Beoordelingen over pentahotel Brussels City Centre 4-sterren

#61 van de 215 hotels in Brussel

6,1

Comfortabel & Fancy
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendelijk en vlot ontvàngst aan de balie. Prachtige Kamer met hele comfortabele bedden en een nette badkamer. Leuke sportsbar béneden; waar sympathiek personeel klaar staat u te serveren. PentaHotel is zeker een aanrader!

Teleurgesteld gewoon.Had meer verwacht.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De personeel voor in te checken was goed en duidelijk.Maar uitchecken was een dame die echt niet beleefd was.

bed matras en kussen waren echt niet goed.Heb zeer slecht geslapen ! Wifi kon ik niet vinden.

Goeie vibes, ontspannen hotel dichtbij favoriet deel van de stad.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Te weinig goed personeel bij in/uitchecken, menukaart vrij duur voor wat het was, tweepersoonkamer met eenpersoonsdekbedjes, tv heel sloom..

Goeie vibes, gezellige ruimte beneden, leuk ingerixhte kamers. Fijn sanitair, goed en groot bed.

De late check-out op zondag tot drie uur is erg fijn.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De borg voelde een beetje kinderachtig. Het was snachts erg lawaaierig in de kamer, dat was voor mij helemaal niet erg: ik had oordoppen bij me. Maar het was wel goed geweest om van te voren te weten...

De late check-out op zondag tot drie uur is erg fijn.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Propere kamer maar niet ideaal voor de nachtrust
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lawaai van de bar tot in de kamer heel goed te horen, pas om 2u snachts werd de muziek afgezet. Lawaai op straat heel goed te horen. Kamer rook naar sigaretten ( door airco-systeem??)

Kamer&badkamer waren proper

niet alle medewerkers zijn even vlot en vriendelijk.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

klantvriendelijkheid inchecken , check out ( was een ander personeelslid ) wat TOP.

niet alle medewerkers zijn even vlot en vriendelijk. De wat oudere man aan de receptie ( incheck ) heeft duidelijk te weinig klantvriendelijke ervaring

Mooie ruime kamers.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De drankjes bij de bar en het restaurant zijn erg duur. Daar ook slechte service van het personeel, het was veel te druk op zaterdagavond en je moest ellendif lang op je bestelling wachten.

Mooie ruime kamers. Wij hadden zelfs een upgrade naar een nog ruimere kamer met extra zitje gekregen. Badkamer en douche zijn ook fijn

Ruime en mooie kamers.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Restaurant nam veel tijd in beslag . Bier was warm. Bij melden werd hier alleen 'jammer' op geantwoord. Duur, klein ontbijt

Ruime en mooie kamers. Ruime en goeie douche. Trage wifi

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

De internationale sfeer in het hotel + de jazzy sfeer van de...
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We vonden onze kamer heel koud (verwarming opgezet maar dit veranderde weinig) + konden niet direct een extra kussen vinden (was beetje plat) ... --> we zijn het ook wel niet gaan vragen (dus dit had misschien verholpen kunnen worden, eigen fout) ...

De internationale sfeer in het hotel + de jazzy sfeer van de gemeenschappelijke ruimtes

mooie grote kamer, het raam kon open aan de straatkant, maar...
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

mooie grote kamer, het raam kon open aan de straatkant, maar dat was wel een beetje gehorig. we konden om 12 uur inchecken en de auto kon mooi in de openbare garage naast het hotel. We hebben alleen de kamer gebruikt en niet van de faciliteiten van het hotel gebruik gemaakt, het zag er in de receptie / bar altijd gezellig uit. De lokatie is prima om de stad te verkennen.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Hotel was gelegen in een leuk gebied met allemaal winkels.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

bij het in en uitchecken werd niks gezegd over de parkeergelegenheid van het hotel zelf, hoorde toevallig van een andere gast dat je gratis kon parkeren

Hotel was gelegen in een leuk gebied met allemaal winkels. kamer was erg ruim en heel netjes. Helaas maar 1 nacht in het hotel gebleven.

heel ontspannend en aangenaam tof
    • penta Plus Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de kamertemperatuur zou iets hoger mogen , ik heb het op max gezet maar had niet de indruk dat het warmer werd.

anders dan de meeste hotels. inchecken aan de bar van het hotel is niet volgens de standaarde , maar wel efficient. gezellige sfeer , heel vriendelijk personeel , no ' attitude what so ever ' meertaligheid was een troef

Ik vind het een prachtige hotel, alleen 2 mannelijke...
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

2 mannelijke personeelsleden van de receptie vielen mij zwaar tegen toen we niet konden communiceren! Ik moest persee Frans spreken en anders zei hij dat het mijn probleem was! Ze gaven beiden grote mond, ik betaal niet voor grote mond!! Jullie leven in Belgie en in toerisme zijn uw medewerkers verplicht Nederlands ook te kunnen spreken!! De andere ONvriendelijke receptie medewerker zei 3 uur snachts dat de bar gesloten zou zijn en dat ik mn drank buiten kon halen! Daarna kwam de vriendelijke barmedewerker toch excuseren en heeft mij netjes bediend! Medewerkers die mij tegenvielen zagen er alsvolgt uit, 's nacht aan de receptie een kort man, met bril en een buik! En de andere was overdag op zondag aanwezig, ook kort zonder bril geen snor! Deze 2 mensen zijn absoluut niet weggelegd om in zo een prachtige locatie te werken! Ik ga hierover ook nog reclammeren in mijn blog!

Ik vind het een prachtige hotel, alleen 2 mannelijke personeelsleden van de receptie viel mij tegen, al de rest was in orde!

Top, aanrader.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze kamer was op de eerste vloer aan de kant van de weg. 's Avonds hoorde je wel af en toe een metro voorbij komen en ook de muziek uit de bar hoorde je tot 12 uur 's nachts heel zachtjes nog op de kamer. Voor ons geen probleem maar voor vroege slapers wellicht iets om rekening mee te houden.

Top locatie, aanrader voor een citytrip. Niet midden in het drukke toeristische centrum (op ongeveer 10min fietsen), maar juist meer 'lokaal en sfeervol'. Hotelbar is 24/7 open en er hangt een gezellige sfeer, veel mensen van 'buitenaf' komen hier 's avonds een drankje doen. Ik raad dit hotel zeker aan als je op zoek bent naar een gezellige citytrip, met lokale barretjes met typische Brusselse sfeer op loopafstand (max. 10 min lopen).

Was geweldig
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was super mooi en ook schoon! Wel een tip dat als de housekeeping komt schoonmaken dat ze eerst moeten kloppen want ik stond onder de douche en meneer kwam naar binnen zonder te kloppen.

Een prettig verblijf in een modern en gezellig hotel.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De vriendelijkheid van het personeel was matig. Alleen de persoon bij het uitchecken was vriendelijk.

De badkamer was erg prettig, fijne douche. De kamer was ruim. Er was geen sprake van geluid van andere gasten. Het restaurant is gezellig en stijlvol ingericht.

Een top weekend
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De menu kaart was niet al te uitgebreid, maar daar in tegen wel echt lekker eten.

De sfeer beneden in de lounge en de bar in combinatie van het personeel was echt top, dat was toch echt wel een van de leukste dingen aan dit verblijf.

Locatie uitstekend, aankleding en sfeer van hotel zijn super.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zaterdag avond aan de bar duurde het welliswaar 30 minuten om een bestelling te doen en alsnog vergat men ons de bestelling te geven. Zonder laatste drankje naar de kamer gegaan, dat was zonde. ZO een leuk verblijf en dan dit, men stond er met 4 man personeel waarvan 3 rekeningen nakeken en 1 iemand aan de kassa stond. Totaal geen aandacht voor de mensen die rond de bar stonden en iets wilden drinken. Ivm parkeren doet men er goed aan dit duidelijker te vermelden dat dit apart te betalen is en dat liefst op voorhand als men boekt.

Locatie uitstekend, aankleding en sfeer van hotel zijn super. Kamers zijn zeer mooi en voorzien van alle gemakken.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Goede ligging in mooie wijk Brussel.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parking slecht aangegeven, erg langzame en nonchalante service van front office (welke tegelijkertijd bar is). Handdoeken misten op de kamer, waar we na 2x bellen een uur opgewacht hebben.

Goede ligging in mooie wijk Brussel. Goede, grote bedden. Goede amenities, mooie en originele aankleding hotel & kamers. Leuke vibe in het hotel (vooral lobby).

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Geweldig hotel voor een stedentrip Brussel
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt is belachelijk duur, 20 euro per persoon! Als je 100 meter loopt heb je diverse goede tentjes voor onder de 10 euro per persoon met een uitgebreid ontbijt. Aanrader is EXKi Stéphanie, 100% biologisch ontbijt voor 6 euro p/p.

Zeer nette en moderne kamer met alle faciliteiten die je verwacht van een hotel. Erg leuke bar wat het hotel erg levendig en gezellig maakt.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

stijl van t hotel .
    • penta Plus Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ontvangst reservering terugvinden verliep moeilijk + nog ontbijt extra bijvragen ook, gezien kamer oorspronkelijk zonder ontbijt geboekt was

stijl van t hotel ... leuke lounge & bar trendy kamers

Alles wat je nodig hebt na een dagje Brusselen!
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hebben 1 nacht in het Penta Hotel geslapen en kwamen veel vroeger aan dan je kan inchecken. De ontvangst, de service om de bagage op te bergen en de informatie dat wij onmiddellijk kregen, kan ik zeker als perfect beoordelen in deze accommodatie. Na een hele dag Brusselen, kwamen we terecht in een rustgevende en stijlvolle kamer waar een zalig bed te wachten stond. Uitstekende nachtrust gegarandeerd! Wij hadden een kamer aan de straatkant en persoonlijk ondervinden wij geen last van achtergrondgeluiden. Je hoort wel de tram en er is bedrijvigheid in de straat maar met deze locatie had ik ook niets anders verwacht. Als je ten volle in het centrum wil vertoeven, weet je dat je niet in een oase van stilte zal 'thuiskomen'. Ik raad Penta Hotel zeker aan!

Grote kamer met uitgebreide faciliteiten en fantastisch...
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Receptie werkt wat traag ondanks ze wel vriendelijk zijn.

Grote kamer met uitgebreide faciliteiten en fantastisch comfortabel gigantisch bed :-). Badkamer heeft een rainshower. Ideaal hotel voor party people!

• penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers waren geweldig! Mooi, ruim en goed donker. Vriendelijk personeel. Al hoewel ik las, dat al het personeel Nederlands zou spreken was dat niet het geval, maar erg goed verstaanbaar in het Engels. Hotel ligt op 5 metro stoppen van het centrum, dit was betaalbaar (2,20 euro voor een uur kaartje) Wij waren met de auto en naast het hotel parkeergarage Louise. Heerlijk weekend gehad!

Penta
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Paar minpunten - Er lagen glassplinters op het tapijt in de kamer - In de eerste kamer die we toegewezen kregen lag iemand te slapen - Op de pizza in het restaurant zat amper kaas - toen ik daar wat van zei werd er droge kaas overheen gestrooid - Restaurant persoon niet vriendelijk

- Mooie kamer - Geweldig interieur

Goed gelegen comfortabel en trendy hotel
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Extra legplankje aan de wastafel zou handig zijn. Hoorbaar lawaai van de hall en lift. Liften wat klein.

(Kamer op 7e verdieping achteraan) Comfortabele rustige kamer met zeer ruim bed, grote inloopdouche, mini koelkast voor eigen drankjes, koffie- en theefaciliteiten, grote werktafel, diverse stoelen en bijzettafeltje, goed te verduisteren, goede temperatuur, rustig gelegen kamer, drankenautomaat in de hall, mooie lounge bar. We hadden een heel goed verblijf en komen graag terug.

Levendig hotel.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Levendig hotel, aangename sfeer, vriendelijk personeel. Goede uitvalsbasis voor zuidelijk deel Brussel inclusief Elsene, Sint Gillis etc. Enkele leuke restaurantjes in omgeving.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

De kamer was alle vlak prima in orde!
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

WiFi connectie viel erg tegen; zeer traag en de idee dat het enigszins beperkt was (bijkomende kosten indien je de limiet overschreed), klopt niet met de beschrijving dat de WiFi kosteloos is. De prijzen van de bar (bv. Jupiler 3,90 euro) waren té duur, gezien de setting. De bar staat blijkbaar open voor iedereen en wat ik zag de voorbije avonden zijn dan niet van toepassing voor een 4 sterren-hotel. Het kwam eerder als 'ordinair' over.

De kamer was alle vlak prima in orde!

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Er even tussenuit
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het feit dat ze geen Nederlands spraken, en dat er waren voor een verjaardag, en huwelijksverjaardag, en dat er geen reactie op gekomen is

Heel goed was de sfeer, het eten en het ontbijt, en dit was zeker prijs/kwaliteit super

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Prima hotel.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De receptie was tevens de drukke bar in een lounge. Personeel was drukker met drankjes serveren dan het inchecken van ons als gasten. Wifi is gratis, maar slechte verbinding.

Comfortabele en nette kamers.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

belachelijk slecht voor die prijs.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt 20 Euro niet in verhouding met de kwaliteit. Belabberd slechte aanvulling en karig. Bejegening beveiliging onbeschoft naar "blank" Kamer koud geen verwarming en zeer gehorig. Ook na aangeven niet goed functioneren geen bereidheid dit op te lossen. Ik kom er nooit meer.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

De locatie.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het appartement is erg lawaaïrig. S'nachts meerdere keren gewekt door sirenes van buiten. S'ochtends gewekt door de schoonmaakster.

De locatie.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Goed maar communicatie aan onthaal verliep wat stroef.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het betalen van een borg (wat vreemd is voor een hotel), deze ik niet terug kreeg zonder reden. Ook sprak men geen Nederlands aan het onthaal ook al stond dit wel vermeld op hun website.

Zeer ruime bedden, leuk design & ruime badkamer.

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Apart leuk hotel maar slechte wifi
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De gratis WiFi was een ramp. Zeer traag. In deze moderne tijd waar je voor je werk afhankelijk bent van Wifi is een goede en gratis WiFi net zo essentieel als schoon sanitair.

De aparte en ontspannen sfeer. Mooie ruime schone kamers.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Wat een veelbelovend hotelbeleving had kunnen zijn, viel helaas op veel kleine dingen tegen!
    • Penta PlayerPad Suite

Geen verwarming in de kamer. Alleen airconditioning. Daar kregen we de Pentasuite niet warm mee. Vervolgens werden we niet echt adequaat geholpen. Helaas was de flipperkast ook niet in goede conditie. Roomservice was beperkt. Vervolgens het eten niet warm en de penne was een tegenvaller qua smaak. De tweede tv reageerde niet op de afstandsbediening en bij de eerste tv geen Nederlandse zenders en kon de overige zenders niet bekijken. Kwaliteit van de films was matig. Wel een goed aanbod! De lichtschakelaars zijn een puzzel. En je kan lampen niet overal individueel bedienen. Erg irritant. Geen sfeer lampen. Veel fel licht. Koffie en thee voorziening was echt basis. Koelkast was een voormalig mini-bar, helaas beperkte ruimte.

Het hotel heeft een hele ongedwongen sfeer. De inrichting is erg leuk. De lobby etc. is lekker bedrijvig en komt er van alles bij elkaar. Kamers erg leuk ingericht. Inclusief de flipperkast. Bed overtrof wel de verwachting, inclusief de regendouche.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Super leuke hotel, perfecte locatie.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Super leuke hotel, perfecte locatie. Een kamer upgrade gehad want mijn vriendin was jarig. Verder, echt leuk ingericht, toffe sfeer in het hotel. Makkelijk parkeren naast hotel in de garage.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

koud
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

alles, 2 eenpersoonsbed gekregen ipv 1 groot tweepersoonsbed. Kamer was koud, verwarming via airco werkte niet voldoende. bed was niet comfortabel. Als ik dit van te voren had geweten had ik de "korting" laten schieten.

nvt

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Fijn hotel!
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gratis wifi werkte niet. Een van de lampen in onze kamer kon niet uit, en het filmprogramma deed het niet. Beide problemen werden snel opgelost door het personeel.

Erg fijn hotel met een relaxte sfeer. Hier geen personeel in jasje-dasje maar in t-shirt. De lobby is een sfeervolle lounge en de receptie is aan de bar. Prima kamers met enorme bedden. Heerlijk ontbijt. Vanaf het hotel loop je in een paar minuten naar de Louiza.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

aangename kamer
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Per kamer slecht 1 sleutel ter beschikking, met als gevolg dat je niet tegelijkertijd kan gebruiken van de kamer en de fitness. Zou toch beter moeten kunnen

aangename kamer

• Beoordeeld op: 30 december 2016

• penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heerlijk hotel, afgestemd op een jonger publiek. Ruime kamer met uitstekende matras en instapdouche. Uitstekende ligging, vlakbij de Louizalaan en tramhalte. Vlekkeloze overnachting.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Herrie!
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was verschrikkelijk luidruchtig. Geen oog dicht gedaan, enkel glas aan drukke doorgaande weg en schreeuwend publiek. Ik ga hier nooit meer naartoe. Hun andere locatie bij het vliegveld is wel goed.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Mooie lounge & bar, erg stijlvol.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is inderdaad gehorig, de mensen op de gang waren zeer duidelijk te horen. Ook sloot het raam niet goed.

Mooie lounge & bar, erg stijlvol.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Zeker een aanrader als u verblijft in Brussel
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ligging, hotel valt haast niet op aan de buitenzijde waardoor ik de eerste keer er voorbij reed.

Vriendelijk personeel en een zeer verzorgde hotelkamer.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Kamer was heel luxe en werd goed onderhouden!
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tv op hotelkamer heeft storingen zodra er '10 mensen naar kijken' (zei de receptie). Ook de wi-fi is uitermate slecht, valt om de paar minuten uit.

Kamer was heel luxe en werd goed onderhouden!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

• penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets , alles was perfect . Als ik nu nog naar Brussel kom zal ik altijd naar daar gaan . Een dikke pluim .

Alles is perfect , ik zou niet weten wat ik zou moeten zeggen . Gewoon weg perfect .

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Prettig verblijf.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Klein beetje geluidsoverlast van de gang en overige kamers. Wegens een storing kon de rekening niet geprint worden. Heb daarna nog wel enige moeite moeten doen om achteraf de rekening gemaild te krijgen. Maar is goed gekomen.

Goed bed. Mooie inloopdouche. Groot TV-scherm. Bureau met aansluitingen voor allerlei apparatuur. Uitstekende airco. Ontbijt was erg uitgebreid en lekker (maar dat mag ook wel voor 20 euro).

Sfeer, kamers bedden en personeel.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Sfeer, kamers bedden en personeel.

het was te doen
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ik had liever geen bloedvlekken op mijn kussen gehad. daarnaast waren da handdoeken oud.

ontbijt was uitstekend

Het personeel die geen woord nederlands kan enkel frans en...
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel die geen woord nederlands kan enkel frans en gebrekkig engels, tg wel e groot minpunt voor zo’n hotel

Leuk en gezellig hotel. Goede ligging ook makkelijk te bereiken via tram
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was heerlijk. Kamer was mooi en ruim. De menukaart had voor mij wel uitgebreider gemogen.

De service

De hotelkamer

Ruime kamer met comfort.

Trage wifi.

Ruime kamer met comfort. Goede bedden. Goede koelkast,...

Penta Hotel
    • penta Plus Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hoge ontbijt kosten pp terwijl er op 1.min afstand een verse slager zit die voor 1/4 van de prijs een veel bttr ontbijt heeft

• penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Nette kamer, met een heerlijk comfortable bed. Alles ziet er heel netjes en verzorgd uit en ook het inchecken ging heel voorspoedig!

nette schone kamer
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamer wat aan de kleine kant, geen uitzicht naar buiten, afstand naar centrum te ver om te lopen, parkeren erg duur.

nette schone kamer

• penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een leuk trendy ingericht hotel. Goede locatie. Bedden liggen heerlijk. Aardig personeel. Voor herhaling vatbaar.

• penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lawaai vd straat, storing van veel tv zenders.

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 20 april 2018

• penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kussen is zo dun als een stoeptegel Betalen voor wifi Betalen voor parkeren

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Leuk verblijf alles was jn de buurt eten en drinken was goed

Het gezeligw sfeer

Meer moet dat niet zijn!
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tof ingerichte kamer. Heerlijke douche en zalig bed. Erg goede locatie. Vriendelijke mensen. Een aanrader!

• penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

dat de bed niet elke dag werd verschoont

klantvriendelijkheid en de kamers

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

PRI
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bediening in de bar kan sneller.

Goed ontbijt. Gezellige hotel bar.

We zijn hier meerdere keren geweest.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We zijn hier meerdere keren geweest. Heerlijk hotel, met een prettige sfeer en op een leuke plek in Brussel

Netjes, leuk ingericht, goed P/Q verhouding.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Netjes, leuk ingericht, goed P/Q verhouding.

• penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

WiFi was niet goed. Tv beschikte over films die blokkeerde om de 20 minuten.

Het bed.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Leuke ambiance.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vrijwel geen ruimte in de badkamer om toiletspullen neer te zetten. Bed aan de korte kant.

Leuke ambiance. Ruime kamer. Gigantisch bed

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

kamers

kamers

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Geweldig!
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Beperkte toegang tot de wifi

Propere kamers, leuke bar en vriendelijke personeel

Hip hotel, waar je je goed voelt in je vel.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigenlijk viel er niets tegen.

Ontbijt is prijzig, maar zeker de moeite waard.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

de verwarning stond erg hoog
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de verwarning stond erg hoog zelfs bij het ontbijt was het erg warm

voor herhaling vatbaar, concept heeft ons enorm aangesproken
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

uitgebreid ontbijt, leuke dinerkaart en lekker eten, zeer gezellige hippe sfeer, perfecte ligging om Brussel te verkennen

Alles is op loop afstand.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles is op loop afstand.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

trendy Hotel concept

trendy Hotel concept

Aangenaam verblijf
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een nette, mooie en rustige kamer. Gezellige bar beneden

as expected , just nice
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

voor deze prijs was het ok betere en of goedkopere parkeerplaatsen

ongedwongen losse stijl , een verademing.