1. Startpagina hotelbeoordelingen
  5. Beoordelingen van Park Inn by Radisson Leuven

Beoordelingen over Park Inn by Radisson Leuven 3-sterren

Martelarenlaan 36, 3010 Leuven, België

#8 van de 28 hotels in Leuven

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 20 januari 2019

• Standaard Kamer

Er is een parkeergarage onder het hotel, maar buiten het weekend is dat vrij duur (20 euro per dag, weekend 5 euro per dag).

De locatie! Naast het station, maar ook op loopafstand van de binnenstad. Verder ook fijn net hotel met heerlijk bed.

• Beoordeeld op: 5 januari 2019

Prima eco-vriendelijk hotel voor een stedentrip en de drie sterren meer dan waard!
    • Standaard Kamer

Als fervente karnemelkdrinkers misten we de karnemelk. Maar voldoende alternatieven aanwezig. Misschien iets meer variatie qua lekkers bij de koffie aan het einde vh ontbijt?

Zeer prettige kamer, heerlijk ontbijtbuffet, vriendelijk personeel, warm moderne inrichting, prettige sfeer, locatie naast het station en last but not least: de eco-vriendelijke bedrijfsvoering!

Verbleven in januari 2019

• Beoordeeld op: 2 januari 2019

Goed hotel
    • Standaard Kamer

Jammer dat het ontbijt niet inbegrepen is en je als Radisson member geen voordelen krijgt. Ontbijt was hierdoor vrij duur. Parkeren in de garage is duur, ze bieden geen eigen parkeerplekken aan.

Kamers waren prima, ruim, netjes en schoon. Ligging was perfect. Ontbijt was wel erg lekker. Prijs kwaliteit verhouding prima. Konden al om 12 uur inchecken, dus dat was heel fijn!

Verbleven in januari 2019

• Beoordeeld op: 30 december 2018

Voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Kamer

Er waren te weinig tafeltjes beschikbaar gedurende het ontbijt, waardoor mensen aan de receptiebar of zelfs in de 'kale' ontvangsthal moesten eten. Het is natuurlijk lastig inschatten hoeveel mensen er komen tussen 7.00-12.00u, nu was het spitsuur rond 10.00u en kwamen er veel mensen tegelijk en was er dus te weinig plek.

De moderne, warme, luxe uitgevoerde kamer met tweepersoonsbed (ipv 2 eenpersoons) luxe inloopdouche en apart toilet. Het ontbijt was super uitgebreid en heerlijk!! Snelle bediening met bijvullen buffet en afruimen zodat er tafels beschikbaar kwamen. Personeel vriendelijk en accuraat.

• Beoordeeld op: 30 december 2018

Inchecken problematisch, schone kamer, prima bedden en uitstekend ontbijt. Parkeren extreem duur!
    • Standaard Kamer

Zeer trage afhandeling bij het inchecken. Onduidelijk sprekende, niet heel vriendelijk overkomende, receptioniste die ondanks herhaald aangeven dat ze niet te verstaan was niet corrigeerde en toch onverstaanbaar bleef mompelen. Kennelijk foute code ingevoerd op 'kassa' waardoor mijn bankcard eerst niet geaccepteerd werd en nog meer computer problemen blijkbaar (waarvoor we van haar vriendelijkere collega overigens wel excuses kregen).

Schone kamer en werkelijk prima ontbijt met deze keer wèl een vriendelijke dame wat de ervaring van vorige dag weer goed maakte.

• Beoordeeld op: 29 december 2018

De hotelkamer was erg mooi en ruim, het uitzicht vanuit het...
    • Standaard Kamer

Het hotelrestaurant had weinig sfeer en de menukaart in het restaurant zelf was een stuk beperkter dan en verschillend van degene in de lift en op de hotelkamer. Het eten was overigens wel erg lekker!

De hotelkamer was erg mooi en ruim, het uitzicht vanuit het hotel is mooi en het ontbijt was lekker uitgebreid. Verder ligt het hotel op maar een paar minuten lopen van het centrum

• Beoordeeld op: 29 december 2018

De ligging is zeer goed.
    • Standaard Kamer

Er werd overal (site, kamer,lift) reclame gemaakt voor hun grillrestaurant 's avonds. Daarom besloten wij om in het hotel te eten. Bleek dat we vrijdagavond enkel uit een kleine beperkte kaart konden kiezen, door de "feestdagen". . Eerder werd daar geen melding van gemaakt. Heel spijtig. De volgende dag heeft men het wel op het krijtbord geschreven. Maar voor ons dus te laat!

De ligging is zeer goed. Vlakbij het station en het centrum.

• Beoordeeld op: 26 december 2018

Prima hotel maar onderbroken nachtrust
    • Standaard Kamer

In de tweede nacht werden we wakker van schoonmaakwerk in het trappenhuis naast onze kamer. Voordat we doorhadden wat het was en de receptie daarop had gehandeld was er toch wel bijna een uur voorbij. Aangezien lekker slapen toch de voornaamste functie van een hotel is, wel heel erg jammer!

Het is gewoon een prima hotel: prima kamer, goed ontbijt, prima locatie.

• Beoordeeld op: 24 december 2018

• Standaard Kamer

wij hadden een grote handdoek en een kleine voor 2 volwassen personen vind ik dat er twee grote handdoeken mochten zijn.

het ontbijt was lekker en veel keuze de kamers waren ook netjes.

• Beoordeeld op: 23 december 2018

Zeer vriendelijk personeel!
    • Standaard Kamer

Ligbad gevraagd bij onlinereservatie, niet gekregen (wel zelf vergeten opnieuw te vragen bij inchecken). Bij diner geen enkele roséwijn te krijgen (dit kan eigenlijk niet op een zaterdagavond).

Zeer vriendelijk personeel! Goede locatie!

• Beoordeeld op: 23 december 2018

Prima voor een kort verblijf;
    • Standaard Kamer

De parking in de nabij het hotel was volzet, daarom hebben we een tijdlang naar een plaats moeten zoeken. We zijn dan in de late avond de auto gaan ophalen om uiteindelijk op de bewuste parking te gaan staan. Tip: plaatsen voorzien voor klanten van het hotel (zoals ook verschillende bedrijven doen).

Prima ontbijt, ruime propere kamer - strak ingericht, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 22 december 2018

Uitstekend verblijf
    • Standaard Kamer

voor mij was het uitstekend er hoeft niets te veranderen en er viel niets tegen alles oké

het ontbijt was verrassend goed alles was aanwezig zelfs de koffie vonden we uitstekend. Ook rustige plaatsen in het eetgedeelte

• Beoordeeld op: 2 december 2018

Top ligging ten opzichte van het centrum van Leuven.
    • Superior Kamer

Slechts 1 lift beschikbaar.

Top ligging ten opzichte van het centrum van Leuven. We kregen een drankje aangeboden om de tijd te doden tot onze kamer vrij was.

• Beoordeeld op: 20 november 2018

Fijne plaats, vooral de accomodatie is geweldig!
    • Standaard Kamer

Sommige personeelleden verwijzen door, op een bijna onbeschofte manier, u moet kan ook u wilt worden. Men vertelde de parking kost 5 euro per dag, ik heb 20,75 euro betaald voor 17 uren. met een nacht bij, strange.

De kamers waren dik inorde! Er is op details gelet, overal vuilnisbakjes, een inloopdouche met ingezette tegeltjes dat je zeker niet uitglijdt, WC en badkamer apart. Een bureau om aan te werken, en heerlijk geslapen.

• Beoordeeld op: 16 november 2018

Uitstekend hotel voor een weekend Leuven. Voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Kamer

De prijs van het ontbijt, 18 euro pp, is stevig. Het ontbijtbuffet is heel goed, maar 36 euro voor twee personen is veel geld!

Het hotel heeft een frisse uitstraling. De kamers zijn heel netjes en zeer geluidsarm. De voorzieningen op de kamer zijn uitstekend. Een walk inn douche ipv douchen in een bad is heel prettig. In het weekend ontbijten tot 12:00 is uitstekend!

• Beoordeeld op: 7 november 2018

goed hotel op goede locatie
    • Standaard Kamer

check in duurde lang, wc en douche hadden enkele vieze vlekken, douchekop was echt versleten, het kon properder

het is een grote kamer, goed bed, ruim ontbijt, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 6 november 2018

Goede locatie, propere kamers, een uitstekend vroeg ontbijt...
    • Standaard Kamer

Parkeren in de nabijgelegen parkeer garage is met 24 EUR voor een nacht erg duur.

Goede locatie, propere kamers, een uitstekend vroeg ontbijt (vanaf 6u30), goede bedden.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

• Standaard Kamer - Hoge Verdieping

Er was 1 groot donsdeken voorzien maar wij hebben graag 2 aparte. Werd wel op vraag aan receptie onmiddellijk aangepast.

Goed ontbijt. Goede bedden, donsdekens en hoofdkussens. Kwalitatieve wasproducten in badkamer. Wij kozen en betaalden voor een hoog niveau (8) en dat beviel ons zeer goed.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

• Standaard Kamer

Jammer dat er op de slaapkamer geen raam open kan. De ventilator in de badkamer werkt niet of heel slecht.

Vriendelijk personeel, prima prijs/kwaliteit verhouding, goed bed, heerlijk ontbijt

Een echte aanrader!
    • Standaard Kamer

Alles, locatie, relaxte kamer, fijne bedden En goedkoop parkeren onder het hotel (ong 8€ voor 24 uur!) Ontbijt was ook top, vers, veel keuze en lekker :-)

Heel vriendelijk personeel en goeie ligging!
    • Standaard Kamer

In onze eerste kamer stond er nog een boodschap op de spiegel geschreven voor de vorige gast. Maar naast dat kleine detail valt er werkelijk niéts negatiefs te bedenken!

Heel vriendelijk personeel, we konden zonder probleem van kamer veranderen, hebben kunnen genoten van een SUPER broodjeslunch met ons gezelschap (op aanvraag), geen moeite was hen te veel! Gelegen vlak naast het station (geeft geen geluidsoverlast) en met ondergrondse parking vlak onder het hotel. Op wandelafstand (door het station) van het centrum.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

zozo
    • Standaard Kamer

Zeer slechte bedden en kussens (onfris) Eerder vertrokken vanwege slecht slapen. Behoorlijk dure parkeergelegenheid (enige in de buurt) Per nacht rond de €20,00

Erg behulpzame en zeer vriendelijke staff. Klachten werden meteen serieus genomen.

Uitstekend hotel, ideale ligging vlakbij station, mooie...

Geen opmerkingen ;)

Uitstekend hotel, ideale ligging vlakbij station, mooie kamer en badkamer, super lekker gevarieerd ontbijt, maar vooral de stilte in de kamer beviel ons. Geen storende geluiden die doordrongen tot in de kamer, iets dat heel uitzonderlijk is.

Ligging centraal
    • Standaard Kamer

Aparte wc op de kamer is prima, maar er zou dan wel een mogelijkheid moeten zijn om je handen te wassen. Daarvoor moet je nu naar de badkamer

Ligging centraal

echte aanrader!
    • Standaard Kamer

Het ligt zeer dicht bij het station, vriendelijk personeel, zeer ruime kamer met airco; douche en wc waren apart wat ik nog niet veel gezien heb, maar heel handig als je gewoon met vrienden weg bent! De bedden waren super zacht, er was geen enkel lawaai, ondanks dat we zo dicht bij station waren. De kamer en het hele hotel was zeer proper! Een echte aanrader!

Nachtje Leuven
    • Standaard Kamer

Hadden geen ontbijt, 18 euro vonden wij net iets aan de hoge kant. Op loopafstand is er een Panos te vinden met heerlijke broodjes.

De kamer was heel prettig. Ruim, groot bed. Dichtbij het centrum, op loopafstand. Garage onder het hotel. Goede parkeerprijs voor 1 nacht. Vriendelijk personeel.

Voor herhaling vatbaar !
    • Standaard Kamer

Te weinig ontbijtplaatsen .

Absolute aanrader na een dagje T/W Classic ! Erg genoten ook van het lekkere ontbijt waar je tot 12u kan aanschuiven , wat zeker een pluspunt was .

Mooie schone kamers en doucheruimte
    • Standaard Kamer

De prijs voor consumpties bij de bar is veel te hoog, zeker in verhouding met de horeca bij stationsplein. Daarom zit er ook niemand

Mooie schone kamers en doucheruimte

Genoten van hôtel en van Leuven en bereikbaarheid, we waren met trein ui west -vlaanderen
    • Standaard Kamer

Wel dat de prijs voor ons gezelschap zo verschillend was voor dezelfde datum

Ontbijt was super, personeel super vriendelijk, zelfs bij inchecken hele lange rij, meisje bleef kalm en heel professioneel en vriendelijk. '

voor herhaling vatbaar
    • Standaard Kamer

Vasttapijt in onze kamer, liever iets anders. Misschien zijn er ook kamers met andere 'vloerbedekkingen'? tapijt is niet goed voor mensen met allergie. Werd wel elke dag gestofzuigd. Ook wat prijziger in vergelijking met andere hotels in de buurt.

4 nachten verbleven in functie van Werchter-festival. Overheerlijk en uitgebreid ontbijt (tot 12u in het weekend !!! Speciaal voor festival ??) Heel goede comfy bedden. Vlakbij het station ! Perfect geïsoleerd , geen lawaai van de treinen.

tevreden
    • Standaard Kamer

Redelijk prijzig voor wat we kregen. Kamer van 150€ / nacht mag toch een upgrade krijgen.

Het ontbijt was heerlijk !! Enkel de kamer was iets minder naar ons verwachtingen. Hadden voor die prijs toch op zijn minst een mini bar of flesje water verwacht op de kamer. Zeer goed bed & zeer proper

super!
    • Standaard Kamer

kleine douchekop voor zo een grote mooie douche enigste minpuntje beter regendouche ,past beter

super ontbijt, zeer netjes en heel vriendelijk ontvangen

Ideaal hotel voor de Werchter festival-ganger die wat meer luxe wil
    • Standaard Kamer

- verduistering van de kamer (gordijnen laten toch nog licht door) - tapijt in de kamers (niet erg hygiënisch) - niet goedkoop

+ 24/24u. receptie (makkelijk als je van de festivalweide Werchter komt) + ondergrondse parking voor de deur (in het weekend slechts 5€ voor 24u.) + vlakbij het station en de (festival)bussen + op slechts 10 minuutjes stappen van het centrum + uitgebreid en lekker ontbijt (tot 12u00 mogelijk) + goed geïsoleerde kamers (weinig geluidsoverlast) + vriendelijk personeel + milieubewust hotel

Het ontbijt was heel lekker
    • Standaard Kamer

Personeel, niet vriendelijk, onprofessioneel, iemand begreep ons zelfs niet. Onze kluis werkte niet, en er kende van gans het personeel maar slechts één persoon dit, en deze persoon was in pauze dus moesten we wachten terwijl wij dringend weg moesten. En de douche gaf bijna tot geen water. Veel mensen hierover horen klagen aan het ontbijt ... Toen we uitcheckten bood de receptionise een factuur aan. Ze gaat in het progamma en dan ziet ze, geboekt via booking.com, ah neen u heeft geen recht op factuur ... Jammer

Ontbijt!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Standaard Kamer

Snelle check-in & out, goede ligging, terras voor het hotel, enkel spijtig dat er geen frigo'tje was op de kamer & bed was niet helemaal comfortabel. Verder niks op aan te merken

Slecht aangeduid vanuit parking Station.
    • Standaard Kamer

Slecht aangeduid vanuit parking Station. Had nog op voorhand gebeld voor info over parkeren , geen duidelijke uitleg en bleek je veel dichter en gemakkelijker kan staan , je moet het wel zelf uitzoeken dus

Comfortabel hotel op de juiste plek!
    • Standaard Kamer

Kussens waren wat minder.

Goed bereikbaar hotel dicht bij het centrum. Door de grootste winkelstraat loop je in 10-15 minuten naar het oude stadscentrum. Kamer was comfortabel met een goed bed en moderne aankleding. Rondom het hotel zijn genoeg leuke tentjes waar je kan ontbijten (Mister Bean is een aanrader!). Ontbijt bij het hotel zag er overigens ook erg goed uit maar vonden wij in verhouding wel prijzig.

Prima overnachtiging, leuke stad.
    • Standaard Kamer

Jammer dat er geen mogelijkheid is om fietsen in het hotel stallen. Moest nu in een open fietsenstalling in de buurt die alleen met camera bewaakt werd.

Prima kamer en sanitair, heerlijk goed verzorgd ontbijt. Aardig personeel.

Leuk, goed, engels...

Je bent in een hotel waar je op zijn minst mag verwachten det er iemend van het personeel nederlands zou kunnen, je word er standaard engels aangesproken en de meeste spreken alleen frans als 2e taal...

Net mooi en luxe hotel

Ontbijt en de inloopdouche
    • Standaard Kamer

Zeer moeilijke manier als de rekening op voorhand reeds betaald is. Overal moet je cash bij de hand hebben. Ook heel misleidend op de website dat het ontbijt al dan niet inbegrepen zit. Er staat namelijk héél duidelijk dat diner en lunch niet inbegrepen zit in de prijs. Bij ontbijt staat dat dit 18 € kost. Ik veronderstel dus dat ontbijt, ter waarde van 18 €, wel degelijk inbegrepen was omdat er nergens bij stond dat dit niet inbegrepen was. Ik heb dan geprobeerd een creditcard te koppelen aan de kamernummer, maar bij het ontbijt kregen we weerom te horen dat we moesten betalen. Al bij al dus een zeer klantonvriendelijke manier van handelen.

Ontbijt en de inloopdouche

Goed hotel op een top locatie!

De wc stonk lichtelijk.

Het ontbijt, de locatie en het personeel waren super! We waren ook erg blij met de kamer, de goede douche en het comfortabele bed! De volgende keer boeken we weer hier!

Het was een aangenaam verblijf
    • Standaard Kamer

Niet veel slecht te vermelden maar al bij al die 18 euro pp voor ontbijt , als je 2 overnachtingen doet komt er nog eens 72 euro bij

Zeer uitgebreid ontbijt , de kamer waren netjes en geen geluidsoverlast .

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Prima hotel gelegen aan de achterzijde van het station.
    • Standaard Kamer

Gordijnen in de kamer konden niet helemaal gesloten worden, blokkeerde op een gegeven moment waardoor er dus licht van buiten de kamer in scheen. Verder niks aan te merken, gewoon goed.

Fantastisch ontbijt! Ruime en nette (bad)kamer.

Fijne plek, top locatie
    • Standaard Kamer

Warme kamer, geen afzuiging in badkamer. Prijzig ontbijt, gelukkig genoeg fijne bakkerijen in de buurt met betere koffie.

Fijn en basic hotel op een top locatie. Uit de drukte maar toch met een paar stappen in het centrum. Parkeren in P1 station direct onder het hotel.

Heerlijke meerwaarde voor een super bezoek aan Leuven.
    • Standaard Kamer

Toilet zag er in eerste instantie vies uit, maar was uiteindelijk schoon maar oud ...

Kamer reeds beschikbaar voor incheck-tijd. Zalige inloopdouche met een stevige waterstraal en heerlijk zachte bedden met idem kussen.

was gewoon genieten van de rust die er heerst

niets alles was perfect

heel vriendelijk personeel zeer goede locatie voor een stadsbezoek . ontbijt alles was aanwezig en op tijd bij gevuld . kamer was perfect . met andere woorden het was gewoon een pracht weekend en zeer goed hotel

Prima hotel voor kort verblijf Leuven
    • Standaard Kamer

Kleine kamer, dikke hoofdkussens. Automatisch klimaatbeheersing op de kamer. De ramen konden niet open.

Gunstig gelegen naast het station, ideaal als je met de trein reist. Goed ontbijt. Bewust bezig met klimaat/milieu, zo worden de toiletten gespoeld met regenwater. Schoon.

Heerlijk ontbijt, goede locatie op 10-15 minuten loopafstand...
    • Standaard Kamer

De kamer was erg warm en kon niet geventileerd worden door een raam, bij navraag later stond de temperatuur van de airco nog op winterstand maar dit had dan beter van te voren gemeld kunnen worden. Het werd nu erg benauwd 's nachts.

Heerlijk ontbijt, goede locatie op 10-15 minuten loopafstand van stadhuis met goedkoop openbaar parkeren in het weekend, lekkere bedden.

ok
    • Standaard Kamer

De kamer voorzag weinig luxe in vergelijking met andere hotels uit dezelfde prijsklasse. De hoofdkussens waren eerder ongemakkelijk en we ondervonden toch wat lawaaihinder van het nabij liggende spoor.

Een erg goed en uitgebreid ontbijt

Het was een heerlijke weekend in een mooi hotel met uitstekende ligging en parkeermogelijkheden!
    • Standaard Kamer

Eigenlijk niets, alleen de prijs voor het ontbijt is wat te hoog! Daarom gaan veel mensen meteen om de hoek op het martelarenplein ontbijten!

De ligging was perfekt, prachtige kamers, goede parkeermogelijkheden en uitstekend ontbijt!

Goede locatie, maar slechte ventilatie/airco
    • Standaard Kamer

De klimaatbeheersing werkt slecht. De kamer was snik heet. Er is geen ventilatie mogelijkheid. Raam kan niet open. Hierdoor twee nachten zeer slecht geslapen. Volgens medewerker staat klimaatbeheersing nog steeds op winterstand. Verder geen actie. Volgende keer gaan wij niet terug naar dit hotel.

Perfecte ligging naast station. Je loopt zo de stad in. Auto makkelijk parkeren in onderliggende parkeergarage. Ontbijtbuffet is uitgebreid. Kamer en badkamer zijn schoon.

Het ontbijt was uitzonderlijk goed.
    • Standaard Kamer

De diner mogelijkheden erg beperkt, zeker voor ons als vegetariërs.

Het ontbijt was uitzonderlijk goed. De ambiance prima, centrum en station binnen loopafstand, geweldig.

Fantastisch verblijf, kom er zeker terug!
    • Standaard Kamer

De kamer was geweldig. Fijn dat het toilet apart was. Het ontbijt was geweldig en heerlijk! Ook fijn dat er een parkeergarage was en makkelijk bereikbaar voor de hotelgasten.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Ontspannend!
    • Standaard Kamer

Ontbijt is nogal prijzig voor kleine eters.

Mooie kamers, goed bed, rustig om te slapen, vriendelijk personeel, dicht bij stadscentrum. veel restaurants in de buurt. Dicht bij station.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Zeer uitgebreid ontbijt, prima ruime kamer, goede ligging...
    • Superior Kamer

niet echt een min punt maar m.i. het vermelden waard: het hotel ligt naast het station en is middels een wandelpassage door het station te bereiken. Echter buiten het station moet je een hoge trap op wil je op het niceau komen waar het hotel ligt. Voor iemand die slecht ter been is kan dit problemen geven.

Zeer uitgebreid ontbijt, prima ruime kamer, goede ligging tov het centrum. In 10 minuten sta je in de binnenstad. Goed geisoleerde kamers waardoor je geen last hebt van voorbijrijdende treinen.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

zeer aangenaam hotel

parkeren was lastig...

zeer goede kamer, zeer vriendelijke medewerkers aan receptie en Restaurant! een bijzonder goede verlichting in de kamer, een goed bed, wc à part. goede openingstijden van het Restaurant.

• Standaard Kamer

We werden uiterst vriendelijk ontvangen. Alles ziet er nieuw en fris uit. Bovendien was er een heerlijk ontbijtbuffet en royale in en uitcheck tijden. Dat is ontspannen opstaan en ontbijten.

top om op die manier de bevoorrading van een kotstudent te koppelen aan een uitje naar leuven
    • Standaard Kamer

we hadden onze eigen hoofdkussens moeten meenemen... maar dat is heel persoonlijk...

heerlijk ontbijt, supervers superveel keuze, fijne ontbijtruimte met vriendelijke mensen, topligging en parking is in het weekend helemaal niet duur

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Een heel gezellig en fijn weekendje weg in Park Inn Radisson Leuven.
    • Standaard Kamer

Zeer vriendelijk personeel ook in de avond in de bar, heerlijk en goed ontbijt .Heel goed te lopen in 15 minuten in centrum. Ga eten bij Notre Dame zeer goed en vriendelijk personeel.

Fantastisch, een aanrader!
    • Standaard Kamer

Het was boven verwachting, geen minpunten te benoemen.

Een super ontbijt, bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Het centrum is op loopafstand.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Goed!
    • Standaard Kamer

De parkeerplaats was niet gratis en behoorlijk prijzig. De advertentie van het hotel doet vermoeden dat dit inclusief is. Voor een toch behoorlijke kamerprijs verwacht je dit ook. Dat is jammer.

Ontbijt was heerlijk.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Goed hotel, rustig gelegen aan het station op een kwartiertje lopen van het centrum
    • Superior Kamer

Eigenlijk alleen het dure parkeren, maar daar kon het hotel niets aan doen. Wel op vertoon van te parkeerkaart gratis met de bus ( vijf minuten) naar het centrum

Ontbijt uitstekend, goed hotel, zeker voor een driessterren hotel. Badkamer was klein, maar dit werd gecompenseerd door het feit dat het toilet apart van de badkamer gelegen was.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Zeer leuk hotel
    • Standaard Kamer

Alles was zoals altijd bij een Radisson hotel prima in orde, zeer goed bed, mooie kamers en een uitgebreid ontbijt. We komen zeker nog eens terug. Op wandelafstand van het centrum. Parking onder het hotel. Zeer vriendelijk personeel.

De oprechte vriendelijkheid en behulpzaamheid van het...
    • Standaard Kamer

De oprechte vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel aan zowel de balie als aan de bar/het restaurant getuigen van een goede werksfeer. De versheid en variatie van het ontbijt zijn een grote troef

goede ligging, overal dichtbij, ontbijt goed maar te kleine ruimte
    • Standaard Kamer

Ontbijtruimte veel te klein : we zaten veel te dicht bij elkaar kamers ook klein voor twee personen

. De ligging daarentegen was ideaal : via voetgangersbruggetje naar station en centrum.

Goed start- en rustpunt tijdens een stedentrip.
    • Standaard Kamer

Er kan in de hotelkamer geen (kiep) raam open worden gezet. Het ontbijt voor €18,- per persoon was aan de stevige kant, evenals het parkeergeld.

Fantastische locatie, nog geen 15 minuten lopen naar het centrum. Vriendelijk onthaal bij iedere binnenkomst in het hotel. Kamer was ruim en netjes, evenals de douche en toilet die van elkaar gescheiden waren. Ook waren de bedden schoon en comfortabel.

Goeie locatie voor een kort verblijf.
    • Standaard Kamer

Er was geen damp afzuiging in de badkamer dus nogal vochtig .

Bij het ontbijt was er heel veel keuze , mooie ontbijtzaal ook. Ideale locatie voor een shopping . ondanks dat het direct naast het station ligt toch stille kamers . Kamer mooi, maar wel klein. ecologisch door het gebruik van knijpfles voor shampoo.

Het was een prima verblijf
    • Standaard Kamer

Zie hierboven: vieze lucht in toilet en het verplichte feestmenu.

De kamer was heel goed, alleen hing er een vies luchtje in het toilet.... Jammer vonden wij dat er op oudjaarsavond alleen een zgn feestmenu te bestellen was in het restaurant. Wij hadden daar graag gegeten, mede door het slechte weer. Maar verplicht een 5 - 6 gangen menu naar binnen werken is wat te veel van het goede. Dus maar weer door de regen naar het centrum gewandeld.

Correct hotel met goed ontbijt en een goeie ligging!
    • Standaard Kamer

Wij waren daar maar voor 1 nacht en voor ons was alles ok!

Zeer lekker en verzorgd ontbijt. Ligging was heel goed op +/- 10min. wandelen van het centrum. Heel correct hotel prijs/kwaliteit.

Hotel aan het spoor naar Oostende
    • Standaard Kamer

Een goed bed, maar voor mij een te dik en stevig hoofdkussen.

Bereikbaarheid, net aan het station. Op 10 meter een lift naar het juiste spoor. Kamers waren stil en proper. Alles voorzien.

Prima mooi hotel, maar iets te duur
    • Standaard Kamer

De prijs. Zowel voor de kamer als voor t ontbijt. En ze zijn heel strikt met inchecken, als je een half uurtje eerder dan de inchecktijd bent, dan kan je nog niet op je kamer. De kamers waren heel warm en er kon geen raam open. Wel verder heel netjes enzo, maar gewoon te duur voor wat t was

Goede ligging, schoon, netjes, prima hotel. Gratis annuleren tot de dag zelf.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Dichtbij centrum.
    • Standaard Kamer

Tarief parkeergarage is een te hoog tarief voor een verblijf vanaf vrijdagmiddag 15:00 uur tot zaterdagochtend. 25;00 euro

Dichtbij centrum. ,moderne kamers, goed ontbijt

Voor herhaling vatbaar als we nog naar Leuven zouden gaan.
    • Standaard Kamer

Ik heb niet bepaald negatieve opmerkingen.

Het ontbijt was heel gevarieerd. Voor elk wat wils. Onze kamer was heel groot en persoonlijk vind ik dat enorm aangenaam.

Mooi en modern hotel, jammer dat er geen raam open kan!
    • Standaard Kamer

Er kunnen geen ramen open op de kamer! Een beetje frisse lucht zou wenselijk zijn!

De kamer, en vooral het bed was prima! Tevens een zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

Prima hotel voor een nachtje
    • Standaard Kamer

Kamer was prima met een ruime badkamer en een apart toilet. Ligging direct bij het centraal station en op 15 minuten loopafstand van het centrum, uitstekend. Uitgebreid ontbijtbuffet.

Resultaat 1 – 75

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!