Beoordelingen over Novotel Ieper Centrum 3-sterren

Sint Jacobsstraat 15, 8900 Ieper, België

#6 van de 14 hotels in Ieper

Prima verblijf in het centrum

Prijs van het ontbijt is overdreven als je geen grote vroege eter bent, marin de buurt zijn er verschillende gelegenheden die aangepaste ontbijt formules aanbieden

Aanrader omwille van locatie

Het personeel maakt niet de meest vriendelijke indruk, en leek enigszins ongeïnteresseerd. Het was duidelijk leuker om buitenlanders te entertainen.

Locatie is perfect om Ieper te verkennen! Alle musea en stadspleinen op wandelafstand met voldoende keuze aan nabijgelegen restaurants. Kamers zeer ruim en heel comfortabel.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

We kwamen in een niet gerenoveerde kamer en die ziet er niet...

We kwamen in een niet gerenoveerde kamer en die ziet er niet zo uit als op de foto's op de site. Schandalig vond ik dat we weggestuurd werden bij het restaurant omdat ze een groep hadden. Ga maar op de Grote Markt eten. Sta je daar met je hoogbejaarde, mindervalide moeder van 82.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Veel te duur voor wat het is. Niet gezellig voor vakantie.

Hotel klopt niet met de info die op de website gegeven wordt. Website belooft: parking, avondeten, haman en fitness, badjassen en slippers (superieur kamer). Parking blijkt van andere eigenaar te zijn, dus je kan geen plaats reserveren! Hamman en fitness zijn afgebroken. 'S Avonds enkel 'snack' op aanvraag. Ontbijt was ok, maar 20 EURO/persoon veel te duur. Geen gezellige ontbijtruimte. Hoog refter- gehalte. We waren met 3 personen maar er stond geen extra bed klaar noch handdoeken. We hadden hier op voorhand zelfs nog voor gebeld. Dag 2 was kamer niet gepoetst of geen bed opgemaakt.

De locatie.

Verblijf was prima.

Prijs van ontbijt vonden we erg hoog, daarom elders ontbeten. De ruimte naast het bed aan één zijde was aan de krappe kant en de werking van het licht was niet geheel duidelijk.

De locatie was prima, midden in de stad

voor wat ik betaalde had ik een kamer verwacht zoals op de foto...

De kamer was oud, bed zakte door, er was een scheur op de hoek. Je kon niet makkelijk het bed inkomen langs de kant van de muur. Tapijt zag er vies uit en het extra zetelbed nodigde niet uit om erin te gaan zitten. Het raam kon je niet, indien open, vastzetten. Het bad was niet aantrekkelijk en de afvoer stonk.

de ligging is ideaal!Het personeel was zeer vriendelijk! Er was een lekker ontbijt met veel keuze en de auto stond ondergronds, gratis

Lekker ontbijt met ruime keuze, verzorgd maar wel duur.

Bij aankomst hadden we gevraagd waar we konden parkeren, ze hadden ons de ondergrondse parking aangeraden maar ons niet verteld dat deze 30 euro per nacht ging kosten.

Lekker ontbijt met ruime keuze, verzorgd maar wel duur. 20 euro/per persoon

Aangenaam verblijf maar Ieper is dan ook een aangename stad.

Heel verzorgd ontbijt. Kamer (al een nieuw ingerichte) was heel comfortabel. Wel speciaal dat lavabo in open ruimte staat. Spijtig dat bar pas open gaat om 16.30u. Eten buiten het ontbijt is minder maar dat is in alle Novotels eigenlijk meestal wel. Locatie is goed zo vlak bij centrum. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Prijs-kwaliteitsverhouding: OK

Persoonlijk vond ik de badkamer in onze kamer niet echt up-to-date. Het bad of de douche was zuiver/schoon, maar was aan vernieuwing toe.

De ligging is ideaal! Vlakbij het gezellige centrum waarin de vele cafeetjes en restaurantjes gelegen zijn. Ook de ondergrondse parking en airco was een pluspunt.

Gereserveerd voor 2 kinderen, ,bij aankomst slechts 1 extra...

Gereserveerd voor 2 kinderen, ,bij aankomst slechts 1 extra bed gedekt. Gemeld aan de receptie en gevraagd om extra lakens maar dit was 's avonds nog steeds niet in orde. Dochter heeft bijgevolg bij ons moeten slapen. Kamerprijs was niet de afgesproken prijs bij de afrekening

Goede locatie

Ontbijt te duur 20€ maken reclame voor klein ontbijt maar wij werden genegeerd aan dat bar. Bij het uitchecken opmerking over gemaakt maar we werden genegeerd

Goede locatie

Zeer nette en moderne kamer. Top prijs-kwaliteit indien je boekt via booking.com

Ontbijt is misschien wat prijzig (20€ Pp) maar je kan ook in de buurt goed ontbijten.

Mooie kamer, duidelijk recent vernieuwd. Super bed, grote tv en moderne badkamer met oa regendouche.

Kwaliteit

De prijs van het ontbijt We vonden 20 euro per persoon redelijk doorgevraagd

Eerste indruk kamer Was heel net en mooi Altijd plezant zo een mooie kamer

Zeer goed hotel.

In- en uitchecken verliepen zeer moeizaam. Blijkbaar vonden ze de boeking niet, nochtans had ik de bevestiging ontvangen. Bij het uitchecken wisten ze niets meer van de beloofde korting...

Zeer goed hotel. Mooie kamers en lekker ontbijt.

Aangenaam en goede comfort voor relatief dure prijs !

Ontbijt was Basic en voor bedrag 20 € echt niet voldoende .

Moderne kamer en proper.Mooie breedbeeld TV . Grote inloopdouche . Lavabo was iets moeilijker Rechts van spiegel 90° gedraaid

Perfecte ligging nabij grote markt,met het Flanders field...

Kamers veroudert, badkamer volledig in kunststof...doet me denken aan goedkope F1 hotelletjes

Perfecte ligging nabij grote markt,met het Flanders field museum en de menenpoort

Kostprijs hotel tov kwaliteit Voor dergelijke prijs verwacht men meer kwaliteit Voor ontbijt moest men nog eens extra Een kleine 30 bijbetalen, dan maar elders ontbijten..

Voor kort verblijf ideaal hotel.

Gelogeerd met één volwassene en twee kinderen 15 en 9 jaar. In zo'n geval zouden drie aparte bedden meer comfort bieden. Kinderen zijn niet meer gewend om samen te slapen. Het eenpersoonsbedje is geen bed waardig te noemen.

Douche, aparte toilet ; netheid en het ontbijt.

Voor herhaling vatbaar!

Tweede dag van ons verblijf was het ontbijt iets minder. Wij gingen rond half negen ontbijten,en er waren geen bananen meer. Ook geen deeg voor wafels.

Kamers waren geweldig.

Kamers zijn kraaknet en zeer comfortabel.

Geen enkele negatieve opmerking!

Kamers zijn kraaknet en zeer comfortabel. Ontbijt zeer uitgebreid en verzorgd. Een absolute aanrader vlak bij de historische Menenpoort en centrum van Ieper.

Prima hotel met enkele minpunten

Uitchecken was zeer inefficiënt een duurde erg lang (enorme rij). Tweepersoons bedden die niet uit elkaar geschoven konden worden.

kamers waren schoon. Tamelijk nieuw.

hotel ideaal voor een bezoek aan Ieper en omgeving

de perfecte ligging dichtbij de grote markt de mogelijkheid om ondergronds te parkeren in en uitchecken ging heel vlot - auto kon na uitchecken nog in parking blijven

Nog beter dan verwacht

Geen uitzicht uit het raam

Vooral de ligging was perfect . Ook het ontbijt was uitgebreid . Ondergrondse parking van het hotel van het hotel met directe toegang per lift . De kamer en badkamer met regendouche gloednieuw en reuzegrote TV op de kamer . Bed uitstekend . Alle voorzieningen aanwezig : ook haardroger , safe , minibar (leeg) , koffiezet.

Wij hebben vooral genoten van de omgeving. En....lekker rustig om te slapen.

De bar en de bediening niet geweldig

De kamer was uitstekend; volgens mij is er een nieuw en oud gedeelte; wij zaten in het nieuwe gedeelte en dat had prachtige ruime kamers en erg goede bedden. Locatie, in het centrum, praktisch op de markt is top. Prijs exclusief ontbijt wel aan de hoge kant. Ontbijt nog eens 20 euro, ook aan de hoge kant.

Genoten van de rust en het comfort. Het ontbijt was ook naar wens.

Dat onze kamer niet gepoetst werd op de tweede dag van ons verblijf. Bleek fout van het nieuwe kamermeisje.

Lekker ontbijt, voldoende variatie. Spijtig dat om 9.30uur het buffet al werd afgeruimd.

We hebben een heerlijk weekend gehad!!!

Het toilet rook niet erg fris.....

Ruime parkeergarage beneden het hotel ( wel wat aan de prijzige kant ) Ontbijt was uitgebreid, ruime keuze en goed! De ligging van het hotel is uitstekend, makkelijk te bereiken en heel dicht bij het mooie centrum van Ieper!

Ontbijt met 20 euro per persoon aan de prijzige kant. Parkeerkosten met 15 euro per nacht ook redelijk duur

Top locatie ten opzichte van het centrum

Ligging, hygiëne, rust, ontbijt was heel uitgebreid,...

Ligging, hygiëne, rust, ontbijt was heel uitgebreid, vriendelijkheid van het personeel. Groot pluspunt voor ons is het gebruik van Fairtrade producten op de kamer!

super aangenaam verblijf.

Super uitgebreid ontbijt, lief personeel, de mooie ruime kamers , hadden kamers aan de voorkant, rustige straat. Alles bereikbaar te voet. Ondergrondse parking.

Bwa

De kamer er was vanalles kapot het bad was gemaakt voor kindernformaat en er stonden twee veldbedden open op onze kamer waardoor we nog amper rust hadden ook viel de schakelaar van de muur om het licht te regelenen

Het personeel

matig

Een lekker bed is toch wel één van de belangrijkste zaken voor een hotel. Zeker met een zeer korte nacht voor de boeg. Het bed was te kort en te smal, en matrassen waren van kringloop kwaliteit.

ontbijt was prima! Zelf wafels maken, wat wil je nog meer...

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Verblijf zeer goed,spljtig van duur ontbijt,zal voortaan hotel zoeken met ontbijt in!

Sttoelen op kamer heel oncomfortabel.Voor de prijs van 20€ de man ,hebben we op verschillende andere plaatsen veel beter gegeten.Vond ontbijt veel te duur!

Wc apart van badkamer!verblijf zeer goed!

Heel aangenaam verblijf voor 1 nacht!

Het ontbijt was heel uitgebreid maar de broodjes waren niet allemaal even vers... Ook de WC op de kamer was wel erg verouderd.

Onze kamer was nog niet klaar bij aankomst maar we kregen meteen een andere die wel in orde was. Daarnaast was er niet doorgegeven door Booking dat we met 2 kinderen kwamen maar ook dat was geen probleem. Er werd zelfs een cadeautje voor de kinderen op het bed gelegd!

slapen was goed maar voor de prijs verwacht je veel meer kwaliteit en luxe

was een verbouwing gaande was stoffig werd niet schoongemaakt.Grote container bij ingang begrijp dat er een verbouwing gaande is maar prijs kwaliteit niet aan de orde zeer grote kamer maar erg triest ingedeeld hotel is niet uitnodigend zeer kleine hoofdkussens op bed.

dicht bij centrum

Niet voor herhaling vatbaar

Kamer was bij aankomst niet klaar. Gasten zouden geen last mogen ondervinden van de verbouwingen, om 8h00 starten ze met slijpen en kloppen. In de badkamer lag er haar van de vorige gasten.

Ontbijt was ok, jammer dat het wafelijzer op dag 2 buiten gebruik was.

Het was erg warm op de kamer. Eerste nacht daardoor slecht geslapen. Pas toen we verwarming uitzetten, ging het beter, en dan duurde het nog even voordat de temperatuur was gezakt. En het was nota bene januari!

Personeel was subliem.

Heerlijk ontbijt. Zalig groot bad dat rap vulde (dop sloot niet optimaal af dus regelmatig bijvullen),aanwezigheid x box voor kinderen en aanwezigheid computers. Late uitchecken geeft mogelijkheden om nog optimaal van voormiddag te genieten. Personeel vriendelijk en discreet, ook een kunst!

Door het nachtlawaai kom ik hier niet meer terug tenzij ik verzekert wordt dat dit niet meer van toe

De centrale afzuigsysteem in het toilet maakt te veel lawaai en dit de ganse nacht niettegenstaande de melding dat deze niet zou werken van 22h tot 6h; Dus de ganse nacht te veel lawaai, geen omgevingslawaai maar lawaai die door het hotel zelf veroorzaakt wordt. Niet aanvaardbaar

goede uitvalbasis voor verkennen Ieper

kleine kamer voor 4 personen . vriendelijkheid van personeel restaurant . net aangekomen even kijken bij t restaurant en werden daar alles behalve vriendelijk onthaald

ligging hotel + verse wafels zelf te bakken bij t ontbijt

Goede ligging om belangrijkste bezienswaardigheden te...

Verouderd kamer. Badkamer oogt niet proper en versleten. Weinig verlichting in de kamer waardoor er te weinig licht was in de kamer. De afzuiging van de wc maakte voortdurend een zoemend-piepend geluid. De kamer was veel te warm ondanks dat we de thermostaat lager hadden gezet bleef het 23 graden. Buiten was het amper 12 graden en bewolkt. Duur ontbijt voor 20 euro. Je kan beter in de buurt ontbijten. Keuze genoeg!

Goede ligging om belangrijkste bezienswaardigheden te bezoeken. Ruime kamer.

verouderd en geen comfortabele bedden.

verouderd en geen comfortabele bedden. Vanaf boeking van 7 kamers kom je in aanmerking voor een groepskorting in het hotel maar aangezien we geboekt hebben via booking.com kwamen we daarvoor niet in aanmerking. Spijtige zaak.

Zeer aangenaam verblijf in mooie stad

Een zeer beperkte menukaart voor avond eten. Gelukkig veel restaurants op wandelafstand.

Nette en ruime kamers, zeer vriendelijk personeel, goede ligging van hotel aan grote markt van Ieper. Uitgebreid en lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Hopelijk voor het laatst verbleven hier...

De barjongen, een man was het niet, snapte er werkelijk niets van. Hij liet zijn gasten eerst betalen en schonk dan pas de drank. Bestellingen opnemen was niet zijn sterkste kant en hij had bij sommige drankjes geen idee wat hij aan het doen was. Hij maakte de glazen aan de schoon met de vaatdoek waar hij ook de bar mee poetste! Nadat hij hulp kreeg van een vrouwlijke collega ging het wat beter in de bar. ook zijn gedrag naar klanten toe was ronduit slecht. De prijzen die novotel vraagt voor de drank en voor het ontbijt zijn schrikbarend hoog.

Ondermaats - te duur betaald (125€/nacht zonder ontbijt)

- Hotel heeft geen eigen parking - Bij aankomst was men niet op de hoogte van het feit dat ik met 2 kinderen reisde (hoeveel ik al hun gegevens via de booking.com site had moeten ingeven) - Ik had een familiekamer gehuurd, en was in de veronderstelling 2 dubbele bedden op de kamer terug te vinden. Het 2de bed was helaas een schamele diva, die bovendien nog niet als bed was opgedekt (dat moest ik zelf nog doen) - Prijs van het ontbijt: 20€/volw = te duur - Hotelkamer was aan opfrissing toe ('vergeeld') - ik had in mijn boeking nochtans specifiek gevraagd naar een frisse, moderne (vernieuwde) kamer.

- Vriendelijke dames aan de receptie - Zeer goede ligging

Personeel vriendelijk na problemen met de kamer boeking was...

Kamer verouderd aan vernieuwing toe te klein voor 4 pers

Personeel vriendelijk na problemen met de kamer boeking was niet goed doorgegeven maar 2 pers doorgegeven ipv 2 2 kids

niet goed, het hotel is matig en de prijs/kwaliteit verhouding is negatief

de kamer bevond zich helemaal aan de achterkant van het hotel en was ontworpen voor een groep - het straalde niets uit - nochtans was de prijs in verhouding tot het aangeboden comfort zeer hoog - dit hotel heeft duidelijk zijn beste tijd gehad en heeft dringend nood aan opwaardering

het ontbijt was normaal - gericht op de Engelse toeristen en English breakfast

Waardeloos.

Bed en matras. Kon niets te drinken bestellen tot 17.uur.Prijs kwaliteit slecht 245 Euro voor 2 nachten zonder ontbijt. in het hotel kon je nergens een kopje koffie kopen.

Restaurants in de buurt.personeel was vriendelijk.

De locatie is super!

Onderbezetting personeel in de bar/ restaurant. Lang op drank wachten want stagiair mag niets alleen en ander personeelslid staat in voor zowel bar als restaurant.

De locatie is super!

Goed hotel met prima ligging nabij het centrum Ieper

Tegenvallen is een groot woord, maar het parkeren was lastig. Vrij parkeren max 3 uur met parkeerschijf betekende regelmatige onderbreking van activiteiten ( bijv. wandeling, museumbezoek, terrasbezoek in het centrum ) om parkeerschijf te verzetten.

de ligging van de accomodatie dicht bij het centrum

Zeer goed ontbijtbuffet.

Door de grote drukte in Ieper hebben we geen plaats gevonden in een van de restaurantjes in de buurt van de markt. Na een uurtje rondwandelen en zoeken hebben we besloten in het hotel te dineren. Spijtig genoeg was er om een of andere reden geen chef in de keuken die avond en moesten we kiezen uit een beperkte kaart (Soep of Tosti of pizza). Eén vrouw verantwoordelijk voor keuken én bediening deed enorm haar best, echt 'Chapeau', maar het liep toch een beetje in het honderd.

Zeer goed ontbijtbuffet. Zeer goede ligging, kort bij de markt en de Menenpoort.

veel keuze bij het ontbijt, vriendelijke bediening

kamer had een muffe geur door het vasttapijt en had en vuile indruk, afzuigsysteem maakte al veel lawaai vroeg in de morgen wat de nachtrust verstoorde. zelfde probleem op de kamers van de vrienden.

veel keuze bij het ontbijt, vriendelijke bediening

Aangenaam en zeker de moeite waard!
    • Standaard Driepersoonskamer

Het personeel was zeer behulpzaam en heel vriendelijk. Ontbijt was basic, maar zeker voldoende! De kamer was ook prima! Zeker een aanrader voor wie Ieper wil bezoeken. De locatie was ook geweldig! Op 2min van de Menenpoort en het Flanders Field Museum.

Wij kwamen voor de geschiedenis maar zouden zeker terug gaan alleen voor het hotel

Niks!!!

Zeer goed gelegen en super ontbijt alles was aanwezig lang geleden dat ik zo een perfect ontbijt gehad heb. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel top!!!

Aangenaam verblijf

Moeilijk instelbare kraan in douche. Eerste dag daarom douche niet kunnen gebruiken. Tegenvaller. Kleine badkamer. Kussen op bed veel te hard. Steile helling om in en uit parking te rijden.

Heerlijk, uitgebreid ontbijt. Ruime kamer en heel rustig. Airco. Apart toilet. Zeer goede matras. Goede privé parking en niet te duur. Vriendelijk personeel, klacht vlug verholpen.

Het hotel heeft een zeer centrale ligging

De badkamer is gedateerd, vooral moeilijk in bad te komen voor oudere mensen. Het bed was slecht en de kussens waren niet om op te liggen. De airco op de kamer werkte niet naar behoren.

Een fijn verblijf.

Ontbijtbuffet was in orde, maar nogal basic in vergelijking met andere Novotels. Prijs vond ik net iets te duur.

Hotel was goed gelegen, dichtbij Grote Markt. Kamers waren sober ingericht maar ruim. Goed bed en goede airco.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Zeer aangenaam personeel dat zorgde voor een prima ontvangst.

Het uitzicht liet wat te wensen over. Ik lag aan de achterkant van het hotel van had zicht op een muur.

Zeer aangenaam personeel dat zorgde voor een prima ontvangst. Het hotel ligt op een top locatie. Vlak in het centrum van Ieper dichtbij verschillende toeristische attracties. Ondanks de centrale ligging was het een rustige buurt zonder overlast. De kamer was zeer groot, met een ruime badkamer en apart toilet. Er was een groot ontbijtbuffet met keuze voor iedereen.

Rustig hotel, lekker ontbijt, accommodatie in orde.

We hadden geboekt voor half pension. We keken uit naar het buffet, maar door omstandigheden was er 's avonds geen buffet. De reden was dubbel: er waren 2 koks ziek volgens de ene bediende, er was een paasbrunch waaraan we niet konden deelnemen volgens een andere. De eerste avond stelde men een "arrangement"voor; dit was dik in orde. De volgende avond dienden we op verplaatsing te eten.

het ontbijt was dik in orde!

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Het ontbijt was heerlijk!

De matras op het bed was wel heel hard! Het toilet heeft een spaarlamp, waardoor het er steeds donker is. De indeling van de kamer is wat vreemd door de aanwezigheid van een zetel, die veel plaats inneemt (omvormbaar tot bed).Er blijft daardoor weinig ruimte over naast het bed.

Het ontbijt was heerlijk! De kamer volledig geluidsdicht! De matras is wel heel hard. Het hotel is heel centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Top, zeker een aanrader
    • Standaard Driepersoonskamer

We vroegen ons af waar de lakens waren voor 't extra bed, blijkbaar moest dit aangevraagd worden aan de receptie.

De kamers waren aangenaam groot, voldoende plaats om met 3 mensen te kunnen samenleven.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

vriendelijk personeel, propere kamers heerlijk ontbijt met...

wat storend geluid van de airco, bad is niet gemakkelijk om in te stappen

vriendelijk personeel, propere kamers heerlijk ontbijt met zeer uitgebreide keuze broodjes, charcuterie en kazen koffie en theefaciliteiten

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Zeer aangenaam, de kinderen waren ook erg onder de indruk van de mooie lobby en het restaurant.

Heerlijk ontbijt, bijzonder vriendelijk personeel. Superior kamer voor 2 volwassenen en 2 kinderen is toch nog wel krap. Gelukkig was het maar voor 1 nacht.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Aangenaam verblijf

Dat de prijs van het ontbijt niet inbegrepen was in de booking. Ontbijt tamelijk duur. Gelukkig konden we genieten van krokusactie!

De gunstige ligging is ideaal en ook de parking aan het hotel. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Perfect gelegen, ideaal voor citytrip

Lawaai ventilatie 's nachts - zelfs met ventilatie/airco uit bleef er veel lawaai (kamer 226) Kamer zeer warm (25gr) en niet af te koelen Er werd voorgesteld om van kamer te wisselen en wij hebben gekozen om daar niet op in te gaan vanwege praktische overwegingen. Opnieuw zeer positieve feedback naar het personeel!

Grote kamer (superior), perfect voor familie Ontbijt is zeer uitgebreid Zeer vriendelijk personeel aan receptie en in bar/restaurant Ideale ligging aan grote markt en vlakbij Menenpoort

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

zalig verblijf met kinderen en kleinkinderen in prachtige,memorabele stad

heel kindvriendelijk hotel,aan de bar ook een speelhoek voor de kindjes,zo hoorden ze er ook helemaal bij als we met de familie onze aperitief nuttigden;voor het diner 's avonds,dat heel lekker was, kregen we een grote tafel achteraan,veel ruimte en ook speelruimte; slaapkamers waren ruim en mooi en dat de kinderen mee op de kamer mochten en gratis ontbijt kregen,waren bijzonder aangename troeven; heel fijn personeel, bij aankomst een welkomdrankje en speelgoed voor de kindjes; ontbijt was heerlijk! het hotel ligt vlakbij de Meense poort en Ieperse bezienswaardigheden

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Goed hotel

Wij hebben al dikwijls in novotel gelogeerd . Het ontbijt was altijd super. Deze keer viel het wat tegen. Het was minder vers.

De kamers waren zo als altijd in orde. Het personeel is super vriendelijk.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

uitstekende ligging kort bij de grote markt. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar

Parking van het hotel was duur, kleine gezinskaart, zeker voor een langere periode, kleine makkementen in badkamer en geen stopcontacten aan het bed.

Lekker volledig ontbijt, welkomstdrank gekregen, vriendelijke ontvangst en heel behulpzaam, fantastische ligging.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Perfect gelegen!

Familiekamer is wel krap als je met 4 zijn. AC kan wat stiller.

Lokatie! Aparte wc. Familiekamer biedt 2 x eenpersoonsbed en 1X tweepersoonsbed Alles was hygiënisch en proper.

Prachtlocatie in een mooie stad ieper

Geen gratis parkeren😐

Nihil

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Spijtig geen garage VAN hotel, wordt dan duur voor 1 nacht

Zeer ruime kamer, toilet afzonderlijk

• Beoordeeld op: 9 september 2018

perfect om Ieper te bezoeken met zeker de "Last Post" heel dichtbij

de parking van het hotel was niet meer van het hotel en de betaling moest apart gebeuren

gemakkelijk uitgebreid voldoende keuze

Het feit dat we ook de hond konden meenemen.

Het feit dat we ook de hond konden meenemen. Plus de ligging.

De goede ligging

Te kleine perkeergarage, duur ook. Gelukkig waren er werken aan de gang en was alles gratis...

De goede ligging

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Handig gelegen goed hotel

Niet goedkoop

Goede locatie, ruine kamer, prima ontbijt

goed en aangenaam hotel

dat wij maar één nacht verbleven

Het ontbijt was uitstekend eveneens de netheid van het gebouw en de kamers