Beoordelingen over pentahotel Brussels Airport 3-sterren

Gebaseerd op 2001 beoordelingen over dit hotel

6,1

• Beoordeeld op: 26 september 2018

• Penta Standaardkamer

De kamers zijn zeer klein, maar gezellig. Enige echte minpunt is dat er geen minibar en kluis in de kamer is. Een badjas was ook leuk geweest.

Het ontbijt is uitgebreid en verzorgd. Het hotel hip en trendy en het personeel zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

• Penta Standaardkamer

Veel lawaai van de shuttle bus, de jus d'orange is niet lekker, te zoet.

het ontbijt is erg goed, veel keuze, goede kwaliteit, geldt niet voor de jus d'orange

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Goed hotel, ideaal voor wanneer je een vroege vlucht hebt.
    • Penta Standaardkamer

Kleine kamer. De eerste pendelbus om 4u10 kwam niet op tijd.

Kleine maar mooie badkamer met een regenboogdouche. Gratis pendeldienst van en naar de luchthaven. Leuk restaurant en gezellige bar.

Prijs-kwaliteit Goed, echter geen gratis parking
    • Penta Standaardkamer

Gebeld met de vraag of er gratis parking ter beschikking was om gedurende onze reis de auto te laten staan. Volgens de man aan de telefoon was dit gratis. Bij aankomst wist men ons te vertellen dat dit zeker niet gratis is en dat de man aan de telefoon waarschijnlijk geen Nederlands begreep. (Terwijl de man in perfect Nederlands de woorden gratis parking uitsprak) Blijkbaar is er een interessante deal beschikbaar om het verblijf te boeken in combinatie met parking. Dit is zeker een aanrader wil je je niet blauw betalen aan parking.

De kamer was mooi en proper. Het eten was lekker.

Lekker en uitgebreid buffet als ontbijt !
    • Penta Standaardkamer

Wat misschien beter kon; het terras was met de warmte de avond voordien waarschijnlijk nog gebruikt en bij het ontbijt waren we de eersten die buiten gingen ontbijten en de tafels konden iets netter … Misschien moet de ochtendploeg bij het opstarten van ontbijt ook even buiten checken bij warm weer of alles nog netjes is !

Lekker en uitgebreid buffet als ontbijt ! Leuke producten in de badkamer ! Ook de haardroger was een pluspunt. Nette kamer !

goed maar niet bij nachtelijke vluchten
    • Penta Standaardkamer

geen shuttle bij aankomst luchthaven om 2h snachts .shuttle rijdt niet tussen middernacht en 4h en tussen 10h30 en 18h

kamer was in orde airco fles water

Lekker ontbijt, veel te kleine kamer
    • Penta Standaardkamer

Kamer veel te klein. Zeer basic. Kon ook amper met 2 in de badkamer. Slecht bed, rugpijn achteraf. Geen frigo op de kamer. Parking veel te duur.

Ontbijt was zeer goed, veel vers fruit.

Prima geregeld en gratis pendeldienst naar luchthaven
    • Penta Standaardkamer

De prijs van het parkeren.

Vriendelijk personeel , niet opdringerig. Wij waren er maar 1 nacht I.v.m. Vlucht s morgens vroeg. Hebben dus niet ontbeten, wel gedineerd.

Een aanrader
    • Penta Standaardkamer

Badkamer met schuifdeur, liever volledig afgesloten ruimte

Ontbijt was uitgebreid, leuke bar en pooltafel, leuke zeepjes in badkamer, vlotte transfer naar luchthaven

Geen bijzonderheden
    • Penta Standaardkamer

Slechte informatie ivm shuttledienst van en naar luchthaven . We kregen te horen nadat we na een uur wachten een taxi gebeld hebben en onze auto gingen halen dat alles op de website te vinden is . Bij inchecken hebben we er achter gevraagd hoe het met de shuttledienst zat en er werd niets gezegd van let op er zijn maar enkele uren in de vm dat de shuttledienst rijd . Ook de taxichauffeurs kennen het probleem . Wij zullen hier niet meer overnachten er zijn genoeg andere hotels die misschien wel beter informeren ? Moeten we natuurlijk afwachten en nu weten wij ook dat we moeten vragen of op de website kijken. Maar niet fijn als je daar staat rond te draaien na een vakantie .

Geen bijzonderheden

Voor een overnachting ivm vroege vlucht, is dit een goede...
    • Penta Standaardkamer

Er is wel een airport shuttle maar deze is op het vliegveld slecht geregeld en overvol, je moet geluk en spieren hebben om mee te kunnen.

Voor een overnachting ivm vroege vlucht, is dit een goede keuze!

perfect, buitengewone kwaliteit voor een zeer schappelijke prijs. Een aanrader !
    • Penta Standaardkamer

De kamer en de badkamer waren klein, maar compleet, proper, gezellig en niets die ontbrak. De prijs/kwaliteit is uitstekend, temeer door de gratis shutlle dienst van en naar de vlieghaven.

Herhalingsvatbaar
    • Penta Standaardkamer

Hadden eerst een kamer gekregen met 2 eenpersoonsbedden, na aanvraag bij de receptie dan toch kamer gekregen met tweepersoonsbed.

Decor van het hotel was subliem, het straalde warmte uit.

sunday free late check out till 3PM
    • Penta Standaardkamer

geen waterkoker op kamer, tv is heel mooi en groot maar geen netflix, gordijn was geschuurd, wc borstel hing vol papier van vorige gebruiker, spiegel had een barst, klinex box 3/4 leeg, hou rekening met extra borg die je moet betalen

sunday free late check out till 3PM

Verder alles naar wens
    • Penta Standaardkamer

De website, hij is zo opgebouwd dat het de indruk wekt dat je voor twee personen hebt geboekt. Bij het hotel moet je nog twee maal een ontbijt extra betalen. ( misleidend)

Het ontbijt was erg lekker en goed verzotgd

Perfect

Nothing

Perfect hotel voor als je een vlucht hebt bij de luchthaven. Ik snap de negatieve reviews niet van sommige reizigers. Hotel is heel leuk!! Mooi modern, fijne kamers en bedden schoon ruim! Ontbijt is fantastisch! Shuttle bus rijdt op de juiste tijden.

Comfortabel verblijf met luxe uitstraling
    • Penta Standaardkamer

Jammer dat er geen waterkoker aanwezig was met enige thee en koffie. Bij aankomst stond slechts een fles mineraalwater klaar. Het hotel is gelegen nabij het vliegveld van Brussel, maar bood nauwelijks geluidsoverlast. De afstand naar het centrum van Brussel was nog wel een half uur rijden.

Comfortabele kamer met een zeer prettige douche. Niet alleen zeep, shampoo en conditioner maar ook een bodylotion, mooi verpakt in een plastic toilettasje stonden voor ons klaar. De bedden waren prima. Kleine kamer maar een plezierig verblijf. De kamer heeft een luxe uitstraling.

Jammer dat de shuttle niet kwam
    • Penta Standaardkamer

Beloofde shuttle dienst (waarvoor we speciaal geboekt hadden) kwam niet opdagen. Taxi moeten bellen die ons snel naar luchthaven bracht

prijs-kwaliteit

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Er werd me gemeld dat we de toeristentaks nog extra moesten...
    • Penta Standaardkamer

Er werd me gemeld dat we de toeristentaks nog extra moesten betalen. In het contract met Booking.com bleek dat volgens contract echter in de prijs te zitten....de receptionist bleef maar zeggen dat hij met booking.com niks had en dat ik voor hem stond en het dan ook met mij moest regelen...

Prima hotel voor een zakelijk verblijf.
    • Penta Standaardkamer

Weinig. Als ik iets moet noemen waren het de iets te korte dekens op het bed. Maar dit was niet onoverkomelijk.

Kamer was klein maar voldoende en schoon. Badkamer was prima met een goede douche. Ontbijtbuffet is goed en uitgebreid. Voor een zakelijke overnachting prima!

Fantastisch.
    • Penta Standaardkamer

De ontvangst in de bar en niet in een receptie was een beetje raar maar viel eigenlijk niet tegen.

Het ontbijtbuffet was veel en veel meer dan we verwacht hadden. Dus hiervoor zeker de maximumscore. We zullen zeker uw hotel aanraden aan vrienden en kennissen.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Redelijk verblij, maar men doet moeilijk als naar de verfduidelijking van de rekening wordt gevraagd
    • Penta Standaardkamer

Gordijnen waren niet goed gemonteerd. Veel verborgen kosten. Via booking.com een leuke prijs, maar parkeren is onevenredig duur - 18 EUR voor een nacht. Uiteraard ontbijt en diner kan worden gelezen op de website.

Het Penta concept is over het algemeen goed. Ik gebruik het Penta in Roissy en France regelmatig.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Ideale overnachting van of naar de luchthaven
    • Penta Standaardkamer

De ‘persoonlijkere’ inrichting van het hotel en de kamers is een welkome afwisseling tussen de traditionele hotelketens in de buurt van Brussels airport.

Zeer knusse kamer, lekkere douche en een heerlijk bed.
    • Penta Standaardkamer

De hamburger was zeker lekker, maar had iets beter gekruid gekund.

Zeer knusse kamer, lekkere douche en een heerlijk bed. Gezellige sfeer beneden in de lobby/louche/restaurant. Vliegveld was erg makkelijk te bereiken (doel van ons verblijf).

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Goed gelegen hotel. Internet mag straffer en parking goedkoper voor een business-hotel.
    • Penta Standaardkamer

Voor een business-hotel mag het internet een pak straffer. De basis (gratis) wifi is ok voor het raadplegen van een site. Wil je actief werken, dan moet je opteren voor het betalend internet. Dit zou inbegrepen mogen zijn in de hotelprijs. Ook de parking is vrij duur (12 euro/nacht).

Mooi, uitgebreid en verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

• Penta Standaardkamer

Chauffage was stuk, verhuisd naar een andere kamer, chauffage werkt ook niet en plots wel. Zeer dure koffie 's morgens, ik denk de duurste van gans Brussel en omstreken

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Goed voor 1 nacht
    • Penta Standaardkamer

Kamers zijn erg gehorig. Tv van de buren is goed hoorbaar. Ook de muziek bij de receptie is hoorbaar. Kamer redelijk klein

Lobby erg mooi en modern ingericht en sfeervol. Kamers zijn netjes en voorzien van grote lcd tv. Badkamer is netjes en schoon.

Eenvoudig verblijf in een leuke kamer voor een vroege vlucht
    • Penta Standaardkamer

Geen mogelijkheden buiten hotel om iets te drinken / eten en keuze in hotel is eerder beperkt. Kamers zijn vrij gehorig.

Goed bed, fijne douche, stipte shuttleservice naar de luchthaven.

No-nonsense overnachting voor een vroege vlucht
    • Penta Standaardkamer

Zeer beperkte keuze in het restaurant (buiten pizza en pasta niets anders beschikbaar van de kaart) en geen alternatieven in de ruime omgeving.

Kleine maar leuk ingerichte kamers met gratis films en muziek. Goede keuze voor een overnachting voor een vroege vlucht: lekker slapen en pendelbus naar de luchthaven stopt voor de deur.

Ontbijt was uitgebreid
    • Penta Standaardkamer

- Gehorig leidingwerk, tijdens het douchen van de bovenburen is er veel geluid in de kamer van de afwatering. - Gratis WiFi erg langzaam voor normaal gebruik.

Ontbijt was uitgebreid

• Beoordeeld op: 17 december 2017

De kamer was niets om over te klagen.
    • Penta Standaardkamer

Ontvangst in receptie met iets te harde muziek. Helemaal als je moe bent van het reizen is dit irritant. Ik stond keurig te wachten in de rij en werd over het hoofd gezien, best knap want ik ben 1.77cm lang. Daarbij wat mij heel erg tegen viel, was dat ik een hondje bij met had (schofthoogte 40cm), die geen haren achterlaat dat ik hiervoor € 20 moest bijbetalen. Er staat een kleine vergoeding, ik denk dan aan € 10,00 maximaal. Als oplossing werd gegeven dat ik de hond ook in de auto kon laten, Ja kom ik ben toch niet gek! Natuurlijk heb ik bijbetaald, maar zoals gezegd vind dit geen service. Parkeren binnen het hek kost € 16,00 per dag, ik vind dit ook erg duur en klantonvriendelijk. Beter is om de kamers iets duurder te maken en de hotelgasten binnen het hek kosteloos te laten parkeren.

De kamer was niets om over te klagen. Netjes, fijne douche. Ook vond ik de kamer lekker stil. Enkel in de ochtend tegen 4.00 uur waren er al mensen aan het douchen, en dat hoor je helaas wel.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Een hel, grote afrader
    • Penta Standaardkamer

Hygiene, het was helemaal niet proper. Zeer donker en veel lawaai om de gang. Ontbijt boodt geen verse producten en servoes werd weggenomen voor ik klaar was met eten. In de kamer waren verschillende lampen die niet branden. Zeer onaangenaam.

Dicht nij de plaats waar ik moest zijn

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Leuke, design hotel voor een praktische overnachting.
    • Penta Standaardkamer

Geen ideale locatie voor een citytrip.

Leuk design van zowel de kamers als het restaurant. Tevens is de locatie goed gelegen voor een bedrijfsbezoek in de omgeving of de luchthaven.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Heel veel lawaai zowel van andere gasten in het hotel als...
    • Penta Standaardkamer

Heel veel lawaai zowel van andere gasten in het hotel als buiten. Tijdens het uitchecken was de persoon aan het onthaal tegelijk bezig met ons en met hevig ruziemaken met iemand aan de telefoon

Modern trendy en gezellig hotel dat mikt op een ietwat dynamischer publiek
    • Penta Standaardkamer

Voor ietwat zwaardere of oudere mensen kan de standaardkamer (en dan vooral bijhorend badkamertje) iets te ongemakkelijk uitvallen

Kamers zijn niet groot, maar de beschikbare ruimte werd optimaal benut en met veel oog voor detail aangekleed. Bar en restaurant zijn gezellig en toch trendy ingericht... je kan er gerust even blijven plakken en op je positieven komen na pf energie opdoen voor een lange vlucht. Zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 15 november 2017

kamer was ok.
    • Penta Standaardkamer

ik was mijn broek vergeten mee te nemen.... terug gegaan maar was verdwenen.... moet nu met politie aangifte doen van diefstal.... hotel reageert niet.. .. . .erg slecht . terwijl ze onderling wel weten wat er aan de hand is... housekeeping steelt gewoon......

kamer was ok....

We hadden dit hotel geboekt omwille van een vroege vlucht de...
    • Penta Standaardkamer

We hadden dit hotel geboekt omwille van een vroege vlucht de volgende ochtend. In dit kader ideaal, leuke bar, zeer verzorgd, en goede shuttle service. Als echt verblijfshotel is de ligging nabij de luchthaven niet ideaal (geen gezellige buurt), maar voor ons perfect.

Net hotel met alle voorzieningen voor een meer dan redelijke prijs
    • Penta Standaardkamer

Personeel was vriendelijk maar mag best iets meer aangeven zoals waar de kamers zich bevinden en de liften bijvoorbeeld. Ook werd er niet aangegeven van hoe laat tot hoe laat het ontbijt was etc. Kamers zijn erg luidruchtig. Niet handig als een of andere Jamaicaan hard ligt te schreeuwen aan de telefoon.

Kamer was klein maar had alle voorzieningen. Hygiëne was goed.

Vooral de inrichting vh hotel vonden wij heel leuk, alles er...
    • Penta Standaardkamer

Kamer was vrij klein, parking was duur, €16 voor er net geen 13 uur gestaan te hebben. Voor de honden moesten we ineens €20,00 per hond bijbetalen.

Vooral de inrichting vh hotel vonden wij heel leuk, alles er op en eraan.

Fijn zakelijk verblijf.
    • Penta Standaardkamer

Een van de dagen van ons verblijf waren beide kamers in onze boeking niet schoongemaakt. Gebeld naar de receptie. Excuses en de receptionist kwam direct toch nog schone handdoeken brengen. Goed opgelost. Een ander minpunt is de (gratis) WiFi, de verbinding was zeer langzaam. Tegen betaling wel snellere WiFi beschikbaar, maar ik vind dat tegenwoordig snelle WiFi er gewoon bij hoort.

Zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt was super, ook de avondkaart was voor een hotel vrij uitgebreid en goed, tot laat eten mogelijk. Genoeg parkeergelegenheid (betaald). Fijne kamers, moderne kamers. Sfeervolle bar.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Prima maar vrij prijzig
    • Penta Plus Kamer

Je moet betalen voor het parkeren op het terrein van het hotel, voor fatsoenlijke wifi moest je bijbetalen. Dat terwijl de kamer ook al vrij prijzig was. Ik twijfel zeer hoe goed de kamers schoongemaakt worden, zag er op zich allemaal goed uit maar er lag een lege chipszak onder het bed bij aankomst en die lag er twee dagen later nog steeds...

Erg gezellige bar/ontbijtzaal, lekker eten! Persoonlijk was ook zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Vriendelijk personeel maar een veel te kleine kamer voor 2 personen.
    • Penta Standaardkamer

De zondag is de menu in restaurant wel heel beperkt! De kamer was veel te klein voor 2 personen!

Vriendelijk personeel, lekker eten in het restaurant.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Bovenbuurman stond om 4.
    • Penta Standaardkamer

Bovenbuurman stond om 4.00 op en daar werd iedereen wakker van. Vervolgens onder de douche en via het luchtkanaal kwam het water in mijn badkamer. Kortom, slechte ervaring

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Erg nette en rustige kamer ( had ik gevraagd ) gekregen.
    • Penta Standaardkamer

Spijtig dat er geen waterkoker op de kamer was voor het zetten van een kopje koffie of thee. En mogelijkheid tot ontbijtservice op de kamer .

Het ontbijt was uitgebreid en erg lekker.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Uitstekend verblijf
    • Penta Standaardkamer

Goede ontvangst hele vriendelijke receptioniste aan de bar, mooie kamer wel klein maar dat vond ik niet zo heel belangrijk mooie badkamer met heerlijke douche producten, we hebben er s'avonds heel lekker gegeten, niet ontbeten want we hadden een vroege vlucht, wel heeft de receptionist nog een heerlijke cappuccino gemaakt voor ons, ik zal volgende keer als ik weer via Brussel vlieg zeker dit hotel boeken. Transfer naar de luchthaven ook prima geregeld.

1 overnachting voor het vliegveld.
    • Penta Standaardkamer

De vriendelijkheid van het personeel. In de avond en in de ochtend geen verbetering gezien. De muziek stond echt heel hard.

De kamer was super klein met een hele kleine badkamer. Voor een nachtje was het te doen. Personeel mag van mij wel wat vriendelijker zijn. De muziek stond te hard om elkaar normaal te kunnen verstaan. Als er voor twee personen geboekt is dan verwacht je dat er ook twee handdoeken in de kamer aanwezig zijn. Helaas moesten we hier om vragen. Ontbijt is goed.

Zeer goede kwaliteits/prijsverhouding
    • Penta Standaardkamer

De films op de TV stopten na ongeveer een kwartuur stil

Het eten a la carte had een heel goede prijs/kwaliteitverhouding met een vriendelijke bediening

voor herhaling vatbaar, zeker om te kunnen genieten van ontspanning als koppel
    • Penta Standaardkamer

de prijs van de parking, meteen een volledig dagtarief voor een nachtje slapen. 16 euro om je auto mee te laten slapen vind ik persoonlijk een beetje aan de dure kant

ontspanningsmogelijkheden die bij een kamer hoorden

Basic. Goed genoeg voor wie vroeg op de luchthaven moet zijn en niet te veel geld wil spenderen.
    • Penta Standaardkamer

Personeel was niet vriendelijk. Ik bestelde roomservice maar dit liep uiteindelijk in het honderd. Geen tijd om naar kamer te brengen. Koud eten gekregen. Ook niemand te bespeuren bij vroege check out (+10 minuten gewacht).

Praktisch ingerichte kamer en goede regendouche.

De sfeer in het Hotel is zeer goed.
    • Penta Standaardkamer

De badkamer is net iets te klein voor het mooie.

De sfeer in het Hotel is zeer goed. Het personeel is vriendelijk en ongedwongen. Hoewel de menukaart niet heel uitgebruid is, is het eten wel zeer goed. De Kamers zijn niet heel groot Maar voldoen prima.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Het hotel ligt lekker dicht tegen het vliegveld aan met de...
    • Penta Standaardkamer

Onze kamer was een beetje te klein voor het geld wat we moesten betalen

Het hotel ligt lekker dicht tegen het vliegveld aan met de gratis shuttle sta je zo op het vliegveld

Alles was verder prima leuk tarras en goed eten met vriendelijke bedinging voor herhaling vadbaar
    • Penta Standaardkamer

Bij booming.con Bij bestellen was aangeven aling betaling, Nu moesten bij de de balie nog eens € 6 toeristen belasting bijbetalen een Beetje gek?

Eten was goed

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Dicht bij luchthaven
    • Penta Standaardkamer

Prijs parkeren Warme bedden door zeiltje erin Herrie doordat er barndeuren voor badkamers zaten, die je dus met veel herrie hoorde openen en sluiten

Dicht bij luchthaven

zou ik zeker terug doen bij een vroege vlucht
    • Penta Standaardkamer

- daar je dergelijk hotel boekt bij vroege vluchten zou de mogelijkheid om op de kamer nog zelf een koffie/thee te maken zou een ++ zijn - gehorig (kamerdeuren)

zoals je van een hotel verwacht vooraleer je op reis vertrekt + zeer netjes en alles voorhanden het gezellige restaurant de shuttle service naar de luchthaven is top top...

Dit hotel is uitermate niet geschikt voor een ontspannen verblijf, het eten is duur en slecht.
    • Penta Standaardkamer

De sfeer die het hotel uitademt is niet vrolijk. De kamers zijn erg klein en donker. Het inchecken verliep erg moeizaam. Het restaurant is erg duur en het geserveerde eten is niet te eten. We betaalden heel erg veel voor een glas wijn. Er worden extra kosten aangerekend die niet staan vermeld bij Booking.com.

Er zijn geen positieve punten aan dit veel te hoog gekwalificeerde hotel.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Prima overnachtings adres voor zakelijk bezoek.
    • Penta Standaardkamer

Het matras was aan de harde kant (maar nu ga ik echt zoeken naar minpunten). Verder zit het hotel op een bedrijventerrein, waardoor er geen nabije café's of iets dergelijks zijn (of je moet naar een ander hotel gaan in de omgeving).

De algehele sfeer en look van het hotel is erg aangenaam. Daarnaast is het eten goed verzorgd en de algehele service uitstekend.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Voor 1 nacht goed genoeg
    • Penta Standaardkamer

Een volle shullte bus die gedeeld wordt met andere hotels in de buurt. Geen restaurants in de directe omgeving, dus eten in het hotelrestaurant min of meer verplicht. Vrij prijzig ontbijt.

Dicht bij vliegveld Aardig personeel Leuke moderne inrichting

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Eigenlijk fantastisch met slecht einde
    • Penta Standaardkamer

was de bedoeling met deze keuze om snel bij AirPort Zaventem te zijn vroeg in de ochtend maar door een technische storing werkte de slagboom niet!! Was echt stressen om op tijd te komen ! De onervaren nachtdienst wist zich geen raad! Hebben het zelf opgelost, jammer ! Daarbij was ik een elektrische sigaret ter waarde van 120€ op de kamer vergeten, heb het een dag daarna doorgegeven maar kreeg als antwoord dat de schoonmaakdienst niks gevonden had ( weet honderd % zeker dat hij daar lag) en kreeg het verzoek om het hoofdkantoor te bellen, werdt kastje muur verhaal met dood eind! Echt vervelend!

Heerlijk verrassend hotel, super trendy, helemaal van deze tijd! Geweldige bar voor een nacht op doorreis naar Milaan, dichtbij vliegveld .

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Was een zeer kort verblijf omdat ons vliegtuig zeer vroeg vertrok
    • Penta Standaardkamer

Eventjes geschrokken toen we zeer vroeg moesten vertrekken. Buitendeur was vast en we vonden eerst niet direct iemand om de deur te openen.

grote televisie vlot vervoer naar de luchthaven

• Penta Standaardkamer

Entourage is niet mijn ding, alles zwart maakt het erg duister. Maar dat is persoonlijke smaak.

De 24 uurs service is erg handig als je midden in de nacht moet vertrekken

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Trendy hotel met heerlijke Bistro
    • Penta Standaardkamer

De kamers kunnen wat beter geisoleerd worden qua geluid, ook van airco etc.

Leuke trendy uitstraling met veel visuele prikkels in de vorm van heel veel screens in de lodge, bistro en gangen. Heerlijke Bistro en prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Goed hotel voor overnachting bij de luchthaven van Brussel
    • Penta Standaardkamer

De kamers hebben dunne wanden en zijn daarom erg gehorig.

Prima hotel voor een schappelijke prijs. De porties in het restaurant zijn klein, maar van goede kwaliteit. Leffe bier van de tap is lekker, maar duur. Op gezette tijden gratis shuttle van en naar Zaventem.

ideaal verblijfadres dichtbij de Nationale Luchthaven
    • Penta Standaardkamer

Drankjes in de bar zijn vrij prijzig.

Je kan heel laat inchecken in het hotel, zeer interessant als je -zoals mij- een late vlucht hebt. Het onthaal was heel persoonlijk en heel hartelijk. De kamer was heel comfortabel, met een goed werkende airco en een zeer ruime badkamer met een schitterende douche! Er is een aangenaam salon waar je een drankje kan nuttigen. Het Pentahotel serveert een zeer goed en uitgebreid ontbijt (o.m. heerlijk fruitsap en koffie). Het is goed gelegen nabij de Nationale Luchthaven. Het biedt gratis een zeer goed georganiseerde shuttleservice aan naar de luchthaven.

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

Voor als je vroeg het vliegtuig moet nemen ...
    • Penta Standaardkamer

Duur betalen voor de parking. Rokers aan de ingang stoorden me. Zoals bijna overal in dit soort hotel wat onderbemand.

De shuttle naar de luchthaven was perfect. Modern hotel dat er hip uitzag.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Prima prijs kwaliteit verhouding
    • Penta Standaardkamer

Geen goed afsluitbare deur in de badkamer cq toilet, waardoor alle geluiden in de kamer hoorbaar zijn.

Vlakbij Zaventem AirPort, prima kamer met gratis films.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Prima verblijf, erg kleine kamers in verhouding tot de prijs die je er voor moet betalen.
    • Penta Standaardkamer

De kamers waren erg klein. Ik had een kamer op de hoek van de gang op de begane grond en deze was erg gehorig. Er is niet veel te doen in de omgeving en het hotel had geen terras of iets dergelijks om even buiten te zitten.

Ontbijt was prima. De bar en het restaurat zagen er gezellig uit. Hotel is vlakbij het station van Diegem

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Zeer praktisch voor reizigers.
    • Penta Standaardkamer

Leuk concept, bar en receptie zijn 1. Gezellige bar en lounge, restaurant met belgische klassiekers en goeie wijnen. Parking bij de accommodatie. Op 10 minuutjes van de vlieghaven.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Prijs / kwaliteit een top hotel !
    • Penta Standaardkamer

Te weinig personeel om in te checken. Duurde vrij lang

Ik hou van het sociale aspect dat je in de Penta hotels vindt. Grote kamers, flatscreen met vele mogelijkheden ( smart tv) Altijd leuke Bar met lekker eten.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Overnachting in airport hotel
    • Penta Standaardkamer

Heel erg gehorig. Ik kon precies horen wat er in de kamer naast mij gebeurde.

Behulpzaamheid van de heer aan de bar/receptie. Ik was iets kwijt en hij heeft diverse telefoontjes voor mij gevoerd om mij te helpen.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

ideaal voor doorreis
    • Penta Standaardkamer

De kamer was echt klein. Maar aangezien we maar één nacht verbleven stoorde dit niet. Ze was wel, zoals de rest van het hotel, mooi ingericht, toffe details.

Gezellig hip hotel, toffe aankleding met oog voor detail. Vriendelijk personeel, vlotte service. Shuttle service perfect op tijd.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Prima hotel, uitstekende ligging en goed eten.
    • Penta Standaardkamer

Eigenlijk viel de hoge parkeerprijs € 16.00 voor 1 nacht tegen, verder niets.

Een wat vreemde binnenkomst omdat de bar tevens dienst doet als receptie. Uitstekend geholpen, prima kamer, leuk ingericht. Leuke lounge met prima bediening en uitstekend gegeten voor een zeer redelijke prijs.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Net hotel maar erg gehorig.
    • Penta Standaardkamer

Kamers zijn erg gehorig. Je hoort de buren douchen naar de WC gaan en mensen op de gang praten.

Kamer en badkamer waren erg schoon. Zeer uitgebreide TV kanalen. Het ontbijt is erg goed. Ontbijt bij aankomst Hotel boeken dan is het goedkoper.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

De sfeer in het Hotel is fantastisch en het eten is zeer...
    • Penta Standaardkamer

De kamer was enorm koud doordat er een rooster in de buitenmuur zit die niet kann worden afgesloten. Zeer irritant.

De sfeer in het Hotel is fantastisch en het eten is zeer goed.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Pentahotel
    • Penta Standaardkamer

Ze zeiden shuttle naar vliegveld maar die rijdt maar tot 9.20 en savonds dus als je een vlucht hebt in de middag geen shuttle. Wifi was niet zo goed. Veel lawaai van de kamers naast en boven je.

Nette kamer. Het eten in het restaurant was lekker.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Prima voor een nacht.
    • Penta Standaardkamer

De kamers zijn behoorlijk klein. Zeker voor een airporthotel. We hadden nauwelijks ruimte om tassen te openen. Daarnaast is gratis internet behoorlijk traag. Je kan optioneel internet kopen voor 4 euro per uur of 10 euro voor de hele dag. Zonde.

Zeer sfeervol ingericht. Vriendelijk personeel. Wij konden buiten gratis parkeren. Het hotel oogt niet een zeer hygiënisch.