Beoordelingen over Hotel Portinari 4-sterren

't Zand 15, Historisch centrum, 8000 Brugge, België

#41 van de 101 hotels in Brugge

Goede ligging/ parking zeer dichtbij.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De regeling van het ontbijt was niet zo duidelijk.

Goede ligging/ parking zeer dichtbij. En is niet duur. Mooie, ordelijke en lichte kamer. Zeer groot pluspunt: airco en zonnewering! Leuke rituals productjes/flesjes water op kamer. Etc.

Heerlijk, geweldig, relax, tijd samen

Dat het ontbijt niet inbegrepen was voor de prijs die je voor de kamer betaald, best prijzig.

De kamer was erg mooi, netjes schoon, weinig geluid van buiten, prettig klimaat op de kamer.

Locatie was echt GE - WEL - DIG!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het douche putje lag enorm vol met haren (maar echt veel), hier kwamen wij achter, doordat het water niet wegstroomde. Zodoende deden wij het putje open en hebben wij het zelf weggehaald en de volgende dag gemeld bij het hotel. Ze vonden het echt vervelend voor ons en boden hen excuses aan en zullen het personeel erop aanspreken. Dan is het ook goed voor ons. :-)

Zeer vriendelijk personeel en de locatie was echt top! Beter konden we niet zitten.

De ligging van het hotel is uitstekend!

Er miste plankjes in de badkamer om spulletjes op te zetten. Uitklapbed werd niet als plezierig ervaren.

De ligging van het hotel is uitstekend!! Parkeergelegenheid naast hotel. Netheid hotel

Rust, modern design, schoon en verzorgd.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij hebben niet echt een verbeterpunt. Het enige wat ik kan bedenken, is dat het uiterlijk van de bar/lounge niet volledig aansluit bij de moderne boetiekuitstraling van de rest van het hotel.

Wij verbleven op kamer 11 en dit was een heerlijke kamer! Boven onze verwachting was er een klein privéterras over de volledige lengte van de kamer, heerlijk voor zwoele zomeravonden of een warme ochtend. Aan deze kamer grensde tevens een extra (met schuifdeuren afsluitbare) slaapkamer. Alles was goed schoongemaakt en het hele hotel ademde rust uit. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Een uitgebreid ontbijtbuffet met verse producten.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen deur aan de badkamer maar een gordijn.

Een uitgebreid ontbijtbuffet met verse producten. Vriendelijk personeel Een mooi hotel en de kamer was proper

prachtig tussendoortje
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles was goed maar het uitzicht konbeter, er is enkel zicht op de achterbuurt maar dat zal aan de reservatie liggen zeker

Mooie locatie propere, mooie kamer, het uitzicht kon beter. lekker ontbijt met een goed aanbod

Prima voor een weekend
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

We hadden een superior kamer geboekt. En deze was kleiner en bovendien bestond deze uit 1 ruimte, dus anders dan mij was geschets volgens de foto's op de site. Het was duidelijk dat ze voor de foto's de beste en grootste kamer uit hun asortiment gekozen hadden. In werkelijkheid is het gros beduidend kleiner.

De liggin van het hotel is Super. Het ontbijt was goed en de kamer was schoon en modern, maar in werkelijkheid wel kleiner dan je verwacht adh vd foto's die gebuikt zijn op de site.

Fijn hotel

Plein voor hote wasl in aanbouw Hard bed Duur ontbijt

Schoon, modern en netjes Fijne douche Parking recht voor de deur Dicht bij bezienswaardigheden en winkels

Zeker een hotel dat ik iedereen aanraad en ook zou terugboeken
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Misschien een apart toilet op elke verdieping voor de grote boodschap zou top zijn, ik was er namelijk met een vriendin en niet als koppel . Op -1 was er geen stromend water voor handen bij de heren

Vriendelijk personeel, mooie kamer met mooi uitzicht en zeer lekker en uitgebreid ontbijt

Fantastisch weekend
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Topweekend gehad in Brugge. Hotel top, kamers pico Bello. Heerlijk ontbijt, op zondag zelfs tot 11u. Rituals producten, vriendelijk personeel, late checkout . Parking dichtbij . Kortom geweldig verblijf gehad

Ontspannend en praktisch

Niet van toepassing.

De kamer was modern ingericht, een lekker bed en voldoende kussens. De badkamer heeft een glazen wand. Voor eventuele privacy met douchen/wassen kon er een rolgordijn naar beneden voor de glazen wand. Het uitzicht was mooi, zelfs op de tweede verdieping. Mooi uitzicht op de andere gebouwen. Het hotel bevindt zich naast de winkelstraat, die door gaat tot de grote markt. Het is een top locatie.

Jammer!!!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Met oud & nieuw voor 2 nachten een superior kamer geboekt, de foto's zagen er veel belovend uit. Maar helaas.... Verouderde kamer (terwijl er overal staat dat het hotel in mei 2016 is gerenoveerd) een rioolgeur 24/7 waardoor we met de ramen open moesten slapen, niet fijn middenin de winter, geen inloopdouche, maar douchen in bad met een douchekop die we zelf van de kalk hebben moeten ontdoen en waar je er daarna in de badkamer een gratis waterballet bijkrijgt en ohja de vuiligheid loopt in gele en bruine strepen van de tegels af. Er is een handdouche aanwezig, alleen deze doet het niet? Dan erbij een toilet zonder toiletrolhouder, hiervoor wordt de handgreep van de toiletborstel- houder gebruikt, erg onsmakelijk en niet hygiënisch! Ook is er geen afzuiging, waardoor als je gedoucht hebt alles in de kamer beslagen is. Overal staat dat je uitzicht hebt over de stad, nee hoor, gewoon een uitzicht tegen een ander hotel aan. Tot driemaal toe dit allen aangegeven bij de oudere dame van de receptie, deze reageerde met zuchten en begroette ons niet eens bij binnenkomst. Ook niets met onze klachten gedaan, jammer!!! Bij uitchecken konden ze het ontbijt eraf halen...want door de feestdagen konden ze hier allemaal niks aan doen, belachelijk! En een manager die ons niet te woord stond maar de jongere dames van de receptie (die overigens wel heel aardig waren en waar de oudere dame ZEER veel van kan leren!!!) het woord liet doen. Jammer hotel Portinari dat jullie je beloften niet waar maken zoals jullie deze overal vermelden....

-Mooi hotel, perfect gelegen om Brugge te verkennen
    • Deluxe Junior Suite

-Om iets te zeggen: uitzicht op het plein vanuit de kamer. Hier zijn bouwwerken/wegenwerken bezig, je kijkt dus op een bouwwerf. Hier kan het hotel niets aan doen.

-Mooie, grote kamer -Zeer goede geluidsisolatie (stille kamer) -Goed ontbijt -Ligging + grote parking dichtbij

Locatie dicht bij crntrum
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat ze met plein bezig zijn, hadden als voorkeur kamer aan voorkant geboekt uitzicht plein. Kregen kamer aan stad kant . Uitzicht was gelukkig beter dan plein kant

Locatie dicht bij crntrum

Goed verblijf
    • Superior Driepersoonskamer

Geen mogelijkheid om te dineren, wel mogelijkheid tot lunch/kleine hap (zoals pannenkoeken). Dit is alleen al snel afgelopen (om half 5 was de kok al weg). 1 bed in drie persoonskamer was minder dan de twee andere. Doucheruimte niet afgesloten van slaapkamers. Geen eigen parkeerruimte (wel openbare ruimte om te parkeren (het zand) tegen extra kosten). Niet alles werd aangevuld bij ontbijt (de chocolade poppen waren al snel op en werden niet meer bijgevuld)

nette en schone kamers, goede badkamer met erg lekkere douche, goed ontbijt met ruime keuze, locatie is top (je loopt zo het centrum in). Goede communicatie vanuit het hotel naar ons toe.

Perfecte locatie.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer zag er op en top uit. In de praktijk viel deze toch tegen. Door de regendouche is letterlijk de hele badkamer nat. Een Klein plankje om verzorgingsspulen op te leggen.

Perfecte locatie. Ondergrondse parkeergarage op 1 min. lopen. Vriendelijke medewerkers en een lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Moderne rust en luxe in een oude stad
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Gelukkig zijn we overtuigd van de kwaliteit van het hotel door vorige ervaringen, maar het ontvangst deze keer - weliswaar door de nachtreceptionist - was van het slechtste dat we in jaren hebben mogen ervaren.

We pikken regelmatig een concert mee in het Concertgebouw en overnachten dan altijd in Hotel Portinari op nauwelijks enkele honderden meters. De kamers zijn uitzonderlijk. Bedden zijn zeer comfortabel en de douche is ideaal!

als genius member krijg je een welkoms drankje, wat inhoudt...
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

als genius member krijg je een welkoms drankje, wat inhoudt dat je een voucher krijgt voor alleen de persoon die geboekt heeft, dat verplicht de 2e persoon dus om geld te spenderen aan een drankje- doe dan gewoon geen welkoms drankje

Mooi hotel in hartje Brugge
    • Deluxe Junior Suite

Ontbijtruimte ongezellig, past niet bij uitstraling van de rest van het hotel. Grote bouwput voor de deur tijdens ons verblijf. Betaald en openbaar parkeren.

Ruime kamer (junior suite). Prettige locatie in het centrum van Brugge. Parkeergarage op zeer beperkte afstand. Prachtig ingerichte kamer.

Prima verblijf op een leuke locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Personeel is niet altijd even vriendelijk. Er wordt bijvoorbeeld geen gedag gezegd als u binnenkomt. Ook zijn de main area's mooi ingericht, maar alles daar om heen, de hal/trappenhuis etc. is geen aandacht aan besteedt.

Moderne kamers en prima locatie. Kamers zijn ook schoon.

Heerlijk hotel op ideale locatie
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Om gebruik te maken van wifi moest je inloggen via Facebook.

Onze superior kamer was heel licht, modern & goed geisoleerd. De winkels, het concertgebouw en het historisch centrum op loopafstand. Ontbijt hebben wij niet gebruikt. De lunch bij het hotel was heerlijk!

Geweldig! Zeker voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het personeel bij het ontbijt was niet altijd even vrolijk en sociaal, ook het ontbijt mocht wel iets uitgebreider voor de prijs die wij hebben betaald, maar het was zeker niet verkeerd!

De kamers waren geweldig! Zeer schoon en netjes, met een waterkoker en thee. De badkamer is erg mooi en luxe, met een heerlijke regendouche! Waanzinnig uitzicht op de stad!!

Prima ligging aan 't Zand
    • Superior Driepersoonskamer

Hadden een 3-persoonskamer, was heel ruim met leuke zitbank aan het venster. Zalige inloop/regendouche. Lekker ontbijtbuffet (15€pp). Parking rechtover de deur (8,70€/24u)

aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

weinig plaats voor meerdere reiskoffers

Comfortabel bed, moderne kamer en badkamer met rituals producten, parking 't Zand vlakbij, bezienswaardigheden op wandelafstand.

voor een kort verblijf in Brugge, geen twijfel Hotel Portinari.

geen opmerkingen

De opvang van het uiterst vriendelijk personeel is een grote plus ! Zeer centrale ligging maar toch een beetje uit het gangpad van de grote toeristentroepen.

Prachtige junior suite met groot terras!

Badkamer en bed waren perfect proper, maar we vonden toch haren en achtergelaten klein afval van vorige bezoekers in de rest van de kamer en op het terras. Tijdens het ontbijt was het personeel afstandelijk en kreeg ik de indruk dat we door moesten doen omdat ze zeer snel afruimden.

Aan onze prachtige grote kamer (10) lag een mooi groot terras, jammer dat we er niet genoeg van hebben kunnen profiteren. De locatie is ideaal om te voet de stad te verkennen en het ontbijt is zeer royaal. Het grote bad en de leuke badproducten zijn een grote plus.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

De ligging ten opzichte van Brugge en de parking
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De geluidsisolatie tussen de kamers is dramatisch slecht. Knappe badkamer,... maar na het douchen is de gehele badruimte nat.

De ligging ten opzichte van Brugge en de parking

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

ga voor een upgrade... wat een luxe.. een junior suite
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

wat een leuk hotel.. hartelijke ontvangst, ruime pas vernieuwde kamer met uitzicht op t Zand, mooie design met opengewerkte badkamer, perfect bed! Uitgebreid ontbijt... Maar vooral, het enthousiasme van de jonge manager is ons bijgebleven. Een topper voor Brugge Dank "Portinari" voor het aangenaam verblijf

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

een 4 sterren kamer die beter is dan de standaard 3 sterren kamers.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer. Wastafel te klein en onpraktisch. Mis een douche schuiver of afsluiting douche. zonder douchescherm is er geen droge plaats voor handdoeken enz. Mis een plankje voor toiletartikelen in de badkamer. De stoelen hebben een te lage rugleuning om comfortabel te zijn. Ik ben 190 cm. De lege koelkast waarvan de inhoud als gratis werd vermeld.

Het ontbijt was uitstekend. Het uitzicht vanuit onze kamer aan de achterkant was goed. De bedden zijn uitstekend. Safekast is een plus.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

• Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Onze eerste indruk was de juiste : zeer aangenaam modern hotel kort bij het station en het centrum Personeel heel behulpzaam en uiterst vriendelijk Kamer was heel mooi ( met zicht op 't Zand ): vooral de inloopdouche is super ! Ontbijt kan niet beter : voor elk wat wils in een aangenaam gekoelde ontbijtruimte

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Zeer mooie rustige kamer, goed bereikbaar met auto, op wandelafstand van alle bezienswaardigheden
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijtzaal heeft geen ramen, en dat is best jammer, zeker omdat het zo'n mooi weer was. Niet iedereen aan het onthaal sprak even vlot Nederlands. Een flesje water op de kamer (of in de minibar) zou leuk geweest zijn.

Prima ligging, vlak aan parkeergarage 't Zand, maar absoluut geen geluidshinder van uitgaanders. Heel mooie, grote kamer met luxueuze badkamer. Leuk ontbijt.

Het hotel is prima, schoon en goed bed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wifi krijg je door te liken op Facebook dat is het enige wat mij tegenvalt. Geef gewoon een inlogcode aan de gasten.

Het hotel is prima, schoon en goed bed.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Gezellig en ideaal gelegen vlak bij grote parking
    • Superior Driepersoonskamer

Als we echt kritisch gaan zijn miste ik 's morgens wat granola :-(

De kamer was niet heel groot maar alles was aanwezig . Apart bed voor onze zoon , ruime badkamer , apart toilet .

Geweldig!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Top ontbijt, geweldige locatie en een mooie badkamer. Wij hadden de budget kamer en het was ideaal. Zeker waar voor je geld. Grote parkeergarage op 20 meter afstand, uitgang recht voor de ingang van het hotel!

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Toch maar niet meer voor mij.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De tv stond helemaal vervelend tegen de muur zodat hij bijna niet zichtbaar was vanuit bed. Ook de douche in de kamer met volledig transparant glas voelt gewoon niet aangenaam en weinig ruimte om spullen te zetten naast de wasbak. Ook vreemd vond ik dat vooraf het te betalen bedrag al van onze kaart was gegaan. Dit heb ik bij Booking.com nog nooit gehad. Normaal betaal je toch pas bij aankomst of bij je vertrek? (eventueel nadat je de kamer hebt gezien) De balie bediende was ook bepaald verre van vriendelijk toen ik haar daar op wees en dreigde meteen met haar manager erbij te halen. Géén welkomstoord vooraf of wat dan ook.. Voor mij toch maar niet meer.

Het ontbijt was bijzonder geslaagd. De kamer was mooi en proper.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

We hebben er van genoten, van het hotel en van Brugge
    • Superior Driepersoonskamer

Als ik dan toch een min puntje moet geven, ik miste een bad in de badkamer

Ruime moderne kamer, ideaal voor een gezin ( ouders en 1 kind) Ontbijt waas heel goed en bedankt dat ik als persoon met glutenallergie toch aangepast brood heb gehad, super

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Een plaatsje om te ontdekken in het hart van Brugge
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

In de bar/tea-room ontbrak het aan sfeer. In de minibar stonden slechts enkele flesjes (water en frisdrank). Er waren geen snacks (nootjes, chips, chocolade,...) beschikbaar op de kamer.

Het ontbijt was uitgebreid, verzorgd en ontzettend lekker. De kamer was net vernieuwd met modern maar warm interieur. Een aparte wc in de kamer. Alle ruimtes, zithoekjes en ook de badkamer waren uitnodigend en netjes. Ook de verzorgingsproducten van het merk 'rituals' vormden een extra pluspunt.

Klein maar zeer fijn
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer had iets groter gemogen. Door het schuine dak bleef er weinig ruimte over om om het bed heen te lopen

Een schone kamer met een fijne badkamer. Klein maar fijn

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

De prachtige badkamer met heerlijke douche!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een trekker in de badkamer zou handig geweest zijn, na het douchen was de gehele vloer nat en moesten we handdoeken gebruiken voor de vloer.

De prachtige badkamer met heerlijke douche! Verder ruime, modern ingerichte kamer.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

De kamer was heel mooi en comfortabel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkamer viel tegen, als je een douche neemt is alles nat (bv wc) en niet veel ruimte om uw badkamer gerief te zetten.

De kamer was heel mooi en comfortabel. Over het ontbijt mag je niet klagen.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Goed zou het ook aanraden als er vrienden moesten gaan..
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Personeel bij aankomst was zeer vriendelijk. Bij ontbijt dag erna werden we bekeken van hebben die wel ontbijt besteld. Pas als we aan het eten waren kwamen ze vragen achter kamernummer..

Mooi uitzicht op plein. Mooie kamer met leuke badkamer.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Ontzettend vriendelijke gastvrije...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De straat voor het hotel lag helemaal open. Kan het hotel niets aan doen, maar was een beetje jammer.

Ontzettend vriendelijke gastvrije receptioniste/gastvrouw!

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

aanrader als verblijf- en vertrekplaats voor weekendje Brugge
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prachtige kamers. Overvloedig ontbijt. Zeer vriendelijk personeel, dit ondanks de moeilijke werkomstandigheden wegens openbare werken vlak voor het hotel.

Zeer vriendelijk en beleefd personeel, moderne net...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hier en daar lagen nog wat haren op de vloer van vorige bezoekers. Het losse ontbijt was erg prijzig 15,- pp

Zeer vriendelijk en beleefd personeel, moderne net gerenoveerde kamers. Perfecte plek om Brugge te ontdekken hartje centrum.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Goede locatie, fijne kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Paar kleine puntjes die beoordeling niet ernstig beïnvloeden, maar die wel van belang zijn: Kamer gedurende verblijf niet goed schoongemaakt, terwijl beddengoed en handdoeken wel werd verschoond. Dag en nacht razende mechanische afzuiging (airco/verwarming) aan, dichtbij kamer.

Goede locatie, fijne kamer. Prima bedden, fijne douche. Koffie en thee op de kamer. Goed ontbijt (maar daar is de prijs dan ook naar).

• Beoordeeld op: 20 december 2016

een aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

douche: ganse badkamer nat - zou handig zijn dat hier eventueel een verschuifbare wand geplaatst zou worden.

ontbijt was super -prima bed - ideale ligging + direct bij openbare ondergrondse parking.

• Beoordeeld op: 30 november 2016

Geslaagd!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Persoon aan het ontbijt sprak niet goed Nederlands, waardoor er een misverstand was met de andere gasten. 's Ochtends is dit niet zo fijn ;-)

Warme ontvangst. Lekker en gezellig ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Heel mooi hotel voor designliefhebbers, perfecte ligging

De badkamers vallen onder de noemer "form over function": héél mooi vorm gegeven, maar niet handig. Als iemand gedoucht heeft, is de hele badkamer nat omdat er geen douchewand is. Heel vervelend. Er is ook niets waarmee je het water even weg kan vegen (behalve handdoeken). Tegelijk is het wastafeltje te klein om een toilettas neer te zetten, die moet dan ook op de natte grond. Nog een klein minpuntje: de kussens op bed waren voor ons te hoog.

Waanzinnig mooie kamers: modern en tegelijk heel gezellig en positief. We hadden één mooie kamer onder het dak en één kamer met drie bedden met een heerlijke nis met kussens en uitkijk over de huisjes en kerktorens. Mooie lobby, zeer vriendelijk personeel. De locatie is gewoon perfect: parkeergarage meer of min voor de huisdeur (dagkaart € 8,70), gezellige restaurants links en rechts van het hotel, concertgebouw en de belangrijkste winkelstraten met cafés letterlijk om de hoek. Alle attracties op loopafstand. Op zaterdagen is er ook nog een markt direct tegenover het hotel. Ondanks druk uitgaansleven in dezelfde straat geen storend lawaai op de kamers (en ik ben daar best gevoelig voor!). Het is juist fijn dat er een beetje leven is. Heerlijke regendouche in de badkamers.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Prima ligging en moderne trendy kamer

Verwarming was lastig in te regelen daarom bleef het lang koud op de kamer. Badkamer is mooi maar niet zo praktisch. Bijna geen ruimte om je spullen neer te zetten en alleen een handdouche in bad. Geen gewone douche dus.

Kamer ligt perfect aan T Zand, naast een grote parkeergarage en pal tegen het prachtige winkelgebied. Mooie moderne kamer.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Alles ok maar toch liever wat meer privacy op de kamer
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We waren met twee op zakenreis en vonden de "open" badkamer storend voor de privacy.

Het ontbijt was heel lekker en gevarieerd. De kamer was heel net. De ligging top.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Zalig weekend gehad,zeker voor herhaling vatbaar!!!
    • Superior Driepersoonskamer

-Alleen pistoles , sandwich ontbrak -1 leggertje in badkamer aan wastafel zou makkelijker zijn om spullen op te zetten,dagcréme,smink,...

-Goed ontbijt -Kamer zeer ruim,proper,mooi,modern -vriendelijk -ligging +++++++

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Mooie, moderne kamers en een super locatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onvriendelijke receptioniste, personeel bij ontbijt heeft geen oog voor gast, te druk met afruimen en opruimen.

Geweldige ligging, mooie, frisse moderne kamers, prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Gezellig midweekje Brugge
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er was iets niet goed met de riolering waardoor het niet fris rook op de kamer

De ligging ten opzichte van Brugge centrum is perfect. De kamer opzich ziet er netjes en strak uit.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Prima lokatie maar van een viersterren hotel verwacht je net iets meer
    • Superior Driepersoonskamer

Ontbijt was matig. 4 ster verwacht je toch gebakken eitje, pannenkoekjes oid en wat meer service Baliemedewerkster ( niet die van van incheck) keek niet op of om als je hotel in komt en goedenavond zegt, niet erg gastvrij In de juniorsuite wat Weinig sfeerverlichting Groot minpunt, douchen in bad en geen stang/houder om douchekop in te hangen dus douchen met douchekop continue in de hand

De junior suite was ruim, schoon en verrassend hoe stil. Je hoort niets van de stadsgeluiden, slaapt heerlijk Lokatie is erg fijn, parkeren vlakbij Ontvangst was erg prettig, aardige vriendelijke baliedewerkster

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Prima ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zeer luidruchtig door naastgelegen café/disco waardoor er tot 4.00 lawaai en muziek te horen was

Prima ontbijt Frisse moderne kamer met prima bedden

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Prima, modern hotel in centrum van Brugge
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Aangeven dat er een moderne openbare parkeergarage nagenoeg onder het hotel ligt. En dat je die kan bereiken door de tunnel in te rijden

Gastvrij ontvangst. Zeer moderne nette en schone kamer met alle nodige faciliteiten. Locatie uitstekend 800 meter van de markt af.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Mooie, propere kamers.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wifi via like op Facebook vind ik niet correct. Geen verluchting op de kamers, na een bad of douche bleef de vochtigheid binnen hangen ( teveel lawaai buiten en te koud om ramen open te zetten)

Mooie, propere kamers. Goed geïsoleerd tegen geluid van straat. Rijkelijk en lekker ontbijt (alleen erg onpersoonlijk, is veel gezellig als er s morgens iemand komt vragen of je koffie wenst dan dat je deze zelf moet nemen).

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Heerlijk verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De verlichting is erg fel. Er was geen telefoon. Toen de zeer behulpzame dame van de receptie een telefoon wilde aansluiten bleek er geen verbinding te zijn. Wij hebben daar niet ontbeten. Ik ontbijt altijd met heel weinig voedsel en vond de prijs (€ 15,00) daarom te hoog.

Prachtige kamer, heerlijke bedden!

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Overall goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Slechte geur door het grondwater, na openen ramen en het veelvuldig doorspoelen van de wastafel en wc verdween de geur

Ontbijt was prima, eitje, koffie en sapje, ruime keuze beleg

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Een aanrader, zeker voor korte verblijven.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

enige minpunt: Spatwater van inloopdouche loopt niet 100% weg, suggestie: aftrekker(vloerwisser) voorzien. Iets meer ruimte voor de toiletspullen, liefst bij lavabo kan bijdragen tot wat meer comfort.

Vriendelijke ontvangst. Onmiddellijk informatie over de mogelijke activiteiten tijdens ons verblijf. Tof personeel. Erg net & modern hotel. In de nabijheid van het stadscentrum. Als mindervalide toegankelijk.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Geen spijt van.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wc rook niet fris bij aankomst. Wand tussen slaapgedeelte en douche is een doorzichtig glazen wand. Misschien ook iets om rekening mee te houden als je niet met een naaste gaat.

Ligging is prima aan een groot plein. Toeristisch plein is 5 minuten door de winkelstraat lopen. Drinkprijs varieert per tent, denk ongeveer aan 4 euro voor een cola. Op t plein van het hotel zijn de prijzen hetzelfde als in Nl. Boottrip is echt een aanrader!

• Beoordeeld op: 22 september 2016

- De locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

- De scheiding tussen de badkamer/toilet en de slaapkamer was door middel van een glazenwand (zonder deur)

- De locatie - De mooi gerenoveerde kamers met aangename shampoo/douchegel van Rituals

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Het zou zo gemakkelijk een super goed hotel kunnen zijn maar dat is het net niet

Slechte kussens, lege minibar, badkamer "style over convenience" Douchen is een ramp. Te weinig ruimte om je toiletspullen kwijt te kunnen. Op booking stond twee wastafels in de badkamer. Was er maar een. Personeel is correct maar heeft de "hospitality" cursus helaas gemist.

Fijne kamer. Ruim, nieuw, modern. Goed bed. Echt geluidsdicht, goeie airco

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Uitgebreid ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Tip: Bij de douche een aftrekker (of iets anders) zetten, zodat je na het douchen het water weg kan doen. Zo sta je niet in het nat aan de wastafel.

Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Heel uitgebreid ontbijt met verschillende kazen, zalm,...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer had geen deur of scheiding naar het toilet/badkamer. Dit was toch wel enigszins vervelend, zeker omdat het al geen grote kamer is.

Heel uitgebreid ontbijt met verschillende kazen, zalm, charcuterie, roerei,... Heel lekker. Het hotel is ook zeer goed gelegen, via de winkelstraat wandel je op minder dan 10 min naar de markt met het Belfort.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Het ontbijt was goed en ruim voldoende.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wastafelzuil mooi design, maar niet praktisch.

Het ontbijt was goed en ruim voldoende. De locatie was uitstekend. Dichtbij het centrum en het station. Helaas moesten wij door ziekte ons verblijf van 3 overnachtingen inkorten tot 2 dagen. Een pluspunt is dat de derde nacht volledig gerestitueerd werd.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Mooie ruime kamer met uitzicht op de kerktorens en het...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Mooie ruime kamer met uitzicht op de kerktorens en het belfort. Mooie designbadkamer met ruime inloopdouche. Super ontbijt met verse producten

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Gerenoveerd hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen uitzicht, zolderraam zat hoger dan 175cm. Badkamer niet af, alles wordt zeiknat, geen douchescherm. Internet elke keer opnieuw inloggen via Facebook

Gerenoveerd hotel. Mooie kamer en mooie badkamer, stort douche. Bedden top, mooie tv, snel internet. En Brugge is echt top

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Subliem

Wij hadden een suite..Prachtige vernieuwde kamer met mooie badkamer, zeer grote TV en enkele hightech snufjes.. 2x Dubbele beglazing dus absoluut geen geluidsoverlast .. Airco.. Zeer goede bedden met verschillende kussens.. Afzonderlijke WC-ruimte... Gewoon alles wat je wenst...5 sterren waard!!!!!!

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Weekendje Brugge
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hotel is pas enkele maanden geleden gerenoveerd, zeer moderne kamers. Inclusief bad waar je met twee personen in kunt. Medewerkers aan de receptie zijn allemaal even vriendelijk, ze doen er alles aan op het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

De ligging t.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer is niet af te sluiten, er is geen deur. 's Nachts naar het toilet gaan levert zeker een wakkere reisgenoot op.

De ligging t.o.v. het centrum is super

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Zeer aan te raden locatie voor korte citytrip
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een kleine uitleg (op papier) over hoe de airco werkt zou handig zijn Er zaten nog etenswaren van vorige klanten in de ijskast

Heel mooie moderne kamers Mooi groot bed Interessant ontbijtbuffet met voldoende keuze Vriendelijk onthaal

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Prijs/kwaliteit zeer goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zeer moderne badkamer maar je kan er geen toiletzak kwijt en je handdoek kon je nergens ophangen.

Het ontbijt was lekker en uitgebreid. De kamers waren voldoende groot en voorzien van alle comfort.

In de budgetkamer slechts een gordijn tussen slaap- en...
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de budgetkamer slechts een gordijn tussen slaap- en badkamergedeelte. Een (schuif)deur eas prettiger geweest.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Portinari