Beoordelingen over Novotel Leuven Centrum 4-sterren

Vuurkruisenlaan 4, 3000 Leuven, België

#12 van de 27 hotels in Leuven

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Precies goed en comfortabel!
    • Superior Vierpersoonskamer

De manier waarop het management en het personeel omging met een ongelukje met een bed in onze kamer. We kregen korting op de kamerprijs en ze namen onze klacht heel serieus. Er werd adequaat en prettig gereageerd. Verder is de ontbijtruimte mooi en ongedwongen, en de bedden comfortabel. Rustige kamers. Kundig en aardig personeel.

Prima hotel met goede ligging
    • Superior Vierpersoonskamer

We wilden 's avonds niet meer met de kinderen naar het centrum en hebben het diner in het hotel gebruikt, dat was kwalitatief niet erg bijzonder voor de prijs. Vriendelijk personeel, maar kreeg de indruk dat ze wat handen tekort kwamen. Hebben daardoor geen dessert meer genomen en geen drankjes kunnen bijbestellen. Dat is jammer (voor het hotel), ik zou een volgende keer toch in de stad gaan eten.

Wij verbleven met 2 volwassenen en 2 kinderen in 1 kamer. Dat was goed te doen, de kinderen hadden ieder een eigen fatsoenlijk bed. Aparte toilet. Ruime douche. Kamer vriendelijk geprijst. Het hotel is makkelijk bereikbaar, met mogelijkheid tot parkeren in een parkeergarage en op loopafstand van het centrum. Ontbijt was goed, genoeg te kiezen en voldoende ruimte. Vlot geholpen bij de receptie.

Wij hadden een ruime, comfortabele kamer, een badkamer met inloopdouche en appart toilet. Het ontbijt was lekker, met voldoende keuze. Het personeel was heel vriendelijk.

• Superior Vierpersoonskamer

De gasten voor ons kregen alle informatie, wij niets. Ook geen kaart van Leuven, geen uitleg over de lift, ontbijt etc. Beetje gek als je eerst een kwartier staat te wachten omdat er heel veel wordt verteld en vervolgens krijg je zelf helemaal geen informatie. De kaart van leuven kregen we wel toen we er om vroegen. In de lift moest je je kamerkaart gebruiken om naar boven te gaan, wisten we ook niet.

Heerlijk ontbijt, prima bedden

Heerlijk verblijf

Vrij hard bed

Goed ontbijt Vriendelijk personeel Prima kamers Schoon Parkeren onder hotel tegen €12 per dag Loopafstand van t centrum Lekkage in kamer werd goed opgelost met nieuwe kamer binnen een kwartier om 6 uur Sochtends

Heel prettig.
    • Superior Vierpersoonskamer

We hadden een bierproeverij inbegrepen. Dat viel wat tegen, drie soorten Leffe. Dat mag wel wat uitdagender, b.v. ook bier uit de lokale huisbrouwerij Domus erbij. Wel fijn dat je ook wat hapjes erbij krijgt.

Hotel heeft goede kamers; handig is dat de wc en douche apart zijn. De kamer is ruim, zodat er makkelijk een extra bed geplaatst kan worden. Het ontbijt is uitgebreid, zoals je dat kunt verwachten in een 4* hotel. Ligging is goed, net aan de noordrand van het centrum. Je kunt dit goed belopen.

Tegenvallend

4 persoonskamer was niet mogelijk, ter plaatse kamer bij moeten boeken. Ontbijt viel tegen, diverse dingen lagen al te lang. Veel problemen met de deurpasjes. Eerste kamer sloot het raam niet. Volgende kamer nog steeds hel gehorig. Personeel was stug.

De kwaliteit van het eten was erg goed.

• Superior Vierpersoonskamer

Kamer op etage 2. Deze etage rook niet fris. Vervelende geur! Ook de kamer sleutel werkte 5 keer niet! Werd niet verholpen!! De incheck balie was zaterdagavond door 1 persoon bemand. Was zeer traag. Kon ook niet meelopen om kamer te openen! Moesten maar “even”wachten. Tijdens zondagmorgen ontbijt zeer onvriendelijk verzocht om in zaal plaats te nemen die volledig bezet was. Moest zelf aan personeel laten zien dat er geen plaats was! Zeer ongastvrij!! Niet meer voor herhaling vatbaar. Leuven leuke stad maar dit maakte verblijf niet aangenaam!

Prima hotel op loopafstand (15 min.) van het centrum.
    • Superior Vierpersoonskamer

De airconditioning deed het niet goed waardoor het buitenraam constant open moest. Gezien de ligging vlak aan de weg hadden we daar wel iets last van.

Mooi hotel op goeie lokatie

Sommige zaken in de kamer waren niet 100% (loshangende handdoekhaakjes en haardroger in badkamer)

De mooie kamer was een grote troef alsook de gourmetbar met vriendelijk personeel en het uitgebreide ontbijt

Dichtbij het centrum.

Ongeïnteresseerd personeel bij de receptie, wachtrij van 20 minuten. De tweede persoon stond buiten te roken! Ongezellige eetzaal/bar. Veel te vol met stoelen en te smal langs het buffet. Roerei was koud, geen verse sinaasappelsap. Vieze mokken (lippenstift). Personeel onvriendelijk.

Dichtbij centrum, parkeer gelegenheid onder hotel.

Standaard hotel, niets speciaals.
    • Superior Vierpersoonskamer

Personeel aan de receptie hadden niet veel zin om uitleg te geven of een klein beetje extra moeite te doen.

Het personeel die de kamers proper maken waren behulpzaam en vriendelijk. Het bed voor onze dochter was niet opgemaakt. Binnen de 10min was dit in orde. En onmiddellijk ook extra handdoeken klaargelegd. Dicht bij het centrum van Leuven, ongeveer 10min wandelen met de kinderen.

Lekker ontbijt maar veel te kleine kamer.
    • Superior Vierpersoonskamer

De kamer was onaangenaam te klein voor 4 personen.

Ontbijt was lekker en uitgebreid. Hotel is 20 minuten lopen tot het centrum. Kamer was schoon maar erg klein voor een gezin van 4.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Middenklasse hotel in Leuven-Centrum

Zeer weinig Vlaamse TV-posten,kwaliteit eten roomservice zwak,geen gevulde mini-bar, Geen expresso-machine, Beetje sombere sfeer bij aankomst. Enkel regendouche,geen handmatige douche!

Goede ligging met parking,wel betalend. Moderne kamer. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Gezellig

Ontbijt was lekker alleen miste ik wat meer vlees keuze. Mag geen kaas, die was er in overvloed. Ook jammer dat er in het eetgedeelte vloerbedekking ligt, als je wat later met ontbijt bent, ligt er overal ontbijtresten op de vloer.

Mooie stad, Groot hotel,

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Zeker geen 4 sterren
    • Superior Vierpersoonskamer

Te duur voor wat het is. zeker geen 4 sterren. nauwelijks Nederlands gehoord, ik waande mij in het buitenland.

Ontbijt is zozo. Ook restaurant is maar zozo, traag en niet echt uitgesproken lekker.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Mooi hotel, ideaal gelegen voor bezoek aan Leuven

Parking had wat ruimer gemogen.

Heel mooie kamer. Ideale ligging: dichtbij het centrum maar zonder het nachtlawaai van de studentenstad, en snelle toegang tot hoofdwegen.

Geen aanrader
    • Superior Driepersoonskamer

Hoge prijs ontbijt. Geluidsisolatie ramen:Veel lawaai van straat. Geen warm water 's morgens. Verstaanbaarheid personeel receptie liet te wensen over

het personeel was uitermate vriendelijk en deed erg hun best...

Voor mijn gevoel had ik voor 2 personen ontbijt bijgeboekt maar er was voor 1 persoon doorgegeven dus we moesten bijbetalen. en de kaart van het restaurant vonden we zeer beperkt en veel te duur voor het geen ze aanboden.

het personeel was uitermate vriendelijk en deed erg hun best om oplossingen te zoeken

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Voor novotel een dikke tegenvaller.

Ligt tegenover bierbrouwerij dus dagen nacht lawaai van de brouwerij en auto’s. Ligt aan drukke weg dus ook veel lawaai. Hierdoor niet mogelijk om ‘ s nachts raam open te hebben. Er is geen airco dus bloedheet ‘s nachts. Geen oog dicht gedaan. Bij de receptie is maar 1 personeelslid werkzaam dus lange wachttijd tijdens checkout spitsuur. Zijn wel erg aardig. Dit in tegenstelling tot personeel in de bar de 1e avond. Zien ons zitten zeggen dat ze er zo aankomen. Lopen vervolgens nog 5 keer langs maar negeren ons. Na 15 minuten maar eens gevraagd of we nog iets kunnen bestellen. En dan kijkt de mannelijke medewerker je nog niet eens aan ook.

Ontbijt en parkeergarage

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Dochter vond het super, want huilde toen we terug naar huis gingen
    • Superior Vierpersoonskamer

Het eten in de foodcorner is niet oké prijs/kwaliteit. 12€ voor een kinderspaghetti is echt veel geld. En de ceasersalade bestond echt uit sla en daar is dan ook alles mee gezegd

Mooie en ruime kamers. Aangenaam personeel.

Leuk weekendje met vrienden.
    • Superior Vierpersoonskamer

We hebben s'avonds in het restaurant gegeten maar dat viel tegen. Eén gerecht was niet warm genoeg en hebben we terug gestuurd om op te warmen. prijs/kwaliteit viel echt tegen.

Ontvangst was heel vriendelijk. De kamer was ruim, proper, goede nachtrust gehad. We hebben enkel een overnachting geboekt zonder ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Veel te duur voor veel te weinig

Ontbijt uitgebreid, maar niet allemaal even lekker.....Koffieautomaat stuk, geen goed alternatief Schoonmaak (pas om 1700 uur!)nam tijdschriften mee, andermans bon van de hotelbar op onze rekening gezet!

Centraal gelegen, op loopafstand van het centrum.
    • Superior Vierpersoonskamer

's Nachts hoorde je het verkeer buiten goed.

Centraal gelegen, op loopafstand van het centrum. Kamer was prima, hotel zelf was prima. Goede service, prima ontbijt.

Goed verblijf ...
    • Superior Vierpersoonskamer

Hotel was heel warm. Liften systeem werkte niet, deden het vaak niet .. 4 persoons superieur kamer geboekt, was 2 persoonskamer met 2 extra bedden erin gepropt.

Het ontbijt was super!! Kamers netjes..hotel ligt 10/15 minuten tot het centrum. Voor de kids een leuke speelhoek met Xbox , computer etc.

In totaliteit oordelend positief verblijf van 2 nachten

Hadden kamer 202 waar we continue last hadden van bromtoon die steeds aan en uit was. Kwam vermoedelijk uit ruimte naast onze kamer. Was storend. We aten in hotel pizza die veel te hard was gebakken en ook niet zo lekker was.

Prima ontbijt. Mooie inrichting van de kamer.Fijn dat we in parkeergarage konden parkeren

Geriefelijke kamer, praktisch badkamertje met plaats om...

Uw handdoeken planten bomen bleek opnieuw een loze leuze: hoewel ze keurig opgehangen waren, werden ze toch vervangen. In de badkamer ontbreken aangepaste rekken om badhanddoeken fatsoenlijk te laten drogen - daarvoor breng ik trouwens altijd mijn eigen wasspelden mee. Bij het ontbijt miste ik ongesuikerde natuuryoghurt en de fruityoghurt was kleurloos, gewoon een aroma toegevoegd. De eerste dag was er wel een kom met ongesuikerde verse platte kaas, maar die was gauw uitgeput.

Geriefelijke kamer, praktisch badkamertje met plaats om toiletzakken op te bergen. Goede service bij het vrij complete ontbijtbuffet. Ondanks de drukte werd alles tijdig afgeruimd en bijgevuld. Ook lekkere broodsoorten naar ieders wens.

Slordig

Lift werkt niet altijd goed. Er wordt gevraagd creditcard te overhandigen. Stopcontact lag half los op de kamer. Lamp werkt niet. Slechts 1 badhanddoek aanwezig bij aankomst.

Goed ontbijt. Schone kamer.

Heel uitgebreid ontbijt
    • Superior Vierpersoonskamer

Door een volgens het hotel foute boeking van booking.com bij het hotel, was er geen bed voorzien voor de kinderen in onze familiekamer. Gevolg: zelf zetel mogen ombouwen tot bed en bed opmaken!

Heel uitgebreid ontbijt

Prima hotel op de rand van het centrum
    • Superior Vierpersoonskamer

Familiekamer was aan de kleine kant Airco koelt niet waardoor het ‘s nachts erg warm is in de kamer

Centrum op loopafstand Gezellige bar en prima in-huis restaurant Prijs-kwaliteit Parkeergelegenheid

• Superior Vierpersoonskamer

Niet schoon. Deuren en douchescherm en muren, hoeken vd toiletvloer moeten eens goed worden schoongemaakt. Daar is meer schoonmaak tijd voor nodig.

Vriendelijke en behulpzaam personeel. Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Tegenvallend.

Personeel meer opleiden om niet alleen met excuses te komen als er iets verkeerd gaat, maar ook met oplossingen ten komen. En het zeker niet het probleem van de klant maken. In restaurant mag de bediening vriendelijker. Geen chagrijnig gezicht.

Kamer is in orde. Goede bedden. Propere badkamer en aparte toilet..

Weekendje Leuven

Lang wachten bij inchecken. Toch wat verder van Centrum gelegen. Wij hadden tweepersoonskamer geboekt en ongevraagd was bank omgevormd in derde bed. Restaurant is in de hal van hotel, wat het niet erg gezellig maakt. Eten ook erg standaard.Gezien de prijs echter minor details.

Zeer vriendelijk personeel (hoewel soms niet in het Nederlands ?), prima bed en kamer. Leuke gadget in de vorm van een i-phone met stadswandelingen etc. op de kamer. Voor de liefhebber: tegenover Stella Artois.

Correct, toch verbetering mogelijk.

Onverwachte problemen met overgang naar winteruur, welke blijkbaar altijd bij die wisseling optreden. Zeer volle ontbijtruimte.

Lekker ontbijt. Comfortabele kamers.

Kamers prima kwaliteit, ontbijt is uitgebreid.

In een kamer was het toilet kapot waardoor we een andere kamer moesten nemen.

Kamers prima kwaliteit, ontbijt is uitgebreid. Mogelijkheden tot parkeren zijn beperkt maar voldoende.

Een aangenaam verblijf in het Novotel op loopafstand van het centrum van Leuven
    • Superior Vierpersoonskamer

De € 100, die men vooraf op de creditcard reserveerde ,riep wat ??? Op ik had het nog niet eerder zo mee gemaakt,de vooraf info liet wat te wensen over. Later bij het weg gaan informeerde de andere man van de receptie beter over hoe dit in zijn werk gaat.

Het personeel was uiterst vriendelijk en het ontbijt was oké.Ook de kamer was prima in orde.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

er was bij u gereserveerd een 4 persoons kamer.
    • Superior Vierpersoonskamer

er was bij u gereserveerd een 4 persoons kamer. Bij aankomst was er een 2 persoons bed. met een kale slaapbank. Bij klachten moesten wij bij booking com zijn. Na enig heen en weer gepraat is er uiteindelijk een bed opgemaakt op de slaapbank en een los 1 persoonsbed. waar wij uiteindelijk mij akkoord zijn gegaan het was inmiddels 10 uur s avonds. Een grote misser dus en vlg hun de fout van booking com daar er bij hun helemaal geen 4 persoons kamers waren.een grote misser dus van wie ??. Dus nooit meer b0eken bij booking com. met vr. gr dus een verpestte reis.

vergissingen bij afrekening ontgoochelen sterk...oplossing?
    • Superior Vierpersoonskamer

Afrekening was een totale ramp.We boekten een kamer in januari met ontbijt inclusief.Er werd ons toch ontbijt aangerekend. Bij aankomst moest er € 50 provisie extra via visa??staat genoteerd op de rekening v/d visa- waarschijnlijk een vergissing die niet begrepen wordt... kost ons € 90,00 teveel!!

Wegens het huwelijksfeest van onze dochter op wandelafstand, prima gelegen.

Supervriendelijk onthaal in een mooie centraal gelegen locatie

Eigenlijk niets.

Supergoed onthaal. We waren met een groep (16 fietsers). Alles was klaar bij het inchecken (wel op voorhand kamerindeling moeten doorgeven).

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Kamer naar Novotel norm, parking ondergronds.

Restaurant is na al die jaren nog altijd niet op niveau, bijv. de pizzabodem was niet te snijden, ook service valt tegen, bij ontbijt overigens veel vuil op/in tapijt in de zaal. De bar/resto vind ik ondermaats.

Kamer naar Novotel norm, parking ondergronds.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Na een eerste poging tot check-in (2u later dan het...

Na een eerste poging tot check-in (2u later dan het vooropgestelde tijdstip) bleek mijn kamer nog niet klaar. Gezien ik niet in de mogelijkheid was te wachten, werd me verzekerd dat mijn bagage reeds naar de kamer zou gebracht worden zodat ik bij terugkomst onmiddellijk kon gaan slapen. Na het trouwfeest, waarvoor ik de kamer boekte, bleek echter niet alleen mijn bagage nog niet op de kamer te zijn maar was het kamernummer ook veranderd én bleek mijn reservatie nergens meer terug te vinden. De nachtreceptionist was niet te happig om re helpen. Zo kreeg ik geen uitleg over het gebruik van de lift, werkten de toegangskaarten niet en bleek elke extra vraag teveel. U kan zich voorstellen dat dit niet is hoe ik de avond wou afsluiten. Helemaal niet omdat ik de situatie had uitgelegd aan de receptionist in de namiddag. S morgens was men zeer vriendelijk maar was ik helaas nog niet helemaal gekalmeerd. Het is een verzorgd hotel met uitstekende kamers. De communicatie tussen de verschillende shiften kan echter beter en dat verpeste de ervaring hier.

Zie boven!
    • Superior Driepersoonskamer

Zie boven! En laat geen files ontstaan aan de balie!

Ontbijt was goed en uitgebreid! De kamer was voor drie volwassenen absoluut te klein! Tip: laat het personeel ook onder de bedden stofzuigen! We vonden een pleister en een beker onder het bed! En last ook de toiletten controleren ! Bij ons was de kleine knop stuk en bij het doorspoelen bleef het water doorlopen!

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Leuven hartstikke mooie stad. Novotel ligt best wel even stappen om naar het Stadhuis te komen

Dat een 4 sterrenhotel als Novotel alleen kamers had met een dubbelbed en een bedbank (hetgeen uiteraard minder slaapt). In vele andere hotels ook Novotel is er altijd een mogelijkheid om een kamer te krijgen met 2 aparte opgemaakte bedden die je tegen elkaar aanschuiven. Aparte WC is prima, maar er was geen wastafeltje om je handen te wassen en ook geen WC borstel. Ik vond het meer een mannenhotel/zakenhotel.

Kamer was modern en netjes.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Positief maar toch voor verbetering vatbaar

Het ontbijt viel mij tegen: weinig zuivel, geen boter te bespeuren, geen vers gesneden fruit wel uit blik. Het kan voor deze klasse van hotels een stuk beter.

Zeer goed bed: degelijke matras en goed hoofdkussen. De kamer was net.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Prima hotel op een goede locatie, ietwat te hoog geprijsd ivm het festivalweekend.

In onze kamer was een hinderlijke onafgebroken hoge pieptoon te horen. Een oplaadpunt voor elektrische auto's in de garage zou een groot pluspunt zijn.

De locatie vlakbij het station was voor ons perfect, we waren binnen enkele minuten bij de pendelbussen naar Rock Werchter

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Dure 2 persoonskamer verhuurd als 3 persoons
    • Superior Driepersoonskamer

3 persoonskamer was eigenlijk een 2 persoonskamer, behalve qua prijs. Slaapbank voor derde persoon was niet opgemaakt en toen we dit meldden werd hij maar deels opgemaakt (geen kussen?). Moest specifiek ook een derde handdoek vragen en verder was er ook van alles 2 (plastic bekers, shampoo, etc). Ik voelde me hierdoor totaal niet welkom en het was duur zeker zonder ontbijt. 220 euro voor een 2 persoonskamer voor 1 nacht. Ontbijt extra voor 20 euro pp. 12,50 voor parkeren. Bijna nog 50 euro extra betaald omdat de receptionist niet had opgeschreven dat we 50 euro borg hadden betaald. Ook erg weinig parkeerplek (je kon ook niet reserveren). Bij het uit willen rijden was onze (correct geparkeerde!) auto geblokt door de auto's van twee medewerkers. Gelukkig werd dit wel snel opgelost.

Kamer was groot en schoon. Locatie was prettig, dichtbij het station.

zeker voor herhaling vatbaar! Méér moest dat niet zijn. Top!
    • Superior Vierpersoonskamer

wat meer drank en drankkeuze in het koelkastje

ruime kamers, genoeg ruimte voor bagage, WC en badkamer gescheiden = top!, uitgebreid en ruime keuze aan het ontbijt en supperlekker ook!

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

goed voor 1 nacht loopafstand van het gezellige centrum
    • Superior Vierpersoonskamer

de prijs ontbijt ruimte ligging van de kamer deze lag tegenover jupiler/stella Artois brouwerij niet plezierig met raam open (geluid/reuk)

het ontbijt was goed alleen leek de ruimte op een kantine

Goede locatie maar vrij prijzig voor wat je krijgt
    • Superior Vierpersoonskamer

We hadden zogenaamd een 4 persoons superior kamer, maar dat was niet superior en zeker niet vierpersoons. Benaming standaard tweepersoons had volstaan. Prijs-kwaliteit hierdoor niet in balans. Kamer had 'airco' maar het was niet koel te krijgen bij temperatuur 25 graden buiten. Niet erg sfeervol. Ontbijt eeg prijzig, daarom niet genomen, maar in eerste instantie wel op de rekening gezet.

Locatie is super. Ook goed geisoleerd van geluid buiten. Je krijgt n voucher voor n drankje in de bar als je de kamer niet laat schoonmaken. Ludieke actie.

de automaat om ticket in te steken staat op een grote...
    • Superior Vierpersoonskamer

de automaat om ticket in te steken staat op een grote helling bij het verlaten van garage zodat het moeilijk is om wagen tot stilstand te brengen.Waarom is deze automaat niet geplaatst voor de helling ?

Wij konden niet inchecken om 4 uur omdat er nog geen kamers...
    • Superior Vierpersoonskamer

Wij konden niet inchecken om 4 uur omdat er nog geen kamers schoon waren. Wij zijn toen Leuven in gegaan om te shoppen en te eten. Toen wij terug kwamen vertelde de meneer bij de receptie dat er geen kamers meer vrij waren en dat we naar een anders hotel moesten. Na veel overleg konden we uit eindelijk wel in een kamer maar is was geen fijn begin van een heerlijk weekend weg natuurlijk.

Novotel Leuven

De service is over het algemeen van een heel beroerd job-studenten-niveau. Ik ben vaker bij het Novotel-Leuven geweest, maar deze keer krijgt klantvriendelijkheid en klantgerichtheid een dikke nul. Dat begint al bij binnenkomst als de baliemedewerker je slechts met 'H'llo' begroet en je dan vervolgens aanstaart, in plaats van 'Goedemiddag, welkom. Wat kan ik voor u doen?' o.i.d. Tijdens het ontbijt (E 20; helemaal niet zo bijzonder en daarom véél te duur) wordt er helaas geen service verleend. Er sjokt maar een servicemedewerkster rond, met een sjagrijnige ponum. Op 4 juni 2017 zitten er om 07:00 u. al zo'n 60 Engelse toeristen aan het ontbijt en is de chaos compleet. Tafeltjes worden niet tussendoor bij-geruimd, dus het gebruikte servies stapelt zich op. Klachten worden afgedaan met een opmerking in de trant van 'Dan moet je niet bij mij zijn'. Tijdens het uitcheck-spitsuur staat er maar 1 persoon achter de balie in een steeds langer wordende rij. Bij vertrek op 5 juni 2017 blijkt het rolluik voor de ingang naar de kelderparking opeens gesloten te zijn. Daar staan wij dan met de koffers. Dus weer naar boven en weer aansluiten in de rij. Medewerker Peter legt bête uit dat wij dan de trappen naar beneden moeten nemen (met alle bagage!) om in de kelderparking te komen en dat het rolluik dan automatisch opengaat bij het uitrijden. Zou fijn geweest zijn als hij dit van tevoren heeft uitgelegd bij het betalen van de parkeerticket. Al met al behoorlijk teleurgesteld in de 'service' en 'gastvrijheid' van dit hotel; die is ab-so-luut niet van een 4-sterrenniveau. Boos weg en kom hier voorlopig niet terug.

De kamers zijn prima, wel zakelijk/basic, maar verder niets op aan te merken. Toiletpapier is echter wel van 1-sterren kwaliteit.

Rustig gelegen en toch vlug in centrum!

parking is klein tov het aantal kamers waardoor de parking vol was. Geen gebruik kunnen maken van de parking.

het ontbijt was lekker, een gevarieerde keuze van brood, beleg, toespijs. de kamer en badkamer waren heel net.

Propere ruime kamer, zéér gevarieerd ontbijt, op...

Niet alle personeel sprak Nederlands, beetje chaotisch en ongeorganiseerd in de ontbijtruimte.

Propere ruime kamer, zéér gevarieerd ontbijt, op wandelafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Comfortabele kamer en badkamer.

Details, maar toch jammer. In de dekbedovertrek zaten zichtbare gaatjes. De brochure met info over bar en restaurant was erg beduimeld en echt wel aan vervanging toe. In de ontbijtruimte toonde de vloer de sporen van onze voorgangers. Het was er die ochtend wel erg druk, dus dat was misschien niet te vermijden.

Comfortabele kamer en badkamer. Lekker en uitgebreid ontbijtbuffet dat goed aangevuld werd. Ideaal gelegen om met de wagen of de trein naar Leuven te reizen.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

behoorlijke tegenvaller voor sommigen.

Onze boeking via booking.com was niet verwerkt. We kwamen met 12 mensen voor een groepsbijeenkomst in het weekend. We zouden de zaterdag gezamenlijk naar een beurs gaan en zondags gezamenlijk ontbijten in het hotel. Omdat de boeking niet geregeld was moesten we opsplitsen in twee verschillende hotels. Novotel had nog maar 2 kamers voor 3 personen. De overige 6 personen moesten elders nog 3 x 2 persoonkamers overnachten. We waren met 6 stellen van 2 personen en hadden 6 stuks 2 persoonskamers gereserveerd via Booking.com. Nu verbleven we in 2 verschillende hotels en enkele moesten nog bij andere op de kamer slapen. Geen geweldige ervaring met booking.com,...erg jammer.

Heerlijk hotel met goed personeel.
    • Superior Vierpersoonskamer

In de nacht was het redelijk warm in de kamer. Er rijdt veel verkeer langs, dus een raam openzetten zorgde voor geluid van het verkeer.

Het is een goed hotel. Alles is goed geregeld, de faciliteiten zijn goed en het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Leuven bezoeken ... Novotel boeken !

Mooie stille kamer met alle verwachtingen. Badkamer meer dan behoorlijk. Het toilet was apart op de kamer wat een pluspunt is. Het ontbijt was heerlijk met voldoende keuze ( top ). Winkels waren op slechts enkele minuten wandelen evenals het openbaar vervoer trein en bus. Er is parking aan het hotel maar dit kost je 12.5 eur, wat op zich nog niet duur is.

Fijn verblijf
    • Superior Vierpersoonskamer

Bij het ontbijt hebben we even moeten zoeken naar een tafeltje. We wisten dat we in de "spitstijd" gingen ontbijten, maar dat het zo druk zou zijn, hadden we niet helemaal verwacht. Het ontbijt zelf liet ons dat snel vergeten: uitgebreid en voor ieder wat wils!

Zoals het hoort: goede bedden, nette, schone kamer en een goed ontbijt. Uiterst hartelijke ontvangst aan de receptie.

Ontzettend fijn verblijf
    • Superior Vierpersoonskamer

Sommige televisiezenders waren niet goed te ontvangen maar was ook niet een heel groot probleem aangezien we de hele dag buiten waren

Goed verzorgd ontbijt met veel keuze. We reisden met onze tweeling van 12 en hadden een familie kamer. De kamers zijn stil en ook fijn dat de toilet apart is van de badkamer.het hotel is vlakbij een station dus we zijn ook nog een dagje naar Brussel gegaan.

Geen enkel respect voor de klant.
    • Superior Driepersoonskamer

Het hotel was via Booking.com geboekt 3 weken vooraf, betaling bevestigd. Toen we aankwamen na een zware werkdag op de beurs bleek onze kamer doorgegeven. Aan iemand met een Accor Vipkaart? Het alternatief voorstel was een kamer in Brussel, dus vlak bij mijn thuis... Uiteindelijk kregen we een kamer in een Ibis langs de autosnelweg.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

verblijf twee nachten in Novotel Leuven

Tweepersoons bed was doorgelegen waardoor ik schuin in bed lag. Ontbijt was eerste dag fantastisch maar helaas viel het de tweede dag erg tegen. Om 9 uur was het meeste op en er werd niets spontaan bijgevuld. Ontbijt is blijkbaar niet op veel personen berekend. Moest bij aankomst €50 borg betalen. Nog nooit bij ander hotel meegemaakt.

Prima kamer met koffie/thee mogelijkheid

Goed ontbijt, nette kamer

Beperkte parkeergelegenheid in de eigen parkeerplaats. Met enige geluk naast het hotel kunnen parkeren op een openbare parkeerplaats.

Goed ontbijt, nette kamer

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

prima tijd

de koffie aan het ontbijt was niet zo lekker. Verder prima uitgebreid ontbijt. Met soms wat onlogische plek van sommige items van het ontbijt.

Prima kamer en locatie

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Hotel was dichtbij het station en stad

Zeer warm op de kamer , er kon geen raam open wegens fabriek aan de overkant geluidshinder. Ik gebruik geen airco niet gezond. Citytax nog moeten betalen op drank minibar. Stuk van het eet service glaasje waar vinigraite in zat. Ober kon geen Vlaams alleen Frans of Engels . Bij het weggaan nooit gevraagd of we er van hebben genoten ... In de gangen een bevangen gevoel

Hotel was dichtbij het station en stad In de lift is het werken met je persoonlijke kaart er kan niemand mee glippen dit geeft een veilig gevoel.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

De kamer was stoffig, bed was veels te klein twijfelaar in...
    • Superior Vierpersoonskamer

De kamer was stoffig, bed was veels te klein twijfelaar in plaats van een kingzise bed. We hadden een superior kamer geboekt en kregen bij aankomst een standaard twee persoons kamer met een eenpersoons bed in een hoek, en we waren met ze drieen dus erg krap. Ken het verschil wel.Niet goed geslapen. Nooit meer een Novotel hotel.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Mooi hotel, op 10 minuten lopen van het station en 15 minuten lopen naar het centrum.

Van het ontbijt hebben we geen gebruik gemaakt. We zijn in de stad gaan ontbijten wat goedkoper is en ook erg lekker. De kamers waren uitstekend, vooral de regendouche was heerlijk. Alleen het bad is voor mensen die moeilijk ter been zijn wel een probleem vrees ik. De bar is lekker om na te borrelen als je uit de stad komt wandelen. De verbrande calorieën kunnen dan gelijk weer aangevuld worden met een biertje en een lekkere cocktail. De wandeling naar het centrum is fijn als het droog is maar als het slecht weer is dan is dat niet echt comfortabel. Voordeel van de locatie van het hotel is dat het lekker rustig is en je geen herrie hebt van de reuring in het centrum. Al met al een heerlijk verblijf gehad in Novotel Leuven.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Zeer aangename overnachting
    • Superior Vierpersoonskamer

Klein minpuntje : 's morgens onaangekondigd om 07h45 gewekt door opengaande kamerdeur, die wel direct terug werd dichtgedaan. Incident bij uitchecken gemeld aan receptie, die zaak heel au sérieux heeft genomen én bovendien een kleine commerciële geste heeft gedaan in de vorm v/h niet aanrekenen v/e fles water.

Perfecte kamer, perfect ontbijt!

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk, zowel aan...

Geen extra voorzieningen

Het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk, zowel aan de receptie als in de bar. Ontbijt was heerlijk en voor een goede prijs.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Goed gelegen hotel
    • Superior Vierpersoonskamer

We hadden voor het eerst iemand achter de balie die slecht gezind was. Het ontbijt was in kwaliteit gezakt.

Vrij goed gelegen hotel en prijs-kwaliteit in orde

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Heerlijk verblijf in een prachtige , vriendelijke stad en natuurlijk een prima hotel .

Weinig parkeergelegenheid bij het hotel, maar gelukkig op 5 min. loopafstand grote parkeerplaats bij het station. Wij vonden het ontbijt te duur, ( 20 euro per pers.) en zijn in een broodjeszaak in het centrum gaan ontbijten, waren met twee , plus koffie 12 euro kwijt

Lekker dicht bij station en centrum

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Toptijd gehad!

- Prijs voor de kamer had nog iets lager gekund. Vrij hoog bedrag voor comfortabele, maar vrij standaard kamer.

- Geweldig ontbijtbuffet, zeer uitgebreid. - Elke dag gebruik gemaakt van het sportzaaltje op de 1e verdieping. - Fijne Hamman sauna. - Vriendelijk, behulpzaam personeel. Begripvol toen we vroegen iets later te kunnen uitchecken.

Schone moderne kamer.
    • Superior Vierpersoonskamer

Helaas wat minder vriendelijke man achter de bar. Duur restaurant/bar als je dan toch dicht bij een gezellig centrum zit ...

Schone moderne kamer. Nette badkamer en toilet. Dichtbij centrum. Vriendelijke receptie.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Zalig verblijf

Wat lawaai van vrachtwagens bij brouwerij maar viel ook best mee.

Heerlijk ontbijt met heel veel keuze, superzacht bed en luxueuze badkamer. Wc in apparte ruimte is pluspunt.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Heerlijk ontbijt en fijne kamers

Dat één kamer erg naar rook stonk en met vlekken op de grond, maar nadat we dit gemeld hadden bin de receptie kregen we gelijk den nieuwe kamer. Dit was prima!

Heerlijk ontbijt en fijne kamers