Beoordelingen over pentahotel Liège 4-sterren

Boulevard de la Sauvenière 100, 4000 Luik, België

#3 van de 21 hotels in Luik

Gebaseerd op 1908 beoordelingen over dit hotel

Receptionisten zijn behulpzaam en vriendelijk
    • Penta Standaardkamer

Receptionisten zijn behulpzaam en vriendelijk kamer is heel schoon Bedden zijn comfortabel airconditioning werkt perfect Hotel ligt dicht bij veel restaurants en cafés

• Penta Standaardkamer

Heel leuk hotel, tof concept. Het gaat er heel ontspannen aan toe. Mooie en comfortabele kamer. Personeel zeer vriendelijk, professioneel en behulpzaam. Kort bij het centrum. Ontbijt was super. Echt aan te raden!

Mooi, rustig hotel in een heel centrale locatie.
    • Penta Standaardkamer

Prijzen in de bar nogal aan de hoge kant.

Zeer goede locatie (heel centraal gelegen), tevens parking (betaalparking) direct naast het hotel. Mooi ingerichte kamers (modern vintage) wel donkere gangen. Uitgebreide tv mogelijkheden. Vriendelijk, bekwaam personeel.

Aanrader
    • Penta Standaardkamer

Het ontbijt was zeer lekker en gevarieerd maar te duur vind ik persoonlijk, 16 € per persoon. Ipv tot 10u zou je toch tot 10.30u-11u mogen ontbijten. Je slaapt toch graag een beetje uit op verlof.

Het gezellige interieur in de bar en het restaurant. Kort bij het centrum. Héél vriendelijk en behulpzaam personeel. Overal héél proper, ruime kamers, zalige regendouche.

Parking viel me erg tegen.
    • Penta Standaardkamer

Parking viel me erg tegen. Geen plaats meer op 1 en 2de verdieping en dan moest ik de auto verplaatsen naar 7de verdieping via 14 supersmalle moeilijke rampen. Ik had de dag nadien 7 minuten nodig enkel om de parking uit te geraken. Ik moest voor de parking 15 euro bijbetalen terwijl dit toch aangegeven stond bij de faciliteiten. Ik had me niet aan die meerkost verwacht (zal wel aan mij liggen). Aan de receptie zat een onvriendelijke dame. Er is wel wifi maar die is heel traag tenzij je bereid bent om bij te betalen. Ligging en ontbijt waren dan weer uitstekend.

teleurstellend
    • Penta Standaardkamer

afsluitdeur badkamer was stuk. Was niet nagekeken. Hadden dus geen privacy. Geen korting daarvoor gekregen hoewel we dit hadden verwittigd. Dienden wel 20 euro voor hond te betalen zonder dat dit vooraf gesignaleerd werd. Ook dienden we vooraf 25 euro met credicard te "preautoriseren" voor kosten. Er werd ons niet gevraagd of we al dan niet ontbijt namen, dat was vanzelfsprekend blijkbaar. Toen ik bij afrekening deze negatieve zaken vermeld werd me geantwoord dat men het zou melden....

ontbijt was uitgebreid en van goede kwaliteit; parking naast hotel handig. Bedden ok.

Stijlvol hotel maar wel slechte nachtrust door lawaai van airco en van hitsige buren
    • Penta Standaardkamer

Ik heb slecht geslapen door de lawaaierige airco en door de buren die om 1 uur 's nachts besloten om een nummertje te maken.

Stijlvol hotel met een lekker ontbijt maar...

Zeker voor herhaling vatbaar
    • Penta Standaardkamer

Het zicht vanuit onze kamer. Trage wifi en slechte tv-ontvangst (stilstaand beeld, ruis)

Overheerlijk en zeer uitgebreid ontbijtbuffet dat voortdurend aangevuld werd. Zeer gastvrije ontvangst. Vriendelijk personeel. Ruime en comfortabele kamer. Schitterende matras en breed bed.

Het was prima!
    • Penta Standaardkamer

We kenden de keten al van Leuven. Hip en Jong, aan alles is gedacht. In Luik heel gelijkaardig! En daar bovenop werden we heel vriendelijk onthaald.

Ga naar Luik, ga naar Penta
    • Penta Standaardkamer

De kraan in de badkamer zou vervangen moeten worden door een hoge kraan op de wastafel zodat je je makkelijker kan scheren. Verder alles meer dan top

Top hotel and niet vergelijkbaar met andere hotels. De gezelligheid en vriendelijkheid van Penta vind je niet snel. Zeer leuk gestyled interieur en de bar is een soort huiskamer met gratis poolbiljart. Straalt veel gezelligheid uit. De bedden zijn fantastisch en je hebt een heerlijke regendouche. Gan naar Luik, ga naar Penta

Prima locatie, maar drukke weg
    • Penta Standaardkamer

Erg lawaaiig (aan drukke autoweg, veel sirenes s'nachts!), terwijl wij om een rustige kamer hadden gevraagd. Lelijk gebouw aan de buitenkant.

Ruime kamer, hip en functioneel ingericht. Prima ontbijt (hoewel eieren niet goed gekookt!)

Prima verblijf voor een stedentrip.
    • Penta Standaardkamer

Uitzicht op parkeergarage! Internetverbinding was matig.

Nette en zeer schone kamer. Geweldig ontbijt. Locatie in centrum dus alles is te voet te bereiken.

Weekend Luik
    • Penta Standaardkamer

Groot hotel. Inrichting is best gezellig, maar door de lange gangen en vierkante kamers blijft sfeer onpersoonlijk. Ontbijt is duur als je niet veel eet. De lichtschakelaar is ingenieus, maar beetje zoektocht wanneer welk licht nu aan of uitgaat.

Locatie prima, schone kamer en dito badkamer, personeel is professioneel.

een hotel waar je met plezier terugkomt.

ontbijt is maar tot 10u Had dit graag tot 11h gehad

Geweldige kamer. Alle luxe Uitgebreid ontbijt Goede locatie Met parking Gezellige bar met americaanse pool

Goede keuze
    • Penta Standaardkamer

Het personeelslid aan de balie moest alles alleen doen, daardoor wachttijden.

Onze standaard kamer had een prima grote afmeting. Heerlijk groot bed met goed matras. Leuke gevarieerde inrichting bij de hotel bar. Fris en hygienisch. Goede ligging. Goede ambiance. Parking bij het hotel € 13, - oke voor Luik.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Goed uitgeruste locatie om Luik te verkennen
    • Penta Standaardkamer

Het ontbijt was zeer compleet en de kamers ruim. Ook het restaurant serveert uitstekende maaltijden voor Lunch en diner. De locatie is schitterend om al wandelend Luik te verkennen. We komen zeker terug

zou het zeker aanbevelen, als je niet te veel aandacht geeft aan het buitenzicht.
    • Penta Standaardkamer

wifi was sterk beperkt en diende bijbetaald voor volledige sterkte. TV posten nederlands zeer beperkt. Uitzicht kamer op parkeergarage; wel rustig maar triest zicht.

weinig tot geen omgevingsgeluid in de kamer. Ietwat duur, maar copieus ontbijt - zeker aan te raden. Personeel heeft ook oog voor andere zaken dan enkel bijvullen wat noodzakelijk was bij ontbijt (bvb vergeten sjaal, tas ... ). Smaakvolle lounge en zeer vriendelijk en bekwaam personeel.

dankbaar
    • Penta Standaardkamer

de prijs voor een koffie is 4 euro...wel prijzig hé...een cola 3.50 euro...dan ga je een straatje verder om de avond door te brengen...niet dat we krenterig zijn...neen...maar dat is er wel over...maw je blijft dan niet rustig zitten in de lounge, en zoekt andere gezellige...een beetje uit het huis gevoel gejaagd...

ontbijt was heerlijk...het ontvangst prima.. kamers prima... wij waren ook dicht bij het kerstdorp en de markt la batte daar kom je vrolijk van...

• Beoordeeld op: 6 december 2017

goede locatie, proper hotelkamer, degelijk ontbijt, vriendelijk personeel
    • Penta Plus Kamer

geen communicerende kamers gekregen / voorgesteld ; te zachte hoofdkussen ; enkel BVN tv-kanaal in Nederlands ( geen Vlaamse zenders !!! ) maar wel veel Duitse, Italiaanse, ... tv-kanalen en dit in België ?!? Jammer dat we geen tv konden kijken in eigen taal in eigen land... ; veel straatlawaai, kamer was niet geluidsdicht

heel vriendelijk personeel , goede locatie dicht bij shopping/cultuur , eigen parking , goed ontbijt , lekker restaurant in hotel , propere kamer

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Ligging met naastgelegen parking is een plus (15euro voor...
    • Penta Standaardkamer

We hadden een kamer aan de straatkant, regelmatig lawaai van sirenes midden in de nacht.

Ligging met naastgelegen parking is een plus (15euro voor meer dan 24u), gezellige bar.

ontbijt zoals gewoonlijk lekker !
    • Penta Standaardkamer

De storende geur aan het onthaal/bar Dit is de derde keer dat we in Penta Luik verblijven tevens eens in Praag en het ruikt op beide locaties indringend naar goedkope luchtverstuiver. Een mooi deftig hotel , zoals Penta , heeft dit niet nodig. Het personeel dat we er de vorige keren op aanspraken gingen niet in op m'n opmerking.

ontbijt zoals gewoonlijk lekker !

Goede keuze voor een kort verblijf .
    • Penta Standaardkamer

De plaats waar het ontbijtbuffet staat is te krap, verder een uitstekend ontbijt, ruime keuze van goede kwaliteit . Veel tv posten maar niet één enkele Vlaamse !

De locatie . De kamer met uitstekend bed

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Slecht gemanaged 4-sterren+ hotel
    • Penta Standaardkamer

Je bevindt je op 17 km van Nederland en 20 km van Vlaanderen. Géén enkel Nederlandstalig kanaal op de TV. Veel Russische kanalen en andere overzeese. De naastliggende garage telt slechts 20 plaatsen voor een hotel met 105 kamers. Ik stond betalend op de 7de verdieping... nog 3 plaatsen vrij, al de andere parkings waren leeg maar zijn privé. Bij mijn slaapmutsje in de bar om 23.3O was men al volle bak aan het stofzuigen. Ook tijdens het ontbijt.

Het oude Ramada-hotel is mooi herstyled. En op loopafstand van de binnenstad. Kamers zijn voor een 4-sterren+ hotel aan de kleine kant. Toilet in de kleine badkamer hoort niet echt bij deze categorie. Ontbijt is verfijnd.... maar te weinig zitplaatsen. Bedden zijn zeer OK

Geen probleem om 2u langer kamer te mogen bezetten.
    • Penta Plus Kamer

Eerder ‘gewoon’ : kamers droge standaard met nauwelijks meubilair. Receptie is ‘bar’ : wat ongewoon en verwarrend maar het werkte wel. Zeer kleine parkeerplaatsen. Betalende wifi

Geen probleem om 2u langer kamer te mogen bezetten. Nabijheid van centrum Luik Spontaan personeel Parking adnex

Op zijn Belgisch geregeld, goed van binnen maar slecht geregeld.
    • Penta Standaardkamer

Beddensprei past niet op de bedden. Het uitzicht op de parkeergarage ziet eruit alsof je in een derde wereldland bent beland. Onafgewerkte bouwblokken en een hoop rotzooi. Parkeergarage waar we op instructie van het personeel gingen parkeren was niet toegankelijk omdat de automaten aangaven dat de parkeergarage vol was. Terwijl ik uit het hotelraam van de kamer compleet lege parkeeretages kon zien.

Ambiance binnen.

Perfect hotel als men met het openbaar vervoer komt :)
    • Penta Standaardkamer

De dure prijs van de parking in het hotel : 15 euro/dag ! Men had ons niet verteld bij het inchecken dat men een ticket kreeg voor het in- en uitrijden van de parking, pas toen we betaald hadden werd dit vermeld... Tweede minpunt : men verblijft in België en kan geen Vlaamse zenders (vrt of Eén) bekijken op tv, maar wel Italiaanse, Spaanse, Russische, Amerikaanse, Al Jazeera enz... Enkel bvn (de combinatie Belgie en Nederland die op niks trekt!) Ik vind dit niet kunnen!

Heerlijk ontbijt ! Zalig en zeer groot bed, perfecte ligging voor uitstappen ! Zeer propere kamers en ook geluiddicht

Comfortabel verblijf, super ontbijt

Niks!!!

Vlotjes ingecheckt, vriendelijk,gemakkelijk parkeren overdekte parking naast hotel en voor 15€ sta je er 24u Prima kamer, badkamer heel comfortabel ....zoals thuis😁 heel lekker vers en steeds bijgevuld ontbijt, vriendelijke service bovenop, Niks op aan te merken hier komen we terug, we moeten nog in luik zijn, we hebben onze standplaats gevonden

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Comfortabele bedden.
    • Penta Standaardkamer

De aangeboden Free wifi = een niet beveiligde verbinding met max download speed van 256kbit/s. Dit is niet meer van deze tijd. Je kan wel betalen voor een snellere verbinding. Dat een 4* hotel zoiets durft aanbieden begrijp ik niet. Opbergruimte in kamer kon beter. Een klein kort open kledingrek en 2 plankjes onderaan. De ruime kamer kon best meer optimaal benut worden. Voor 1 nacht was dit geen probleem, maar voor langere periodes zou ik dit niet leuk vinden. Receptie en bar zijn geintegreerd, is niet zo practisch. Voor mensen met allergieen: overal tapijt (gang, kamer) Boeken bij Penta zelf is 5 euro/nacht goedkoper dan via booking.com

Comfortabele bedden. Goede verduisterende gordijnen. Temperatuursregeling in de kamer. Ruime kamer. Propere badkamer. Uitgebreid en verzorgd ontbijt ! Redelijke geluids-isolatie. Maar als je héél gevoelig bent voor geluid, raad ik toch aan een kamer aan de achterkant te vragen.

We hebben een leuk weekend gehad in Luik maar dat was zonder dit hotel ook wel gelukt !
    • Penta Standaardkamer

Het personeel was niet allemaal even vriendelijk. Het leek er op of ze niet blij waren met hun Nederlandse gasten. Verder bleek bij vertrek bij vrienden een koffer uit de auto in de parkeergarage te zijn weggehaald. We kregen wel het adres van een politiekantoor maar ze waren niet bereid om de camerabeelden na te kijken.

Ontbijt was uitgebreid en smaakvol

Perfect, zelfs het weer werkte mee.
    • Penta Standaardkamer

Geen enkel opmerking. Alles dil in orde.

Zeer uitgebreid ontbijt, zeer mooie kamer, groot bed. Vriendelijke mensen, prettig onthaal en zeer hulpvaardig. Helemaal niets op te merken aan ons verblijf in het Pentahotel.

Prima locatie voor een weekend stadsbezoek
    • Penta Standaardkamer

Het uitzicht van de kamer viel tegen, allemaal beton van parkeergarage

Heerlijk ontbijt, mooie kamers en uitstekende ligging ten opzichte van het centrum

Heerlijk weekend gehad, maar de zon hielp natuurlijk ook mee.
    • Penta Standaardkamer

Ik heb geen negatieve dingen of verbeteringen in gedachte

Langs de rand, maar toch dicht bij het centrum. Heerlijk ontbijt, je kunt er 's avonds nog gezellig zitten borrelen. Een trendy hotel. En heel fijn, de auto kun je naast het hotel parkeren in de parkeergarage. Ook mijn dochter vond het heel trendy.

ideaal hotel voor citytrip
    • Penta Standaardkamer

Schitterend ontbijt met alles erop en eraan. Vraag een kamer aan de achterkant van het gebouw, is vooraan nogal een drukke straat. De standaardkamer op zich is ruim en voorzien van twee zeer brede enkele bedden (zo gevraagd).

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Goed ontbijt en uitstekende locatie
    • Penta Standaardkamer

In de parkeergarage zat een betonblok op een vreemde en gevaarlijke hoogte. Het was niet goed verlicht waardoor er schade is ontstaan aan onze auto. Goed om even actie op te nemen. Omdat het Formule 1 weekend was in Spa, was de prijs nogal hoog.

Goed ontbijt en uitstekende locatie

Superweekend!
    • Penta Standaardkamer

Kamer voor single was slechts 5euro minder dan de normale prijs ,die correct is maar niet echt goedkoop

Goede ligging ,parkeerplaats vlakbij,geen standaard hotel maar zeer modern ingericht met karakter,en de balie is aan de bar,prima ontbijt,verder is Luik eeen stad met vele leuke restaurants en drinkgelegenheden en meer !

Goed ontbijt, moderne stijvolle inrichting, goed onderhouden
    • Penta Standaardkamer

Prijs kwaliteit was totaal scheef door een formule 1 event. De kamer zou ca100 euro waard zijn, we betaalden 350.

Goed ontbijt, moderne stijvolle inrichting, goed onderhouden

Heerlijke verwentijd midden in het centrum van Luik!
    • Penta Standaardkamer

Helemaal niets! In elke andere stad die ik bezoek waar een Pentahotel zit, zal ik die als eerste boeken!

Geweldig ontbijtbufet, leuke sfeer in de lobby qua verlichting, hoekjes en pooltafel!

Trendy, centraal, prijzig
    • Penta Standaardkamer

Inclusief parkeerkosten is € 179,50 voor een standaardkamer (met uitzicht op de parkeergarage) aan de dure kant. WiFi op de kamer laat te wensen over.

Hotel ligt op loopafstand van het centrum, de bar en het restaurant zijn trendy ingericht, het ontbijt is prima, de kamer is mooi en schoon.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Mooi hotel met aparte sfeer
    • Penta Standaardkamer

Het personeel aan het onthaal was een beetje opgejaagd en verward. Ze leken nog een beetje nieuw. Ook aan de bar kwamen ze niet echt onthalend over.

Heel mooi hotel en kamers. Uitgebreid ontbijt.

Prima verblijf midden in de stad
    • Penta Standaardkamer

Er ontbrak een nachtkastje. Had men maar vervangen door een krukje. Zeer weinig tv zenders. Slechts 1 Nederlandstalige (BVN) was ook niks. Verder alleen Franstalig. Wel kun je gratis films kijken. Echter beeld geen HD kwaliteit. Verder WiFi langzaam. Parkeren kan op parkeerplaatsen van hotel in de naastgelegen garage. Is wat lastig te onderscheiden om welke plekken het gaat.

Mooie schone kamer, zeer ruim en mooi uitzicht. Ook goede airco. Verder een kingsize bed, een koelkastje en koffie en theevoorziening. Mooie badkamer met goede douche. Geen bad echter. Hadden wij ook geen behoefte aan maar voor die prijs zou je dat wel verwachten. Verder prima!! Parkeren in garage naast hotel. Wel prijzig 15 euro per dag. Ontbijt was fantastisch!!

Mooie kamer, prima ontbijt.
    • Penta Plus Kamer

Men belooft een mooi uitzicht over de stad vanop de 5de verdieping. Daar is echter niets van te merken. Ook de parking naast het hotel is extra te betalen (wordt ook niet vermeld)

Mooie kamer, prima ontbijt. Logeren op de vijfde verdieping betekende gratis toegang tot een lounge met gratis frisdranken en water.

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

Locatie in Luik is uitstekend
    • Penta Standaardkamer

Zeer zwakke gratis WiFi op de kamer, op alle uren van de dag, vervelend. Te duur alternatief. Niet van deze tijd, zoiets.

Locatie in Luik is uitstekend

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Op loopafstand van het centrum
    • Penta Standaardkamer

Nauwelijks parkeerplaatsen beschikbaar in de garage boven het hotel. Andere kant van de straat was er wel gelukkig plaats.

Op loopafstand van het centrum

Voor herhaling vatbaar !
    • Penta Plus Kamer

Een geweldig bed, kingsize. Altijd leuk. De sfeer in de grote open inkom ruimte is uniek. Ook het ontbijt is perfect. De parking met de smalle bochten naar 7e verdiep... doet denken aan typische Amerikaanse films. Zalig.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Luik is een verrassend toffe stad met veel te bieden, het hotel ligt op een uitstekende locatie.
    • Penta Standaardkamer

Heel vreemd vond ik dat er geen enkele Vlaamse zender te verkrijgen viel. Wel BVN, maar dat is de overgrote meerderheid Hollands, dat was niet zo leuk. Ook de deur die het toilet/badkamer scheidde van de kamer diende enkel als visuele scheiding met als resultaat dat je weinig privacy hebt op toilet.

Het bed, de atmosfeer van het hotel, het ontbijt was allemaal dik in orde. De ruime koelkast op de kamer die je zelf kan vullen was ook handig! De gordijnen verduisteren goed!

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Geslaagd weekendje Luik
    • Penta Standaardkamer

Er is onvoldoende plaats tijdens het ontbijt. Daarom zijn de verschillende tafeltjes aan de salons ook gedekt en aan de toog ook. We zaten eerst in een salon te eten (wat niet echt praktisch is), maar onmiddelijk aan een tafeltje gaan zitten wanneer er eentje vrij komt. Deze salons zaten 's avonds wel goed vol en er was een leuke sfeer, dus ik begrijp wel waarom men niet heel het gedeelte ontbijtzaal hebben gemaakt... Gewoon even wachten, en er komt wel een tafeltje vrij is mijn tip daarom. Geniet ondertussen van een lekker drankje in het mooie interieur!

Mooi design hotel. Kamer is voldoende groot en praktisch ingericht. Hotel ligt in het centrum, maar ook weer net niet. Hiervoor waren we blij want op een zaterdagavond zijn de café's goed vol in Luik. Hiervan hebben we last gehad. Het onthaal bij ontvangst en vertrek was zeer vriendelijk. Zeer lekker ontbijt! Verschillende brootjes, charcuterie, cava, fruitsappen, koffie, fruit, ... etc

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Ik kom terug om luik te verkennen
    • Penta Standaardkamer

T is niet echt goedkoop, maar ja, al met alvwas t een top verblijf

Bijna geluidloos, lekker donker, goede bedden en mooie locatie in t centrum met parkeermogelijkheid naast t hotel👍

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

• Penta Standaardkamer

Prima hotel, prijs/kwaliteit dik in orde, in het centrum van de stad. Alle bezienswaardigheden binnen wandelafstand, Hip interieur, gezellige bar waar 's avonds nog gezellig iets kan gedronken worden. Ruime kamers. Vriendelijk personeel. Superontbijt.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Goed gelegen modern hotel.
    • Penta Standaardkamer

We kregen eerst een erg rumoerige kamer aan de achterzijde van het gebouw (vermoedelijk vlakbij de centrale ventilatiekamer). Na lang aandringen bij de receptie kregen we toch een andere kamer. De kamer die eerst werd toegekend zou niet op de kamerlijst mogen staan.

Het ontbijt was heel uitgebreid en lekker. De inkleding van de bar en de ontbijtruimte was warm en mooi.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Aan te bevelen.
    • Penta Standaardkamer

Te warm in de kamer, moeilijk te regelen. Er werd ons wel een andere kamer voorgesteld. Wat we uiteindelijk niet geaccepteerd hebben, want behalve de warmte was de kamer perfect.

Zeer vriendelijk onthaal!

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Franstalig Luik/Liége
    • Penta Standaardkamer

De talenkennis of liever, het gebrek daaraan, van het personeel. Eigenlijk spreekt men alleen maar Frans. Verder niet veel te doen in Luik.

Kamer was heerlijk ruim, lekker warm en zalig stil. Parkeergarage had genoeg parkeerplekken vrij, ook al waren die aan de krappe kant.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Gezellig en prima verblijf gehad op oudejaarsnacht!
    • Penta Standaardkamer

De ontbijtruimte was vrij krap maar wel heel gezellig!

Kamer was heel groot en comfortabel.Ook smaakvol ingericht. De lounge en bar beneden waren heel gezellig. Het ontbijt was heel uitgebreid en lekker.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Kwaliteit ontbijt prima.
    • Penta Standaardkamer

Onduidelijke en daardoor matige klimaatbeheersing op de kamer. Airco/heating nauwelijks beheersbaar. 's Ochtends om 07:00 uur gewekt door kamermeisje.

Kwaliteit ontbijt prima. Kosten evenwel relatief hoog.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Goede en grote bedden, mooi ingerichte badkamer, nette en...
    • Penta Standaardkamer

Het ontbijt was ok, mag ook wel voor 16 euro per persoon. Wel kleine ontbijtruimte, wij hadden geluk en konden rustig ontbijten op een goede plaats. Mensen die iets later waren, moesten bv aan de toog van de bar ontbijten.

Goede en grote bedden, mooi ingerichte badkamer, nette en mooie kamers. Hippe bar, mooi ingericht.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Mooie kamers dichtbij het centrum
    • Penta Standaardkamer

Personeel kon iets vriendelijker (vooral aan de receptie), parking vrij duur

Heel mooie en ruime kamers, heel goede matras, uitgebreid en lekker ontbijt, goede locatie dichtbij het centrum

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Aanrader...
    • Penta Standaardkamer

Gangen boven in het hotel klein beetje aan de donkere kant.. Dit was bewust gedaan om boven rust te creëren.

De entree, ziet er mooi uit; Twee persoons bedden zijn gigantische groot; Ligging van het hotel, op 5 min lopen afstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Topper en voor herhaling vatbaar
    • Penta Standaardkamer

parking : de hele toren was leeg maar alles was gereserveerd dus spijtig genoeg een uur verloren bij het zoeken naar een plaatsje en niets gevonden bij het hotel

Ontbijt was super uitgebreid, de ruimte is iets te krap voor de vele mensen maar uiteindelijk subliem

Topverblijft. Let op voor het parkeren als je met de wagen gaat.
    • Penta Standaardkamer

De beperkte mogelijkheid om de wagen geparkeerd te krijgen. Pluim voor personeel aan het onthaal die ons daarbij geholpen heeft.

Een dikke duim voor : onthaal, bediening bar en restaurant, ontbijt, kamer.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Voor herhaling vatbaar.
    • Penta Standaardkamer

De kamer die we toegewezen kregen was aan de achterkant gelegen met zicht op een betonnen muur, hoewel er bij de boeking duidelijk stond "stadszicht". We hebben wel onmiddellijk een kamer aan de voorkant gekregen.

Het ontbijt was top ! Hoewel de ruimte een beetje klein was. Maar wel gezellig. De ligging vlakbij het centrum en de kerstmarkten. De parking aan het hotel.

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Over ons verblijf in dit hotel valt niets negatiefs te zeggen

Niets viel tegen

Prachtige, comfortabel ingerichte en uitstekend onderhouden kamers. Gezellige lobby en ontbijtruimte. Uitstekend ontbijt, niet zeer goedkoop, maar je krijgt waar voor je geld.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Mooi trendy hotel
    • Penta Standaardkamer

Veel te kleine ruimte voor het ontbijt; logistiek niet oké Het zicht op de parkeergarage is niet echt iets waar je vrolijk van wordt.

Vriendelijk personeel en een mooie ongedwongen sfeer. Fantastisch ontbijt!!

• Beoordeeld op: 3 november 2016

trendy plaats op een ideale locatie
    • Penta Standaardkamer

- de wifi was te traag om deftig te kunnen werken - het gratis intern tv a la carte systeem lag plat, net een reden waarom ik dit hotel verkies, geen compensatie gedaan.

trendy setting gratis pool live voetbal op tv in de bar zeer goed ontbijt

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Perfect voor citytrip naar Luik !
    • Penta Standaardkamer

Alles was perfect. Ontbijt uitgebreid. Gastvrije medewerkers. Mooi interieur. Onthaalmedewerker sprak Nederlands ! Hondvriendelijk,... Locatie : dichtbij centrum

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

• Penta Standaardkamer

Wij hadden voor 2 nachten geboekt en enkel voor de eerste nacht kregen we een flesje water.

Het ontbijt was fantastisch; nog nooit zo'n uitgebreid ontbijt gezien! Mooie propere kamer met kingsize bed!

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Super ruim bed!
    • Penta Standaardkamer

Ik vond geen info terug over Luik zelf in de kamer alsook over het hotel. Vlaamse televisiezenders op de tv had leuk geweest.

Super ruim bed! Leuke productjes op de badkamer. Gevarieerd ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Gewelige kamers
    • Penta Standaardkamer

Parking was beetje lastig om in en uit te rijden, en misschien wat weinig plaatsen voorzien

Gewelige kamers Vriendelijk personeel Toplocatie Zeker een aanrader

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Marig
    • Penta Standaardkamer

Dat er borg betaald moet worden van 75 euro.ga vaak in hotel maar dit nog nooit mee gemaakt.stond ook nergens beschreven op de website.zei dat ook maar was als we iets kapot zouden maken.sorry maar vind dit raar.zeker geen 4 sterren waard.bij ontbijt zeer klein voor zoveel mensen.

Dicht bij t centrum

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Fijn verblijf, bedankt!
    • Penta Standaardkamer

Prijs is beetje hoog, €135 omdat garage apart betaald moet worden. Zou dit graag incl.zien of met hotel korting bijvoorbeeld

Geweldig ontbijt, grote kamer, goed bed, garage voor motor direct naast hotel.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Zeer aangenaam verblijf
    • Penta Standaardkamer

Airco viel af en toe uit.

Heel stijlvol en verrassend. Parkeergarage naast hotel. Op loopafstand centrum. Rustig voor eind augustus (maandag - dinsdag)

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

goed hotel voor een korte citytrip naar Luik.
    • Penta Plus Kamer

de kamer op de 5de verdieping ( beste kamer met zicht op Luik ) was oke ! Toch een lege frigo ! Spijtig dat er van de 47 televisie kanalen geen enkele Vlaamse zender te vinden was. Luik ligt toch in Belgie !!!

ontbijt was zoals door andere reizigers reeds gemeld uitstekend. ook de ligging van het hotel valt best mee.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

goed hotel en ligging
    • Penta Standaardkamer

(dure fietsen) - stalling die open stond waardoor iedereen ermee wegkon, niettegenstaande belofte dat die altijd gesloten was.

Lekker ontbijt, comfortabele grote bedden en zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Prima kwaliteit ga zeker nog terug! Ook Luik een leuke stad om te ontdekken.
    • Penta Standaardkamer

Beperkt aan medewerkers die Nederlands kunnen praten!

De sfeer van het Hotel en de vriendelijke bediening eerste adviezen en tips direct na aankomst. Mooie kamers!

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Nieuw, trendy hotel!
    • Penta Standaardkamer

Weinig of niets op aan te merken!

Nieuw, mooi trendy hotel. Met een zeer toffe inrichting. Zeer ruime kamers en vriendelijk personeel. Lekkere keuken, ook op het ontbijt was niets aan te merken. Trendy bar waar je 's avonds nog gezellig iets kon drinken en jezelf kan ontspannen met een spelletje pool.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Origineel en goede ligging
    • Penta Standaardkamer

KAMER Mooi en modern. Functioneel: aangename regendouche + extra handdouche - spijtig dat er er maar 1 wasbak is. TV met filmkanaal (gratis) - geen enkel Nederlandstalig kanaal was. PARKING was net naast het hotel (let op= het hotel heeft 'maar' 20 parkeerplaatsen - 15 euro/dag) - geen directe verbinding met het hotel. ONTBIJT veel keuze - fruit - charcuterie - eieren- spek-worstjes - koffiekoeken - vers gebakken brood-kaas - zalm- ... EXTRA omdat onze check-out op zondag was werd ons SPONTAAN een late heck-out (tot 15h) voorgesteld.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

kwaliteit/prijs verhouding oke! Jammer van de geur
    • Penta Standaardkamer

Er hangt in het hele hotel een onaangename geur, lijkt wel riool. Behalve in de kamers zelf! Heel jammer..

Leuke binnenkomst met hele mooie gezellige bar. Geweldige kamers! super ingericht!