard Kamer

De directe omgeving heeft op dit moment niets, overal werkzaamheden, maar daar heb je in t weekend geen geluidsoverlast van. Eigenlijk viel niets echt tegen.

Veel parkeerruimte in omgeving. Hotel is schoon, kamers zijn ook schoon, niet luxe maar prima voor wat je ervoor gaat betalen. Ontbijt was prima, voldoende gevarieerd en werd goed aangevuld. Erg prettig dat t weekend standaard een late check-out biedt.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

prima voor MASH te bezoeken en de Docks super goed. kon niet beter
    • Compacte Kamer met Balkon

dat wij Contant moesten afrekenen moesten daarvoor eerst naar het pinapp.

kamer prima zelfs ons verzoek voor uitzicht op de haven werd gehonoreerd, mochten ook eerder in checken erg vriendelijk TOP

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Wij gaan zeker terug, was trouwens al de tweede maal dat we hier verbleven.
    • Standaard Kamer

Niet alle TV zenders werkten, afvoer douche was verstopt, geen afgesloten parking.

Lekker en compleet ontbijt, nette kamers, veel eetgelegenheid id buurt.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Prima hotel voor een kort verblijf
    • Standaard Kamer

Lag niet aan het hotel, maar de bereikbaarheid door de stadswerkzaamheden is funest (maar wel van voorbijgaande aard)

Rustig hotel op het in ontwikkeling zijnde Eilandje. Goed om te verblijven wanneer je concert bezoekt.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Goed hotel met ruime kamers, vlakbij Het Bos.
    • Standaard Kamer

Werken aan de gang vlakbij hotel, dus redelijk wat lawaai vanaf 6u30, maar daar kan hotel weinig aan doen. Er lagen wel gratis oordopjes bij aankomst :)

Goed hotel met ruime kamers, vlakbij Het Bos.

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Gedateerd hotel
    • Standaard Kamer

Ik sliep op de eerste verdieping en werd (net zoals mijn collega die aan de overkant van de gang sliep) om kwart voor 6 wakker van het geklos van de hakken van de receptiebemanning (recht onder mijn kamer). Dat ging tijdenlang door, slapen zat er niet meer in (ook niet met oordoppen). Toen ik het 's ochtends bij de receptie aangaf zei ze dat ze dat wel eens eerder had gehoord... 's avonds gaat het hotel dicht, is er totaal geen bemanning bij receptie o.i.d. er hangt dan echt een beetje een nare sfeer in het hotel. Ik was blij dat ik met een collega was, anders had ik me onveilig gevoeld. Het hele hotel is zeer gedateerd.

voor 90 euro inclusief ontbijt kun je niet al teveel verwachten waarschijnlijk. Voor die prijs was het wel oké.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

- Vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Standaard Kamer

- Door de werken aan de weg ( = natuurlijk niet de fout van het hotel ) moet je bij het eerste bezoek een beetje aandacht geven ....

- Vriendelijk en behulpzaam personeel. - mooi en lekker ontbijt ( + tot 12.00 uur = voordeel !! ) - aangename kamers / stil . - ruime badkamer - veel parkeerplaats in de onmiddellijke omgeving van het hotel.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Ons weekendverblijf in uw hotel is beslist voor herhaling vatbaar
    • Standaard Kamer

zeephouder boven wastafel was niet voorzien van een volle zeepflacon. het standaardzeepstukje was na één dag gebruik niet vervangen door een nieuw zeepstukje.

ligging van het hotel in combinatie met goed openbaar vervoer naar het centrum. goede matrassen. goed verzorgd ontbijt. klantvriendelijk personeel. Goede restaurants op loopafstand van het hotel.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Overnachting om naar een party te gaan
    • Standaard Kamer

Receptioniste was vriendelijk. Personeel bij het ontbijt was minder. Geen glimlach of goede morgen

Ontbijt was uitgebreid en lekker Kamers waren netjes en proper

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Aangenaam verblijf
    • Compacte Kamer met Balkon

De televisie werkte niet en de WiFi was zeer slecht. Maar voor 1 nacht was dat uiteraard geen ramp! ;)

Het ontbijt was subliem! Lekker, vers en heel veel keuze. We kwamen niets tekort. Het personeel was heel vriendelijk!

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Fijn hotel voor een bezoek aan Antwerpen
    • Standaard Kamer

Verder van de binnenstad dan verwacht. Ongeveer half uur lopen naar de Grote Markt. Wel een bushalte in de buurt maar vanuit het centrum toch lastig om terug te komen. We gingen telkens eerst maar naar de Rooseveltplaats en dan met de bus naar Kempenstraat.

Goed uitgebreid ontbijt en in het weekend tot 12 uur beschikbaar. Fijn dat je koffie/thee kunt maken in de kamer.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Goed hotel met een heerlijk ontbijt gewoon boeken
    • Standaard Kamer

Ondanks het verbod werd er toch gerookt op de kamers.

Lokatie van het hotel goed, perfect ontbijt met vriendelijk personeel. Ruime kamer met heerlijke bedden. Prijs/kwaliteit verhouding goed.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

komen graag weer en doen graag een aanbeveling
    • Compacte Kamer met Balkon

aan klanten pers. vertellen dat er buiten betaald parkeren is, infobord in lift is niet voldoende! Bediening verwarming moeilijk! graag bij ontbijt ook wat groente bijv. tomaten, augurkjes, komkommer-schijfjes dan is het helemaal perfect.

mensen vriendelijk en vlot, ontbijt prima, ontbijt- en launchruimte gezellig en netjes

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Mooi hotel.
    • Compacte Kamer met Balkon

Alleen jammer dat de buurt van het hotel niet zo mooi was..veel bouwwerken en vanaf balkon kijk je alleen maar uit op kranen en werken.De afstand vh hotel te voet naar stad was ongeveer 20 min..is goed te doen.

Mooi hotel..kamer met balkon.De kamer zelf was niet zo groot en de badkamer ook niet..maar alles was er wat nodig is. Het ontbijt was ook voldoende keuze.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

goed voor 1 keer en omdat het moest
    • Standaard Kamer

toekomen op ijskoude kamer ontbijt wat later mogelijk is tof, maar als je dan om 10h30 nog wat vind mag je blij zijn. Wat er nog was, was dan ook "uitgedroogd"

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Prima hotel met goed ontbijt
    • Compacte Kamer met Balkon

Bouwput met nodige lawaai aan de overkant, Niet erg als je vroeg op moet, maar voor de uitslapens iets minder.

Prima kamer en bed, goed ontbijt Makkelijk parkeren in de buurt,

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Een plek om terug te komen.
    • Standaard Kamer

Er wordt momenteel veel gebouwd in de omgeving en daarom was het even puzzelen om het hotel te bereiken. Maar de moeite waard.

Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Het centrum is goed beloopbaar en anders goed bereikbaar met de bus.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

fijn hotel op actuele lokatie
    • Standaard Kamer

kamer was niet zo heel groot

ligging vlak bij plaats waar we naar feest moesten / nabijheid MAS en eilandje.../openbaar vervoer naar centrum praktisch voor de deur

• Beoordeeld op: 5 december 2016

vriendelijk ontvangst, keurige kamer en een vorstelijk...
    • Standaard Kamer

Hier kan het hotel niks aan doen, maar de wegwerkzaamheden maken van Antwerpen een groot doolhof.

vriendelijk ontvangst, keurige kamer en een vorstelijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Matig hotel
    • Standaard Kamer

Kwartier moeten wachten op iemand om ons in te checken (slechts 1 persoon personeel aanwezig). Vrij kleine, donkere kamer, 'uitzicht' op onderkomen buitenmuren, muren op kamer volledig bevlekt, tot plafond aan toe, eenvoudige badkamer. Ontbijt, alles aanwezig maar zeker niks bijzonders.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Prima hotel.
    • Standaard Kamer

Geluidsoverlast van naastgelegen horecagelegenheid was redelijk aanwezig, maar voor ons niet echt een probleem. Viel ons niet tegen, was van te voren bekend, maar het hotel ligt behoorlijk ver van het centrum.

Het ontbijtbuffet is prima en beschikbaar tot 12.00 uur. Het ontbijt werd goed aangevuld. De prijskwaliteit verhouding van het hotel over het algemeen.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Docklands, prima uitvalsbasis voor weekendje Antwerpen
    • Standaard Kamer

Eigenlijk viel er niets tegen. Alles was echt prima.

Ik vind de locatie geweldig; je loopt de ene dag zo naar het havengebied en de andere dag zo naar het centrum. Parkeren voor de deur is ook nooit een problem (parkeermeter vinden wel). Erg aardig en behulpzaam personeel. Heerlijk overvloedig ontbijt en lekker laat uitchecken (12 uur). Kortom: prima uitvalsbasis voor weekendje Antwerpen

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Locatie hotel prima, maar kwaliteit prijs kamer 506 niet in orde. Let op welke kamer je boekt.
    • Compacte Kamer met Balkon

We troffen kamer op 5e verdieping met balkon. Prijs van kamer gelijk, maar comfort veel minder en kamer, badkamer en bed veel kleiner. Bij navraag bleek dat andere standaardkamers al wel gerenoveerd waren. Bed van 1.40 is niet in orde voor dit niveau hotel. Informatie hierover was vooraf niet bekend.

De ligging op T Eilandje is ideaal om dit deel van Antwerpen te verkennen. Loopafstand naar centrum ook prima. Makkelijk bereikbare locatie.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Aangenaam verrast!
    • Compacte Kamer met Balkon

Nog even geduld en dan zullen de werken in de buurt van het hotel voor minder hinder zorgen.

Met een beperkte bestaffing wordt toch een hoge mate van comfort aangeboden. Het ontbijt was uitstekend. Er was vers geperst fruitsap!!