Beoordelingen over Hotel Pacific 3-sterren

Hofstraat 11, Oostende Centrum, 8400 Oostende, België

#14 van de 34 hotels in Oostende

heel aangenaam en gezellig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de lift is een beetje klein voor personen in een rolstoel. dit is voor mij het enige minpunt.

de heel hartelijke ontvangst, het goede ontbijt en de mooie kamer de ligging en de parking is ook een pluspunt. de gezellige en mooi ingerichte bar.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Pacific

De matras is aan vervanging toe die was aan een kant doorgelegen. De tv speelde niet zuiver en is aan vernieuwing nodig. Jammer dat je op je kamer voor de vroege vogels al zelf een koffie of thee kan maken voor je naar het ontbijt kan.

Dat honden welkom zijn! Het ontbijt is zeer uitgebreid en alles was aanwezig. Locatie is super dicht bij strand/dijk en het centrum.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

wel oke
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamer was best wel klein en erg warm (zolderkamer) fietsen gehuurd maar de motor was stuk moesten we nog betalen ook maar natuurlijk niet gedaan jammer dat je pakeerplek moest betalen

ontbijt was prima

personeel was vriendelijk maar aan de balie zou ze toch wat vlotter Nederlands mogen spreken
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de kamer viel tegen het was klein en als je 9 dagen door je raam kijkt op 2 m afstand nr 5 van de ander kamer moet kijken want wij zaten op de binnen koer met ijzer brandladder voor ons , en s'morgens om 5 uur lawaai van personeel want dat weergalmde fel , en moest ik mijn hond meegebracht hebben ik zou niet weten waar ik zijn binche zou moeten plaatsen .

het ontbijt s'morgens was goed en zeer proper

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Zeer aangenaam en rustig verblijf

Ons verblijf was Top,elke dag heerlijk uitgebreid ontbijt. Zeer rustig in het hotel en het personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben ook gebruik gemaakt van de sauna,handdoeken enz... waren meer dan voldoende aanwezig. Wij komen hier zeker nog terug, een aanrader.

Propere kamer en badkamer en werd dagelijks gepoetst

Niet zo belangrijk maar tv ontvangst beeld kwaliteit was slecht .

Propere kamer en badkamer en werd dagelijks gepoetst Vriendelijk personeel Uitgebreid en continu aangevuld buffet

het was goed dat het maar voor één nacht was want anders was ik niet gebleven
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamer te klein wc/badkamer te klein bed 1m40 voor 2 personen die geen koppel zijn slechte matras

het personeel vriendelijk eten uitstekend (ontbijt kan niet beter) bar goed privé parking zeer goed

SUPER!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was heel lekker, zelfs lekker glutenvrij brood! Verblijf was met een vriendin en kregen een kamer met 2 singles bedden met 2 aparte dekbedden! Hebben heerlijk geslapen! We hadden ook een gesloten privé garage! Alles werd tip top geregeld en iedereen was heel vriendelijk! Zeker voor herhaling vatbaar!

Aan het ontbijt was niets aan te merken, voldoende keuze...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer viel echt tegen en kon zeker beter voor de prijs kwaliteit verhouding.

Aan het ontbijt was niets aan te merken, voldoende keuze aanwezig. De zolderkamer had vloerbekleding vol met plekken, rook verduft, vuil, de tv was antiek had maar enkele kanalen met veel sneeuw, wij vonden het zeker niet hygienes. De kamer werd veranderd van twee clubzetels naar een bank die heel vuil was en waar we op uit kwamen tijdens ons verblijf en wij eventjes terug naar ons kamer gingen.

Voor herhaling vatbaar.

de vloerbekleding op de kamers is minder fris.

het ontbijt is goed: voldoende keuze met verse producten. Klantvriendelijk. Familiekamer ter beschikking.

Ontbijt en de kamers waren heel goed, ER was ook een prive...

we opteren liever voor een douche maar hadden een ligbad. Alles was wel zeer verzorgd.

Ontbijt en de kamers waren heel goed, ER was ook een prive parking voorzien kort bij het hotel

Aangenaam en geslaagd verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Warme kamer, mits het raam open, weinig koeling. Piekmoment bij het ontbijt...aanvullen verliep niet zo vlot.

Vriendelijk onthaal Keuze in ontbijtbuffet

De ligging was perfect en het personeel was heel vriendelijk.

TV was niet van deze tijd.Het beeld was heel slecht en het geluid was te laag afgesteld.v De

De ligging was perfect en het personeel was heel vriendelijk.Het ontbijt was heel lekker

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen douchestang in bad dus als we wilden douchen moesten we de sproeier zelf vasthouden. Verder niets dat tegenviel.

De comfort-kamer was ruim genoeg voor ons, en alles was netjes, zelfs het vasttapijt dat er lag was vlekkeloos doch op een paar plaatsen een beetje oneffen ondergrond. Heel goed en gevarieerd ontbijt en zeer vriendelijk en gedienstig personeel.Wij komen er zeker terug want prijs/kwaliteit zeer goed.

Goede ligging.

We hadden de hele nacht lawaai van een blazer of zuiger of zoiets. Uitzicht op klein dak en inkijk naar andere kamers. Lift 1ste verdiep werkte in begin niet. Kaartje deur werkte de 2de dag niet.

Goede ligging. Dichtbij zee. Goed ontbijt.

alles was aanwezig en er goed bijgevuld door het uiterst...

tv op de kamer was echt niet oké maar er word aangewerkt omdat te verbeteren

alles was aanwezig en er goed bijgevuld door het uiterst vriendelijke personeel

Tot nog eens
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De poetsdienst die smorgen s heeeel vroeg in het ijzeren trappenhuis aan het vegen was en tegen de trappen lawaai maakten. (Wel pluim voor poetsdienst op zich)

Het geheel

Wij hadden een geweldige midweek in Oostende. Boeken zeker weer in Hotel Pacific.

Kamer lag aan de achterkant, dus weinig daglicht. Voordeel ervan, doordat er geen airco was en door de extreme hitte die week, was de kamer redelijk koel. Dus ieder nadeel heeft weer een voordeel.

Het was een prima ontbijt. Ligging van hotel perfect, dicht bij centrum en strand. Vriendelijk personeel. Hygiëne en bedden perfect.

Super geweest . Geen enkel probleem gehad .

Bij aankomst zijn we ontvangen geweest door een Roemeense vrouw ( zeer lief) maar die enkel maar Engels begreep . Kan een probleem zijn voor klanten die geen Engels spreken

De kamers waren ruim en super proper . Het personneel zeer vriendelijk en behulpzaam . Goede ligging kortbij strand .... waar ook honden toegelaten zijn!!!! Ontbijt was zeer verzorgd en uitgebreid . Wij gaan er met zekerheid terug .

Leuk hotel voor kortverblijf
    • Comfort Eenpersoonskamer

Meeste kamers zonder airco. Kan dus erg warm worden overdag. Er is slechts 1 kleine lift waardoor je 's morgens lang moet wachten op de lift omdat dienstpersoneel hiervan gebruikt maakt. (op en neer naar kelder en verdiepingen) Dit is voor mensen die moeilijkheden hebben met trappen doen vervelend

Ontbijt was goed. Alles ruim aanwezig . Nette kamers en goede bedden! Goede ligging van het hotel en vriendelijk personeel

Goed bed, goeie matras, alles proper, toppie, ijskast om wat...
    • Comfort Eenpersoonskamer

Die plank van bovenbouw aan het bed , was vervelend , anders kan je recht op zitten met kussen om tv te kijken, maar ze gaan de kamers nog renoveren , dus kan alleen maar beteren he

Goed bed, goeie matras, alles proper, toppie, ijskast om wat koel te houden en kluis om dingen waardevol op te bergen toffe badkamer ook , iedereen vriendelijk , Tof en lekker ontbijt

Zeer goed

Kamer is warm

Ontbijt heel goed en personeel enorm vriendelijk, vroeg inchecken een voordeel, mogelijkheid om bagage gratis in bewaring te geven is een voordeel

Titel
    • Comfort Eenpersoonskamer

Soms beetje lang aan de balie en de bar moeten wachten omdat 1 persoon voor beide instaat. Voor de rest alles prima.

Supervriendelijk personeel, nette kamer met tv en frigo, uitstekende ligging.

formidastisch

de tv was wazig van beeld en geen klank hebben niet verder gekeken en zijn naar de bar verhuisd waar de wijn smaakte

goede ligging met parking verzorgd ontbijt met alles erop en eraan vriendelijke gastvrouw en heer kamer ordelijk en goedverzorgde badkamer met handdoeken zeep

Zoals vorige keer genoten we van ons verblijf. Vriendelijke uitbaters en gedienstig personeel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer wat verouderd. Enkel handdouche aanwezig en geen verstelbare douchestang. Kameraanduiding op overloop niet correct aangegeven (2° verdieping).

Prima ontbijt. Onze elektrische fietsen konden in de naastliggende garage gestald wprden.

top locatie overal dicht tegen kamer was in orde ontbijt was...

tv maar was dan ook het enige een beeld vol met sneeuw dus dringend aan vervanging toe of het ligt aan de ontvangst

top locatie overal dicht tegen kamer was in orde ontbijt was naar wens en op tijd bijgevuld

Plezierig en ontspannen verblijf.

Een airco op de kamer had met deze warmte wel fijn geweest. Is niet echt een tegenvaller, doch een kleine opmerking.

Ontbijt was uitgebreid en werd continue aangevuld. Aardig personeel.

Goed voor een nacht. Dringend aan renovatie toe

Ouderwetse inrichting Vast tapijt Geen vers brood bij ontbijt en enkel witte broodjes. Toestellen voor roer,gekookte eieren en spek voorzien maar niet gevuld. Wel eieren verkrijgbaar op bestelling. Verder alles voor handen Geen stopcontacten of nachttafeltje naast bed. Daardoor wel upgrade gehad naar superieure kamer met enkel bad en geen douche. Ouderwetse TV met voor enkele posten slechte ontvangst via kabel.

ligging vriendelijk personeel goede matrassen

Goede locatie, vriendelijk personeel, proper, dichtbij het...
    • Comfort Eenpersoonskamer

Voor het ontbijt zo kunnen verse groenten zijn. Jammer dat is geen airco in de kamer.

Goede locatie, vriendelijk personeel, proper, dichtbij het strand.

ruime kamer

veel lawaai gehad van de aangrenzende kamer 's nachts en straatlawaai - glascontainer ook die 's nachts gebruikt werd. Lift defect en op 4e verdieping zitten en moeilijk te been was ook niet echt ideaal.

ruime kamer

Goede locatie, proper hotel, goed ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De beeldkwaliteit van de t.v.

Kamer netjes en groot genoeg. Ontbijt was zeer lekker. De locatie is ook zeer goed. Zeker een aanrader voor een verlengd weekend !

Had een rustig verblijf. Vriendelijk personeel en voor 2 à 3 dagen zeker te doen.
    • Comfort Eenpersoonskamer

De dame aan de ontvangstbalie sprak alleen Engels. Ik kan niet goed Engels, dus ik vond dit toch een minpunt. Hier in mijn eigen land (Oostende) wil ik toch wel aangesproken worden in het Nederlands. Niet op te vatten als kritiek, maar ik was heel verwonderd dat die mevrouw dus geen Nederlands kon praten. Wel vernomen dat deze dame Nederlands aan het volgen is, waarvoor een dikke proficiat.

Het ontbijt was lekker. Gewoontjes en je kon wel alles vragen indien nodig, denk ik toch. Maar weeral, door de dame die alleen Engels sprak viel het een beetje tegen. Wel heel vriendelijke bediening. Ik had een comfort kamer: had nergens een schuif of lade om kleren te leggen, wat ik toch jammer vond. Ook het vast tapijt dat loskwam aan de boord van de muur vond ik niet zo netjes. Verder, heel goed bed en hoofdkussen en toffe badkamer met plaats voor enkele spulletjes, ook niet te veel.

Vriendelijkheid van het personeel en de uitstekende ligging...
    • Comfort Eenpersoonskamer

De kamers zijn verouderd, maar wel zeer netjes.

Vriendelijkheid van het personeel en de uitstekende ligging zijn de sterke punten van dit hotel. Ook het ontbijt was prima.

Ik was tevreden dat ik 's morgens mocht uitchecken.
    • Comfort Eenpersoonskamer

De hygiëne en het uitzicht van het hotel. De tapijten op de kamer en de muren, die nogal kleverig waren. De lift eveneens zeer verouderd.

Het ontbijt was basis en de kamer was niet al te proper, in het algemeen een verouderd hotel, dat zeer dringend een grondige opknapbeurt kan gebruiken.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Een redelijk goed verblijf gehad in een niet heel bijzonder hotel.

Prijs/kwaliteit verhouding (best duur) Oude kamers Gehorig hotel

Schone en hygiënische kamers redelijk goed ontbijt locatie Vriendelijk personeel

Ontspannen verblijf in een verzorgde en vriendelijke omgeving!

Te warm op de kamer. Maar met een venster open te zetten, is dat opgelost. Jammer van de energie die verloren gaat.

Uitgebreid ontbijtbuffet, vriendelijk personeel.

heel aangenaam behalve onthaal was minder maar heb er ook niet wakker van gelegen

zie hierboven

Onthaal was niet goed. Hij heeft ons zelfs nog niet begroet en geen info gegeven qua uren ontbijt. Uitchecken was een dame en heel vriendelijk. Heel mooie kamer enkel de gordijnen waren te kort om heel het raam te verduisteren. Opgelost met een veiligheidsspeld. Ligging heel goed en ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

het onbijt was zeker in orde alles wat u wilde was er,de...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de haardroger die was niet in orde

het onbijt was zeker in orde alles wat u wilde was er,de kamer was proper de badkamer proper,zeer rustig gelegen , alleen had ik graag een dubbel matras gehad maar zeker voor herhaling vatbaar ,de straat uit de u bent aan de zee

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Goed familie hotel maar deze keer viel kamer tegen

De kamer was volgens ons een eenpersoonskamer met een niet al te groot bed voor twee. Er lag nog stof op de grond. De tv stond veel te hoog en konden niks zien vanuit ons bed.

Het ontbijt en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Heb er van genoten !
    • Comfort Eenpersoonskamer

Vond dat de kamers iets grondiger gepoetst mochten zijn . Op het eerste zicht ziet het er allemaal netjes uit maar als je dieper keek kon dit veel beter .

Het personeel was heel vriendelijk .... En het ontbijt was super , heel veel keuze .

Aangenaam, maar ik had het toch iets comfortabeler verwacht.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Kleine kamer, vreemde geur in de kamer, slechte ontvangst voor tv, klein tv-toestel. Geen verse broodjes bij ontbijt.

Ligging: dicht bij strand, station en winkelstraten. Vriendelijk personeel bij ontbijt, ontbijtbuffet voldoende. Wel jammer dat het voorgebakken broodjes en koeken waren, en niet vers van de bakker.

Wij zijn enkel op de kamer geweest om te douchen en te slapen.dat was voldoende.

De kamers zijn verouderd. Oude meubels,gordijnen, tapijt enz.. Je hoort alles op de gang. Om 8u smorgens waren ze op de kamer naast ons aan het boren en kloppen.En dat op een zaterdag!!!

Het ontbijt was lekker.alles was aanwezig.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Goed hotel voor een aanvaardbare prijs.

Voor ons 1 groot minpunt en dat was dat er honden werden toegelaten in de ontbijtruimte?.

Leuk hotel met goed ontbijt en een leuke bar om 's avonds in de februarimaand te verblijven. De kamers zijn proper en mooi. De onze was wel wat klein maar voor ons geen probleem daar wij heel goed weer hadden.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Spijtige zaak.......voor de eerste keer ben ik niet tevreden van booking.com

De kamer was een Valentijn-idee. Doch de boyfriend kwam niet opdagen.... Ik ben van principe: wat niet genuttigd werd (ontbijt voor de afwezige persoon), had makkelijk kunnen terugbetaald worden. Maar doordat ik via booking.com had geboekt, kon dit niet. Voor mij een dubbele teleurstelling, sorry.

Goed hotel gerund door super vriendelijke familie !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitstekende ligging vlak bij het strand en het centrum van Oostende. Zeer vriendelijk personeel. Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding. Lekker ontbijt.

Prijs/kwaliteit prima hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gehorigheid, we hadden daarbovenop iemand naast ons die graag naar Hardcore muziek luisterde. Toen we op de muren klopten om 1u 's nachts was het wel meteen stil.

Prijs kawaliteit was de kamer prima. Het ontbijt was super! Personeel heel vriendelijk en hulpvaardig!

Sumer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets eigenlijk behalve de douchekop

De kamer was proper klein minpuntje douchekop was stuk. Het ontbijt was super heerlijk en vriendelijke bediening en gastvrij ontvangen .

5,5
    Van Oostende zelf hebben wij genoten.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vooral de kamer, was volgens ons geen surperieur kamer.

Kamer was zijn prijs niet waardig, veel te duur! Badkamer te klein en niet heel netjes. Ontbijt en ligging hotel was prima. Parking was ook oké.

Uitgebreid ontbijt, mooie eetzaal, alles netjes geschikt ...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor de zeer goede promo was dit schitterend!

Uitgebreid ontbijt, mooie eetzaal, alles netjes geschikt ,echt niets te kort. De kamer was heel proper,wel wat klein ,maar alles wat je nodig had was aanwezig. de matras was goed maar wat smal,het kussen was zeer,zeer goed!

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Ontbijt was perfect met vriendelijk personeel.

Spijtig dat het sluiten van de kamerdeur zoveel lawaai maakt. Ja op stilte in de kamer en het sluiten van de deur zou iedere gast moeten letten. De kwaliteit van het beeldscherm op de TV is niet goed.

Ontbijt was perfect met vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Voor deze prijs kan je een veel comfortabele en nettere kamer vinden.

De verwarming was niet aan toen we aankwamen ,bijna een half uur geprobeerd om ze aan te krijgen ...dus koude ongezellige kamer. T.V..slecht beeld! Oubollige kamer en vervuilde vloerbekleding (tapijt vol vlekken en stof). Veel te kleine kamer en badkamer . Erg onpraktisch en uit de tijd.... Private parking op de straat....veel te duur.

Het ontbijt was heel lekker,verzorgd en nette omgeving. Geen last van straatlawaai.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Kon beter

Verser ontbijt en kleine kamers voor 2 pers

Nee t ontbijt viel tegen .T brood was al half uitgedroogd en de eerste ochtend was er geen cappuccino in t automaat .

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Prima hotel!

Enig minpuntje was dat de douche niet spik en span was gepoetst.

Prima hotel voor een paar dagen Oostende. Ideale ligging. Goede prijs/kwaliteit. Fijn personeel. Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

We onthouden dit verblijf voor een volgend bezoek aan Oostende.

Uitstekende ligging. Vriendelijk onthaal. Zeer goed ontbijt. Gemakkelijke parking. Geen enkel probleem. Alles was zoals voorzien, zowel de reservatie als het verblijf. Bedankt.

uitstekend!!!!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

héél goed hotel héél dicht bij zee en winkels, zéér vriendelijk ,behulpzaam personeel van receptie tot poetsdame...nette kamer zéér goed ontbijt ,zou zeker teruggaan ideaal voor enkele dagen aan zee!

goede locatie, verkeerde hotel gekozen

geen hygiene, 6 dagen zelfde lakens en beddegoed, geen verversen van handdoeken, elke dag gaan vragen voor uitvoering," yes we do," with a big smile, but we" do nothing"

ontbijt

De vriendelijkheid van de receptionist en het andere...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer was zeer klein en het toilet stond tegen het bad wegens plaats gebrek. Het ontbijt was o.k maar had iets uitgebreider gekund.

De vriendelijkheid van de receptionist en het andere personeel. Ook behulpzaam en allert

Vriendelijk personeel, proper maar basic.

Kleine kamer, de garagepoort werkte niet goed waardoor we een tijdje in de regen moesten wachten op hulp...hiervoor boden ze wel hun excuses aan! We mochten op voorhand extra wensen kenbaar maken: dubbel bed en douche: spijtig dat geen van de twee beantwoordde aan onze vraag.

Ruim en verzorgd ontbijt. Zodra de schaaltje bijna leeg waren werden ze onmiddellijk bijgevuld.

Het ontbijt was uitgebreid, maar het duurde soms wel lang alvorens de lege schotels werden aangevuld (en dit bij ieder ontbijt). Men verwittigde ons bij het inchecken dat het water voor douche of bad, niet warm genoeg zou zijn. Wat ook zo was.

De ligging en de vriendelijkheid van het personeel.

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Raam in slaapkamer kon niet open, zelfs niet op een kier.... Tv had maar 1 Nederlandstalig zender. Satelliet zou omgewaaid zijn op vrijdag. Op maandag was dit nog steeds niet hersteld.

Onthaal, ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Aangenaam en interessant verblijf gehad

Niets eigenlijk

Propere kamer alsook de badkamer. Vooral het uitgebreid ontbijt was fantastisch. Aangenaam en zeer vriendelijk personeel. Zeer goede ligging van het hotel; praktisch in het centrum van de stad, ideaal om van daaruit de omgeving te verkennen. Extraatje: zéér prachtige kerstmarkt !

Goed geslaagd, waar voor ons geld gehad.

We hebben alleen geen gebruik gemaakt van de parkeerplaats omdat we onze auto sleutel moesten afgeven zodat men da auto eventueel kon verzetten. Erg vreemd, geef geen auto sleutel af zodat een ander er mee kan rijden. We hebben dus zelf maar een parkeerplaats gezocht en gevonden(gratis).

Goed verzorgd ontbijt. Mooie centrale plaats, lekker dicht bij het strand, restaurants, casino, enz.. Erg aardige mensen, gezellige barruimte in het hotel..

Fijne dagen beleefd aan zee in hotel pasific

Vuil onder het bed .roostertje in de badkamer vuil .haardroger die niet werkte

Vriendelijk personeel ,uitstekend ontbijt buffet ,.de hond mocht mee in de ontbijtzaal ..

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Het was ok zonder meer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles was in orde. Bij het ontbijt te weinig brood en broodjes.werd daarna wel aangevuld,maar we moesten wachten. Ook alleen maar bruin brood en toastbrood. Geen brood om zelf af te snijden. Is verser!

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Prima. Leuk dat er ook 2 zeteltjes waren.

een waterkoker met theezakjes en /of koffie had een meerwaarde geweest.

Lekker uitgebreid en verzorgd ontbijt. Goed tweepersoonsbed,dus goed geslapen.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

behoorlijk hotel voor kort verblijf met ideale ligging

zetels in kamer waren versleten (stoffering kapot) frigo minibar was kapot geen HDMI tv (enkel analoog)

vriendelijk ontvangst ruime kamer verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Ik had er meer van verwacht.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was ouderwets. De badkamer had een geur. Er was geen douche, enkel een bad. Zeer kleine badkamer. De tv was te klein en er waren geen Nederlandse posten. Geen één of vtm en dit voor een stad in België.

De ontvangst was prima. Het ontbijt was verzorgd en in orde.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Goede prijs/kwaliteit

Het betreft een hondenvriendelijk hotel. Fijn voor hondenvrienden (dat zijn wij niet) maar wij vragen ons af of de hygiëne ok is: waar hebben die honden in de kamer rondgelopen en gelegen? Op het eerste oog leek alles wel proper. Om eerlijk te zijn: als we dit vooraf wisten hadden we dit hotel waarschijnlijk niet gereserveerd.

Heel vriendelijk personeel + lekker ontbijt

Niet zijn prijs of algemene beoordeling waard.

Zeer verouderd en afgeleefd. Oude krakende houten vloeren onder een vies tapijt. Heel veel stof en echt vuil, alsof er al lang niet meer gepoetst was. Schimmel en vochtplekken op de badkamer. Koffievlekken tegen de muren en over het bureau. Dringend update nodig en beter poetspersoneel!

Locatie is heel goed en honden toegestaan tegen toeslag. Personeel was vriendelijk.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer wat aan de kleine kant en verouderd.

Goed gelegen, vlakbij strand en visserskaai. Veel restaurantjes en winkels in de buurt. Goed ontbijtbuffet, en vriendelijk personeel.

Goed gelegen hotel in de buurt van het cursaal
    • Comfort Eenpersoonskamer

Iets meer ruimte in de badkamer,zachter wc papier

Vriendelijke inchec,zachte bed,goede kamer zonder tralala maar met zicht op zee,dichtbij de uitgaansbuurt,bar open tot laat in de nacht,goed uitgebreid en gevarieerd ontbijt,vriendelijke uitchec en bagagebewaring

de verhouding prijs - kwaliteit = super
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

niets speciaals voor een drie sterren hotel

netheid en mogelijkheden (goed bed, lekker ontbijt, leuke ruimte = bar en ontbijtruimte) correcte bediening

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Voor 1 nacht goed te doen maar matig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de kamer was bloedheet geen airco raam kon open maar was aan straat, vuilnisbak was niet leeg bedden konden niet uitelkaar geen avond eten te krijgen in hotel..

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Goed hotel voor een of twee nachten.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer was niet echt geweldig. Na het nemen van een douche was alles nat; een douchegordijn of glas was geen overbodige luxe geweest! Bij onze aankomst was het toilet niet helemaal netjes. De haardroger was in heel slechte staat: hij werd heel heet aan de buitenkant zodat je hem bijna niet kon vasthouden; aan de schroefjes die erop zaten kon je je verbranden.

Het ontbijt was heel goed. Veel variatie in broodsoorten, beleg, drank. De kamer was correct, alhoewel ze iets groter had mogen zijn.

Hotel zeer goed meegevallen , goede ligging , dicht bij strand , centrum , Kursaal en station

Het ontbijt was heerlijk niets ontbrak, meer dan voldoende Kamers niet al te groot , kleine badkamer maar zeer proper en alles wat nodig was, ideaal voor weekend aan zee Na uitchecken hebben nog een ganse dag valies in bewaring mogen zetten