Beoordelingen over Parkhotel 3-sterren

Stationsplein 7, 8800 Roeselare, België

#9 van de 10 hotels in Roeselare

Een super verblijf, we vonden het heel fijn!
    • Economy Tweepersoonskamer

Tijdens ons verblijf werd onze kleine prullenbak niet leeggemaakt.

Het ontbijt was lekker en uitgebreid. De kamer was volledig in orde. We hadden geen uitzicht, maar dat kwam goed uit met de zon. Onze kamer was hierdoor altijd fris. Heel vriendelijk ontvangen. We komen zeker nog eens terug!

te warm en te veel lawaai
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Warmmmmmm op de kamer (88) Bovendien leek het een familiekamer met een deur waartegen de buur zijn TV stond (lawaaaaaaaaiii) En vanaf zes uur was het boven constant lawaai (ontbijtruimte), zeer slechte isolatie dus prijs/kwaliteit (333 voor drie dagen) helaas nok !

Ontvangst en vriendelijkheid : top Kamers netjes

Super nette kamers.
    • Economy Driepersoonskamer

Op de site stond dat er airco in de kamer was. Bij het binnen komen van de kamer was het super warm. Gezocht naar de airco maar die was er niet.

Super nette kamers. Volledig vernieuwde kamer.

O.K.
    • Deluxe Suite

Hygiëne van de toiletten bij het ontbijtrestaurant. Het is erg omslachtig om op de parkeerplaats van het hotel te komen.

Ontbijt was erg goed en de kamer was ook o.k. Heerlijk groot bed.

Voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Eenpersoonskamer

De ingang van op het stationsplein naar de recepties was wat onduidelijk.

Ruime, kamers, goed uitgeruste badkamer (bad én douche) en een zalige ontbijt.

Mooie kamer met terras in een rustige straat in het centrum...
    • Superior Suite

Een beetje lawaai van de ontbijtzaal in de vroege ochtend-uren maar daar komt binnenkort verandering in hebben we vernomen . Een kluisje in de kamer zou handig zijn en een gevulde mini-bar zou leuk zijn .

Mooie kamer met terras in een rustige straat in het centrum van Roeselare .Een oase van rust ! Restaurants en winkels om de hoek . Aangenaam en vriendelijk personeel . Lekker ontbijt aan een zeer redelijke prijs .

Voor die prijs (80 euro)zou het moderner mogen zijn.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het bed was aan een kant gebroken. Voor dit ongemak heeft men 12 euro in mindering gegeven. Douche 80 X 80 cm is te krap , is niet comfortabel. Twee kookplaten op de kamer maar geen enkele pot of pan, noch eetgerei. Waarom dan deze 2 kookplaten?

Uitstekend ontbijt, wel aan 12 euro.

Prijs kwaliteit te duur! Kamer al bij al ok, rest van hotel dikke flop!

ONBEGRIJPELIJK dat dergelijk hotel aan 3 sterren raakt! Ik reis zeer vaak, en kies telkens prijs kwaliteit, omdat het meestal voor zaken is dat we naar het buitenland gaan. Dit hotel voldeed echter helemaal niet aan de verwachtingen!! De algemene delen van het hotel zijn in erbarmelijke staat, de lift en de gangen waren afschuwelijk!! Ik begrijp dat ze een renovatie aan het doen zijn, maar ik stel voor om dan volledige gangen aan te pakken, en dan die gang volledig af te sluiten voor publiek! Hier moet je door een gang waar ik me echt grote zorgen bij maak naar veiligheid en dergelijke om zo naar de gerenoveerde kamer te gaan. (overigens geen haardroger aanwezig) Ik had me de trap een verdiep gezakt en kwam per ongeluk op een tussenverdiep in het gebouw, de oude vieze matrassen stonden daar gewoon gestapeld. VUIL! (Toch de weg naar de kamer alvast) Door de totale staat van het hotel begon ik overigens ook te twijfelen over de (onzichtbare) netheid van de kamer... Het ontbijt was ONDERMAATS! Mijn grootmoeder heeft meer variatie in een rusthuis! En dit was trouwens ook het gevoel dat ik kreeg in de ontbijt ruimte... Zeer ouderwets en absoluut niet naar de normen van een hedendaags hotel! Kaas en beleg horen thuis in een koeler, en niet op kamertemperatuur! Absoluut niet OK!

De Kamer was al bij al mooi gerenoveerd, onbegrijpelijk waarom ze bij dergelijke renovatie besparen op de afdekplaten van de elektriciteit, dit zou de renovatie compleet maken. Bed was ook comfortabel.

De accommodatie was goed voor 1 nacht na een huwelijksfeest. Zouden er zeker terug komen!

Ondanks de mooie kamer mocht het qua properheid iets beter zijn. Let wel het beddengoed en de handdoeken waren proper. Enkel de kamer zelf mocht iets beter onder handen worden genomen (stof). Maar al met al zullen we dit hotel zeker aan raden.

we hadden 3 kamers geboekt voor onszelf en onze kinderen met partner. Bij aankomst kregen wij, ouders, een upgrade van kamer (suite) voor de zelfde prijs. Dit kwam uitermate goed van pas met de airco want het was een super warm weekend. Het personeel was ook heel vriendelijk en het ontbijt was ook in orde. Veel keuze aan het ontbijtbuffet!

Zeer basic hotel. Kamers waren netjes gerenoveerd, maar de rest was veel minder afgewerkt.

Hygiëne liet toch wat te wensen over in de gemeenschappelijke gedeelten Geopend potje mayo in koelkast

Badkamer was netjes gerenoveerd (maar er stond geen vuilnisbak, er was geen toiletrolhouder en er ontbrak eren groot stuk plint)

Rustig, proper, vriendelijk, aangenaam verblijf.
    • Economy Tweepersoonskamer

Ik vond het spijtig dat je 's avonds er niet kon eten. Ondanks er genoeg eetgelegenheden in de buurt was.

gevarieerd ontbijt en de formule is goed. Tof dat je steeds kon bijhalen.

Een nacht in een mooie kamer op de werf van iets dat ooit misschien een mooi hotel wordt
    • Deluxe Suite

gezien het hotel in om-/ aanbouw was trof ik eerst een behoorlijk oud deel aan en vervolgens een werf aan, wat het allemaal zo ongezellig maakte. Er was nog geen lounge of bar, beetje aftandse ontbijtzaal waar alleen thermoskoffie te krijgen was en niet eens een schijf gewone hesp ... en dat voor 12€ ! Gezien de omstandigheden had dat ontbijtje in de prijs gemogen

De kamer was top en het onthaal was zeer vriendelijk

Fawlty Towers in het kwadraat. Niets goed te melden.

De hotelmanager was juist vader geworden en vond niet beter dan een babyborrel op de parking te geven tot diep in de nacht. Als je pech had om aan die kant te moeten slapen had je dikke pech. Een verschrikkelijk lawaai tot diep in de nacht. Misschien moet het personeel eens samen gaan zitten en het concept ‘hotel’ eens herbekijken. Een grote schande is het.

Prima hotel voor prima prijs.

Ik had de junior suite gereserveerd maar anders dan op de site van Booking.com, bleek dat niet twee maar een kamer te zijn. Ik kreeg kosteloos twee kamers I.p.v. de suite omdat men mijn verwarring begreep. Schone grote kamers met veel gemakken, zelfs een strijkplank.

Het ontbijt en de kamers en de service, waren niet in...

Prijs kwaliteit verhouding. Kamers erg eenvoudig en waren slecht schoongemaakt.

Het ontbijt en de kamers en de service, waren niet in overeenstemming met de kamerprijs. Bovendien bleek het hotel gedeeltelijk in de verbouwing te zijn (waarover wij niet van te voren geinformeerd waren), waardoor ongemak en als gevolg een tijdelijke ontbijtzaal.

Hotel zeer moeilijk te bereiken met de auto.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Hotel zeer moeilijk te bereiken met de auto. Parking veel te klein. Kamer liet te wensen over: bed slechte kwaliteit, hoofdkussen veel te dik, te warm en muffe geur op de kamer. Douche in badkamer verkalkt.

voldoende
    • Deluxe Suite

men was druk aan het verbouwen maar geen last van ondervonden. Niet geïnformeerd over de verbouwing en ik had de enige kamer in een lege, half gesloopte gang.

de rust in het hotel, Heel leuk hotel voor een paar dagen Roeselare, gezellig centrum

Prima bed
    • Economy Tweepersoonskamer

Zeer armoedig ontbijt en qua verkeer een totale chaos rondom het hotel. Bizar lange inchecktijd omdat er wat mensen bier aan het bestellen waren.

Prima bed

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Ok
    • Standaard Eenpersoonskamer

Zeer zeer gehorige kamer, letterlijk gehoord wat buurman met zijn vrouw communiceerde ! ‘S nachts 05.30 auto lange tijd met draaiende motor voor hotel

Centrale ligging met restaurants in de nabijheid

Aangenaam verblijf.

We hadden een kamer tegen de lift op de 1e verdieping en daar was veel lawaai! Zowel van de mensen die de lift namen als van de mensen die op de parking toekwamen en wegreden. Douchegordijn zou handig zijn.

Zeer goed bed! Voldoende handdoeken aanwezig. Vers gemaakt ontbijt was lekker. Goede verduistering in de kamer. Dicht bij station en winkelstraat.

Het ontbijt was goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotelkamer was niet echt schoon, vlekken in tapijt, vlekken op de muur, veel stof/dode muggen in lampenkap. Kraan viel steeds eraf. Ontbijtruimte kan veel gezelliger. Vind 220 euro inclusief ontbijt echt veel te duur voor dit hotel.

Het ontbijt was goed. Locatie is prima, mooi in centrum en bij station gelegen.

super en zeker voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Suite

De kamer was super groot , meer dan dat we verwacht hadden. Groot bad en aparte douche. Super groot bed en zeer comfortabel om in te slapen. In de kamer grote zetel en tv om 's avonds met een drankje te chillen. voor ons was dit de perfecte kamer. Ontbijt was ook heel uitgebreid en lekker . Prijs kwaliteit was top. Personeel waren heel vriendelijk en behulpzaam. Zeker voor herhaling vatbaar. Ik heb een super verjaardag gehad :-)

Leuk verblijf. Goed geslapen maar ook genoten van mijn partner.

Geen minibar wel automaat in de hal.

Vriendelijk personeel, goed bed en verzorgd ontbijt. Lange uitchecktijd en heel gemakkelijk dat er parking voorzien is.

• Economy Tweepersoonskamer

De kamer rook super hard naar sigaretten rook, het was geen aangenaam binnen komen in de kamer! Het was een zeer indringende geur en het pakte hard op je adem

OK,
    • Standaard Eenpersoonskamer

Gratis ontbijt. Betere isolatie van geluid. Mini-bar?

Ontbijt en pesoneel was prima. Had wel kunnen vermelden dat het hotel in volle verbouwing was. Had een kamer net tov een uitgangscafe, was wat rumoerig s avonds, gelukkig niet heel de nacht. Voor de prijs van de kamer had ontbijt best gratis mogen zijn !!!

Kort maar krachtig verblijf in super romantische Suite!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het enige dat mij tegenviel, was het feit dat ons optreden in Gent was uitgelopen, waardoor wij heel laat aankwamen, en dat wij dus niet langer hebben kunnen genieten....

Wij zijn op tournee met ons theaterproduktie rond familiaal geweld. We speelden de avond voor aankomst in Gent en moesten daags nadien in Roeselare spelen. Ik had aangegeven dat we ergens tussen 22h en 23h zouden aankomen. Toen dat uitliep belde ik even op om dat te melden. De lieve dame vroeg of ik niet liever een kamer met een 2 persoonsbed wou ipv van 2 aparte bedden. Dus aangekomen bleek dat we de suite kregen. Het beste bed waar wij de laatste jaren ooit hebben ingelegen. Zalig regen- en massagedouche. En het ontbijt was echt smakelijk... Daar zien ze mij terug! xxx

Meer moest het niet zijn voor 1 nacht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niemand aanwezig aan de balie bij het inchecken, ik dacht dat het hotel verlaten was.

Fantastisch uitgebreid ontbijt met vriendelijke bediening van de aanwezige dames.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

wij hadden er meer van verwacht (naam Parkhotel, in Kortrijk veel beter)
    • Economy Tweepersoonskamer

Bij het ontvangst was niemand aanwezig. Blijkbaar was de receptionist niet te vinden. Iemand anders heeft ons dan maar geholpen. De kamer was netjes maar de gang en lift waren vuil en het rook vermuft. De ontbijtruimte viel ook tegen

De ligging was goed (maar door werken op het plein was het hotel moeilijk bereikbaar. Bij het verlaten van het hotel was het verwarrend en zijn we blijkbaar de verkeerde kant opgereden waardoor we nog een boete bovenop hebben ontvangen)

Super!

De directie zou een briefje moeten leggen om de centrale verwarming te regelen (werkt met radiatoren). De knop bevindt zich onderaan de radiator en hebben deze uiteindelijk op 5 gezet.

Geen ontbijt genomen wegens bezoek aan ziekenhuis. Het bed en het dekbed waren super!

kamers zijn niet echt geluidsdicht.

kamers zijn niet echt geluidsdicht. Lawaai op de gang of op de parking klinkt heel dicht bij. niet zo eenvoudig om te parking te bereiken, maar dat ligt aan het parkeerbeleid / circulatieplan van Roeselare :)

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Nette kamers, in het centrum nabij restaurants

Het is nogal gehorig. Vooral 's morgens vanaf 5u30 hoor je de stoelen in de ontbijtzaal schuiven. Ze zijn een nieuwe zaal aan het bouwen op de begane grond dus in de toekomst zal dat niet meer voorkomen maar voor nu is het afzien.

Nette kamers, in het centrum nabij restaurants

Slaapcomfort laat te wensen over, goede locatie voor treinreizigers

Matras was ingeslapen, daardoor heup en rugpijn Te dik deken Ik had geboekt met ontbijt inclusief, maar bij check out werd er 12 euro extra aangerekend voor het ontbijt

Ontbijt was zoals verwacht en voldoende

Onze kamer had een zware rooklucht/cigarenlucht - al...

Onze kamer had een zware rooklucht/cigarenlucht - al mijn kleren stonken ook na daar geweest te zijn. We kwamen laat terug van een huwelijksfeest dus konden ook niet van kamer veranderen.

Vriendelijke ontvangst
    • Deluxe Suite

Toegang tot parking laat te wensen over. Nieuw circulatieplan en gps onbereikbaar. Wagens hinderen bij het verlaten ? Niet voldoende ruimte. (Parkeren in het midden)

Niet slecht, maar ook niet uitmuntend

Het is erg opletten bij het vinden van de Hotel ingang. Je moet rechtsaf een winkelstraat in, na het intypen van een parkeercode die je vooraf moet aanvragen bij het hotel....een beetje verwarrend..

Grote kamer, heerlijk groot bed, eenvoudige badkamer, kamer zelf een beetje een mix van nieuw en oud materiaal. Ontbijt was prima, maar ook niet goedkoop, € 12,50 p.p. Jammer dat er niemand is die je in de morgen vraagt of alles naar wens is geweest en je goede reis wenst.

Genoten van West-Vlaanderen

Ligt in centrum dus bij warm weer (open raam, geen airco) behoorlijk veel lawaai. Deze kamer lag aan de voorzijde en niet aan de binnenplaats (stationzijde) dus dat scheelt wellicht.

Vriendelijke staf, prima eigen parkeergelegenheid, kamers werden dagelijks goed schoon gehouden. Ontbijt goed verzorgd.

Goede bedden, propere kamer, verzorgd onbijt
    • Budget Tweepersoonskamer

Gehorigheid van de kamers, er was zeer veel lawaai op de gang door andere mensen die blijkbaar geen enkel respect hadden voor de nachtrust van anderen. Daar kan het hotel niets aan doen

Goede bedden, propere kamer, verzorgd onbijt

Uitstekend. Wij kregen een upgrade, terwijl de prijs slechts 79 euro was. Ontbijt was trouwens ook p

Modern ingerichte kamer met uitstekend bed, bad en douche. Veel ruimte. Kortom, plezierige kamer in een plaats (Roeselare) die misschien niet op de gebruikelijke wegen ligt naar het Noorden of het Zuiden.

Uitgebreid en lekker ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vooral de weg naar het hotel zelf, de parking...Misschien zullen we zelfs boete (s ?) hebben omdat het hotel zo moeilijk bereikbaar was, zeker als je Roeselare niet kent..

Uitgebreid en lekker ontbijt. Vriendelijk personeel die wel een praatje willen maken. Kamer elke dag opgeruimd en gepoetst.

Het kon beter

De kamer was muf, vuil plekken op de vloer en stoelen. Hotel was moeilijk te vinden.

Het bed zelf lag super goed en alles lag goed dichtbij zoals station, winkels, café...

Luidruchtig hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Volgens website is er een bar, deze hebben wij wel niet gevonden. Hotel is héél luidruchtig; wij sliepen op derde verdieping, op vierde verdieping is de ontbijtruimte. Vanaf 6u 's morgens was er heen en weer geschuif van stoelen.

Ontbijt was zekers de moeite.

Wanneer je een lage standaard hanteert, is zelfs dit niet goed genoeg om te verhuren.
    • Standaard Driepersoonskamer

Moeilijk om te bepalen of het hotel aan het vernieuwen is of het vernieuwen een tijd geleden gestaakt heeft. De kamer was net, de douchestang hing half los. Er was geen vuilbakje in de badkamer.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Goede nachtrust in het centrum van de stad
    • Standaard Eenpersoonskamer

De toegang en de parking op het binnenplein van het hotel zien er wat slordig uit. Op sommige momenten komen de personen aan de receptiebalie niet erg professioneel over. In de badkamer moest een vloertegel worden hersteld nadat een hoek ervan gebroken was. De minibar koelkast op de kamer werkte niet. Details verdienen wat meer aandacht in het algemeen. Er zijn al tekenen van sleet of lang gebruik op sommige plaatsen.

Het hotel is zeer centraal gelegen tegenover het treinstation. Binnen is alles netjes hoewel sommige zaken er "gebruikt" beginnen uit te zien. Voor de prijsklasse is het ontbijt correct. De bedden zijn zeer goed en de kamer en badkamer zijn erg netjes onderhouden.

matig hotel, goede locatie in het centrum

kamer zag er niet schoon uit, er waren geen zenders op de tv en ontbijt was niet volledig. Radiator achter de lamellen in de badkamer was een stofnest.

locatie was goed, midden in centrum, ik denk dat de kamers vroeger mooier waren maar door veelvuldig gebruik ziet het er nu een beetje onhygienisch uit.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

geen ontbijt genomen, voor de volgende keer.

geluidsoverdracht naastliggende kamer, maar niet storend

geen ontbijt genomen, voor de volgende keer. Kamer was heel aangenaam, netjes en een goede nachtrust gehad.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Ontbijt en kamer OK

Ons kamer was onder de ontbijtzaal waar wij veel hinder hadden van schuivende stoelen vanaf 06:00u over de vloer, daar zouden jullie iets moeten aan doen. Parking kan ook veel beter, vroeg of laat zal iemand zijn voet bezeren, oneffenheden.

Ontbijt en kamer OK

• Beoordeeld op: 29 november 2016

3,5
    verwaarloosd hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijtruimte buffet niet verlicht. Moeilijk te zien wat er te verkrijgen was. Kamertapijt vuil&vies grote plekken op tapijt Alle lichten in kamer waren stuk,behalve bdk en 1 zwakke verlichting boven tafel van T.V Parkeerplaats zeer moeilijk te bereiken zaakvoerder heeft dit bevestigd.Had al andere klanten moeten daardoor voorrijden.Heb mijn auto op een plein moeten achterlaten. Hotel dat ik aan niemand zou aanbevelen. Stond trouwens te huur/te koop waardoor geen investeringen nog worden uitgevoerd. t'Is te nemen zoals het is of te laten Verwonderd dit te vinden onder Booking.com. Is zeker geen aanbeveling.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Goede ligging, prima ontbijt, vriendelijk personeel.
    • Budget Tweepersoonskamer

Verouderde kamer in een oud deel (?) van het hotel. Stoffige, muffe inkomhal en trappenhal. Sanitair aan vernieuwing toe.

Goede ligging, prima ontbijt, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Ontbijt ,alles was voorzien
    • Budget Tweepersoonskamer

Onduidelijkheid ivm bereikbaarheid door gewijzigde verkeerssituatie in Roeselare,misschien detail plannetje van hoe best Parkhotel te bereiken

Ontbijt ,alles was voorzien

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Zou een zeer goed hotel zijn indien er eens een grondige renovatie komt.

De kamers dienen nodig herschilderd en het meubilair is totaal versleten.

Goed ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel; goede ligging met parking midden in de stad.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Eénmalig !!!
    • Budget Tweepersoonskamer

Restanten van eten van vorige gast in de frigo gevonden. Moet er al een hele tijd in gelegen hebben :-( en veel lawaai zowel van de straat als van gasten die door de gang kwamen.

Heerlijk ontbijt! Er ontbrak niets!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Vriendelijke ontvangst.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het appartementje lag in een deel van het hotel dat nog in renovatie was. We zaten ergens helemaal bovenaan in dat gebouw en de verdieping onder ons zag er echt uit als een stort, voelde een beetje raar. Het voordeel was wel dat we geen rekening moesten houden met de buren :-) Misschien nog een minpuntje: we waren nog maar 10 min in onze kamer, of er kwam iemand aankloppen om de ramen op te meten om nog gordijntjes te hangen in de leefruimte, omdat dat daar 2 mensen in het zetelbed zouden slapen (was dus blijkbaar de eerste keer). "Toppie, wat een service" dachten wij, maar net toen we ons moesten klaar maken om naar een feest te gaan was er een vrouw 1,5u bezig met het proberen ophangen van die rolgordijntjes. Al bij al vooral grappig, maar niet erg professioneel :-D

Vriendelijke ontvangst. We waren met 5, dus reserveerden een klein appartementje. Dat was zeker in orde, 2 mooie kamers, plus een vrij comfortabel zetelbed. 2 douches, 2 wc's en een klein keukentje! Zonder het te moeten vragen werd het zetelbed nog opgemaakt (was wel nog niet op voorhand gebeurd, maar bon, dat was erg snel opgelost).

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Zeer ruime moderne kamer met slaapbank voor de kinderen.
    • Standaard Driepersoonskamer

De regendouche werkte niet, maar de gewone douch was prima

Zeer ruime moderne kamer met slaapbank voor de kinderen. Gratis parkeren en vriendelijk personeel. Aangenaam verrast

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

De slechtste kamer ooit !

De kamer en de badkamer waren onverzorgd, aan vernieuwing toe en op het randje van vuil. Kamer 85 was de slechtste kamer die we ooit toegewezen kregen. Niks was hier in orde.

Het personeel was vriendelijk en het ontbijt was super.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

voor herhaling vatbaar (als de badkamerdeur gemaakt is!)
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de badkamerdeur schoof steeds terug open wat natuurlijk niet leuk is als je op het toilet zit of onder de douche staat. We hebben dat probleem zelf opgelost maar 't zou toch niet mogen.

1.het ontbijt was zeker zijn prijs waard; zeer uitgebreid en veel keus. 2. indien je met de trein komt: zeer goede locatie dicht bij het station en op wandelafstand van "de stad".

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

ontbijt was goed verzorgt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een plek bij de receptie waar je koffie of wat fris kan drinken er was geen barrtjes

ontbijt was goed verzorgt kamers schoon en netjes goed en vriendelijk personeel bij de receptie

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Ruime kamer,zeer goed bed.

Sanitair,water in lavabo liep heel slecht weg ,douchestang hing los .1 drukknop wc werkte niet.

Ruime kamer,zeer goed bed.Vriendelijk personeel,heerlijk ontbijt.Rustige kamer aan achterkant gebouw

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Een aanrader, niet super modern maar proper en vriendelijk personeel.
    • Budget Tweepersoonskamer

De aflopen van lavabo en bad (+-) deden het niet en hebben we ook gemeld aan de receptie.

De ontvangst op de receptie was heel hartelijk en geen enkele vraag was teveel. Het ontbijtbuffet was gewoon 'af'... prima!

Vlot en netjes

Goede centrale ligging

Geen balkon

Mevrouw aan de onthaaldesk supervriendelijk en behulpzaam
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Proberheid van kamer was ok maar kon beter

Mevrouw aan de onthaaldesk supervriendelijk en behulpzaam

In het centrum

Weinig parking

In het centrum

We hebben genoten

Zeer vriendelijk personeel en parking hotel was handig

Geen airconditioning

Er was geen airconditioning op de kamer. En met het warme weer was het daar niet te doen op de bovenste verdieping.

De ligging. Dicht bij alles

• Standaard Eenpersoonskamer

prima uitvalsbasis voor afspraken in de regio

geen shampoo, zeep op de badkamer

ontbijt is prima, locatie midden in centrum, auto parkeren bij het hotel is top.

Het hotel ligt in het centrum, maar je hebt geen...

Het hotel ligt in het centrum, maar je hebt geen geluidsoverlast. Het personeel is uitermate vriendelijk en zijn erg behulpzaam. Een aanrader!

geluidsoverlast van buiten

geluidsoverlast van buiten

zeer lekker ontbijt en vriendelijk personeel

zeer lekker ontbijt en vriendelijk personeel

de badkamer

de badkamer

Prima verblijf voor een overnacting of weekend
    • Standaard Eenpersoonskamer

Geen bar of gelegenheid wat te eten of te drinken in het hotel

Direct in centrum bij uitgaansleven

Geen frigo op slaapkamer

Geen frigo op slaapkamer

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

goede kamer ,maar wel wat rumoerig buiten

rumoerig buiten op straat, erg warm snachts,smalle douche

schoon,goed bed,keurige badkamer