Beoordelingen over Novotel Antwerpen 3-sterren

Luithagen - Haven 6, Antwerpen Centrum, 2030 Antwerpen, België

#53 van de 71 hotels in Antwerpen

• Beoordeeld op: 23 september 2018

De tuin met zwembad en terras zag er heel tof uit maar...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche of Bad

Eten voor een groepsmeeting was ondermaats. Ontbijtbuffet niet aangevuld en inspiratieloos. Jammer genoeg verouderd hotel, en het rook er ook naar sigaretten, ook in mijn kamer... Goed voor een snelle overnachting onderweg.

De tuin met zwembad en terras zag er heel tof uit maar jammer genoeg was het al herfstweer. Personeel was attent en vriendelijk op elke vraag. Tesla laadpunten achteraan de parking.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Hygiënische kamer en badkamer zeer schoon.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was netjes, echter op de website ziet deze er iets mooier uit dan in werkelijkheid.

Hygiënische kamer en badkamer zeer schoon. Uitgebreid ontbijt, zelfs een english breakfast! Vriendelijk personeel.

Heel aagenaam met een prima prijs!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Deze keer hadden we een bad met douchescherm. Dat was niet helemaal juist geplaatst waardoor je achter de glazen wand moet grijpen om de douche te kunnen aanzetten. Dus dochtertje in bad, water aanzetten en direct mee gedoucht…. Was wel grappig maar handig is dus wel anders! De rand van de glazen douchescherm was ook niet meer proper, was zo zwart, schimmel?

Uitgebreid ontbijt, voor elk wat wils. Mooie open ruimte met zicht op de tuin. Mooie degelijke propere kamer. Genoeg parkeerplaats. 24/7 iemand aan de balie voor alle mogelijke vragen. Mooie tuin om eventje te kunnen zetten met genoeg plaats voor de kinderen om rond te hollen.

Prima verblijf op het personeel en de WiFi na.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

De WiFi was erg slecht. Op de kamer hadden we geen bereik. We hadden wat borrelhapjes besteld op het terras. Op de rekening stond 35% extra van wat er op de kaart stond. Nadat we daarvan iets zeiden gaf de serveerster aan dat het inderdaad fout was. Ik ging er vanuit dat ze dit zou aanpassen toen ik betaalde. Bleek dat ze gewoon die 35% extra in rekening had gebracht. Nadat ik daar wederom iets van zei gaf ze aan dat ze het niet kon aanpassen in het kassasysteem en dat ze daarom het in rekening bracht. Na tussenkomst van de receptie een dag later alsnog terug gekregen. Onnodige irritatie, een fout kan gemaakt worden maar het dan bewust niet aanpassen is niet klantvriendelijk.

Het zwembad was fantastisch. Erg leuk om na een dagje Antwerpen nog even een duik te nemen

prijs -kwaliteit is prima !
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

De airco is NIET INDIVIDUEEL te regelen . Veel te koud om te slapen . ( personeel heeft de airco dichtgeplakt met tape op mijn verzoek ! )

een heerlijke warme namiddag aan het zwembad ! Kamer ,bed en badkamer helemaal ok !

Prima prijs-kwaliteit verhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

- Trage bediening door onderbezetting in restaurant - Tapijt vies en verouderd - Maar één nachtkastje in de slaapkamer - Af en toe rioollucht in de tuin - Geen kluisje op de kamer

- Vriendelijk personeel - Tuin met zwembad was super met warm weer - Ruime kamer - Fijne douche - Apart toilet - Prima bedden en kussens - Goede temperatuur in de kamer - Koelkastje op de kamer

Zwembad voor de verkoeling
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Airco kon de warmte buiten niet bijhouden Ver van het centrum van Antwerpen (meer geschikt als n doorreishotel) Geen lekkere cappucino in het restaurant

Zwembad voor de verkoeling Prima ontbijt

Prima Prijs/Leistung op een goede locatie voor vele uitstappen!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Betere plaatsing van de geboekte Kamers. De Tweede nacht kwamen er twee bussen met jongeren aan die op dezelfde gang lagen als ons. Die sliepen dus niet direct en waren vrij luidruchtig. Daar had men toch beter even gekeken wie er daar nog op de gang ligt ipv ineens de kamer tegenover een Familie met kleine kindjes te geven.

Kamer was perfect voor ons gezinnetje met 2 ouders en 2 kleine kinderen. We hadden elk een volwaardige slaappaats in een ruime kamer! Genoeg handdoeken voorradig voor ons allen. Leuk dat er een speelhoekje is voor de kinderen in de Lobby.

Het ontbijt was zeer uitgebreid met veel verse producten...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Het ontbijt was zeer uitgebreid met veel verse producten zoals bijvoorbeeld dadels en “echte” honing. De tuin met zwembad is mooi aangelegd en het is een aanrader om een duik te nemen in de zomer.

Catering kan veel beter!

Het restaurant was een absolute tegenvaller. Personeel kon de drukte niet aan op het terras en dit op een warme zaterdagavond! Bestellingen werden niet of slecht begrepen. Sausen bij de steaks vergeten, geen bestek enz enz Enorm lange wachttijd! Slechte bakwijze: saignant is niet bien uit!

ontbijt

Handig hotel vlak bij de snelweg

Restaurant was vroeger beter

handig hotel vlak bij de snelweg. Wel een beetje in het buitegebied maar dat is geen probleem voor 1 nacht als je door moet reizen.

Verder wel vriendelijk personeel met uitzondering van de...
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

Werd na 2 dagen ploys op de vingers getikt dat ik mijn hondje mee had terwijl het de 3 maaltijden ervoor geen prob was en ze in het hotel zijn toegelaten. Hond bleef braaf langs de rand zitten en resto was leeg.

Verder wel vriendelijk personeel met uitzondering van de norse barman

Kindervriendelijk hotel met over het algemeen supervriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche of Bad

Door het weer en omstandigheden waren wij helaas veel in en om het hotel en dat ging op een gegeef moment wel een beetje vervelen. Game console was stuk maar gelukkig kon mijn oudste zich vermaken in de gym. Het weer was helaas niet geschikt voor het zwembad. Wel vond ik de lounge/ restaurant wat overpriced voor de kwaliteit en variatie van wat er gepresenteerd werd. Fauteuils zijn aan vervanging toe zo ook vloerkleed in de hotelkamer evenals hotelkamer koelkast. Maar nogmaals het personeel maakte veel goed!

Het personeel was supervriendelijk en behulpzaam! Nogmaals het personeel maakte veel goed! Waren supervriendelijk en leuk met vooral mijn oudste zoon ikzelf zat met de kleinste vooral op de kamer. Love the hotel bodylotion b.t.w

vriendelijk en behulpzaam personeel - prima kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche of Bad

vriendelijk en behulpzaam personeel - prima kamer. Ontbijt voldoende maar niet uitbundig. perfecte ligging aan rand van de stad met geode uitvalswegen en snelle verbiinding naar centrum

Ontbijt was super, vooral de vriendelijkheid van die ober en...
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

Geen drankje meer krijgen in de bar 's avonds terwijl een tafel vol zat die wel nog drank kreeg!

Ontbijt was super, vooral de vriendelijkheid van die ober en ook het onthaal!

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Het bed
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

De tijd in het restaurant. Het duurde lang voor ze de bestelling kwamen opnemen en het eten brachten en dit terwijl er niet veel volk aanwezig was. Ook de douche in de kamer viel tegen. Heel ouderwets en werd vaak koud water.

Het bed

Voordelig hotel in omgeving Antwerpen
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Hotel bevindt zich middenin een industriegebied, dus rondom is vrij weinig te beleven.

Voordelig hotel, op redelijke afstand van het centrum van Antwerpen. Hotelkamer van voldoende gemakken voorzien voor een jong gezin.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Kon er net mee door voor 1 nacht
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

De grote van de kamers met een gezin was te klein en de slaapsofa lag niet comfortabel en was te klein

Het ontbijt was goed verzorgd en het personeel was super vriendelijk!

Voldoende
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

voor een gezin zijn kamers te klein, bedden vrij hard en kamers zijn wat gedateerd (kunnen wel een likje verf gebruiken) Dat je met een auto naar een parkeerplaats moet rijden voordat je gebruik kan maken van het openbaar vervoer.

Heerlijk ontbijt, zelfs met pannekoeken- en wafelmachine (leuk voor kinderen)

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

De primaire reden dat ik hier blijf komen is dat de gunstige...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Meestal heb ik een kamer op de eerste of tweede verdieping. De begane grond bleek een rennende kleuter te herbergen.

De primaire reden dat ik hier blijf komen is dat de gunstige prijs-kwaliteit-verhouding. Veel en gratis parkeerruimte, ruime goede bedden, snelle WiFi. En niet te vergeten een van de badkamer gescheiden toilet.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Het lichtknopje in de wc was kapot.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche of Bad

Het lichtknopje in de wc was kapot. Deze moest ingedrukt gehouden worden om aan te blijven. Het was zo druk bij het ontbijt dat mensen moesten wachten op een tafel en we zelfs werden verzocht de tafel vrij te maken voor andere mensen.

Niet vlug voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Personeel: 1. bij aankomst 2 stagaires aan de receptie, die flink wat coaching in klantvriendelijkheid nodig hebben. Er was geen gevormd personeel aan de receptie. 2. De werkneemster aan het ontbijt was beneden alle peil, denigrerend gedrag en kan weinig nederlands.

Het bed was heerlijk, zeer goede matras.

Beleefd personeel en de kamer ziet er verzorgd uit. Aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Een paar brandgaten op de grond bij het raam en de locatie is niet goed gelegen. De prijzen van de drankjes zijn te duur

De kamer ziet er goed/verzorgd uit, de gordijnen waren verduisterend dus perfect voor het slapen. Badkamer ziet er hygiënisch uit.

Mooi netjes en schoon hotel met vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Prijs van het ontbijt vonden we best veel maar was super lekker

Het ontbijt was heerlijk, het ligt buiten het centrum dus lekker rustig en makkelijk bij t tramstation te komen

Goed bereikbaar hotel, goede uitleg hoe je het snelst naar...
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

Wat jammer was dat er geen plaats in de ontbijtzaal was. We moesten aan de bar wachten. Er liep een man en een vrouw te rennen om alle tafels af te ruimen en alles aan te vullen. De zaal lijkt te klein voor zoveel hotelgasten. Het ontbijt was op zich prima maar een hoop niet aangevuld omdat ze het niet konden bolwerken

Goed bereikbaar hotel, goede uitleg hoe je het snelst naar de stad kunt (met de auto 5 minuten naar de grote bioscoop Kineapolis en daar de tram nr. 6) Erg behulpzaam aan de receptie. .

Toen we een taxi nodig hadden om 18 uur was er normaal...

Kussens waren niet comfortabel

Toen we een taxi nodig hadden om 18 uur was er normaal gezien pas 1 om 20 u 30. Het personeel aan de receptie heeft er alles voor gedaan om toch een taxi te krijgen om 18 uur

zeer slecht, nooit eerder zoiets meegemaakt
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

een grote hoeveelheid misere. Bij aankomst werd aangeboden gelijk te betalen zodat we de volgende dag snel konden vertrekken. Na betaling kon er geen factuur worden afgegeven: pas de volgende dag, dus toch wachten. Restaurant was een groot drama gerund door twee stagiaires. Ee besteld voorgerecht zonder overleg voor iets anders uitgewisseld omdt "uw bestelling niet voorradig is". Een liter water besteld en er kwam een half flesje; gevraagd naad de liter werd het flesje weggenomen en kwam er niets meer. Verkeerde wijn gebracht en een rekening die wemelde van de fouten waaronder het verkeerde voorgerecht. De volgende ochtend bij de receptie bleek dat vrijwel alle gasten dezelfde klachten hadden en het stel voor mij kreeg daarom gratis ontbijt als compensatie. Wij kregen niets want we hadden het ontbijt al bij de boeking betaald. Kortom : nooit meer !

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Ontbijt was prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

De kamer is gedateerd. En de vloerbedekking is erg vies. Moesten helaas zelf nog de bedbank openmaken waar de overtrek al (naar mijn idee erg lang) op lag. Al met al gaf het ons geen schone indruk.

Ontbijt was prima.

Novotel is top! Altijd een goeie keuze voor je verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

Dat wij helaas geen tijd hadden om van het ontbijt te genieten

Vriendelijk personeel. Wij moesten een taxi hebben en daar hebben ze onmiddellijk voor gezorgd bij de balie en kaartje meegegeven voor onze terugrit. Ruime kamers! We kregen ook de mogelijkheid om te kiezen welk type bed we wouden, enkel of dubbel. Rustige omgeving, geen last van buren of lawaai buiten. Kamer was ook super proper met ruime badkamer en apart WC! Ruime keuze aan parking. Gratis WiFi en Snelle check-out zijn extra pluspunt👌

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Op zich prima hotel met gratis parkeergelegenheid.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche of Bad

Ontbijt voor 20 euro is een aanfluiting. Schandalig geprijsd. Rond 8 uur was bijna alles al op. Er loopt dat 1 personeelslid achter de feiten aan. Service in het restaurant is ook niet geweldig. Je moet lang wachten op je eten. Obers communiceren slecht en letten ook niet op of je nog iets zou willen drinken. Ook hier zijn de prijzen voor het eten belachelijk hoog gezien de kwaliteit en grootte van de porties.

Op zich prima hotel met gratis parkeergelegenheid. Verblijf hier ongeveer 1x per jaar. Doet allemaal wel een beetje gedateerd aan. Slijtplekken/vlekken in de vloerbedekking, etc.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Voor een kort verblijf zonder te veel verwachtingen een goed verblijf, kan heel anders!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche of Bad

Hygiene op de (bad) kamer liet veel te wensen over, veel vlekken en badkamer komt vies over. Is heel simpel goed te hebben.

Vriendelijk personeel, prima klantgericht.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Faciliteiten okay, kamer verouderd.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Hotelkamer afwerking verouderd, kamer rook nog naar sigaretten, en brandgaten in de slaapbank en vloerbedekking (dus verouderd). Het bad in de badkamer is zinloos en kunnen ze beter vervangen voor een lekkere douche (wel voldoende warm water). De prijs/kwaliteit verhouding viel wat tegen.

Ontvangst, bar en lobby ruimte. Douche en toilet ruimten gescheiden in de kamer. Leuke kinderhoek beneden. Personeel is vriendelijk.

prijs/kwaliteit= TOP !
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Het was niet gemakkelijk om met het openbaar vervoer tot in het centrum te geraken.

Grote kamer en badkamer. Vriendelijk personeel. Lekker gegeten in het restaurant

De kamers waren zeer schoon en bedden sliepen prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

De prijs van het ontbijt vonden wij teveel met 4 personen 80 euro. Dit had wat ons betreft lager gekund, ondanks dat het een zeer uitgebreid ontbijtbuffet was, maar je kunt nu eenmaal niet meer eten dan je opkunt en niet alle gerechten nuttigen.

De kamers waren zeer schoon en bedden sliepen prima.

Voor een nachtje slapen wel OK. Langer verblijf zou ik over moeten nadenken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Vlekken op het tapijt en beddengoed (slaapbank). Föhn in badkamer deed het niet. Ontbijt werd niet snel genoeg bijgevuld.

Locatie en vriendelijkheid personeel. Ruime parkeergelegenheid en bij de prijs inbegrepen. Voldoende keuze voor ontbijt, maar....

• Standaard Tweepersoonskamer met Douche

een gewoon koperen belletje bij de receptie voor het personeel op te roepen als je te lang moet wachten aan de balie lijkt me gewenst en voorkomt vervelende situaties..

prima ontbijt, goed bed

Functioneel hotel voor tussenstop
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

Het restaurant. Kwaliteit eten viel tegen en het ontbijtbuffet was slecht. Roerei zat geen smaak aan, brood was oud en ik heb wel eens een ruimere keuze gehad.

Personeel bij receptie. Vriendelijk en behulpzaam. Goede bedden

Ruime kamer, vriendelijke medewerkers, leuke binnentuin.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

bed was goed maar wel behoorlijk hard, daar moet je maar net van houden. De omgeving was niet erg inspirerend, maar goed we waren er maar voor een nachtje omdat we iets te doen hadden in de buurt dus was geen probleem.

Ruime kamer, vriendelijke medewerkers, leuke binnentuin. Ook heel prettig dat toilet en badkamer aparte ruimte's zijn. Helaas geen gebruik gemaakt van het zwembad, daar hadden we geen tijd voor, maar zag er goed uit.

Veel parking
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Er was 1 jonge dame aan de receptie die ons raar bekeek en nogal vrij onbeleefd sprak. Het water in de douche liep niet door en er lag haar van andere mensen in de badkuip.. Badkuip was verouderd, leek wel een badkuip vh rusthuis.

Veel parking

Teleurstellend
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Restaurantpersoneel ochtend en avond niet bepaald vriendelijk. Ochtend geen mogelijkheid melk op te warmen. Kon niet volgens personeel. Avond kreeg ik botweg 'nee' te horen toen ik -als hotelgast!- vroeg of we iets konden eten. Te druk (het was 20u!). Mocht uiteindelijk wel gaan zitten maar mocht komend half uur niets verwachten. Ook de toon waarop je wordt toegesproken. Nogal bot.

Speelkamer voor de kids

Er zijn verbeterpunten aan dit verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche of Bad

Je komt terug van een dagje weg en ontdekt een wielerploeg welke de gehele zijkant van de parkeerplaatsen in beslag nemen, welke grenst aan het raam van de hotelkamer! Het uitzicht werd nu een viertal bussen welke allemaal gewassen moesten worden en welke tot ver in de gang te horen zijn vanwege een lopende compressor. Aangegeven bij de receptie. Uitkomst: er was hinder van onze geparkeerde auto en de herrie werd beperkt van 19.00 tot 21.00 in de avond. Dit was geen fijne ervaring. Dan nog het bedcomfort. De kussens waren niet fijn voor je nek en de matrassen zijn erg hard. De prijs van 20 euro p.p. voor het ontbijt is ons te veel. Mocht je een dag ontbijt (20 euro p.p.) lunch (20 euro p.p.) en diner (20 euro p.p.) willen voor twee, ben je 120 euro kwijt.

Je parkeert de auto gratis op het terrein. Je checkt in en ontvangt de kamerkaarten die tevens de bediening zijn van licht/elektriciteit. Je neemt een heerlijke douche of gaat lekker in bad. Je zet daarna een kopje koffie/thee. Of je neemt een duik in het buitenzwembad. Terwijl de één een potje tafeltennist of een spel doet, gaat de ander even fietsen bij de fitness. Of je gaat de stad in. Je zit zo op de snelweg. Qua avondeten zit je in het hotel qua keuze goed!

Fijn hotel, lekker ontbijt, nette kamers
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Heerlijk ontbijt, fijn personeel en nette kamers. Dit is de 2e keer dat we dit hotel hebben geboekt voor een weekendje Antwerpen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Erg gedateerd hotel met name de kamers. Prijzen horeca niet in verhouding met accommodatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijt prima. Personeel vriendelijk maar leek onervaren met name bij ontbijt. Kamers netjes maar erg gedateerd en klein. Badkamer was netjes. 2 a 3 sterren hotel. Wij logeren normaal bij vd valk en dan is dit is dit hotel niet te vergelijken. Echter prijs kwaliteitsverhouding is prima. Dan mag je ook niet teveel verwachten.

Prijs kwaliteit prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche of Bad

De kamers zijn wat gedateerd. Je ziet hier en daar wat vlekken op het tapijt. Een afstandsbediening waar een aantal knoppen van niet werken, en een missend achterkant.

Het restaurant is erg goed. maar wel aan de prijzige kant. Verder oogt het geheel bij binnenkomst lekker fris en schoon.

Het zwembad en het terras bieden een uitstekend vermaak voor...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Het zwembad en het terras bieden een uitstekend vermaak voor jong en oud! Het is een heel erg modern en schoon hotel. Het ontbijt bij dit hotel is geweldig, er is een ruime keus en alles smaakt heerlijk!

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Ik moest 92€ betalen voor mij alleen, zonder ontbijt,...

Prijs voor singles

Ik moest 92€ betalen voor mij alleen, zonder ontbijt, terwijl vrienden van mij als koppel een kamer hadden geboekt voor dezelfde nacht aan 95€ voor hun tweee incl. ontbijt.

Leuk hotel waarbij zwembad top is, verbeterpuntjes: gastvrijheid en snelheid
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Snelheid diner slecht. 1,5 uur voor hoofdgerecht, duidelijk personeelbezettingsprobleem. Ook ontbijt zeer matig, werd slecht aangevuld, 45 min voor een paar gekookte eieren , werd ober boos dat we niet meer hoefden, geen gastvrijheid.

Zwembad klein maar prima, net restaurant. Leuke aardige receptioniste.

wij komen nog terug
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

Het ontbijt wat tegengevallen. niet veel pistolets meer vanaf 9,45. de koffieautomaat was niet oke lange wachtrijen en dan lukte het weer niet meer om koffie te nemen. Wel veel keuze maar druk

de kamers waren net en orde. vriendelijk onthaal als ook de bediening op het terras was ook goed. vlotte bediening

De airco in de kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche of Bad

Slechtste hotel ooit! Baliemedewerkster zo knoeierig en moesten half u wachten om n blikje pils en flesje water..ze wist dan ook niet hoe ze het moest ingeven in systeem.. Mochten er sterren op amateurisme worden gegeven zou ik n 5 sterren geven! Ontbijt was ook horror.. veel mensen al botsend op mekaar.. verse fruitsap wat gore pulp op de bodem, waren geen borden en bestek meer en personeel niet vriendelijk in het omgaan met deze tekortkomingen.. Plonsje in zwembad dan maar.. oei staan 2 ligstoelen op n zonnige dag.. gaan smeken aan de balie voor extra stoelen.. waarop ik wou helpen.. dame werd bijna kwaad want ik mocht daar niet komen!! Sorry voor de hulp!! Nooit meer Novotel voor Kenny!!!

De airco in de kamer

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

goed bed, comfortabele sofa, de vensters konden open;
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche of Bad

Ik had het helemaal top gevonden indien er ook een echt restaurant was geweest, gezien de locatie afgelegen is.

goed bed, comfortabele sofa, de vensters konden open; het personeel was zeer vriendelijk en attent en het ontbijt verzorgd.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Het verblijf was uitstekend!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche of Bad

De kamer is uitstekend: er is ruimte, een salon, voldoende kastruimte, voldoende licht, zeer comfortabel bed en een heerlijke douche met aangename badkamer. Smaakvol en rustgevend ingericht. Bovendien is er een ijskastje ter beschikking - fris water! -, wat thee en koffie, een haardroger. Kleine dingen, die je niet wenst mee te slepen voor een kort verblijf. Ik heb ook bijzonder genoten van het zwembad! Als het Novotel niet volgeboekt is, kom ik zeker terug.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Prettig
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

De gedateerde airco die niet kon worden uitgezet en de minibar die niet aangesloten was. Voor consumpties werd verwezen naar de automaten die bij de ingang stonden. Mooi natuurlijk maar verwijder dan de minibars uit de hotelkamer

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel en het prima ontbijt

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Familiebezoek
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Dat je er aan komt na een paar jaar de wereld rond gezeild te hebben.blij dat je terug u eigen taal zou horen.nee personeel was Nederlands.

Makkelijk gelegen voor de doelheiden die we deden.kamers waren heel proper.beste douch dat we ooit hebben gehad..

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Een weekend in de haven
    • Standaard Tweepersoonskamer met douche (2 aparte bedden)

Kamer was niet zo ruim, het toilet erg klein, maar wel gescheiden van de douche)

Vriendelijkheid personeel de bedden waren goed het ontbijt was rijk gevarieerd

In de kamer lagen verschillende smaken thee en koffie klaar...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Slaapbank slaapt echt heel slecht. Zelfs klein kind voelde de spijlen door het matras heen. Een volwassene of groter kind zal hier niet fatsoenlijk op kunnen slapen.

In de kamer lagen verschillende smaken thee en koffie klaar zodat je zelf dagelijks koffie/thee kunt zetten. Kamer is netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Een prettig hotel, voor een kort bezoek naar de stad Antwerpen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Het ventilatie kanaal in de slaap kamer stond op bed gericht..de flinke luchtstroming vonden wij niet heel prettig. Het ene moment te warm en andere moment te koud. Wij hadden niet de instellingen van de thermostaat op standaard laten staat, k Met vriendelijke groet, M. Hage

Het ontbijt was zeer goed verzorgd, ruime keuze .

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

zeker een aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

We kwamen naar het hotel als pas gehuwd koppel, er werd ons beloofd iets speciaals te doen voor ons. Maar jammer was dit niet zo.

Super geslapen! Rustig gelegen, lekkerd ontbijt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Gemiddeld en zakelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijt van €20, belachelijk Badkamer gedateerd uiterlijk. Uitzicht op containers naar buiten

Het diner in het restaurantbezoek. De locatie van het hotel

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

SUPER !
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Net echt iets wat mij stoorde.

Ontbijt was heel copieus. De bar was heel cosy om te vertoeven. En voor de kinderen was er genoeg aanwezig om zich bezig te houden. Heel vriendelijk personeel. Echt niks op aan te merken.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Prima hotel voor 1 nachtje weg. Ligging op industrieterrein, wat minder gezellig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Ligging is niet zo heel gezellig (industrieterrein), maar voor 1 nachtje prima.

Fijn dat je gratis kan parkeren voor het hotel. Hotel heeft eigen parkeerplaatsen. Wifi was ook erg goed.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Goede ontvangst, minder is het verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Hygiene. (voedingswaren vorige gasten nog in de ijskast) Verschrikkelijke geur in de badkamer. Bedcomfort. Kussens. Gezoem tijdens de nacht.

Parking. Ontbijt was in orde.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Prima hotel van 1 nacht, hotel kan een opknapbeurt gebruiken
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

gehorige kamers, piepende scharnieren van de deur, kamers echt wat gedateerd, bij onze kamer liep het water niet goed door (sifon was verstopt en was al eens "gerepareerd" met ducktape!)

Het ontbijt was geweldig, alles vers en voldoende keuze.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

werk
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Verkeerde facturatie- heb bewijs dat ik 1 persoon boekte met Booking. Ik betaalde factuur voor kamer 2 personen. Men heeft Me gemeld dat dit verkeerde bedrag geannuleerd werd. Dan heb ik opnieuw met M.C. juiste bedrag betaald. Moet nu dus nog opvolgen of creditcard niet voor beide bedragen gecrediteerd wordt. Onnodige administratie en kopzorg.

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Fantastisch verblijf gehad, mochten we weer in de buurt overnachten, komen we zeker hier terug.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

De omschrijving van het eten op de menukaart had voor mij iets duidelijker gemogen.

Het personeel is opvallend vriendelijk. Dat viel me zo op, dat ik dat ook tegen diverse medewerkers heb gezegd. De kindvriendelijkheid heb ik ook nog zelden ooit zo fantastisch meegemaakt. Chapeau! Het diner was ook erg lekker, zo ook het ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Het vriendelijke personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

De prijs voor het ontbijt is te hoog

Het vriendelijke personeel Was mijn portemonnee vergeten op de kamer was gevonden en in de kluis gelegd. Na bellen kon ik hem halen Top

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Tegenvallend
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Bij de inschrijving was er maar één dame die hielp, moesten bijna een kwartier wachten. Als je voor het ontbijt slechts één boterham nodig hebt, is 20 euro wel heel erg duur, hebben er dus ook geen gebruik van gemaakt. Toen mijn vrouw op het bed ging zitten, hadden wij het idee dat zij er finaal door heen was gezakt het maakte een enorm kabaal. De zitjes in de lounge zijn heel erg aan vervanging toe, ze zien er niet meer uit.

De ligging t.o.v. het centrum

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Mooi gelegen Hotel dicht bij het centrum van Antwerpen

Eigenlijk niets!

Kamers zijn modern ingericht, ontbijt was perfect. Afstand naar het centrum van Antwerpen was gering. Parkeergelegenheden ruim voldoende aanwezig.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Prettig verblijf voor een weekend met goed ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Achterkant van het hotel is prima, voorkant ziet er ongezellig uit, maar daar merk je binnen niets van.

Prima bedden, goede parkeergelegenheid en zeer vriendelijk ontbijtpersoneel, en goed ontbijt. Douche was ook heerlijk.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

goed voor een weekendje weg . wel de auto nodig voor uitstapjes.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

weinig personeel om tafeltjes af te ruimen . te weinig plek als het hotel vol is. mensen moesten wachten om te kunnen ontbijten. dekens voor de kinderen. op de slaapbank dekbedden zouden hygienischer zijn.

goed ontbijt ,

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Mooi hotel maar ligt te ver van het centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Te weinig ruimte in de ontbijtzaal voor het aantal mensen dat men toelaat. Toilet een "hokje".

Fijne hotelkamer met veel ruimte en aardig personeel

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Mooi hotel, prima
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijt is te duur in vergelijking met de kamer €20 euro pp de kamer zelf kost 59 euro Wij waren met 2 volw en 2 kinderen (15&12). Hebben we helaas niet gedaan. Vonden we te duur. Ligging is wel verder vanaf het centrum maar dat wisten wij.

Is van alle gemakken voorzien. Kamers voor 4 pers vind ik erg fijn.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

wij zouden daar als gezin niet meer naar teruggaan ondanks dat de prijs prima was.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

hotel is in afbraak-fase, alles is kapot of beschadigd, zowel kamer, gang als restaurant.Ontbijt was tot 10.30 uur maar wij kwamen om 9.45 en echt alles was op en ook na vragen werd niet bij gevuld, alleen jongelui werkzaam dus nergens beklag kunnen doen.Jammer

de ontvangst was prima en er wordt gewezen waar je gratis mag parkeren in antwerpen! Ook maandverband was aanwezig bij balie!De bedden voor de pubers waren slecht maar we kregen meteen andere kamer met twee losse bedden, helaas ook met slechte matrassen maar toch iets beter,

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Gezin met grote kinderen 14 en 16 jaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Gezin met 2 grote kinderen, 14 en 16 ruime slaapbank met twee apparte bedden erin naast ons bed, helemaal goed! Dicht bij de tram, 5 min met de auto, gratis parkeren dan tram 6 naar station Astrid De bus is 10 min lopen, gaat elk kwartier,...

• Beoordeeld op: 28 december 2016

5,5
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

hygiëne viel tegen, tapijt is smerig. de wc was niet goed schoon en de kamer ook niet, teveel stof en vuil op kastjes en de gordijnen zijn ook vies.

de beddengoed bij de tweepersoonsbed was goed! douche was prima.

Oncomfortabel bed
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Heb heel slecht geslapen De matras was blijkbaar niet meer in goede staat , na een dag thuis heb ik nog steeds heel veel rugpijn . en op de kamer was het niet erg gezellig warm .

Het ontbijt En de koffie op de kamer