Beoordelingen over Novotel Mechelen Centrum 4-sterren

Van Beethovenstraat 1, 2800 Mechelen, België

#13 van de 29 hotels in Mechelen

Ideaal hotel voor een bezoek aan Mechelen.

Wij vroegen de receptioniste waar de Dossinkazerne lag, ... ze kon niet antwoorden want ze had er nog nooit van gehoord. Dat kan toch niet! De andere receptioniste heeft ons dan wel geholpen.

Vriendelijk onthaal, comfortabele kamer, uitgebreid ontbijt, perfect gelegen in het hart van de stad.

Toplocatie, heel kort bij het centrum.

De bar was gesloten om 00:30u ;-)

Locatie was top, wij waren bezoekers van Maanrock. Ruime kamers, aanbod in het restaurant is beperkt maar wel van heel goede kwaliteit. Ontbijt was meer dan voldoende en heel lekker!

Top hotel - stop lokatie.

Geen opmerkingen.

Top hotel op een zeer goede lokatie - veel restaurants in de buurt en personeel is zeer vriendelijk. We kunnen dit hotel iedereen aanbevelen en zelf gaan we bijna elke tweede weekend, 1 of twee nachten naar dit hotel.

Zeer verzorgd hotel op een toplocatie
    • Deluxe Driepersoonskamer

Badkamer aan de kleine kant, weinig ruimte om spulletjes neer te leggen.

Verzorgd hotel, plezierige ontvangst, keurige kamer, ruime keuze bij het ontbijtbuffet en een uitstekende locatie (alleen wel circa 20 minuten lopen vanaf het treinstation). Zeer attent personeel: er werd snel geacteerd toen bleek dat één van de paspoorten nog in het kluisje lag.

Het Novotel in Mechelen: een echte aanrader voor uw verblijf in een geweldige stad.

Er viel ons niets tegen. De ontvangst was geweldig, heel behulpzaam personeel. De kamer was 100 procent wat we ervan verwachtte. Het ontbijt was heerlijk, zeer uitgebreid, de ontbijtruimte was goed, we hadden een geweldig uitzicht. Kortom: een echte aanrader.

Het personeel: behulpzaam, zeer vriendelijk, spontaan.

Kamer werd 2de dag niet gekuist!

Kamer werd 2de dag niet gekuist!!! Ook geen handdoeken,....aangevuld ! Hebben dit gemeld maar werd niets aan gedaan ! Wij zouden toch graag een compensatie krijgen hiervoor...hebben dit nog nooit meegemaakt! Taxi’s die samenwerken met hotel houden zich niet aan afgesproken tarief...hotel laat dit blindelings gebeuren!!!

Uitstekend verblijf. Niks op aan te merken.

Wij zijn hier verbleven in verband met Rock Werchter. Aanzienlijk luxer en prijziger dan bivakkeren in een tentje op het terrein, maar dat was een bewuste keuze. Personeel receptie was tikkeltje afstandelijk, maar niet vervelend. In elk geval behulpzaam ook, dat was prima. Zou het zo nog een keer boeken voor een dagje Mechelen bijvoorbeeld. Ideale locatie daarvoor.

Prima hotel in centrum van Mechelen

Als je met de auto bent: het hotel heeft helaas geen deal met de (prima) openbare parking onder het hotel. Begroot 18 euro per nacht bovenop de prijs.

Prima lokatie; wij vonden het matras super lekker.

Wij gaan volgende keer terug :)

geen opmerking, we hebben alleen van de kamer en het ontbijt gebruik gemaakt

De kamers met alles op en aan en zeer proper! Het ontbijt dik in orde! Parking naast het hotel, super!

heel goede ligging, goed hotel.

ontbijtruimte was rommelig - veel vuile gebruikte tafels, 1 persoon om afteruimen was te weinig. Ontbijt zelf ruime keuze en goed.

heel goede ligging voor een citytrip - mooie rustige kamer - goed ontbijt - veel te doen rond hotel.

een aanrader,dat is zeker.
    • Deluxe Driepersoonskamer

Parking is duur,en zonder discount vanwege het hotel. Het personeel bij het ontbijt zou wat sneller kunnen bijvullen als iets op is,en sneller afruimen. Nette tafels toont mooier dan met opeengestapelde borden.

Een heel fijn verblijf, prachtige locatie!
    • Deluxe Driepersoonskamer

De ontbijtruimte is niet echt aangepast aan het aantal gasten. Het was aanschuiven voor een tafeltje en in de rij staan voor een kop koffie.

De ligging van het hotel is subliem. De kamer was ruim en zeer comfortabel en netjes. Het ontbijt uitgebreid.

Uitstekend hotel

Een uitstekend ontbijtbuffet, ruime kamers en proper, het was maar voor een nachtje, maar zou er gerust langer kunnen verblijven! Het was ook dicht bij het centrum en waar we moesten optreden was recht over het hotel dus ideaal 👍

Mooi hotel, jong gezellige personeel, perfect gelee

Ontbijt was goed !! Te veel om alles te proeven, ik vind 20 euro wat veel maar alles is er. Kamer was mooi, goede boxspring die lang genoeg was en heerlijk lag. Mooie badkamer met douche en ligbad en verrassende wastafel 😃

Hotel goed, ontbijt minder.

Ontbijt. Vorig jaar kregen we voor Kom op tegen kanker een gratis ontbijt dit jaar niet. Maakt een groot verschil in mijne portemonnee. Dit jaar waren de eitjes en het spek koud. Niet smakelijk. Wij hebben jullie hotel 2 jaar na mekaar genomen maar nu overwegen om volgend jaar een ander hotel te nemen.

De ligging en personeel en de kamers.

er was geen ontbijt !
    • Executive Driepersoonskamer

er was geen ontbijt ! we moesten registreren om 06.30 om te fietsen voor kom op tegen kanker en ontbijtzaal ging maar open om 06.30 h op die manier dienen wij volgend jaar ander hotel te zoeken want ontbijten voor het fietsen is essentieel de jaren voordien was er wel ontbijt

De ligging is heel goed.

De airco werkte niet goed. De badkamer is niet groot. Bij het ontbijt was er wel geen stokbrood voorzien, wel veel koffiekoeken.

De ligging is heel goed. Het ontbijt is algemeen goed en de kamers zijn van alles voorzien, badkamer met douche en bad.

Super!

Wij vonden zelf het bed en de kussens een beetje hard maar dat is denk ik heel persoonlijk. Iedereen heeft een eigen voorkeur qua hardheid.

De locatie is super!! Super netjes hotel en erg vriendelijk personeel! Ontbijt was ook erg uitgebreid.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Top weekend

Niet mogelijk om een parkeerplaats te reserveren in (bijvoorbeeld) de parkeer garage.

Alles zoals we dat ons voorgesteld hadden. Eten, kamers, personeel en locatie dik in orde!

Mooi midden in het centrum, parkeergarage naast hotel

Het hotel heeft een moderne nette uitstraling, kamers netjes en schoon. Het hotel ligt midden in het centrum van Mechelen en de parkeergarage ligt direct naast/onder het hotel.

Uitstekend, voor herhaling vatbaar.

We hebben geen ontbijt genomen waardoor we over dit niets kunnen zeggen. Onze kamer daarentegen was uitstekend. Het was een redelijke ruime kamer met een zithoek, waardoor als het slecht weer is buiten en dat was het, je toch wat kan ontspannen en genieten van je kamer. De pizza was uitstekend!

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Gewoon goed.

De organisatie bij de in-checking verliep niet vlot. Tot drie keer toe van kamer moeten veranderen omdat er onvoldoende of geen kinderbedden werden opgemaakt. Dit verliep nogal onprofessioneel.

Heel uitgebreid en verzorgd ontbijt. Ook de hamburgers 's avonds zijn een must!

Prima plek

De koffie voor de waterkoker op de kamer had wat royaler gemogen, en glazen of kopjes om uit te drinken zou fijn zijn. Kartonnen bekers drinken niet lekker en is wat armoedig.

Fijne bedden. Kleine, maar praktische kamer

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Goed en rustig hotel, met zeer smalle bedden.

Bed was niet breed genoeg. Te smal voor twee personen (1.60 meter). Mijn partner heeft op de extra zetel geslapen. Hebben dit meegedeeld aan het personeel van het hotel.

We hadden een heel rustige kamer. Uitzicht van de kamer gaf uit op een zijstraat met hoge gebouwen. Ontbijt was prijzig. 20 euro per persoon.

Jammer van ontbijt, was écht een domper op verblijf.

Het ontbijt was beneden alle peil. 10.30 h amper brood, buffetten leeg (2 worstjes !)/uitgedroogd, pannenkoeken koud/keihard, eetzaal vuil, niemand te zien gedurende 15 min. Slechtste ontbijt ooit in hotel. Receptie heeft kosten wel gewaived, bedankt.

Kamers zijn ruim, mooi en goed verzorgd. Locatie ook zeer fijn in midden stad, maar wel straatlawaai (slapen met venster open)

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Zeer goed hotel, maar kleine enerverende dingen.....
    • Executive Tweepersoonskamer

Meer dan een uur rondgereden om via enkelrichtingstraten aan de parking onder het hotel te komen. Te kleine badkamer en moeilijk toegankelijk door bed te dicht tegen badkamer

Vriendelijk personeel, goed bed, ruime kamer

Fijne accomodatie

In onze kamer stond een 1 persoons bed uitgeklapt, zonde van de ruimte.

Heerlijke badkamer en een fijne locatie. Op de kamer is ook een tv met Nederlandse zenders.

Het ontbijt was heerlijk.

Parking in de buurt is tamelijk prijzig. Maar dit wist ik vooraf. Dis niet echt een onverwachte tegenvaller.

Het ontbijt was heerlijk. Hier had mijn oudste dochter het meeste naar uit gekeken. En de verwachting werd zeer zeker ingelost.

De kamers waren ruim en een groot bed.

De kussens waren aan de harde kant. Het spek bij de eieren was hard en dus niet lekker

De kamers waren ruim en een groot bed. Lekker ontbijt. Vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Had beter gekund
    • Deluxe Driepersoonskamer

Het ontbijt was magertjes... vers fruit was amper op te merken, veel blikfruit. Yoghurten leken uit potten te komen. Koffie was niet lekker van smaak. Ontvangst aan de receptie was zeer omslachtig en afstandelijk en koeltjes...

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Goed hotel, maar het klimaat in de kamer moet beter.

Klimaat in de kamer slecht. Veel te warm en droog, en dit was ondanks een thermostaat in de kamer slecht te regelen.

De kamers waren netjes, ruim en schoon. Ligging hotel prima.

Spijtig dat we dit hotel hebben gekozen! Wat rustgevend had moeten zijn, is vermoeiend geworden!

Het verlijf was slecht. Ontbijt tot 11u. Wij kwamen om 10u aan en het was gewoon op. Een droge sponzige pistolet hadden we nog. Daarvoor betaal je dan 19 eur per persoon. Uiteindelijk werd maar 1 ontbijt aangerekend na onze klacht. Er werd niets voorgesteld omtrent de bezienswaardigheden. De ligging is prachtig doch parking is helemaal niet voorzien. De kamer was slecht. Met de vragen die we tijdens het boeken gesteld hebben werd geen rekening gehouden, zelfs niet met de zaken die telefonisch werden bevestigd. Het bed stond los en niet recht. Het helde af waardoor de nachtrust niet goed was. De vloer van de kamer helde zelfs af! Kortom een kamer om te sluiten en dringend te renoveren! Spijtig dat we hiervoor zoveel hebben betaald!

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Vriendelijk personeel, zeer ruim en lekker ontbijtbuffet, ruime en verzorgde kamers. Een aanrader!

De 18 euro die we moesten betalen om onze auto ondergronds te parkeren. Niet bepaald een mooi zicht vanuit de kamer. Maar verder geen negatieve punten op te noemen. Mochten ze nog gratis parking kunnen aanbieden aan hotelgasten is dit hotel een absolute topper!

Superontbijt, ruime en zeer verzorgde kamer, zeer kindvriendelijk. Over het algemeen was het personeel uitermate vriendelijk. Het verse fruitsap bij het ontbijt was de kers op de taart bij het grote en verzorgde ontbijtbuffet.

We boekten een overnachting met ontbijt en dat hebben we ook op een zeer aangename manier gehad.

Matrassen waren al flink doorgezakt, niet aangenaam om in te slapen. Er waren bedden tekort op de kamer (voor de kinderen) maar dit werd direct rechtgetrokken. Het is leuker als het parkeerticket (en de toeristentaks) alvast in de prijs van het hotel vervat zitten.

Ontbijt was dik in orde. Personeel was zeer behulpzaam. rustige nacht (geen lawaaierige buurt of geluiden uit andere kamers)

een goed vakantie gevoel en komen zeker terug

er was niks dat mij stoorde wij waren met de dochter te vreden over de kamers en de ligging

het ontbijt heerlijk kamers kraak net en erg ruim een tevreden klant alles was er aanwezig

Ideaal voor bezoek aan Mechelen

Persoonlijk vind ik 20 € voor een overigens lekker ontbijt wel wat veel. Parkeren in de buurt moeilijk, ook ondergrondse parking bijna geen plaats meer (waarschijnlijk wegens markt die dag)

Midden in het centrum van Mechelen Mooie grote propere kamer, met goed bed Vriendelijke ontvangst Gratis flesje water op de kamer

De communicatie aan de receptie is afstandelijk en geeft...

De communicatie aan de receptie is afstandelijk en geeft antwoorden waardoor je het gevoel krijgt te worden afgescheept. Hoewel we om 14.00u hadden moeten kunnen inchecken was dat pas om 15.15u het geval.

Een aangenaam weekend in een mooie en levendige stad.

We hadden geen klachten

Modern, mooi ingericht hotel Vriendelijk en correct onthaal Uitstekende centrale ligging Geen geluidsoverdracht in de kamer, noch van buiten, noch van binnen het hotel

Tevreden. Dicht bij centrum. Makkelijk per trein .

het restaurant voor een diner kon beter. Maar in de stad voldoende restaurants.

ontbijt was prima. Erg gevarieerd. Tijdens drukte in ontbijtzaal mochten we in het restaurant ontbijten

Kan beter.

Blijkbaar moet je op voorhand (bij je reservatie) doorgeven als je soyaproducten wenst bij het ontbijt. Dit kreeg ik, op niet al te vriendelijke toon, te horen toen ik er 's morgens naar vroeg. Van dergelijke keten verwacht je dit toch standaard bij het ontbijtbuffet. De ontbijtzaal zat stampvol en het was wachten tot er een tafeltje vrij kwam. Niet zo aangenaam.

Nette, comfortabele kamer. Badkamer met douche en bad. Toilet was apart.

Prima uitvalsbasis voor de stad Mechelen en voor dierentuin Planckendael

Onze kinderen mochten bij ontvangst aan de receptie een cadeautje uitzoeken : heel erg attent. Ze vonden het geweldig ! En het ontbijt bood de mogelijkheid om zelf vers vruchtensap te persen : bingo !

Midden in centrum van Mechelen, heel goed ontbijt, zeer...

Troffen wat schimmel aan op de badkamer. Dat paste dus helemaal niet bij dit mooie hotel.

Midden in centrum van Mechelen, heel goed ontbijt, zeer vriendelijk personeel en goede kamers.

Comfortabele kamer in het centrum met lekker ontbijt

Een zeer grote kamer met zeer comfortabele bedden. In het centrum gelegen, maar toch zeer rustig. Het ontbijt was uitgebreid. Meer kan je niet verwachten van een hotel.

Een kleine maar zeer smaakvolle ingerichte kamer met perfect...

Enig rumoer gehad van de straat (hadden raam open voor échte frisse lucht ipv airco)

Een kleine maar zeer smaakvolle ingerichte kamer met perfect al wat nodig is.

Mechelen ok. Hotel ( kamer ) ok.

Het ontbijt en de borden,lepels en koffiekoppen die niet echt netjes waren. Resten bleven kleven.

Heb moeten vaststellen dat mijn vrienden via andere booking 30 € / nacht en ontbijt inbegrepen ( van mij dus niet) goedkoper konden boeken.

Niet fijn als je op zondag om 7u uit je bed wordt...

Niet fijn als je op zondag om 7u uit je bed wordt 'gebonkt' door een kapotte airco die heel wat lawaai maakt. Jammer, want voor de rest wel ok.

Een aanrader in de ruime zin van het woord!
    • Deluxe Driepersoonskamer

De prijs van het ontbijt vonden we ietwat aan de hoge kant maar dat hebben we dan niet genomen.

Het was er zeer rustig wegens geen verkeer. Heel centraal gelegen! Het was er ook zeer proper en in de gangen hing een aangename geur. Flesje water gratis in de minibar was ook leuk extraatje!

ideaal om met het gezin de stad te verkennen
    • Executive Tweepersoonskamer

We waren zeer tevreden over de familiekamer. Het ontbijt is zeer uitgebreid met veel aandacht voor gezonde producten en natuurlijk ook de klassiekers. Het ligt in het centrum van Mechelen en dus een ideale vertrekplaats om de stad te verkennen met de kinderen.

we hebben genoten van deze mooie stad en ook van ons verblijf in ''novotel''

ja het personeel aan de receptie vind ik minder vriendelijk het kan beter maar is ook niet zo erg!

heel verzorgde kamer alles was netjes bad en een douche zijn heel goed het ontbijt was heel lekker er was voldoende keuze de eetzaal is ruim en gezellig met veel grote ramen het is er aangenaam zitten voor ons was deze plaats een goede keuze

• Deluxe Driepersoonskamer

enkel waren de eitjes en het spek niet knapperig gebakken en het zacht gekookt eitje veel te kort gekookt, maar voor de rest was alles prima top!

De kamers waren goed het ontbeid prima verzorgd.

Hotel met ruime kamers, vlakbij centrum en genoeg betaalbare ontbijtadresjes in de buurt
    • Deluxe Driepersoonskamer

Receptionisten hadden het heel druk. Hotel was volgeboekt. Stress was voelbaar, had blijkbaar impact op klantvriendelijkheid. Jammer. Prijs van ontbijt in hotel veel te hoog, wij hebben niet ontbeten in hotel, wij vonden een leuk alternatief in de buurt.

De ligging van het hotel was perfect. Ideaal om de stad te verkennen. Ook bushalte vlakbij hotel wat heel handig is. Kamer was ruim en gezellig. Wij sliepen aan de straatkant. Met raam open slapen was niet evident. Al bij al viel het nachtlawaai goed mee.

Heel comfortabel hotel dicht tegen winkels, drank- en eetgelegenheden.

Moeilijk te hanteren haardroger. Ontbijt is duur.

Heel mooi ingerichte kamer, ruim en geluidsarm. Airco! Goed matras. Bad en douche. Shampoo, douchegel,douchekap ... Gratis watertje bij aankomst. Koffie- en theefaciliteiten op kamer. Klein koelkastje.

Hotel is ideale uitvalsbasis voor bezoek aan de stad.

Douchedeur gaat naar buiten open en is niet handig en de vloerwordt nogal nat.

Hotel is ideale uitvalsbasis voor bezoek aan de stad. Mooie kamers en lekker ontbijt.

Het koelkastje was aan de kleine kant (maar niet iedereen gebruikt dit natuurlijk)

- De ligging van het Hotel - Stille kamers. - Goede airco - Nette kamers

Keurig hotel in een bruisende stad

Erg druk in de ontbijtzaal.

Ontbijtbuffet was zeer uitgebreid. In het weekend dat wij er waren was het wel heel erg druk, dus het was zoeken voor een lege plek in de ontbijtzaal. Locatie van Novotel is top! Midden in het centrum en op loopafstand van alle bezienswaardigheden.

lekker en voldoende ontbijt, mooie propere kamer, ...

lekker en voldoende ontbijt, mooie propere kamer, vriendelijk personeel, heel centraal gelegen,,, enkel de parkeergarage was nogal aan de prijzige kant (18€ per dag)

Aangenaam verblijf

Lawaai bij het afruimen van tafels bij het ontbijt. Valiezen van stewardessen naast tafel in ontbijt ruimte

Zeer goed bed en uitgebreid ontbijt. Kort bij winkels, bars en restaurants.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Minste van de keren dat we er al verbleven hebben

De prijs van de kamer 2x verschillend Er stak nog restanten van eten van de vorige bewoner in de kast onder de frigo Op de fastuitcheckrekening stond 2x ontbijt aangerekend terwijl wij hadden aangegeven dat we waarschijnlijk niet gingen ontbijten.

De bereikbaarheid van het hotel. De parkeergarage kortbij.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Met vier sterren vinden we Novotel overgewaardeerd
    • Deluxe Driepersoonskamer

De eerste dag was het ontbijt heerlijk wat ook wel mag voor de prijs van €20,-. De dag erna was het buffet al half leeg waarop we gereclameerd hebben. Dit werd ons niet in dank afgenomen en er werd enigszins vinnig op gereageerd. Hierop ben ik naar de receptie gegaan en mijn klacht kenbaar gemaakt waarop de betreffende receptioniste besliste dat we het ontbijt niet hoefden te betalen. Dit was een tegemoetkoming voor onze teleurstelling maar ik vind het niet passen bij een 4 sterren hotel met een extra prijs voor een ontbijt van € 20,- Er zou gratis wifi zijn maar mijn twee zussen kregen geen verbinding. Tot tweemaal toe naar de receptie geweest maar deze konden ons ook niet verder helpen.

De locatie was prima. De kamers goed al is de badkamer voor personen wat krap.

Correcte service, mooie ruime kamer, extra faciliteiten...

Pas 1 uur na het aangegeven uur kunnen inchecken

Correcte service, mooie ruime kamer, extra faciliteiten zoals fitness en heel lekker en uitgebreid ontbijt

uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

als hotelgast een (kleine) korting op de ondergrondse parking krijgen, zou het geheel compleet maken.

uitstekende kamer, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt!

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

teleurstellend

Ik voelde me niet welkom. Er was een probleem met de boeking, kan altijd gebeuren. Maar de zin die uit de receptioniste hare mond kwam was tekenend en allesomvattend voor de sfeer : "Over 30 min is dit mijn probleem niet langer, dan zit mijn shift erop..." Verder kon het kleine bed (te kort), slecht werkende deurkaart en het magere ontbijt me niet bekoren. Dit zijn dingen die allemaal opgevangen kunnen worden door leuk personeel.

De locatie.

Gezellige tijd in Mechelen gehad.
    • Deluxe Driepersoonskamer

Het bed was keihard, de rest van de dag rugpijn gehad. Een goede boxspring met een goed kussen zou geen overbodige luxe zijn. Een goed bed is zeker heel belangrijk.

Vriendelijkheid personeel. De facaliteiten.toilet apart van badkamer.

Een fijn verblijf in Mechelen.

Het bad was wat klein, maar dat was niet erg.

Nette kamer en lekker ontbijt. Ideaal gelegen om te voet de stad in te gaan. Gratis flesje water op de kamer.

• Beoordeeld op: 2 april 2017

Prima overnachting en lekker uitgebreid ontbijt!

Vriendelijke ontvangst en zeer uitgebreid ontbijt. Een van de bedden voor de kinderen was niet opgemaakt, maar dit werd onmiddellijk rechtgezet! Top-service dus!

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Een aanrader! Verken Mechelen, met Novotel Centrum als basis. Vakantie in eigen land!

Zeer centrale ligging, parking onmiddellijk onder gebouw, vriendelijk en tegemoetkomend onthaal, zeer nette en aangename kamer, lekker en uitgebreid ontbijt en hulpvaardige medewerkers daar.

Super verblijf, en super hotel.
    • Deluxe Driepersoonskamer

Het uithangbord van het hotel mag wat lager hangen. Bij het toekomen was het wel even zoeken ernaar. Minibar wel redelijk duur, dus niks daaruit genomen. Wij wisten ook niet dat er 2 stations in Mechelen waren. Zo stapten wij in de terugreis zonder het echt te snappen op in Mechelen Nekkerspoel. Maar van daaruit moesten wij eerst nog 3 minuten met de trein naar Mechelen station zelf. Dus opletten hiervoor.

Ligging was ideaal, in het centrum, maar toch rustig. Mooie kamers met goede matrassen en grote tv. Ontbijt was zeer goed, niks op aan te merken. Met het openbaar vervoer zeer goed te vinden. Afstappen aan de Korenmarkt en dan hotel op slechts 100 meter. Dijlepad was zeer leuk om te wandelen. Ook de Bruul en grote markt is aangenaam vertoeven.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Gewoon goed.

Aan de balie van het hotel bleek het ontbijt 10 EURO pp te zijn en bij boeking van het hotel 20 EURO. Maw. Boek sowieso zonder ontbijt of ontbijt in Mechelen zelf. Er zijn genoeg mogelijkheden

Gewoon goed. We hadden een familiekamer geboekt. De bedbank was netjes opgemaakt, was niet te hard en er bleef genoeg ruimte over in de kamer om te kunnen lopen.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Zeer uitgebreid en lekker ontbijt.

Er was enkel thee op de kamer en geen koffie. We zijn deze dan beneden in de ontbijtruimte gaan wel gaan halen.

Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Mooie ruime kamer.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Luxe kamer voor gezin met een kind op een perfecte locatie.
    • Executive Tweepersoonskamer

Het ontbijt was €20,00 pp wat ik persoonlijk veel te duur vind. Er zijn genoeg bakkertjes waar je voor minder ook lekker kunt ontbijten. Het is een luxe probleem maar wel vreemd dat je één paar badslippers en badjas krijgt als je voor 2 personen hebt geboekt.

Wij zijn als gezin ( met een kind van 2 jaar) afgereisd naar Mechelen voor 2 dagen. Naast het hotel is er een Q parking Lamot. Het is makkelijk te vinden en voldoende parkeergelegenheid. De kamer (deluxe 3 persoonskamer) is ruim genoeg. Ook om de kinderwagen in de gang te zetten. Het slaapbankje is omgetoverd tot bed voor de kleine. Je kan zelfs met nog een kindje op de kamer omdat het slaapbankje twee matrassen heeft die uitschuifbaar zijn. Alles was super schoon en heeft een moderne inrichting. Er is zelfs een aparte toilet. Het ligt in het centrum en alles is te voet prima te bereiken. We komen zeker een keer terug!

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Mooi en comfortabel.

Het restaurant was niet echt apart. Het lag precies in de inkom van het hotel.

De locatie was heel goed. Een mooie hotelkamer en het was rustig in het hotel.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

stadshotel met uitstekende locatie

fijne , efficiënt ingerichte kamers. Groot TV scherm, 2 werkplekken. Chaise longue. Koffie- en theefaciliteiten en ruimte in de ijskast voor je eigen flesjes. Grote safe voor laptop. Prima ontbijt wat goed aangevuld werd.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Fijn hotel op goede locatie en uitstekend ontbijt

Niets. Alles is prima bevallen.

De kamer was gezellig ingericht en het bed was goed. Fijn dat er een apart toilet was. Kamers zijn schoon. Het ontbijt was erg goed. Veel keuze en alles is van goede kwaliteit. Locatie van het hotel is top. Direct in het centrum met veel leuke restaurants in de buurt. Aanrader is Pinxtos op de Vismarkt!

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Aangenaam, mooi en een toplocatie!

Het uitchecken ging moeizaam en op een gegeven moment moest ik zelf vragen achter mijn geld van de waarborg. Inchecken verliep iets vlotter wel

Het ontbijt was top! Heel uitgebreid! Kamer was ook prima in orde! Wij hebben een zalig verblijf gehad en top locatie!

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Ideaal voor een weekendje Mechelen

Het ontbijt was super, het was zeer uitgebreid ! Jammer genoeg duurde het opvullen wel zeer lang, ik ging iemand roepen op de receptie om dit aan te geven dat alles eigenlijk op was water, brood, gekookte ei'tjes, koffiekoeken, die kwam dan wel kijken maar er kwam geen verbetering in het aanvullen wat al de gasten wel zeer frustrerend vonden, we hebben nog een halfuurtje gewacht en dan hebben we het jammer genoeg opgegeven. De kamer is zeer ruim en proper, enkele kleine dingen zoals een lamp die niet ging aan het bed maar dat stoorde niet.