Beoordelingen over NH Gent Sint Pieters 4-sterren

#36 van de 42 hotels in Gent

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Zeer matig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Oa de badkamer. Schimmel, vies gordijn, spinnewebben, beschadigde tegels, vieze kitranden

Zeer zeker geen 4* waard. Zeer verouderd, donker, saai, muf hotel. Zijn wij niet van NH gewend!

De locatie is erg fijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We konden niet douchen! De douchekop werkte niet, er kwamen alleen enkele druppels uit. We hebben dit 's avonds gemeld. De receptionist is mee gegaan naar onze kamer en concludeerde ook dat de douchekop niet functioneerde en wij dus niet konden douchen. Het lag niet aan de waterdruk vanwege de vele gasten zoals eerder werd gezegd. De douchekop was kapot en het was op elk moment niet mogelijk te douchen. Helaas was er geen andere kamer meer beschikbaar. 's Morgens zou er iemand langs komen maar dit is niet gebeurd. Bij het uitchecken hebben we aangegeven dat de kamer niet geschikt is om gasten in te ontvangen. Je moet toch kunnen douchen in een hotel. Meer dan een 'sorry' kon er niet van af. Zo handel je zo'n grote en serieuze klacht toch niet af als hotel? Zeer spijtig want als men iets meer begrip had getoond, dan zouden we wellicht nog eens terugkeren. Nu boeken we volgende keer een ander hotel in Gent!

De locatie is erg fijn. Rustig en op loopafstand van het centrum. De hotelkamer was ruim.

De kamer was ruim, het bed sliep heerlijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De hygiëne had beter gekund. In de badkamer waren rond de toiletpot vieze (schimmel)plekken , vooral in de voegen. Op de vloer van de badkamer waren nog opgedroogde druppels te zien. De kamer was op t eerste gezicht schoon, maar als je er langer verbleef, zag je op verschillende plekken stof liggen en vieze vlekken, bv op het hoofdeinde van het bed.

De kamer was ruim, het bed sliep heerlijk. Het ontbijt was prima.

Het had een goedkope uitstraling anders dan gewend in andere...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het had een goedkope uitstraling anders dan gewend in andere NH hotels in NL kamers Waren oud en sober en totaal Niet hygieenisch. Geen aanrader dit hotel

Voldoende, maar prijs-kwaliteit verhouding onvoldoende, vergane glorie, ontbijt ok.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gehorige kamer ('s nachts wakker geworden van pratende mensen op de gang), kamer is erg gedateerd (wel schoon, maar denk aan vale gordijnen etc.). Best een stuk lopen naar het centrum, maar daarentegen lekker dichtbij station Gent st. Pieters. Prijs-kwaliteit verhouding onvoldoende.

Ontbijt prima, maar vrij standaard. Weinig rauwkost, maar verder genoeg keuze qua beleg, brood, roerei. Rustige buurt. Vriendelijk personeel.

Ideaal voor 1 nacht
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er is blijkbaar privé parkeergelegenheid van het hotel (betalend). Voldoende openbare parkeergelegenheid vlakbij hotel mits betaling vanaf 9u tot 19u - evenwel geen dagtarief, maximum 3 uur.

Zeer ruime kamer met airco. Kleine badkamer met toilet maar met alle klassieke voorzieningen. Ontbijt zeer verzorgd.

Erg teleurstellend!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Van tevoren gevraagd om twee separate bedden ( vader en dochter vanwege ziekenhuis opname vrouw/ moeder) was niet gebeurd. Was de bedoeling dat we dat zelf zouden doen. Stofproppen onder bedden, receptionist spreekt slecht Nederlands, er wordt te veel afgeschreven op creditcard en te veel gereserveerd op creditcard zonder enige uitleg, deze kwestie loopt nog. Veel beschadigingen en vieze plekken aan wanden, vloerbedekking en meubilair, roestvlekken ligbad etc. Geen enkele compensatie vanwege korter verblijf omdat het ziekenhuisverblijf korter duurde. Van een 4 sterren hotel verwachten we veel meer. Hebben eerder in een NH hotel in Den Haag verbleven dat was zeer goed bevallen vandaar onze keuze. Dit hotel mag m.i. het predicaat van 4 sterren niet dragen tenzij het grondig gerenoveerd wordt.

Ontbijt was goed.

Gentse feesten
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wc was niet schoon, geen toiletborstel, vies douchegordijn Geen bediening aan de bar, het geheel ziet er buiten de kamer om erg troosteloos uit

De grootte van de kamer

Goed maar...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was niet echt net. In de badkamer waren er haren van de vorige "bewoner".

De ontvansgt was heel degelijk. Ook feit dat er een parking van het hotel is, is meegenomen.

Ideale ligging in het centrum, vriendelijke personeel maar nood aan opfrissing en modernisering.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

lobby en ontbijtzaal zijn wat uitgeleefd en donker. Geen aangenaam gevoel. Kamers nood aan opfrissing. Personeel zeer vriendelijk en correct. Wel zeer traag aan onthaal.

Het was prima voor 1 nacht.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er hing een hele nare/ vreemde geur in de kamer bij binnenkomst. Een sterke geur die ik niet kon plaatsen. Het raam hebben wij goed open gezet. Verder was de parkeergarage geen overdekte parkeerplaats maar een buiten plaats waar de auto niet per se veiliger zou staan dan op straat.

De prijs-kwaliteitsverhouding. Lekker bed. Mooie ruime badkamer met bad.

Kamer was proper en netjes.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Weinig personeel gezien, eerder afstandelijk. Goed om te overnachten zonder meer. Hotellobby en gangen kan opfrissing gebruiken.

Kamer was proper en netjes.

Aangenaam voor een kort verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het douchegordijn in het bad. Ik heb liever een echte douche in plaats van een douche te moeten nemen in het bad.

Grote kamers. Het hotel ligt aan een grote straat en toch is het er heerlijk rustig.

Goed, voldeed aan onze verwachtingen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

vensters die niet open konden,tv was niet aangesloten(kabel was uit stopcontact: frigo zelf uit kastje moeten trekken,) bar niet open.

ontbijt maar toch liever pistoletjes .

Op de foto zien de kamers er een stuk beyer uit.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op de foto zien de kamers er een stuk beyer uit. Ik vind dat het hotel een opknap beurt kan gebruiken. Personeel is wel ontzettend behulpzaam en vriendelijk.

redelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was matig. Broodjes zijn goedkope kwaliteit, gewoon brood dat je zelf kon snijden is goed. . Roerei is niet vers. Wij denken zelfs uit een pakje.... er leek wel meel in gemengd te zijn. De afstand tot het centrum staat verkeerd aangegeven op booking.com. 700m vanaf het centrum terwijl Het gravensteen op exact 2,3 km lopen staat op Google Maps. We hadden vooraf betaald en toch moet er een borg gelijk de volle overnachting worden gesteld (115 euro). Dat getuigt van weinig respect en vertrouwen naar je gasten. Dat komen we bij andere hotels niet tegen. We stelden de vraag de avond vooraf of de boeking met ontbijt wel goed was door gekomen (met de boeking als bijlage). Het antwoord van het personeel; We kunnen u niet verder helpen. Wend u maar tot booking.com....Niet echt klantvriendelijk vonden wij.

Goede bedden, prima kamer,

Op een fijne manier Gent kunnen ontdekken.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prijs kwaliteit verhouding is goed. De afstand tot het centrum is lopend prima te doen als je enigszins goed ter been bent. Ondanks dat we wat vroeger waren konden we al inchecken en van onze kamer gebruik maken.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Goed hotel voor bezoek aan een mooie stad.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Isolatie gang-slaapkamer. Het is vrij gehorig.

Ontbijt was prima. Ligging is perfect, dicht bij het stationsplein en station Gent St Pieters. Trein, tram en bussen op loopafstand. Ook te voet naar Centrum is goed te doen. Personeel is vriendelijk.

ik heb 150 euro betaald voor een waardeloze nacht. ontbijt was oke
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de putten die midden in de nacht 5x omhoog kwamen en mij en mijn partner een waardeloze nacht hebben bezorgd! 2x zijn er mensen van de receptie komen kijken om de oorzaak van het probleem te kunnen vinden, het probleem werd niet verholpen en het alternatief was een eenpersoonskamer waar wij in konden overnachten in een eenpersoonsbed, dit vind ik geen alternatief! Omdat er niets anders beschikbaar was hebben wij besloten om in de kamer te blijven, aangezien het ook al 1 uur in de nacht was. De volgende morgen heb ik wederom contact gehad met de receptie en een email adres gekregen van de hotelmanager, om een compensatie aan te vragen. Na een nette mail waarin ik duidelijk heb vermeld dat ik geen geldbedrag terug wilde hebben, alleen een nieuwe overnachting kreeg ik te horen dat ik als compensatie bij de volgende boeking 25% korting krijg. Dit is wederom geen compensatie, dit is een uitnodiging om opnieuw geld te spenderen! Hierop heb ik een reactie gestuurd dat ik hier niet mee akkoord ga, ik heb 150 euro betaald voor een waardeloze overnachting waarbij ik om het uur wakker werd door een put in het bad die omhoog komt! Hierop heb ik geen reactie meer terug gekregen van de manager genaamd Jurgen Doise. Ik slaap wekelijks in hotels en ben nog nooit zo behandeld, ik word niet serieus genomen en zal nooit meer een NH hotel boeken of aanbevelen! Ik hoop dat NH hotels deze reactie zelf leest en eens achter hun oren gaat krabben wat voor onbekwaam personeel ze aannemen als manager.

ontbijt was redelijk

Rustig hotel, dicht bij het centrum, ruime kamer, vriendelijk personeel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gedateerde badkamer. Niet fijn om in bad te staan om te douchen. Ontbijt eenvoudig. Donker hotel. Iets meer verwacht voor het geld.

Ruime kamer. Erg aardig dat wij onze fietsen binnen mochten zetten 's nachts. Locatie net buiten centrum, prima.

Met 6 collega's hebben we een leuk verblijf gehad. Goed geslapen en goed ontbijt gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De bar is wel vroeg gesloten.

De kamers zijn ruim genoeg. Een beetje verouderd maar dat heeft ook zijn charme. De hygiene was piccobello. Naargelang het aan een drukke baan ligt, is het er heel rustig. Het personeel is heel vriendelijk. Het ontbijt was zeer goed. Men kwam niets te kort.

Prima hotel, wel in verouderde staat en stukje van het centrum (wel lekker rustig).
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij ontbijt ontbraken meerdere items die niet warden aangevuld en het brandalarm ging af en bleef 45 minuten loeien. Verder was interieus echt verouderd.

Kamers waren schoon en goed onderhouden.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Teleurstellend
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel lawaai van verkeer, lijkt enkel glas te zijn ook zeer koud op de kamer en verwarming stuk. Badkamer verouderd Niets van water / drank / snack op kamer Veel te duur voor kwaliteit

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Ontbijt was heerlijk!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Koffie was duur € 3,00 voor een half bekertje automaten koffie Badkamer was van niet zo'n goede kwaliteit. Badkraan kapot en douche gordijn stang kapot

Ontbijt was heerlijk!!

Gent is fraai en klassiek, dat laatste geldt ook voor dit NH hotel helaas
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer echt niet van deze tijd! Een douchegordijn!?!? In bad douchen, met doucheslang en kraan die geen temperatuur vast kan houden. Bij ontbijt was alles een tekort en werd heel traag aangevuld.

De koffie! Het bed was goed!

Goed en bereikbaar hotel in Gent
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De receptie was niet altijd bemand en de bedeling van koffie was schaars. De receptie ligt ook ver van de ingang.

Een heel goed hotel relatief bereikbaar : wagen en openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Prima voor een kort verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De verlichting op kamer zou beter kunnen. Het personeel was correct maar niet direct vriendelijk en service gericht.

Het was schoon, prima bedden. Het voldoet aan wat je tenminste mag verwachten voor deze prijs / kwaliteit. Het ontbijt was goed met voldoende keuze.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Teleurstellend hotel dat veel te hoog geprijsd is.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Koude kamer Vloer was ijskoud, geen tapijt Ontbijt onder de maat, veel zaken uit doosjes en dus niet vers. Broodjes waren zeker een dag oud. Geen personeel in ontbijtzaal. Zaken waren op en werden dus niet bijgevuld. Nog nooit zo een vieze 'scrambled' eggs gehad. Lokatie is zeker 30 minuten van centrum en echt geen 10 minuten.

Ruime kamer met goed bed

prima!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De booking.com prijs kwam niet overeen met de factuur. Dit scheelde €60. Na herhaaldelijke uitleg, is het teveel afgeschreven bedrag uiteindelijk teruggeboekt. Maar advies voor booking.com gasten is om goed te factuur te checken

vriendelijke bediening tijdens een heerlijk ontbijt

De grootte van kamer
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- Slechte ontvangst - Slechte informatievoorziening; op Zondag is het OV in Belgie gratis - niet vermeld - Pasje van de kamer werkte niet

De grootte van kamer

Tussendeur tussen kamers: Lawaai en geen oog dicht kunnen doen!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen kamers met tussendeuren. Geen oog dicht kunnen doen.

Kamer met een tussendeur: Je hoort alles wat er in de kamer ernaast gebeurt. Meest verschrikkelijke nacht ooit in een hotelkamer!

Mooi hotel met veel comfort, het ontbijt is zeer aan te raden!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een aparte douchecabine had voor wat meer comfort gezorgd. De ligging is rustig alleen een aantal km van het centrum vandaan, te voet niet te doen

De bedden Ontbijt

• Beoordeeld op: 13 december 2017

goed voor één nacht als het niets anders kan
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontvangst was eerder kil. Zeer koude kamer die maar langzaam opwarmde. Straat lawaai. Zeer slecht werkende Wifi en bijbetalen voor een snellere versie!! Lichtschakelaar aan bed werkte niet zodat ik uit bed moest om het algemeen licht uit te doen. Zeer prijzig tegenover het comfort op de kamer.

Grote kamer, bad aanwezig, zeer goed bed, ontbijt was uitgebreid en lekker

Gent geweldige stad
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het was erg koud in onze kamer , we kregen het ondanks de thermostaat niet warm in de ochtend vonden we de mogelijkheid tot koffie zetten die was verborgen in de kledingkast

de kamer , hotel en parkeergelegenheid is prima. Hotel ligt op een loopafstand vh centrum . erg vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Koelkast werkte niet, WiFi werkte niet, verwarming werkte...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Koelkast werkte niet, WiFi werkte niet, verwarming werkte slecht. Doorgegeven maar er werd niets mee gedaan. Heeft een haarnetje in de hoek bij de kapstok alle dagen van verblijf gelegen.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Kamer was ruim (suite), doch ietwat gedateerd, TV...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was ruim (suite), doch ietwat gedateerd, TV toestellen (er waren er 2 in de kamer) functioneerde niet degelijk, veel strepen, sommige zenders waren niet geïnstalleerd. Badkamer was ook gedateerd. Wifi (gratis) was niet werkzaam, gelukkig heb ik 4G. Ontbijt was ruim, verzorgd en lekker.

perfecte ligging, aardig en beschikbaar personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de kamer is wat aan opfrissing toe (enkel het herschilderen van de muren in de kamer of gewoon het opfrissen met Solarine van die muren, want de rest is allemaal prima, zeker de ruimte van de kamers)

de onmiddellijke en professionele beschikbaarheid van het personeel bij problemen de heerlijke geur van vers gebakken brood die je laat weten dat het ochtend is

Verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer die zeer klein is en niet praktisch met het toilet

Een goed bee, tv, bureau, dicht bij station en centrum Een tramhalte voor de deur Parking van het hotel zelf

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Tevreden
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Voor een 4 ster hotel een lege koelkast op de kamer en een douch gordijn in de badkamer. Verder wat gedateerd maar wel netjes en schoon.

Vriendelijk personeel, rustig. Goede WiFi. Mooie grote TV. Lekkere bedden ( stevig matras )

5,5
    Goed voor een nacht waarbij er alleen geslapen wordt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers & de infrastructuur van het pand waren sterk gedateerd. De minibar was niet gevuld, er diende vooraf betaald te worden incl. Een borg waar er verdere kosten vanaf getrokken werden. Geen probleem maar graag wel van te voren & expliciet laten weten. Er werd €6 aangerekend om een taxi te bellen (?), parkeergelegenheid was er maar de nodige vaardigheden waren wel noodzakelijk.

Ontbijt ‘s morgens was lekker maar standaard. Geen aanrader voor de prijzen die zijn betaald.

prijs/kwaliteit niet ok!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het uitzicht van buitenaf zeer erbarmelijk! Heel vuile ramen & inkom. 1 raam naast de inkom (zichtbaar van buiten op de baan) hing vol met stofwebben, dode vliegen, flyers op de grond) kortom kwam onverzorgd over! In de kamer lag veel stof op het bureau, nachttafel.

Ontbijt verzorgd en uitgebreid

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Niets beviel mij.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

1)Problemen bij de aankomst.Zogezegd niet greserveerd en bij het verlaten van dit hotel ging men mij 2x doen betalen.Klanten laten betalen en een bonus vragen van 100 euro(nadien wel teruggekregen met moeite is niet erg klantvriendelijk). Dit hotel had gewoon geluk dat ik in gent moest zijn,anders zou ik daar geen voet betreden.

Niets beviel mij.Hard bed voor pijnpatienten.Vuile badkamer zelfs geen wcborstel.Poetsvrouwen kunnen wel een cursus volgen voor netter te poetsen.Stoffige kamer.....Oh ja....De spiegel dat stuk is in de lift mag men ook vervangen,komt heel marginaal over....

Desondanks alle minpunten toch een fijn verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er was een mini bar aanwezig maar deze was leeg en stuk. Er was een groot raam aanwezig en was volledig omwringt met zwarte schimmel. Bad had enkele plekken

Rustige buurt en dichtbij station

Geen aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De netheid van de kamer, bed en stoelen. Kapot, oud en ongezellig. Ontvangst niet echt hartelijk. Veel te duur voor wat het is.

Aardige meneer bij het vervroegd uitchecken, voor de rest geen pluspunten

matig verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was niet heel proper en alles was wat oud en vervallen. De make-up spiegel viel bijvoorbeeld van de muur. Voor de kwaliteit vond ik de kamer dan behoorlijk aan de prijs.

Handig parkeren, goede locatie en vriendelijk personeel.

Prijs/kwaliteit zeker niet waard
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De 'gerenoveerde' kamers zijn niet echt al te best. Bij aankomst werd ons al verteld dat de geboekte 'standaard' kamers enkel nog maar beschikbaar waren met 2 enkele bedden(ondertusse er bij de booking gevraagd werd naar tweepersoonsbed), maar als we upgrade naar superior voor 20euro we wel kamers hadden met een tweepersoonsbed. Echter 5 minute later werd ons dan meegedeeld dat de geboekte kamers niet meer beschikbaar waren en we zonder meerprijs de superior kamer kregen... De kamers op zich waren netjes, wel zijn de bedden niet al te best, de badkamer was niet al te goed gepoetst, en het douchegordijn aan de badkuip vind ik al zeker een 'no-go', prijs/kwaliteit vond ik deze het tog zeker niet waard, alsook de ligging is niet top, 2km van het centrum van Gent maar tog zeker een goede 20minuten stappen(op 400m wel een taxi halte, deze vragen €8,5 inclusief de eerste 3km gratis...) de kamer waar wij verbleven was aan straatkant hierdoor veel lawaai van de wagens die er passeren s nachts en de gordijnen sluiten niet goed af waardoor er dan weer veel licht binnen valt smorgens. De deuren van de kamers werden ook vanaf 6uur smorgens dicht gegooid omdat deze nogal moeilijk sluiten, uitslapen zal er dus niet inzitten...

Het personeel was ten allen tijde behulpzaam en vriendelijk.

Heerlijk hotel voor een citytrip

Badkamer was klein.

Zeer vriendelijke ontvangst, propere kamer met goede bedden, zeer lekker en uitgebreid ontbijtbuffet, met glutenvrije opties. Hotel is voor ons ideaal gelegen: vlakbij het station en de tram naar het centrum. Te voet ben je op 25 minuten in hartje Gent.

Let goed op onverwachte kosten!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het stond nergens aangegeven, maar er komt plotseling 6 euro bij de bookings.com prijs op zonder dat je dit weet. Vervolgens moet je ook nog een extra 50 euro betalen wat zij een ''borg'' noemen maar er word niet aangegeven waar dit aan weg gaat. Gelukkig wel teruggegeven, maar ze leggen je niks uit je moet plotseling meer betalen. Met de hoeveelheid scam dat plaatsvind ik belgie is dit geen goeie indruk op een Nederlandse gast.

Netjes, geordend en ruim.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Zeer luxe ontbijt wat op zondag tot 12u te nuttigen is.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hygiene in de badkamer en de bank in de kamer viel praktisch uit elkaar.

Zeer luxe ontbijt wat op zondag tot 12u te nuttigen is. Ontvangst meer dan hartelijke met personal tips van het personeel.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Kan zeker aangenaam zijn, maar nog werk aan...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De vriendelijkheid van het personeel viel zeer tegen... Onvriendelijk bij het vragen waarom er zoveel werd bij berekend (voor te verzekeren bleek dit, we kregen dit later terug), geen goeiemorgen noch goeiedag bij het binnenkomen. Hygiëne viel erg tegen, sporen op het toilet en errond, vuile handdoeken, zéér veel stof onder het bed, ...

Zeer goede bedden en airco. Zeer lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Correct, niet aangenaam of onaangenaam.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De algemene toestand van het hotel is verouderd te noemen. De kamers zijn netjes maar niet meer. Lijkt een opfrissingsbeurt te kunnen gebruiken

Uitgebreid ontbijt buffet en zéér vriendelijk en behulpzaam personeel.

Goed hotel voor weekendje of zaken.dichtbij Gent St P. Goede prijs/ kwaliteitsverhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Toilet staat wat laag gemonteerd. Geen extra faciliteiten fitness of zwembad.

Ontbijt uitgebreid en goede kwaliteit. Vriendelijk personeel. Goede bedden. Grote TV. Alles praktisch ingedeeld op de kamer en alles aanwezig.

Heerlijk hotel voor een paar dagen Gent
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij aankomst konden we al meteen inchecken en op de kamer terwijl dit eigenlijk pas officieel 2,5 uur later was. Zeer vriendelijke baliemedewerker die veel tips gaf. Zeer ruime kamer en heerlijk bed. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Perfecte uitvalsbasis voor een bezoek aan Gent
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bediening van de bar liet af en toe te wensen over.

Ligging vlak bij het centrum, fietsparkeren in het hotel! Auto op eigen parkeerterrein (€9 per etmaal). Ruime lobby.

Heel fijn hotel voor een weekendje Gent!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Fijne kamer en badkamer. Niet heel nieuw of modern, maar wel lekker ruime en netjes. Op loopafstand van station Gent St. Pieters, dus vlak bij de treinen, maar ook het bus en tramstation. Je stapt dus zo op de tram die je naar het centrum van Gent brengt. Ideaal!

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Prima hotel op een centrale locatie in Gent.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren in de buurt was een uitdaging.

Zeer vriendelijk ontvangst. We konden met onze vragen goed bij de receptie terecht en er werden goede aanbevelingen gedaan voor eetlocaties.

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Wat een tegenvaller. Ben een veel betere NH performance gewent.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen TV kanalen geinstalleerd. Geen WiFi ontvangs ondanks premium WiFi bestelling. Scheerspiegel wekte niet. Slechte warmwater voorziening; lauw water om te douchen.

mooie kamer

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Ondanks het vriendelijk personeel zal het maar bij 1 keer blijven
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Muffe geur als je binnenkomt in het hotel door ontbreken van rechtstreeks zonlicht. Heel onaangenaam dat je bij inchecken 50€ Borg moest betalen voor "eventueel verbruik" in de bar!!! Waarom vermeld booking dit niet op z'n site? Ter hoogte van de kleerkast en thermostaat is geen verlichting, hebben ons moeten behelpen met een zaklamp. Duur ontbijt, dus niet genomen.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

goed hotel met goed personeel maar geen restaurand breekt het af
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

wat mw zwaar tegenviel is dat er geen restaurant aanwezig is en dat dat niet vermeld word en daardoor de locatie niet goed is

het personeel was zeer vriendelijk en goede kamers

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Goed geslapen en was alles wat je kunt verwachten van een keten als NH.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vooraf had ik gebeld of ik rond 12:00 kon inchecken. Dat was aan de telefoon geen probleem maar toen we aan de receptie stonden, kon het niet voor 15:00 uur. Dat gooide wat roet in het eten vanwege de reistijd van hotel naar centrum (ongeveer 25 minuten lopen).

De kamers waren gigantisch.

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Goed uitvalsbasis in Gent op 500 meter van station St Pieters
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niks eigenlijk...als ik dan toch iets moet zeggen...Tv kanalen... bv veel Duitse zenders maar NL1 en NL2 deden het niet NL3 dan weer wel...

Goed bed met goede kussens - Frigo en koffie op de kamer - Goed werkende airco - Badkamer met bad- Goed werkend internet.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

goed voor 1 nacht comfortabel logeren
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

te ver van centrum / kraan in douche werkte niet goed / spijtig geen sauna of fitness voor ontspanning

bed was heel goed ! propere kamer ! mensen aan receptie waren zeer vriendelijk

Ontvangst was uitstekend, ontbijt was goed en de kamer...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Tijdens het bezoek ging het alarm af; personeel werkte gewoon door alsof er niets aan de hand was terwijl een andere medewerker druk in de weer was om te kijken of het echt of vals alarm was. Het bleek vals alarm te zijn. Echter, werden de gasten niet geïnformeerd waardoor deze er verloren bij stonden. Organisatie liet te wensen over.

Ontvangst was uitstekend, ontbijt was goed en de kamer schoon en netjes.

Voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hadden 2 aparte bedden in plaats van een tweepersoons bed. Er lag ook hier en daar een haar op het bed, in het bad en in de toilet.

Heel goede locatie, dicht bij het station. Super vriendelijk personeel en mooie kamers.

Ontbijt was prima, veel keuze en vers.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hotel is verouderd. Kamer slecht schoongemaakt,oubollig,warme kraan van de douche deed het alleen als je de kraan van de wasbak aanzette. Douchegordijn was smerig, stonk naar urine. Drie lampen werkten niet. Prijs-kwaliteit ligt te ver van elkaar af.

Ontbijt was prima, veel keuze en vers. Personeel was uiterst behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Achterstallig onderhoud
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het vroor in de kamers, afvoer douche verstopt, geen geluidsisolatie dus te veel lawaai van trams en autos

Lekker bed, goed ontbijt, vriendelijk personeel

Uitstekend!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In- en uitchecken duurt ietsje te lang naar mijn gevoel, maar service is wel heel persoonlijk.

Locatie is prima. Mijn type kamer was er niet meer dus hebben ze me een familiekamer gegeven. Meevaller. Qua geluid een topper. Ik had een kamer aan de achterkant dus weinig geluid te horen. Ook niet gestoord door geluiden op andere kamers.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Prettig hotel op goede locatie met vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er waren wat problemen met de elektriciteit en de wastafel. Dit is prima opgelost.

Fijne locatie op loopafstand van het centrum. Openbaar vervoer om de hoek.

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Ver van centrum (alleen op loopafstand als je goed ter been bent), maar goed hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De afstand tot het centrum hadden wij onderschat. Dat was een flinke wandeling van een halfuur heen en een halfuur terug.

De kamer en badkamer waren lekker ruim. Het was ook schoon en de bedden liggen heerlijk. Personeel is vriendelijk en geeft goede tips (bijv. wandelroute naar centrum, dichtsbijzijnde goede restaurant).

• Beoordeeld op: 6 december 2016

is een verzorgd hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

ik wist het niet meer maar moest blijkbaar nog betalen voor ontbijt en was 17€/persoon het was goed maar vind dit toch veel geld

(het was maar één nacht .......)de kamer was ruim en proper en een heel goede matras !!!!

• Beoordeeld op: 10 november 2016

De kamer was mooi!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkamer alsook het onthaal en de ontbijtruimte zijn allemaal verouderd, wat ouwbollig,wel proper maar tijd voor een update!

De kamer was mooi!De persoon aan het onthaal was zeer vriendelijk,door dubbele boeking, fout bij booking.com,stonden er enkele ontevreden klanten! Hij blijf heel rustig en heeft het zeer professioneel opgelost voor iedereen!!

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

ontbijt: geen brood, geen kaas, geen hesp, geen yoghurt, geen eieren. slechts 1 persoon die alles moest doen. gelukkig werd het ontbijt niet aangerekend.

vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Prima hotel, fijne bedden, badkamer tikkeltje verouderd
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De prijs van het ontbijt: 18 euro p.p.

Ontbijt was prima maar 18 euro vonden wij wel aan de hoge kant. Bedden lagen goed, de kamer was schoon en personeel vriendelijk. Badkamer zou een update mogen krijgen maar voldoet wel.

kort maar OK

nogal luidruchtige andere gasten

nabijheid station; lekker ontbijt; ruime kamer

Oud maar ok voor de prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ver van centrum. Oud hotel, niet meer up to date

Ontbijt, airco