Beoordelingen over Pauls Hotel 3-sterren

Elizabetlaan 305, Duinbergen, 8301 Knokke-Heist, België

#25 van de 27 hotels in Knokke-Heist

Ontbijt was karig en onze badkamer was een bad met de douche...

badkamer en ontbijtje

Ontbijt was karig en onze badkamer was een bad met de douche aan de meest smalle kant, waardoor je heel goed moest balanceren om niet uit te glijden. Onze kamer lag aan de drukke straatkant, maar was voorzien van houten rolluiken. Voor 2 daagjes niet zo erg, maar geen week!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Een tegenvaller! Omgeving is super

Ontbijt was heel basic... potjes van Aldi verpakte ontbijtkoeken in plastic Alles was heel basic En voor 360 voor 2 nachten verwacht je wel net dat ietsje meer.

Personeel en ontbijt waren zeer goed
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer met een auto naast de venster geparkeerd en bijna in de parking (gelijksvloer).. Klein kamer en we hadden de indruk dat de mensen bijna in onze kamer waren tijdens de ontbijt..

Personeel en ontbijt waren zeer goed

Teleurstellend, niet naar onze verwachting

Personeel sprak alleen Engels De kamer was enorm warm, maar er was airco aanwezig. Hotel is niet goed geïsoleerd. Wij hadden een tweepersoonskamer geboekt, waarvoor wij €175 betaalden. Toen we aankwamen was de kamer enorm klein (we kregen een kamer waar je normaal max. €125 voor betaald in het hoogseizoen), wat wij totaal niet verwacht hadden want op foto’s was de kamer heel ruim. Wij kregen een veel kleinere kamer dan dat ons beloofd was. Toen we uitcheckten vroeg iemand van het personeel of we nog iets gedronken hadden van de minibar (we hadden een klein flesje wijn van 25cl gedronken), en deze kregen we van het huis, waarschijnlijk omdat de mevrouw van het hotel wist dat we de verkeerde kamer kregen waar we €50 meer voor betaalden. Heel jammer dus dat dit is voorgevallen!

Ontbijt was voldoende en lekker Warm ontvangst Personeel was vriendelijk Op korte afstand van het strand

Klantvriendelijk personeel & ideale ligging.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Verouderde slaapkamer/accommodatie, doch proper. Ontbijtbuffet kon iets beter, bij voorkeur allemaal verse producten en niet gedeeltelijk in verpakking aangeboden.

Klantvriendelijk personeel & ideale ligging.

Prima B&B

Er is geen airco op de kamers.

Paul's hotel is niet ver van de zeedijk, dit is gemakkelijk te voet te doen. We hebben iedere morgend buiten in de zon lekker ontbeten. Door de aanwezige beplanting stoort het verkeer niet.

Fijn verblijf in correct hotel

Aparte bedden niet van topkwaliteit.

Correcte accommodatie. Prijskwaliteitsverhouding ok. Gedateerd, maar charmant en het vriendelijke personeel is aan aanrader. Op korte wandelafstand van het strand.

Uitstekend!
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was erg warm. Airco had wenselijk geweestz ook hadden we last van geluidsoverlast door een feestje dat buiten plaatsvond. Daardoor konden we niet met ramen open slapen . En met ramen dicht hadden we er nog last van.

Ontbijt was erg lekker en uitgebreid. Erg vriendelijke personeel . Mooi locatie vlakbij het strand . Top dat we gratis gebruiken konden maken van de eigen parkeerplaats van het hotel. Erg prettige ervaring!

Kamer ruim en mooi ingericht, alles heel proper.

Het énige minpuntje heeft eigenlijk niets met het hotel te maken. Was nogal teleurstellend dat er op de ganse dijk in Duinbergen zélf slechts één horecazaak/terras is (met zelfbediening!). Men moet dus tot in Heist aan een kant, of tot aan de dijk Knokke aan de andere kant, wat een flinke wandeling is om iets te gaan eten, vooral als het weer wat minder is.

Kamer ruim en mooi ingericht, alles heel proper. Personeel en directie heel vriendelijk. Parking achter hotel zonder toeslag. Ontbijt prima. Geen lawaai of overlast. Een aangenaam hotel.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Een dikke tegenvaller deze keer.

Ik had dit hotel vastgelegd, 2 kamers, 1 voor mij, 1 voor mijn arbeider. We zijn na ons werk nog vlug gaan eten. Toen we bij het hotel aankwamen hadden ze onze kamers verder verhuurd. Je komt dan na een vermoeide dag aan en je kunt dan gaan onderhandelen voor nog een slaapgelegenheid. Ze wisten dat we kwamen maar waarom hadden ze dan niet naar de identiteitspapieren van die nederlanders gevraagd. Dan hadden ze toch gezien dat zij niet waren die gereserveerd hadden. Ik heb uiteindelijk bij mijn gast moeten slapen die me door zijn gesnurk om 3 uur had wakker gemaakt en ik niet meer kon slapen. De volgende dag was voor mij een extra zware dag. Er werd maar 1 kamer aangerekend, wat ik normaal vond, maar eigenlijk hadden ze ons hier meer in tegemoet moeten komen. Spijtig voorval.

het ontbijt is goed, Normaal kom ik hier meerdere keren. Omdat ik aan de kust moet gaan werken, boek ik normaal dit hotel. Na een dikke tegenvaller deze keer hebben ze hun excuses aangeboden, maar daar was ik niets mee.

de standaard kamer was zeker zijn prijs (125 eur per nacht) niet waard
    • Kleine Tweepersoonskamer

de kamer was niet verlucht waardoor er een "muffe" geur was, de wijn in de minibar was zuur,

het ontbijt was meer dan voldoende , zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

De kamer was in orde
    • Kleine Tweepersoonskamer

We werden niet ontvangen, alles werd telefonisch geregeld (waar de sleutel lag, de code van de voordeur,...) In de ochtend was er nog steeds niemand te bespeuren, we hebben dan maar gewoon onze sleutel achtergelaten.

De kamer was in orde

goed hotel maar auto's moeten beter geparkeerd

De wagen moeten aan de overkant van de weg zetten. HEEL moeilijk om in te laden Voetgangers konden niet goed door en bleven naast wagen staan tot ik na een minuut terug vertrok.

het ontbijt was voldoende en verse broodjes met koffiekoek

Gezellig, heel vriendelijk.

Incheck en avond niemand aanwezig. Alles wel goed geregeld, maar misten het contact om info te vragen . Klein minpuntje: Geluidshinder buren

Gezellig, heel vriendelijk. Behulpzaam, gezellig ontbijt

Leuk knus hotel, lekker ontbijt, vriendelijke mensen en zo bij het strand

De kamers zijn wel gehorig en door enkel glas de buitengeluiden goed te horen maar heb het niet als hinderlijk bevonden

heel dicht bij het strand, gratis parkeren door de weeks, lekker vroeg inchecken.

kamers zijn wat outdated en de winterdonzen waren wel heel erg warm in de hoogste kamer aan de voorkant vermits er geen airco aanwezig is... wifi code duidelijker ergens in de kamer aanbrengen.

vriendelijk personeel - ontbijt buiten op terras

De kamers waren gerenoveerd maar er was nog veel ruimte voor...
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamers waren gerenoveerd maar er was nog veel ruimte voor verbetering. Na de website van het hotel gecontroleerd te hebben leken ze te beschikken over een privéparking. Maar deze was helemaal volzet bij aankomst, logisch aangezien er net 5 (kleine) auto’s op pasten. De ontbijt zaal was ook heel klein waardoor niet iedereen tegelijk kon ontbijten

Vriendelijk personeel en genoten van lekker ontbijt.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was basic maar bedden ok. De badkamer een beetje ouderwets maar proper.

Het ontbijt was lekker. Alles voldoende aanwezig. Huiselijke en aangename sfeer.

Ontbijt is eigenlijk om 7:30, maar omdat ik om 7 uur al op...

Het is al ouder hotel, paar tegels en aan de ramen was dit wel te zien, maar verder niet storend.

Ontbijt is eigenlijk om 7:30, maar omdat ik om 7 uur al op locatie moest zijn werd geregeld dat zelf brood en koffie kon pakken.

Prima hotel met heerlijk ontbijt.

Afstand naar centrum Knokke is te ver. Kan met tram of auto!

Prima hotel met heerlijk ontbijt. Op 5 minuten van het strand met een super loungetent Blue Buddha. Op loopafstand van tram naar de Panne.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

We komen zeker terug als we nog eens in Knokke-Heist op vakantie gaan.

Parking is aan de kleine kant (niet veel plaats en smalle plaatsen). Dunne muren dus je hoort soms geluiden van de buren.

Ontbijt: voldoende keuze. Personeel was vriendelijk. Hygiëne: goed. Mooie ligging (dichtbij de dijk en het strand).

Het korte verblijf was een meevaller!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Hoewel de radiator zeer warm was, voelde de kamer koud aan. Het waren dan ook uitzonderlijke lage temperaturen voor aan de kust: -4°C! Spouwmuurisolatie misschien? Met vriendelijke groet, Isi Saelaert. www.issatech.be

Het ontbijt was lekker en voldoende. De kamer was ruim genoeg voor ons twee.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Voor herhaling vatbaar.

Jammer dat er geen waterkoker was op de kamer met Thee en oploskoffie om ons te verwelkomen.

De stilte en heel goede matrassen. Super geslapen. Ontbijt meer dan voldoende en lekker.

Aangenaam verblijf in jullie hotel. Zeker om nog eens over te doen. Geen drempelvrees om nog eens te

Kleine lift.

De kamer met tv was prima. Warme kleine badkamer. Zeer warm water. Proper. Genoeg bergruimte in de kamer. Zeer goed bed. Privé parking is super.

Dagje genieten aan zee
    • Kleine Tweepersoonskamer

Heel gezellige kamer en vriendelijke ontvangst. Dicht bij het strand gelegen, heel gemakkelijk met de hond. Ontbijt was verzorgd, lekker en voldoende.

De ligging aan een drukke baan maakt het nodig om 's...
    • Kleine Tweepersoonskamer

De ligging aan een drukke baan maakt het nodig om 's nachts de vensters te sluiten aan de voorzijde. In de winter is dat minder een probleem natuurlijk. De achterkant is vermoedelijk stiller.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Goed en naar onze verwachting. Prijs/kwaliteit correct.

Beetje verouderd hotel maar dat wisten we vooraf, dus geen probleem. Wel nogal veel lawaai van straat en kamer kon niet voldoende verduisterd worden.

Eenvoudig en correct hotel. Idem voor ontbijt.

• Kleine Tweepersoonskamer

Elektrisch toilet maakt veel lawaai dus af te raden bij nachtelijk gebruik Voor mij was het bed te zacht maar dat is ieder zijne meug

Lekker ontbijt,goed bad/douche

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Wij vonden het wel goed . We raden het iedereen aan en indien nodig zouden we zeker terug gaan .
    • Kleine Tweepersoonskamer

Misschien de badkamer wat eigentijdser maken ?

De kamers waren in orde . De badkamer was zeer netjes maar een beetje verouderd . Er is een bar en indien nodig kan jezelf bedienen . Het is er gezellig zitten . Het ontbijt was verzorgd en uitgebreid . De mensen waren super vriendelijk .

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Eenvoudig maar charmant karakteristiek hotel in oude grote...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Eenvoudig maar charmant karakteristiek hotel in oude grote villa uit jaren 1930. Eerlijk en lekker ontbijt. Prijs/kwaliteit heel goed. Leuke uitvalsbasis om te wandelen naar dijk en zee Duinbergen en Knokke

niet voor herhaling vatbaar, zeker niet prijs verhouding
    • Kleine Tweepersoonskamer

versleten tapijten op gang , kamer aan renovatie toe zeker badkamer. kamer veel te klein , slechte geur bij aankomst. bed te klein en te kleine niet passende onderlakens , wat zeer vervelend is s'nachts. ontbijtruimte zeer fris s'morgens en een beperkt aanbod.

klein hotel

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Geschikt als je dus in de buurt moet werken en gewoon zonder nonsens wilt slapen of naar strand
    • Kleine Tweepersoonskamer

Verlichting kamer nu koud en wat kil een grote lamp en bedlampjes defect

Ontbijt was redelijk goed miste niets, bediening vriendelijk en attent, douch was goed voldoende water en groot genoeg. Het Hotel is wat gedateerd en niet zo sfeervol en ook wel gehorig hoewel er geen lawaai van buiten binnen drong, kamers. Ik denk dat als je als monteur op een klus in de buurt bent je hier goed kunt slapen. Er was ook zitje met bar leek wel leuk

Teleurstelling, toch voor €290 voor 2 nachten.

Ontbijt een teleurstelling enkel hardgekookte eieren, per koppel 1 croissant en 1 chocoladekoek aan tafel, pistolets werden per stuk bijgebracht in het buffet. Bij aankomst lag een er een douchemuts onder tafeltje op badkamer, dag 2 lag dat mutsje er nog steeds. Enkel Engelstalige eigenaars (?) aanwezig, wij wonen toch in België? Familiekamer geboekt met dubbel bed, helaas 2 aparte bedden die steeds uit elkaar schuiven.

Teleurgesteld.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

• Suite

De ramen waren niet geïsoleerd ,veel geluidshinder ,voor zulke prijs verwacht je ook meerdere producten van de bakker ,vers en hetbad van de badkamer was erg smal .prijs kwaliteit enorm duur.

Kamers waren gewoon net

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Nette kamer met perfect gevulde koelkast.

Geen tijd gehad om negatieve dingen te zoeken.

Nette kamer met perfect gevulde koelkast. De TV was top, zowel qua afmeting als qua beeldkwaliteit. Voldoende keuze bij het ontbijt. De hotelbars was nog open rond 22:00 uur.

Op de kamers was het erg warm.

Op de kamers was het erg warm. De ontbijtruimte was te klein voor het aantal gasten dat er verbleef. We werden tijdens het ontbijt een beetje buiten gekeken door het personeel zodat wij plaats konden maken voor de volgende...

Voor één of twee nachten is dit hotel goed met uitstekende ligging.

De kamer was wel warm, hebben alle ramen opengezet. De tv had slechte verbinding, het beeld viel uit of was wazig.

Het ontbijt was goed, met verschillende brood soorten en beleg. Er was ook vers fruit aanwezig. Kamer was eenvoudig , maar alles was aanwezig.

goede ligging
    • Kleine Tweepersoonskamer

Heel kleine kamer (terwijl het blijkbaar ging om één van de ruimere kamers in het hotel!). Al een geluk dat geen meerprijs werd gevraagd. Heel beperkte plaats in de badkamer. Het ontbijt was heel beperkt, slechts 1 koffiekoek per persoon. Bijkomende koffiekoeken waren enkel te verkrijgen in voorverpakte verpakking (uit supermarkt). Douchegordijn aan venster in badkamer was niet proper. Hoge prijs (al is het hoogseizoen) voor wat je krijgt.

goede ligging

Gezellig maar in verhouding duur

Op de foto's ziet het er chiquer uit dan het werkelijk is. Het is meer een familiehotel. We sliepen op zolder, aan de voorzijde en het ligt dicht bij de weg.

Dicht bij het strand, heerlijk ontbijt en vriendelijke mensen

Zeer vriendelijke ontvangst en bediening, gratis parkeren op...

Het betreft een oud gebouw. Ondanks dat de kamer goed was schoongemaakt, was dit echt te zien, bvb aan de staat van de tegels rond het bad.

Zeer vriendelijke ontvangst en bediening, gratis parkeren op het terrein, huislijke sfeer in hotel.

Slecht

Hotel is volledig verhouderd zowel binnen als buiten Het interieur is volledig afgeleefd De kamer was proper op eerste zich tot je iets verzat van plaats daar zat het stof tussen van 10 jaar Bij het openen van de Velux raam vloog het stof met pakken in u ogen Om 17 uur was er reeds niemand meer aanwezig en kon je via een code binnen en zo kon je ook aan al de sleutels van de kamers die de klanten omhoog hangen ??? Hotel word gewoon leeg gemolken en dat is alles

De ligging dat is alles

de ligging
    • Kleine Tweepersoonskamer

het ontbijt was matig tot triest apart verpakte potjes, weinig tot niks keuze hagelslag, enkel melk we kregen een mandje op onze tafel, 1 croissant en 1 koffiekoek vr 2 personen! we konden boeterhammetjes nemen, er was ook 1 pistolet op heel het buffet,het was 9 u in de ochtend, alle mensen kwamen net eten. dus eerst = eerst en heeft die ene pistolet?? je kon een gekookt eitje nemen, dat lag er zo, dus koud op te eten, niets lichtgekookt meer er was fruit, lees; een klein potje met ongeveer 20 druifjes voor al die mensen meloen,flinterdun gesneden zodat je het pelletje amper kon afsnijden de prijs / kwaliteit verhouding

de ligging de inrichting en de charme van het kleine hotelletje

Was wel ok maar zijn toch beter gewoon
    • Kleine Tweepersoonskamer

Heel het hotel is wel aan een grondige renovatie toe zeker de badkamer .Wat we ook niet goed vinden is vast tapijt in de kamers is niet goed te onderhouden

Ontbijt was prima Personeel heel behulpzaam

heel goed, hotel is heel goed gelegen, prima
    • Kleine Tweepersoonskamer

de inkom ziet er nu niet echt verzorgd uit, wel proper, maar mag een keer vernieuwd worden

de kamer was uitstekend op een hoek met veel ramen, heel netjes. heel vriendelijke mensen, lekker ontbijt, niet extravagant maar goed.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Aangenaam, gezellig, huiselijk hotel met zeer vriendelijk personeel!

De matrassen.

Zeer lekker ontbijt in een gezellige ontbijtruimte. Ook fijn om te ontbijten op het buitenterras! Badkamer zat verstopt achter een grote spiegel! :) Was grappig; eerst dachten we dat er geen badkamer was!

Indien ( grote ) luxe van de kamer geen prioriteit is, is dit charmant hotelletje zeker een aanrader

Kleine ontbijtruimte. Kleine kamer die aan opfrissing toe is. Ook de badkamer kan een opfrisbeurt gebruiken. Geen airco op de kamer.

Charmant hotelletje, in een villa. Ligging zeer goed, op 5 minuutjes van zeedijk en tramhalte. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreid ontbijt. Fietsen ter beschikking, gratis parking.

Paul's hotel , zeker de moeite
    • Suite

Niks behalve het ontbreken van airco

De service is super. Had een latere uitcheck gevraagd en dit was geen enkel probleem. Zeer vriendelijk personeel .

Het ontbijt was meer dan genoeg , voldoende keuze, erse...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer is beetje veroudert maar goed onderhouden, klein is de standaard kamer wel maar alles wat nodig is aanwezig, ook zeer tevreden over poetsen

Het ontbijt was meer dan genoeg , voldoende keuze, erse croissant en koeken, verse pistolets, eitjes, ...

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Uitgebreid vers ontbijt Ontbijtruimte gezellig en proper...

Ben al meermaals in hotel geweest Kamer met twee was super! Vernieuwd en proper. Nu kamer met 3, verouderd, oogde niet fris, ... Hopelijk gaan ze die ook in een nieuw kleedje zetten. De living room mag ook wat opgefrist worden. Rekening houdend met het super slechte weer wat ook dikwijls een andere kijk geeft op de totaliteit ( buiten de indruk van de kamer)

Uitgebreid vers ontbijt Ontbijtruimte gezellig en proper Supervriendelijk en gedienstig personeel in totaliteit. Locatie goed gelegen en de parking is ook een grote meerwaarde.

voor de prijs was het ok

had mijn kleine geldbeugel met zeker 20 € kleingeld op de kamer laten liggen en ben zeer vriendelijk opgebeld om het op te halen en alles zat er nog in, dus er bestaan nog eerlijke mensen hé!

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Leuk hotel voor herhaling vatbaar
    • Kleine Tweepersoonskamer

Hotel ligt aan een drukke weg dus wel veel lawaai van het verkeer.

Zeer vriendelijk ontvangst. Leuke schone kamer en een heerlijk ontbijt in een gezellige eetkamer.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Klein hotel in oude villa

We hadden de grotere kamer maar deze was echt piepklein. Hotel is verouderd. Badkamer met douch in ligbad.

Leuk klein hotelletje met vriendelijk personeel. Het ontbijt was prima verzorgd. Voldoende parkeerplaats in de straat. Gratis wifi. Kamer heeft minibar.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Na positieve beschrijving op Booking in realiteit zeer teleurstellend...
    • Suite

De kamer was matig proper, heel veel stof, verwarming werkte niet en enkele beglazing zorgde voor veel koude en lawaaihinder (drukke steenweg). Nog een oude kast (met oude tv en rommel) op de kamer hoeft niet! Pistolets en koeken bij ontbijt waren niet vers. Chocoladekoeken en croissants individueel verpakt in plastiekfolie kan niet! Bij aankomst niemand aanwezig bij receptie,... En dit alles voor 160€ per nacht is meer dan overdreven!

De Engelstalige jongen die ons de sleutel van de kamer gaf en ook aanwezig was bij ontbijt, was enorm vriendelijk!

Leuk, gezellig, falty towers-achtig hotelletje qua inrichting

er moet iets gedaan worden aan de ramen : enkel glas is niet meer van deze tijd. Dit veroorzaakt soms onaangename tocht.

ontbijt was in orde evenals de sfeer : rustig en familiaal. Alles is erg smal(kamer-eettafel-...) maar gezellig. Het contact met de hotelbeheerders was zeer goed : vriendelijk - behulpzaam - correct

• Beoordeeld op: 2 november 2016

ontgoocheld omdat we meer gezelligheid verwacht hadden van het kleinschalige villahotel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Beperkte parkingruimte. Kleine kamer had sterke geur van poetsproducten. Bij onze aankomst lag er een vuile keukenhanddoek in onze kamer. De matras van het bed was van een slechte kwaliteit. De gemeenschappelijke zithoek en eethoek waren stoffig en hadden vuile ramen. Het hotel is gedateerd en heeft een goede poetsbeurt nodig.

Ontbijt was goed. De badkamer was proper en er waren voldoende producten en handdoeken voorzien.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Wij komen daar nog terug...

Het ontbijt was zeer goed..meer moest dat niet zijn..het personeel bij ontbijt was zeer vriendelijk en gedienstig...maar het ontvangst en de vriendelijkheid van de bazin..reseptioniste was perfect..een reuze start van het weekend...BEDANKT...

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Prijs kwaliteit zeker een aanrader.

De sandwiches waren niet vers Daarentegen de stokbroden, pistolets en rozijnenbrood waren heel lekker!

De lokatie is top. De kamers zijn verouderd, doch waren heel proper. Heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

zeer vriendelijke mensen

door de warme temperatuur buiten moesten wij het raam open zetten waardoor heel veel lawaai van het verkeer dat voorbijr raasde we sliepen onder het dak ,het was daar tropisch heet ondanks ze ons onmiddellijk een ventilator hadden gegeven

zeer vriendelijke mensen

rustgevend

nihil

vriendelijk en correct

Voor een paar dagen goed te doen

De bedden waren te zacht

Het ontbijt was zeer goed in orde Lekker en genoeg

De gastvrijheid van de man in de bediening

De parking was wat krap

De gastvrijheid van de man in de bediening

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

zeer goed

wat grotere kamer

rust- lekker ontbijt- parkin g bij het hotel- niet ver van het strand

De afzuiging vd badkamer waardoor het in de slaapkamer zeer vochtig en warm werd. Weinig opbergruimte.

Ontbijt was in orde, alles was er.

De kamer was iets minder, mocht wat proper zijn.

Ontbijt was in orde, alles was er.

Locatie, inrichting,sfeer erg gemoedelijk

Badkamer heel erg gedateerd.

Locatie, inrichting,sfeer erg gemoedelijk

Geen minpunten

Zeer lekker ontbijt , super vriendelijk personeel

Niet voor herhaling vatbaar
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer had geen airco was er zeer warm De kamer was klein

Het personeel was zeer vriendelijk en gedienstig

Lekker ontbijt , kamer iets verouderd
    • Kleine Tweepersoonskamer

Nog zand op parket in kamer en veel stof tussen radiator en plint...

Lekker ontbijt , kamer iets verouderd

Goed verblijf voor korte periode

- badkamer verouderd en matige douchegelegenheid - inkom , traphal verouderd

- ontbijt verzorgd - nette en ruime kamer

Heerlijk ontbijt en vriendelijke bediening en ontvangst

Heerlijk ontbijt en vriendelijke bediening en ontvangst