Beoordelingen over Novotel Gent Centrum 3-sterren

Hoogpoort 52, 9000 Gent, België

#17 van de 44 hotels in Gent

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

Kamers waren goed en schoon.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Novotel heeft bij mij een het imago van prima, luxe en goed. De communicatie aan de telefoon vond ik, sorry voor het woord, kortaf en eigenlijk gewoon bot. Toen wij met 6 personen aan het ontbijt kwamen was er geen tafel beschikbaar. Dat is niet zoi erg, echter er werd geen initiatief genomen om ons te helpen. Na 2 keer aandringen werd er "nagedacht" waar we dan konen zitten. Het koffieapparaat was (ook) een aanfluiting. Er stonden permanent 3 tot 4 mensen te wachten en het duurde veel te lang voordat iemand een kopje had gemaakt. Ik voel me een zeurpiet, maar mijn idee over Novotel werd absoluut niet waargemaakt.

Kamers waren goed en schoon. Het Hotel ligt midden in het centrum. Voor een bezoek aan een kleine stad als Gent kan het niet beter.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Na het spijtig ongeval juist voor de ingang van het hotel...

Nieks

Na het spijtig ongeval juist voor de ingang van het hotel (stelling van PUUR Gent) een dikke proficiat aan de nachtreceptionist van zat. 22 sept. (Marcel). Alsook aan de GM Mevr. Petra De Meyere en het personeel van de receptie op de zon-en maandag. Zijn door deze personen op een prachtige wijze bijgestaan. Waarvoor onze blijk van dank. Dikke chapeau. Bernard De Meulenaere en Rita Vereecken.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Ideale gelegen voor zowel de shopper als de culturele...
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Met de wagen iets moeilijker bereikbaar (ligt in de autovrije zone) dus je moet zeker je kenteken laten registreren in het hotel, als je gebruik wil maken van de parkeergarage van het hotel, en thuis heen verrassing in de bus wil... Het is moeilijk manoeuvreren in de parkeergarage met een groter voertuig.

Ideale gelegen voor zowel de shopper als de culturele bezoeker van de stad. Ontbijt is misschien wat aan de dure kant maar er is voldoende variatie en je gaat zeker niet met honger naar buiten. We hadden geboekt via booking, 2 volwassenen en een kind, incl. Ontbijt. Toen we toekwamen bleek echter dat booking enkel 2 volwassenen had geregistreerd en geen ontbijt (dit was bij ons niet de eerste keer dat dit gebeurde en voor het hotel was dit ook heen unicum) maar ondanks deze verkeerde booking werd er in no time een bed voor onze zoon voorzien en konden we zonder enig oponthoud naar onze kamer...

Mooi hotel midden in Gent

2 persoonsbed klein.

Mooie, schone kamers met moderne badkamer. Wc was apart, erg fijn. Locatie geweldig, midden in het centrum. Vond het wel aan de prijs, 60 euro zonder ontbijt. Bedden hadden van mij wat groter gemogen.

Goede ligging, rest matig...

Vuile toiletten in de lobby, tafels in de ontbijtruimte die amper werd opgeruimd, matig ontbijt, zelfs mensen met grote hond in de ontbijtruimte, gedateerde (maar wel stille) kamer

Ligging pal in het centrum, stille kamer, goede prijs voor de ligging

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

• Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

20 euro pp voor ontbijt vinden wij bizar, hebben we dus ook geen gebruik van gemaakt

Prima locatie, vriendelijke mensen en fijn het zwembad voor de jongens

Fijn verblijf in Gent
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Alleen het eten van het café was middelmatig

De locatie, top zo in het centrum. De kamer was redelijk koel ondanks de zeer hoge temperaturen (38°C) en dan een zwembad er bij!! Heel fijn.

het was ok mare meer vanverwacht.

Wij hadden meer verwacht van kamer.....twas ok mare dachten beter.een voorbeeld hotel hylty Antwerpen design hotel Maastricht.....JUP HOTEL Hasselt zijn onze barometers..,het was ok mare prijs......

Prima hotel, midden in het centrum.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Het was redelijk warm in de kamer (zeker met 4 mensen in de kamer). Maar dat had ook met de buitentemperatuur te maken. Airco was prettig geweest.

Bij aankomst kregen onze kinderen een kleine attentie van het hotel, wat zij natuurlijk geweldig vonden en wij ook. De kamer was ruim en de bedden waren fijn. De slaapbank voor de kinderen bleken volledige bedden te zijn (erg prettig!). De badkamer had een ruime inloopdouche en een fijne regendouche. Het hotel beschikt over een buiten zwembad (leuk voor de kinderen). Het ontbijtbuffet was uitstekend! Voor ieder wat wils, zelfs als je wat later was. Het hotel is midden in het centrum gesitueerd. Op zeer korte afstand van alle bezienswaardigheden. Een dikke aanrader!!

Goed hotel in centrum Gent, alles wat je nodig hebt!

Het bar en restantgedeelte zijn geintegreerd waardoor een boek lezen omder genot van een glas wijn niet mogelijk was gezien de beperkte ruimte. Er is wel zitgelegenheid maar die zit in de receptieruimte. Daar is het rumoerig van in en uitlopende gasten.

Heerlijk bed en ruime kamer, centraal in de stad zonder lawaai in de nacht. Goede airo, wat met deze warme dagen heerlijk was. Personeel is vriendelijk en klantgericht.

Absolute aanrader voor een citytrip naar Gent

Het ontbijt is aan de dure kant en je kunt niet parkeren.

Ruime kamer met bank, buiten zwembad, super ligging in het centrum, rekaxte binnentuin met terras.

De ligging van het hotel is ideaal.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

De inrichting van de (bad)kamer was gedateerd . Dit zorgt zeker vwb de badkamer een wat onverzorgde uitstraling hoewel het schoon was. Het ontbijtbuffet was bescheiden. Daarnaast was het opvallend dat we tijdens het eerste ontbijt mochten genieten van verse jus de orange. Helaas was deze de volgende ochtend niet aanwezig en stond daarvoor in de plaats met water aangelengd fruitsap.

De ligging van het hotel is ideaal. Door de ligging in het prachtige historische centrum ben je eigenlijk al direct op je bestemming. Wij hebben in het hotel overnacht tijdens de Gentse feesten. Wanneer we het hotel buiten stapten stonden we direct midden in het feestgedruis. Binnen in de kamer hadden we 's nacht absoluut geen last van harde geluiden.

heerlijk bezoek aan een zeer mooie stad.

Geluid maar we gingen voor de gentse feesten en wisten dat dit kon gebeuren.

Ruime kamer met alle voorzieningen ,het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker,zeer vriendelijk personeel.

Alles was prima , zeker het zwembad voor de dochter
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Een beetje last van het lawaai buiten , hadden een kamer tegen de straatkant en met de gentse feesten was het tot in de vroege uurtjes , voor de rest alles prima in orde

Alles was prima , zeker het zwembad voor de dochter

Super!!!
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

De Super centrale ligging in Gent!!:De binnenkort mét zwembad ....supet, uniek en mega tof!!:Liefmansbar tijdens Gentse feesten!! Wij waren zoals elk jaar Super tevreden!!

Wij komen zeker terug

-Schijnbaar is het mogelijk aan het zwembad een loungestoel én strandstoel én 2 bijzettafels te 'reserveren' voor één persoon. (Het zwembad heeft maar 5 loungestoelen en 3 bijzettafels...) Dit gaf onrust bij bezoekers aan het drukke zwembad omdat degene die 'gereserveerd' had niet constant op haar 'deel' was en deze persoon dus telkenmale haar 'bezit' terug claimde van gasten die dachten een lege stoel te kunnen gebruiken. Erg storend en niet erg gastvrij als de mussen dood van t dak vallen terwijl iedereen aan het zwembad wil zitten. -Afscheid en uitchecken aan de receptie was goed en gastvrij. Jammer dat mijn partner 1 minuut daarna van ons terrastafeltje gejaagd werd door een werkneemster die de tafel schoonmaakte onder zijn neus, er een reserveringskaartje op propte en mensen wenkte om te komen zitten... We waren maar amper weg en mevrouw vroeg niet eens of ook daadwerkelijk aan het vertrekken waren. Beetje een domper op de feestvreugde :-(

-Kamers zijn perfect. Goede klimaatbeheersing tijdens deze tropische temperaturen. Erg prettig dat badkamer en toilet gescheiden zijn. -Het buiten zwembad is ons het allerbeste bevallen (uiteraard ook vanwege de tropische temperaturen) -Absoluut geen geluidsoverlast gehad van de Gentse Feesten. Kamer was gelegen aan de binnenzijde van het hotel. -Goed en uitgebreid ontbijt.

Perfecte locatie in hartje Gent!

Enigste minpuntje maar dat was het dan ook dat we s middags rond 14.30 niet konden lunchen omdat de keuken pas weer om 16.00 open was.

Het zwembad was een leuke verrassing! Het was 30 graden dus heerlijk om ook even bij het zwembad te kunnen liggen.

Heerlijk weekendje weg in hartje Gent

Heerlijk verblijf gehad in hartje Gent. Even een weekendje er op uit in Gent, dan is dit hotel ideaal. Het is een goede uitvalsbasis van waaruit je gemakkelijk te voet de stad kunt verkennen. Ontbijt is goed en er wordt aangegeven wanneer de drukke momenten zijn. Het is dan best even mogelijk dat je iets moet wachten voor je een eigen tafel hebt, je kan ook aan de lange tafel plaatsnemen met andere gasten. Het hotel is voorzien van een entree aan twee zijden. Wanneer je gebruik wenst te maken van de parkeergarage van het hotel, dan dien je dit vooraf even aan te geven aan het hotel. Dit in verband met de registratie van het voertuig kenteken om de afgesloten voetganger-zone vrij in te kunnen rijden.

Heerlijk ontbijt, zeer uitgebreid.

wij hadden speciaal verzocht voor een kamer met bad. Bij aankomst werd ons echter verteld dat deze allemaal bezet waren. (Had iedereen dan expliciet een kamer MET bad gevraagd?) en dat ze enkel nog een duurdere kamer met bad beschikbaar hadden. Mits bijbetaling natuurlijk. Kamer was erg basic en ongezellig. Bed was belachelijk klein. Het geld niet waard, er zijn in Gent betere hotels te vinden.

Heerlijk ontbijt, zeer uitgebreid. De ligging is fantastisch.

Comfortabel verblijf in een aangename omgeving.

De hoofdkussens hadden betere tijden gekend...

We vroegen een rustige kamer. En die kregen we. We sliepen heerlijk in een ruime kamer. Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker.

Top locatie in het centrum. Hotel daarintegen is aan een update toe!

De kamer was gedateerd, evenals de badkamer. (badkamer was niet schoon, brandgat in het rolgordijn, douchen in het bad, douchekop kon niet in de houder aan de muur, valt er steeds uit, geen wc borstel, vieze en losse voegen)

Top locatie in het hartje centrum. Vriendelijke ontvangst.

prima alleen de bar moet meer uitnodigend zijn!

de Gourmetbar viel erg tegen. We wilden s'avonds een drankje doen en toen konden we nergens zitten, omdat er al gedekt was voor de lunch van de volgende dag. 's middags wilden we lunchen (was na 14.00 uur) en toen konden we niets nuttigen. Het personeel was niet erg gastvrij!

mooie kamer en fijn dat de wc apart was.

De centrale ligging, middenin het centrum.

Parkeren kan als je op tijd reserveer in de parkeergarage, kost wel 30 euro per dag. Zou wat lager mogen als je 2 dagen blijft.

De centrale ligging, middenin het centrum. Ontbijt was goed en uitgebreid. ‘s Avonds heerlijk gegeten in de Gourmet Bar van het hotel.

Leuk verblijf met de tieners
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Het bed voor mijn dochter

De ligging was schitterend. In het midden van het centrum maar toch rustig. Het ontbijt was verzorgd, niet overdreven maar zeker keuze genoeg.

Kamers naast de liften niet verhuren... echt jammer!

We hoorden in de nacht de motor van de lift! Was heel vervelend en jammer genoeg veel van wakker geworden.

Propere mooie kamer en heel verzorgd ontbijt.

TOP
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

In het midden van de nacht begon het lampje van de (transparante) frigo te knipperen. En dit voor de rest van de nacht, dit viel wel serieus tegen. Maar zo een technisch mankement kan overal voorvallen natuurlijk.

Het ontbijt was heerlijk! Een ruim en gevarieerd aanbod! Zeker een aanrader.

Genoten van Gent!
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

De kamer was erg benauwd, het bed lag niet lekker en het is best heel gehorig, geluiden van mensen op de gang of op de kamers om je heen hoor je erg goed. Als het raam dicht zit hoor je niets van buiten. Ik vond het hotel iets te duur ten opzichte voor wat je er voor krijgt.

Super centrale ligging, je loopt de deur uit en staat tussen de winkels en restaurants. Wij hebben niet in het hotel gegeten maar in ontbijtrestaurantjes in de buurt, restaurant in het hotel hebben wij alleen gebruikt voor drankjes, eten zag er wel erg goed uit!

grandioos hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Perfect hotel op een prima locatie. Bijzonder rustige kamer, geen storende geluiden. Midden in het centrum van Gent. Heerlijk ontbijt! Aan te bevelen. Bovendien is Gent een prachtige stad

Goed hotel met vriendelijke service

We hadden een lunchpakket gevraagd, dit was enkel jammer genoeg een beetje weinig. Er zat een potje yogurt bij maar geen lepeltje en confituur en hagelslag die we niet konden benutten. Voor de rest wel een goed lunchpakket.

Het hotel lag voor ons dan ook op een goede locatie al hebben we niet van het centrum kunnen genieten door een vroeg vertrek uit het hotel. De kamer was ruim en er was plaats voor 2 honden. Blindengeleidehonden waren hier van harte welkom.

Heerlijke locatie, goed hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Kamer en douche was keurig, maar was erg krap als familiekamer met 2 kids met de slaapbank uitgeklapt! Je kon nauwelijks lopen. Had deze wel wat ruimer verwacht, zeker voor de prijs per nacht.

Lokatie was fantastisch! Heerlijk om zo de deur uit, meteen midden in het centrum te zijn. En het ontbijt is goed, alleen blijft het jammer dat ze geen kindertarieven hanteren voor ontbijt. 20€ voor n bordje chocopops en n chocomel voor onze 8 jarige Is wat duur...zelfs voor onze dochter van 14 die er dan 1 croissantje bij deed.

Ideaal verblijf om Gent te voet te verkennen.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Het ontbijt was niet inbegrepen in de boeking, maar kon eenvoudig bijbesteld worden 's avonds. Ik had ook 2 aanpalende kamers gevraagd, die ik zonder probleem gekregen heb.

Gastvrij en uiterst comfortavel op prachtplek in de stad.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Er is slechts een zeer bescheiden restaurant, begrijpelijk gezien het enorme aantal restaurants in de onmiddellijke omgeving.

Superbe ligging direct bij de belangrijkste monumenten. Aanwezigheid van een garage. Prettige inrichting van de kamers.

Ik heb goed geslapen en dat is het belangrijkste. Het ontbijt was prima, alles was aanwezig.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Het personeel aan het onthaal en het gebruik van de kaart in de lift.

De kamer was goed en het bed prima. De badkamer was ook goed, enkel het douchescherm sloot niet goed af, waardoor de badkamer toch heel nat was na het douchen.

Prima, wel een beetje te duur, maar ik ga zeker nog terug.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Het personeel aan het onthaal was niet echt vriendelijk en steeds hetzelfde probleem zoals in vele hotels met de douche en een badkamer vol met water na het douchen.

Prima bed, heel goed geslapen.

De locatie is geweldig, personeel vriendelijk, kamers zijn...

Hotelkamers oogde op de foto’s luxer. De sportschool was erg slecht, volgepropt met vier apparaten zonder aanvullende ruimte. Een paar halters en loopruimte zou de ervaring alleen al een stuk verbeteren. Duidelijk niet ingericht door iemand die ooit aan fitness gedaan heeft.

De locatie is geweldig, personeel vriendelijk, kamers zijn ruim.

Top locatie!

Temperatuur stond op tropisch! We kregen moeilijk dit naar beneden en hebben daarom maar een paar het raam open gezet. Water met douchen was lauw en werd niet warmer. Je kan last hebben van de kerkbellen.

Top locatie! Vriendelijk personeel. Goed bed. Mini koelkastje.

De ligging was perfect!
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

De kamer met bedbank was wat aan de krappe kant met 4 personen.

De ligging was perfect! Midden in het centrum, erg centraal. Het ontbijt was heerlijk. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer was netjes en schoon.

Ik begrijp niet dat het Novohotel in Mechelen top was en in Gent minder !

- Op onze oorspronkelijke toegewezen kamer ontbrak de salonzetel, tafel en andere zeteltjes. Wij kregen wel een nieuwe kamer, maar daar stond enkel maar de zetel, zonder meer. - Het ontbijt was niet wat wij verwacht hadden (weinig keuze en sommige broodjes waren aan de harde kant). - Rond de Kerstmisperiode waren wij nochtans te gast in het Novohotel in Mechelen en daar was alles tip top in orde.

- De locatie, vlakbij het centrum.

Winter weekend in gent

Men betaald de ligging. Voor de rest is het hotel ok zonder wauw te zijn .

Ligging in het centrum van de stad zijn een prima troef. Parking en tuin in de zomer zijn zeker aantrekkelijk.

Locatie super, verblijf super en ontbijt super👌😀

Kan ik niet bedenken, het is ons prima bevallen en kunnen het anderen aanraden

Het ontbijt is super alles wordt tot het einde van de ontbijttijd aangevuld door het vriendelijke personeel, noem maar op en het is er: verse vleeswaren, zalm, fruit, yoghurt, maar ook pannenkoeken, broodjes en luxe croissants, verse wafel en roerei met spek en witte bonen met een worstje. Echt goed, gezond en meer dan genoeg variatie

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Geen aanrader. Prijs kwaliteitsverhouding beneden peil

beter luisteren naar de verzoeken die wij hadden aangegeven bij de boeking. Wij hadden een kortingsbon en hadden dit aangegeven bij de reservering. Bij aankomst moesten we toch het volledig bedrag betalen. We hadden een zeer prijzige superior room, achteraf bleek zonder ontbijt maar de kamer leek eerder een standaard room. Vanwaar superior??

De locatie was zeer goed midden in het centrum van Gent

toffe citytrip
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

veel te harde bedden iedereen vriendelijk en behulpzaam, behalve de mevrouw bij het ontbijt die meer had van een onvriendelijke schooljuffrouw (andere ontbijtmedewerkers waren wel vriendelijk)

ligging & ontbijt

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Wij gaan regelmatig op citytrip en we vonden het ontbijt in...
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Wij gaan regelmatig op citytrip en we vonden het ontbijt in Novotel Gent echt subliem! Overheerlijk! Alleen al voor het ontbijt is hotel aan te raden. De locatie is betoverend. Wakker worden met zicht op het historisch centrum van Gent.

Toplocatie, vriendelijk personeel maar de bedbank was echt een afknapper.

Ik had om 2 losse bedden of dekbedden gevraagd. Met als gevolg dat er een bedbank was opgemaakt. Dit is gewoon niet comfortabel. Het matras is te dun, het bed was opgemaakt met een laken en een dunne deken dus of de ene onder het dekbed had het te warm of de andere te koud. Daarnaast is het ook niet hygienisch ( het rook gewoon onprettig) dat je met je hoofd tegen de rugleuning van een bank aanligt. Ik vind dat niet van deze tijd. Zorg gewoon voor 2 losse bedden/boxsprings zoals in zoveel andere hotels de standaard is geworden. Misschien vanwege de drukte bij het ontbijt waren er veel producten niet aanwezig/al op. Als het ontbijt tot een bepaalde tijd geserveerd wordt moet gewoon alles beschikbaar zijn.

De locatie is de reden waarom ik al meerdere malen voor dit hotel heb gekozen.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

aangenaam en uitstekende ligging, kort bij openbaarvervoer

wij hadden 1 kamer van de 3 kamers met 2 separate 1 persoonsbed gevraagd was toegezegd, maar in werkelijkheid beweert men bij de receptiebalie dat het hotel slechts dubbelbed heeft met sofa.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Het slechtste Novotel van allemaal, blijf er weg tenzij je in het zak gezet wilt worden.

Spijtig genoeg zijn de kamers piepklein en verouderd!!! Ik had bijbetaald voor een superior room met ontbijt, 1 nacht door de week met ontbijt --> €151! Om dan de kleinste hotelkamer te krijgen die ik ooit heb gehad, handdoeken voor anderhalve persoon en een zetelbed dat kapot was. Bij het navragen of deze kamer wel klopte voor ons kregen we als antwoord dat het de juiste kamer was. Het ontbijt van €20/p.p. viel tegen! De broodmanden maar half aangevuld en geen personeel te bespeuren om te helpen! Brood lag al eventjes uit en meer dan de helft van de manden waren leeg, het roerei dreef in water en het zogezegd 'buffet' was op 10 stappen voorbij gewandeld. Tegenvaller!!!

Ik vond het vriendelijke personeel het leukst!

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

prima locatie, goede service.

Parkeren is een probleem. Je kunt hier wel parkeren in de garage maar dan moet je reserveren en het is vrij duur. Wij hebben op aanraden van de baliemedewerkster de auto geparkeerd in een garage op een 15 min. afstand lopen. Dit was veel goedkoper nml. 21,- voor 3 dagen! Met het OV komen is dus aan te raden.

ontbijt was overvloedig. Als je honger hebt is er heel veel. De locatie is top. Midden in het centrum. Je hebt geen overlast van lawaai. De bedden waren top. Prima televisie.

voor herhaling vatbaar! we komen zeker nog terug!
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

enig minpuntje: excellent ontbijt alleen jammer dat de roereieren en de pannenkoeken koud waren....

fijn verblijf in aangename kamers met zalige inloopdouche.. Apart wc was OK; luxe-ontbijt met zeer veel keuze zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!!

Fijn hotel, midden in het centrum van Gent!
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Het parkeren bij het hotel is erg duur ( 30,- per nacht).

Keurige kamer met een mooie ( nieuwe) badkamer. Heerlijk ontbijt. Ligging van het hotel is fantastisch. De deur uit en je staat midden in het bruisende centrum.

Prima hotel op toplokatie

Lawaaiig 's nachts. Niet gek midden in de stad, maar iedere ochtend om 5:30 uur ook nog enorm kabaal door het buiten zetten/rollen van de glas- en vuilcontainers over de keitjes. Wij hadden kamers achterin aan de Stadhuissteeg. Airco werkte niet (waardoor raam open 's nachts en dus last van lawaai). Alleen maar hele dikke/hoge kussens.

Super lokatie, midden in de stad. Prima kamers, geen gebruik gemaakt van de overige faciliteiten. Apart toilet, ipv in de badkamer.

Aanrader!!

Onze kamer was redelijk donker

Zeer hygiënisch. Goed bed (zeer belangrijk). Personeel was heel gedienstig. Ook een perfecte ligging om Gent te bezoeken.

Prima hotel voor een stadsbezoek!
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Parkeren in het centrum wat lastig en prijzig (€26 p/n). Door het rijden met vuilcontainers in de steeg naast het hotel wordt je vroeg gewekt, als je het raam open laat althans.

Prima hotel. Fijn personeel en midden in het centrum, dus je loopt zo even terug naar het hotel. Goed en betaalbaar restaurant.

Ontbijt, kamers, locatie uitstekend ! Kamers waren wel nogal aan de prijzige kant op Oudejaarsavond (maar de prijzen zijn in deze periode over het algemeen heel hoog).

heerlijk midden in het centrum
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

had meer informatie gewild over waar te kunnen eten op oudjaarsavond. Nu hebben we na anderhalf uur zoeken de moed opgegeven en hebben we niks gegeten die avond.

het ontbijt, de ruime kamer

We waren veel te vroeg maar toch mochten wij onze spullen op...
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

We waren veel te vroeg maar toch mochten wij onze spullen op de kamer zetten omdat de kamer vrij was. Echt heel attent. Personeel is uiters vriendelijk en behulpzaam.

Prima verblijf, geen topper maar goede locatie

Het ontbijt was erg rommelig en slecht geregeld. Mensen stonden naast je tafel te wachtrn tot er plek was, geen coordinatie

Hele goede ligging midden in het centrum, volop restaurants en winkels vlakbij

Perfecte ligging, voldoende ruimte in de kamer, vriendelijk...
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

3e persoon had enkel één dekentje ter beschikking(december), waardoor het raam niet open kon en het in de kamer erg benauwd was. Graag dekbed of extra dekens voorzien.

Perfecte ligging, voldoende ruimte in de kamer, vriendelijk personeel.

Pretiig

Slechts ino over parkeren. Ik had een parkeerplaats gereserveerd. Geen reactie ontvsgen van hotel. Bij aankomst hoorde ik dat de parking onbereikbaar was. Ik verwacht goede service en informatie

Perfecte ligging

Lawaaioverlast van voorbijgangers op straat. Wij boekten een gewone kamer en betaalden 190 euro zonder ontbijt. Toch wel aan de hoge kant.

De locatie van het hotel is ideaal voor een weekendje Gent. In de kamer heb je alles wat je nodig hebt. De kamer was net en proper. Apart toilet is een plus.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Fantastische locatie midden in het centrum en toch erg...

Rijen bij koffie/thee apparaat tijdens ontbijt. Heeft eigenlijk nog een apparaat nodig. Voor parkeren hebben wij een oplossing gevonden door gratis bij P+R Flanders Expo te parkeren en de tram naar de Korenmarkt te nemen. Redelijk lange tramrit, maar waren nu in totaal 12,- kwijt voor tram voor 2 pers. en P was gratis voor 3 dagen.

Fantastische locatie midden in het centrum en toch erg rustig. Schone, rustige kamer. Prettige sfeer in het hotel en cafe. Veel aandacht voor veiligheid: hotelpasje nodig om de lift te bedienen.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Ontbijt en kamers waren OK

We gaan s'avonds niet graag buiten het hotel eten , jammer dat we buiten het hotel een restaurant moesten opzoeken , er is wel genoeg keuze , maar je moet terug de straat op.

Ontbijt en kamers waren OK

kan beter!!!!
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

het ontbijt was niet zo denderend, de gebakken eieren, spek en worstjes waren koud! wij hadden een kamer met zetelbed! maar het zetelbed was echt niet comfortabel! Het voeteneinde stond hoger dan het hoofdeinde! echt niet aangenaam om zo te slapen! misschien toch overwegen om kamers met 2 eenpersoonsbedden aan te bieden!

De ligging van het hotel is top! midden in het centrum!

Genoten van een mooie stedentrip in Gent

Helaas wat geluidsoverlast van de gasten in de kamer naast ons...

Prima hotel midden in het centrum van Gent. Prima uitvalsbasis voor een stedentrip. Het ontbijtbuffet is erg lekker!

Fijne verblijf in een top stad!

De parkeerkosten waren 30 euro, terwijl 1 straat verder in de openbare garage het 17.50 was. Ook ontbijt is zeer prijzig (20 euro pp)

Hotel was keurig.personeel zeer vriendelijk. Locatie is top!

Midden in de stad en toch heel rustig.

Jammer dat het ontbijt zoveel moet kosten. Wij hebben daarom heerlijk op een terrasje aan het water ontbeten.

Midden in de stad en toch heel rustig. Wij hadden een hele grote kamer en badkamer met regendouche.

Aanrader

Verouderde badkamer. Leek daarom niet echt proper maar de rest van het hotel zag er wel degelijk en proper uit dus ik veronderstel dat het gewoon door veroudering kwam

Toplocatie. Alles binnen korte wandelafstand.

Gewoon goed.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Waarom nou papieren bekers? Met gewoon aardewerk is het bijna 4 sterren. Restaurant, verbrande vis en slappe vette patat. Over het algemeen niet te spreken over de belgische keuken. Houd het maar bij bier en onderhoud van monumentale panden.

Stilte en omgeving.

Mini-stedentripje aan de strandvakantie vastgeplakt.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Ligging is prima en kamers zijn comfortabel, ontbijtbuffet goed verzorgd en zeer uitgebreid. Het gezinsbeleid waardoor kinderen gratis meereizen blijft uniek en voor ons altijd reden om een Novotel uit te zoeken. Het personeel was ook heel vriendelijk. Wij waren wederom heel tevreden over Novotel!

geweldig hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

hotel is uitstekend gelegen vlakbij allerlei winkels en restaurants,erg vriendelijk personeel,ontbijt is super uitgebreid,we waren overslapen en ze deden erg hun best om ons nog van een geweldig ontbijt te voorzien! dank aan het personeel van de ontbijtruimte!

De ligging is uitstekend.

De ligging is uitstekend. Midden in het centrum van Gent. Ook het ontbijt viel heel goed mee. De kamer biedt alles wat nodig is in een slaapkamer en de bedden waren heerlijk.

Fijn hotel in een gezellige en mooie stad.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Een puntje van aandacht: Op onze verdieping vlak bij onze kamer (304) stonden 2 dagen lang 3 dienbladen met vuile borden en bestek. Er lag zelf nog etenswaar op.

Geweldige ligging. Perfect ontbijt. Vriendelijke en behulpzame bediening. Verder een prima verblijf gehad.

Ideale locatie & top ontbijt
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

De familiekamers mogen groter zijn

De locatie midden in het centrum is perfect, zonder geluidsoverlast van het verkeer of anderzijds. De kamers en bedden zijn goed. Het ontbijt is super: altijd doen.

Geweldige locatie - zwembad openbaar gebruikt, dus veel te druk

- Zwembad was openbaar toegankelijk voor iedereen, daardoor was het ontzettend druk en was er geen plaats voor betalende hotelgasten. Wij hebben maar 1 keer gebruik kunnen maken van het zwembad, op andere momenten waren alle bedjes bezet door niet-hotelgasten. Slechte zaak!

- Geweldige locatie midden in de stad - Goed geisoleerd, weinig geluidsoverlast van Gentse Feesten op de aangelegen Korenmarkt - Behulpzaam en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Onvriendelijk personeel dat jezelf moest aanspreken als je...

Onvriendelijk personeel dat jezelf moest aanspreken als je aan de balie stond. Wij hebben van 1 personeelslid een goede morgen gekregen tijdens het ontbijt, voor de rest van niemand. Kamer was heel basic en anders dan op de foto's. Putdeksel van de douche lag los en er hing een zeer duffe geur in de kamer. Veel lawaai s'nachts.

Heel vriendelijk personeel, leuke ontvangst en begeleiding...

Airco op de kamer werkte niet optimaal.

Heel vriendelijk personeel, leuke ontvangst en begeleiding doorheen het verblijf! Lekker en uitgebreid ontbijt.