Beoordelingen over Hotel Wavre Brussels East 3-sterren

Rue de la Wastinne 45, 1301 Waver, België

#5 van de 10 hotels in Waver

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Redelijk omdat het op loopafstand van Walibi is maar anders niet voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

De kamers waren niet fantastisch en voor een Novotel onder de maat! Restaurant was niet aantrekkelijk om te gaan zitten.

Het ontbijt was keurig en goed! Hotel lag op loopafstand van Walibi.

Rustig hotel die gelukkig aan het renoveren is!
    • Familiekamer met 2 Tweepersoonsbedden (3 Volwassenen)

Aankomst in een vernieuwd onthaal, was heel aangenaam, tot de lift op de 2de verdieping openging... het was niet echt aangenaam om de kamerdeur te openen en te zien naar een vuil tapijt, onfrisse, oude kamer, een toilet waar je bijna niet binnen kon, een badkamer die je doet denken aan een kampeer gevoel... het is heel goed dat het hotel aan het renoveren is! Jammer dat we nog een oude kamer gekregen hadden... Als we 100% zeker zijn dat de kamers allemaal vernieuwd zijn komen we zeker terug maar niet eerder! De prijs lag nu veel te hoog voor de oude kamer... spijtig!

Vriendelijk personeel - vernieuwde ontbijtruimte, heerlijk ontbijt, veel keuze uit verse producten. Toplocatie nabij Walibi. Gratis ruime parking.

Hele mooi en groot ontvangstruimte.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

Hotel+ontbijt was prima....uitstekend zelfs. Alleen bij aankomst om 22:30 uur kon je maar tot 23:00 uur bier krijgen,zelfs koffie wilde de receptie medewerker op dat moment niet maken omdat het al schoon was,dit terwijl 24 uurs receptie is. De nachtdienst hotel manager heeft met ons goed gemaakt. Je kon bier en koffie gewoon tot laat in de nacht krijgen. Hij vond vreemd dat de avonddienst medewerker dat niet wilde doen.

Hele mooi en groot ontvangstruimte.....

Zeer slecht!!!
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

Het hotel is aan het renoveren. Er was niks te doen. Alles was leeg en moest nog verbouwd worden. Ook het zwembad was leeg, terwijl we ons verheugd hadden om te zwemmen. Over dit alles was niks op de site vermeld. Als we het van tevoren hadden geweten, hadden wij niet voor dit hotel gekozen. Het personeel deed ook niks om ons te compenseren. Zeer slecht!!!

Niks.

Erg jammer van de renovatie en de oude staat van het huidige hotel, dat had vermeld moeten worden.
    • Familiekamer met 2 Tweepersoonsbedden (3 Volwassenen)

Helaas is het hotel onder renovatie (en nu dus nog uit vervlogen tijden) en was dat nergens vermeld. Het zwembad was gesloten, dit was een teleurstelling voor onze kinderen.

Ontbijt was goed, parkeren gratis en de locatie uitstekend tov Walibi, dat zou dan ook de enige reden zijn om terug te gaan.

Na de renovatie wordt dit vast een zeer mooi hotelverblijf
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

Kamers aan renovatie toe. Vooral sanitair!! Zwembad gesloten wegens renovatie en dit werd bij het boeken niet gecommuniceerd!!!!! Algemene renovatiewerken in hotel. Geen plaats voor fietsen. Gebrekkige kennis van nederlands bij onthaalpersoneel. Wel heel vriendelijk!

Op wandelafstand van Walibi, ons doel van de trip Uitgebreid ontbijt.

• Tweepersoonskamer met Slaapbank

Op de site van hotel stond er dat er een zwembad was geen zwembad en er waren verbouwingen aan de gang,dus veel lawaai gesproken met receptie ligt aan de directie dat ze hun site niet aan passen eens test aankoop raad plegen betaald voor 2 dagen ontbijt 1 ste goed ,2 dag liep het personeel rond en vulde niks meer aan ook naar de receptie geweest dan werd het aangevuld

6,0
    Oké
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

Er stond op de site , zwembad aanwezig wat blijkt bij aankomst . Het hotel is grote renovaties aan het doen . Het zwembad lag waarschijnlijk al maanden dicht . Gelieve dit op de site te melden dat jullie werken uitvoeren en dat er niet kan gezwommen worden. De kinderen keken er zo naar uit . De dame aan het onthaal was wel heel vriendelijk . Het ontbijt was goed ruim aanbod van mooie producten voor elk wat wils. Misschien enkel een goeiemorgen gemist van de werknemers in de ontbijtruimte .

Ligging en bereikbaarheid
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

Op ogenblik van verblijf waren er werkzaamheden aan de receptie. Hadden dit graag vooraf geweten. Wel geen problemen van ondervonden. Geen stopcontact aan hoofdeinde bed.

Ligging en bereikbaarheid

Geen aanrader
    • Familiekamer met 2 Tweepersoonsbedden (4 Volwassenen)

Het was er precies een bouwwerf. Ze waren er aan het verbouwen . Zwembad was niet gevuld en vuil er om geen . Speeltuin niet onderhouden. Ochtend ontbijt waren ze te laat . Voor deze prijs 187 euro vind ik wel heel veel . Mocht wij alleen geweest zijn bleef ik geen seconde langer . Alleen als je 2 kinderen bij hebt ligt dit iets moeilijker. We verstaan ook niet dat booking dit aanprijst. Foto's getrokken ervan.

Kortbij Walibi dus ideaal voor een kort weekend.
    • Familiekamer met 2 Tweepersoonsbedden (3 Volwassenen)

Badkamer was niet schoon - hotel was in verbouwing. Dit was mij niet bekend van tevoren dus alle faciliteiten waren helaas niet toegankelijk. Check-in/receptie in een mini kamertje wat niet echt prettig is als je aankomt. Ontbijt was wel ok maar jammer dat het er slonzig uitzag allemaal. Borden vies, koffieautomaat ranzig, warme yoghurt etc en dat voor 15 euro pp. Heel jammer

Kortbij Walibi dus ideaal voor een kort weekend. Personeel aan de receptie was wel behulpzaam

tegengevallen
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

helemaal verouderd, tv op kamer werkte niet, geen airco, beloofde zwembad niet open, geen terras (bijna 30 graden en mochten nog geen stoel buiten zetten. Vrijdag restaurant niet open en de zaterdag geen plaats genoeg! Eerste ochtend bijna geen ontbijt meer, 2e ochtend dan wel. Geen aanrader!

Goed gegeten bij ontbijt, goed geslapen!
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

Het was 26 graden en wij hadden nergens gelezen dat het zwembad niet open was door onderhoud! Grote ontgoocheling bij onze zoon en ons en we wilden op het terras zitten bij dit warme weer en er was geen(wel stoelen en tafels opnelkaar gestapeld)

Goed gegeten bij ontbijt, goed geslapen! Dik inorde

Kinderen ontbijten gratis (al is het met 15€/p niet het...
    • Familiekamer met 2 Tweepersoonsbedden (3 Volwassenen)

Wij verbleven in een 2+2 kamer. Toilet was echt krap, douche al wat verouderd, douchekop sproeit horizontaal. Het zwembad was tegen onze verwachting in gesloten.

Kinderen ontbijten gratis (al is het met 15€/p niet het goedkoopste).

Het ontbijt was véél te sober voor die prijs.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

Het ganse hotel geeft een vervallen, desolate, onverzorgde en vieze indruk, we hadden zelfs geen warm water!! Verhouding prijs kwaliteit is compleet van de pot gerukt... Met stip m'n allerslechtste ervaring via booking in al die jaren!

Het ontbijt was véél te sober voor die prijs.

Hadden meer verwacht.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

Aparte ruimte met wc die veel te klein was. Bad zat deels onder lavabo. Nergens vermeld dat er verbouwingswerken zijn. Tuin niet echt goed onderhouden. Zwembad was nog dicht, nochtans hele week +25°

Goede bedden Erg makkelijk bereikbaar

Had er meer van verwacht
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

Te warme kamer, electriciteit die veel uitviel tijdens ontbijt waardoor de vleewaren nie meer koud gng waren en de warme gerechten koud

Stil en rustig om te slapen

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Zwaar vervelend
    • Familiekamer met 2 Tweepersoonsbedden (3 Volwassenen)

Dit hotel zit vol in de steigers. Wij kwamen zaterdag aan en hebben de hele dag in een herrie gezeten van klophamers en boren......Daarnaast stond op de parkeerplaats, onder onze kamer een grote vuilniscontainer. De stank kwam door het raam naar binnen. Stond niet aangegeven op de website dat er werkzaamheden zijn.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Goed voor hetgeen ik nodig had. Wifi werkte uitstekend

Hotel is overgenomen door de Novotelketen en alles krijgt een nieuwe facelift. Is nodig want tapijt in de kamers zit vol vlekken, toiletvloer is niet echt proper. Het is versleten en overgeconsumeerd. Maar badkamer en bed zijn in orde. Ook het ontbreken van een Nederlandse tv zender stoort: VRT OF CANVAS is aan te raden voor Vlamingen

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Goed voor 1 keer

Het onthaal was ondermaats en de receptionist kon niet goed met de incheck werken. Barpersoneel was heel onvriendelijk en vaak weg uit de bar om te roken waardoor we lang op onze drank moesten wachten.

De parking was ok, de kamer is heel basic maar wel ok.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Slecht dinner

Slechte service in het restaurant. Kwamen om kwart voor 10 binnen en werd ons verteld dat we niet meer konden eten, terwijl de keuken tot 10 uur open was. Op de site staat zelfs tot half 11. De man wilde ons niet laten eten omdat er nog 10 personen moesten eten die ook net binnen waren gekomen. Dus toen maar een pizza gegeten in het bar gedelste maar diw kreeg ik ook koud voorgeschoteld.

Was lekker dicht bij Walibi en auqualibi.

Mooi en prima hotel.

Personeel spreekt alleen Frans en Engels, de bar sluit al om half 11. Het toilet is echt heel erg klein, en heeft net als de badkamer een soort van plastic vloer. Het bad ligt een gedeelte onder de wastafel. Geen NL of muziek zenders op de tv.

Aardig personeel, er is 1 pooltafel waar je gratis gebruij van mag maken. Niet erg uitgebreid, maar goed ontbijt. Het toilet is apart van de badkamer maar erg klein. De douche is ook apart, dus niet in het bad.

Dit was wel de meest slechte restaurant die ik ooit in een hotel heb meegemaakt.

het restaurant het is gewoon te duur voor wat je er voor krijgt. Tweede dag het eten terug gestuurd het was gewoon niet te eten. De badkamer was gewoon een grote kunststof cabine die in de hotel kamer was geplaatst en de nodige slijtage liet zien. De prijs kwaliteit verhoudingen komen totaal niet met elkaar overeen.

Het ontbijt was redelijk en de kamer was ook redelijk.

Heel klein toilethokje gevoel alsof ik een kast inliep en vond het jammer dat mn douchekop niet op meerdere standen kon mijn lengte was voor beide het net niet

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Prima gelegen bij een meerdaags bezoek aan Walibi

Toilet op de kamer is wel heel klein.

het ontbijt was prima. het hotel is vlak bij pretpark Walibi, slechts enkele minuten stappen. ruime gratis parking bij het hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel, goed onderhouden buitenzwembad bij het hotel.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Middelmatig

Basisproducten bij het ontbijt. Lader van gsm op de kamer laten liggen en toen er een paar uur later naar gevraagd werd, had de poetsdienst nooit iets gevonden. Geeft een heel onbehaaglijk gevoel!

Mooie, ruime kamer.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Een goed hotel voor een een paar nachten verblijf ..

Kamer was niet koel genoeg , toilet was aan vervanging toe , en de vloer ook , gordijn ook aan vervanging toe en raam was stoffig en niet schoon , bed was niet comfortabel , onderkant was wiebelig net als de extra bed bank .. Jammer eigenlijk .. speelplaats niet gescheiden van zwembad , gevaarlijk voor spelende kinderen ...

Goed ontbijt en ruime kamers en voldoende parkeerplek ..Goed hotel , mag wel hier en daar wat verbetering aan doen .. Bad en douche aanwezig was top en toilet apart .. Rustige omgeving , geen lawaai of herrie ..

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Het is goed meegevallen

Op de kamer was wat geur alsof daar vroeger gerookt werd. Televisie genoeg zenders, maar geen Nederlandse of Vlaamse. En dat op maar 20 km van de grens met Vlaanderen. Wel de internationale zender BVN, maar daar zie je meeste programma's met vertraging.

uitgebreid ontbijt. ruime kamer, op onze vraag om twee aparte bedden is direct positief gereageerd. Restaurant heel goed.

Alles wat je nodig hebt, is aanwezig maar daar is ook alles mee gezegd.

Vooral de badkamer stak me nogal tegen, dat is een soort plastic cabineblok waarin alles geïntegreerd is. Het restaurant is niet echt gezellig, als ontbijtruimte is het helemaal ok maar 's avonds mist het sfeer. Zoek eerder een restaurantje in de buurt als je hier logeert.

Er is een ruime parking wat heel makkelijk is, de ontvangst was super vriendelijk en alle basis benodigheden zijn aanwezig. We zijn 1 keer 's avonds blijven eten en de steak was absoluut lekker.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Perfact personeel, dicht bij walibi speelpark, ontbijt is...

Klein kamer, geen tandpasta, twee stuk suiker op tafel elke dag, kamer zijn niet genoeg verlicht,

Perfact personeel, dicht bij walibi speelpark, ontbijt is ook goed,

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Het ontbijt was lekker, de kamers zijn groot genoeg, er was...

Het bad is net iets te klein om in te liggen

Het ontbijt was lekker, de kamers zijn groot genoeg, er was genoeg ruimte in de badkamer. Het personeel zelf is heel vriendelijk en men kan op alle tijden binnen en buiten.

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

De ligging, rustig, netjes

De eerste kamen die we toegewezen kregen, stonk verschrikkelijk naar sigarettenrook. Zonder probleem kregen we een andere kamer en die rook wel fris.

De ligging, rustig, netjes

• Beoordeeld op: 22 december 2016

1. Op de TV is de ganse wereld beschikbaar, uitgezonderd de...

1. Op de TV is de ganse wereld beschikbaar, uitgezonderd de vlaamse kanalen (VRT, Canvas, enz). Onbegrijpelijk !!!!!! En onaanvaarbaar. 2. Badkamer niet proper : stof en haar op de vloer 3. Rotte clementine in de fruitmand aan het ontbijt

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Alles wat in orde.

Wat wij een minder vonden was dat er 1 Nederlands zender was op de tv. Wij kijken graag 's avonds wat tv.

Het hotel ligt vlak bij Walibi, je kan er te voet naar toe gaan. En groot pluspunt. En gratis parking voor de auto. Het ontbijt was heel goed. Er was voor iedereen wel iets. Het was ook heel stil in de kamer, terwijl we aan de straat kant lagen, hebben niks last gehad van lawaai van auto's. Alles was proper. Personeel was heel vriendelijk. We vonden het heel goed dat we pas 's middags konden uit checken.

Goede slaapplaats voor weekend walibi.
    • Familiekamer met 2 Tweepersoonsbedden (4 Volwassenen)

Dicht bij walibi. Auto mocht gratis hele dag blijven staan. Gratis ontbijt voor kinderen.

Gaat nog maar kan beter kwa hygiene
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

De wifi, de grootte van de kamer,vuile badkamer.

De service van het hotel.

Prettig en goed verblijf
    • Familiekamer met 2 Tweepersoonsbedden (3 Volwassenen)

Het ontbijt id wat te kort

lokatoe en bedden

Mooi net hotel
    • Familiekamer met 2 Tweepersoonsbedden (3 Volwassenen)

Lawaai ivm een verbouwing maar het viel uiteindelijk wel mee

Netheid

• Tweepersoonskamer met Slaapbank

Niet schoon, geen warm water, alles versleten, handdoeken met vlekken, geen sfeer

• Tweepersoonskamer met Slaapbank

Het tapijt in de kamer was niet echt proper, er lag nog vuil op bij het binnenkomen.

Lekker ontbijt

Tegenvallend
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

In de kamer rook het op zijn minst niet fris. Hele nacht met raam open geslapen.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Badkamer

Badkamer

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

👍

👍

Het voldeed aan onze vervachtingen

Het toilet is aan de kleine kant.

Aanrader. Heerlijk verblijf

Zeer vriendelijk onthaal Rustige ruime kamer Goede parkeermogelijkheden

alleen een dik dekbed (was te warm), liever twee dunne.

alleen een dik dekbed (was te warm), liever twee dunne.

Tof

Alleen het fruit mocht vers zijn bij het ontbijt.

ideale lokatie voor bezoek walibi

heel, jammer op tv geen belgische nederlands talige posten ,zoals vrt of vtm

ja ontbijt ok kamers ok

super goed

Nikske op aan te merken

Het zwembad en de bediening klantvriendelijke bediening

Prima hotel voor een kort verblijf en lekker dicht bij de snelweg.

Ontbijt was eenvoudig voor de prijs en er werd ook niet actief bijgevuld.

Prima kamers en hotel ligt op loopafstand van het centrum van Waver.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Niks was beter in prijsverhouding.

De toilet wás piepklein.alles in de kamer was verjaard badkamer was slecht onderhouden.ontbijt was mager.

Niks was beter in prijsverhouding.

Prima voor gezinnen die naar pretpark gaan of voor tussenstop

Kamers zijn net en standaard ingericht maar moeten opgefrist worden

Prijs uitstekend

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Bereidheid personeel.

Diner.

Bereidheid personeel.

redelijke accomadatie

zwembad was niet bruikbaar. Kamer was te warm. Voor het raam zat geen hor ( last van muggen). Toilet was erg klein en zeer sober.

Ontbijt was prima

Zeer vriendelijk onthaal

Zeer vriendelijk onthaal Ruime kamer

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Goed gelegen.

De uitstekende ligging. Ruime kamer.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

6,0
    Ontbijt was zeer goed

, oude kamer

Ontbijt was zeer goed

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Verouderd, slecht restaurant. Wel proper!

Restaurant.

De bar!

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Heerlijk ontbijt met veel keuze!

Properheid van de kamer.

Heerlijk ontbijt met veel keuze!!

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

geen opmerkingen - zoals gewoonlijk alles picobello

geen opmerkingen - zoals gewoonlijk alles picobello

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Verblijf Leonardo

Service 's avonds voor de diner: slechts 1 kok voor een bomvolle resto. Bijna een 50' geduurd vooraleer ik mijn frietjes met biefstuk had !

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

lange inchecktijd

lange inchecktijd

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Ontbijt ruim voldoenden.

Hygiëne badkamer en toilet. Ik ben geen voorstander van tapijt met plekken...

Ontbijt ruim voldoenden. Goed bed.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Bed

Bed

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Heel slechte bedden, geen vlaamse televisie

Heel slechte bedden, geen vlaamse televisie

• Beoordeeld op: 18 mei 2016

Wij waren hier voor zaken.

Mss te klein toilet. Moesten met deur open zitten om naar WC te gaan. Niet echt prettig.

Wij waren hier voor zaken. dus konden niet veel genieten. Alles voldoet aan de verwachtingen

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Kamer is prima.

Toilet op de kamer is piepklein en onhandig. Ontbijt is netjes, maar flink aan de prijs.

Kamer is prima. Locatie vlakbij de snelweg en station. Personeel is zeer behulpzaam.

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Prijs kwaliteit was goed

Mogelijkheid om 's avonds nog iets te drinken. Bar gesloten geen probleem voor één man kan je niet open houden maar zorg dan voor faciliteiten

Prijs kwaliteit was goed

• Beoordeeld op: 22 januari 2016

Ik belde een paar dagen ervoor nog naar het hotel om te...

Ik belde een paar dagen ervoor nog naar het hotel om te melden dat onze baby-dochter mee kwam. Ze pasten onze reservering aan en er stond een babybedje klaar in de kamer.

• Beoordeeld op: 19 januari 2016

Goede ontvangst, vriendelijk personeel.

Het ontbijt mag iets uitgebreider zijn.

Goede ontvangst, vriendelijk personeel. De eenpersoonskamer was echt ruim. Rustig hotel heb kunnen genieten van mijn nachtrust.

Er zijn ook 53 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.