Beoordelingen over pentahotel Leuven 4-sterren

Alfons Smetsplein 7, 3000 Leuven, België

#5 van de 27 hotels in Leuven

mooi hotel op mooie locatie
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ik heb een zware verkoudheid door de airco opgelopen, systeem kon niet goed geregeld worden; ik zat aan de voorkant en was vrij veel lawaai van de straat

kamers waren goed, personeel vriendelijk en ontbijt uitstekend

Voldeed helemaal.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer mooie kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijke bedden om in te slapen en uitstekend ontbijt. Voor ons was er keuze genoeg. Ook prima ondergrondse parking.

Prima verblijf midden in Leuven
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De tocht naar de parkeergarage is goed beschreven, maar deze beschrijving lezen terwijl je door de straatjes van Leuven rijdt gaat niet makkelijk als je alleen bent. Ontbijt was vrij prijzig - wel met een zeer breed aanbod.

Hotel midden in Leuven, toplocatie. Mooi aangekleed, hotel ademt sfeer uit. Kamer was prima met goede faciliteiten. Leuke bar onderin het hotel.

De kamers waren zeer mooi ingericht, personeel was heel...
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs van het ontbijt....

De kamers waren zeer mooi ingericht, personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt vonden we te duur, 18 euro per persoon... Wij hebben in de buurt ontbeten met 4 man voor een goeie 25 euro, dus heel wat goedkoper!

Fijn hotel in centrum Leuven
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets, enig heel klein minpuntje dat garage vol was en wij in een andere parkeergarage moesten parkeren. Maar ja, was 2 minuten lopen....

Heerlijke bedden, fantastische douche! Leuk verzorgingssetje in de badkamer. Ligging uitstekend, in centrum van Leuven.

Kamer was heel schoon, locatie heel centraal.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hele slechte krappe parkeergarage. De kamer was aan de kleine kant enheel basic. Hadden er meer van verwacht

Kamer was heel schoon, locatie heel centraal.

fijn hotel maar ontbijt was een drama
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ontbijtzaal en zeker het ontbijtbuffet is drama! Je zit op elkaars lip en het buffet is in zo een kleine ruimte dat er met een paar mensen tegelijk bijna niet in of uit te komen is. Het meisje dat de gebakken eieren wilde aanvullen kon er niet eens bij omdat er eerst mensen uit dat hok moesten!

Goede keus
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Open kledingkast naat het bed, kamer dus aan de kleine kant.

Prima locatie, maar met de auto moeilijk te bereiken, wel parkeergarage onder het hotel (noodzakelijk in het centrum!).

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Kamer 112 is een basic kamer waar een prijs van 198 euro...
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer 112 is een basic kamer waar een prijs van 198 euro moeilijk te verantwoorden valt. Hygiëne kon beter. Voor klanten die een bedrag rond de 120 euro betalen zou ik dit hotel een score van 7.9 geven.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Goed hotel op perfecte locatie in centrum Leuven.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt is te duur in vergelijking met wat je krijgt. Er zijn betere ontbijtmogelijkheden op 5min lopen van hotel. Restaurant NOSH is aanrader voor een lekker ontbijt

Lokatie is top. Direct in centrum, met eigen parkeergarage!

Toplocatie voor een stedentrip
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigenlijk niks te klagen. Nou ja, het terrasje aan de voorzijde van het hotel is wat ongezellig en niet zo'n comfortabele stoelen.... ;-)

Wij waren hier voor een paar overnachtingen eind mei. Uitermate vriendelijke ontvangst door een zeer behulpzame meneer met baard. Heerlijke ruime kamer met een superfijn bed. Eigen parkeergelegenheid zeer kortbij. ( Niet gratis) Daarbij kwam nog eens dat ze een duidelijke route beschrijving met foto's per mail hebben toegezonden. Echt top De ligging is ook uitstekend. Op een paar honderd meter van de Muntstraat met al zijn restaurants en ook de Grote en de Oude markt is zijn op steenworp afstand. Het ontbijt is goed verzorgd, niet bij de prijs inbegrepen en tamelijk duur, maar we zijn op vakantie hè!

geweldig en genoten
    • Penta PlayerPad Suite

Airco in de kamer maakte veel geluid, zowel overdag als 's-nachts. Parkeertarief van 20 Euro per dag in eigen garage van het hotel was fors,. Een bedrag van maximaal 10-15 Euro per dag was reëel geweest .

Grote kamer en goed en groot bed. Faciliteiten die we verwacht hadden waren er. De ligging van het hotel is uitstekend voor een leuk verblijf in het centrum.

Groot kingsize bed en goede temperatuur in de kamer
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het onthaal kon vriendelijker. Medewerker sprak niet goed Nederlands en er werd uit het niets 25 euro waarborg gevraagd.

Groot kingsize bed en goede temperatuur in de kamer

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

kort, maar aangenaam
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

pas vlak voor vertrek thuis kregen we een mail met een ander in te voeren adres en een code voor een slagboom ivm parkeren; uiteindelijk gekozen voor een garage in de buurt.

dicht bij centrum; fijne bedden

Aangenaam verblijf op een prima locatie
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De Pooltafel stond niet erg handig. Met de keuze vaak in de boekenkast of tegen de muur.

Grootte van het bed erg fijn en de ruime badkamer. Aanwezigheid van een Pooltafel en de geweldige locatie.

Van een warm onthaal bij inchecken, top adviezen en sfeervolle avondvulling in de hotellounge.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Als ontbijt prijs iets lager ligt dan hadden we dat binnen het hotel gedaan. wel zo handig.

Het was een warm onthaal, sfeervolle inrichting, moderne kamers met super groot ledikant. We hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant, willen altijd veel van de stadscultuur proeven. aankomst plein geeft wat mankementen, straattegels liggen open. Doch prima advies om te parkeren in nabij gelegen parking.

Goed hotel tegen acceptabele prijs.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het inchecken was erg rommelig. Ik had 2 kamers dicht bij elkaar gevraagd. dat lukte niet bij het inchecken maar later wel. Koffers achter galeten en om 17 uur weer terug. Kregen wij een kamer op de 1e en een kamer op de 4e!!!! Na en hoop gedoe uiteindelijk 2 kamers op de 4e. Niet erg professioneel voor een 4 sterren hotel. Het inchecken was tegelijkertijd bar, vreemd. Vind ik niet erg kloppen voor een 4 sterren hotel. Het had overigens niet de allure van een 4 sterren hotel. Het plein voor het hotel was vergane glorie en zag er niet uitnodigend uit.

Aangenaam verblijf.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gang naar de kamer beetje donker en ongezellig, maar dat is meestal in een hotel. Inchecken aan de bar van het hotel beetje vreemd, maar op zich niet slecht.

Heerlijk ontbijt. Zeer groot bed in de kamers. Mooie badkamer.

Ideale ligging om Leuven te ontdekken, super ontbijt. Jammer van het straatlawaai 's nachts.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het straatlawaai heeft onze nachtrust verstoord.

De kamer was in orde. Goede bedden en mooie badkamer met goede inloopdouche. We genoten van een zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

• penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er hing een niet aangename geur in badkamer De menukaart van het restaurant, beperkt en er staan geen dranken op. Zo koos de dochter ice tea en kwamen ze af met meer dan halve liter Joe tea( wat ze niet lekker vond)

De ligging Het ontbijt Het vriendelijke personeel

Prachtige stad, gezellige terrassen, ontbijt ergens anders, er is zoveel keus!
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren is erg lastig, zelfs met de route beschrijving. De receptioniste was ontzettend behulpzaam bij het inparkeren (ook nog een heel gedoe).

Midden in het centrum, alles op loopafstand, leuke vormgeving.

ideaal hotel voor een steden trip in leuven
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

mooie ruime kamer. het hotel ligt midden in het centrum. ik kreeg 2 dagen voor vertrek een uitgebreide mail met de reis beschrijving. Dit was fijn aangezien je niet de navigatie moest volgen

Leuke, nette kamer, toplocatie in de stad. Het mooie weer maakte er een top uitstap van.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ontbijthoek (buffet) was te klein zodat de gasten elkaar constant voor de voeten liepen. Het bruin brood was op, 20 min. wachten op 'het volgend' bruin brood. Intussen had ik dan maar wit brood gekozen omdat we nog slechts 20 min. over hadden om te ontbijten (buffet gesloten om 10h00, wat te vroeg is tijdens een weekend dag)

Nette kamer, leuke bar!

Geweldig interieur, goed uitbijt, uitstekende ligging en...
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Enige is dat de ontbijtruimte eigenlijk wat aan de kleine kant is, ook iets sneller alles aanvullen zou fijn zijn

Geweldig interieur, goed uitbijt, uitstekende ligging en vriendelijk personeel

• penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Enige minpunt is de te kleine ontbijtruimte, ze zouden alles ook iets beter op tijd aan kunnen vullen

Heerlijk grote bedden, mooi design en perfecte ligging

Trendy interieur, warm personeel dat ons met een glimlach...
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Trendy interieur, warm personeel dat ons met een glimlach ontving, hartelijke cocktails en een heerlijk bed dat nu al gemist wordt. Een absolute aanrader, wij komen zeker terug!

De bediening was vriendelijk.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de badkamer lagen er nog papieren op de grond. (Van de vorige bezoekers?) Fles water was al open gedaan, dus ofwel werd de fles opnieuw opgevuld met kraantjes water ofwel deed de vorige bezoeker de fles open. Muren zijn totaal niet geïsoleerd tegen geluid, zowel geluid van buiten als geluid van binnen in te horen. Viel echt tegen als 4 sterren hotel.

De bediening was vriendelijk. Mooi interieur.

Een prima hotel in een gezellige stad

We hadden witte wijn in de lobby van het hotel besteld, deze was echter lauw. De medewerker wilde echt geen nieuwe fles wijn geven die wel koud was en zei dat we het maar moesten oplossen met ijsblokjes. Dit was zonde van de wijn.

De douche was heel fijn!

• penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eerste kamer die we toegewezen kregen zat recht boven een Thais restaurant. Het rook dus erg naar Thais eten. We kregen meteen een andere kamer toegewezen maar daar rook de badkamer erg naar riolering.

Centraal gelegen, mooi ingericht, ruime kamers en een groot bed!

Hip Hotel in centrum van de stad.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijzen in hotelbar lagen 2x hoger dan rest van stad. Prijs van het ontbijt concurreerde niet tegen buiten de deur ontbijten. Zwarte muren in gangen naar hotelkamer maakten het wel een érg donker hol.

Enorm groot bed. Lekkere douche. Groot openslaand hotelraam, welke goed voor verfrissing zorgt. Stille airconditioning.

Fijn hotel voor een kort bezoek aan Leuven, enkel de levendige studenten zorgden voor lawaaioverlast
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zéér slecht geslapen wegens geluidshinder van studenten die tot de vroege uurtjes de bloemetjes hebben buitengezet. Op zicht niets mis mee, maar voor een kamer van 86 Euro per nacht verwacht ik wel betere isolatie.

Mooi trendy retro hotel, mooie bar en receptie. Kleine maar nette kamer. Het ontvangst was zéér warm.

Het ontbijt was verder goed, maar voor de prijs van € 18,00...
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De entree/voorkant van het hotel zag er nogal vervallen uit. Dit verwacht je niet bij een hotel in deze prijsklasse

Het ontbijt was verder goed, maar voor de prijs van € 18,00 wel iets te hoog

Informatie vooraf was uitstekend.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer die wij hadden op de tweede verdieping was wel een beetje gevoelig voor geluid op de gang. Daar tijdens ons verblijf overigens geen (over)last van gehad.

Informatie vooraf was uitstekend. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het hotel zit midden in het centrum, en is dus een ideale uitvalsbasis.

Geweldig!
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel ligt in hartje centrum. Alles is op korte loopafstand. De kamer was comfortabel en super schoon maar het bed was fantastisch. Zelden zo goed geslapen in een hotel.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Heerlijk weekendje weg
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Moeilijk/niet duidelijk om er te geraken met de auto, maar daar kan het hotel niks aan doen.

Lekkerste bed waar ik ooit in heb geslapen voor die prijs! Gratis fles water op de kamer en gratis view on demand films op de tv. Mochten na uitchecken ook gewoon de auto in de garage laten staan zodat we in de middag nog wat de stad konden verkennen.

Prima ontbijt.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In en uitchecken en ophalen uitrij kaart, rommelig aan de balie doordat iedereen overal staat. Wordt dan ook een smalle doorgang.

Prima ontbijt. Wel duur.

Comfortabel hotel super
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Inchecken en uitchecken verliep traag. Prijs ontbijt erg duur.

Erg groot en fijn bed. Geweldige douche. Konden om 12 uur al inchecken en hoefde pas om 15 uur de andere dag uit te checken.

Personeel was super sympathiek!
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel was super sympathiek! De Playerpad suite had een gigantisch bed wat zalig is als je man bijna 2m is en de inrichting was ook super. Hotel heeft leuke hoekjes om drankje te doen maar ook een goed uitgeruste gym voor even te sporten. Ontbijt voldoet aan alle verwachtingen. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Mooi en aangenaam hotel in centrum Leuven. Een aanrader!
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitstekende lokatie. Ultra vriendelijk en behulpzaam personeel. Heel mooie en verzorgde kamers met handige inloopdouche. Bed was zalig! Water en koffie waren aanwezig in de kamer.

Prima verb;okf
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was erg warm. Personeel achter de balie was niet erg klantvriendelijk - telefonerende klanten gingen voor op klanten die aan de balie stonden.

Bedden waren goed, douche was goed.

Heerlijk verblijf in het centrum van Leuven
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigenlijk heb ik niets wat echt tegen viel. Maar heb wel twee tips: Jammer dat de sfeer van de receptie en hotelbar niet verder is doorgetrokken naar de kamers. Deze waren heel rustig ingericht. Helemaal prima natuurlijk, maar meer een geheel had ik leuk gevonden. De standaard late checkout op zondag vond ik fantastisch, maar in tegenstelling daarop vond ik het ontbijt op zondag wel vroeg afgelopen.

Sfeervol en modern ingericht hotel met veel plekken om leuk te zitten. Ik heb het nog nooit zo druk en gezellig gezien in een hotelbar. Ontbijt was zeer uitgebreid en van goede kwaliteit. De kamer was ook goed met een zeer groot (je raakte elkaar letterlijk kwijt 's nachts) en comfortabel bed. Locatie midden in de binnenstad van Leuven is echt ideaal. De standaard late checkout op zondag was echt fantstisch! Heerlijk relaxt wakker worden

Fantastisch leuk mooi hotel
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het parkeren was echt een drama omdat je er niet met de auto kan komen. Ze doen echt vreselijk hun best met duidelijke uitleg. Echter ideaal is het niet. Maar goed als de auto staat is het perfect verder

Prachtige accommodatie, personeel en eten fantastisch

Mooi en comfortabel, prachtige ligging.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontvangst en inchecken had iets beter en sneller gekund.

Mooi en comfortabel hotel met prachtige ligging in het stadscentrum met eigen parkeergelegenheid.

• penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel was vriendelijk met uitzondering van een barman 's avonds. Deze vonden we - zonder aanleiding - nogal arrogant ... 'S morgens vanaf 6u gewekt door vuilniskar. Wat schimmelvorming in de toch wel propere en aangename douche.

Goede locatie Vriendelijk personeel Lekker en uitgebreid ontbijt Mooie kamers met grote bedden en tv on demand. Fijne douche met lekkere productjes

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Rustig nachtje in Leuven, voorafgaand aan behandeling in ziekenhuis.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden een rustige kamer gevraagd en kregen veel nachtlawaai, geroep en gegil op straat tot een stuk in de nacht. Uitchecken duurde verschrikkelijk lang. De TV op de kamer was een regelrechte ramp.

Faciliteiten op de kamer waren pico-bello, op TV na.

Locatie is perfect midden in het centrum maar niet te druk.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De rokers buiten de bar maken lawaai, daar moet je als hotel ook iets van zeggen of iets doen om dat tegen te gaan.

Locatie is perfect midden in het centrum maar niet te druk. Het personeel is vriendelijk.

Verder alles naar tevredenheid.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vloerbedekking stoffig beter stofzuigen vooral langs de randen van de plinten. Geen toilet op de begane grond. Parking waar auto geplaatst moet worden beter aangeven met borden.

De ontspanningsruimte

Fantastische kamer, alles is perfect voor elkaar.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt omdat dit nogal prijzig is. Wel heb je op de kamer koffie en thee, dus met een broodje/yoghurtje van de supermarkt ben je er ook. Over het algemeen waren de prijzen in het restaurant/bar aan de hoge kant, niet erg uitnodigend om daar iets te gaan drinken als het even verderop een stuk goedkoper kan.

Fantastische kamer, alles is perfect voor elkaar. De kamer is gezellig ingericht en is zeer comfortabel. Ook de locatie is geweldig, je bent zomaar in het hart van Leuven en dichtbij vele restaurants en cafés.

Heerlijke dagen in een fijn hotel in een prachtig stadje.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik stootte m'n wat wiebelig staande kopje expresso om. Het werd pas schoongemaakt toen we na vergeefs wachten maar een nieuw kopje gekocht hadden.

Geweldige locatie, heerlijk ontbijt, lekkere grote bedden en prima douche. Ook heel rustig 's nachts

Perfect gelegen modern hotel met heerlijke bedden en fijne,...
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij zijn langslapers, dus ontbijt had van ons iets langer mogen doorlopen (tot 11.00 u). Het design van de lounge, bar en restaurant is niet onze smaak, beetje vreemde mix van stijlen.

Perfect gelegen modern hotel met heerlijke bedden en fijne, ruime douche.

Onvriendelijk, maar Leuven zeer de moeite waard
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden de indruk dat we in totaal zonder parkeerkosten 105,- moesten betalen. Dit werd 165.- daar naast nog eens 20 euro voor de hond...en 20 euro parkeerkosten (dat laatste wisten wij) de vriendelijkheid van het personeel was totaal niet geinterreseerd en absoluut onvriendelijk...en gelukkig zagen we dat het niet persoonlijk was, de mensen na ons bij inchecken werden net zo onvriendelijk bejegend. Niet groeten, geen glimlach...hoe moeilijk is dat? Kortom de locatie is perfect! En als je eens wil voelen hoe het niet hoort qua vriendelijkheid, beleefdheid en gastvrijheid dan zit je op deze locatie TOP!

Ontbijt prima, bedden prima locatie orima

Ontbijt was overheerlijk, keuze te over,enkel wat chaotisch...
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was overheerlijk, keuze te over,enkel wat chaotisch kleine ruimte buffet, kamers mooi, heerlijk ruim bed. vloerbekleding was op onze kamer bevuild , maar met tapijt is dit moeilijk door de talrijke gasten Ligging is ook super. 10 min vh station, door de Bondgenotenlaan , winkels, en vlakbij grote markt! Een aanrader!

Lekker verwent in hartje Leuven
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Super ontvangst, zeer vriendelijk personeel. Fantastische kamer, en vooral de badkamer krijgt mijn waardering: geen klein kotje maar een degelijke inloopdouche en genoeg plaats aan de wastafel. Het ontbijt is zeer uitgebreid: verschillende verse broden, croissants en koeken. Ruime keuze uit charcuterie en kazen, vers fruit, en ook warm buffet (eieren, spek, worst). Heerlijk om de dag te starten.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Verrassend leuk en modern hotel met goed verblijf, dat prima is gelegen in het centrum
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Indien gebruikt gemaakt wordt van de parkeergarage krijgt u extra informatie gemaild, hoe bij het hotel te komen. Dat leidde althans bij ons tot nogal wat verwondering: tegen verbodsborden in en gewoon tegen de stroom in het voetgangersgebied inrijden... Het hotel ligt te midden van het universiteitskwartier. Dat kan leiden tot rumoerige avonden en nachten. Het raam van de kamer dient gesloten te blijven om buitengeluiden acceptabel te houden.

Het Pentahotel valt (voor ons) onder de categorie 'design' hotels: de inrichting is zeer modern zowel in de lounge als op de kamers. Nader onderzoek leidt tot allerlei leuke design vondsten, met name bij de verlichting en inrichting van de kamers. Zeer uitgebreid ontbijt. Opvallend: er is een gym aanwezig. Het hotel heeft een eigen parkeergarage onder het hotel. de locatie is ideaal in het centrum gelegen.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Kort maar heel leuk
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op de tv kregen we maar twee posten. Waarschijnlijk moesten we het anders doen. Misschien een handleiding hoe de tv werkt.

De kamer was fantastisch. Een heel groot bed, een mooie badkamer. Schitterende locatie, midden in het centrum.

voldeed ruim aan de verwachtingen.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

TV-zenders waren niet allemaal beschikbaar (VT4, VTM, tobe) Enorm dure parking bij het hotel (20€ voor 1 nacht)

Ligging vlak in centrum maar toch redelijk rustig. Propere kamer en badkamer. vlotte ontvangst

Losse relaxte leuke sfeer, ideale ligging, vriendelijk...
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt verliep misschien iets te chaotisch door de net iets te kleine ontbijtruimte...

Losse relaxte leuke sfeer, ideale ligging, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt met erg veel keuze

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Een prettige uitvalsbasis in het hart van een gemoedelijke stad.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een ideaal vertrekpunt voor een stedentrip; want: in het hart van de stad mét parking onder het hotel. De kamer zeer aangenaam, inclusief heerlijke douche en groot bed. Het ontbijt van zeer hoog niveau.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Super verblijf op een top locatie
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is top, het enige minpuntje is dat de ontbijtzaal aan de krappe kant is. Hierdoor is het snel druk bij het buffet en zit je relatief dicht op andere mensen.

De ligging van het hotel is super. Middenin het centrum en dichtbij leuke straatjes met restaurants en café's. Het hotel ziet er netjes uit en is net wat anders dan een 'standaard' hotel. Ook zijn de kamers netjes en van alle gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

prima, sfeervol hotel met leuk personeel
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

bereikbaarheid is moeilijk, de parkeergarage is heel smal (overal in Leuven) en de bedden waren supergroot (fijn) maar het matras was erg hard :(

het grote bed en een gratis upgrade

Super locatie, mooie kamers, heerlijk ontbijt
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Om half 3 ‘s nachts van kamer kunnen wisselen omdat het licht niet uit kon vanwege een technische fout!?

Super locatie, mooie kamers, heerlijk ontbijt

We komen terug!
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

heerlijk ontbijt, leuke ontvangst, vriendelijke medewerkers, parking was een pluspunt, warme sfeer in de lounche, ideaal gelegen voor activiteiten in de binnenstad, rustige aangename buurt, ruime verzorgde kamer.

heel goed
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geen ontbijt genomen als je de mogelijkheid hebt om in de buurt te gaan brunchen voor 12.5 euro . ook geen idee hoe het ontbijt eruit zag + de opmerking op is op is niet aanmoedigend.

De bar het lounge effect de inkom top , vriendelijk personeel

Zeer aangenaam weekend gehad!
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Weinig aanbod van tv-zenders. Jammer dat er op het gelijkvloers geen toiletten zijn.

Ontbijt was lekker. De kamer was prima. Zeer gemakkelijk dat men kan parkeren op voorziene plaatsen van het hotel. En ook zeer gemakkelijke toegang via de ondergrondse parking.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Zoek je een hotel voor een weekendje weg met 2 in Leuven? Dan is Pentahotel een zeer goede keuze
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er hangt een opvallende mannelijke geur in de lobby en de gangen. We dachten eerst dat er een persoon voor ons was die teveel (veel te veel) reuk aanhad. Maar blijkbaar is dat de hotel geur. Op zich lekker, maar dat mag echt wel een heel stuk minder. De haardroger in de badkamer zit vreemd geplaatst. Onder de wasbak waardoor je als vrouw je haar niet kan bruchen, enkel handdrogen.

het hotel heeft een eigen ondergrondse parkeer garage waarvan je gebruik mag maken tegen 20 euro per dag. Het ontbijt van 18 euro per persoon is absoluut de moeite waard. Alles is vers, groot aanbod en heerlijk. De kamers zijn netjes ingericht. Het bedlinnen en het badlinnen ruiken subtiel heerlijk fris. En het ligt pal in het centrum van Leuven. Je hoort geen geluid van andere gasten. De kamers zijn zeer netjes alsook de badkamer. Wij zijn fan!

Ok voor 1 nacht
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

WiFi = traag TV = traag Merendeel personeel vriendelijk, maar bij aanvang kregen we redelijk onbeleefd te horen dat we te vroeg waren (12h). Dit wisten we ook maar we wilden graag onze bagage reeds aan de receptie achterlaten zodat we de stad konden gaan verkennen. Dit was geen probleem maar we moesten het wel zelf voorstellen. We kregen amper informatie: geen info over ontbijt, uur check-out, faciliteiten hotel.. enkel kaartje met kamernummer. Lakens niet 100% proper Vrij zachte bedden Veel lawaai op de gang Heel donker gebouw/interieur waardoor je continue het gevoel had dat het 10 uur ‘s avonds was

Locatie was top! Grote bedden

Ruime kamers.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Aan de voorkant heel veel geluidsoverlast. De kamers aan de achterkant waren rustig. Het ontbijt is duur.

Ruime kamers. Comfortabele bedden (groot!). Vanwege studiereis eerste nachten met z’n drieën op een luxe kamer. De extra bijgeboekte nacht was op basis kamer, maar ook hier luxe ervaren. Ontbijt goed verzorgd.

Prima hotel op goede locatie met vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer op 1e etage aan pleinkant zit boven restaurant en dat kun je ruiken. Kamer werd omgewisseld. Lastig te bereiken met auto op vrijdag ivm markt.

Locatie en behulpzaam pesoneel.

Mede door Pentahotel een heerlijk weekend in Leuven doorgebracht.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het koelkastje werkte niet, we kregen een andere kamer aangeboden, heel correct. We wilden dat niet omdat we zojuist alles hadden uitgepakt.

Locatie in het centrum was prima, we ontvingen vooraf heel goede aanwijzingen hoe de parkeergarage te bereiken was. Het hotel heeft veel leuke design items, het personeel is bijzonder aardig. Het ontbijt is niet goedkoop maar waanzinnig goed. Erg fijn dat ons kleine hondje ook welkom was.

• penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Enorm koud op de kamer, thermometer stond toch op 21,7graden en er was ‘s nachts enorm veel nachtlawaai we hadden de kamer aan de straatkant.

Het bed was heel goed

Top locatie, verder geen vier sterren.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- Ondanks dat het buiten vroor, bleef het warm op de kamer. Ook 's nachts, ondanks het uitdraaien van de verwarming. Er liepen buizen door de kamer die warmte bleven afgeven en hier kon niets aan gedaan worden. Dons uit het dekbedovertrek gehaald, maar de volgende avond bleek dat housekeeping het overtrek had meegenomen. Zelf beneden een nieuwe gaan halen (na 2x vragen) - ontbijt hebben we niet geprobeerd, erg duur € 18,- p.p. - erg gehorig - spin op het plafond van de badkamer zat er bij aankomst en heeft er het hele weekend gezeten, ondanks dat er wel housekeeping geweest is.

Perfecte locatie midden in het centrum van Leuven. Hotel heeft mooie uitstraling en de kamer is leuk ingericht met een mooi groot bed en ruime badkamer.

Een prettig hotel.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De isolatie van buiten geluiden zou wat beter kunnen.

Bij binnenkomst voelden we ons meteen goed. Sfeervolle inrichting, verlichting en loungemuziek. Een gezellige bar als lobby waar we altijd nog even de dag afsloten met een drankje.

Leuke kamer en fantastisch ontbijt, maar veel geluidsoverlast door studenten/vuilophaaldienst
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We verbleven er van donderdag op vrijdag en hadden een kamer vlak aan de Tiensestraat. Die nacht amper kunnen slapen van het lawaai van de studenten en 's morgens kwamen ze dan ook nog het vuilnis ophalen...

Fantastisch ontbijt met veel keuze, maar voor die prijs mocht dat wel. Kamer zag er piekfijn uit, niks op aan te merken eigenlijk.

Leuk voor kort verblijf
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het stof op de tapijten onder de bedden. Rond de poten van de bedden tegen de muur was er denk ik nog nooit gestofzuigd...

Ontbijt was lekker, veel keuze

Zeer teleurstellend
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ligging was voor onze professionele activiteiten aan de ku Leuven perfect. We hebben duidelijk aangegeven dat we graag een rustige kamer wilden. Dit vooral omdat we er maar 8u zouden verblijven en zeer druk programma hadden. We hebben een kamer tegenover de zg fakbars gekregen terwijl er meer dan genoeg kamers aan de achterzijde beschikbaar waren. Ik heb gisteren bij het uitchecken gevraagd om met iemand van het management te mogen spreken omdat ik vaker in Leuven zal verblijven en wel tevreden was over de centrale ligging. Dit ging niet, vriendelijke dame zou het bespreken en mij terug contacteren. Niets meer vernomen. We hadden een aanbieding geboekt van 68eur voor enkel overnachting maar na de ellendige nachtelijke uurtjes waar we beiden nauwelijks hebben kunnen slapen waren we gebroken. We hebben geen ontbijt meer bij hun genomen (extra 18eur pp) terwijl dit wel de bedoeling geweest was. Eerlijk gezegd heb ik nog nooit zoiets eerder meegemaakt. Ook zou er koffie en thee mogelijkheden op de kamer zijn die wij niet gevonden hebben. Toen ik dit aangaf vroeg de dame aan de receptie/bar of we de kast geopend hadden. Er was geen kast in de kamer aangezien er een open rek voor kleding was ?! Kortom uiterst onaangename ervaring .

De centrale ligging tov de faculteit rechtsgeleerdheid. Het bed was ook goed.