Beoordelingen over Parkhotel Kortrijk 4-sterren

Stationsplein 2, 8500 Kortrijk, België

#7 van de 26 hotels in Kortrijk

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Geweldige ligging in het centrum van Kortrijk.
    • Kamer in Noordelijke Vleugel

Lawaaiig op de kamer, de lift en mensen op de gang waren goed te horen vanuit de kamer.

Geweldige ligging in het centrum van Kortrijk. Het zwembad en de sauna waren ook erg goed.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Centraal gelegen.
    • Kamer in Zuidelijke Vleugel

Er hing een geur id kamer die niet echt aangenaam was. Ik ben 's nachts onpasselijk geworden. Er was geen zuurstof id kamer, ook veel te warm. Geen mogelijkheid om een raam open te zetten. Ik wou een cola drinken om mijn maag te herstellen. De cola in de minibar was vervallen (28/02/2018) en had ook een roestrand onderaan het blikje in de frigo. Dat was dus al een heel tijdje niet meer nagekeken. Dat ik ziek geworden ben daar kunnen jullie niets aan doen maar het kleurt natuurlijk wel mijn beleving.

Centraal gelegen. Goeie locatie.

Zeker een aanrader!
    • Kamer in Zuidelijke Vleugel

Een hond in de ontbijtzaal (van gasten). Nog nooit eerder meegemaakt, we vonden dat niet zo fris. Kortrijk is leuk voor 1 dag, weinig echte bezienswaardigheden en compact centrum.

goed bereikbaar parkeergelegenheid dichtbij op loopafstand van het centrum Mooie ruime kamer vriendelijk personeel

Puur genieten!
    • Aanbieding - Prestige Kamer in Zuidvleugel met Wellnessarrangement

De gillende tieners in de wellness en het koppel dat telkens de deur van de sauna open liet omdat het te warm was. Dit is uiteraard te verwaarlozen als ik kijk naar hoe we verder genoten van de wellness.

De kamer was heel ruim en netjes. Ook de wellness was puur genieten. Zalig! Een aanrader!

Extra luxueus ontspannend weekend
    • Kamer in Noordelijke Vleugel

De kamer was prachtig en proper het ontbijt was abnormaal luxueus en s avonds het eten was overheerlijk spijtig dat ik niet langer kon blijven; Maar zeker voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Heel prettig
    • Kamer in Noordelijke Vleugel

Frituurgeur in de kamer bij aankomst, geen goede ontluchting in de badkamer.

Strak ingerichte kamer, modern, netjes, goed bed, goede douche, geweldig ontbijtbuffet.

prima kamers en faciliteiten en goed restaurant & vriendelijke bediening
    • Kamer in Noordelijke Vleugel

kamerjas plus slippers in de kamer is een must voor deze accommodatie Omdat je naar het zwembad langs receptie en restaurant moet lopen

vriendelijke bediening in een goed restaurant

Mooi hotel
    • Kamer in Noordelijke Vleugel

Onze boeking bestond uit 3 kamers waarvan 1 kamer op andere verdieping lag. Dit was misschien iets wat als minpunt kan aangenomen worden. Voor ons gezelschap stoorde dit niet. Hetgene wat ons stoorde was het geluid van een werf nabij het hotel waar er dag en nacht een kloppend geluid vandaan kwam. Maar dit is dan weer tijdelijk en overmacht en niet toe te schrijven aan het hotel.

Alle 3 kamers waren tip top, geen klachten. Vooraf aan onze boeking telefonisch contact met hotel gehad owv parking en eventueel vroegere beschikbaarheid van 1 van de 3 gereserveerde kamers. Tot onze grote verbazing mochten we bij aankomst al op al de 3 kamers. Dit appreciëren we enorm. In de gangen hing er een heerlijke geur van lemongrass, zalig. Zeer rustige wellness. Ontbijt was erg lekker en voorzien van vele soorten kaas, vleesbeleg, koffiekoeken... Wij komen zeker terug bij een volgende gelegenheid. Het poetspersoneel was zeer vriendelijk en hulpvaardig. Kortom een heel erg leuk verblijf gehad.

Zeer lekker ontbijt, fantastische faciliteiten, Vriendelijk personeel.
    • Kamer in Zuidelijke Vleugel

Jammer dat er geen badjas voorzien wordt op de kamer. De meeste reizigers verwachten in een hotel zoals het Parkhotel, dat toch streeft naar een bepaald niveau, dat dit voorzien wordt zodat je in een gemakkelijke badjas naar het zwembad kunt wandelen. Het personeel tijdens het ontbijt dient toch meer oplettend te zijn: tijdig aanvullen, lege borden verwijderen, tafels opnieuw klaarzetten voor volgende klanten, etc.

Lekker en zeer gevarieerd ontbijt. De moeite om hier gewoon te komen ontbijten. Vrij gebruik van zwembad, sauna en stoombad en tegen betaling ook van zeer uitgebreide wellness faciliteiten. Zeer propere en moderne inrichting. Aangename avond bar (Bar Jules) die ook lekker eten aanbied.

Kamer zuidvleugel.
    • Kamer in Zuidelijke Vleugel

Geluid van bar jules blijft probleem . Moet toch op te lossen zijn. Duurdere prijsklasse

Kamer zuidvleugel. Prima comfort, ruime en heel mooie kamer. Kleine details op niveau houden. Druk maar super ontbjit. Zwem en sauna mooi mr lawaaierige kids

Ontbijt is buitengewoon goed.
    • Kamer in Zuidelijke Vleugel

Uitzicht is wat pover. Een bouwput en wegconstructies is niet het meest aangename zicht.

Ontbijt is buitengewoon goed. Een top hotel met alles voorzien en kort bij alles.

Perfect!

Helemaal niets!

Fantastische ervaring! Mooi hotel met grote kamers die van alle gemakken zijn voorzien. De faciliteiten in de rest van het hotel zijn eveneens van topklasse. Ik zou zo weer terug willen!

Prima hotel, mooie stad.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De ramen/kozijnen waren erg verouderd. Dat ze niet open kunnen, is geen probleem maar wel dat ze niet goed dicht waren en half dicht geschroefd. Graag aandacht hiervoor. Kan gevaarlijk zijn met kinderen als die hieraan gaan prutsen.

De familiekamer was prima om in te verblijven. Wat vooral fijn was, was de 'woonkamer' waar je kon zitten als de kinderen op bed lagen.

Comfortabel
    • Kamer in Zuidelijke Vleugel

Tip: ontbijt is al zeer compleet, maar met komkommer/ tomaat zou er ook groente zijn en dan is alles net zoals thuis maar dan breder gesorteerd.

Lekker bed goede airco goed ontbijt

Lekker hotel!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Niets viel tegen. Jammer dat je niet bij het hotel kan parkeren maar iets verderop is een parkeergarage.

Super net hotel! Wij hadden een familiekamer geboekt een hele grote kamer. Nummer 322! Heerlijke bedden, heel schoon en ruim. Ook het zwembad was schoon. Ook met kids een prima zwembad. Jules bar is gezellig en het eten in het restaurant is goed. Zeker een aanrader!

Mooie kamer.
    • Kamer in Noordelijke Vleugel

Het eten in het restaurant viel erg tegen. Slechte ontvangst aan de receptie. Ik voelde me niet echt welkom. De man van de uit-check was dan weer heel vriendelijk. 🤔

Mooie kamer. Lekker ontbijt.

Het ontbijt en de wellness zijn echt super!
    • Kamer in Zuidelijke Vleugel

De bedden De kaart en bediening van het restaurant

Het ontbijt en de wellness zijn echt super! Het hotel is ook perfect gelegen tov het station en het centrum. Er is ook een gezellige bar met leuk terras.

Nette ruime kamer, Verzorgd ontbijt, mooie trendy wellness.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

persoon aan de receptie was verward en afwezig waardoor de ontvangst niet zo aangenaam was. Jammer.

Nette ruime kamer, Verzorgd ontbijt, mooie trendy wellness. Jules bar echt een aanrader voor een hapje en een drankje.

Goede en grote familiekamer.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Goede en grote familiekamer. Prima ontbijt. Goede ligging om Kortrijk te bezoeken. Uitbreidingswerken gepland vanaf Oktober waardoor hotel ook een parking zal krijgen.

Zeer aangenaam verblijf in het Parkhotel.
    • Aanbieding - Prestige Kamer in Zuidvleugel met Wellnessarrangement

Zeer aangenaam verblijf in het Parkhotel. Onze kamer was PRACHTIG, de welness was super! We hadden alle faciliteiten voor onszelf. Ikzelf heb een glutenallergie, wat uit eten niet makkelijk maakt. Tot mijn verbazing waren er bij het ontbijt glutenvrije broodjes voorzien. Een klein minpuntje was het WiFi-signaal in onze kamer, voor de rest was alles top! Wij zullen dit hotel zeker aanraden aan vrienden!

Ruime kamer met een moderne badkamer met douche en bad!
    • Kamer in Zuidelijke Vleugel

Een make up spiegeltje in de badkamer zou aangewezen zijn!

Ruime kamer met een moderne badkamer met douche en bad! Toilet apart! Heerlijk ontbijt met veel keuze. Hotel ligt op enkele minuten van het centrum. Sfeervolle bar (Jules Bar)

Ligging,hygiëne
    • Kamer in Noordelijke Vleugel

Kamers worden met de nummers slecht aan gegeven en de airco moet snachts aan blijven anders veel te warm ( ik vind een airco heel fijn maar niet om in te slapen )

Ligging,hygiëne

Zeer aangename ervaring op alle vlakken. Een absolute aanrader. Doe zo verder.
    • Kamer in Noordelijke Vleugel

Op zich niets. Enige suggestie: voorzien van badkamerjassen maar alle begrip indien dit om kostprijsredenen enkel voorzien wordt voor de duurdere kamers. Aan de klant om de keuze te maken.

Ontbijt absoluut heerlijk. Veel gereisd voor business. Dit hotel kan de toets met heel wat anderen doorstaan.

Nette kamer en het was er stil, bezoek zeker ook Jules bar,...
    • Kamer in Noordelijke Vleugel

Heeeeeeel druk in de ontbijtruimte! Misschien omdat het vaderdag was... maar wel lekker hoor en veel keuze

Nette kamer en het was er stil, bezoek zeker ook Jules bar, echt top! Niet ver vandaan is er ook een cubaanse bar met dansgelegenheid💃 Kortrijk is een heel aangename stad, zeker het bezoeken waard( wij hebben de stad met een gids bezocht,zo’n 2u, 👍)

Perfect aan een zeer eerlijke prijs.
    • Kamer in Noordelijke Vleugel

Werkelijk niets en ik heb al in zeer vele hotels geslapen.

Ligging vlakbij station en busstation en op wandelafstand van het centrum van de stad. Zeer ruime kamer. Excellente keuken. Zelfde prijs als Ibis maar twee klassen hoger. In Kortrijk zal ik voortaan altijd dit hotel nemen.

Bij 31° over dag en een zware en zwoel nacht geen airco...
    • Kamer in Noordelijke Vleugel

Bij 31° over dag en een zware en zwoel nacht geen airco hebben is absoluut geen aangename overnachting, laat staan dat we fris en monter aan onze volgende werkdag konden beginnen. Zeer spijtige zaak!

zeker aan te raden
    • Kamer in Zuidelijke Vleugel

op meerdere foto's was een bad te zien, echter was deze niet in onze kamer helaas.

super fijn bed. douche was top. Hele schone kamer. zeer luxe uitstraling.

Prima hotel goed personeel en een super ontbijt
    • Kamer in Noordelijke Vleugel

Er was een festival wat heel erg leuk was maar dit zorgde wel voor veel overlast op de kamer tot diep in de nacht

De stad op zich, mooie stad met veel oude gebiuwen

Een topper in Kortrijk !
    • Kamer in Zuidelijke Vleugel

Super mooie kamer, ruim, net, strak zoals ik het graag heb ! Bar (Jules) heel lekkere gin tonic (10/10), mooi kader, de max om na wandeling nog iets te drinken, ontbijt uitstekend ! Komen hier zeker terug !

Heerlijk ontbijt.
    • Kamer in Zuidelijke Vleugel

Heerlijk ontbijt. De tweede ochtend waren we een uur te laat voor het ontbijt maar toch werden we met een glimlach bediend en heerlijke coffie gekregen. Bedankt. We komen hier zeker terug.

Slecht aangezien ik ziek was. Prijs/kwaliteit verhouden zeer gewoon.
    • Kamer in Zuidelijke Vleugel

Had hoge koorts en vroeg om te herboeken, wou daar gerust voor bijbetalen maar het hotel had daar geen oor naar en stelde ook niks voor. Enige optie was annuleren en al men geld kwijt. Dan maar met hoge koorts op hotel geweest ook als wist ik dat men ervaring slecht ging zijn. Hopelijk vervangen ze de matrassen regelmatig want ik het er in "gezwommen"... Nooit meer parkhotel dankzij commercieel incapabele Bert...

Welness in een regenachtig Kortrijk
    • Kamer in Noordelijke Vleugel

's Ochtends word je gewekt door ieder die door de gang loopt. Verder mist het hotel (zoals aangegeven in andere beoordelingen) inderdaad een paar kenmerken van een 4 sterrenhotel die gemakkelijk geïntegreerd zouden kunnen worden, zoals koffiezet, badjas, flesje water. In de betalende wellness kregen we weinig geur in het eucalyptus stoombad en in de herbal sauna.

Het zwembad, stoombad en sauna waren zo goed dat we extra bijbetaald hebben voor het grotere wellnessgedeelte op de onderste verdieping. Dat was heerlijk genieten. De Jules bar heeft lekkere burgers en een erg efficiënte bediening. De bedden en kussens zijn goed. Het hotel is leuk ingericht.

Een zeer modern en comfortabel hotel met verrassende wellness voor een betaalbare prijs.
    • Kamer in Zuidelijke Vleugel

De wellness arrangementen van dit hotel zijn zeer goed uitgedacht. Enkele standaard faciliteiten zijn inbegrepen in het verblijf, en extra wellness faciliteiten zijn voor een meerprijs te betalen. Dit is zeker aan te raden! De wellness is uitgebreid, modern en ongelooflijk goed voor zowel het lichaam als de moraal.

Plezierige staf comfortabel hotel
    • Kamer in Zuidelijke Vleugel

Geen komkommer/tomaat/groente bij het ontbijt, geen plek om overdag even koffie te drinken, in tegenstelling tot vroeger incheck in zwembad met inlevering van kamerpas, betekent wachten als je nat bent of even tussendoor naar je kamer wilt, vroeger waren de handdoeken in het zwembad groter.

Vriendelijke staf chocolade bij het ontbijt, lekker bed, comfortabele kamer, goede fohn

Uitchecken tot 12u.
    • Kamer in Zuidelijke Vleugel

Zeer druk bij het ontbijt. Handdoeken waren weggenomen uit de badkamer toen we terugkwamen van het zwembad, terwijl wij het kaartje "niet storen" aan de deur hadden opgehangen.

Uitchecken tot 12u. Mooi zwembad.

reeds een aantal keer in dit hotel verbleven, wellness is subliem
    • Aanbieding - Prestige Kamer in Zuidvleugel met Wellnessarrangement

geen parking op dit moment, het hotel is wel een parking aan t bouwen, maar op dit moment hebben we in een ondergrondse parking moeten staan die vrij ver van het hotel lag,we hebben met de valiezen door de stad moeten wandelen, jammer

welness, ontbijt, jules bar

schoon, vriendelijk behulpzaam personeel, spa en sauna,
    • Aanbieding - Prestige Kamer in Zuidvleugel met Wellnessarrangement

niets, onze reden om hier voor de tweede keer te komen

ontbijt top, flexibiliteit personeel super, gezien onze vroeg ontbijt wensen ( 6:00) in verband met de ronde van vlaanderen, behulpzaam, fijne spa en zwembad faciliteiten , Jules bar bijzonder gezellig

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

ontspannen en genieten in een hotel aan de rand van de binnenstad.
    • Aanbieding - Prestige Kamer in Zuidvleugel met Wellnessarrangement

Het water in de wasbak liep niet vanzelf weg, de stop moest er helemaal uit.

Het ontbijt was perfect net als het diner. De locatie aan de rand van de binnenstad is zeer goed.

Zeer mooie welness, zeer toffe Bar Jules om te aperitieven!
    • Kamer in Noordelijke Vleugel

Minpuntjes: ontzetten druk ontbijtbuffet, ongezellige kamers.

Zeer mooie welness, zeer toffe Bar Jules om te aperitieven! Prachtig buiten terras en top locatie in centrum Kortrijk, alles is op wandel afstand.

Genieten!
    • Kamer in Noordelijke Vleugel

Tip: service aan receptie (checkin) was niet in niveau met rest van hotel. Tijdens checkin heel stijfjes en weinig interesse. Wij weten dat kamer pas klaar is om 15u, u hoeft dit niet te zeggen. En al zeker niet als kamer klaar is. Naast de kamersleutel afgeven en ontbijuren werd er niets gezegd.

Alles erop en eraan! Fantastisch zwembad met sauna! Ook ontbijt heeft verwachtingen overtroffen met life cooking! Jules bar serveert heerlijke cocktails en Hummus.

Goed verblijf met zalig bed en heerlijk ontbijt, vriendelijkheid personeel wisselend
    • Kamer in Noordelijke Vleugel

douche/bad: kraan bad stond beetje in de weg als je onder de douche stond (been botst tegen kraan), je staat ook op de afvoer waardoor je dopje dichtdoet. sommige personeelsleden waren niet direct de vriendelijkste (onder andere bij het ontbijt)

heerlijk uitgebreid ontbijt met alles erop en eraan. goed bed! vriendelijk onthaal en bij de ontspanningsfaciliteiten nieuwe kamer

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Teleurstellend
    • Kamer in Noordelijke Vleugel

Aandacht van personeel: over het algemeen was dat er niet (een uitzondering daargelaten). Daarnaast was Jule's Bar dicht (ja mevrouw, altijd op zondag gesloten). Dat was 1 van de redenen dat ik voor dit hotel had gekozen. Ik ging naar een delicatessen beurs in de Expo. Hardstikke druk in het hotel, maar hun unique selling point was gesloten. Ik had voor 2 nachten geboekt. Saaie kamer, hele lage spiegel in de badkamer (daarover later meer), geen mogelijkheid om koffie/thee op je kamer te zetten. Kamer helemaal aan het einde van de gang (200 meter lopen vanaf de lift). De volgende dag gedoucht: de afvoer werkte niet goed, de badkamer kwam blank te staan, de haarföhn deed het niet. Bij de receptie gaf men aan dat ik een minder valide kamer had gekregen, als uitleg voor de slecht aflopende badkamer vloer. Maar het probleem was de afvoer?! Op mijn opmerking dat ik er niet aan moet denken dat iemand die minder valide zo'n eind vanaf de lift zit, was het antwoord dat het niet een strikt minder valide kamer is 'maar dat we die aanbieden als iemand er naar vraagt'. ? Ik kreeg zonder morren overigens een nieuwe kamer. Daarvan was 1 van de draai-kantelramen niet goed en bleek er een nest spinnen onder 1 van de kussens op de bedbank te liggen. En weinig water uit de douche (was in kamer 1 wel heel goed. Bij de receptie werd bij het uitchecken niet eens gevraagd of het verblijf bevallen was. Voor €155 per nacht (1 persoon) een uitermate teleurstellende ervaring!

De locatie. Direct naast het station.

zoals altijd ontbijt, en de heel gezellige bar.
    • Kamer in Zuidelijke Vleugel

heel slechte kussens, heel slecht geslapen dus. verschillende dingen niet aanwezig op de kamer en badkamer waar je in een ander 4 sterren hotel wel aanwezig is. Ook wat sober ingericht.

zoals altijd ontbijt, en de heel gezellige bar.

Zeer goed, we komen zeker terug.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Wifi was nukkig. Soms een uur lang heel vlot, soms helemaal niets.

Prima ontbijt. Lekkere croissants en vers gebakken eitjes naar jouw wens. Grote kamers.

Ideaal voor 1 overnachting
    • Kamer in Noordelijke Vleugel

Badkamer was heel klein (geen plaats om toiletgerei op te bergen). Geen parking aan het hotel zelf, maar wel publieke parking (schouwburg) op wandelafstand.

Heel uitgebreide wellness, om echt te relaxen. Eten en bediening in restaurant was ook dik in orde.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Prachtig hotel met zeer vriendelijk personeel, gelegen vlakbij het station
    • Kamer in Noordelijke Vleugel

Bij het ontbijt is er te weinig plaats voorzien voor alle gasten, waardoor je soms even moet wachten tot er wel plaats is

Zeer vriendelijk, ruime en moderne kamer

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Een aangenaam verblijf met een welness tot ieders voldoening.
    • Aanbieding - Prestige Kamer in Zuidvleugel met Wellnessarrangement

Parking aan het hotel niet aanwezig.

Ruime kamer met ruime en moderne badkamer. Alles is voorzien, van minibar tot haardroger. Een lekker en ruim aanbod van het ontbijt. Een wellness die iedereen kan bekoren.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Ik kijk uit naar mijn volgend bezoek.
    • Kamer in Zuidelijke Vleugel

Het eten in het restaurant dat ik bestelde was lekker. Doch werd het een beetje ontsierd door te veel verschillende niet passende bij-ingrediënten op het bord. Het leek erop dat bepaalde ingrediënten niet voldoende aanwezig waren in de keuken en dat men moest improviseren om dit niet te laten blijken. Maar het hoofd-ingrediënt niets op aan te merken. Lekker.

Ik ken het hotel omdat ik geregeld de bar bezoek. Ik vind dit zelf één van de mooiste bars van Vlaanderen. Dit was mijn eerste verblijf in het nieuw gedeelte. Ik vroeg een stille kamer en kreeg dat ook. Deze ruime kamer overtrof mijn verwachtingen. Goede en stille verwarming. Alles dat ik nodig had was aanwezig. Ik maakte gebruik van de sauna en zwembad. Tijdens het ontbijt was het heel druk. Maar ik kreeg spontaan een plaats afgelegen aangeboden.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

de wellnessfaciliteiten, de Bar Jules en het ontbijt
    • Kamer in Noordelijke Vleugel

Het was op zondagmorgen heel druk aan het ontbijtbuffet. Alles was in orde, er was gewoon nogal veel volk waardoor je soms moest aanschuiven.

de wellnessfaciliteiten, de Bar Jules en het ontbijt

zalig genieten
    • Aanbieding - Prestige Kamer in Zuidvleugel met Wellnessarrangement

tip voor de welness: zou handig zijn dat er in elk gedeelte een tijdsaanduiding (bvb zandloper) hangt; anders moeilijk in te schatten hoe lang je bvb al in het stoombad zit.was enkel in de sauna aanwezig.

jules bar was ook super! kamers, welness en maaltijden waren super!

De wellness was de surprise ervaring die het perfect maakte.
    • Aanbieding - Prestige Kamer in Zuidvleugel met Wellnessarrangement

Wat me toch wel een beetje tegenviel was dat er geen parking was. Toen ik vroeg aan hotel voor info hierover stuurde ze binnen het uur een reactie met waar ik best in de buurt (en eigenlijk goedkoop) kon parkeren. Dus ze hebben dat heel mooi opgelost.

Het is een hotel volledig vernieuwd. Deze verbouwingen kleden ze in door het creatief aan te pakken. (veiligheidshelmen als lampen, bouwplannen als behang) Het is tof om dit te zien en het geeft het geheel een meerwaarde. Dit was super gedaan. Ook de leuke extra teksten, grapjes en speciale boodschappen overal een beetje maakte alles nog mooier. Had het pakket met Wellness geboekt. Dit bleek een leuke ervaring in de diepe kelders van het hotel te zijn. Vooral het voetbad en de ijsgrot waren GEWELDIG!

• Kamer in Noordelijke Vleugel

Koffie uit een automaat en dat voor een 4 sterren hotel? Dat de bistro en de bars in het hotel met oud- en nieuwjaar dicht waren na 15.00 uur 's middags. Waar kunnen de hotelgasten voor het diner heen? Op nieuwjaarsdag was dan wel geopend hotelbar Jules al logen de prijzen er niet om. Een Haags bakje koffie voor de prijs van € 3,50? En het was niet eens een lekker bakkie leut. Dit geldt eveneens voor de restaurants in het centrum van Kortrijk. Alle restaurants waren gesloten op oudjaars- en nieuwjaarsavond (?) m.u.v. twee Chinese restaurants, twee kebabtenten en de snackbar. De vloer in de hotelkamer liep allesbehalve prettig op je blote voeten, ik vond het een niet comfortabele en harde vloer. Wel weer handig voor de schoonmakers. Ook miste ik een klein koffiezetapparaatje en/of waterkokertje op de kamer zodat je bij het wakker worden eerste even een bakje koffie en/of thee kunt nuttigen. De parkeergarage is nog aanbouw.

Het ontbijt was uitstekend.

Geweldige locatie, de wellness ruimte en binnenzwembadzijn...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Geweldige locatie, de wellness ruimte en binnenzwembadzijn echt toppers! Het ontbijt was heerlijk en het personeel beleefd en vriendelijk. Onze hond was ook zeer welkom. Wij gaan zeker nog eens terug!

Relaxerend
    • Speciale Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer en een Nieuwjaarsarrangement

Door de feestdagen was mijn betaling niet binnen bij hun tegen dat ik daar aan kwam met gevolg dat ik nog eens heb kunnen betalen en nu zit te wachten op het dubbele geld dat ik heb betaalt.

Veel keuze bij het ontbijt en echt lekker en vers.en de Wellness was echt top !

niet erg aangenaam
    • Aanbieding - Prestige Kamer in Zuidvleugel met Wellnessarrangement

- we reserveerden wellness.....en er bleek geen warm water voorhande! Dit had men toch tenminste op voorhand moeten zeggen , dan hadden we een koud bubbelbad en koude douches om het haar te wassen kunnen vermijden en onze namiddag op een warme gezellige wijze kunnen doorbrengen! Bij de afrekening werd zelfs niet spontaan voorgesteld dit te compenseren, slechts na uitdrukkelijke vraag werd van de prijs 30€ afgetrokken. - bij het ontbijt op kerstdag nota bene, werden we ahw. "met de borstel mee weg gekeerd". Alle begrip dat men de tafels voor de kerstlunch wil klaar zetten, maar dan niet op zo'n manier! Voor de latere ontbijtgasten zou men een apart hoekje moeten voorzien. Het opgegeven eind uur geeft aan dat je tot dat uur mag opdagen voor het ontbijt, niet dat je dan moet opkrassen!

de kamer was o.k. hoewel geen aangenaam uitzicht

Angenaam hotel met uitgebreid ontbijt!
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Kerstarrangement

Parkeergelegenheid in de buurt in het weekend heel moeilijk te vinden! Maar er was ook in de kerstperiode heel druk!

De eerste kamer voldeed niet aan onze verwachtingen maar kon zonder probleem gewisseld worden! Het ontbijt was prima, veel keuze! Mooi zwembad, stoombad en sauna zonder toeslag!

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Mooi hotel met goed faciliteiten, een goed ontbijt en een...
    • Kamer in Zuidelijke Vleugel

parkeren wordt moeilijker in de directe omgeving. Parkeergarage is gelukkig niet zo heel ver weg.

Mooi hotel met goed faciliteiten, een goed ontbijt en een hele mooie bar waar heerlijke hapjes en drankjes worden geserveerd.

plezierig en functioneel voor mijn doel

geen

Prima locatie voor de treinreiziger. Vriendelijke bejegening en goede keuken! Niet zo'n ruime kamer, maar wel een uitstekend bed. Ook de doucheruimte is plezierig ( en veel veiliger om te douchen dan in een badkuip. )

Prijs-kwaliteit is het een heel mooi hotel, een echte aanrader.
    • Aanbieding - Prestige Kamer in Zuidvleugel met Wellnessarrangement

De Black agnus steak in het restaurant was heel taai. Wel jammer als je €38 voor moet betalen en niet echt gesmaakt heeft. Ze gingen het doorgeven aan de keuken, maar dat was het dan.

De wellness was heel mooi, de kamer heel ruim en het ontbijt heel uitgebreid.

• Kamer in Noordelijke Vleugel

Wat me stoorde was het lawaai van het verluchtingsysteem in de kamer je hoort een constant gebrom maar daar zal waarschijnlijk niks aan te doen zijn

Heel erg netjes en super vriendelijk personeel ontbijt ,was heerlijk en ook de bar en de brasserie zijn een aanrader ruime en stijlvol ingerichte kamers

Top hotel!
    • Kamer in Noordelijke Vleugel

Hotel zelf heeft geen parking maar vond ik op zich geen probleem aangezien de parking van de schouwburg op wandelafstand is.

Hotel was zeer netjes. Heel mooi ingericht en zeer modern. Kamer was heel mooi bedden lagen zeer goed. Ontbijt was top! Zeer veel keuze zoals zalm, brie, verse krabsla, je kon zelfs kiezen hoe je uw eitje gebakken wou: spiegelei, omelette, roerei... deze werd op het moment gebakken. Sauna was zeer zeer mooi chapeau! We zijn van 11u30-14u30 geweest en waren de enige daar dus alles was beschikbaar. Kort gezegd een hotel om niet te vergeten en die zijn 4 sterren waard is!

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Voor herhaling vatbaar,
    • Kamer in Zuidelijke Vleugel

Het gebrek aan bergruimte in de prestige kamer in de Zuidwing.

De eerste kamer waar ik met de vriendinnen verbleef was ruim met 2 afzonderlijke gigantische bedden en een groot terras. De badkamer was eerder aan de kleine kant. De volgende kamer waarin ik met mijn partner verbleef was fantastisch ingericht maar er ontbrak voldoende opbergruimte. De aanwezige paar kapstokken waren bovendien veel te hoog geplaatst zodat ik er niet bij kon. Het beste was het ontbijtbuffet. Ook het restaurant is de moeite waard evenals de prachtige wellness

Super weekend!
    • Kamer in Noordelijke Vleugel

niets, alles was perfect!

Prachtig en kraaknet hotel, dichtbij station en centrum. Vriendelijk personeel en een uitstekende bar "Jules Bar" , heerlijke tapas en cocktails. Enorm uitgebreid ontbijtbuffet, klasse!

zeer goede prijs/kwaliteit verhouding;
    • Kamer in Zuidelijke Vleugel

het zou beter zijn mocht de badkamer kunnen worden afgesloten van de slaapkamer (comfort van de andere gast wordt verstoord), doch dit is relatief. En een wastafeltje in het afzonderlijk toilet is altijd welkom.

zeer (eigenlijk te) uitgebreid ontbijt nette kamer

Aangenaam verrast

Geen verbeterpunten

Ontvangst, kamer, ontbijt, Jules bar, restaurant waren allen zoals je wenst. Van de overige faciliteiten geen gebruik gemaakt maar deze zullen ongetwijfeld van het zelfde niveau zijn. Uitstekend hotel

Kamer prima, geluidsisolatie buitenkant noordvleugel onvoldoende
    • Kamer in Noordelijke Vleugel

De kamers aan de buitenzijde van de noordvleugel zijn onvoldoende geïsoleerd om geluidsoverlast tegen te gaan. Aangezien er op 20 meter afstand een geluidsinstallatie stond opgesteld die van 08.00 tot 23.30 dreunende bassen liet horen was het verblijf niet aangenaam. Ik heb na 1 nacht, dus in de loop van de tweede dag het hotel verlaten en 2 nachten afgerekend. De receptie was not amused; claimde overigens ook niets van de geluidsinstallatie te weten (sic)

Ontbijt en diner prima. Kamers zijn prima, maar met een beperking (zie hieronder)

Goed.
    • Kamer in Noordelijke Vleugel

Geen parkeer gelegenheid bij hotel . Andere hotels geven wel korting op openbare parkeergarage.

Ontbijt was goed. Had hotel alleen nodig voor overnachting in de buurt waar ik overdag heen wilde Dus de luxe was eigenlijk hier niet nodig.

• Kamer in Noordelijke Vleugel

Het enige dat ontbrak is een wc-borstel in de badkamer.

Het ontbijt was luxueus en de locatie in de brasserie was super. Het onthaal en de dienstverlening in het hotel scoren hoog.

• Kamer in Noordelijke Vleugel

Niets , alles was naar wens !

Ontbijt - buffet ruim aanbod , zeer net , vriendelijk gewoon prachtig geen opmerkingen , een aanrader om terug te komen 👍

Strategisch goed gelegen hotel met een Wellness en uitgebeid onbijt !
    • Kamer in Noordelijke Vleugel

Het hoofdeinde van het bed en plafond ook af en toe stofzuigen of afstoffen. Behoorlijk veel stof !

Het ontbijt was zeer goed ondanks de ongelooflijke drukte rond 09.00 u op zondag. Het zwembad en sauna zeer gezellig en vriendelijke dame aan de balie van de Wellness.

Het was een lekker en uitgebreid ontbijt.
    • Kamer in Noordelijke Vleugel

Voor mij was alles in orde.

Het was een lekker en uitgebreid ontbijt. We hebben gebruik gemaakt van de wellnessruimte in de kelder. Die was heel leuk ingericht. Het was trouwens de eerste keer dat ik in een wellness kwam waar een ijsgrot aanwezig was!

Lekker efficient en relaxt hotel
    • Kamer in Zuidelijke Vleugel

Geen komkommer, sla of tomaat bij het ontbijt, geen mogelijkheid om na 12u een kopje koffie te drinken

Ruime openingstijden zwembad, goede wifi, heerlijk live cooking ontbijt met grote brokken chocolade

Topverblijf in het centrum van Kortrijk !
    • Kamer in Zuidelijke Vleugel

Supertoffe , gezellige bar .Ontbijt top.Kraaknette, ruime kamer en oprecht vriendelijk personeel. We konden probleemloos onze racefietsen veilig stallen.

Super vriendelijk personeel en fijn dat de hond mee mag...
    • Kamer in Zuidelijke Vleugel

Helaas zaten er vlekken in de lakens.

Super vriendelijk personeel en fijn dat de hond mee mag zonder extra kosten. Uitgebreid ontbijt. Wij hadden een ruime kamer. Fijne locatie.

Er zijn teveel minpuntjes voor een 4 sterren hotel.
    • Kamer in Zuidelijke Vleugel

Ontbijt was lekker maar er was geen deca koffie en de tafels bleven lang niet afgeruimd. Badkamer mooi design maar afloop maakt enorm lawaai en water van het bad loopt in toilet, Als je de kraan aan de wastafels gebruikt spuit het water eruit en ben je nat. In de wellness verwacht je rust maar te veel kinderen met veel lawaai.

De kamer, bed en airco.