Beoordelingen over Novotel Brussels Airport 3-sterren

Leonardo Da Vincilaan 25, 1831 Diegem, België

#4 van de 13 hotels in Diegem

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Stond daar midden in de nacht en men kon ineens mijn naam...
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Stond daar midden in de nacht en men kon ineens mijn naam niet meer vinden terwijl ik de dag ervoor nog naar het hotel heb gebeld om mijn nieuwe creditcard nummer door te geven. Toen hadden ze mijn naam wel en leek alles in orde. Eea geheel volgens de mail die ik van Booking. com ontvangen heb. Het hotel was vol dus moesten we alsnog in een veel duurder hotel gaan slapen. Ik reken dat jullie aan en verwacht een compensate voor de ontstane meerprojs.

Prima overnachtingshotel bij vroege vluchten vanaf Brussel.

Gee mogelijkheden om een kleinigheid te eten in het hotel, alleen buffet in de avond. Met de shuttle naar de luchthaven om daar te eten is een goed alternatief.

Dichtbij luchthaven, gratis shuttle.

Prima korte overnachting gehad.
    • Premium Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en een Bank

Shuttle service iets eerder laten rijden. Nu 15 Euro betaald voor taxi voor een rit van nog geen 2 km. Half uur later begon de (gratis) shuttle service.

Nette, schone kamer. Prima voor een overnachting dichtbij Zaventem. Personeel erg behulpzaam.

Het cadeautje voor de kinderen was een leuke touch
    • Premium Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en een Bank

Één van de obers in het restaurant was met het verkeerde been uit bed gestapt en dat was goed merkbaar voor de gasten

Het cadeautje voor de kinderen was een leuke touch

Heel vriendelijk ontjhaal.
    • Premium Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en een Bank

Heel vriendelijk ontjhaal. Desk medewerker stelde zelf 2 kamers met tussendeur voor zodat we als gezin samen zaten. Bij de meeste hotels moet je daar zelf om vragen, en krijg je vaak te horen dat het niet kan. Luchthaven supermakkelijk bereikbaar, waardoor je zelfs in een drukke periode geen rekening hoeft te houden met files.

3 minuten van de luchthaven met de gratis schuttlebus van...
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Minder comfortabel bed ...

3 minuten van de luchthaven met de gratis schuttlebus van het hotel die heel regelmatig rijdt = ideaal voor een vroege vlucht!

Onbegrijpelijk
    • Premium Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en een Bank

Er is een restaurant en er is roomservice. Wij wensten te dineren in het restaurant en te kiezen uit het overal geafficheerde menu. Bleek dat we moesten kiezen voor het buffet. Het a la carte menu zou enkel voor roomservice zijn. Kelner sprak onbekende taal en begreep niet dat dit niet klopte. Zijn dan maar naar de overkant getrokken, naar de Crowne Plaza.

Ligging en shuttle naar luchthaven.

Prijs-kwaliteit prima in orde
    • Premium Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en een Bank

Hoge parkeertarieven voor lange tijd. Maar gelukkig parking discount 1 en 2 in de buurt ook met gratis bus inclusief

Kamers prima in orde lekker ligbad erin,ideaal voor vertrekken vanaf Brussel AirPort. Gratis luchthavenshuttle v.v.

booking.com kort door de bocht
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Park, sleep and fly is enkel te boeken via de hotelsite, dus best wegblijven van booking com want dan sta je voor miserie en extra kosten ter plaatse!!!

De douche

Geen klachten over de kamer.
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Geen klachten over de kamer. Wel slechte ervaring meegemaakt met de shuttle bus. Net als enkele andere gasten gingen we 's morgens in het busje zitten in afwachting van de chauffeur. Die had echter de handrem niet opgezet, terwijl het busje op een helling stond. Als gevolg hiervan vlogen we de helling af, en werd het busje gelukkig afgeremd door omliggend groen. Het personeel heeft nooit oprecht zijn excuses aangeboden; ze hadden daarna meer oog voor de schade aan het bos en de bus, dan voor de gasten die net de schrik van hun leven hadden opgedaan. Iedereen maakt fouten, maar dit getuigt toch van heel weinig gastvrijheid!!

Een goed plaats
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Prijs van het ontbijt €20. Vond ik wat veel.

De shuttle naar de luchthaven om de 20 minuten was voor mij essentieel. Gezien ik een vroege vlucht moest halen deze is vanaf 6:00 beschikbaar. Voor mij vroeg genoeg. Er is ook een verzorgde tuin en je kan de wagen mits betaling 7 dagen achterlaten (deze dienst heb ik nu niet gebruikt, meer info bij de receptie).

Goed was dit niet
    • Premium Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en een Bank

Diegem ligt in Vlaanderen. 75% van personeel begrijpt geen Nederlands en wat meer is, is totaal onvriendelijk. Eten (diner) was ronduit ondermaats en wachttijden waren dramatisch

Nog even aan het nadenken : de parking

• Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Het ontvangst in het restaurant. Men kon ik amper verstaan. Er werd niet duidelijk gesproken Engels/Ned. Dit maakte het voor mij lastig en ongemakkelijk. persoonlijk vind ik het prettig wanneer zij naar mij stappen. Wellicht bij het diner om nog een drankje vragen, kan de omzet verhogen:)

Het ontbijt was echt super verzorgt, men was vriendelijk. Voldoende keus.

Praktisch qua ligging bij Brussel AirPort, maar matig begin van de vakantie
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Personeel was niet aardig/klantgericht. AirPort shuttle volgde het vertrekschema niet , gevolg een half uur extra wachten bij aankomst.We hadden een vroege vlucht en toen bleek de shuttle van 0400 uur al vol te zitten ( werd pas duidelijk toen we doorvroegen) dus moesten we die van 0430 nemen .

Goed hotel voor een goede prijs, vlak bij Airport Brussel Zaventem
    • Premium Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en een Bank

Prima kamer vooral als je de volgende ochtend vroeg een vlucht moet halen. Vanaf 6.00 uur gratis shuttle service naar Airport Zaventem. Mooie schone kamer met douche en wc voor een redelijke prijs. S avonds kan er a la carte gegeten worden. Zeker een aanrade

Ptrettig verblijf
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Shuttlebus vanaf Brussel airport was voor mij onduidelijk waar en wanneer deze zou komen en staan... plattegrond zou handig zijn.

Keurige nette kamer met goed bed en bad. Geluidsdicht.

• Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Om half acht in de ochtend was het erg druk met het shuttlebusje naar het vliegveld -- er wachtten zeker 12-15 mensen terwijl het busje slechts 8-9 mensen kon vervoeren. Het is aan te bevelen in de drukke ochtend uren een grotere bus in te zetten.

Kamer -- ruim en goed ingericht, met twee persoonsbankje

goed mooi en vriendelijk personeel
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

liever aparte bedden maar dat is persoonlijk. wat beter kan is oudere mensen even helpen met de bagage.

de gratis bus naar en van de luchthaven dag en nacht. goede verduistering en muis stil.

Voor die prijs betere alternatieven beschikbaar
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Receptionist had er duidelijk niet veel zin in, bij het inchecken kregen we amper uitleg (bvb over restaurant en shuttle bus werd niet gesproken).

Bad + aparte douche

Perfect!
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

De kamers waren geluidvrij! Door de tweemaal dubbele beglazing, waren de vliegtuigen niet te horen. Het hotel is perfect voor een goede nachtrust binnen de Airport omgeving.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Voldoet net voor zakelijk verblijf.
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Beetje verlopen hotel, voldoet nog net. Afrekenen gaat elke keer fout, opletten bij de rekening is noodzakelijk. Restaurant is ronduit slecht. Sfeerloos, bijna geen keuze en patat is de basis voor elke maaltijd lijkt het wel. Ontbijt is wel erg goed, ruim buffet. Kost dan wel weer 20 euro, al probeert het hotel elke keer opnieuw 2 keer ontbijt op de rekening te zetten, terwijl ik toch echt alleen was.

Locatie ivm zaken. Voor privé bezoek zeker niet aan te raden.

De kamers waren goed.
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Uitleg over werking lift (kaart).Betaling. €12.euro terwijl je er een nacht door brengt.Het niet even met je auto mogen parkeren voor de ingang, terwijl je een slechtlopende passagier alleen maar af wil zetten. H te inchecken duurde erg lang.Een lange rij en maar 1. Balie open.

De kamers waren goed.?

Kamers zijn ruim en schoon, goede ligging van hotel
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Met name restaurant en barpersoneel laten niet echt zien dat men er is om het de klant naar de zin te maken of dat men plezier heeft in het werk.

Kamers zijn ruim en schoon, goede ligging van hotel

De kamer is goed .
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Ik heb tegelijk 2 maal geboekt heen en terug reis van mijn vakantie, alleen dat is jammer bij de heen reis is ontbijt inclusief en bij terug reis niet inclusief ( wordt niet gemeld bij internet booking ), dat vind ik jammer.

De kamer is goed .

Ligging tov de luchthaven en de gunstige prijs...
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Shuttle naar de luchthaven was 30 min te laat. Restaurant werd verbouwd waardoor er slechts een zeer beperkt menu beschikbaar was in de bar. Matras was al behoorlijk doorgezakt.

Ligging tov de luchthaven en de gunstige prijs (voordeeltarief)

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Goed voor 1 overnachting voor of na een vliegtuigreis.
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Kamers zijn dringend aan renovatie toe. Er zijn veel zaken beschadigd, verouderd of versleten. Voltapijt in de kamer is onaangenaam. Tapijt was ook vuil. €20 voor een ontbijt is te veel. Drank in de bar is overdreven duur.

Vriendelijk en vlot onthaal. Aangename bar. Uitstekende bedden. Geen geluidsoverlast. Vlotte shuttleservice.

Zoals het hoort!
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Kamers zeer ruim en net. Inchecken vlot en vriendelijk... De ligging vlakbij luchthaven is ideaal om vroege vluchten zonder stress te kunnen nemen. Nog laat een pizza besteld, ging vlot en was lekker!

Heel aan te raden voor 1 nacht.
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Beter controleren aan de balie van het paspoort en de reserveringsbrief bij het inchecken.

Geen ontbijt omdat de vlucht te vroeg was maar 's avonds in het restaurant heerlijk gegeten. Rustige kamer.

Kamer was prima .
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Lang wachten op het eten in restaurant .Personeel spreekt bijna geen nederlands .

Kamer was prima .Rustige ligging..Vriendelijk personeel.Kort bij luchthaven.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

zeker aan te bevelen !
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Restaurantpersoneel (dame) was zeker niet enthousiast bij haar taak. Kwam onvriendelijk over). Ik Had ook een spa gevraagd aan een blanke meneer maar niet gekregen (ook ook niet op de rekening dus dat was Ok). Die kleurling daarentegen was heel actief en verdient m.i. Een extra pluim) verzette veel werk !

Toffe kamer en superbed

• Beoordeeld op: 8 november 2017

zakelijk goed
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Geen nederlands aan frontdesk onthaal! Liftcapciteit is te gering voor zulk groot hotel. Daardoor wachttijd aan lift. Ontbijtruimte zat vol om 8.30u ! Mensen die vliegtuig wensen te halen..?

Alles verliep vlot.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Heerlijk verblijf vlak bij luchthaven met voordelig parkeren
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Kon nog eten bestellen om 23.30 uur, werd bij de kamer bezorgd. Uitstekend ontbijt veel keuze alles vers. Parkeren 10 euro per nacht. elke 20 minuten shuttle service

Vervoer naar hotel was te laat, onterecht kosten op mijn...
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Vervoer naar hotel was te laat, onterecht kosten op mijn creditcard en niet te bereiken via de telefoon: 4 x doorverbonden en 15 minuten in de wacht gestaan

• Beoordeeld op: 22 september 2017

prettige accomodatie voor een goede prijs/kwaiteit verhouding
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

usb device op kamer kon niet met bluetooth worden aangesloten op kamer 461. Kon geen verbinding maken.

snelle en vriendelijke receptie. fast track uitboeken is geweldig, niet wachten, direct weg

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Het verblijf was aangenaam. Goede faciliteiten ligging ten opzichte van alles.
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

zeer prettig dat er met een goede regelmaat een Airportshuttle rijd en de chauffeur je herkent en zeer vriendelijk is. fijne communicatie met de medewerkers via de mail en vlotte afhandeling van mijn vraag.

Prima op toplocatie luchthaven
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Avond eten in restaurant was lekker maar de bediening werkte vreselijk traag.

Prima locatie, prima shuttle naar de luchthaven. Veel leuke faciliteiten voor de kinderen (speeltuin, tuin, spelletjes).

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Praktisch en goed
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

meer keuze bij het avondeten, personeel niet altijd 2-talig, als Belg verblijfskosten betaald

Ontbijt was niet van toepassing, kamers eerder basic, interessant om daar s'avonds te kunnen eten, weinig keuze, kamers heel goed geisoleerd, eventuele wekdienst werd voorgesteld

Prima ligging bij een vroege vlucht
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Het avondmaal biedt een erg beperkte keuze. Wanneer ik vroeg of de bar niet open was, kreeg ik van een erg arrogante kelner te horen dat deze gesloten is op zondagavond en dat dit allemaal de schuld is van de Accor-directie en dat ik maar beter een glas kon gaan drinken in het centrum van Zaventem. Als je zo een medewerker hebt dan heb je waarschijnlijk geen enkele dag dat je je op je gemak kan voelen. Dit onbeleefde optreden werd ruimschoots goedgemaakt door een erg klantvriendelijke kelnerin.

Prima shuttledienst van en naar de luchthaven. Komt heel goed bij een vroeg vlucht. Hoewel dicht bij drukke verkeersaders gelegen, was het een stille kamer.

Zeer goed !!!
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Jammer dat de bar om 23u op vrijdagavond al gesloten was. We kwamen net terug uit Zweden en hadden nog zin in een drankje vooraleer te gaan slapen.

Zeer goede bedden, zeer lekker ontbijt, geluiddichte kamers en in vijf minuten met de hotel shuttle naar Brussels Airport. Voor herhaling vatbaar.

Ideaal voor een vroege vlucht op Zaventem
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Bij terugkeer reed de shuttle een hele tijd niet (het was te druk aan de check-in). Behoorlijk lang moeten wachten voor ik m'n wagen weer kon oppikken aan het hotel. Als er een uurregeling uithangt voor de shuttle, dan verwacht je ook dat die gevolgd wordt. Uiteindelijk moeten bellen naar de receptie om te horen waar de shuttle bleef.

Correct hotel wanneer je vroeg het vliegtuig moet halen op Zaventem.

Handig om op tijd in de luchthaven te geraken.

Shuttle naar de luchthaven kan maar 8 personen tegelijk meenemen. Hierdoor ( en door de drukte op Zaventem) verloren we veel tijd en misten we bijna onze vlucht. Het hotel zette na een tijdje wel extra taxi's in. Dat was fijn!

Vlakbij de luchthaven waardoor we 's ochtend rustig onze vlucht konden halen.

Heel goed ontbijt, er was zelfs iets voorzien op onze kamer...
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Niet meteen iets tegengevallen.

Heel goed ontbijt, er was zelfs iets voorzien op onze kamer nav ons huwelijk! Heel attent en vriendelijk personeel. Vliegtuigen hebben we niet gehoord, het was er muisstil. Goed en vlot bereikbaar. Ook de shuttle met de luchthaven is heel makkelijk (en leuke rit :-) ). Een aanrader!

Zeer teleurstellend omwille van het bedrog en de erbarmelijke shuttledienst
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

De bediende aan het onthaal vond in het systeem slechts 1 van de 2 door ons, via Booking.com, geboekte kamers terug. Maar dit was geen probleem....er waren nog kamers vrij, dus konden we 1 kamer extra betrekken (we waren met 4 personen dus hadden zeker 2 kamers nodig) aan dezelfde prijs als geboekt via Booking.com. Achteraf kregen we een melding dat we niet waren komen opdagen voor 1 van de 2 kamers ( ! ) en werden ons 3 kamers aangerekend op onze VISA afrekening + nog een bedrag van 44 € (bedrag dat wij absoluut niet gespendeerd hadden in dat Novotel). Ook de shuttle naar de luchthaven was een probleem. Er reed maar 1 klein busje per half uur en alhoewel wij een kwartier voor vertrektijd klaarstonden, konden wij er niet meer bij. Geen probleem zei de chauffeur (zelfde personeelslid als de vorige avond aan de incheckbalie), hij zou onmiddellijk terugkeren en ons dan naar de luchthaven brengen.... Hij kwam inderdaad vlug terug maar zei dat we met een taxi konden meerijden die daar geparkeerd stond en hij verdween. Onze bagage kon er echter niet meer bij en de taxichauffeur zou een grotere taxi oproepen..,..zo gezegd, zo gedaan.....maar die 2de taxi kwam niet opdagen, dus hebben we uiteindelijk op het volgende shuttlebusje moeten wachten en vertrokken uiteindelijk 3 kwartier later. We waren misschien beter te voet gegaan. Ons zien ze daar nooit meer terug!

Locatie, dicht bij de luchthaven

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Goed verblijf voor een goede prijs
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Degelijk hotel zonder al te veel poespas. Biedt een goede prijs/kwaliteits verhouding. Het hotel is goed te bereiken met de taxi, shuttle en bus vanaf het vliegveld.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Ik had geboekt via Booking .
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Ik had geboekt via Booking .com en wist niet dat daardoor mijn wagen niet ter plaatse kon blijven tijdens mijn verblijf in het buitenland. Had ik rechtstreeks geboekt dan zou het wel lukken ZONDER extra kost. Geen van beide partijen, noch booking.com noch Novotel heeft willen toegevingen doen, zeer jammer want 20 euro per dag om mijn wagen daar te laten is crazy! Annuleren kon niet via Booking .com en Novotel wou als oplossing enkel : betalen voor parking....

zeer goed

zie hierboven

alles ok.. alleen aanduiding lift voor kamernummer kan beter.. balie moet moet reiziger beter informeren ivm gebruik kaart voor lift..

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

6,0
    middelmatige accomadatie
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

de kamerindeling was zeer vreemd - plaats van de badkamer en toilet - op toilet geen toiletborstel aanwezig - in de badkamer de positie van de wastafelkraan op een zeer vreemde plaats geplaatst - toiletruimte van elkaar gescheiden waardoor je van de ene ruimte naar de andere moest om je handen te wassen bovendien was de badkamer afgesloten met deuren die krap open konden ivm positie van het bed. de kamer is dom ingericht.

ligging ten opzichte van afstand naar vliegveld

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Prima hotel.
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Openingstijd bar. Hoewel er 25 personen in de bar aanwezig waren, werd de bar om 22. 30 uur gesloten.

Ligging. Dicht bij vliegveld. Shuttle bus vliegveld. Ontbijt en diner goed.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Zeer geschikt hotel als je vanaf Brussel vliegt.
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

De kosten van het parkeren waren hoog omdat we geboekt hebben via Booking.com. 20,- per nacht is best veel waardoor we de auto ergens anders hebben ondergebracht.

Kamer heeft een dubbele deur naar de hal waardoor het geluid van de hal sterk werd afgenomen. (geen idee of iedere kamer dit heeft maar dat lijkt me wel)

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

zeer aangenaam !
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

de duidelijkheid van de site van Booking.com ivm de prijzen.

algemene indruk is goed, maar daarom boeken we ook Novotel. Uit ervaring is Novotel steeds top !

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

We werden s'avonds laat na 1 telefoontje naar t hotel...

De 4 bedden wel dicht op elkaar

We werden s'avonds laat na 1 telefoontje naar t hotel opgehaald van het vliegtuig, ca. 10 min wachten. Het inchecken verliep goed. De bedden sliepen erg fijn. De kamer was mooi en rustig. Het ontbijt was erg goed. De volgende dag konden we met de gratis shuttle weer mee naar het vliegveld om daar de trein naar huis te pakken.

Hotel voorziet op een goede manier in overnachtingsbehoefte dichtbij de luchthaven
    • Premium Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed en een Bank

de (kunstmatige bloemen) geur in de gangen.....

prima overnachtings hotel dicht bij de luchthaven Zaventem - niks meer en niks minder. Wel plus-punt dat er faciliteiten zijn voor kinderen.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

De snelheid en gemak waarmee ik verder kon mbt zowel de...
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Ik wacht nog op de fatuur. Kon niet direct afgeeven worden en zou me per mail toegezonden worden. Deze is dus nog niet ontvangen.

De snelheid en gemak waarmee ik verder kon mbt zowel de bereikbaarheid, als het personeel als de inrichting.

lekker ontbijt, veel keuze
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

niks viel tegen, maar het was niet zo slim van ons om daar 's nachts vanuit de luchthaven te voet naar toe te gaan. Het was zoeken en onaangename route.

lekker ontbijt, veel keuze ook handig is dat het dicht bij het NMBS-station van Zaventem ligt. Veel goedkoper treinticket dan vanop de luchthaven!

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

Uitstekend hotel vlakbij vliegveld
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Shuttle is om de 30 minuten dat zou sneller kunnen. Perron E is een beetje een tochtgat. Je staat droog maar de wind heeft vrij spel

Shuttle naar en van vliegveld.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Comfortabel verblijf, ideaal om een vroege vlucht te kunnen nemen
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Wij zijn hier maar even geweest op weg naar een vroege vlucht op Zaventem, maar het beviel ons goed. Gratis shuttle naar de vlieghaven, ook 's nachts. We hebben niet ontbeten. Heel propere ruime kamer, alles zag er tiptop uit.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

een vrij goed restaurant is want in de omgeving valt weinig...
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Misschien een eenvoudig nespresso-apparaatje voor een betere koffie

een vrij goed restaurant is want in de omgeving valt weinig te beleven. Je kan een koffie of thee zetten op de kamer.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Een fijn hotel omdat t dichtbij de airport is👍
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Onvriendelijk personeel in de bar. Moeten opleiding gastvrijheid. Volgen. En. Meer aandacht voor de gasten hebben. Roepen zelfs of je betaald heb terwijl er een kassysteem aanwezig is? Kreeg t gevoel dat ze de cash rekening. Niet verwerkt hadden op de kassa. Slecht. En machogedrag. Zal daar niks meer drinken als horeca man .Zonde van de doelstellingen van Novotel 😑

Op de kamer niks aan te merken.👍 Receptionisten waren vriendelijk en behulpzaam. Shuttlebus goeie service en belangrijk onderdeel voor iedereen 👍 toppertjes

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Praktisch hotel, voorzien van alle luxe
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Geen vroeg ontbijt bij vroege vluchten. (Er waren wel wat sandwiches in een automaat). Te weinig koffie op de kamer.

Vriendelijk personeel, nette kamer, weinig luchthavengeluiden voor een airporthotel. Badkamer was zeer fijn. Toilet apart van badkamer was heel prettig.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Onze tussen verblijf voor onze vakantie
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

We moesten een borg van €200 betalen.wat we nooit hebben meegemaakt bij andere hotels.maar ja deze moeten we nog terug gestort krijgen op onze creditcard.

Onze kamer was goed.bed sliep heerlijk.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Prima oplossing tussen thuis en vroege vlucht, de vakantie is daar al begonnen
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Dat wij het echt niet weten.

Net als de vele vorige keren vinden wij het hotel PRIMA voor een verblijf tussen het vertrek van huis en eenvroege vlucht naar bestemming.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Super als je ' ochtends een vlucht moet halen!
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Het was heel erg koud die nacht ( sneeuw en ijzel) . De badkamer moet verwarmd worden vanuit de slaapkamer....voor zo'n koude nacht was dat onvoldoende want wij slapen niet graag in een te warme kamer....

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Blijkbaar is er geen shuttle meer vanaf 23 uur , blijkbaar is manager Mathieu daar niet van op de ho
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Niettegenstaande bevestiging aan balie betreffende shuttle op zaterdag om 01.00 ongeveer was geen shuttle beschikbaar

Als het organisatorisch slecht loopt is voor mij ALLES slecht

• Beoordeeld op: 18 november 2016

Ik kom terug
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Ik had 3 kaners geboekt, waarvan 1 met groter bed. Had daarvoor 20€ extra betaald, maar het hotel gaf ons allem hetzelfde bed. Omdat zij maar 1 type bed hadden. Verkeerde info van Booking.com zeiden ze.

Het ontbijt buffet en avond buffet. De locatie

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Een topper voor die prijs !
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Zeer ruime, moderne en super-propere en geluiddichte kamers. Heerlijk boxspring bed en dus heel goed geslapen. Het personeel is bekwaam, gastvrij en efficiënt.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

• Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Restaurant viel heel erg tegen, personeel niet aardig/geintereseerd, eten niet lekker, hoge prijs. Verder erg verlaten hotel, je bent bijna verplicht om in het restaurant te eten als je zelf geen auto hebt. Prima als tussenstop voor ons, maar kom er niet weer.

Aardig personeel, shuttle naar vliegveld

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Goed hotel van wat men kan verwachten, goede ligging en goede service.

Eigenlijk niets.

Ontvangst was in orde, kamers waren netjes en in orde. Ontbijt was ruim en ok, normaal voor een hotel als het deze, wat je verwacht ,krijg je ook. Ook shuttlebus s'morgens was ruim op tijd en bracht je tot bij de ingang van het luchthavengebouw. Goed hotel als je s'morgens een vroege vlucht moet nemen.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Perfect om in alle rust je vakantie aan te vatten, service en prijs zijn top!
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Kamer voldoet volledig aan de verwachtingen, super bed en goede geluidsisolatie dank zij de dubbele ramen! Restaurant lekker buffet aan correcte prijs. Alhoewel het vroege vertrekuur 04.30h was er al een shuttle dienst perfect op tijd en gratis. Perfecte locatie en hotel aan een correcte prijs ideaal om je vakantie in alle rust aan te vatten.

Goed hotel op de goede plaats
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

De ligging, prijs en boeken was ok

om nog eens over te doen
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

mooie kamer en heerlijk ontbijt personeel super vriendelijk de brunch op zondag is een aanrader

Comfortabele kamer, lekker ontbijt.
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Comfortabele kamer, lekker ontbijt...en vooral vriendelijk personeel.

Slecht restaurant

Restaurant en eten

Goede prijs kwaliteitsverhouding
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

De ligging en de vriendelijkheid van het personeel.

Ondanks vlakbij luchthaven toch geen lawaai.
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Ondanks vlakbij luchthaven toch geen lawaai. Inbegrepen pendelbus naar de luchthaven.

Prima voor nacht

Ligging bij vliegveld