Beoordelingen over Parkhotel 2-sterren

Albert Dumontlaan 30, 8660 De Panne, België

#32 van de 51 hotels in De Panne

De mooie grote zeer kindvriendelijke tuin en luxe...

Afwerking was binnen nog niet overal helemaal af maar dat is eigenlijk niet noemenswaardig.

De mooie grote zeer kindvriendelijke tuin en luxe uitstraling binnen in het hotel. Je kan er prima dineren, ontbijten en borrelen binnen of buiten op het grote terras.

Heerlijke gezins vakantie gehad
    • Comfort Vierpersoonskamer

Gehorig, gedateerd, ontzettend krappe wc. Moesten scheef zitten.

De sfeer, de tuin, en ontzettend lekker eten! Alles op loopafstand. De kusttram met de kids was geweldig.

Erg prettige ontdekking.

Het ontbijt viel me tegen. Er was te weinig keuze en het leek allemaal gewoon uit de supermarkt te komen. Ik miste spek met eieren, en er was alleen wit brood. Slechts twee soorten koffiekoeken. Er werd niets geserveerd dat typisch uit de streek kwam. Er was ook niets om zelf koffie of thee te maken op de kamer.

Charmant Hotel in architecturaal zeer mooie buurt. Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk rustig. Zeer gemakkelijk toegankelijke douche. Zeer goede matras. Erg propere kamers. Hotel met karakter. Ook alleen wordt je goed ontvangen.

De volgende keer zullen we in een ander hotel boeken!

Kamers zijn niet mooi afgewerkt, bv nieuw geverfd, maar de tape hangt er nog om het plafond te beschermen. In de andere kamer was er een muur nog met een halve vierkante meter met de test verf. Ramen sluiten niet goed, tv werkt niet, de kamers zijn niet vuil maar het oogt wel zo door kleine zaken die niet afgewerkt zijn. Spijtig 😢

De kamers zijn groot

Prijs kwaliteit ok.

Familiekamer is klein. Bedden goed maar kraakten verschrikkelijk.Bij aankomst 2 plasjes water op de grond. Onmiddellijk opgelost bleek van openstaande venster te zijn. Afwerking badkamer kan beter. Alles wat geknutseld.Let op de details!

Zeer goed ontbijt. Kamers zeer stil, perfecte akoestiek. 3 gangen menu prijs kwaliteit zeer goed.

Goed en leuk verblijf

We hadden twee een persoonsbedden besteld, en het was uiteindelijk een tweepersoons bed. Dat er geen prive parking is bij het hotel.

Ontbijt was goed verzorgd. Personeel was. Vriendelijk.

Een heel geslaagd weekend ! In de hele accommodatie heerste een gezellige, gemoedelijke sfeer.
    • Appartement met 3 Slaapkamers

Het "huisje" mocht iets beter gepoetst worden!

Ik had een appartement, in het hotel, voor 6 personen gereserveerd, maar doordat het blijkbaar zo druk was kreeg ik een huisje met een tuintje tegenover het hotel toegewezen voor hetzelfde geld. Beetje verouderd maar gezellig en ruim. Prima ligging, dicht bij het strand en centrum. Het ontbijt was ook prima.

Alles was prima,betaalbare prijzen in t restaurant,kamers...

Alles was prima,betaalbare prijzen in t restaurant,kamers zeer proper , Enige minpuntje geen koelkast op de kamer... Wij gaan er zeker nog eens terug...

Behalve de esthetische kant, hebben we een prima verblijf gehad.

Staat van het hotel. Gedateerd en veel achterstallig onderhoud. Je kon zien dat ze aan het verbouwen waren, dat had wel vermeld mogen worden om de verwachtingen te managen.

De tuin. De ligging in een villawijk, nabij zee.

Het ontbijt was ok

Kamer viel wat tegen. Parkeergelegenheid. 10€ voor een parking bovenop de kamerprijs vind ik veel. Natuurlijk zijn we in De Panne en het is hoogseizoen.

Het ontbijt was ok

ligging super ,pesoneel super ,ontbijt is minder ,buffet ook minder ,douch is super

we hadden belgisch buffet ons daar voor ingeschreven je kon aanschuiven tussen 19u en 20 u maar om half waren al dingen niet meer verkrijgbaar de frit en de krokketen werden niet meer bijgevuld en dit voor 23 euro , ontbijt was ook ni alles er werden ijskoude hart gekookte eieren gebruikt daar valt of staat mijn ontbijt mee dan vindt ik de prijs erg duur voor 2 nachten 255 euro + 20 euro parking

de renovatie van de badkamer ,vriendelijk personeel , de tuin was een bonus punt

kleine kamer , plafond badkamer niet afgewerkt (platen en...

kleine kamer , plafond badkamer niet afgewerkt (platen en vijsgaten niet opgestopt) deur kleerkast kan niet open door nachttafel, bed zeer hoog ( 78cm) , kamerdeur rammelt ( teveel speling in het slot) .

Prachtige tuin.

Verbouwingswerken bezig. Kamers ietwat verouderd. Weinig licht in de badkamer (make-up).

Prachtige tuin. Prachtige wijk. Voldoende parkeermogelijkheid. Lekker ontbijt en buffet op zaterdagavond. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Veel opbergruimte in de kamer. Grote douche. Frigo op de familiekamer.

We hebben genoten. We hadden wel schitterend weer, dat is natuurlijk ook een deel van de charme.

De ligging en vooral de rustige tuin charmeerden ons. Het ontbijt was prima, de kamer eenvoudig maar met veel goede smaak ingericht. Wij gaan zeker terug!

Goed tot zeer goed

Wel beetje aan de dure kant.

Propere kamers.wel wat verouderd en klein.ontbijt was goed maar ook niet meer dan dat.meschien nog wat meer verschillende producten.wel eerlijk eten en lekker.zeer rustige ligging.

Niet slecht ondanks de werken. Komen zeker terug als de werken klaar zijn!

er zijn werken in het hotel en dat zorgt toch hier en daar voor vervelende situaties. Ontbijt is zeer basic, eitjes en choco voor de kindjes! Vloer in badkamer zat los en gaten in.

De locatie en het restaurant. Zeer mooie en gezellige tuin en speelmogelijkheden voor kinderen. Parking is top

Gezellig en lekker op wandelafstand van het strand.
    • Comfort Vierpersoonskamer

Het is een mooi gebouw, dat veel onderhoud nodig heeft. Het geeft hier en daar een onafgewerkte indruk. Ze zijn dan ook hier en daar dingen aan het renoveren. Het zal tiptop zijn als het gedaan is.

Het ontbijt en de tuin zijn de grootste troeven.

niet voor herhaling vatbaar omwille van de badkamer.
    • Comfort Vierpersoonskamer

De kamer was goed maar de badkamer was ondermaats. Verouderd en veel te klein voor 4 personen. Een kind en 1 persoon konden er amper staan. Je betaalt een kamer voor 4 maar de badkamer is slechts met moeite voor 2 personen. Het ontbijtbuffet was heel gewoon.

De kamer was goed.

Voor een nachtje is het allemaal wel te doen,maar beslist niet langer.

Het hotel was oud en dat heeft zijn charme,maar ook nadelen. Alles kraakt,als je over de vloer loopt dan kraken de rieten stoelen nog een tijdje na. Vooral s'nachts irritant. De kamers waren heel gehorig ik kon de bovenburen horen snurken en dat de gehele nacht. Omdat ik veel rugproblemen heb is het toilet een probleem want die is ontzettend laag.

Het ontbijt was prima niet heel uitgebreid maar wel lekker vers. Het diner was ook lekker. Personeel aardig

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Een goed hotel voor een weekendje aan zee

Het hotel ligt in een rustige buurt en toch dichtbij het strand en de winkelstraten. Het personeel is heel vriendelijk en gedienstig. Het ontbijt is goed en het avondeten was zeer lekker aan een democratische prijs. Bij gelegenheid komen we hier zeker nog eens terug, want we willen het resultaat zien na de verbouwingen.

Topligging met leuke, grote tuin waar kids zich lekker vuil kunnen maken!

Het hotel zit in volle renovatie. Daardoor komen de onafgewerkte muren etc nogal slordig over. Badkamer aan vervanging toe maar wel proper!

Vooral de ligging nabij de Zeedijk is top! Het buffet op zaterdagavond is ook erg lekker en gevarieerd. Onze dochter van 6 vond vooral de grote tuin met speelmogelijkheden super, terwijl wij op terras zaten.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Aangenaam verblijf aan zee

spijtig dat de renovatie nog niet voltooid was, kamer oké, maar gebouw nog in werf toestand, maar we waren hier enkel om te overnachten.

lekker ontbijt,

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Prima om op reis naar Normandie een nachtje te verblijven.

Er was een verbouwing aan de gang. Daar wisten we niks van. Dat de radio van de bouwvakkers om kwart over zeven al in het galmende trapgat stond te brullen was een letterlijke schok. De wekker hadden we zelf iets later gezet...... We hadden een compensatie - in de vorm van een kopje koffie of ontbijt voor de helft van de prijs, wel op prijs gesteld.

Het ontbijt was prima. De ligging van het hotel ook. De kwaliteit/prijsverhouding was ook in orde.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Rustige ligging van hotel.

Rustige ligging van hotel. Momenteel zijn er renovatiewerken aan de gang wat voor sommigen storend of hinderlijk zou kunnen zijn. Werken die dienen te gebeuren; gaat wel voorbij. Eenmaal dit achter de rug straalt het hotel opnieuw de oude glorie uit. Erg lekker en uitgebreid ontbijt. De beheerders zaten verveeld met het feit dat de gasten gestoord werden door de werkzaamheden en hebben daarom de kost van het ontbijt niet aangerekend. Een te waarderen gebaar. Het hotel is een goeie uitvalsbasis voor de kust en haar bezienswaardigheden. Een aanrader in De Panne. We onthouden dit adres !

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

als de werken voorbij zijn wordt het wellicht een stuk beter, maar dat zal nog wel enige tijd duren,

op dit moment zijn er zware werken aan de gang die toch wel enige negatieve zaken veroorzaken, wat helemaal niet kan is dat de kamers enkel met de lift te bereiken waren, trap was afgesloten wegens werken, kamers had ik wat groter verwacht

goed ontbijt, onthaal ok

Kort verblijf in een bouwval.

Er was niet van tevoren gemeld dat ze een grote verbouwing aan het doen zijn met nieuwe vloeren etc. Alles in de gangen was kaal en stoffig. Ook was het erg gehorig en deed de wifi het niet. Gelukkig waren we er maar 1 nacht, langer had ik er niet willen blijven. De eigenaar wilde ook bij uitchecken dat ik de nacht nogmaals betaalde, maar dat had ik al bij het boeken via Ideal gedaan. Jammer.

De kamer was ruim en schoon

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Perfekte locatie .

geen opmerking

Perfekte locatie . Dit hotel is gelegen in het hartje van de Dumont wijk en ligt op korte wandelafstand van de kustlijn. Zeer verzorgd ontbijt . Vriendelijk personneel.

Was Ok omdat het maar 1 nacht was zou dit nooit boeken voor meerdere dagen

Gratis WiFi ? Maat niet op de kamers, kleine kamers met weinig comfort. Waren volop aan het renoveren leek wel dar je op een bouwwerf zat dit had vermeld moeten worden

Ontbijt was in orde

Het personeel was uitermate vriendelijk en steeds van dienst.

De kamer was slecht geïsoleerd, waardoor de nachtrust vaak werd verstoord door andere gasten van het hotel. Het bed kraakte zeer hard.

Het personeel was uitermate vriendelijk en steeds van dienst. Het avondbuffet was zeer lekker.

Prima hotel voor een nachtje

Gehorigheid

Prima hotel voor een nachtje. Het is redelijk gehorig en oud. Maar goede locatie. Samen met 4 personen, 2 volwasssen en 2 kinderen van 5 en 3 op 1 kamer.

Voor herhaling vatbaar.

Personeel zeer vriendelijk. Het ontbijt was zeer goed. De ligging uitstekend. Een eenvoudig hotel met alles aanwezig dat er moet zijn voor een verblijf aan de kust. Kortom : prijs-kwaliteit Top !

we zijn, batterijen opgeladen, huiswaarts gekeerd

Storend was echt wel het feit dat je de geluiden op de gang zo hard hoorde

Het ontbijt was heerlijk, veel keus, en dit voor maar 10 €. De eetruimte ademt rust uit. Eenvoudige, maar nette kamer

Aangenaam hotel, verouderd maar netjes

De kamer had 2 slaapkamers, echt handig want met z'n allen op 1 kamer, dan wordt minder goed geslapen bij ons Bij het ontbijt miste ik een lekker eitje, de hardgekookte die er waren, pelden zo moeilijk dat we er zenuwachtig van werden (leuk dat ze zo vers zijn, maar dit is te vers) Verder uitstekend ontbijt.

Lekker en uitgebreid ontbijt.

Geluid in de kamer ‘s nachts. Enerzijds van mensen die later gingen slapen maar vooral van werken (in de keuken of eetzaal? ) onder de kamer.

Lekker en uitgebreid ontbijt. Propere en ruime douche. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Gezien prijs/kwaliteit +vriendelijkheid + ligging = UITSTEKEND

Iets meer kastruimte,een vrolijk likje verf in de gang doet wonderen

Het ontbijt ,avondmaal zijn dik OK,ruime propere badkamer,slaapkamer waarin je vlot kan bewegen,rustige omgeving vlakbij centrum en zeedijk,prachtige tuin,super gemakkelijk bereikbaar,vriendelijk personeel

Alles in orde voor een niet te evenaren prijs.

De gemeenschappelijke ruimtes zijn gedateerd en kunnen een opfrissing gebruiken.

Kamer eenvoudig, maar alles was aanwezig. Prijs/kwaliteit uitstekend !

Aangenaam, maar oud en lawaaierig
    • Comfort Vierpersoonskamer

De houten vloeren zorgden voor veel geluidsoverlast. De dunne muren en lichte deuren hielden nauwelijks geluid uit de gang tegen. De renovatie van de kamer was zeer slecht uitgevoerd

De opbouw van de gezinskamer was heel aangenaam.

Onthaasten aan de kust

- Enige geluidsoverlast op de gang en op de bovenverdieping

- Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, familiehotel - Heel comfortabel bed - Fijne badkamer (waterbesparende kranen zijn heel even wennen) - Gratis fles bronwater - Schone kamer

Zeer prettige ervaring!

Sloten op deuren van badkamers en toilet.

Zeer ruime kamers en erg proper. Badkamer was nieuw en.heerlijke bedden. Heerlijk ontbijt en een Belgische buffet was ook prima!

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Leuk gelegen, vriendelijk ontvangen, maar voor de rest jammer genoeg een tegenvaller...
    • Comfort Kamer (5 Volwassenen)

We dachten een gezellige familiekamer geboekt te hebben, maar kregen een duf appartement. Op zich wel ruim, maar niet echt gezellig. 's nachts veel lawaai van een ventilator of dergelijke. Lamp in slaapkamer kapot, niet echt proper, niet proper afgewerkt... Ontbijt trok op niks: wakke speculaas en slechte koffie...

We konden voor het hotel parkeren hetgeen gemakkelijk was. We werden vriendelijk onthaald.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Aangenaam, No nonsens familiehotel , mooie ligging en hartelijke ontvangst!

Misschien wat kledinghaakjes voorzien in de badkamer...

Heel vriendelijke ontvangst, gemoedelijke sfeer. Lekker ontbijt met smakelijke streekproducten . No nonsens hotel waar je je direct thuis voelt. Aangename tuin voor de zonnige dagen. Prima ligging in de mooie Dumontwijk op wandelafstand van strand en winkelcentrum.

Mooie ligging maar verouderde inrichting.

Verouderde inrichting. De kamer viel nog mee maar zeker de gangen en het restaurant mogen opgefrist worden. Het ontbijt was goed maar ik miste een spek en eieren.

Rustig gelegen vlakbij centrum en strand. Mooi groot terras in de tuin. Gratis parkeren in de omliggende straten.

super meegevallen en als we volgend jaar terug met voetbal naar de Panne komen doen we info naar jul

kamers waren zeer goed, buffet vorm voor het avond eten super, ontbijt goed maar daar miste ik een gebakken eitje met spek wel maar geen ramp hoor. Ook de rust rond het hotel is een pluspunt.

Goed, maar gehorig.
    • Appartement met 3 Slaapkamers

Wij hadden een appartement gehuurd en hebben de eerste nacht zeer slecht geslapen door het aanhoudende gebrom van apparatuur. Dit was echter waarschijnlijk alleen in ons appartement te horen. Het leek 's nachts alsof er een vliegtuig vanaf ons dak opsteeg. De tweede en derde nacht was dit minder storend, maar nog wel aanwezig.

Het personeel was erg vriendelijk. De locatie ligt op een gunstige afstand ten opzichte van het strand en het centrum. De Panne is een leuke plaats om eens rond te kijken.

De parking en om er te geraken veel één richting verkeer vooraleer je aan hotel geraakt

Ontbijt had meer uitgebreid mogen zijn, kamer was mooi en proper

geen ster waard.
    • Comfort Vierpersoonskamer

Karig en elke dag zelfde ontbijt.vies oud hotel afstandelijk personeel inclusief eigenaars.smorgens koffie uhm meer water dan koffie werd er niet wakker van. Zeer gehorig leek wel of iemand foor het plafon valt.vrij klein hotel met eigenaar elke dag aanwezig maar maken geen contact met je Hoe je het vind of naar wens.oude enge lift krakende enge trap donkere gang.leuke tuin voor Kids om te spelen maar niet veilig veel stuk en niet zoals beschreven de beloofde speeldinge Geen koffie of waterkoeling kluis of koelkastje op de kamer echt een gemis. Lamp stuk maar staat voor sier. Stukje andere kleur op de muur geschilderd word zo gelaten achterstallig onderhoudt. Bedden lagen wel oké handig 2 kamers met Kids alles kan op slot maar helaas geen sleutel.totaal geen duidelijke intresse in onderhoudt of intresse Hoe het met de gasten gaat in dit hotel. 2 sterren niet waard. Het was ook niet vreselijk te noemen.

Loop afstand strand en boulevard leuk voor Kids.van het hotel zelf weet ik geen positief punt.

Volgens de verwachtingen..

De verwachtingen waren niet zo hoog dus geen tegenvallers...en goed bed..propere badkamer en ok ontbijt..

Basic ontbijt...ok maar miste wel een warm eitje of spek...koffie kan beter

• Comfort Kamer (5 Volwassenen)

het ontbijt voor onze zoon met koemelkallergie. We hadden op voorhand gemaild en dit zou geen probleem zijn. Er was geen brood zonder melk.

de ontvangst, de nette kamer

Op zich een net hotel, maar het kan wel wat vernieuwing en modernisering gebruiken zo her en der.

De kamer was enorm gehorig. Tijdens ons verblijf was er een volledig voetbal-team (ong. 30 man) in het hotel wat 's nachts wel redelijk gehorig kon zijn. Alle bewegingen in de kamer boven ons konden we letterlijk volgen. Ook misten we een minibar of koelkastje op de kamer. De straal van de douche was heel zwak waardoor (lang) haar wassen eigenlijk niet goed te doen was.

Het ontbijt was prima geregeld. Tevens was de locatie goed. Het hotel heeft een fantastisch mooie grote tuin in een wijk met mooie huizen (architect A. Dumont)

Prachtige lokatie vlak bij zee, heerlijk hotel om te verblijven.

Van binnen beetje donkere uitstraling, vooral bij entree en trappenhuis

Prachtige plek vlakbij het strand en in mooie villa buurt. Vriendelijke ontvangst, mooie frisse kamer met fijne badkamer. Prima ontbijt en fietsen mochten in prive garage.

toppie
    • Appartement met 3 Slaapkamers

Warm water was stuk ,maar werd keurig opgelost.we kregen twee sleutels van kamers in t hotel,om daar te douchen

We hadden de villa tegenover het hotel,zeer ruim, alles perfect

5 op 10
    • Comfort Kamer (5 Volwassenen)

Het ontbijt was matig, de koffie slecht wat voor ons toch een belangrijke starter van de dag betekent. De kamer was niet echt kraaknet, dat kon zeker beter. Veel lawaai van een chauffage die lawaai maakte.

De locatie was ok, rustig gelegen en leuke speeltuin voor de kleine.

Gezellig hoteltje
    • Comfort Vierpersoonskamer

Rustig gelegen. Hotel met tuin en terras was wel ideaal. s'morgens na het ontbijt even buiten kon zitten, kinderen spelen of s'avonds toch nog even tot rust komen , zodat je niet direct naar de kamer moet. Kamer was netjes. Vriendelijk personeel.

Ontbijt was bio en uitgebreid, kamer was ruim, licht en was...

De ontbijtzaal, de gangen en de receptie en de lift stonden overvol met snuisterijen , behangpapier, verf en vloeren zagen er gedateerd en groezelig uit!

Ontbijt was bio en uitgebreid, kamer was ruim, licht en was mooi ecologisch gerenoveerd

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Relaxed leuk hotel en goede locatie

Beetje oud hotel maar wel schoon en weinig te doen in het hotel zelf

Ontbijt prima..personeel vriendelijk en behulpzaam en perfecte plaats..dicht bij plopsaland en vijf minuten lopen naar strand

• Appartement met 3 Slaapkamers

Zeer triestige, vuile, ongezellige, smakeloze (allegaartje van oude versleten meubels en kamer niet afgewerkt) kamer voor het gevraagde bedrag. Zeer veel lawaai van machine/airco én nul isolatie naar andere kamers. Het lijkt alsof bovenbuur in je kamer rond loopt. Heel eenzijdig ontbijt (zelfs nog geen warm eitje), lage kwaliteit producten in een muffe oude eetzaal (geen mogelijkheid tot eten in de tuin). Tuin onverzorgd en onfris. Het hele hotel is muf en verouderd, geen aanrader voor gezellig familieverblijf en zeker niet voor die prijs! Jammer, want de ligging is wel ideaal en het hotel heeft veel ruimte. Dit hotel heeft dringend een total make-over nodig. Na klacht wel redelijk treffen gevonden.

prima- prijskwaliteit

klein nadeel, deur van kamer sluit niet vast aan en beweegt/klopt ... opgelost door een zware tas tegen de deur te plaatsen (tip voor eigenaar om hier iets aan te doen) eerste indruk van interieur in inkomhal en gangen is niet optimaal, komt omdat ze nog aan het renoveren zijn, service en slaapcomfort waren echter in orde = toch belangrijkste :-)

zeer goed ontbijt, kamers mooi vernieuwd

Zou veel beter kunnen gezien de prachtige tuin

de kamer was vrij verouderd, straalde geen gezelligheid uit. Personeel aan de receptie was enorm vriendelijk, het personeel in het restaurant veel minder. Wij hadden geboekt voor het belgisch buffet maar dit vonden wij een echte tegenvaller. Als echte Belg zouden het geen 'platte' vrienden mogen zijn, ook is spaghetti nu niet echt belgisch, verder was de steak enorm taai, en was alles op het buffet aan de lauwe kant. Dus niet onmiddellijk een aanrader wat ons betreft.

NVT

Kamer: basic ingericht, voldoende ruimte.

Chaotisch (door de drukte?) Parkeerplaats gereserveerd, maar hier was niet meteen plaats voor de auto. Kamer: poetspersoneel zette het raam helemaal open, hierdoor kwam de warmte binnen. Scharnieren van deur kwamen los, waardoor de deur moeilijk te openen/sluiten was. Ontbijt werd niet vlot aangevuld.

Kamer: basic ingericht, voldoende ruimte. Ontbijt: ok.

Dit is een hotel waar we graag terug naartoe gaan!

Een heel aangenaam en goedgelegen hotel in het centrum van De Panne. Nette, ruime goed verluchte kamer, vriendelijk personeel. Lekker ontbijt met ruime keuze. Aangenaam terras in een ruime tuin.

Mooi hotel dicht bij strand, maar gehorige kamers en weining parkeerruimte.

Erg gehorig, veel last van geluiden van andere gasten. Weinig betaalde parkeerruimte. Wel gratis in de wijk, maar die staan meestal vol.

Mooie kamer, uitgebreid en lekker ontbijt, op loopafstand van strand, mooie tuin, geen problemen met de wifi

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Prima overnachting, leuk hotel

Sommige dingen verdienen wat aandacht zoals soms wat kale deurposten en een likje muurverf op de muur. Tenminste dat was op onze kamer.

Grotendeels gerenoveerde kamer, erg mooi badkamer. Ontbijt was prima. Ligging in een villawijk valkbij het strand (gelukkig niet direct aan de boulevard wat een en al hoogbouw is) het vierkante hotelgebouw zelf valt daardoor wat uit de toon, maar binnen heb je daar zeker geen last van, een leuke serre voor het ontbijt en een geweldige tuin. Verder staat groen (energie etc) en fairtrade (oa streekprodukten) in een hoog vaandel, prima!

• Beoordeeld op: 8 april 2017

superleuke dichtbijvakantie

Kamers kunnen renovatie gebruiken, maar zijn zeker proper en hebben al wat je nodig hebt. Ik mistte enkel een haardroger, had vooraf niet nagekeken of dit aanwezig was.

Zeer vriendelijke service, alle leuke plekjes van de Panne op loopafstand, overige perfect bereikbaar met openbaar vervoer op wandelafstand. Speeltuin was zeer aangenaam voor de kindjes en zeker ruim genoeg.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Super!
    • Appartement met 3 Slaapkamers

De ensuite in een van de slaapkamers was wat verouderd tov de rest van het appartement...

Goed ontbijt! Lekker avondbuffet! Wij hadden appartement voor 6 personen en dit was erg ruim!!!

Eenvoudig maar charmant hotel

Vele tv-zenders waren niet beschikbaar?

Een eenvoudig hotel in een oud gebouw dat werd opgesmukt. Beetje oudbollig maar ook dat heeft zijn scharme. Prima voor enkele dagen aan de kust! Goede bedden (wij hadden zelfs bedden met automatische bediening), propere kamer, goed functionerende douche. Zeer uitgebreid en lekker ontbijt, vriendelijk personeel, gezellig tuintje met terras in de zon

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

mooi hotel, goede prijs

het is wel rustiek maar vond dat de trap kraakte vooral als je s'nachts binnen kwam dan hoorde je dit goed.

goede ontvangst en ook ingang en wifi code voor dat ik binnen kan in het hotel na de laatdienst

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Goede verhouding prijs/kwaliteit. Goede ligging.

Niet zo goed geïsoleerd. Lawaai van bovenburen. Zeer warm op kamer ook al stond CV uit.

Ruim ontbijtbuffet voor 10 euro. Genoeg keuze. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Waar voor uw geld!

Het hotel zelf is wat verouderd, maar de kamers zijn vernieuwd

De prijs/kwaliteitverhouding is optimaal. Ruime kamer, netjes, goed ingericht, rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

1 overnachting om de volgende dag een prachtige natuurwandeling heen en terug naar Bredune te maken

Geen mogelijkheid tot verluchting alleen als je het raam open zet

Verblijf in "luxe kamer" met inloopdouche, prima ontbijt; uitstekende prijs/kwaliteit verhouding buiten het seizoen

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Hotel goed gelegen maar geen werkende toilet laat het weekend toch wel tegenvallen

Toilet die niet werkt bij aankomst en niet kon gerepareerd worden is niet fijn zeker niet als je met 4 personen op een kamer zit. Als compensatie gratis parking maar weegt niet echt op tegen het ongemak.

Ligging is super, hiervoor keren we jaarlijks terug.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Een heerlijke plek om te overnachten, vlak bij zee.

Het was warm op de kamer en het bed was voor mij wat aan de harde kant (en het kussen te zacht).

Prettige sfeer, aardige en behulpzame gastheer, heerlijk ontbijt.

Correcte prijs-kwaliteitverhouding en topligging

Kamers zijn wat aan verfrissing toe (vb. douche waar voegsel mankeerde; planken duidelijk aan het plafond gevezen, niet opgeplammuurd, etc.) en bepaalde zaken ogen toch wel erg gedateerd (vb. Lift, toiletten, ...) Weinig extra's (vb. geen frigo'tje op de kamer) Matras was voor ons persoonlijk wat te hard Maar je kan geen luxe verwachten voor de prijzen die men hanteert. Wat ons betreft hebben we waar voor ons geld gekregen.

Ligging! Lekker en uitgebreid ontbijtbuffet in mooie karaktervolle eetplaats. Zeker zijn supplement van 10 euro waard. Vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit simpelweg correct.

Prijs/ kwaliteit prima!

De gangen zouden wel eens een opknapbeurt kunnen gebruiken, net als de buitenkant van het hotel.

Gezellige sfeer, rustig gelegen in prachtige wijk. Uitgebreid ontbijt. Ideale uitvalbasis om om Franse en Belgische buurgemeenten te bezoeken. De kamer was proper en voorzien van al het nodige. Ik sta 100% achter hun ecologische visie.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Goed hotel

Het is moeilijk te vinden in verband met de vele eenrichtig wegen. Dus je moet even goed zoeken

Het was een mooie kamer en voor een nachtje te overnachten met zijn viertjes was het goed te doen. Mooie douchegelegenheid heerlijk warm worden na een dagje Plopsaland.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

ontbijt was voldoende: keuze uit verschillende broden,...

oudbollige, lelijke, versleten mikmak van meubels en decoratie anno 2016. Kabels en bedrading overal zichtbaar (vb tv toestel in bar)

ontbijt was voldoende: keuze uit verschillende broden, lekkere streekkazen... kamer proper, goed bed. personeel zeer vriendelijk