Beoordelingen over Hotel Prins van Oranje 3-sterren

Halensebaan 152, 3290 Diest, België

#6 van de 7 hotels in Diest

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Blijkbaar hadden de vorige verbliivers van de kamer flink...

Blijkbaar hadden de vorige verbliivers van de kamer flink gerookt, want onze kamer stonk spijtjg genoeg naar een doorrookt oud cafe , voor de rest was alles zeker en vast oké

Proper en net verblijf in een basic, ietwat gedateerd hotel

Het onthaal is niet zo erg hartelijk. Achteraan op de koer zit er een hondje dat ook s'nachts erg blaft. Gezien er geen andere verluchting is slapen we graag met het raam open en dus ben je wakker als hij blaft.

Propere gerenoveerde kamer. Ook de badkamer met douche was zeer proper en vernieuwd. Het ontbijt is zeker ok en voldoende, al hoef je geen verse pistolets te verwachten maar wel afbakbroodjes.

Was maar kort maar leuk

Bij het uitschenken voor een Mr.mij te betalen ik zei ik heb gisteren al betaald en heel .echt heel onbeschoft zei hij in gebroken Engels No,No Not possible dus ik liet betalingsbewijs zien maar daar keek hij zelf niet naar Mijn werkcollega zei nog er is betaald gisteren avond aan een heel vriendelijke dame maar hij had er geen gehoor na Ik zei belt de dame of kijk na in u papieren en dan na zag hij dat alles betaald was Hij was echt erg onbeschoft en zo,spijtig om met zo'n slechte nasmaak het hotel te verlaten ....... ..Hij heeft echt mijn dag om zeep geholpen spijtig

Bereikbaarheid en zeer netjes en rustig

Dringend aan opfrissing & grondige kuisbeurt toe! Prijzig voor wat je krijgt dan toch.

Kamer kon netter - stof niet afgedaan ondanks anti-allergene kamer aangevraagd. Onderbroek van vorige bezoeker lag nog in de kast! TV werkte niet maar werd "redelijk snel" opgelost. Airco niet aanwezig ondanks dat volgens website op iedere kamer een aanwezig was. Weg naar kamers ook niet echt uitnodigend en proper.

Ontbijt was uitgebreid + vriendelijke dame + ruimte was hoe het moet, verzorgd en netjes.

Mooi gerenoveerde kamer en badkamer

Toen we even voor aanvangtijd van ontbijt gingen kijken waar de ontbijtruimte was, werden we afgesnauwd door een dame... heel onprofessioneel, dit kan men ook op een vriendelijke manier zeggen!

Mooi gerenoveerde kamer en badkamer

De eitjes bij het ontbijt

Heel veel geld voor wat je krijgt. Wij boekten 6 tweepersoonskamers, die snikheet waren. Geen extra's, allemaal heel basis. Ontbijt weinig uitgebreid.

De eitjes bij het ontbijt

Ons viel het tegen en zoeken de volgende keer wat anders.

Bij aankomst bleek dat de foto's die we hadden bekeken op de site, helemaal niet overeenkwamen met de werkelijkheid. :-( De verwelkoming verliep niet op wieltjes.Op de kamer aangekomen kwam er een doffe lucht je tegemoet en de stofvlokken lagen op de grond, welliswaar niet veel, maar ze waren wel aanwezig,De badkamer was vernieuwd en in orde, ook een goed bed. De tv lief het afweten. Wanneer we s'avonds aan de bar een fles wijn bestelde om mee naar de kamer te te pakken, verliep dit ook al niet vlotjes en eerder tegen de zin van het aanwezige personeel. Op dag twee was er zelfs geen wijn meer aanwezig :-( wat ons zelfs uit comercieel oogpunt niet logisch leek. Wij gaan de volgende keer iets anders uitzoeken.

De badkamer 8/10 Het bed 7/10 Het ontbijt 6/10 Al het overige 4/10 en lager;

Geen aanrader gaan zeker nooit meer terug !

Het personeel zeer onvriendelijk ! De eerste morgen vroeg er een vriendelijke Nederlands talige mevrouw of we moesten een eitje hebben ! Maar de Tweede morgen was het een meneer weet niet wat hij sprak hij zei niets zelfs geen goede morgen ! Zeer drukke baan ! Een airco apparaat uit de vervlogen jaren die zeer veel lawaai maakte ! In de douche was er een zeeppomp maar hij was leeg ! Niets meer om terug te gaan ! Zeker geen aanrader ! Het was 180 € voor 2 n hij vroeg 190 € maar ik had mijn mail bij mij en dan toch maar 180 moeten betalen !

Voldeed niet aan de verwachting

Zeer onvriendelijke, ongastvrie mijnheer bij de receptie. Veel te zachte matrassen. En voor het meenemen van een boterham van het ontbijfbuffet naar buiten moest extra betaald worden😕😕

.Mooie gerenoveerde badkamer.

4,5
    De kamer zat net onder het dak en was enorm warm.

De kamer zat net onder het dak en was enorm warm. Er was enkel een velux raam dat geopend kan worden maar het was de hele nacht snikheet in de kamer. De vloerbekleding was tapijt van enkele tientallen jaren oud; echt hygiënisch is dit niet; en het zag er eveneens vies uit.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Simpel hotel aan redelijk drukke weg.

Prijs / Kwaliteit - Relatief duur hotel voor wat je krijgt

Simpel hotel aan redelijk drukke weg. Prima uitvalbasis voor wanneer je in de omgeving moet zijn en een overnachting nodig hebt.

Vriendelijk personeel.

Hotel is omgeven door drukke wegen. Onze dames werden lastig gevallen door een Poolse bezoeker. Gelukkig greep het personeel in.

Vriendelijk personeel. Goed ontbijt en eenvoudige maar nette kamer

Ontbijt was goed verzorgd.

Er is een bar maar daar wordt geen gebruik van gemaakt? Hotel is zichtbaar opgeknapt maar aan de andere kant is er nog best wat opknapwerk te doen in het hotel en in de hotelkamer (behang laat los bv.). Kamer was niet stofvrij. In de douche mist een afzuigsysteem en een rekje voor je handdoeken. Wanneer je doucht loopt het water de badkamer in. Wij hadden de pech dat de buurman? op zondagochtend op zijn grasmaaier stapte. Dit verstoorde flink de rust.

Ontbijt was goed verzorgd. Bedden waren prima. Badkamer ziet er modern uit. Je komt weinig mensen tegen in het hotel, behalve bij het ontbijt.

Er ontbreekt sfeer

Nog nooit zo slecht ontvangen in een hotel! De “receptionist” stond in de tuin en gunde ons geen blik toen we voorbijkwamen met onze koffers om in te checken. Toen hij naar de balie bij ons kwam, bleek hij geen Nederlands te spreken of te verstaan. Ook bij het uitchecken werden we geholpen door een (weliswaar vriendelijke) dame die geen Nederlands sprak. Er is gelukkig ook een wat oudere heer in het hotel die wel Nederlands spreekt en vriendelijk is.

Mooi gebouw, goede locatie, gratis parkeren. Ontbijt kan slechts tot 9 uur en was sober, maar voor ons ruim voldoende. Lekkere koffie van Douwe Egberts. Ruime kamer en badkamer en alles heel netjes.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Bij aankomst heb je het gevoel dat je je eigen pittoresk...

Het personeel was wat koud en afstandelijk. Binnen is het geen kasteel..

Bij aankomst heb je het gevoel dat je je eigen pittoresk kasteeltje hebt gevonden.

goed voor 1 nacht

- tapis-plain op de kamer - rood stoffen kussen op hoofdkussen ? - nachtlawaai van brulkikkers (moesten met open raam slapen want te warm en geen airco) - ontbijtruimte

Goed hotel , propere kamers en badkamer. Goed ontbijt.

Propere kamers en propere badkamers. Waarschijnlijk pas vernieuwd. Goede bedden. Vriendelijk personeel en goed ontbijt. Zeker een aanrader voor die prijs. Gratis parking en vlak tegen de autostrade.

Voldeed aan de verwachtingen en was in orde voor ons korte verblijf !

De tuin en oprit rondom het hotel liggen er desolaat bij. Onverzorgd ! Geeft van buitenaf een vervuilde indruk !

Het ontbijt was in orde en de kamer was OK qua inrichting. Goed bed met degelijke matras !

Prins van oranje is een degelijke b&b doch geen hotel

De kamers zijn vernieuwd doch de luchtafzuiging is nog niet in orde. De hoogste kamers (enkel 1 velux) zijn na 1 dag warm weer (7 april) te warm en nog geen airco geinstalleerd. De tuin is dringend aan een opknapbeurt toe.

Compleet ontbijt, vlot bediend

Eenvoudig, duurbetaald hotel op een prima locatie

Ontbijt was zeer basic en beperkt. Geen verse producten maar enkel supermarkt-eten. De door in de badkamer en de vloer waren duidelijk vuil.

De kamer was ruim en het bed comfortabel. De badkamer was modern.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

vooral een goed bed enkel papier komt los van de muren wel een prima badkamer netjes

de ontvangst was alles behalve we werden aangestaard veel werd er niet gezegd papieren sleutel van de kamer wat uitleg ivm sleutel en ontbijt en dat was het dan wij zijn niet de mensen met de meeste verwachtingen maar een goeiedag of welkom zegt veel toch.... het ontbijt was echt wel heel flauwtjes koffiemachine die maar half gaat brood was niet vers de afbakbroodjes liepen ook niet over niet dat er niet genoeg keuze was maar de kwaliteit was van een laag niveau .

beste aan het verblijf was het bed die was goed en confortabel.

Een overnachting in een te duur betaald hotel.

De 1ste indruk was onverzorgd, lang gras, onkruid, rookgeur bij binnenkomst. De melding van bij afwezigheid bel naar Gsmnr... Niet afgewerkte trappenhal, oude airco's op balkon, niet het verwachte van een 3*** Hotel. De conciërge opende in een verscheurde werkjeans, etc... Het bruin brood bij het ontbijt was nog licht bevroren, basisontbijt met niks extra. Te weinig voor 3***. Foto's op website booking.com zijn verouderd. Niet opgeruimde omgeving.

De kamer was netjes.

geslaagd kort verblijf te Diest

TV bood enkel sneeuwkanalen Loshangend behangpapier in de slaapkamer Uitzicht op "rommel tuin" Kamertoegang leek opslagplaat voor gebruikte tapijttegels Receptienist bij aankomst was niet het nederlands machtig

ruime (ietwat donkere) kamer en piekfijne badkamer met zeer goed ontbijt qua prijs kwaliteit

Supper

Misschien betere verlichting

Ontbijt, de opgewekte dame smorgens,en we hadden een kamer die opgesmukt was,wij komen zeker terug,we he ebben hier al meerdere malen overnacht en dit was al de beste keer.,

5,5
    Lekker ontbijt.

Lift en tapijt in gang vol vlekken.Geen badkamerjas noch toiletartikelen.Waar was de inloopkast in de kamer zoals vermeld bij de de luxe tweepersoonskamer?

Lekker ontbijt.Vriendelijke dame aan het onthaal

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Hier komen we zeker en vast terug als we weer in de buurt zijn...we zoeken niet meer verder :)

Geen bemerkingen eigenlijk. Mss iets meer privacy tijdens het ontbijt...een praatje vinden we altijd heel prettig, maar ook samen gezellig ontbijten en bijpraten vinden we aangenaam.

Wij zijn hier al meerdere malen verbleven voor/na een beurs en we voelen ons hier al een beetje "thuis". De kamers zijn van alle gemakken voorzien en ook de badkamer heeft alle luxe die je nodig hebt. Het ontbijtbuffet is prima verzorgd en ookal ben je als enige gast aanwezig, dan nog krijg je een heerlijk ontbijt aan je tafeltje geserveerd.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

vers en uitgebreid aanbod voor het ontbijt, vriendelijke...

de barfaciliteiten zijn zeer beperkt, zeker 's avonds, bar gewoon gesloten om 21.00 uur

vers en uitgebreid aanbod voor het ontbijt, vriendelijke service tijdens ontbijtmoment. goede parkingfaciliteiten - goede ligging nabij autosnelweg

Dit hotel is zeker een aanrader en wij komen zeker en vast nog eens terug als we in de buurt zijn.

Het was voor ons de tweede maal dat we voor zaken hier verbleven. De kamer vonden we deze keer beter dan de eerste, heel netjes en vooral de uitvoering van de badkamer was een pluspunt. De vorige keer was de badkamer verouderd. Het geheel, ook de slaapkamer, was nu veel meer afgewerkt, volwaardiger en comfortabeler. Het ontbijt was prima verzorgd en je kwam niets tekort. Vriendelijke vrouw die dit op haar eentje allemaal in orde maakt.

De meneer achter de receptie was niet echt vriendelijk. Hij deed zijn werk maar dat was het dan ook. Hij was niet op de hoogte van dingen die er te doen waren in de buurt. Niet behulpzaam om even mee te denken. Wij vroegen of er een sauna in de buurt was. Gaf het antwoord van niet. Later begrepen we dat er gewoon in het stadje zelf een sauna zit. De vrouwen tijdens het ontbijt waren vriendelijk maar het ontbijtbuffet bijvullen terwijl je zelf loopt te eten kan naar mijn idee echt niet.

Ruime schone kamer, goed bed, prima ontbijt

Het was er heel tof en een mooi kamer.

Het ontbijt was goed en voldoende, maar mag iets uitgebreider zijn

De omgeving van het hotel was vlak bij de autostrade E34 , maar dat gaf geen enkele hinder. De kamer was goed en de badkamer was met een inloop douche.

Alles was ok

Uitzicht. Kamer in het dak met velux. Voor 1 nacht zeker geen probleem.

Ruime kamer met gerenoveerde badkamer. Goed ontbijt met vers gebakken roerei.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Prima slaapplaats.

Ontbreken van persoonlijkcontact bij in-en uitchecken. Kortom het welkomheten kon beter. Doet niet af aan kwaliteit maar de beleving is toch belangrijk.

Netjes, uitgebreid lekker ontbijt met vriendelijke bediening.

Werken in het hotel achteraan. Tuin ? Wat verwaarloosd achterin. De bar was te vroeg gesloten (om 22u). Was blijkbaar een uitzonderlijke situatie (anders om 23 u), maar toch spijtig voor ons.

De badkamer = vernieuwd ? Inloopdouche.

Kamer was vuil en smerig . Bij het binnenkomen dadelijk wenster opgezet stonk op de kamer Personeel ging er voor zorgen dat we gewekt werden . Dit is niet gebeurt ! Personeel was eigenlijk vrij onvriendelijk . Bij het uit checken was er zelfs niemand aanwezig . Badkamer . Was amper zuiver gemaakt . Haren in de douche! Vuil op de grond . Lakens op bed waren wolgens ons ook ni vernieuwd zaten vlekken op . Kort om 1 zin voor dit hotel. Was vuil , ranzig , smerig echt helemaal geen 80 waart ! Ons zien ze daar nooit meer terug !!!!

Een fijn hotel voor een kort verblijf...wij komen hier zeker nog eens terug als we in de buurt zijn.

We misten een beetje een mini-ijskastje op de kamer. Ook een haardroger standaard op de kamer zou een pluspunt zijn. Verder was alles tip-top in orde.

Behulpzame mensen/eigenaars (kregen extra haardroger op de kamer, was eerst niet voorzien) Ook het ontbijtbuffet was prima in orde! Er was een grote keuze en er werd constant bij aangevuld zodat iedereen met een voldaan gevoel aan de dag kon beginnen.

Gezellig hotelletje op een leuke en goede lokatie. € 95,00 per kamer per nacht is ( te ) dik betaald

Ontbijt had iets beter gekunt.

Voor ons een uitstekende lokatie daar wij vrienden hebben wonen in Diest. De lokatie is uitermate geschikt voor een uitstapje naar Brussel / Hasselt en Leuven.

Vlakbij fietsroutenetwerk, hotel ligt aan autosnelweg maar...

Vlakbij fietsroutenetwerk, hotel ligt aan autosnelweg maar amper geluidshinder (rustige omgeving), goed gevarieerd ontbijt, nieuwe ruime landelijke kamer en badkamer, fietsen veilig kunnen opbergen. Geen airco (dit was voor ons ook niet noodzakelijk). Centrum ligt op 1,5 km van het hotel, te bereiken via een (drukke) baan (misschien niet zo aangenaam te voet).

middelmatig, gewoon

Niets van informatie over de streek Stadsplan van Diest was welkom geweest, activiteiten in de omgeving???

Kamer heel netjes, jammer geen koelkast aangesloten in de voorziene ruimte. uitzicht op een niet onderhouden stuk tuin en parking , zeer goed ligging voor zakenlui die vlug op autostrade en / of industriepark moeten zijn Ontbijt ruim goed, maar gewoon dagdagelijks van aanbod

Rustige omgeving, ontbijt goed, kamers konden beter

Hygiëne kon beter. Het feit dat we 3 kamers gereserveerd hadden waarvan 1 kamer heel onaangenaam rook en niet proper was. Op die kamer was er ook geen airco of ventilator.

De interessante ligging van het hotel met parking.

Uitstekend!!

We hebben er 1 nacht geslapen en het was prima, mooie kamers, alles schoon!! En het ontbijt prima. Absoluut genoeg en ter plekke bereidde scrambled eggs!!

Lekker ontbijt

De baas zijn manier van een hotel runnen...receptie meer dicht dan open...heel onvriendelijke onbeleefd persoon die niet eens goed nederlands praat en begrijpt !!

Lekker ontbijt Vriendelijke dame aan receptie

Verkeersgeluid

Verkeersgeluid. Dat hoor je de hele nacht als je met de ramen open wil slapen. De ramen sluiten en met airco aan slapen vind ik persoonlijk niet prettig. Oordopjes brachten uitkomst.

Mooi gebouw. Goed bed. Schoon.

Slecht

Zowat alles badkamer onhandig en te glad onthaal niet vriendelijk kamers veel te benauwend zeker geen aanrader ons zien ze er niet meer

1 dame aan ontbijt was vriendelijk

kamer is prima incl airco

Onvriendelijk ontvangst, kamer prima, geen eetmogelijkheid in de avond is vreemd voor een hotel Bij de vraag of er toch niet iets aan eten is gaf het hotel niet thuis. Nee kan niet. Betaling via creditcard en afhandeling via Booking.com niet mogelijk. Er moet daat terplekke afgerekend worden.

kamer is prima incl airco

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Ontbijt kamer suer

De bar iets besteld gekregen zonder woord.,Daarna niemand gezien Volgende consumptie gekregen zelfde senario. Heel onvriendelijk.Kon gezelliger

Ontbijt kamer suer

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Stadje Diest is erg leuk, volgende keer ander hotel.

Ontvangst ronduit onbeschoft en ongeïnteresseerd. Ontaarde bijna in ruzie met hotel eigenaar. Had zeker zn dag niet. Ontbijt goed, kamers redelijk, niet schoon. Hotel ligt ver van het centrum.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Het was zeer confortabel

gladde tegels, niet antislip, in de douche, risico, dus voorzichtig doen

Het ontbijt was gevarieerd en copieus. De kamer zeer proper, rustig aan de achterzijde, fijne douche.

Het hotel is goed voor een kort verblijf.

De toiletten op het gelijkvloers zijn verouderd. De sas van het mannentoilet werkte niet goed en het toiletpapier was bijna op en zelfs geen reserve voorzien...!!

Ontbijt was ruim voldoende en verzorgd. Kamers waren netjes. De 'vrouw des huizes' was heel behulpzaam, vriendelijk en correct !!

Het ontbijt was prima en afwisselend

Het hotel zit pal aan een autoweg en een drukke doorgaande weg. Daardoor kan je het raam niet open zetten, vanwege het lawaai. Er is wel airco in de slaapkamer maar daar heb je niet veel plezier van behalve dat het veel lawaai maakt. Het was een warme nacht waardoor we onrustig hebben geslapen.

Het ontbijt was prima en afwisselend De kamer was mooi en de bedden waren goed.

Aardig hotel aan de rand van Diest

Korte en zakelijke ontvangst. Kamer (2e verdieping) was erg warm en er was geen airco (bedrading al wel aanwezig in de vorm van een dikke bos kabels die uit de muur stak). Waterkoker, suiker en melkcupjes aanwezig maar we misten de koffie en thee hierbij.

Grote gerenoveerde kamer, met goede bedden en grote badkamer. Een goed en gevarieerd ontbijt. Parkeren achter het hotel en een aparte afsluitbare ruimte voor de fietsen. Er loopt een mooi groen fietspad achter het hotel langs naar Diest (kleine 10 minuten fietsen) Van buiten een mooi gebouw.

Locatie was perfect gelegen.

Locatie was perfect gelegen. Na afslag op de snelweg kom je gelijk het hotel tegen. Helaas was in de kamer die ik had geen minibar, geen prullenbak en deur kraakte ontzetten. Het meest storende vond ik de kapotte hendel van de deur naar de wc/douche

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Uitstekend hotel.

Relatief ver van de stad gelegen. Gelukkig heeft Webbekom een prettige kroeg, iets verder aan de stadsrand van Diest valt uitstekend te eten in het Mosselhuis.

Uitstekend hotel. Rustige ligging, geen last van verkeerslawaai (ondanks de ligging aan verkeerswegen). Tot 23.00 uur is de lobby open. Goed ontbijt met mooie variatie.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Fijn verblijf in Hotel Oranje

Het personeel was voldoende vriendelijk maar had niet een heel professionele opstelling. Er werd niets gevraagd (doel verblijf, of er speciale wensen waren, etc.). Ook werd bijvoorbeeld bij vertrek niet gevraagd of alles naar wens was. Gewoon kleine zaken waardoor je merkt dat het personeel geïnteresseerd is in je mistte ik hier. Dit maakt het natuurlijk absoluut geen slecht hotel, wij waren enorm tevreden.

Voor de prijs een meer dan prima hotel! Alles is niet splinternieuw maar wel fris, schoon en netjes. Het personeel was zeker vriendelijk genoeg, maar niet enorm professioneel. De bedden lagen enorm fijn, de douche was goed warm. Het ontbijt was een fijne verrassing, duurdere hotels kunnen hier echt iets van leren. Heerlijk verse broodjes, veel keuze en goed beleg.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

goed hotel om 1 à 2 nachten door te brengen voor zakenlui en/of een seminarie, geen vakantiehotel

De aankomst was in orde, kamer oke, badkamer- zalig grote douche, goed geslapen en ontbijt was lekker, ruim assortiment aan eten en dranken. Hotel ligt aan grote baan dus makkelijk om te vinden.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

makkelijk bereikbaar

vieze geur in de badkamer waardoor de slaapkamer ook vies geurde beperkt ontbijt, geen eitjes, geen gewone yoghurt, alleen koffie, geen cappucino terwijl er wel een cappuncino knop op de machine staat

makkelijk bereikbaar

Ontspannen ervaring
    • Deluxe Suite met Spabad

Sommige dingen zijn aan vernieuwing toe.

Wij hadden de suite geboekt met spabad. De badkamer was wat aan de oudere kant maar wel nog altijd uitstekend om te relaxen. Zalig bad! De kamer waren we direct verliefd op. Het s een sfeervolle kamer, waar je persoonlijkheid in terug vind. Ook niet onbelangrijk, super bed!

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Basic maar goed hotel op korte afstand van het centrum en vlakbij de afrit van de snelweg.

Men in bezig met verdere renovaties binnen in het hotel. Dit geeft een beetje een slordige indruk. De kamer was basic, geen frigo (was verwijderd). Geen welkomstbrochure op de kamer met algemene info over het hotel.

Vlot bereikbaar, vlakbij de afrit van de snelweg, maar toch voldoende geïsoleerd. Goed ontbijt, meer dan voldoende. De badkamer was zeer goed, duidelijk gerenoveerd, ordelijk en zeer net.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

aanbevolen, we komen hier terug als we nog eens in de buurt zijn

natte vloer in douche wordt gauw glad wifi zonder beveiliging

makkelijk bereikbaar en ondanks nabijheid snelweg zeer rustig. Nette, ruime kamer en mooie stijlvolle badkamer. Wifi overal bereikbaar

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Doorreis hotel

Kamer kon onvoldoende verwarmd worden.Matras was aan vernieuwing toe.Matras was doorgezakt.

Zeer mooie badkamer.Goed ontbijt.Goed gelegen.Rustige ligging.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Hotel dat in de nabije toekomst waarschijnlijk beter gaat scoren.

Er waren weinig faciliteiten op de kamer: geen mogelijkheid koffie of thee te zetten, geen koelkastje, zwak licht waardoor lezen onmogelijk was en te zachte bedden. Kamers waren aan een opknapbeurt toe die ze binnenkort ook krijgen.

De badkamer was gemoderniseerd en prima. In de omgeving was genoeg te zien dus we hadden een fijn weekend.

Onbeleefde eigenaar/personeel zonder enige klantvriendelijkheid

Personeel slecht en onbeschoft. Om half 7 sochtends op zaterdag werkzaamheden oa schuurapparaat etc Bij het uitchecken wilden we een klacht indienen maar er werd enkel onbeschoft gereageerd, er was geen normaal gesprek mogelijk. We moesten zelfs 25euro bijbetalen voor een bad in de badkamer ipv douche.

Ontbijt was prima Bed lag lekker Badkamer was netjes

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Goede service;

Het ontbijt was iets beperkter als bij grote hotelketens.

Goede service; bij aankomst ging er een lamp stuk, nadat ik dit had aangegeven bij de receptie werd de lamp direct vervangen.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Zakelijk hotel wat goed gelegen is

Geluidshinder van de weg, ongezellige ontbijtruimte

Goede ligging, gratis parking

Goed ontbijt

Geen restaurant.

Goed ontbijt Zeer rustig.

Was tevreden over mijn verblijf.

geen opmerkingen

Basic, maar alles was oke.

Mooi hotel gelegen aan drukke weg, jammer

Het is een prachtig oud pand en de inrichting paste hier niet bij.

Ontbijt was fantastisch.

Goed ontbijt

De lift maakt heel veel lawaai zodat je er van wakker wordt als deze 's nachts word gebruikt.

Ontbijt was zeer lekker en uitgebreid.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

ontbijt was super en kamer dik in orde

ontbijt was super en kamer dik in orde

Lekker en gevarieerd ontbijt.

Veel lawaai van de parking (precies een feestje)

Lekker en gevarieerd ontbijt. Mooie gerieflijke badkamer

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Het ontvangst was niet zo vriendelijk, beetje knorrige man achter de receptie

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Goed Hotel , eerlijke kwaliteit en prijs...

Niets om over te klagen...

Ontbijt voldeed meer aan de verwachting , goede service...

gerenoveerde kamer en badkamer

personeel is niet vriendelijk

gerenoveerde kamer en badkamer

Het ontbijt van ok.

Het ontbijt van ok. We hadden alles wat we wouden. Broodjes, voldoende charcuterie/kaas, ontbijtgranen, yoghurt, fruit, eitjes.....

aangenaam

nooduitgang boven

aardig en hulpvaardig personeel, gezellige kamers, duidelijke uitleg bij sanitair, goed ontbijt

Beetje te duur

Bediening was wat onvriendelijk en de kamers waren afgeleefd.

Het bed en de badkamer waren heel goed