Beoordelingen over Park Inn by Radisson Antwerpen 3-sterren

Koningin Astridplein 14, Antwerpen Centrum, 2018 Antwerpen, België

#13 van de 65 hotels in Antwerpen

Gebaseerd op 1968 beoordelingen over dit hotel

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Voldeed aan mijn verwachtingen. Goede lokatie, goede kamer.
    • Standaardkamer

Verder onpersoonlijk hotel. Goed om te slapen en te ontbijten en rest van de tijd in de stad door te brengen. Als je 's nachts ramen openzet, stadslawaai van uitgaand publiek en de bussen die af en aan rijden. Bij ramen dicht geen last van.

Het ontbijt was goed. Veel keuze, goed van smaak. Kamers prima in orde. Lokatie is ideaal zo naast station.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Lang weekend Antwerpen
    • Standaardkamer

De matras is hard en de kussens zijn slap. Van de Nederlandse zenders zijn alleen Nederland 1 en 3 beschikbaar.

Mooie ruime kamer en badruimte. Groot bed, groot tv scherm, kluisje en koelkastje. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. De locatie is perfect: station naast de deur en bezienswaardigheden op loopafstand. Voor het ontbijt hebben we gebruik gemaakt van de horeca op het station, voor het diner van de vele restaurants in de directe omgeving.

Prima voor een weekeindverblijf
    • Standaard Kamer met uitzicht op de stad

Onderhoud vooral van badkamer is aan de beurt. De kranen zijn lastig te bedienen

Prima personeel en goede temperatuur op de kamer, vaak zijn kamers niet genoeg koel te krijgen.

De ligging t.
    • Standaardkamer

De standaard kamer is absoluut niet zoals afgebeeld op Booking. Klein, vol gestopt met meubelen waardoor je weinig leefruimte hebt, de badkamer was slecht afgewerkt (echt zonde), fitnessruimte is geen inspirerende omgeving om lekker te sporten.

De ligging t.o.v. het station en de winkelstraat.

Een uitstekend hotel in centrum Antwerpen.
    • Superior Kamer

Niet echte tegenvaller, meer verbetertips: Kraanwerk badkamer. Temperatuur douche op orde krijgen is een beetje hobbyen. Mengkranen is toch wel de norm tegenwoordig. Verder zou je verwachten dat fietsen in het hotel geparkeerd kunnen worden en je niet je toevlucht moet zoeken tot een openbare fietsenstalling midden in de nacht.

Ruime kamer, zeer goed bed, kluisje. Uitstekend en gevarieerd ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Goede accommodatie met een handige locatie
    • Standaardkamer

Het hotel heeft een uitstekende locatie dichtbij het Antwerpen Centraal Station. De binnenstad is makkelijk te bereiken te voet of met het openbaar vervoer. Ondanks de centrale locatie, heb ik geen geluidsoverlast gehad van het plein voor het hotel.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Gezellig weekendje weg
    • Standaard Kamer met uitzicht op de stad

betere informatie over parkeren en vooral dat men voor de deur niet mag parkeren. dat men beter eerst in de parkeergarage kan gaan parkeren. Wat wel niet erg goedkoop is 24 euro per dag.

Keuze genoeg bij het ontbijt . Kamers netjes . Alleen jammer dat 's nachts de ventilatie zo bleef draaien

Uitstekende verblijf! Zeker een aanrader
    • Standaardkamer

Locatie is perfect, kan niet beter. Het personeel was zeer vriendelijk de kamers waren zeer strak en modern. Een grote tv in de kamer maakte het af. Ontbijt was ongelovelijk lekker en had veel varieteiten. Verblijf kon gewoon niet beter. Zeer tevreden en verwacht mij zeker terug!

Prettig en comfortabele kamer
    • Standaardkamer

De kussens waren minder, (te zacht) maar dat is persoonlijk. Er is ook een reserve kussen in de kast aanwezig. Ontbijt beetje aan de dure kant.

Locatie was top!, 1-2 minuten bij het centrum vandaan; ik had niet echt hoeven zoeken. In de zomer op een warme dag zal een airco wel gewenst zijn; Voor de rest prima kamer, nette kamer voorzien van waterkoker en koffiezet apparaat. Vriendelijk personeel. Ik zou zeker wederom voor Park Inn kiezen.

• Standaardkamer

Ik had een kamer besteld met 2 bedden maar dat was maar 1 bed met een toch wel Slecht matras dus s' morgens wakker worden met rugklachten . Niet prettig ! Doorgegeven maar is niets aan gedaan

Het ontbijt was prima evenals het personeel . De kamer en badkamer waren netjes en schoon.

Prima hotel voor een paar comfortabele nachten
    • Standaardkamer

De kamer kon wel wat klein onderhoud gebruiken (douche stang werkte niet goed, houten vloer delen los, bureau lade los). Helaas kon je alleen bij de receptie uit een klein assortiment dranken kiezen voor op de kamer.

De kamer, deze was op de 8ste verdieping met uitzicht over het centrum en een eigen terras met lounge set en zonnebedden. Andere kamers zijn evengoed comfortabel overigens en voorzien van nespresso machine, prima TV met ruim zenderaanbod en fantastische bedden. Het ontbijt is simpel, maar erg lekker en vers.

Prima locatie on Antwerpen te onderzoeken.

De locatie en de rust. We hadden een kamer aan de achterzijde, geen uitzicht maar het was heerlijk rustig. Ook een prima werkende airco, goede bedden, mooie badkamer.

uitstekend verblijf gehad
    • Standaardkamer

uitstekende ligging, station en fietsverhuur bijna om de hoek, zeer vriendelijk en adequaat personeel, fijne koele kamer, heerlijk het Nespresso-apparaatje

Weekendje Antwerpen
    • Superior Kamer

Het ontbijt was uitgebreid en lekker. De kamers waren voorzien van alle comfort. De ligging is ideaal om een te winkelen of een bezoek te brengen aan het cenrum.

De enige bestaansreden van dit hotel is zijn goede centrale ligging.
    • Standaardkamer

Het ontbijt is armetierig. Als het mogelijk is om eieren te maken van poeder was dit hier het geval.

Ik was hier voor 1 nacht in juli 2018 omdat er na het concert geen trein meer terug was. De locatie vlakbij het Centraal Station is dus perfect. De man aan de receptie gaf me de juiste restauranttips.

We arriveerden om 11u30 en konden reeds inchecken.
    • Standaardkamer

We arriveerden om 11u30 en konden reeds inchecken. We hadden om een kamer aan de voorzijde gevraagd, en wegens niet beschikbaar, kregen we een upgrade aan de achterzijde.

• Standaardkamer

Paar dingen stuk, handvat aan bad. Muggen vastgeplakt aan plafond. Uitzicht op muur.

Vriendelijke , geduldige man aan balie. Kamer was netjes en van alles voorzien.

Perfecte uitvalsbasis
    • Standaardkamer

Temperatuur water douche was niet te regelen, gloeiend heet! Nachtlamp en leeslampje werkten niet. Toespijs ontbijt werd maar karig (en te laat) aangevuld.m

Perfecte uitvalsbasis

We komen weer - met de trein.
    • Standaardkamer

De warm- en koudwaterkraan waren niet te mengen. Kokend heet of ijzig koud! Het bad was gevaarlijk. Superglad, dus ik heb gedoucht met een handdoek op de bodem.

Fantastische bedden en luxueus ontbijtbuffet.

Goede vakantie gehad!
    • Standaardkamer

De onderlinge communicatie van het personeel kon beter. Ik kreeg een gratis upgrade naar een betere kamer vanwege de rolstoel van mijn man. Maar dat de upgrade gratis zou zijn was niet bekend bij het in en uit checken.

goede bedden. En een fantastische locatie. Restaurants zijn overal te vinden rondom het hotel.

Een groot bed en een kamer met tafel en 2 stoeltjes.
    • Standaardkamer

De kussens waren slap en uitzicht was slecht dus gordijnen dicht gelaten. Verder hebben we genoten van de lokatie van het hotel want die ligt midden in centrum en alles was lopend te doen!

Een groot bed en een kamer met tafel en 2 stoeltjes. Koffiezet apparaat moest met cups die per cup 50 cent koste en bij receptie opgehaald kon worden. Elke dag schone handdoeken dat was fijn.

Prima, maar geen tweede maal
    • Standaardkamer

Het ontbijt viel erg tegen. Droge croissants die al een tijdje lagen. Hetzelfde met o.a de komkommers etc. De scrambled eggs waren ronduit ranzig. Pure instand etenswaren die alleen maar opgewarmt hoeven te worden. Uiteindelijk ergens in een ander restaurant gaan ontbijten

Dichtbij huis, maar toch een vakantiegevoel.
    • Standaardkamer

Ik ben geen liefhebber van zachte kussens.

Direct naast het station dus geen gedoe met parkeren! Dicht bij openbaar vervoer, maar de stad is ook goed te bewandelen. Goed ontbijt, ruime schone kamers.

Prima verblijf in Antwerpen
    • Standaardkamer

De douche is in de badkuip wat douchen onhandig maakt. Het zou ook handiger zijn als de kranen één knop voor warm en koud water zouden hebben.

Het hotel ligt naast het Centraal station dus makkelijk per trein te bereiken. Per tram kan makkelijk naar de binnenstad worden gereisd. Verder zoals je van het hotel kunt verwachten.

Fijn verblijf om het centrum van Antwerpen te bezoeken.
    • Standaardkamer

De douche gaf voor ons problemen om de juiste temperatuur te krijgen. Was moeilijk te mengen!

Goede locatie centrum Antwerpen vlakbij winkels en restaurants en op slechts 20 minuten lopen van de historische binnenstad De vriendelijkheid van het personeel.

AANRADER!!
    • Superior Kamer

Omdat dit hotel op de prachtige locatie van het Koningin Astridplein ligt, is het nogal lawaaiierig in de kamer maar daar kies je natuurlijk voor.

Wij kregen een kamer zonder bad toegewezen hoewel we graag 1 gehad hadden. Dit werd meteen opgelost door ons een andere kamer te geven! Topservice en superbeleefd! Ontbijt was top en de locatie nog meer! TIP: vraag een kamer aan de voorkant met zicht op de prachtige en bruisende stad.

Mooi hotel op toplocatie, aanrader !
    • Standaardkamer

Airco deed het niet maar hebben we niet gemeld en raam opengezet. Toen we het zeiden bij vertrek vond men dat erg vervelend en noteeerde het direct.

Vriendelijk ontvangen en ook bij vertrek oprechte interesse. Goede kamer en badkamer. Prachtig uitzicht over het plein. Goed internet. Toplocatie naast station en bij alle voorzieningen. Konden bagage laten staan op dag vertrek.

Was en heerlijke weekend....
    • Superior Kamer

De airco werkt niet optimaal. Door de grote ramen waar de zon de hele dag staat is de kamer wel erg warm. En kleine achterstallige onderhoud. Bv zelf dichtdraaiende kranen van de douche, airco wat de kamer niet kan koelen, en schoonmaak kan iets beter.

Ontbijt was heerlijk en genoeg keuze. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Locatie is echt super.

Heel fijn hotel, super verblijf
    • Standaardkamer

Ik vond de Parkeermogelijkheden ondermaats. Met de kortingkaart was het nog niet goedkoper dan in parking zoo

De locatie was top. We moesten 2 dagen in de Elisabethzaal zujnr. Heel gemakkelijk dus.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

perfect voor een citytrip
    • Standaardkamer

Het hotel is zeer centraal gelegen, heeft parking voor de deur en ligt meteen naast het centraal station. Ontbijt is goed en de kamers zijn ruim en schoon.

Aanrader
    • Standaardkamer

We hadden een kamer op de 1ste verdieping en hadden wat hinder van het geluid van de straat/plein. Een mengkraan voor de douche was misschien handiger geweest. De temperatuur van het water was moeilijk te regelen (plotseling was het water onder de douche zeer warm/heet).

Het hotel is prima gelegen, dichtbij station. Het personeel was zeer vriendelijk. De kamer was voldoende groot. De ontbijtruimte was niet al te groot, maar het ontbijt was voldoende gevarieerd, verzorgd en lekker. Nespressomachine op de kamer.

Heerlijk stedentrip en een prima rustig centraal en comfortabel adres daarvoor
    • Superior Kamer

Te slappe kussens en ik zou viltjes onder de stoelpoten in de ontbijtruimte doen want die maken vervelend lawaai als de stoel wordt verschoven.

Locatie en breed bed

• Beoordeeld op: 6 april 2018

De ligging is perfekt !!!!
    • Superior Kamer

Zoals gewoonlijk ontbijt heel goed !!!! Neem altijd dit hotel wanneer ik in Belgie ben. Alleen was het koud in de kamer ,maar het personeel heeft dit vlug opgelost door extra verwarming in de badkamer te zetten en toen was alles perfekt.

Het ontbijt was zeer lekker en voldeed zeker aan zijn...
    • Standaardkamer

Airco deed het niet, veel te warme kamer. Ondanks de wil om het op te lossen was er géén oplossing. Nachtrust werd dus verstoord. Venster openzetten langs wat brommende airco's was géén optie. Spijtig.

Het ontbijt was zeer lekker en voldeed zeker aan zijn verwachtingen. Vriendelijk personeel, ruime kamers.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Goed geslapen, maar helaas geen lekker ontbijt.
    • Standaardkamer

Ontbijten kan tot 10:30, maar dikke pech als je wil uitslapen, er wordt vanaf 09:30 niks meer bijgevuld of vervangen. Geen lekker ontbijt dus. Heel erg jammer. Onze douche was niet goed te regelen, met vlagen kwam er kokend heet water uit de douchekop. Pijnlijk!

Het bed was prima. De locatie is perfect. Parkeergarage voor de deur.

Prima hotel maar...
    • Standaardkamer

Prima Hotel en mooie kamer, jammer was dat onze verwarming niet werkte en dat de douchekraan heel moeilijk te regelen was. Ontbijt was prima, vriendelijke staf en toplocatie.

Ontbijt was heerlijk en de locatie is top!

Perfect stadshotel

Alles was ok

Na mijn vorig verblijf was ik een beetje bang omdat ik toen enkele bemerkingen moest opgeven. Het was koud op de kamer. De douche werkte niet. Ik had deze keer exact dezelfde kamer. Het was warm op de kamer. De douche werkte perfect. Chapeau hotel.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Kwamen tegen 13 u aan en blijkbaar moest een vrije kamer...
    • Standaardkamer

Kwamen tegen 13 u aan en blijkbaar moest een vrije kamer gezocht worden. Zeer vriendelijk aan de receptie. De kamer was in orde qua inrichting, maar zeer klein. Slaap en zitgedeelte amper 3 op 4 m. Vind dit klein voor de gevraagde prijs van 110 € per nacht.

T hotel was erg netjes, met een goede ligging naast het...
    • Standaardkamer

We hadden een kamer aan de achterkant, dus er kwam weinig licht binnen door andere gebouwen.

T hotel was erg netjes, met een goede ligging naast het centraal station. Staff was ook erg vriendelijk.

Voor herhaling vatbaar: prima locatie en prima accomodatie
    • Standaardkamer

Er was me meegedeeld dat het hotel om 23u de deuren sloot, maar dat later binnenkomen geen probleem was. Het zou volstaan om aan te bellen en het kamernummer mee te delen. Toen ik om iets na middernacht terug aankwam aan het hotel stonden er al 4 personen een 10-tal minuten vruchteloos te wachten tot iemand kwam open doen. Nog 5 minuten later dook er dan eindelijk iemand op om de deur te openen. Niet leuk als het -6° is buiten ...

Ik kreeg een gratis upgrade naar een junior suite. Leuk :-)

Goed stadshotel
    • Standaardkamer

Kamer niet op temperatuur te krijgen. Was erg koud ondanks de thermostaat volledig open. Douche niet te gebruiken. Of koud, of heet water. Maar niet samen te doseren. Ben reeds meerdere keren hier geweest. Meestal perfect. Deze keer een beetje tegengevallen.

Mooie grote kamer. Zeer goed bed. Zacht beddengoed. TV op kamer groot en perfect beeld. Strijkdienst op kamer. Koffie machine met alle toebehoren.

Heerlijk weekendje weg
    • Superior Kamer

Jammer dat op de site stond dat er wen bad aanwezig zou zijn maar niet in de kamer was. Het ontbijt mocht wel wat uitgebreider zijn.

Het was een ruime kamer

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Fantastisch kleinschalig hotel met bijzonder goed ontbijt!
    • Standaardkamer

We kunnen niets bedenken wat we niet goed vonden!

Het ontbijt is fantastisch, alles is vers en het personeel is heel vriendelijk. Mooie kamer, goed bed, mooi uitzicht. Fijn om in zo n heerlijk kleinschalig hotel te verblijven. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Een klassiek hotel, waar alles ok is.
    • Standaardkamer

De kamer was ruim. In de ruime badkamer waren alle nodige voorzieningen. Het ontbijt is ok, het is een kleine buffetruimte, maar alles is er en voldoende. De koffiemachine werkt prima. Inchecken is pas om 14 u, te begrijpen daar je de kamer tot 12u 's middags moogt gebruiken.

Prima voor een nacht, wel teleurgesteld.
    • Standaardkamer

Helaas kregen wij een super kleine kamer, voldeed totaal niet aan de verwachtingen. Heel anders dan op de plaatjes en uitzicht op een bouwput. Totaal niet het geld waard. Ik heb dit aangegeven en toen kregen we kosteloos en mooiere kamer. Groter, met bad en mooi uitzicht. Helaas sliep het bed niet lekker, hard en maar 1 kussen. Het was oke voor een nacht, maar niet bijzonder.

De service van het hotel was fijn. Ook was de locatie schitterd, wij haddrn uitzicht ook het station.

Goede locatie, ontzettend slechte douche
    • Standaardkamer

De douche was ontzettend heet OF koud. Het duurde zeker 10 minuten om de douche goed in te stellen zodat deze goed te gebruiken was, dit was erg jammer want het is zonde van het water en zonde van de tijd. Parkeren is duur maar dit was al wel bekend van tevoren.

Staff erg behulpzaam, schoon hotel, kamer is prima. Leuke tip: high tea bij "The duke of Antwerp"

Perfect hotel in centrum
    • Standaardkamer

Klein min puntje : Uitzicht, muur en gebouw achterzijde.

Ligging! Heel centraal in centrum. En gratis nespresso! Goed bed met (eindelijk) goeie kussens, schoon, lekkere grote inloopdouche en heel goed uitgebreid ontbijt.

Ruime kamer.

geen opmerkingen

Ruime kamer. Comfortabel bed. Koffie en thee by Nespresso! Flesjes water op de kamer. Ligging is perfect tov van het centrum en zeker het station. We vertrokken op skivakantie met de TGV om 7U05. Perfect voor overnachting

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

propere kamer
    • Standaardkamer

ontbijt, niet genoeg keuze.

kamers waren comfortabel en knus, mooie aangename badkamer, indirecte verlichting achter spiegel in badkamer en achter het bed was heel aangenaam.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

• Standaardkamer

De douche ging vanzelf naar koud, warm of veels te heet. Aangegeven bij personeel die wilden ons wel meteen een andere kamer omdat de technische dienst niet werkt in het weekend.

Ontzettend lekkere bed! Locatie ideaal.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

redelijk verblijf, vooral gekozen voor de locatie
    • Superior Kamer

de business room was vrij klein, ik had groter verwacht. gelukkig had ik dus niet een gewone kamer, die was nog kleiner geweest. de prijs vind ik aan de hoge kant. de kamermeisjes maakten een hoop kabaal in de kamer naast ons in de vroege ochtend !

hoewel de kamer klein was, was de badkamer goed - gelukkig met bad, zoals gevraagd. de kamer was erg schoon. ontbijt was goed aangevuld en lekker rustig.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Fijn locatie, voor een cityrip, alleen douche viel tegen.
    • Standaardkamer

De douche was een teleurstelling. Kokend of juist ijskoud water. Een middenweg was er niet.

Prima ontbijt. Voldaan aan de extra wens voor een rustige kamer en zelfs een upgrade in kamer. Tip: vermeld dat je ook kunt parkeren in de Radisson Sas parkeergarage.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Om héél graag terug te komen!
    • Standaardkamer

Ik wil niks bedenken... ;-)

Wij hadden het geluk in een kamer aan de voorzijde op de tweede verdieping te mogen logeren: kort liftgebruik, makkelijk van hal en ontbijtruimte naar boven én omgekeerd. Uitzien in hartje Antwerpen op het prachtige Centraal Station én het 'moederhuis' Radisson Blue was héél fijn voor ons - een Westvlaming en een Oostvlaamse-, die dit echt wel weten te appreciëren. De houten vloerbekleding, die uiteraard hygiënischer is dan en even aangenaam aanvoelt als een vasttapijt, heeft als enig nadeel dat je buren die hakken dragen hoort rondlopen. Daar hou je als gast rekening mee vinden wij, maar we kunnen het hotel uiteraard niet ten kwade duiden dat daartegen gezondigd wordt. Heerlijk comfortabel breed bed met goede hoofdkussens (nog extra in de kast) en donsdeken. Aandacht voor milieu door geen wegwerpzeepjes en geen plastieken bekertjes te voorzien. Het ontbijt is echt subliem: kraakvers van sapjes over brood en koekjes en toespijs en fruit en joghurt... Een eerst wat ernstige dame die zorgde voor afruimen en aanvullen wist haar werk hopelijk gewaardeerd toen ik haar prees om haar toewijding. Discreet maar immer aanwezig en met veel zorg 'runde zij haar huishouden'. De avond vóór onze overnachting konden we gebruik maken van de service in het restaurant van het moederhotel: héél lekker gegeten, plekje aan het raam met zicht op de diversiteit aan mensen die het plein bevolken én met 15% vermindering op het eten! Wij kregen ook voor het parkeren (ideaal onder het stationsplein!) een kaartje voor korting en betaalden zo €16,5 ipv €22 voor een nacht en een dag. Wij zijn fan!

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Fantastisch verblijf, aardig personeel.
    • Standaardkamer

Geen stopcontact bij bed om gsm op te laden en deze dus als klok te gebruiken. Mevr. van het ontbijt nors, jammer.

Prima kamer, totaal geen last van geluid buiten en andere kaners

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Perfect gelegen hotel is hartje Antwerpen.
    • Standaardkamer

Helaas was de taxi die we in de ochtend al besteld hadden voor die avond niet gebeld waardoor we ineens heel erg moesten haasten om een taxi te kunnen krijgen op tijd

Perfect gelegen hotel is hartje Antwerpen. Auto makkelijk en veilig te parken op nog geen 200 meter van het hotel.

Prima verblijf in een fijn hotel op een geweldige plek in Antwerpen.
    • Standaardkamer

Prima kamers, fijn magimix koffieapparaat me lekkere koffie (!), schoon, compact, alles wat we nodig hebben. De gang van de lift naar de kamers is weliswaar smal maar oogt door verlichting en inrichting gezellig.

Hadden een taxi besteld s middags voor s avonds
    • Standaardkamer

Hadden een taxi besteld s middags voor s avonds 45 min tijd kregen we te horen er probleem was Hotel zei ligt aan de taxi maatschappij en taxi zei aan hotel????

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan Antwerpen.
    • Standaardkamer

Heerlijk en ruim ontbijt. We hadden een kamer met zicht op het Koningin Elizabeth plein en konden zo de bedrijvigheid zien die een stad als Antwerpen met zich meebrengt.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

De verwarming

Ontbijt was voortreffelijk. De verwarming in de kamer, werkte niet en het was zeer onaangenaam bij aankomst op de kamer. Ook de verwarming in de badkamer werkte niet.

Als de kamer wat rustiger zou zijn zouden we zeker nog eens terug komen.....
    • Standaardkamer

We hadden een kamer aan de voorkant, twee nachten niet zo goed geslapen, wat gerucht van ruzie aan het station,...politie wagens die voorbij reden, ambulances...

Het ontbijt was heel lekker, alleen een beetje krap, niet veel plaats om ontbijt te nemen van het buffet ..als je vroeg bent heb je ook niet veel plaats om te ontbijten er staat een grote tafel maar daar is het niet zo gezellig, ze zouden beter ook kleinere tafels plaatsen!! Wel allemaal heel vriendelijk personeel.....de valies kan je ook laten staan na het uitchecken op een veilige plaats!!!

Lekker ontbijt, vriendelijk personeel.
    • Standaardkamer

Beschimmeld voedsel in de koelkast van een gast voor ons kan natuurlijk niet. Verder: breed bed is top maar zorg dan ook voor een brede deken, nu was het nogal koud.

Lekker ontbijt, vriendelijk personeel.

Matig. Bed was hard en hobbelig en de kussens waren niet fatsoenlijk gevuld.
    • Standaardkamer

Het aantal handdoeken liet elke dag te wensen over. Er lagen 2 handdoeken per dag. We moesten elke dag nieuwe vragen om fatsoenlijk allebei te kunnen douchen. De kraan lekte in de badkamer, terwijl Park INN het motto heeft dat "every drop counts"...opmerkelijk dus

Zeer geschikt hotel voor een weekend relaxen en de stad bekijken.
    • Standaardkamer

Slechts 2 punten ter verbetering, die volgens mij makkelijk te verhelpen zijn: 1. De luchtroosters waren vies in de badkamer (vol schimmel). 2. De kraan in de badkamer functioneerde minder goed (zat los en was moeilijk af te stellen op fijne temperatuur).

Ontbijt was geweldig! Ruime en gezonde keuzes. Locatie is top. Direct naast het station. Health centre om te ontspannen op kleine afstand. Service was uiterst vriendelijk. De kamer was ruim ingedeeld (ondanks de kleine ruimte, oogt het ruim) en de kamer was lekker schoon en van alle gemakken voorzien.

Fijn hotel
    • Standaardkamer

De kamer was niet zo groot als ik had gehoopt. Iets meer ruimte was fijn geweest. Ook vond ik het een beetje kinderachtig dat je 0,50 cent moet bijbetalen voor een Nespresso cupje. Gewoon het principe, dat kan toch anders.

Het ontbijt is klein maar zeer fijn. Voldoende keuze en lekker vers/vol gehouden door het personeel. De service van het personeel was uitstekend!

Een goed hotel voor een weekendje weg.

Niets eigenlijk

Een mooie kamer waar een koffie en thee zetter op aanwezig waren. Verder is de ligging van dit hotel goed omdat alles op loopafstand is te bereiken.

Super!

nvt

Perfecte locatie, in centrum van de stad. Alles op loopafstand. Vriendelijk personeel, ruime kamer met grote badkamer. Voldoende keus bij ontbijt. 25% korting op parkeerplaats, die 100 meter van hotel ligt. Nu voor de tweede keer hier, prima prijs - kwaliteit verhouding!

prima!
    • Standaardkamer

kranen in de douche slecht af te stellen. iets meer informatie en plattegrondje van jhet centrum op de kamer leggen voor de mensen die voor citytrip komen. Handoeken hebben we opgehangen zodat ze niet gewassen hoeven te worden maar werden toch gewassen, wel heel zorgzaam maar niet duurzaam

ligging in centrum en op loopafstand van centrum en musea. en parkeren in garage op 50 meter. Zeer goed ontbijt schoon in een goed verzorgd en schoon hotel. klantvriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 17 december 2017

• Standaardkamer

Kamer 12 gaf uit op binnenkoer met airco-apparaat (ook met gesloten raam) - hele nacht lawaai - toch 123 euro betaald - helft tv-zenders deed het niet

Locatie - kamer wel comfortabel en netjes

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Super hotel zeer verzorgd en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Standaardkamer

De kamer was zeer ruim en heel proper. Het ontbijt was op een kleine oppervlakte maar meer dan er was kan je echt niet wensen, voor ieder wat wils en zeer verse producten. Ook ideële vlak bij het station en de grote winkelstraten en de tram en metro ook zo goed als voor de deur.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

De Ligging is ideaal, vooral als je met de trein komt.
    • Standaardkamer

Prijzig. Ontbijt heel duur. De badkamer is aan een opfrisbeurt toe. Zeer onhandige douche : kranen bijna niet te regelen.

De Ligging is ideaal, vooral als je met de trein komt. Het gratis gebruik mogen maken van de sauna infrastructuur in het Radisson BLU is een leuke extra.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Prima verblijf dichtbij Station en Zoo.
    • Standaardkamer

De inrichting van mijn kamer was wat versleten, inclusief de badkamer.

Het ontbijt vond ik erg lekker. Diverse verse sappen (bijvoorbeeld wortelsap en dergelijke), fijn vers brood en lekker beleg. Niet zo standaard. Het bed was fijn en schoon.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Goed !
    • Standaardkamer

Lawaaierig aan de straatzijde.

We hadden geen ontbijt gereserveerd. Omwille van een defecte TV op onze kamer krijgen we een andere en ruimere kamer toegewezen, waar de TV wel werkte.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Een hotel waar ik zeker nog zou terugkomen, maar wel zonder ontbijt.
    • Superior Kamer

Het ontbijt vond ik iets minder. Er waren kleine pannenkoekjes en omelet. Maar beide smaakten daar totaal niet naar. Sandwiches, croissants en tal van andere broodjes waren wel aanwezig, met de meest gegeten charcuterie. Ik hou wel eens van honing of iets anders, maar kon ik daar niet vinden. Het was ook niet duidelijk of de 2 flesjes water in de frigo gratis waren?

Het hotel lag vlakbij het station van Antwerpen-Centraal (op amper 5 min wandelafstand). Het onthaal vond ik zeer beleefd, maar soms een beetje onverstaanbaar. Dat zou misschien komen doordat de persoon iemand van Nederland was en ik begrijp hun accent soms niet (Sorry daarvoor!). :-p Wat mij als reiziger stoort is als ze meteen vragen om te betalen. Hier vroegen ze eerst of ik vooraf wou betalen of niet. Toen ik aangaf dat ik altijd op het einde pas betaal, vroegen ze gewoon een autorisatie. Het is toch logisch om pas te betalen na het zien van de kamer of deze hetgene is dat je had geboekt en of het ontbijt je smaakt? Toen we op de kamer kwamen was onze eerste indruk zeer positief. Het was een ruime kamer met een zeer groot bed en een grote televisie aan de muur. De verwarming was ook zeer top. Badkamer was zeer ruim en netjes! Er was een lege frigo aanwezig! Ik voelde me er meteen thuis!

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Doordat je overal dichtbij zit is het een goede lokatie.
    • Standaardkamer

Wat een beetje tegen viel is douchen in bad, bedden zijn een beetje oud, deur van de badkamer is van onderen verspocht. Ruimte is niet al te groot, vooral als je met 2 personen bent er maar 1 relaxstoel staat en 1 bureaustoel.

Ligging is heel fijn, alles is dichtbij.

Fijn weekendje weg
    • Standaardkamer

Het was erg warm in de kamer, maar met het raam open was het prima.

We werden vriendelijk ontvangen en kregen zelfs een gratis upgrade naar een grotere kamer. De kamer was prima, lekker ruim, nette badkamer en prima bedden.