Beoordelingen over Hotel Pantheon Palace 4-sterren

Langestraat 36, 8370 Blankenberge, België

#11 van de 30 hotels in Blankenberge

goed maar zal geen reclame maken voor het hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Te veel aangerekend.1 dag bijgeboekt en probleem met betaling,2 de dag was veeeeeeeeeel duurder,na het te zeggen geld terug gekregen.parking vond ik extreem duur,20 euro per dag.

Ontbijt was goed,personeel was vriendelijk,veel lawaai van andere gasten alsook van buiten,voor de rest goed,kort bij winkelstraten en dijk.

Een tegenvaller, een om nooit meer terug te gaan
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer rook naar overgeef, stof van uit het tapijt, geen licht in de badkamer, onvriendelijk personeel, die van de balie vroeg niet eens of alles naar wens geweest was omdat ze goed weten dat het niet ok was zeker!

De locatie Ontbijt was prima en dat maakte veel goed

Slecht hotel, komen hier niet meer terug!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt en geen plaats genoeg om te ontbijten! Zeer veel lawaai tot zeker 1 uur 's nachts. Receptie onbereikbaar tijdens de nacht! Slecht management! Eerste morgen gaan melden en de nacht erna juist hetzelfde zonder dat er een andere kamer werd aangeboden. Dit kon enkel mits bijbetalen

Goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De accomodatie was vroeg gesloten, waardoor er 's avonds geen gebruik gemaakt kon worden van de lounge faciliteiten.

Het personeel was erg vriendelijk. Kamer was ruim en tot onze verrassing was er een terras aan de kamer. Het ontbijt was prima.

Tezamen met het hotel was ons vakantie een succes.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We moesten buiten gaan om het hotel te bereiken.

Deden direct de kamerverandering zoals we vroegen.We mochten bij aankomst direct op onze kamer. De persoon van de onthaalbalie was zeer vriendelijk en legde alles goed uit.

Goed hotel met een prima ligging.

Kan niets bedenken.

Heel goed ontbijt,behulpzaam personeel,heel goede ligging en veilige fietsenstalling in de buurt. Goede kamer met verzorgde badkamer.

Heerlijk champagne ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij aankomst geen handdoeken aanwezig op de kamer en de tweede dag geen toilet papier! Plekken op de wc vloer en vies tapijt

Heerlijk champagne ontbijt

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

grote kamer , apart toilet , comfortabel bed .
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geen parking voor het hotel . bij aankomst na 19 uur receptie niet open , doorverwezen hotel Saint Sauveur .

grote kamer , apart toilet , comfortabel bed . lift, uitgebreid ontbijt . vriendelijk personeel . openbaar parkeren op kerkplein en grote markt in de nabijheid. op maandag is er vlakbij wekelijkse markt

Perfecte locatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Perfecte locatie. In het centrum. Parkeerplaats gereserveerd dicht bij het hotel. Aardig en behulpzaam personeel. Zwembad van andere hotel is klein maar wel goed.

Het ontbijt is zeer verzorgd en uitgebreid en lekker.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er is niet altijd een persoon aan de infobalie wat een verlaten beeld geeft. Je kan indien je iets wenst, wel bellen naar een nummer, maar er nam niemand op. De kamer was niet proper en er was een zeer onaangename geur. Prijs/kwaliteit vind ik dit niet kloppen.

Het ontbijt is zeer verzorgd en uitgebreid en lekker.

Gewoon goed!!

Airco maakt veel herrie

Erg vriendelijk personeel! Ontbijt wat buitengewoon goed met versgeperste juice d'orange (staat een machine dus niets aangelengd). Locatie top! Midden in het centrum. Strand & winkelstraat op slechts paar minuten lopen. Kamers groot en comfortabel.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

De kamer was zeker in orde maar lag aan de straatkant.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De vroege douche van onze buur om 6 u 's morgens was een 'wakkermaker' omdat onze badkamers onmiddellijk aan elkaar grensden.(zag je op het plan) Koffie echt niet naar mijn smaak maar soit, dat is persoonlijk.

De kamer was zeker in orde maar lag aan de straatkant...beetje lawaai dus... Ontbijt lekker (tot 10u30!) , voldoende keuze aan beleg , cava à volonté , vers fruit......

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het onthaal was niet zo goed.. was niet altijd op bureel...en s avonds niemand meer bereikbaar,bar s avonds ook al gesloten.

Rustige kamer,ontbijt was ook Ok.

Kamer kon beter maar al de rest super.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We kwamen aan op de kamer en we troffen direct een boel vliegen + de zweetgeur van de poetsdame. Ok kan je niet aan doen maar geen leuke binnenkomer. Digibord werkte niet dus tv manueel te bedienen.

Het ontbijt was heerlijk en het personeel heel vriendelijk. Ligging ook super! Het restaurant aan hun tweede hotel is fantastisch. Starckx dacht ik.

Zeer aangenaam hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Elk jaar komen we hier en zoals steeds zeer propere kamers, ontbijt is zeer uitgebreid. Veel keuze in broodjes, ontbijtkoeken, brood. Een glaasje champagne staat ook steeds klaar.

Uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lawaai hinder van werkzaam heden aan de overkant van hotel. Kussens en matras waren voor ons iets minder.

Uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit zat het zeer goed.

Goed hotel met superieur ontbijtbuffet centraal gelegen in Blankenberge
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Minpunt was dat er een rioolgeur hing in de hal voor de kamer. De wc was niet proper. Omdat deze kamer zich op de vierde verdieping bevindt is het er warm bij goed weer. Wij kregen deze familiekamer voor de prijs van een 2-persoonskamer en dit maakte deze minpunten ruim goed.

Het ontbijt was superieur. Eigenlijk hadden wij een 2-persoonskamer geboekt, maar kregen de familiekamer: zeer ruim met 4 bedden, zithoek , aparte keuken (met bestek en microgolfoven) en terras.

Over het algemeen een goed hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Weinig informatie gehad over het hotel, de bar van het hotel was s'avonds niet open! Is niet gezegd geweest!

Hele mooie en propere kamer en heel lekker ontbijt! Vooral die machine voor de appelsienen te persen vond ik Interrsant.

Zeer goed hotel met super ontbijt en goede ligging
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer had wat vochtige plekken aan de douche moet eens gerepareerd worden.

Ons verblijf was wel niet in Phanteon Palace (was nog gesloten) maar in hun andere hotel Saint Sauveur. Het ontbijt was fantastisch alles was er, verschillende soorten broodjes en brood, koffiekoeken, heel veel soorten beleg, eieren en spek , verse fruitsalade, heerlijk. En als kers op de taart echte champagne.

Rond deze tijd van het jaar is er om 21 uur alles dood.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ten dele gerenoveerd maar het blijtt oude troep. Als het kameraam openstaat pas op met je kinderen want de beveiliging is te laag.

Lokatie perfect super goed ontbijt en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Zeer goed hotel, zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Enkel het feit dat we niet buiten konden ontbijten en toevallig was het die dag echt zomerweer.

In feite hadden we geboekt voor pantheon palace, maar we kregen mail om te verwittigen dat pantheon palace gesloten was, maar dat we voor dezelfde prijs een upgrade kregen in het nabij gelegen hotel Aazaert hotel. Dit hotel was zeer goed!

leuk hotel , kort aan de dijk !

Als je in het centrum wil logeren dan kan je u aan straatlawaai in de nacht verwachten .

zeer goed ontbijt , goede bedden , leuk binnen-terrasje aan de vijver , koffiefaciliteiten op de kamer , badkamer proper en ok , duplex-familiekamer was in orde !

Omdat we zeer veel buiten waren , hebben wij onze vakantie niet laten verpesten door allerlei manke

bed , gladde vloer van het bad , slechts voor 1 persoon badlinnen en geen douche mat , geen of slechte koeling van de ijskast , poetsvrouw om 16 uur , en moeilijkheden met tv , afstandbediening naar tv en of digicorder die achter de tv lag , en tenslotte een temperatuur van 32 graden bij aankomst in de kamer .

ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

hier en daar beetje stof en een los lampje aan het bed.

Ontbijt was zeer lekker en uitgebreid,kamer was lekker donker s'nachts,winkelstraat en dijk en zee op wandel afstand was super.Echt een aanrader

Mooie, ruime kamer, vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geluishinder van straat ondanks dubbele beglazing. De douchewand volstaat niet om het water tegen te houden op de vloer tijdens het douchen, veel water op de grond. Misschien sowieso matje leggen in de badkamer + iets meer verlichting? Niet echt parkeermogelijkheden inde buurt. Wel op wandelafstand maar is wel zeer duur dan. Waterkokertje op de kamer zou ook welkom zijn voor de thee-drinkers onder ons.

Mooie, ruime kamer, vriendelijk personeel. Dicht bij de zee en de winkels.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Aangenaam
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tv bediening ingewikkeld en werkt niet zoals het hoort. Vochtige plekken op de muur !

Vriendelijk personeel, mooie kamer, leuke binnenkoer met vijvertje

Locatie en het was verzorgd

De kamer was veel kleiner als verwacht. Superior zou 25m2 zijn en de kamer was maar 15 m2. Er kwam vrij veel kou langs het raam naar binnen.

Locatie en het was verzorgd

Heel goed ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Laat aangekomen en 15€ voor dag parking betaald. Was eigenlijk geen dag. Moesten om 11 de parking al verlaten. In de badkamer was er een heel groot gat in de muur. De bepleistering was er losgekomen. Matrassen vond ik heel slecht. Veel te zacht en dun voor een 4 sterren hotel. Wij zijn beide ex kanker patiënt en hebben onze nachtrust nodig. Slechte matras en veel lawaai van pompen of verwarming???

Heel goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Aangezien Pantheon gesloten was, kregen we een kamer in...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Aangezien Pantheon gesloten was, kregen we een kamer in hotel Saint Sauveur. Alles prima! Hebben gedineerd in hun restaurant. Superlekker ! Hebben chefkok zelf gesproken en hem persoonlijk geloofd voor zijn creaties! Verrassingsmenu was topper!

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Toch een voornamelijk aangenaam verblijf in een vaste waarde in Blankenberge

Een bijzonder ingewikkelde procedure om het televisietoestel op de kamer met de bijbehorende digibox aan de gang te krijgen. De zaak blokkeerde regelmatig en na een eerste avond ergernis hebben we het opgegeven en de dagen nadien hebben we geen televisie meer gekeken. Ook de telkens lege balie na 17.00u ( inchecken of verdere info bij Saint Sauveur), vinden we maar minnetjes. Het geeft de indruk dat de Pantheon het minder belangrijke'stiefbroertje' is.

Prima ontbijt zoals gewoonlijk en een rustig, verzorgd hotel.

Gezellig nachtje aan zee
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parking bij het hotel kost 15 euro per nacht en op dag van vertrek moet je tegen de middag deze parking verlaten.

Mooie, rustige kamer met comfortabele badkamer en minibar. Ontbijt was verder heel lekker en personeel vriendelijk en hulpvaardig.

Hotel op zich is heel goed. De ligging is echt slecht wanneer je van een goede nachtrust wil geniete
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We sliepen op de tweede verdieping en hebben tot 2.30u wakker gelegen door het enorme straatlawaai, veroorzaakt door uitgaande jeugd. Om 7u terug enorm veel lawaai. Deze keer niet door de uitgaande jeugd maar door het kabaal van straatreiniging en vuilniswagen.

Het ontbijt was voortreffelijk. De ontbijtruimte was heel gezellig en heel netjes.

alles o.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

lawaai s'nachts aan de straatkant.

alles o.k behalve luidruchtige kamer 111 aan de straatkant , lawaai hele nacht door . zeer goed gevarieerd ontbijt.

Ligging, vriendelijkheid personeel, netheid, ontbijt is top.

- We kregen niet het gekozen kamertype. We boekten een kamer mét balkon en die kamers liggen aan de achterzijde, dus rustiger. We kregen echter een kamer aan de straatzijde (nachtlawaai, vooral tijdens weekend) en zonder balkon....

Ligging, vriendelijkheid personeel, netheid, ontbijt is top.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Zeker voor herhaling vatbaar!

Alles was perfect.

We hebben een upgrade gekregen naar hotel Saint Sauveur omdat het hotel dicht was. Een hele mooie ruime kamer. We hadden gevraagd voor een kamer zonder vloerbekleding ivm allergie en hebben dit ook gekregen. Ontbijt was ook heel goed. Ideale ligging bij strand en winkelstraat. Het zwembad was in onderhoud maar we mochten naar het zwembad en wellness in een ander hotel.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Lekker en uitgebreid gevarieerd ontbijt met o.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Beetje te kleine ruimte om te ontbijten, tafeltjes heel kort op elkaar. Voor mij, maar dat is naar eigen mening, te zachte bedden.

Lekker en uitgebreid gevarieerd ontbijt met o.a versgebakken eieren/spek. Vriendelijk personeel en mooi verzorgde kamers.

De parking bevind zich op wandelafstand van het hotel;
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De parking bevind zich op wandelafstand van het hotel; om de parkingpoort te openen heb je een afstandbediening nodig. Deze is te verkrijgen in een ander hotel (50m van dit hotel). Er staat een koffieapparaat op de kamer om lekkere koffie te maken. De machine moet wel eens gereinigd worden (veel koffierestanten) en de kopjes mogen wel afgestoft worden...

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Zeer tevreden zeker het zwembad

Hebben pantheon palace geboekt maar wegens najaarsluiting hebben ze ons naar saint sauveur hotel over geboekt dus alle beoordelingen gelden voor saint sauveur zeer tevreden

Tja, niet voor herhaling vatbaar

Kamer niet heel schoon, aardig wat vliegen binnen bij aankomst. Ook het bad had nog aardig wat huidschilfers van vorige gasten. Bedden vonden wij ook niet heel comfortabel en dekbed was heel zwaar en erg warm. Hotel is ook vrij gehorig. Parkeren: we moesten bij een ander hotel pasje voor de garage halen, weliswaar op paar minuten loopafstand, dan naar garage in andere straat, dan pasje weer terug brengen. Best omslachtig, vooral als je veel bagage bij je hebt. Als je dus wat dagen langer hier bent en de auto wilt pakken om ook de omgeving te bezoeken, dan zou ik eerder een hotel zoeken met garage onder/naast. Oh ja, let op, wij waren er op dinsdag/woensdag maar dat zijn dus de sluitingsdagen in Blankenberge. Enorm veel winkels/restaurants gesloten...

Ontbijt was heel goed, compleet, vers, van alles voorzien.

Ontbijt was zeer uitgebreid.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Elke morgen werden we wakker gemaakt door werkzaamheden aan naastgelegen gebouw. Door het slechte weer was er zeer weinig te beleven en waren er zeer veel gelegenheden gesloten.

Ontbijt was zeer uitgebreid. Het personeel in het restaurant zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Rustig gezellig en heel beleefd personeel. Top

Koffieapparaat water bleef lopen geen stop. bed te zacht Ontspanningsruimte: zetels niet comfortabel om te zitten veel te laag. Wc op de kamer te weinig water op en duurt te lang voordat deze terug gevuld was.

Onthaal. Super

Het ontbijt was perfect , geen commentaar hierop

het lawaai bij overnachting , zeker wij waren gelogeerd aan de straatkant , zeker niet akkoord voor de betaalde prijs

Het ontbijt was perfect , geen commentaar hierop

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Een heerlijk uitgebreid ontbijt met bubbels, vriendelijk...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het uitzicht van de kamer , dak en motoren die lawaai maakten en zaten juist boven het binnen terras van het personeel of klanten van het witte paard die zeker tot 2 uur 's nachts gelachen en luidruchtig gepraat hebben.(beter een kamer vooraan vragen)

Een heerlijk uitgebreid ontbijt met bubbels, vriendelijk personeel, kamer ok

Prima ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren is duur in Blankenbergh en hopeloos om een plaatsje te vinden aan het strand.

Prima ontbijt.vriendelijk personeel.Mooie ruime kamer met een aparte toilet.

Verblijf in dit hotel kan alle kanten uit...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De douche is gemaakt voor mensen van 1m70. Vanaf je groter bent wordt de badkamer gegarandeerd een zwembad. Wij sliepen op de 3de verdieping van het achtergebouw (312), wat ik ten zeerste kan afraden. De afzuiging op het lager gelegen dak maakt echt een hoogst irritant geluid, waardoor je met het raam open slapen (de gezonde zeelucht weet je wel) direct mag vergeten. Het parkeren is dichtbij, maar wel vrij omslachtig. In een ander hotel een bakje voor de poort gaan halen, en bij uitchecken bij nog een ander hotel. Toch niet meer van deze tijd (nummerplaatherkenning, code, ...). Bij uitchecken was er precies geen interesse of ruimte voor feedback, want geen vraag gekregen of alles naar wens was.

Modern hotel op steenworp van de zee. Kamers vrij modern ingericht. Goed bed, grote televisie en proper sanitair.

Toch een beetje teleurgesteld in prijs-kwaliteit
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was niet netjes, "rem"-sporen van de vorige bezoeker in het toilet zijn een absolute afknapper! Geen afstandsbediening voor de TV te vinden. Mijn kamer was in een ander gedeelte van het hotel (ouder?) en die kamers waren heel gehorig. Tot 4 uur 's nachts hoorde ik zingen en roepen op straat, zelfs met gesloten raam. En ook beweging in de belendende kamers was hoorbaar.

Heel uitgebreid en gevarieerd ontbijt, met oog voor de details, lekkere koffie in een royale thermoskan, een aanrader. Zelfs de beloofde champagne (van een prestigieus en bekend merk) was a volonte beschikbaar

Aangenaam verblijf ,prijs kwaliteit in orde ,zeer vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Te luidruchtige kamer ,rechtvoor plat dak met vele motoren op , Ontzettend warm op kamer ,en door t lawaai konden we de raam niet open laten bij nacht

Prijs kwaliteit ,beviel het ons

Goed ontbijt, vriendelijk mensen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was niet schoon. Dopjes lagen op de grond en stof overal. Jammer hygiene is voor mij topprioriteit. Er zou meer controle moeten zijn op het poetsen door directie.

Goed ontbijt, vriendelijk mensen.

Leuk hotel, mooie binnenkoer met vijver en reusachtige koi...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De televisie werkte niet, het licht in de badkamer is onvoldoende, het lawaai van de airco buiten laat niet toe het raam open te laten en het personeel van het ontbijt was niet erg behulpzaam om ons nog een koffie en croissant iets na sluiting van ontbijtbuffet op de binnenkoer te brengen.

Leuk hotel, mooie binnenkoer met vijver en reusachtige koi vissen, vriendelijk informeel onthaal en goede matrassen.

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer verzorgde kamers, prima ligging, alles zeer netjes, zeer uitgebreid ontbijt en uitspringend een zeer vriendelijk onthaal door de receptioniste van dienst + volledige uitleg over alle mogelijkheden zodanig dat je je onmiddellijk welkom voelt

Voor zo'n mooi hotel moet de algemene hygiene beter
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de hygiene van de kamer (kever in mijn bed) !!! de algemene hygiene van het pand, er is op het 1e verdiep een prachtig terras met erg mooi meubilair , helaas kan je er niet op zitten omdat het onder de meeuwenkak zit !!! spijtig en slecht voor de uitstraling

Vriendelijk onthaal en goed ontbijt

Mooi en goed hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er lag wel wat stof op de meubels in de kamer. Douche scherm iets te klein. Water loopt op de grond.

Grote kamer. Netjes. Alles aanwezig. Lekker ontbijt.

Leuk hotel, zeer goede locatie maar zorg ervoor dat je aan de voorkant van het hotel een kamer boekt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tijdens ons verblijf was er een show in het witte paard. Na de show bleven zowel klanten als artiesten hangen in de ruimte naast het theater (in het hotel). Daar wij aan de achterkant van het hotel lagen ( kamer 214) hoorden wij alles, zelfs met de ramen dicht. Dit heeft van 24h00 tot 02h00 geduurd. Wij hebben tijdens deze periode geen oog dichtgedaan.

Kamer was voldoende groot en proper. Het ontbijt is een aanrader

lekker ontbijt en goede ligging
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niet vriendelijk en ook niet behulpzaam,moesten zelf met o ze valies sleuren over kasseien

Het ontbijt was zeer goed.De kamer was matig.We hadden een parkeerplaats gereserveerd, maar we konden er niet geraken Door de markt,maar niemand heeft ons hiervan verwittigd,dan moesten we de sleutel ook nog i een ander hotel halen

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

4,0
    Geen leuke ervaring
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De vriendelijkheid van het personeel liet vaak de wensen over. We hadden op voorhand parking aangevraagd, maar het kostte heel wat moeite om hier zonder instructies naartoe te rijden. Een woordje uitleg op voorhand was heel plezant geweest. De kamer op zich was proper, maar het terras d1t we hadden was heel vuil. Stoeltjes met vogelpoep, onderbordje met nog oude sigaretten peuken en sigaretten peuken op de grond!

Het ontbijt was ruim voldoende

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Mooi hotel aan de kust van Blankenberge.

Te weinig informatie ontvangen omtrent parkeren met de auto. Dit heeft als gevolg gehad dat het veel tijd kostte In te checken

Personeel was erg vriendelijk

Fijn verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op de kamer miste ik wel de thee, koffie is wel aanwezig.

Ontbijt was heerlijk, voor ieder wat wils. Je kunt in een partnerhotel (om de hoek) zwemmen. In de buurt kun je prima gratis parkeren in een woonwijk. 10 tot 15 minuutjes lopen.

Jammer, een groter geheel en de service gaat achteruit.

De service: na het poetsen bleek dat handdoeken, badmatje en douchegel wel weggehaald wareb maar niet vervangen. We meldden dit aan de receptie om 18 uur, daar werd een verontschuldiging geuit en beloofd dit die avond nog in orde te brengen. Toen we na het diner en een strandwandeling om 00.30 uur terugkwamen bleek dit helemaal niet in orde: nog 1 niet gebruikte handdoek van de dag er voor maar geen aanvulling, badmatje of douchegel. Doodjammer maar kan gebeuren dachten we. Groot was onze verbazing toen we 's ochtends hoorden dan wij zelf maar verder hadden moeten aandringen als we meer handdoeken,... wilden. De receptiedame vond helemaal niet dat het hotel een fout gemaakt had. We verblijven al vele jaren in dit hotel, maar dit maakten we nog nooit mee. Het zal even duren voor we terug hier overnachten, denk ik.

Het ontbijt, de eenvoud van reserveren.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Mooie kamer en lekker ontbijt. Maar slecht geslapen door hellende matras en te vol hoofdkussen

Bed, kwaliteit van de matras (helde echt af) en hoofdkussen (was dik en ongemakkelijk, eerder onbruikbaar)

Grote kamer, zeer proper, goede airco en lekker basisontbijt.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Niet voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was serieus afgeleefd en aan herstelling (up date) toe. Bij het ontbijt waren eieren, spek alsook de koffie koud!!!

Goede ligging, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

toffe en ontspannende 3-daagse
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

na 7 uur geen personeel aanwezig waardoor we naar het iets verderop gelegen hotel Saint-Saveur moesten, maar dit was niet onoverkomelijk gezien dit iets verderop in de straat gelegen is

zeer vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijtbuffet, propere en ruime kamer, goede ligging

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Gelukkig maar 1 nacht hoeven doorkomen hier.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel niet met auto te bereiken, geen parkeerplaatsen beschikbaar ook al gaf site aan dat het niet nodig was deze te reserveren. Vanwege zeer mooie dag was er in de omtrek van 5 km geen plaats te vinden. Ivm het slecht ter been zijn stonden we op het punt te annuleren. Hotelmanager had gelukkig de oplossing dat we gebruik konden maken van personeelsparkeerplaats. Helaas bleek ook dat de airco op de kamer stuk was en niet te repareren viel. Jammer want de airco was de reden dat we voor dit hotel gekozen hadden.

Ontbijt was goed geregeld

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Prachtig hotel met super ligging en ontbijt

Parking was een beetje moeilijker te vinden. Wij hebben ons aan het station geparkeerd en te voet verder naar het hotel gegaan. De afstand valt goed mee maar als je langer dan een paar dagen blijft kan dit wel eens duur uit komen.

Het hotel ligt vlak bij de winkelstraat van Blankenberge en vlak bij de zeedijk, maar is toch zeer rustig gelegen. Wij sliepen aan de kant van de straat maar hebben niet gehoord. Verder was het ontbijt zeer royaal en lekker. De kamer was mooi ingericht en steeds proper.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Lekker uitgebreid ontbijtbuffet.

Door wissel van hotel Pantheon Palace naar Saint Sauveur geen balkon. Om te roken 5 verdiepingen naar beneden.

Lekker uitgebreid ontbijtbuffet. Professionele en vriendelijke bediening in het restaurant.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Het ontbijt was heel uitgebreid en lekker (vers fruit, keuze...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het tapijt op de kamer vond ik wat vies. Er stond op jullie website ook dat er parkeer gelegenheid was aan het hotel, dat is niet zo. De parking stond blijkbaar vol? Dat vond ik niet klantvriendelijk.

Het ontbijt was heel uitgebreid en lekker (vers fruit, keuze uit veel verschillend brood, verschillende soorten charcuterie...) Het personeel is ook heel vriendelijk. De kamer was netjes maar heel warm (airco doet zijn werk niet) De locatie van het hotel is wel fantastisch, dicht aan de zeedijk, dichtbij winkels, restaurants...

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

de kamer was mooi en proper.

Niets,alles was in orde.

de kamer was mooi en proper. de badkamer was heel netjes. het personeel was heel vriendelijk. de ligging is uitstekend,dicht bij het strand en dicht bij het station.

geen aanrader , zeker al niet voor een 4 **** hotel !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vast stinkend tapijt in de kamer . Het kuisen van de kamer was heel gering . Koffiezet gaf slechte half warme ,fletse koffie . Veel en luid straatlawaai de ganse nacht door. Slechte matras ! Op zondag 07/05 was de balie gesloten om 1300u en dus ook het hotel, waardoor we onze koffers na het uitchecken om 0900u naar een ander hotel moesten brengen ter bewaring

Het ontbijt was voortreffelijk , en de ligging uitstekend voor ons doeleinde !

• Beoordeeld op: 16 april 2017

degelijk verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

-geluidsisolatie (geluid naastliggende en tot het hotel behorende "Witte Paard" + gezoem van aircomotoren op het naastliggende gebouw + huilende baby op andere kamer) -meer licht op de badkamer -beschadigingen op de muur herschilderen -plastieken tafeltje vol krassen --> salonnetje zou fijner zijn -er zijn gratis faciliteiten maar daarvoor moet je naar een ander hotel stappen

-nette kamer -terras aan de kamer -lekker ontbijt -vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 7 april 2017

Zoals altijd top!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We logeerden al eerder in dit hotel, maar een kamer als deze hadden we nog niet. Een mooie, rustige kamer maar met een opvallend detail dat ik nooit ergens al gezien heb en waarvan ik de meerwaarde niet begrijp, eerder nadelig. Er is namelijk een groot raam in de badkamer dat recht uitkijkt op het slaapgedeelte. Een onderste deel van dat raam is ondoorzichtig, een soort van melkglas, het bovenste deel niet. Als je 's nachts naar toilet gaat en je het licht in de badkamer aandoet, baad de slaapkamer ook in volle licht wat je partner wakker maakt. Mooi design, dat wel, maar absoluut overbodig. Voor de rest helemaal niks af te keuren, heerlijk hotel!

Heerlijk ontbijt, goed bed, verzorgde propere kamer, vriendelijk onthaal!

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Relex
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Betaal parking: er stond max 13€ maar het was per dag, dus was er een serieuze rekening te betalen. Maar dit heeft niks met het hotel te maken 😃

Ontbijt was heerlijk en de kamers waren zeer goed

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Saint-Sauveur Blankenberge : we komen terug !

In feite niets !

Werden in hotel Saint-Sauveur ondergebracht . Super ontbijt - Mooie kamers - Héél rustig en tof gelegen - Bovenal een écht super vriendelijk personeel : aan de receptie, in het restaurant, de kamermeisjes, . . . . Bedankt, lieve mensen ! aanrader !

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

het was een fijn weekendje voor mijn vriendin en mij om er eens uit te zijn in de lange winter

De badkamer kon misschien iets groter en liever een douche dan een bad. Misschien betere aanwijzing om de TV te doen spelen.

Het ontbijt kon niet beter. Er was alles voorzien. De kamers waren netjes opgeruimd toen we terugkwamen. 's Nachts was het stil niettegenstaande we op de hoek sliepen.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

We hebben enkele mooie dagen beleefd
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hoge bad was spekglad, niet bruikbaar voor senioren De mogelijkheid van een antislipmat werd pas bij vertrek gemeld, spijtig

Zoveel comfort voor die prijs

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Aangenaam verblijf

Niets, wij waren tevreden

O.w.v. winterperiode hebben we overnacht in hotel Saint Saveur en niet in hotel Pantheon. Saint Saveur heeft een centrale locatie dicht bij winkelstraat en strand, vlotte incheck, privé-parking in nabijheid, zwembad (ideaal bij regenweer), voldoende kastruimte, ruime badkamer. Ontbijt: rustige sfeer, voor elk wat wils, lekkere broodjes en koffiekoeken met glaasje champagne.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Genoten met partner en hond.

Verblijf in St.Sauveur wgs Panthenon niet open was in eerste instantie een tegenvaller maar werd goedgemaakt met upgrade kamer. Het ontbijt was uitgebreid en verzorgd.