Beoordelingen over Ramada Plaza Antwerp 4-sterren

Desguinlei 94, Antwerpen Centrum, 2018 Antwerpen, België

#29 van de 65 hotels in Antwerpen

Vriendelijk, behulpzaam personeel.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Erg gladde vloer in de sauna-ruimte..

Vriendelijk, behulpzaam personeel. Ontvangst met een glimlach :) Erg nette kamer met heerlijk bed. Zalig ontbijt. Sauna incl..

Top weekend gehad!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Behalve dat het badwater niet heel snel doorliep, eigenlijk niets. Was allemaal top!

Geweldig hotel! Prima kamer op de 10e verdieping en een heerlijk bed. Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Ontbijt was ook prima. Niets op aan te merken dus. Heerlijk verblijf gehad. De tram stopt een klein stukje lopen van het hotel. Wij hebben door het goede tramnetwerk bijna de hele stad kunnen bewonderen. Aanrader is halte Groenplaats, hier vind je toch wel de leukste pleintjes en restaurantjes.

Positief, echter 1 minpunt.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Kamer met ontbijt geboekt voor 2 nachten. Echter door werk moest ik vroeger door voordat het ontbijt van start ging, waardoor ik geen ontbijt kon genieten. Ik heb een verlenging geboekt tot zaterdag voor enkel de kamer zonder ontbijt. De vraag gesteld aan de receptie of ik eventueel die dag mijn ontbijt kon nemen en dit was niet van toepassing. Dus 2 nachten betaald voor kamer met ontbijt, zonder ontbijt te kunnen nemen. Persoonlijk vond ik dit een minpunt.

Het personeel, de faciliteiten, hygiëne, comfort, prijs-kwaliteitsverhouding en locatie waren voor mij een zeker pluspunt. Ook de gratis wifi was uitstekend. Kamer was top. Room-service is zeer snel. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

ik vond het leuk maar voor verbetering vatbaar
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Restaurant matige keuze en kamer frigo 1 half litertje water voor twee is zeer ondermaats voor die prijs en zeer warm weer. die kon toch wat meer gevuld worden.gaan niet meer terug.vond het ook jammer dat er geen enkel raam open of gekipt kon worden zodat er verse lucht inkon

heerlijk uitgebreid ontbijt.

Zalig bed & frisse kamer
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Aan de deur vond ik geen algemene lichtschakelaar + de Grote staanlamp was stuk, waarom het baliehostess me eerst in het Engels aansprak, biertje La Chouffe aan de dure kant (in de hotelbar) €5,00

Zalig bed & frisse kamer

We komen terug!!

niets is tegen gevallen

We hebben zeer goed geslapen in een supergoed bed.. Alles was zeer proper en het ontbijt was compleet... Bedankt voor de goede tips van het personeel. De parkeergarage was veilig voor de wagen.

Ontbijtruimte was te klein, gelukkig kon men ook gebruik...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ontbijtruimte was te klein, gelukkig kon men ook gebruik maken van het buiten terras omdat het mooi weer was. En het buffet werd niet voldoende aangevuld door te weinig inzet van personeel

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Prima voor een nachtje Antwerpen
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De badkamer was verouderd en vies. Lagen haren van vorige mensen. We hadden maar 1 zakje koffie op de kamer. Daarnaast waren er geen lepeltjes. Deze kwamen ze wel gelijk brengen toen we de receptie belden.

Kamers waren groot. Bed was prima. Locatie prima.

De rustige ligging van het hotel.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer, douchen in bad onder een straaltje dat te vergelijken is met de douche op een Griekse camping.

De rustige ligging van het hotel. 10 minuten met de tram naar de stad.

Uitstekend hotel
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De ligging. Het lag iets te ver uit t centrum. Maar evt met de tram goed te doen

De service was uitmuntend. Nog nooit zoveel service en vriendelijkheid meegemaakt

Mooi , groots en chique hotel, een geweldig en goed ontbijt.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De badkamer is verouderd, veranderen naar inloopdouches is een meerwaarde voor zo'n hotel

Prachtig hotel, toont chique en groots, ruime kamer en overheerlijk ontbijt

Doordringende parfumgeur in de inkomhal
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Doordringende parfumgeur in de inkomhal Ontbijt : om 9u15 gaan ontbijten kaasassortiment niet aangevuld, onfrisse sla en uitgedroogde geraspte wortels Weinig keuze voor 4 sterren hotel!

Prijs kwaliteit ok voor een nacht, comfort kon beter
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De badkamer viel tegen. Het water gaf tijdens het douchen geen constante temperatuur. Ik vind de gangen van het hotel ook niet meteen overzichtelijk. Alles is nogal donker/zwart en de plaats waar de lift hangt kan beter aangegeven worden.

Het zeer uitgebreide ontbijt was meteen het grootste pluspunt van het hotel. Verder was de receptie vriendelijk.

Slecht
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De kamers en het Hotel zijn niet meer van deze tijd. Is toe aan een grondige verbouwing. Zeker voor een kamer van 100 euro per nacht. Wij waren met een familie weekend in het Hotel. Toen we op de kamer kwamen schrokken we ons kapot. Een groot matras lag op de grond in volgens mij kamer 811. De vloer was vies en de stoelen waren stuk en beschadigd. En de kamer stonk. Wij zijn meteen naar de receptie gegaan. Mijn partner moest huilen. Ze vond erg voor haar ouders die 55 jaar getrouwd zijn. Wij boden hun dit weekend aan. We wilde annuleren maar dat kon niet omdat we via Booking.com hebben geboekt. We wilden een andere kamer. Uit eindelijk kregen we een andere kamer in het Hotel. Deze zag er redelijk uit. Na een heerlijk gezellige dagje Antwerpen wilden we heerlijk met een koel drankje op het terras gaan zitten het was 30 graden. Dat was niet mogelijk het terras is geopend tot 16.00 uur. Slaat nergens op. Na veel zeuren mochten we op een leeg terras met 30 graden buiten zitten. Het personeel had liever gezien dat we in het stadspark op een bankje gingen zitten. Dat was ook het advies van het personeel. Het volgende, er was die avond en nacht een feest onder in het Hotel. Het personeel gaf aan dat je van de muziek geen last zult hebben. Toen het feest begon, konden wij de hele nacht niet meer slapen van het gebonk. Ook feestgangers liepen luidruchtig over de gangen door het Hotel. En maakte lawaai in de kamer naast ons. Ik ben om 4 uur naar de receptie gegaan met mij nog meer gasten. Het personeel was vriendelijk maar gaf aan dat het feest doorgaat tot 6.00 uur in de ochtend, en dat ik bij de manager in de ochtend mijn beklag kan doen. Dat heb ik gedaan een aardige man. Hij bood zijn excuses aan en gaf aan dat ik het hele bedrag moet betalen, en dan stort hij een gedeelte terug. Daar was ik het niet mee eens. Toen kwam hij met het voorstel dat ik alleen het ontbijt hoef te betalen en toeristenbelasting. Dat vond ik een goed voorstel.

Het ontbijt. En het personeel.

Ontvangst aan de receptie was prima
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Tapijt moet dringend vernieuwd worden! Gordijnen waren losgerukt Ontbijt pover, we zijn beter gewend Aziatische dame aan het ontbijt mocht vriendelijker zijn en lachen kan geen kwaad!

Ontvangst aan de receptie was prima Kamer was ok qua omvang maar niet echt gezellig en eerder ouderwets.

Modern, goed onderhouden
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De ligging van het hotel is minder goed te zien vanaf de weg en daardoor ook wat minder goed vindbaar.

Kamer is prima, groot bed en goede ontvangst tv-kanalen. Ook de badkamer is modern en prima.

Zeer goed hotel
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Alleen terras achter, bij ontbijt zaal. Niet aan voorkant of bij restaurant

Ruime, schone kamers. Lekker ontbijt. Hele hotel zeer netjes en schoon. Gezellig restaurant

Verblijf was heerlijk.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Prijs kwaliteit was echt top! Hartstikke mooie kamer en zeer vriendelijk personeel. Ik zou hier zeker nog een keer naartoe gaan. Parkeergarage was ook fijn.

'
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

's Nachts (tot ca. 05.00u) was er een voortdurend (zacht) geluid van bastonen van house-muziek, veroorzaakt door een bezoeker die dit aan had. Reclamering bij de receptie bracht hierin geen verandering.

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De kamer! Wij hadden de suite! Dat was uitstekend! Receptioniste was super aardig behulpzaam! Er waren meerdere receptionistes maar er was 1 die uitblinkte!

Mooie en.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Dat het hotel een ver gelegen was van het centrum. 20mnt. Dat het betaaldparkeren in het garage van het hotel ondanks een verblijf daar

Mooie en.rustige hotel

Mooie kamer, rituals producten, goed ontbijt
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Ik vond dat er in het hotel en in de kamer heel sterk naar parfum rook. Zeker in de kamer viel ons dit op, was dit om sigarettengeur te verdoezelen ?

Lekker ontbijt, rustig hotel

Wij komen niet meer terug ..
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Koffie bij ontbijt niet lekker , nie warm . geluid .. tot 24 h feestgeruis in gebouw muziek zingen roepen .. moeten bellen naar receptie . Hygiëne viel tegen . Executive kamer geboekt en kamer gekregen die muf rook ( rokerskamer? ) kon geen raam openzetten voor verluchting . Minibar was leeg . 1 halve liter water ... . Inloopdouche op foto en bad gekregen .. . Wij komen niet terug ... .

• Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was erg gedateerd, was modern in de jaren 80 van de vorige eeuw, sindsdien niet meer vervangen -net als de vlekken op het tapijt. Het bed was hard, met als souvenier, een pijnlijke nek en rug de volgende ochtend. Prijs-kwaliteit ver onder de maat!

Het ontbijt Het uitzicht over de stad

We komen zeker nog terug!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

1 minpuntje was de dame die bij het ontbijt stond. Die kwam nogal nors over maar ik denk dat ze een bad day had en iedereen geeft dat wel eens dus nemen we het haar niet kwalijk.

Het ontvangst was hartelijk. Supervriendelijke mensen aan de balie die je op een zeer goede manier proberen te helpen met je vragen.kamers waren tevens in orde.

teleurstellend
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt, alle tafela vies, slechte koffie. Druk onvriendelijk personeel dat met elkaar stond te babbelen. De prijs en de borg zijn veel te hoog voor wat je krijgt. Vergane glorie. Zeep in badkamer was op. Krap wc papier en geen twee lossen bedden die ik gevraagd had. Gewoon makkelijk geld willen verdienen en weinig service

Niets het duur en onpersoonlijk en ver van het centrum.

Geen een hotel dat we gewoon zijn.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Persoonlijke aandacht.Het was een verblijf voor bedrijven.

Ontbijt was goed maar niet gezellig gebracht. Weinig hulp bij het vinden van allerlei.Heel veel drukte.

een mooi hotel met een vleugel in de lobby waar je wel op kan en mag spelen
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

de parkeergarage was vol toen wij er aankwamen. Naast het hotel kan je nog gratis parkeren, als de bedrijven gesloten zijn, op loopafstand is er ook nog de mogelijkheid om gratis te parkeren. Wij konden prima naast het hotel parkeren, omdat het in het weekend was.

kamer was prima en bedden waren ook goed. Een beetje te zacht voor mijn man, maar niet voor mij.

Prima hotel voor kort verblijf
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In het ontbijt restaurant zit men dicht op elkaar. De tafels zijn niet echt schoon, evenals het meubilair. Vieze vlekken op de stoelen en banken. Het personeel straalt niet echt werk plezier uit! Ze zijn zichtbaar chagrijnig. De kamer is vrij gehorig.

Mooie ruime en schone kamer. Goed bed. Vriendelijke ontvangst. Ontbijt was goed en voldoende. Vers fruit, groot assortiment broodjes, beleg en warme bereidingen.

Goed te verblijven
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Er zaten vlekken in de stoelen.

Erg vriendelijke receptionistes die je ook voorbereiden op de bijkomende kosten om teleurstellingen te voorkomen. Genoeg keuze bij ontbijt.

Zeer schitterend en luxueus
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Er zijn geen minpunten aan dit verblijf.

De vriendelijkheid en uitleg bij het onthaal. Het was een ruime kamer met badkamer waarin alles zich bevond wat je nodig had. Je hoeft enkel reservekledij mee te nemen. Een absolute aanrader dit hotel met zeer lekker ontbijt. Zeer tevreden over dit verblijf.

Heerlijk weekendje weg
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De locatie is minder, maar dat is meestal met een zakelijk hotel. Die keus maak je zelf

Het hotel was gewoon prima, heerlijk schoon en gastvrij. Prima voor een heerlijk weekendje.

Fijne Studio & Appartement

In Parkeergarage beperkte parkeerplekken. Wel voldoende plekken in omgeving.

Vriendelijk/behulpzaam personeel! Hadden de & het Appartement. Aanrader! Ruim. Leuk design. Netjes. Van alle gemakken voorzien

Erg tegen vallen
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De kamer viel tegen, erg donker en het was een deluxe kamer maar ik weet niet wat er deluxe aan was.. En de badkamer zag er ook niet erg schoon uit. Kleine parkeergarage voor zo’n groot hotel, er pasten maar iets van 30 auto’s in daardoor moest ik hem buiten parkeren.

Ideale ligging om de stad Antwerpen te verkennen.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Personeel receptie uitermate vriendelijk alsook het personeel in de ontbijtruimte. Ruime, mooie kamer, uitgebreid ontbijt, parkeergarage. Zijn hier al meerdere malen geweest en komen zeker terug.

Roken bij de ingang van het gebouw is toegestaan.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Roken bij de ingang van het gebouw is toegestaan. Erg smerig bij het gebouw in en uit gaan qua lucht, maar ook de sigaretten peuken liggen voor de ingang. Dit vind ik echt een hele slechte eerste indruk geven.

Ruime kamer.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Oncomfortabele hoofdkussens. Badkamer is aan opfrissing toe (hoewel heel proper).

Ruime kamer. Goede matras. Sobere, maar zeer nette en rustige sauna. Uitgebreid ontbijtbuffet.

Mooi en goed hotel
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De sproeikop bleef tijdens het douchen niet op zijn plek. Na paar keer terugdraaien bleef deze uiteindelijk wel staan.

Mooi hotel en prima kamer met rituals producten in de badkamer, vriendelijk personeel en goed ontbijt. Vlakbij een tramhalte die richting het Centraal station gaat.

volgende keer ander hotel
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

konden geen ramen open airco maakt veel geluid niet flexibel qua eerder inchecken (receptie) locatie t.o.v. centrum

ontbijt was prima (tegen extra betaling) parkeergarage

Hotel met prima ligging en ruime kamers!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Voor een 4 sterren hotel is het wel allemaal verouderd, bijv. douchen in een bad en geen aparte douche, donkere inrichting, geen ramen open kunnen doen.

Prima locatie, dicht bij de tramhalte die binnen 10 minuten op CS is. Parkeren is mogelijk voor € 15 per nacht in de garage van het hotel. Ruime kamers!

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Stil, goede gordijnen (dus lekker donker)
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer is zeer oud. Heeft onderhoud nodig. Wasbak is te ondiep, en er loopt geen water weg. WC spoelt het papier niet weg (de rest wel). 15 euro voor de garage is te duur! Het kost het hotel niets extra's.

Stil, goede gordijnen (dus lekker donker)

Het ontbijt was heel goed.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Geen terras waar we met het mooie weer even buiten konden zitten. De koffie was slecht in het café. Bij het ontbijt was de koffie wel goed

Het ontbijt was heel goed.

Teleurstelling !!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Niet het gevoel welkom te zijn. Personeel aan receptie vertelde niets, vroeg ons niets. Klantonvriendelijk. Gastvrijheid .............. niets van gemerkt. Storende ruis op kamer waardoor wij niet goed sliepen (herrie afzuig badkamer). Het hotel leek uitgestorven. Parkeergarage bijbetalen. Klantonvriendelijk.

Beviel ons merendeel niet.

Ontbijt was goed, er werd wel pasta beloofd voor marathon...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Bar verliep niet zo goed, veel foutjes maar dat was waarschijnlijk te wijten aan nieuw personeel. Ook hadden wij bij reservatie gezet dat er een hondje bij ging zijn en bleek dat dit eigenlijk niet meer mocht met nieuw management...uiteindelijk mocht het dan toch omdat we het op papier hadden staan.

Ontbijt was goed, er werd wel pasta beloofd voor marathon maar die was er niet.

Muf hotel in ligt tegen een mooie leuke wijk aan
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Aan het hotel is sinds de jaren 80 niks meer gebeurd. Alles ziet er oud uit, kamers zijn muf

In de omgeving is een leuke wijk met leuke restaurantjes. Prima bedden!

OK voor 1 à 2 nachten
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

ontbijt OK, maar het bijvullen van het buffet moet frequenter. kamer OK, spijtig dat ramen niet open kunnen in de meeste hotels kun je gratis een appel meenemen aan de receptie; hier vragen ze 1€ !!!!

ligging OK gezien diverse mogelijkheden om met openbaar vervoer naar centrum te gaan

prima, maar door matige opvolging aandachtspunten helaas niet voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Temperatuur in de kamer écht niet te harden! Was niets aan te doen, maar daardoor geen prettige slaap gehad. Heel fijn dat late checkout kon, maar wel jammer dat we driemaal een kamermeisje in de kamer hadden én om 12.30u ook nog eens gebeld werden dat we te laat uitgecheckt hadden. Bij het aangeven van deze zaken eigenlijk amper reactie...werd ter kennisgeving aangenomen. Zonde, want als deze puntjes op orde waren zou het echt een heerlijk hotel zijn.

Prima hotel en lekker ontbijt, fijn dat late checkout om 14.00 uur op zondag gratis mogelijk was!

Rustig hotel, met comfortabele kamer en (kingsize) bed.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Vier dagen last gehad van allergieën die waarschijnlijk werden veroorzaakt door de lucht uit de airco / klimaatbeheersing. Badkamer mocht ook echt wel beter schoongemaakt worden..

Rustig hotel, met comfortabele kamer en (kingsize) bed. Erg vriendelijk personeel, met name Pietro die het zijn eters en drinkers zo goed en snel mogelijk naar hun zin wel laten hebben. zowel ontbijt als diner was prima. Je kunt met de bus/tram naar het centrum, maar in een halfuurtje wandelen ben je er ook.

Fijn verblijf maar de kamers iets te warm
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Enige minpunt was dat de kamers erg warm zijn. De airco wordt universeel geregeld en de ramen kunnen niet open. Toen we dit meldde kregen we wel een andere kamer die iets minder warm was maar in de nacht toch wel wat last van de warmte gehad.

Mooie kamers met fijne bedden. Ontbijt was ook top. Centrum is op 13 minuten fietsen en makkelijk te bereiken.

Ramada is een zakelijk, klantgericht hotel
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Hotel had beter aangeduid kunnen zijn hoe we de eerste keer binnen kunnen komen of waar je moet parkeren etc. Hotel naam wel al vanaf een afstand gezien welk gebouw het was maar niet specifiek waar je af moet slaan.

Het bed lag heerlijk. De kamer was prettig ingericht. Het personeel is erg vriendelijk en klantgericht. Hotel ligt erg centraal en gemakkelijk aan te rijden. Housekeeping doet goed werk verrichten.

Tegenvaller
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Vies onder bed, oude flessen doppen en rozen blaadjes. Stop van bad stuk. En van “wellness” is niet echt te spreken. Ook de vloer in de sauna is zonder gekheid levensgevaarlijk. Personeel zeer vriendelijke en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Rondje Antwerpen
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Douche niet waardig voor een hotel als deze. Baby bedjes zijn gevaarlijk kreeg een splinter in me hand erdoor dus betere controle hiervan is op zijn plaats.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam na een klacht snel gezocht naar een oplossing heel fijn als je een baby bij je hebt.

Heerlijk weekend gehad in een prima hotel
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

- Douchen in de badkuip - Klein restaurant en kleine ontbijtzaal - Had voor de prijs van het ontbijt wel wat meer verwacht. Assortiment was oké, maar niet reuze.

- Mooie entree - Zeer vriendelijk personeel - Super ruime kamer - Mooi interieur - Nette badkamer - Shampoo, shower gel en handzeep van Rituals - Binnen 15-20 minuten in het centrum

We hebben een fijn, comfortabel verblijf ervaren!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Er was weliswaar een garage onder bij het hotel, maar parkeerplekken waren beperkt. Verder weinig parkeermogelijkheden in de buurt van het hotel.

Comfortabele, ruime kamer; uitgebreid ontbijtbuffet op prima tijdstip; vriendelijk, behulpzaam personeel.

Redelijk verblijf
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Prijs- kwaliteit viel tegen. Op zich wel een goed hotel maar voor 4* en die prijs verwacht ik meer. De lavabo was gebarsten, toiletpapier was van minderwaardige kwaliteit en er was geen aparte douche maar een douchegordijn met een matige sproeier. Binnen de prijs moest je dan nog extra betalen voor ontbijt en parkeren. Van der Valk in Brugge is ook 4* maar is dat dan veel meer waard zowel qua ontbijt (waar je ook extra moet betalen, maar veel betere producten) en er is wel parking en betere badkamer faciliteiten. Dus prijs kwaliteit was teleurstellend!

Grote kamer. Heel goed bed! Ontbijt was voldoende en lekkere pistolets en sandwiches. Rituals producten zijn een meerwaarde. Aangename geur in de lobby. Vriendelijk personeel. Temperatuur op kamer goed te regelen.

De snelle service en het ontbijt is zeer goed geregeld.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was niet al te proper. Er lag nog vuil op de grond was precies niet gestofzuigd. Badkamer was wel oké.

De snelle service en het ontbijt is zeer goed geregeld..

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Ruime kamers
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Geen mogelijkheid om raam te openen en geen airco, daardoor zeer slecht geslapen. Personeel niet klantgericht: geven bij verzoeken/vragen wel antwoord, maar puur om van je af te zijn en niet om je te helpen. Weinig sfeervolle lobby. Al met al tegenvallend. Jammer, gemiste kans.

Ruime kamers

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Comfortable kamer in mooi groot hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Parkeergarage van het hotel zelf vind ik duur.

Let op, Gratis parkeren tegenover het hotel. Verder.. Mooi ruim en nette kamer, erg tevreden. Zeer makkelijk om in het centrum te komen met tram/bus op loopafstand.

Heerlijk weekendje weg in antwerpen
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Alles was Prima, enige minpuntje is de locatie: 45 minuten lopen van het centrum bus 22 minuten. Maar dit doet niks af aan het hotel zelf.

Prima zakenhotel goed bed fijne sauna goed ontbijt voldoende keus. Heerlijke rituals shampoo en showergel. Ruime kamer en degelijk interieur. Voor wie boodschappen wil doen: de Albert Heijn is om de hoek.

Boven verwachting goed
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het personeel tijdens het ontbijt had wel iets vriendelijker gemogen

De kamer was groot, standaard maar heel erg netjes. Het ontbijt was niet heel erg uitgebreid maar het was zeker voldoende en goed.

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De tafels, stoelen en banken in het restaurant zaten best wel onder de kruimels. Ik zag de 2e dag dat de kruimels van de tafel op de grond werden geveegd ipv het in het doekje opvangen. Dat gaf best wat rommel op de stoelen, banken en grond.

Het bed sliep heerlijk! Prima kamer qua ruimte. Douchestraal vond ik persoonlijk minder.

Zeer gehorige kamers, restaurant beneden nivo.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Erg veel last gehad van sexuele uitspattingen van de buren...welke is mij onbekend...werd er wakker van rond 4 uur s nachts. Helaas niet gebeld naar de receptie, had natuurlijk wel gemoeten, hadden ze actie kunnen ondernemen. Gemiste kans. voor meer nachtrust. Ben een dag later door de general manager van het hotel gebeld, om dit te bespreken. Vind ik wel erg netjes en wordt op prijs gesteld. Vlgd x zullen ze een fijne kamer in een rustig gedeelte aanbieden. Goed opgelost. Verder vond ik restaurant niet echt prettig. Was er erg koud en personeel leek niet echt gemotiveerd. Weinig keus qua wijn...maar één soort rode wijn. Al met al, klant wordt wel serieus genomen, maar kwaliteit restaurant kan wat mij betreft stukken beter.

Mooie receptie

Zeer goed voor één nacht. Voor meerdere nachten toch aan de kleine kant voor met twee.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Mini-bar was quasi leeg: 1 flesje water, verder niets. Voorts geen negatieve opmerkingen.

Badkamer met bad. Redelijk ruime kamer voor 1 persoon en voor 1 nacht. Voldoende werkruimte: tafelgedeelte over een hele wand + aparte tafel. Mogelijkheid om eten te bestellen. Mogelijkheid om zelf koffie of thee te zetten. Douchegel en shampoo aanwezig.

Lekker uitgerust, heerlijk bed!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Geen luxe zeepjes, shampo. De badkuip was wat verouderd, niet echt schoon.

Parkeer je auto langs de weg gratis, aan de receptie kun je om een kopie vragen van de gratis parkeer plaats.

Goed hotel met een heerlijk ontbijt!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het was heel erg warm in de kamer, vooral snachts was dit te warm (25 graden in onze kamer terwijl het buiten -3 was). De inrichting van het restaurant + ontbijtzaal waren erg gedateerd.

Het ontbijt was top en het personeel heel vriendelijk. Kamer zag er goed uit, niks op aan te merken.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Op wandelafstand van Antwerp Expo
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De badkamer was een beetje gedateerd. De prijs was behoorlijk stevig , zeker die van de parking die je op t einde moest bij betalen.

Heerlijk uitgebreid maar duur ontbijt.

Schone kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel en...
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Wij hadden een douche die een heel slap straaltje water produceerde en het is vrij gehorig in het hotel. Het feest wat gegeven werd konden we tot diep in de nacht horen.

Schone kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel en heerlijk uitgebreid ontbijt

Echt comfortabeler bed
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt was echt niet lekker, was niet te eten. Geen verse broodjes, en dat ei, was gwoon niet te eten, pap van geworden, lijkt als of van de puder ei gemaakt. Koffie was ook niet te drinken. Jammer dat!

Echt comfortabeler bed

Heerlijk uitgebreid ontbijt, super vriendelijk en...
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

We hebben geen op of aanmerkingen.

Heerlijk uitgebreid ontbijt, super vriendelijk en bereidwillig personeel. En wat ook erg belangrijk is, de kamers zijn schoon en prima bedden. Niet twijfelen maar gewoon boeken is ons advies.

Een fijne weekend Antwerpen ter ere van een belangrijk moment in ons leven
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De kitrandjes rondom het bad waren aan vervanging toe. Verder was het netjes en schoon.

De ontvangst en het ontbijt waren voortreffelijk. Het was heerlijk rustig in het hotel.

Personeel : supervriendelijk ervaring gehad van zowel...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

We hadden pech dat er een feestje was naast het hotel en op de gang werd met deuren geslaan, lawaai gemaakt,roepen, tieren,.. Een heftig feestje maar dat betekende wel geen nachtrust van 3u tot 4u30 's nachts. Jammer dat het hotel hier niet in tussenkwam.

Personeel : supervriendelijk ervaring gehad van zowel nachtpersoneel als ochtenshift.

De meisjes aan het onthaal waren één voor één vriendelijk en...
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In het restaurant/ de bar was de vriendelijkheid / correctheid van het personeel ver te zoeken.

De meisjes aan het onthaal waren één voor één vriendelijk en gastvrij.

COMFORTABELE, RUIME, MOOIE KAMER. JAMMER DAT HET ER TE WARM IS
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

VORIG JAAR EN DIT JAAR WAS HET ONMOGELIJK OM DE VERWARMING AAN TE PASSEN. AIRCO WERKT NIET, BEIDE KEREN. JE KAN ENKEL DE VENTILATOR SNELLER OF TRAGER LATEN DRAAIEN DIT GECOMBINEERD MET RAMEN DIE NIET OPEN KUNNEN OM TE VERLUCHTEN VIND IK EEN MINPUNT WAARAAN GEWERKT KAN WORDEN

ZEER RUIME KAMER

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Fijn bed | donkere kamer | rust
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het was verder van het centrum dan verwacht

Ontbijt was prima, bedden waren goed. Het was heel rustig op de kamers en ook heel donker. Geen last van verkeer of geluiden buiten of in het hotel. De badkamer en kamer waren verouderd maar het voldeed prima. Voor 3 euro ben je in het centrum van Antwerpen met de tram (halte de singel). Parkeren is ondergronds, klein maar prima. Voor een citytrip is hartje Antwerpen wellicht een beter idee maar houdt u van rust en rituals producten, een goed bed, een donkere en rustige kamer dan is het zeker een aanbeveling.

Fijn voor 1 nacht
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Haren in de badkamer bloed op de muurr. We hebben toen een andere kamer gekregen. Helaas was de straal van de douchekop zo verouderd dat douchen een opgave was. Daarom hebben we de volgende dag maar bij de sauna gedoucht.

Het bed, de sauna. Mooie kamer.