Beoordelingen over Vayamundo Houffalize

Ol Fosse d'Outh, 1, 6660 Houffalize, België

#13 van de 18 hotels in Houffalize

Prima als overnachting op doorreis
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg massaal Als je wat later eet, begint de keiharde muziek al in de bar, die grenst aan het restaurant/1 ruimte Wat overigens later op de avond heel gezellig is hoor Koffie bij het ontbijt erg waterig

Prima als overnachting op doorreis Eten was erg goed

Gewoon weg zalig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hebben gegeten in reserant en moesten tot 2 maal vragen om onze Fritten . Dat duurde gewoon te lang de mosselen waren daartegen koud De portie fritten was veel te klein voor 2 personen . Waardoor we bij de rekening dubbel portie moesten betalen . Niet 1 keer komen vragen of alles oké was . Buiten dit was alles heel goed

De ligging vriendelijke mensen perfect ontbijt

Leuke locatie maar te weinig comfort, nachtlawaai en middelmatige keuken
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De dame bij check-in beet onze neus bijna af, echt lomp Het eten was een middelbare school onwaardig: vis die vies rook, slordige grootkeuken... de eenpersoonsbedden waren smal en hard, algemeen verouderd We hadden vooraf een rustige kamer gevraagd maar de onderburen waren heel luidruchtig tot 00u en 's morgens om 7u30 brachten vrachtwagens Jupiler, en kwam een vrachtwagen om de vuile was met veel lawaai. Het eetterras was een tegenvaller: om 15u02 kregen we geen croque monsieur meer en de volgende dag wachtten we 25' en twee keer vragen tevergeefs op een kelner. De dag nadien kregen we beschimmelde geraspte kaas bij onze spaghetti.

de locatie was prachtig met bewegwijzerde paden vlakbij zwembad en fitness waren leuk en goed ingericht, vriendelijk behulpzaam personeel meeste personeel was vriendelijk en gastvrij, in het bijzonder met de locker room en gebruik van verkleedruimtes er was mogelijkheid om lactose en suikervrij te ontbijten

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Prima hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niets.. misschien ietwat gedateerd, maar voor dat geld niet verwonderlijk.. Verder, voornamelijk grijze golf (en nog ouder) gasten....

*Prima prijs-kwaliteit verhouding! *Meer dan uitstekend ontbijt!

• Beoordeeld op: 4 september 2018

kort van verblijf. Druk met de voorbereidingen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de temperatuur van het warme gerecht. Onvoldoende warm. Voor de rest kan ik niet zeggen dat er iets is tegengevallen. Integendeel.

Vooral de verandering die we na een aantal jaren afwezigheid mochten vaststellen. De grote foto's in de gang vallen enorm op en geven een bijzondere ruimte aan deze lange gang. Het terugzien van mensen die we nog kenden van toen

Leuke accommodatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op zo een druk weekend te weinig personeel aanwezig en kamer beddegoed aan vernieuwing toe en hoofdkussen geur van voorganger foei

Ruime parking en overal iets te beleven en dicht bij centrum

Er even lekker uit
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas kun je merken dat er te weinig personeel is. Dit merk je met het schoonmaken van de kamer dit wordt minimaal gedaan en vaak laat. Op het terras is veel te weinig personeel dus lang wachten. Jammer voor zowel hotelgasten als het personeel.

Het ontbijt was uitgebreid en voor iedereen wat. Voor kinderen is dit hotel super, binnen zwembad en speelkamer. Buiten kleine speeltuin en afgeschermde plek om met water te spelen. En in de vakantie wordt er iedere dag wat georganiseerd.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Proberen mensen in de war te brengen omtrent facturering
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Receptie vraagt eerst meer dan 100€ meer dan de prijs die op de boeking stond. Na dit te zeggen gaat er plots 30€ af maar is het nog altijd te veel, ze kunnen niet direct een gedetailleerde factuur geven van waar dit komt ... Onprofessioneel. Lang wachten op reactie na klacht.

Uitgebreid ontbijt.

5,5
    De omgeving is fantastisch!

Op zich was het verblijf goed. Echter inchecken vanaf 17:00 uur en vervolgens de volgende ochtend wel al voor 10:00 uur uitchecken is wel krap. Daarnaast was het bed klein en de matras erg zacht waardoor je steeds wakker wordt als je partner zich omdraait.

De omgeving is fantastisch!

Perfect ligging voor hike, mtb en trail activiteiten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

15.00 uur de keuken is dicht??? ‘S avonds om 22.00 is er naast een drankje een zakje chips verkrijgbaar. Beetje jammer voor een hotel. Prijs: kamer is schoon en netjes maar een jaren 80 badkamer tegen een prijs 123 euro per nacht staat niet in verhouding.

Perfect ligging voor hike, mtb en trail activiteiten. Binnen zwembad, Relaxte sfeer.

Rustige ligging, nette kamer, veel plaats, TV met Vlaamse...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Beetje nachtlawaai van badkamerbezoeken bij buren (onder/naast?). Bediening restaurant buiten (zelf de menukaart moeten halen na 10 min gezeten te zijn, plaats nochtans aangeduid door kelner), eten kwam wel vlot. Ontbijtplaats was niet duidelijk (petit buffet genomen maar zag nadien dat grote zaal ook open was en kamers daar werden aangevinkt).

Rustige ligging, nette kamer, veel plaats, TV met Vlaamse zenders.

Tevreden en komen nog terug
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

WIJ ZATEN OUDE GEDEELTE TEVREDEN MAAR NIET GRAAG TAPIS PLAIN ALS BEDEKKING VOOR DE SLAAPKAMER , niet het geval in nieuwe gedeelte

Goed ontbijt, voorstander enkel ontbijt vinden half pension minder (buffet ) en opteren voor de lounge ( à la carte ) zeer kindvriendelijk, de ligging, en veel mogelijkheden tot ontspanning

schitterend !!

wee ik echt niet

alles was naar wens,heerlijk ontbijt en 's avonds konden we nog,zonder vooraf te hebben ingeschreven,à la carte of buffet eten,prima !!

Goed geslapen,teleurgesteld met ontbijtbuffet, vond te duur voor hetgeen het is.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt. Hotel was vroeger een vakantiekamp van de CM en dat kun je eraan merken. Moet je gerief zoeken, het buffet stelde niet veel voor, koffie was verschrikkelijk, de eitjes waren wel lekker

We hebben heel goed geslapen., het zijn dus goede bedden. Kamer en badkamer zijn oudbollig maar wel proper

Plaats en ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het afruimen van de ontbijt tafels , het personeel moet alles weg dragen wat veel arbeids intensiever is dan dat ze dit zouden doen met een hulpmiddel namelijk een wagentje. Als men een vraag stelde bij het boeken online werd er geen gehoor gegeven dit werd pas gedaan bij het inchecken. Of je kreeg de vraag terug van logeer je in Oostende of in houffalize als je dan houffalize antwoord kreeg je geen antwoord meer terug.

Plaats en ligging.

Genoeg keuze om te ontbijten, wel beetje zoeken naar propere...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lang wachten in de bar vooraleer men je bestelling opneemt. Op de kaart staat dat men croque monsieur enz.. nog kan verkrijgen buiten de openingsuren van de keuken maar dit is niet zo. Wel vriendelijk personeel.

Genoeg keuze om te ontbijten, wel beetje zoeken naar propere tafel, sneller afruimen zou wel ideaal zijn.

Zeer uitgebreid ontbijt- en avondbuffet, mooie ligging aan...
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Geen koelkast op een Family kamer, met het warme weer van de laatste tijd had dit handig geweest om flesjes water koel te houden; in de badkamer is weinig bergruimte, enkele wandrekjes boven de lavabo zou handig zijn.

Zeer uitgebreid ontbijt- en avondbuffet, mooie ligging aan de oever van de Ourthe; de rivier wordt betrokken in de animatiemogelijkheden (touwenparcours), zeer kindvriendelijk, wandeling met ezeltjes zeker aan te bevelen.

Ideaal startpunt om de buurt per fiets te verkennen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wachttijd aan de bar (om iets te drinken). De douche op de kamer was wel klein (voor mijn 1m87).

Kunnen douchen nadat je uitgecheckt bent. Vriendelijk onthaal.

een positieve ervaring
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Inchecken: de nachtwacht was niet op de hoogte dat "betaald" via booking.com echt betaald is (was via KBC Maestro betaald, en "betaald"-bevestiging stond op onze uitgeprinte reservatie, voor zijn neus), en niet een visa kaart die is ingegeven. Resultaat: we moesten absoluut een visa-kaart overhandigen en nogmaals betalen. Volgens de nachtwacht zou het maar 1x van de Visa-kaart worden afgehouden. Resultaat: de eerstvolgende werkdag moeten bellen waarop ze de dubbele boeking vaststelden. VayaMundo zal dit onmiddellijk rechtzetten, maar het is wel spijtig voor al die extra rompslomp!

Ontbijt + mogelijkheid om de dag van uitchecken nog de faciliteiten te kunnen gebruiken

Mooi hotel maar verkeerde dag om er te zijn
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen airco op de kamer. Er was een stroompanne met heel de nacht lawaai als gevolg. Hebben geen excuses ofzo aangeboden gekregen. En personeel aan de balie was onbeleefd

Mooie kamer

Kamer pas vrij vanaf 17u
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer pas vrij vanaf 17u Uitchecken vòòr 10u... Ik vraag mij af als je vòòr 10u uit de kamer moet zijn dat deze dan niet rond 14u kan beschikbaar zijn.... Smorgens om 9u10 stond de schoonmaakster reeds op de deur te kloppen en deed ze dan ook nog eens ongegeneerd de deur open en kwam binnen om te zeggen dat we er vòòr 10u uit moesten om te poetsen.

Mooie kamers.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Geen airco niet te doen van de warmte op de kamers, personeel was nie zo vriendelijk bij eten en receptie heel weinig uitleg , ge moet alles zelf gaan vragen , weinig keuze van buffet , geen aardappelen enkel rijst toen , voor zo mooie accomodatie hadden we wel meer van verwacht , savonds aan bar heel lang op ond drinken moeten wachten , zelf aan den toog 15 min gestaan en nie geholpen worden , te weinig personeel , ze liepen te gestrest en werkten da op ons klanten uit !

Mooie kamers.mooie streek

An sich nette kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gigantische toeristenfabriek. Onvriendelijk en onbehulpzaam personeel. Alles wat afwijkt van het reguliere kost geld. Check in pas om 17:00 check out om 10:00. Verzoek om uurtje langer in de kamer te blijven; € 30.

An sich nette kamer. Wel schimmel in de douche.

Een eerste ervaring die nog wat moet bezinken!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We zaten in het oudere gedeelte van het vakantiecentrum en dat viel wat tegen. We hebben slechts drie dagen verbleven en de elektriciteit was uitgevallen in Houffalize. Bij het heropstarten bleek de elektriciteit in het vakantiecentrum niet te werken. Er werden wel grote generators aangevoerd die veel lawaai maakten, … De oudere dame aan het onthaal was zeer koeltjes en enigszins afstandelijk. Ze gaf wel concrete info. Het ontbijtbuffet was prima.

De omgeving van Houffalize was prima. De ondergrondse parking was ideaal met het warme weer.

aangenaam verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bar - vriendelijke bediening MAAR veel te lange wachttijden - GEEN ORGANISATIE - 1 persoon neemt bestelling op rechtstreeks doorgezonden aan bar - verschillende personen dragen bestelling uit - 1 thee (komt na 15') en advokaatcoupe NA 3/4 u nog niet bediend !!! Te wijten denk ik aan al de klanten die zich direct aan bar gaan bedienen.

RUIME KEUZE BIJ HET ONTBIJT - KAMER MOBIELE BEPERKING HEEL GOED INGERICHT - mooi terras-

Goed verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hotelkamer vonden we wat tegenvallen; er was geen koelkastje, geen airco en was vrij somber ingericht. Ook was er geen lift naar de parkeergarage.

Het hotel was ruim en goed opgezet. Met het ontbijt had je ruime keus en het was lekker. De bedden waren goed.

Mooie locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel was super...Maar was onderbemand....spijtig want ze deden zo hun best.

Mooie locatie...Lekker eten....En s avonds mooie muziek!!vriendelijkheid troef.

eten in het restaurant was zeer lekker, ontbijt , daar...

te laat op de kamer en er te vroeg terug af

eten in het restaurant was zeer lekker, ontbijt , daar mistte ik wel een glaasje water. de kamer was top, alleen wel warm, zonkant en geen airco. pas om 17 uur inchecken vind ik wel laat, en dan om 10 uur al terug uitchecken is dan wel weer vroeg. wij hadden mee gedaan aan een wandeltocht die daar startte en eindigde, dan wilt ge u wel een douche pakken op uw kamer.

De ontvangst was goed en er zijn veel faciliteiten en je kan...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel was heel slecht geisoleerd. Aangezien er ook feestjes in het hotel plaatsvinden blijf je elke noot van de muziek horen alsook iedereen die op zijn balkon zit.

De ontvangst was goed en er zijn veel faciliteiten en je kan tot savonds laat u amuseren.

moeilijke keuze met voor- en nadelen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

te weinig parkeerplaatsen beschikbaar gezien het zeer grote hotel (massaliteit), asbak beschikbaar op balkon terwijl er NIET gerookt mag worden. In het oude gedeelte zijn donkere gangen waarbij het licht op laatste moment 'aangaat'. Je moet uitchecken voor 10 uur en dat wordt op verschillende wijze duidelijk gemaakt.

Zeer uitgebreide keuze bij het ontbijt !

Zeer mooi hotel in een mooie omgeving. Aanrader!
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Een klein koelkastje op de kamer zou erg prettig zijn, evenals een waterkokertje om zelf koffie/thee te kunnen maken.

Ontbijt was zeer goed, de gezinskamer was erg ruim en prima schoon.

Prachtige ligging

Prachtige ligging Kinderen konden zich uren amuseren in en rond het hotel Personeel spreekt vloeiend Nederlands Ruime kamers Uitgebreid ontbijtbuffet

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ruime kamer, goede bedden, mooi terras, zonwering. Rustige ligging in de natuur, op wandelafstand van het centrum. Ideaal voor fietsers en wandelaars

nooit meer! Voor 100 euro per nacht, moet in orde zijn!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het ontbijt van dinsdag 26 juni: - tafels niet afgeruimd. - Personneelslid zeer onbeleeft. service in de kamer: - bed niet opgemaakt - douche niet gekuist

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Was op zaterdag in omgeving de allerlaatste en enige optie. Erg sfeervol is het er niet.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Familiekamer was relatief duur, badkamer erg krap. We kwamen laat aan in het hotel en het was helaas niet meer mogelijk iets te eten. Erg massaal en grootschalig hotel. Had ziekenhuisachtige uitstraling

Ligging erg mooi

De uitzicht en de eaten in de Bar/Restaurant
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Geen coolkast, Kleerkast valde samen. Geen instructive op voorhand voor hoe omgaan met de electriciteit

De uitzicht en de eaten in de Bar/Restaurant

Ontbijt was prima, diner werd veel te snel weg gehaald.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was prima, diner werd veel te snel weg gehaald. Bij een latere terugkomst was het haast niet meer mogelijk om te eten Kamers waren functioneel goed maar wel gedateerd

Het terras van het restaurant en het ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Inchecken vanaf 17:00 u en vertrek voor 10:00 u??? Wie werkt er nog let deze uren. Daarenboven was de kamer in het oude, verouderde gedeelte.

Het terras van het restaurant en het ontbijt

Ieder jaar tijdens de sporta voorbereiding rit een super verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedjes zijn beetje aan de smalle kant

De kamers en sanitair waren heel proper !!! Lekker ontbijt , vriendelijk personeel , super buitenterras om iets te consumeren

Goed voor een korte verblijfperiode
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij zaten in het oude gedeelte van het complex. Kamer en badkamer daardoor gedateerd. Ook zijn de kamers erg gehorig. In de parkeergarage hebben de zwaluwen het voor het zeggen. Vliegen er rond en alles zit onder vogelpoep. Kan volgens de receptie niets aan gedaan worden omdat het beschermede vogels zijn. Parkeergarage geen aanrader.

Zeer uitgebreid ontbijt. Je kan zo veel nemen als je wilt.

Geslaagd
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lawaai van lopende kranen en douches in andere kamers waren wel heel erg hoorbaar waardoor je er wakker van werd. Tapijt op de trappen was heel erg vuil.

Ontbijt was goed en uitgebreid. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Ligging ideaal.

De kamer was ruim voldoende.

De kamer was ruim voldoende. Misschien wel de badkamer iets te klein. Maar dit is snel vergeten met het uitzicht en het ruime terras. Top locatie en accommodatie. Zeker voor herhaling vatbaar.

Perfect voor een weekendje weg in een schitterende omgeving.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Temperatuur van de douche was lauw. Dat is gemeld en zou verholpen worden.

Prima locatie, veel faciliteiten. Lopen naar het dorp Houffalize is een kleine 20 minuten.

Centraal gelegen voor mooie fietstrips , uiterst behulpzaam...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat achterstallig onderhoud in de kamer. Airco is een luxe, maar zou de reguliere kamerprijzen wel meer rechtvaardigen. Warmte blijft in de kamers hangen. Sommige matrassen zijn aan vervanging toe.

Centraal gelegen voor mooie fietstrips , uiterst behulpzaam personeel, goed (fiets)ontbijt.

• Familiekamer (4 Volwassenen)

Bij zwembad verplicht badmuts. Is minder. Zaten erg strak. Was 1 maat zowel voor kleine kids als volwassenen. Kon je kopen voor 1,80 per stuk.

Het hotel was geweldig. De kids hebben erg genoten. Zeiden meteen dat ze terug wilde snel. Activiteiten,kinderboerderij,zwembad,binnenspeeltuintje,diner en ontbijtbuffet. Kregen restitutie op overnachting daar we voor volwassenen zouden gerekend hebben ipv kids. Zeker voor herhaling vatbaar. Mooie omgeving.top

Zalig om met kinderen/ kleinkinderen te doen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Genoeg variatie in het buffet maar je smaakt hier echt dat het over grootkeuken gaat.

De locatie is super. Rustig, vlakbij de Ourthe en op 10 minuten wandelen van het centrum. Ideaal om met jonge kinderen naartoe te gaan en als ( groot) ouder zelf ook te kunnen genieten. Genoeg variatie in het buffet.

Goed, maar prijs kwaliteit viel tegen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden grote verwachtingen bij dit hotel maar dit viel wat tegen... we hadden een oudere kamer en vonden dan ook de prijs te hoog voor deze kamer.

Prachtige omgeving en Houffalize is een leuk dorpje met toffe restaurantjes. Ontbijtpakket die we meekregen was wel net als de bediening zeer goed!

Super geamuseerd maar toch enkele frustraties.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Synchronisatie tussen Booking.com en hun reservatiesysteem is heel slecht. Zeer trage bediening zowel aan de receptie en het terras. Fietslockers waren niet bruikbaar door de defecte elektronische sleutels.

Als alles zou werken zoals het hoort zou dit de perfecte locatie zijn voor een MTB weekend. Maar de elektronische sleutels voor de fiets lockers werkten niet (dus fietsen naar de kamer op de 3e verdieping gesleurd). De in booking.com geboekte extra's (diner) waren niet geregistreerd bij hen. Toeristenbelasting was inclusief maar zagen ze ook niet op hun systeem. Dus zorg dat je van alles bewijs kan voorleggen want anders proberen ze je int zak te zetten. En bediening aan de receptie en het terras is heel traag. Maar toch 3 sterren want je kon voor check-in tijd en na check-out tijd de douches gebruiken, er is een afspuitstand voor je fietsen, het eten is lekker en drank inclusief. We hebben ons in elk geval goed geamuseerd ginder.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

De sfeer waarvoor het hotel is gebouwd is niet onze sfeer.

De openingsuren van het zwembad zijn belachelijk. Wij hadden op zwembad gekozen maar zo beperkte openingsuren. Absoluut groot minpunt

Ontbijt was ruim. Kamer was ok. Goed bed. Kleine tv

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De afstand tot het dorp en de afstand binnen het complex door de enorme groote van het gebouw.

Mooie ruime kamer en mooi balcon en alles zeer schoon, ontbijt was prima, mooi midden in de natuur

De kamer is prettig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Je kan vanaf 17.00 inchecken en voor 10.00 eruit. Dat betekent een relatief kort verblijf. Ik zit daar niet mee, maar anderen misschien wel. Of dit voor alle reserveringen geldt weet ik niet.

De kamer is prettig. Aardig uitzicht. Niet gehorig. Goed ontbijt. Verhouding prijs-kamer is goed.

Niet wat we verwacht hadden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Laat inchecken 17.00 en ik had graag geweten dat het hotel vol met mtb-ers zou zitten ivm een evenement. Ook was de start aan de voet van het hotel dus wel wat geluidsoverlast. Niet dat er verder echt overlast van was maar persoonlijk had ik dan een ander hotel gekozen

De kamer is groot en fijn ingedeeld. Maar is maar half gemoderniseerd, de meubels en indeling zijn goed maar je krijgt toch het gevoel dat je veel te veel betaald voor wat je krijgt. Vooral als je de badkamer opent! Het balkon is wel fijn.

Mindervaliden parkings zijn voor mindervaliden. Gedurende 2 dagen stond een wagen van "velodrone" op deze plaats. Ik vind dit asociaal, al is dat in mindere mate aan vayamondo te weiden. Mag wel strenger tegen opgetreden worden. Koelkastje op de kamer om een drankje in te bewaren was fijn geweest. Het was nogal warm binnen dus een vliegeraam zodat een raam open kan zonder insecten binnen te halen is ook interessant denk ik.

Het personeel was zeer vriendelijk en de omgeving is prachtig. Zalig bed, zeer kindvriendelijk en het restaurant is zeer redelijk van prijs! het was mijn 2de verblijf (9jaar geleden) en intussen was er al een groot deel vernnieuwd. wij komen nog terug met de kinderen.

Prachtige plek in een mooi dal met veel natuur.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg jammer dat faciliteiten als sport en diner al vroeg (21.00) dicht gaan, zoals in zoveel hotels maar erg onhandig voor meer zakelijke reiziger die toch wilt genieten.

Prachtige plek in een mooi dal met veel natuur. Heerlijk om te wandelen Goede faciliteiten Kom hier zeker terug met mijn gezin

Groot, maar toch rustig gelegen hotel op een mooie locatie met vele mogelijkheden in de omgeving.

De coördinatie tussen bestelling en bediening kan beter. Ook kan je pas inboeken om 17u en dan is het zwembad dicht en je moet de kamer verlaten om 10u en dan gaat het zwembad open. Je kon wel van het zwembad gebruik maken tot 12u. Ofwel staat het genoteerd want deze uurregeling kan jouw planning in de war brengen.

Ontbijt en diner waren uitstekend.

Ontbijt : ruime keuze en lekker / Buffetrestaurant biedt...

zwembad betalend en niet de ganse dag beschikbaar wat jammer is personeel zeer zakelijk, maar zal eigen zijn aan het grote complex

Ontbijt : ruime keuze en lekker / Buffetrestaurant biedt ook ruime keuze en lekker Kamers basic maar ok voor kort verblijf Prijs Kwaliteit zeker in orde

Overnachting met comfort en ruimte maar ook met minpunten, zeker voor de prijs.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Afwerking en afmeting wc en badkamer niet passend bij dit prijsniveau. Eén slaapvertrek zonder deur, matglas tussen de slaapkamers niet te verduisteren dus last van elkaars licht. Matrassen te zacht naar mijn smaak. Koffie bij het ontbijt is niet te doen en heeft niets met koffie te maken!

De gezinskamer had ook echt twee slaapvertrekken en vier bedden en een zitkamer met een (slaap)bank.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Te duur voor wat je krijgt, niks op de kamer buiten de tv.. jammer!

Ouderwetse achterhaalde kamers, geen bad, kleine douche cabine. Zeer kleine tv, geen koffie/thee en waterkoker, geen minibar, helemaal niks.

Eigen balkon

Om zeker nog te doen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De man aan de bar was zeer onvriendelijk! De mensen aan het onthaal en in de ontbijtzaal waren TOP!!!

Propere, eenvoudige badkamer. Mooie kamer met prachtig zicht op groen.

Herhaling waard.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was prima. Geen tegenvallers.

De buffetten waren geweldig!! Overvloedig, breed, vers(!), smaakvol. Complimenten. Kamer was goed, schoon en mooie ligging.

Dit lijkt meest op een kinder-zomerkamp.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet geschikt voor echtpaar. Geen romantische plek. Voor kinderen geschikt en daardoor zeer "onrustig". Kleine badkamer en douche hok heel klein. Bedden niet opgemaakt en badkamer niet schoongemaakt.

Weinig.

De kamers waren ruim en lekker ontbijt !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer kleine badkamer. Het eten in het restaurant was niet alleen ondermaats maar ook nog koud. Bediening liep compleet in het honderd. Uitchecken duurde ook lang !

De kamers waren ruim en lekker ontbijt ! Perfecte animatie voor de kinderen.

Mooi hotel, prachtig gelegen en de kamers waren prima!!
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Op zondag weer naar het buffetrestaurant geweest, een aanfluiting. Geen 26 euro waard. Wat een verschil met de zaterdag. De keuze was minimaal. Er was zelfs geen patat of pasta voor de kinderen. En dit terwijl er voorjaarsvakantie was in Nederland. Dus veel kinderen als gast.

Zaterdag naar het buffet restaurant geweest. Het was heerlijk, keus genoeg. Prijs 26 euro prima dit inclusief drinken. Het ontbijt waren beide dagen top !!

Prima ruime kamer , schoon , fris , veel te ondernemen .

Het ontbijt wat is dat slecht .. nu ben ik geen grote eter maar je moet gewoon zoeken naar iets lekkers .. z’n grote ruimt waar niets mee gebeurd .. Zo weinig keuze en variatie . Ga leuke beleving bak een omelet .. pannenkoeken .. wafels .. jullie maken zelf de reclame met goed ontbijt ..

Prima ruime kamer , schoon , fris , veel te ondernemen .. je kan je best een dag in en om het hotel vermaken met sport en wandelen

Mooie ligging.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Avondbuffet was ons ding niet.( ga eerst kijken voor je betaald) Jacuzzi bij zwembad mocht warmer en Sommige deuren van pashokjes en lockers waren stuk.

Mooie ligging. Ruime familiekamer. Veel plezier voor de kinderen. Zowel binnen als buiten !ontbijt was goed alles was er. Zwembad zeker een pluspunt!

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Perfecte ligging.

Meeste Personeel was erg ongemotiveerd. Uitzondering de baliemedewerkers waren heel vriendelijk en behulpzaam.

Perfecte ligging. Goed ontbijt. Schone en zeer ruime kamers.

beetje kort
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

was gaan zwemmen en nam ben ik onwel geworden tijdens een wandeling thuis bij mn zus rilde ik en hoge koorts en overal pijn...,

de mooie ruime kamer met terras en het lekkere ontbijt de mooie muziek in de bar s'avonds

Ideaal tussendoortje met leuke wandelingen in de sneeuw.Voor herhaling vatbaar;

Buffetvorm was O.K. en lekker maar er was slechts keuze uit 1 vis en 1 vleesschotel. 's Morgens wel gebakken spek maar geen omelet. Enkel spiegelei. Verder perfect in orde en lekker.

Ideale locatie voor mensen die, zoals wij, willen gaan wandelen.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Fijne, grote en schone kamers in een wat onpersoonlijk groot hotel op een prachtige locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het eten is matig, de bediening had het op de momenten dat wij wilden eten veel te druk en het is een erg groot en daarom soms wat onpersoonlijk en weinig gezellig hotelcomplex.

Grote kamers, veel faciliteiten (zwembad, fitness, sauna etc.) in een prachtige omgeving.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Een locatie die uitnodigt om van de natuur te genieten

Het avondbuffet. Weinig gevarieerd wat vlees betreft : er was lam (maar dat lust niet iedereen) en Luikse balletjes. Maar geen onbewerkt vlees als bijv. een stukje kip. Ook geen aardappel of een bewerking van aardappel. Groentjes : ok Desserjes : ok

Het ontbijt was heerlijk en gevarieerd. Ook de locatie is formidabel.

Leuk verblijf, lekker eten, mooie kamer en mooie omgeving. Minpunt : wandelroute niet goed aangeduid

Zie hierboven.

Ontbijt was prima. Mooie kamer, maar de bewegwijzering van een wandelroute was minder. Halverwege geen pijltjes meer te zien voor ons route, hebben dan een andere gevolgd. Gelukkig zijn we goed terug gekeerd.We hebben 3 u erover gewandeld ipv 1 uur.

Het ontbijtbuffet en het avondbuffet zijn heel gevarieerd en...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijtbuffet en het avondbuffet zijn heel gevarieerd en van veel beter kwaliteit dan bij Sunparks. Het is leuk dat alles in 1 gebouw is wanneer het slecht weer is. De binnenspeeltuin is zeer aangenaam bij slecht weer en na het avondeten.

Een aanrader voor een kort verblijf zoals nu (kerstavondviering of oudejaarsavondviering).
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Communicatie ivm oudejaarsavondbuffet <--> oudejaarsavondmenu was niet erg duidelijk. Ging door in verschillende restaurants. Idem vwb nieuwjaarsbuffet: al of niet voorafgegaan door ontbijt? Einde oudejaarsavondviering in restaurant om 1 uur om daarna verder te zetten in een andere zaal is ook niet erg bevordelijk voor de sfeer. Dessertbuffet mocht iets uitgebreider zijn. Voor de rest alles dik in orde.

Schitterende accomodatie + ontbijt met alles er op en er aan. Prachtige streek om heerlijk te wandelen.

Fijne vakantie, eten in orde, vriendelijk personeel, jammer van de stinkende kalmer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De vakantiegangers die voor ons in de kamer hadden geslapen hadden gerookt IN de kamer, er lag nog een sigarettenpeuk onder het bed :( de kamer stonk verschrikkelijk. Twee maal aan receptie gesignaleerd en buiten een extra stofzuigbeurt is er niks aan gedaan ondanks dat in kamer gecommuniceerd staat dat bij roken in de kamer, kamer professioneel wordt gereinigd op kosten van overtreders... heel jammer. Matrassen slechte kwaliteit en heel veel lawaai s avonds.

Fijne gezinsvakantie, sneeuw was mooi pluspunt.

We zijn heel hartelijk ontvangen en begeleid.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We zijn heel hartelijk ontvangen en begeleid. Alle personeel is met met de gasten en de werking begaan. Alles is net onderhouden. Buffetten zijn uitgebreid en zeer lekker.