Beoordelingen over Hotel Pannenhuis 3-sterren

Zandstraat 2, Sint-Andries, 8000 Brugge, België

#68 van de 101 hotels in Brugge

Een aanrader wie eens wil genieten van het mooie Brugge en een mooi hotel het pannenhuis.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er viel niets tegen,alles naar onze wensen.

Het ontbijt was zeer goed en voldoende uitgebreid, we hadden een zeer ruime kamer en badkamer met alles er op en er aan.

redelijke koelkast waar een en ander in paste.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Karig ontbijt, verder niet lekker zittende stoelen on de kamer en terras, kamers achterstallig onderhoud,

redelijke koelkast waar een en ander in paste.

Brugge is een mooie stad spijtig dat het hotel tegenviel

Het ontbijt was echt niet te doen.

De kamer was verouderd maar wel net. Het ontbijt was niet te eten, we hebben gewoon niet ontbeten, het stokbrood was precies 5 dagen oud. We zijn dan maar elders gaan ontbijten maar het ontbijt was wel in de prijs begrepen

Gratis parkeren.

Smal bad, waar in het lastig was om te douchen, zonder de badkamer droog te houden. Geen wc borstel.

Gratis parkeren. Op mooie loopafstand van centrum Brugge. Mooie grote tuin. Ontbijt goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Slecht!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Vieze glazen in de badkamer. Badkamer vloer was vies. Bediening niet vriendelijk. Dit was cadeau voor mijn ouders. Ik baal enorm om voor 1 nacht 140 euro hiervoor neer te leggen. Ik ben zeer teleurgesteld!

Verouderd hotel, goed ontbijt, proper tuinkamer ideaal met een hond, 10 min. te voet van centrum
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

We moesten 15 euro per dag bijbetalen voor ons hondje. Via de site Booking.com wordt dit niet vermeld, dus dit was een verrassing toen we de rekening kregen.

Wij hadden ons hondje bij, daarom was de tuinkamer met zicht op ten tuin ideaal om de hond uit te laten. In de kamer was er geen vast tapijt, dit is veel beter proper te houden. De kamer was ruim genoeg en proper. Voldoende keus van ontbijt.

De kamer was erg mooi en ruim, het ontbijt was uitgebreid en...

Een wijntje drinken bij de open haard was wat duurder dan verwacht (€7.00 per glas) en het bed kraakte ontzettend

De kamer was erg mooi en ruim, het ontbijt was uitgebreid en het personeel was erg vriendelijk. Er hing een gezellige sfeer in het hotel

Wij komen zeker nog

Kamers in het bijgebouw zijn gedateerd maar de schitterende tuin maakt veel goed.

Heerlijk familiehotel waar je gastvrij wordt ontvangen. Een sfeervol oud gebouw vol geschiedenis en verhalen, vlakbij de snelweg en op loopafstand van het centrum: top!

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Ligging tov centrum van Brugge

Kleine kamer Vochtige handdoeken Geen douchescherm/gordijn waardoor alles kleddernat werd Kluis die niet open kon Wesp en mot op de grond bij binnenkomst Geen gordijn of wat dan ook ter voorkoming van inkijk Stofwolk onder de wasbak

Ligging tov centrum van Brugge De parkeerfaciliteit bij t hotel Aanrijroute

voor verblijf overnachting en ontbijt een gewoon-goed hotel

te kleine tv op de kamer 7 zodaltzelfs de ondertiteling niet leesbaar was eenwat modernere uitvoering en groter scherm is zeker wenselijk

vriendelijke en vlotte bediening

Het hotel is verouderd.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze kamer was een 'luxe-kamer', maar het hotel was zeer verouderd. Het was wel heel proper, meer het hotel valt eerder onder de categorie 'vergane glorie van weleer'. 200 euro voor zo'n kamer was echt veel te duur.

Het hotel is verouderd. Echt niet meer van deze tijd.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Helaas geen hoge score kunnen geven. Volgende keer beter?

Accomodatie loopt wat achterop qua onderhoud en herstelling. Slecht werkende afstandsbediening, geen kussenslopen, afgescheurd laken? Geen douchescherm. Restaurant slechts beperkt open. Staat niet vermeld op website.. Onprofessionele houding op bovenstaande opmerkingen.

Gratis parkeerplaats bij de accomodatie. Vriendelijkheid.

Aangenaam op korte loopafstand nan centrum Brugge.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Ontbreken van deur naar (grote) badkamer annex toilet.

Het ruime en goede bed. De aankleding van de ontbijtkamer en passende sfeer. De receptie heeft klasse.

Verblijf was prima.😊

Hostel was gedateerd ,Was alleen erg donker binnen.Prijs kwaliteit verhouding te deur.

Kort bij het centrum en dat er uit huisdier binnen mocht.alles Ontbijt was goed,voldoende aandacht aan besteed. Eigenaar was vriendelijk.

Nooit meer daar.

Prijs kwaliteit verhouding Houding van de eigenaars Het afrekenen!! Zgn leuke aanbieding voor een 3 gangen diner €38,= Voor een half glas slechte wijn wordt €8,= geteld. Familie bedrijf waar men duidelijk de zin kwijt is! Ontvangst was schandalig! Ook de bediening. Spullen werden op tafel 'gesmeten'.

De tuin beviel het meest.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Prima verblijf voor weekendje Brugge

Wij hadden een drie persoonskamer geboekt. De derde persoon had een aparte slaapkamer, vanuit onze kamer bereikbaar. Prima geregeld. Het ontbijt was prima. De tuinkamer was ook helemaal oke. Jammer genoeg konden we, vanwege het weer, niet buiten op het terras ontbijten.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Zonnige fietstocht rond Brugge "groene gordel"; avondmaal in Damme; wandeling duinbossen De Haan; vr
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

De verwarming op de badkamer werkte niet.

Het ontbijt was "gewoon" zonder uitschieter; de kamer lag aan een grote rustige tuin met eigen terras en dat op de rand (300m) van Brugge omwalling. Wifi niettegenstaande enkele meter van het hoofdgebouw werkte perfect.

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

fantastisch rustig en gastvrij
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

1) Bij vertrek moest eerst nagekeken worden of er al vooruit was betaald. Een medewerker liet namelijk eerst de rekening zien inclusief de kamerprijs. Eigenaar kwam met het bewijs dat de kamer al vooraf is betaald. Gelukkig waren er dus geen problemen. 2) TV is geen satelliet tv, maar analoog tv. Er was genoeg leuks te zien op de Belgische tv zenders. Dus dit punt telt bij mij niet zwaar. Ik heb me wel vermaakt in de avond. (persoonlijk heb ik geen problemen hiermee, maar dit is een aandachtspunt voor andere personen) 3) Faciliteiten: Op de kamer is genoeg te doen, maar het hotel zelf geeft geen faciliteiten zoals spellen of andere voorzieningen. Omdat het ontzettend mooi weer was, had ik me zeer goed vermaakt in de stad Brugge, dus waren de kamerfaciliteiten voldoende. Deze opmerking is dus vooral een aandachtspunt voor bijv. mensen die iets anders willen dan op de kamer te zitten of buiten op het terras. 4) Restaurant (voor avondeten) was op het moment van mijn verblijf alleen open van donderdag t/m zondag. tijdens mijn verblijf, dinsdag t/m donderdagochtend was deze dus op dinsdagavond en woensdag avond gesloten. (ontbijt zie pluspunt) Zoals u zelf ziet: Deze aandachtspunten tel ik niet zwaar mee. Er zijn meer voordelen dan nadelen. Dit is ook de reden waarom mijn waardering opvallend zeer hoog is.

Kamer is mooi, groot genoeg en was zeer schoon. Bed was netjes opgemaakt en lag erg lekker. De stoelen zitten ook erg fijn. -mooie tuin, vooral nu de bloesems aan de bomen groeien. -De koelkast en het kluisje mogen ook gebruikt worden voor persoonlijk gebruik. TV kan gedraaid worden. -faciliteiten: Op de kamer is genoeg aanwezig: -kledingkast -bed en stoelen -tv met leuke Belgische tv zenders zoals VTM en Q2 (voorheen 2BE) -koelkast combi koel en vries. Sanitaire voorzieningen -toilet -bad incl. doucheslang. -gratis ontbijt die bij de prijs was inbegrepen (zie bij het maken van een booking) was zeer uitgebreid en erg lekker. Bij het gratis ontbijt waren aanwezig: -veel keuzen uit verschillende broden en broodbeleg -vruchtenyoghurt -fruitcocktail (fruit in glas) -keuze uit koffie/thee. Ik heb het personeel en de eigenaars hiervoor bedankt. Personeel en de eigenaars zijn zeer gastvrij -Zeer rustig. De eigenaresse had mij verteld dat het met Pasen (enkele weken later) zeer druk kan worden. Ook in de zomer is het zeer druk in het hotel. -Medewerkster bij het onthaal (receptie) die mij dinsdag had ontvangen bij aankomst was zeer vriendelijk. Ik had niet mijn papieren en identiteitskaart (als bewijs) hoeven te laten zien en zij heeft mij ook de kamer laten zien. -Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ik raad Hostellerie Pannenhuis in Brugge zeker aan bij mensen die op zoek zijn naar een overnachting in Brugge. Ook gratis ontbijt raad ik mensen zeker aan. Erg lekker en veel keuze. Als ik in de toekomst weer op vakantie ga naar Brugge, dan wil ik graag opnieuw boeken bij Hostellerie

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Heerlijk uitgerust in een rustiek Hotel met gunstige ligging.

Bij het bad zat alleen een losse douchekop die niet op te hangen was om onder te douchen. Ook was de straal vrij hard. Bad was verder prima.

Heerlijk goed verzorgd ontbijt met genoeg keus en lekker verse producten en eigengemaakte jam. Ook was er makkelijk te parkeren bij het hotel. Je kan gemakkelijk het centrum in lopen. Geen auto nodig verder om brugge te bezoeken.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Fijn, beetje ouderwets hotel

Altijd zijn er details waarvan je denkt ''doe nou niet'' maar als je die gaat opschrijven dan wordt het te groot. Het waren meer details. En we waren er maar één nachtje.

De locatie was heel goed te doen op loopafstand van de stad. En dat je je auto daar kunt parkeren is fijn. De inrichting is heel leuk een beetje zoals vroeger bij mijn grootouders, heel veel bij elkaar geraapt antiek en dikke tapijten. Vriendelijke mensen.

Zalig ontspannen in een historisch kader vlak bij de stadskern.

Dat is een persoonlijk probleem, maar voor mij was de matras te hard.

Het hotel is net een stap terug in de tijd, oud, gezellig, historisch zijn de eerste dingen die bij me opkwamen. Super gezellig met een familiaal ontvangst. Ligging buiten de stadskern maar toch vlakbij. Het eten in het restaurant is beperkt maar wel top en heel goed verzorgt. Het ontbijt is heel goed en zeker genoeg.

Iets drinken aan de open haard , 17 euro voor 2 wijntjes en een water is best wel veel.

De gezelligheid van de open haard en de prachtige decoratie van Kerstmis . Ontbijt was dik in orde!

nostalgisch verblijf

De kamer was groot, maar sterk gedateerd. Badkamer afgeschreven. Veel schimmel tussen voegen. Wel compleet

Ontbijt was erg goed! Heerlijk bed. Kamer schoon.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

De vriendelijkheid en professionaliteit van het personeel,...

De vriendelijkheid en professionaliteit van het personeel, de zeer aangename accommodatie viel ons voornamelijk op. Goed aangelegd hotel,vlakbij de binnenstad.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

geweldig... een aanrader.

niks op aan te merken.

gezellig - rustiek karakter - een gezellige open haard in de lobby - een heerlijk ontbijt. mooie comfortabele kamer gratis parking ... wat wil je nog meer voor 130 euro ?

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

heerlijk genoten!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

we missen kapstok voor de jassen op de kamer.

kamers waren schoon, ruim en vrolijk aangekleed. ontbijt was prima, genoeg variatie. personeel vriendelijk. ruime badkamer

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Een hele goed accomodatie in het gezellige Brugge

Het ontbijt was zeer uitgebreid en smaakte heerlijk. De kamer was netjes en schoon. Het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam.

Mooie locatie

Mooi rustig met een prachtige tuin en terras en op loopafstand van het centrum

Goed bed

Tv klein,ontbijt....

Goed bed

Voor mij was het een mooie ervaring
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bed mocht wel iets confortabeler

De ligging en de rust. Een mooie villa uit vorige eeuw perfect onderhouden.

Heerlijk rustig en ontzettende gastvrije mensen

Het bed had beter gekund

Heerlijk rustig en ontzettende gastvrije mensen

Een welkom warm gevoel. Ze deden veel om je thuis te laten voelen

Mogelijk iets vegetarisch op het menu.

Ze boden me meer aan dan ik eigenlijk qua financiën zou krijgen. Enorm gastvrij

Heerlijk Brugge

Uhhh

Kamer in tuin, goed uitzicht en niet aan een weg

Aantrekkelijk. genoten..

Niets viel tegen.

Super vriendelijke lieve mensen.. Erg prettig en ontzettend lief..

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Locatie was prima, op loopafstand van het centrum.

Locatie was prima, op loopafstand van het centrum. Gezellig en gemoedelijk

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Mooi gebouw zeer klassiek en stemmig ingericht

Badkamer wat gedateerd

Mooi gebouw zeer klassiek en stemmig ingericht

Ik heb genoten van mijn verblijf.

Vriendelijk onthaal, behulpzaam, zoals een hotel moet zijn. Gratis parking voor het hotel, en dat in Brugge!

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Stadsbezoek Brugge

Grote ruime kamers

Ondanks de bedden graag nog eens terugkeren.

Twee aparte donsdekens.

De vriendelijkheid van het personeel

Goede service, dichtbij alles.

De ligging en de tuin

Heerlijk ontbijt!

Heerlijk ontbijt!

Mooie villa en tuin

Tv pp de kamer wasniet zo goed

De kamers waren heel mooi de eet zaal prachtig

Heerlijk verblijf
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Mooie grote kamer en aardige gastheer

Leuke uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochtjes.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Het ontbijt was basic. Broodjes werden niet goed aangevuld. Verouderd hotel.

Ideale ligging: vlakbij het centrum van Brugge en toch rustig.

Ontbijt was goed
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Korte zwarte haren op het bed

Ontbijt was goed

Was niet geweldig maar wel oké

Bed was smal en matras aan vervanging toe Kamer heel warm onder het dak en kleine venster Nogal donkere kamer

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Gezellige sfeer en heerlijke bedden en een erg lekker uitgebreid ontbijt

Heerlijk en rustgevend

Prachtige villa in mooie boomrijke tuin. Op loopafstand van Smedingpoort doe toegang tot de oude binnenstad Brugge geeft

perfect

Niet van toepassing

Ontbijt was uitgebreid..de mooie tuin

Verouderd, maar wel netjes.

Ontbijt was niet zo uitgebreid. Het hele hotel is nogal verouderd. Denk dat het er 50 jaar geleden precies zo uitzag. Daar moet je van houden.

VOOR HERHALING VATBAAR

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

uitstekend

rustig, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

op zich prima maar maar erg duur voor het totaalplaatje

het ontbijt

het bed

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Gezellig hostellerie

Warm en vriendelijk ontvangst en huiselijke sfeer

• Beoordeeld op: 14 november 2016

rustige omgeving, toch dicht bij stadscentrum, mooie tuin...

te klein tv-toestel jammer dat het ontbijt pas vanaf 8 uur kon

rustige omgeving, toch dicht bij stadscentrum, mooie tuin met terras

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Duur voor een verouderde accommodatie

Prijs Oud Hygiene

ontbijt.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Dat ik zelf een ei moest gaan koken.

Dat ik zelf een ei moest gaan koken.

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

Prima service, zalige bedden, heerlijk ontbijt, mooie...

Badkamer leek beetje ouderwets. Enkel een bus met zeep, maar geen shampoo gevonden.

Prima service, zalige bedden, heerlijk ontbijt, mooie traphal. Zeer goed bevallen.

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

Goede locatie op loopafstand van het centrum, rustige kamer,...

Het hotel is wat gedateerd en de kamer kan wel een verfbeurt en nieuwe vloerbedekking gebruiken.

Goede locatie op loopafstand van het centrum, rustige kamer, goede bedden, vriendelijk personeel, sfeervol.

• Beoordeeld op: 23 december 2015

De rust en stilte van het hotel

Niets viel ons tegen

De rust en stilte van het hotel De goede ontvangst, de vriendelijkheid Lekkere en uitgebreide ontbijtbuffet Gratis parking aan het hotel Goede wifi ontvangst

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

De ligging en de inrichting van het hoofd gebouw, statig ,...

De tuinkamer waar wij gelogeerd waren, killig in dit seizoen, wel erg rustig. Prijs : te duur

De ligging en de inrichting van het hoofd gebouw, statig , warm, oude glorie Hier en daar aan onderhoud toe

• Beoordeeld op: 21 september 2015

goede ligging tov centrum;

GPS ZETTE ONS OP VERKEERD SPOOR.DE ZANDSTRAAT BESTAAT UIT 2 DELEN RECHT EN LINKS VAN DE EXPRESSWEG.DE GPS (tom-tom°stuurde ons de verkeerde kant op); u stuurde ons een upgrading,maar daar wisten ze van niets

goede ligging tov centrum;met parkeermogelijkheid

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

zeer goede lokatie om Brugge te bezoeken

geen airco, te warme kamer ontbijt matig Veel te hoge prijs voor wat je krijgt Hotel is echt aan vernieuwing toe

zeer goede lokatie om Brugge te bezoeken

• Beoordeeld op: 6 januari 2015

Mooi Hotel

Geen waterkoker op de kamer (mogen ze niet ivm brandveiligheid)

Mooi Hotel Prachtige tuin & restaurant Goed ontbijt Parkeer gelegenheid & ligging tov centrum oude stad Brugge Ontvangst bij de receptie

• Beoordeeld op: 25 mei 2016

Goed ontbijt en ruime kamers.

Interieur, gangen en kamers behoorlijk gedateerd. Koelkastje op de kamer deed het niet.

Goed ontbijt en ruime kamers.

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

Het ontbijt was goed !

Dat de kamer niet in het hotel was,maar in een apart bijgebouw.

Het ontbijt was goed !

• Beoordeeld op: 24 april 2016

Pover ontbijt.

Pover ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 april 2016

Charmant hotel, gezellig, vriendelijk, lekker eten, kortom...

Charmant hotel, gezellig, vriendelijk, lekker eten, kortom een topper

• Beoordeeld op: 17 februari 2016

De romantische sfeer

Verouderde kamer en badkamer

De romantische sfeer

• Beoordeeld op: 10 februari 2016

goed verzorgde kamers alleen zeer dunne hoofdkussens, goed...

dunne hoofdkussens

goed verzorgde kamers alleen zeer dunne hoofdkussens, goed verzorgd en uitgebreid ontbijt, dicht bij centrum

De aparte huisjes in de mooi verlichte tuin

De deur kon een beter slot hebben

De aparte huisjes in de mooi verlichte tuin

• Beoordeeld op: 15 december 2015

vriendelijkheid van het personeel, ligging,het eten was...

vriendelijkheid van het personeel, ligging,het eten was lekker

• Beoordeeld op: 17 november 2015

voor ons was alles echt prima;

voor ons was alles echt prima; ook zeer tevreden met ontbijt

• Beoordeeld op: 29 oktober 2015

sfeervol hotel, goede bediening

spinnenwebben op de kamer! Enkel glas in ramen. Ontbijt was niet bijzonder.

sfeervol hotel, goede bediening

Er zijn ook 31 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.