1. Startpagina hotelbeoordelingen
  2. Hotelbeoordelingen België
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Antwerpen (provincie)
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Antwerpen
  5. Beoordelingen van B&B - Apartment - Peace in the City

Beoordelingen over B&B - Apartment - Peace in the City

Broederminstraat 52 b1, Antwerpen Centrum, 2018 Antwerpen, België

#19 van de 130 vakantiewoningen in Antwerpen

Gebaseerd op 28 beoordelingen over dit appartement

9,8

9,9

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 20

Comfortabel appartement!
    • Deluxe Appartement

Wat grotere glazen/mokken voor de thee.

Super groot en comfortabel appartement! Mooi ingericht en erg schoon. Aan het eind van de straat zit een tramhalte waar mee je overal zo bent.

Super genoten, het was geweldig!
    • Deluxe Appartement

Wat hebben wij genoten van dit prachtige appartement, dat echt van alle gemakken is voorzien. Het is overigens groter dan het lijkt op de foto's, heerlijk ruim. De keuken is geweldig met de schuifdeuren waarachter hij "verscholen" zit, de douche is fenomenaal, het bed ligt echt heerlijk en het hele appartement is super smaakvol ingericht! Wij hadden echt een gevoel van "thuiskomen"! Zoveel persoonlijker en relaxter (en in onze ervaring ook vele malen schoner) dan een kille hotelkamer. De platenspeler met de platen, de gitaren en de Bluetooth box waren ook echt een absolute hit voor ons als muziekliefhebbers/gitaarspelers! Toon (die ik overigens alleen via de telefoon heb gesproken) en Andrea zijn super lieve, aardige en behulpzame hosts, petje af! Verder is alles echt op loopafstand, leuke tentjes om te eten of een drankje te doen, winkelstraten (de Kammenstraat is echt een aanrader), musea en zelfs de Antwerpen zoo! Wij zijn verliefd geworden op Antwerpen EN op dit appartement, wij komen dan ook zeker nog eens terug (waarschijnlijk meer dan eens) Tip: download de 4411 app om je parkeerkaartje te kopen als je van plan bent met de auto te gaan (een dagkaart kost €3,80 en zondag is gratis parkeren)

heerlijk weekend Antwerpen met mijn dochter.
    • Deluxe Appartement

De accommodatie was heel sfeervol ingericht en ruim. Ontvangst en uitchecken was prima geregeld. Fijn dat we fietsen erbij hadden. Rustige buurt. Persoonlijk vind ik een bed met veren niet fijn maar dat is persoonlijk.

Groot, mooi, schoon appartement van alle gemakken voorzien in een leuke buurt van Antwerpen
    • Deluxe Appartement

Prachtig, groot en schoon appartement in een leuke buurt. Leuke inrichting, fijn bed, gratis thee en voldoende koffie en andere drankjes tegen een kleine betaling. Vriendelijke gastvrouw. Gratis fietsen. We konden al om 12 uur in het appartement. Parkeren voor de deur voor 4 euro per dag. Veel leuke restaurantje en barretjes in de buurt en op loopafstand van het centrum. Helemaal perfect! Wij komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Een adresje om zeker te onthouden!
    • Deluxe Appartement

Super vriendelijke en hartelijke ontvangst. Leuke locatie midden in de stad. Alles op wandelafstand: ontbijtadresjes, lekkere restaurantjes, tramhalte... Het appartement is met ontzettend veel smaak en met oog voor detail ingericht. Aan alles is gedacht: frigo gevuld met drank, lekkere doucheproducten, kruiden en olijfolie in de keuken, gratis Wifi, ... De platenspeler, de leuke tijdschriften, ... gaven ons onmiddellijk een thuisgevoel. We komen zeker terug!

• Beoordeeld op: 14 december 2018

Kijk naar de foto's, dat zegt alles: daar wil je toch overnachten!! Mijn oprechte complimenten.
    • Deluxe Appartement

Gewoon een wow factor, meteen bij binnenkomst. Heel ruim, mooi, stijlvol en huiselijk ingericht. Hygiëne top, heerlijk bed. Een klasse appartement.

Verbleven in december 2018

• Beoordeeld op: 23 november 2018

Dat je je daar bijna onmiddellijk thuis voelt.
    • Deluxe Appartement

Spijtig dat er geen parkeerplaats voorzien is.

Dat je je daar bijna onmiddellijk thuis voelt. Geen gedoe!

Verbleven in november 2018

De zeer vriendelijke en soepele ontvangst!
    • Deluxe Appartement

De zeer vriendelijke en soepele ontvangst!

• Deluxe Appartement

Vriendelijke ontvangst en het prachtige appartement.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

• Deluxe Appartement

Prachtig vormgegeven appartement met allerlei leuke extras zoals mp3 speler en gitaar!

• Beoordeeld op: 10 april 2016

Supertof appartement!

Supertof appartement!! Het is heel ruim en modern ingericht. Het is van alle gemakken voorzien, met een heerlijk groot bed en super fijne stortdouche. Andrea en Toon zijn heel vriendelijk. Hadden leuke tips voor kroegjes en restaurantjes in de omgeving en mochten gratis fietsen gebruiken. Mochten ook later uitchecken omdat er na ons niemand in het appartement kwam. Wij komen zeker terug en raden het aan iedereen aan!

• Beoordeeld op: 10 maart 2016

Fijne en persoonlijke ontvangst.

Fijne en persoonlijke ontvangst. Zeer ruim appartement dat prachtig en met smaak is ingericht. Alle faciliteiten aanwezig, met oog voor het kleinste detail. Heerlijke bedden.

• Beoordeeld op: 16 februari 2016

Erg mooi en ruim appartement op een zeer fijne locatie.

Erg mooi en ruim appartement op een zeer fijne locatie. Helemaal dankzij de fietsen die gratis kunnen worden gebruikt. Last but not least, de verhuurder zijn super vriendelijk en behulpzaam (zelfs als je perongeluk de fietssleutel hebt meegenomen naar Nederland :-) )

• Beoordeeld op: 22 december 2015

Vriendelijke ontvangst, ligging in een rustige buurt , hele...

dat we slechts één nacht konden blijven ..

Vriendelijke ontvangst, ligging in een rustige buurt , hele ruime studio, een gevoel van 'thuiskomen' .. Kortom TOP !

• Beoordeeld op: 13 december 2015

Het appartement is super mooi ingericht, schoon en heel erg...

Als je het vergelijkt met vergelijkbare bed&breakfasts en andere appartementen, dan ligt de prijs wat hoog. Helemaal omdat er geen ontbijt geserveerd wordt. Tip: Vul de koelkast met wat jus & eitjes en leg s'ochtends een mandje met verse broodjes voor de deur.

Het appartement is super mooi ingericht, schoon en heel erg sfeervolle stijl. Super leuk dat er een oude platenspeler staan waar je gezellig een muziekje op kunt draaien. We werden leuk ontvangen en kregen goede tips voor restaurants, etc.

• Beoordeeld op: 23 november 2015

Een fantastisch mooi appartement.

De afstand tot het centrum is redelijk ver, maar met de fiets die je gewoon krijgt is het prima te doen.

Een fantastisch mooi appartement. Je voelt je direct thuis. Met veel stijl ingericht. Daarnaast is Andrea erg vriendelijk en zorgt er voor dat alles perfect in orde is voor je.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Zeer compleet en smaakvol appartement, vriendelijke en...

Zeer compleet en smaakvol appartement, vriendelijke en behulpzame eigenaar. Goede ligging ten opzichte van de bezienswaardigheden in Antwerpen. Parkeren kan voor de deur voor weinig geld.

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

De kamer was geweldig

Eigenlijk kan ik hierop weinig commentaar geven

De kamer was geweldig

• Beoordeeld op: 23 november 2015

Heel mooi en schoon appartement!

Heel mooi en schoon appartement! Erg leuk ingericht. Van alle gemakken voorzien. De fietsen die er gratis bij zaten waren ideaal.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2015

Het was een zalig verblijf, het gaf ons inderdaad het gevoel...

Het was een zalig verblijf, het gaf ons inderdaad het gevoel van "peace" en rust in de bruisende city!

Resultaat 1 – 20

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!