Beoordelingen over Novotel Brussels City Centre 4-sterren

Rue de la Vierge Noire 32, 1000 Brussel, België

#39 van de 215 hotels in Brussel

Samen met mijn kleinzoon 2 fijne dag in Brussel gehad.

Geen restaurant (begrijpelijk in centrum met veel horeca) . In de bar zou de keus van de kaart , m.n. voor kinderen wat ruimer kunnen zijn b.v (ijs) en verkoop van wat lekkers om op de kamer nog wat "te knabbelen" De 2 stoelen op de kamer zitten door de de buisvormige armleggers niet lekker . Vervangen door bredere lederen of stoffen armleggers Douchevloer is erg glad, gevaar uit te glijden . Gastendoekjes "washandjes" aan bad linnen toevoegen.

Goede ligging in centrum van Brussel. Lekker geslapen , goed bed, in prima stille kamer. Ontbijt lekker

De kamer waren netjes en heel ruim.

Ontvangst kon beter, de man negeerde mijn vragen of begreep het niet en kon best vriendelijker zijn. weinig uitleg. Het ontbijt was voldoende uitgebreid maar kon beter qua smaak. De eitjes waren onvoldoende gekookt: het wit was lopend en nog slijmerig en bovendien had ik een eitje met een flinke klodder vogelpoep nog op de schaal! De roereieren waren heel zoutig. Op 1 van de papieren onderleggers zaten nog resten van de vorige hotelgast! Over het algemeen kon de ontbijtzaal netter.

De kamer waren netjes en heel ruim. Aangename badkamer. Goede bedden. Heel goede locatie, niet ver van de winkelstraten en veel gezellige restaurantjes in de buurt. De kinderen hebben ook genoten van het zwembad.

Hotel is heel netjes en schoon, het personeel erg...

Hotel is heel netjes en schoon, het personeel erg vriendelijk en ontbijt was goed. Ligging van het hotel is top, je loopt zo naar t centrum. Heerlijk weekend gehad!

Superleuke stad

Parkeergarage aan de overkant was gesloten, 's ochtends wordt er op de deur geklopt dus geen goede communicatie met receptie. Douchen in bad

de ligging en ruimtelijke opzet van de kamers in het hotel

De service was heel goed.

Apparatuur voor fitnessen. De dumbels gingen pas vanaf 4 kilo, er was niks lichters dan dat. Er waren niet echt veel apparaten.

De service was heel goed.

Prettig en comfortabel.

De warmte op de kamers vonden we onprettig. We konden het niet koel krijgen door de thermostaat-in de winter. Ramen open hielp niet voldoende.

Het ontbijt was fijn. En de kamer was fijn, schoon, netjes en ruim genoeg. Ook de kasten om je spullen op te bergen waren ruim genoeg. En de mogelijkheid om gebruik van het zwembad- wellness.

Het ontbijt was prima.

Dat de mogelijkheid om even een kopje koffie te drinken niet altijd beschikbaar was, in de ochtend bijv. 10-11 uur was deze mogelijkheid er niet.

Het ontbijt was prima.

Duur voor niks

Zwembad was niet groot en diep de hamame was niet hygiënische, Toen ik naar de zwembad ging met lieft een verdieping lager ik kon niet meer der uit zat vast en het was benauwt. Ik moest receptie bellen

Slecht airconditioning, ik heb Astma dus ik had heel veel problemen met ademhalen

Samen met onze twee zoons hebben wij de verjaardag van mijn partner gevierd met een bezoek Brussel

De matrassen van de bedden waren aan de harde kant. De kussens daarentegen waren erg zacht zodat je weinig steun in je nek had. De extra kussens waren weer erg hard. De ligging van het hotel tegenover een half gesloopte parkeergarage maakte een beetje een achterbuurt indruk.

De eerste indruk van het hotel bij binnenkomst in de lobby was goed. De ontvangst bij de receptie was professioneel. De kamer was netjes en comfortabel. Monica had de kamer goed schoongemaakt. Het ontbijt was goed verzorgd. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Er was nagedacht over veiligheid door de liften alleen te laten werken door middel van de keycard, zodat het voor hotelratten lastiger was om bij de kamers te komen.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Bij het inchecken werd een veel hoger tarief voor de kamer...

Bij het inchecken werd een veel hoger tarief voor de kamer in rekening gebracht dan bij de bij de boeking via Booking.com was overeengekomen. Als je dus niet oplet betaal je alsnog een veel te hoog bedrag.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Nette, ruime en zeer rustige kamer.

Pech dat parkeergelegenheid wat verder lag en met de werken in de stad op een cruciaal punt hebben wij de aanduiding gemist.

Nette, ruime en zeer rustige kamer. Ontbijt was schitterend.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Midden in het centrum.

de dag voor Kerst was het wel erg druk in de (grote!) ontbijtruimte. zal wel niet altijd zo zijn :)

Midden in het centrum. Zeer dicht bij de Munt; prima voor een avond naar de opera

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Prima voor 1 a 2 nachten!

Bad was ons te zacht

De sauna/hamam was lekker. We hadden mazzel dat het zwembad vrij is, dan heb je lekker de ruimte. Het bad is niet diep maar verder prima. Ontbijt is uitgebreid en lekker. Prima locatie, zo op de markt of bij de winkels!

Wij hebben genoten van brussel

Kleine nadeel is dat parkeren in openbare garage moet op 200mtr. afstand, spullen kunnen wel voor de deur uit en ingeladen worden.

Het hotel ligt centraal gelegen in het centrum, alle gelegenheden op loopafstand. Ontbijt is uitgebreid verzorgd. Ruime kamer+badkamer. Zwembad+stoomcabine voor ontspanning en behulpzaam personeel.

Geen 4 sterren waardig

Als men iets later gaan ontbijten is er al veel weg en als men vraagt om terug aantevullen hebben ze niets meer niet tegenstaande het 20 euro pp is schandalig

Mooi hotel, met een perfecte ligging!

Wellness

Mooi hotel, met een perfecte ligging! Je bent echt binnen een paar minuutjes lopen midden in het centrum. Het personeel is aardig en behulpzaam. De kamer was netjes en de faciliteiten prima. Verwacht niet teveel van de wellness, want meer dan een klein zwembadje en een stoomcabine is het niet ;-)

Onjuiste informatie over de tijden voor het ontbijt, ook na nogmaals vragen aan de receptie via de huistelefoon.

Dit Hotel is op een goede lokatie t.o.v. Het centrum.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

De rust en de stilte

Ontbijt veel te duur Kamer werd niet onderhouden tijdens de duur van ons verblijf: bed niet opgremaakt, glazen niet vernieuwd Personeel beleefd maar zeer afstandelijk

De rust en de stilte Zeer aangename omgeving met tal van restaurants - zeer goede locatie Alles wat je nodig hebt in de directe omgeving

De locatie, goed bereikbaar pal in het centrum.

Er is geen parking, ik had hier op geselecteerd en er werd aangegeven dat deze er was, maar dat is niet waar. Geen parking. Verder was het personeel niet behulpzaam en niet vriendelijk, ze waren een beetje hun uren aan het tellen.

De locatie, goed bereikbaar pal in het centrum.

Prima locatie, uitstekend personeel, we komen misschien terug maar kamer/bed was veel te klein

Kamer héél véél kleiner dan dat de website doet vermoeden, geen kingsize bed, interieur beschadigd. Klein restaurant

Behulpzaamheid personeel, erg klantgericht, prima ontbijtbuffet

Basic verblijf in het hartje van Brussel

De hammam stonk en warmde niet op De kamer was vuil (donkere spatten op de muur, vuil op het tapijt....)

Het rijkelijk ontbijt en de vriendelijkheid van het personeel

Gunstige ligging

Er lag een nog een tandenreinigerstift van de vorige gast zichtbaar op de vloer in het midden van de kamer. Heb volgende dag eigen tandenstokje op de grond gelegd, gelukkig is die wel opgeruimd.

Ligging van het hotel en de bekende Novotel kwaliteit

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Super leuk voor iedereen.

Had een kamer geboekt bij booking.com. speciale goedkope aanbieding zonder geldteruggave. Wilde op laatste moment nog met een dag verlengen maar bleek niet mogelijk bij hotel zelf omdat boeking gebeurde bij julie. bij booking.com werd er geweigerd om aanpassing te doen gezien de speciale aanbieding.was niet mogelijk om jullie te bereiken,tweede kamer bij hotel moeten boeken.Uiteindelijk toch dezelfde kamer kunnen behouden.Misschien toch ook telefoonnummer van booking.com vermelden?

Zeer voortreffelijk ,zowel qua ligging,kamer en ontbijt. Een aanrader voor enkele dagen Brussel!

Een heel ontspannen en rustig verblijf met voldoende mogelijkheden om te sporten en gezond te eten.

Alles viel mee !

Een heel lekker, uitgebreid en goed ontbijt met heel veel soorten drank. Ook vers geperst sinaasappelsap ! Niks tekort ! Veel soorten brood en beleg, vers fruit, vlees, beleg en warm indien gewenst ! Het personeel was vriendelijk en ruimde de tafel tussendoor af. Gezellige ruimte om te ontbijten. Samen en toch apart.

de entree is wat open en ongezellig. De parkeerhaven die naast het hotel is gelegen was gesloten waardoor ik wel erg ver om moest rijden. Hierin werd ik overigens vriendelijk te hulp gestaan door het personeel

De lokatie was voor mij precies goed: achter het grote toeristische centrum dicht bij chinatown en een rauwer stukje stad met veel leuke restaurants

Aangenaam.

Geen klok op de kamer Geen badjassen en/of slippers Zwembad te koud Geen stopcontact in de badkamer

Uitgebreid ontbijt Wellness Goeie ligging

Centraal gelegen hotel bij de Finisch van Belfius Marsthon Brussel

Geluidsoverlast vh centrum van Brussel waardoor het niet mogelijk was om met geopende ramen te sluiten.

Flexibel personeel. Mogelijkheid gebruikten Aken van wellness na check-out. Uitgebreid ontbijt.

Kinderspeelhoek.

Kinderspeelhoek. Deze is er maar kan gemakkelijk effectiever en interessanter. De vloerbedekking in de kamer vond ik erg smoezelig en bevlekt (ook al was de kamer toegankelijk voor honden).

prettig maar enkele kleine zaken konden beter

Omgeving van het hotel voelt niet altijd veilig aan, vooral in de avonduren. Hoofdkussens waren erg zacht, maar dat is een kwestie van smaak

Prettig hotel, dichtbij restaurants, winkels, openbaar vervoer. Vriendelijke mensen, behulpzaam, kamers rustig ondanks druk verkeer in de omgeving.

Mooie grote kamer in een mooie omgeving.
    • Executive Tweepersoonskamer

Restaurant was duur en beperkt van keuze, zwembad wel heel klein en druk en zichtbaar vanuit het hotel. Een beetje privacy mag wel

Mooie grote kamer in een mooie omgeving. Ontbijt zeker in orde

Locatie top, verder gewoon correct.

We hadden gehoopt wat te kunnen zwemmen in het zwembad maar dit bleek slechts 90cm diep te zijn. Er hing een storende urinegeur in het toilet van de kamer.

Zeer mooie kamers en heel goede bedden.

Zeer mooie kamers en heel goede bedden. Hoewel wij in het centrum verbleven hadden wij geen last van nachtelijk lawaai. Zeer vriendelijk personeel en zeer hulpvaardig. Het ontbijt was volledig en lekker. Ook aan de kinderen wordt er gedacht met ontspanning op hun maat.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

verblijf paste uitstekend bij de activiteiten die ik in hartje Brussel voorzien had (koopjes, opera)

Ik begrijp dat alle hotels buitenlandse stagiairs uitwisselen, ikzelf had er niets op tegen om met een Engelstalige onthaalbediende Engels te praten bij de check-out en Frans bij de check-in, maar misschien zouden andere klanten er anders over denken. Ze deden toch goed hun best.

Personeel zeer attent, ontbijt zeer goed, goed beveiligd hotel, kamer netjes.

zeer centrale ligging om Brussel te verkennen !

ontzettend veel nachtlawaai op straat, we sliepen tegenover een zeer drukke parking-toren in de straat !

lekker ontbijt, zeer goed bed, vriendelijk personeel, s'avonds lekker gegeten

Dat er een zwembad was wat veel hotels niet hebben

Het tapijt in de slaapkamer was ontzettend vies, onhygiënisch Het ontbijt was erg duur Het zwembad was vrij ondiep

Dat er een zwembad was wat veel hotels niet hebben Mooi uitzicht op de stad

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Ideaal hotel voor een citytrip

Paar kleine dingetjes: - De koffie bij het ontbijt - Zwembad slechts 90 cm diep - De kussens vonden wij niet heel erg prettig liggen

- Ruime kamer van alle gemakken voorzien - Fijne douche - Ontbijt dik in orde (op de koffie na) - Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Locatie locatie locatie

Kamer had wat slijtageplekken hier en daar. Heel klein toilet. Net iets te duur voor wat het biedt.

Hotel ligt zeer centraal. Parkeergarage tegenover. Goede bedden. Redelijk ruime kamer. Binnenzwembad in het hotel.

Ruime, nette kamer;

Ruime, nette kamer; lekker ontbijt (met oa verse croissants en chocoladebroodjes, kusmi thee en verse jus'd'orange); het hotel ligt bij het leuke Sint-Katelijneplein; waterkoker met thee en koffie op kamer; gratis flesje mineraalwater.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

de tijd dat je kon ontbijten was krap en op mijn vraag of ik...

de tijd dat je kon ontbijten was krap en op mijn vraag of ik n gebakken eitje kon krijgen was het antwoord dat is € 5,00 extra hoort er na mij weten gewoon bij het ontbijt Ben al meer wezen slapen in dit hotel maar de ontbijtservice is achteruit gegaan terwijl dit altijd het sterkste punt was.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Toplocatie maar niet alle gegeven info klopt
    • Executive Tweepersoonskamer

Er zou een quick ontbijt zijn tot 12u maar toen wij daar aankwamen om 11.30u werd medegedeeld dat het ontbijt al lang gesloten was. We zijn toen maar ergens anders een broodje gaan halen.

Kamer was groot en de locatie was top

De vriendelijkheid van het personeel en de locatie en het...

De vriendelijkheid van het personeel en de locatie en het gratis water om te drinken in de korlkast. Ook dat er zoveel vlaamse zenders op tv waren was een bonus

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

leuk W.E. in een tof hotel gelegen in een schitterende buurt van Brussel

De roereieren aan het ontbijt .

De kamers waren heel goed in orde en er was een goede T.V. met duidelijke lijst van de zenders. We hebben 's avonds ook iets klein kunnen eten in het restaurant dat erg goed meeviel van prijs .

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Hele ruime kamer, prachtige lokatie, heel goed ontbijt.

Kamer was bloedheet (in februari). Daardoor zeer onprettig slapen. De instelbare thermostaat lager zetten hielp niet, dan kwam er alleen maar warme lucht uit het ventilatierooster. Ook was het bed wel erg klein voor in zo'n grote kamer.

Hele ruime kamer, prachtige lokatie, heel goed ontbijt. Vriendelijk personeel, fijne bar. Netjes en goed ingericht hotel. Er werd een goed baby bedje op onze kamer gezet, daar was ook ruimte genoeg voor.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Uitstekende ligging en prima kamers

Ontbijt OK, netheid tafels vatbaar voor verbetering, sluitingsuur om 9.30 tijdens de week, beter om 10u

Centrale ligging, kamers OK, resto lunch picobello. Parking naast hotel

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Kerstmarkt in Brussel

Om toch iets te melden: Weinig keuze aan wijn in de bar

Zeer goed bevallen zowel kamers als ligging. Dicht bij kerstmarkt en parking vlak aan het hotel

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Mooi hotel op prima locatie

Kamer 301 gelegen aan de achterzijde van het hotel, met uitzicht op een kleine ruïne waarin kartonnen dozen waren opgeslagen. Op de stoep een matras en kussen voor een zwerver. Erg warme kamer, genoodzaakt om raam open te zetten, ondanks met airco op nul graden (werkt niet). Bij aankomst ontbraken de theezakjes en we hadden maar één glas. Ontbijt niet genomen, in verband met zéér hoge prijs (ontbijt is duurder dan diner). Warm dekbed, maar de vulling was niet goed verdeeld. Ondanks één overnachting, werden we onaangenaam verrast door iemand van het personeel die de deur om 10:00 open maakte. Gelukkig hadden we de deurklem erop zitten..

Mooie royale kamer. Luxe badkamer met gescheiden toilet. Hotel 24/7 open, handig als je nog een nachtje in Brussel wilt stappen (café Delirium). Waterkoker en minikoelkast aanwezig. In het hotel hing een aangename geur en sfeer. Al met al krijgt Hotel Novotel Brussels Centre Tour Noire van ons een 7,1.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Goed genoeg vanwege de ligging, maar volgende keer een beter hotel...

Ontbijt was redelijk karig. We waren er tijdens kerst, maar hier was totaal niks van de merken, geen aankleding, aandacht bij het ontbijt enz personeel tijdens ontbijt was ronduit chagrijnig!

Ligging en de schone kamer personeel bij roomservice was erg vriendelijk!

• Beoordeeld op: 28 november 2016

De kamer was netjes niet heel bijzonder.

Het zwembad was klein en er waren twee kleine stoom kabine's. Het ontbijt was totaal niet uitgebreid zoals staat aangegeven.

De kamer was netjes niet heel bijzonder. Locatie was top heel dicht bij de markt

• Beoordeeld op: 2 november 2016

vriendelijk personeel, propere kamers
    • Executive Tweepersoonskamer

spijtig dat de gordijnen de grote vensters niet goed afsluiten, waardoor het in de kamer 's nachts niet duister genoeg is om van een goede nachtrust te kunnen genieten, en als je dan twee grote vensters op de kamer hebt ...

vriendelijk personeel, propere kamers ideale ligging

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Mooi,modern en schoon hotel, personeel niet zo professioneel.

Geen bubbelbad bij welness, slechte onvriendelijke uitleg bij vraag waar een mooi park in de buurt ligt. In de ochtend gevraagd bij ontbijt desk of we nog ontbijt konden boeken dit was mogelijk tegen 20 euro p.p. Handtekening en dan betalen bij uitchecken. Eenmaal op het scheppen bij buffet kwam de jongedame dat ik nu moest betalen dat dan gedaan. Brood was op erg lang moeten wachten hierdoor niet samen kunnen eten met mijn vriend beklaagd hierover 20 euro terug gecompenseerd dat was netjes maar niet gezellig ontbeten op deze manier... Jammer!

Moderne ruime schone kamer,goed bed.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Top gelegen

Perfect gelegen voor city trip Brussel. Parking voor de deur. Wandel afstand tot restaurants op de Baksteenkaai en Vlaamsesteenweg. Metro de Brouckere op 5 minuten. Grote Markt, Nieuwstraat, alles dicht gelegen.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Locatie van het hotel is goed, hotel is verder netjes en...

Het ontbijt is slecht, te weinig variatie, ze vragen er wel 20euro pp voor. Wij hadden de bordjes ' do not disturb' EN ' schoonmaken niet nodig' aan de deur opgehangen, wij waren een uurtje weg voor lunch en bij terugkomst bleek toch iemand in de kamer te zijn geweest en een en ander opgeruimd, vonden we niet kunnen !

Locatie van het hotel is goed, hotel is verder netjes en schoon, ook de kamer was qua oppervlakte goed en badkamer schoon en ruim.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

We hadden in 1e instantie het ontbijt voor 20,- pp gekozen,...

We hadden in 1e instantie het ontbijt voor 20,- pp gekozen, echter dit vonden wij toch te gek. Aan de balie die van 9,- gekozen die werkelijke prima was. Het had netjes geweest als ook dat ontbijt was aangeboden. Leuk detail, het ontbijt van 9,- wordt nog geserveerd ook :-)

• Beoordeeld op: 6 september 2016

een prima hotel in een gezellige wijk, op loopafstand van Grote Markt en allerlei winkels en restaur

2-persoonsbed vind ik wat krap, 2 1-persoons bedden zou het verblijf nog aangenamer maken

heerlijk ontbijt, grote kamer, ligging van het hotel is ideaal, hotel reeds voor de 3e keer geboekt

Gewoon goed

Gewoon goed

Airco maakt lawaai, maar deed het ook toe hij uit stond. Vreemd.

Goed gelegen, grote propere kamer maar teleurstellend ontbijt

Ontbijt viel echt tegen

Grote kamer met apart toilet

Het was een leuk weekend, we hebben de Marollen weer wat beter leren kennen.

Het ontbijt zelf was goed maar het was enorm druk. De vloer bij het buffet werd plakkerig.

Prima locatie, nette kamers, vriendelijk personeel

Lamer

Gwen parkeer mogelijkheid

Lamer

Prima hotel!

Ontbijt had iets uitgebreider ge kunt.

Heel dicht bij het centrum!

Perfecte ligging, goede service, goede prijs...

Kleine badkamer

Perfecte ligging, goede service, goede prijs kwaliteitverhouding, mooi uitzicht

Bed

Hygiene, er lagen lange haren in de douche.

Bed

Uitstekende ligging, ruime kamer en goed ontbijt.

Uitstekende ligging, ruime kamer en goed ontbijt.

mooie accommodatie die dicht bij tal van bezienswaardigheden ligt

Prijs/kwaliteit dik in orde. Vriendelijk personeel en lekker eten. Ontbijt was zeer uitgebreid.

Perfect voor Stedentrip Brussel

Perfecte locatie in het centrum van de stad!

Nette, en schone hotelkamer.

Nette, en schone hotelkamer. Super douche en lekker zwembad/stoombad.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Prima hotel, fijne locatie

Prima hotel, alleen de ontbijt ruimte was kil en overvol. Echt een verbeterpunt!

Prima hotel, fijne locatie

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

zwembad!

dat het personeel beter de Nederlandse taal beheerste isolatie gebouw - veel geluid van buiten

zwembad!

één overnachting - zeer goed

ruime kamer - inloopdouche ipv bad was beter geweest - ontbijt ok

Heel vriendelijk personeel.

De liftdeuren gingen veel te snel dicht waardoor ik gekneld zat tussen de deuren met een buil en scheve bril als gevolg.

Heel vriendelijk personeel.

uitgebreid ontbijt, super fijne ligging

uitgebreid ontbijt, super fijne ligging zeer accuraat personeel

prima hotel voor een zakelijk verblijf

-geen opmerkingen

-ruime, schone kamer

Super!

Mooi, comfortabel en schoon hotel!

Was helemaal goed!

De badkamer was wat klein

Het bed lag erg lekker en er was een goede douche