Beoordelingen over Hotel Quartier Latin 4-sterren

Rue des Brasseurs 2, 6900 Marche-en-Famenne, België

#3 van de 7 hotels in Marche-en-Famenne

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

over het algemeen tevreden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de kamers waren wat klein

Het ontbijt was super. Het buffet 's avonds was super. De kamers (we hadden er 4 gereserveerd) kunnen wat renovatie gebruiken. Het was er ook heel warm bij aankomst.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Zeer ruime gezinskamer, heel vriendelijke personeel en uitgebreid ontbijt

ruime gezinskamer, met 2 badkamers en 2 wc's. Heel vriendelijk onthaal aan de receptie. Gegeten in de brasserie en ook hier heel vriendelijk onthaald met oog voor de kinderen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Goede locatie, centrum stad, mooi hotel, mooie terras, zeer goed verzorgd ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Grotere kamer. Kamer met uitzicht op het terras. Geen tapis-plain, maar stenen vloer (veel hygiënischer)) Ontbijt tot 11.OO uur, alhoewel we na 1O.3O uur nog altijd even vriendelijk daar te gast waren.

Personeel is zeer goed opgeleid, vriendelijk, niets tegen hun zijn, kennen hun werk, goed geselecteerd. Pluspunt Hotel is dat het gelegen is in een mooi centrum, parking via twee muren te bereiken is niet makkelijk, laat staan omdat er bovengronds geen parking is, dat je ondergronds moet parkeren, wat toch wel niet simpel is, moet je goed kunnen rijden. Terras voor s 'avonds (zonnekant) is meest ideaal, restaurant aan Hotel is natuurlijk goed, maar vrijdagavond een beetje teveel volk (wat dan weer goed is voor jullie) Ook daar zeer attentvol personeel (oudere Heer doet nog prima zijn werk) Alles goed georganiseerd verlopen in het restaurant, eerst dacht ik dat er alleen maar op het 1 ste verdiep een toilet was (minpunt) maar nadien bleek ook beneden een toilet.

Het hotel is 4* maar is niet internationaal georiënteerd.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is 4* maar is niet internationaal georiënteerd. Men spreekt alleen Frans en een woordje Engels. Dat is zowel in het hotel als het restaurant. Dat zou beter kunnen!

Goed hotel voor weekendje Ardennen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Inchecken aan een balie waarbij je moet gaan zitten (ook bij uitchecken), wat mij betreft een beetje ott.

Ontbijt was prima, maar niet overdadig. Kamer licht met veel ramen, bedden uitstekend. Parkeerplaatsen op eigen terrein.

Locatie top, maar hadden meer verwacht gezien de prijs. 5Euro voor een kinderzwembad.....

Bovenop de prijs van 185€ voor 1 overnachting met ontbijt voor 3 persoonskamer, extra 5 euro moeten betalen per volwassen persoon voor gebruik van een heel klein zwembad. Gelukkig geen gebruik gemaakt van Wellness of moesten daar ook nog extra voor betalen. Heb ik nog nooit geweten in een hotel dat ik voor zwembad per dag moet bijbetalen.... Ontbijtruimte en ontbijt waren vooral qua keuze aan beleg aan de mager kant. Voor 4 sterren zou het wel wat meer mogen zijn en er ook voor zorgen dat ze alles aanvullen en je niet eerst moet wachten op glazen en dan nog eens op fruitsap. Ook fileschuiven voor de koffiezet.... Kamers op sommige plaatsen aan vernieuwing toe. Ook Airco maakte enorm veel lawaai zelfs als die uitstond.

Zeer goede ontvangst. Welkomst appelsap van de streek bij aankomst. Ondanks festiviteiten in dorp parking perfect bereikbaar.

Het was een goed verblijf

De tapisplain op de kamers zijn niet proper, kleine schimmelplekken op sommige plaatsen in de douche, de matrassen en hoofdkussens zijn niet comfortabel.

De vriendelijkheid, de airco, de wijnkaart bood een ruim assortiment aan.

Goed hotel voor weekendje weg
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was wat minder dan ik verwacht van een 4 sterrenhotel. Geen gezellige ontbijtruimte. Standaardontbijt zoals je in vele 3 sterrenhotels terugvindt

Ruime kamers. Priveparking voor hotelgasten. Ideale ligging in het centrum.

Genoten van de 'beste Vol au vent' volgens Sterrenchef Luc Bellings in HLN van 21 juli 2018.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik had bij het boeken gemeld dat we onze huwelijksverjaardag kwamen vieren en … de kamer was romantisch versierd met kaarsen en hartjes en … bubbles! Heel attent van het personeel.

De ligging, mooi gebouw, aardige receptioniste.

Prijzen zijn zo hoog, personeel van restaurant niet vriendelijk. Zelfs toegang tot zwembad €5 pp per keer. Massage bijna €100 voor een uur. In restaurant konden we om 15 uur niets te eten krijgen terwijl we net waren aangekomen. Na klacht bij receptie werd er een kleine kaart gepresenteerd. Eten ook veel te prijzig voor de kwaliteit op je bord. Ik ga er niet meer heen.

De ligging, mooi gebouw, aardige receptioniste.

Prima hotel met keurige kamers.

Als er al iets op te merken zou zijn is ons dat niet opgevallen

Prima hotel met keurige kamers. Alles correct en blinkend schoon. Ontbijt was prima. Heerlijk terras buiten het hotel. Het restaurant was uitstekend met een mooie kaart.

Een heerlijk weekendje in de Ardennen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het dorpje smelt niets voor. 2 restaurants en een ijszaak.

Gratis parkeren bij hotel. Ontvangst bij receptie erg aardig en een welkoms drankje. Groot terras voor het hotel. Prima kamer en bedden. Spa aanwezig wel vooraf reserveren. Zeer vriendelijk personeel.

Centrale ligging.

geen negatieve observaties

Centrale ligging. Vriendelijk personeel. Goede kamer. Fraai terras en goed restaurant met een uitgebreide kaart. Uitstekend ontbijt. Een herhaling waard.

heel prettig hotel in het centrum, jammer dat de sauna zo veel extra kost

de koffie is waardeloos bij het ontbijt. Voor zowel zwemmen (5 euro per keer, per persoon) als de sauna/spa (20 euro per keer, per persoon) moet je extra betalen. Idioot en belachelijk.

Alles wat je verwachten zou bij zo'n redelijk duur hotel, daar voldoet het hotel helemaal aan (ruime luxueuze kamers, goede service,etc.).

Hier krijg je waar voor je geld!

Hier krijg je waar voor je geld! Net hotel, mooi gebouw, redelijk uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, prive parking aan het hotel zelf (je kan ook in de kelderverdieping parkeren, is niet duidelijk aangegeven, dus interessant om mee te geven). Alleen jammer dat de sauna apart te betalen is: 20 euro voor 3 uurtjes. Es tussendoor een uurtje sauna zit er dus niet in, of t is aan een duur tarief...

De mevrouw die nederlands frans sprak.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Van het geld wat wij betaalde was het netjes.

De mevrouw die nederlands frans sprak. Was erg vriendelijk. En vertelde alles over de omgeving. Wat er te doen was. Het personeel van het restaurant was ook erg vriendelijk.

5 euro pp toeslag voor toegang zwembad(je) is prijzig en zwembad leek aan update toe. Ontbijt was goed maar vrij beperkt.

Leuke en oprechte ontvangst met sapje voor de kinderen. Ruime familiekamer met voldoende demping buitengeluiden (oa. Terras resto onder ons) Hotelparking beschikbaar.

Wij hebben daar ons 50 jaar huwelijksverjaardag gevierd; Het was HEERLIJK!!

NIETS

Alles was super! Vriendelijk personeel!! Uitmuntend ontbijt!! Zeer lekker diner!! Ruime comfortabele kamer gezellig terras gratis parking, kortom SUPER!!

Ok maar geen 4 sterren voor ons
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer luidruchtige airco, geen lakens in de kamer, badkamervloer plakt.kamer was verouderd

Goede locatie, goede infrastructuur en vriendelijk personeel

we zijn heel tevreden over ons verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de badkamer viel wat tegen . Een te klein verouderd bad. Mag wel vernieuwd of vervangen door een douche.

Het personeel aan de balie was heel vriendelijk, behulpzaam en enthousiast wat ons dadelijk een fijn vakantie gevoel gaf. Het ontbijt was zeer goed, heel uitgebreid en goed verzorgd. , Het eten in het restaurant was ook goed en met een heel vriendelijke bediening. De kamer werd goed gepoetst. Mooie accommodatie en ligging in het centrum met parking.

Top, geweldig en zeker voor herhaling vatbaar

Zwembad was kleiner dan de foto doet vermoeden. Als ik echt iets moet schrijven hier: Veel te veel chloor in het zwembadwater. Bruin brood was al op om 10u bij het ontbijt (brunch)

Kamer was groot en koel. Bedden lagen zalig. Ontbijt was zeer goed en veel keuze, alleen wel zorgen dat je tijdig aanwezig bent. ;-) Leuke stad, veel kunst in de straat. Toplocatie. Rustige buurt.

Zeer goed hotel. Een aanrader!

Het ontbijt was eerder basic maar goed. Ik had echter voor een 4-sterren hotel en de prijs die we betaald hebben een net iets groter, uitgebreider ontbijt verwacht.

Zeer goed hotel met prachtig terras en goede keuken. Kamers waren heel goed in orde met airco! Badjassen en slippers op de kamer aanwezig. Mooie welness.

Zalige ontspanning
    • Business Eenpersoonskamer

de luidruchtigheid van de airco in de kamer

De hartelijkheid van het personeel, zonder dat de efficiency daarvoor moest boeten; de zeer nette accommodatie, het voortreffelijk restaurant.

Een echt verwelkomend hotel, goed team, behalve de mogelijkheden van gebruik van het zwembad.

Hotel met zwembad: als sportieve reiziger is het leuk als je de dag kan beginnen met wat baantjes trekken, MAAR het zwembad is maar toegankelijk vanaf 10:00 uur!! Onbegrijpelijk: de meeste reizigers zijn dan al aan het uitchecken. Het lijkt me ook niet zinvol dat je als gast extra moet betalen om te mogen zwemmen.

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam, echte ambassadeurs van het hotel en ook van hun stad Marche-en-Famenne. De locatie van het hotel midden in het oude stadsgedeelte maar zeer rustig, het is een kleine wijk op zich. Je kan te voet makkelijk de stad verkennen. Het hotel heeft een zwembad, MAAR...

Cultuur, natuur en gastronomie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Aan het hotel niks. Tweede dag wel vroeg wakker i.v.m. een betonwagen aan de overkant van de straat. Hotel ligt wel midden in het centrum. Daar moet je van houden. Voor ons geen probleem overigens. Je wandelt zo de stad uit en zit in de natuur.

Het ontbijt was vers. Geperste vruchtensap, yoghurt van de boer. Goed verzorgd. Gebruikte tafels werden meteen afgeruimd en opnieuw gedekt voor volgende gasten. Heel goed restaurant. Vriendelijk personeel. Oog voor detail.

Zeer geslaagd, prachtig interieur, uitzonderlijke hygiëne in de kamers en het hotel zelf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er waren twee matrassen voorzien voor één tweepersoonsbed. Waardoor er een ruimte in het midden was, en een dal veroorzaakte tijdens het slapen.

De enorme hygiëne in de kamers. Kraaknette kamer

Fijn verblijf in goed hotel met mooie ligging in de Ardennen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was ruim, de badkamer prima met een apart toilet. Het personeel erg vriendelijk en attent. In het restaurant hebben we heerlijk gegeten. Parkeren is gratis.

Ons zien ze zeker terug !! Het was top !!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het kleine zwembad de toelage voor de extra’s in de wellness !! Tapijt in de slaapkamers daar er honden zijn toegelaten in het hotel

Eten was subliem 👌 kamer ruim en net 👍 personeel heel vriendelijk en dien moeite om Nederlands te praten 👍

Aangenaam.

We boekten 4 kamers. Erg aangenaam wanneer je 's ochtends op je kamer al een koffietje kan drinken. Behalve op onze kamer.... Spijtig...

Ontbijt was heerlijk!

Een geweldig weekje, met een aangename mate van luxe.

Geen opmerkingen

Heerlijk ontbijt in een rustig ruim restaurant. Het was prachtig weer; eten op t buitenterras was geweldig. Marche en Famenne ligt centraal voor leuke excursies

Heerlijk ontbijt en zeer vriendelijk personeel dat ook...

De 2de dag was de ondergrondse parkeergarage volledig gereserveerd en ook de parking boven was volzet. Het was moeilijk om nog een parkeerplaats te vinden.

Heerlijk ontbijt en zeer vriendelijk personeel dat ook Nederlands spreekt. Geweldige kamers, zeer proper en ruim

Mooie kamer, ruime badkamer, grote badkuip, vriendelijk...

Het bed lag voor ons niet comfortabel. De kamer verduisterde zeer slecht. Ontbijt was ok, maar we hadden er meer van verwacht.

Mooie kamer, ruime badkamer, grote badkuip, vriendelijk personeel en spreken zelfs Nederlands. Aanwezigheid van ruime parking was too!

De onthaalbedienden.

Geen warm water in de douche. Onvriendelijk personeel bij de Welness. Deze mensen hadden het veel te druk blijkbaar. Ze zijn niet klantvriendelijk ingesteld, je voelt je er zeker niet welkom. Spreken onderling heel snel Frans in de veronderstelling dat we niet horen wat ze zeggen. Om daarna ons kort te woord te staan. Jammer. De inkleding van het hotel is verouderd. Overal tapijt en de geur van een friteuse op de kamergang. Een onaangename geur (vocht) op de badkamer. Dit hotel is echt geen 4 sterren waard.

De onthaalbedienden.

Verrassend mooi hotel in een pittioreske omgeving
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Feitelijk weinig. Het bedienende personeel voor het terras was wat traag.

Mooie locatie in het centrum en desondanks goede parkeergelegenheid. De ruime parkeergarage bood de gelegenheid om onze vintage auto te stallen. Het personeel is uitermate vriendelijk. De kamers zijn ruim en goed verzorgd. Bij zonnig weer is het terras voor het hotel een fantastische plek.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

vriendelijk en zeer behulpzaam personeel

thee faciliteiten in kamer was fijn geweest grote tafel klaarmaken voor ontbijt voor onze gezelschap

vriendelijk en zeer behulpzaam personeel prima bedden en kamers

Quartier Latrin in Marche-en-Famenne: geweldige verblijfplaats voor culinair, cultuur en 'cars'
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitstekend ontbijt! Bijzonder: de service van de uitvoerige roadbooks met schitterend uitgepijlde routes door het Ardens landschap. Een compliment voor de maker. QL is een aanrader voor auto-, oldtimer- en cabrioliefhebbers

Personeel was erg vriendelijk, de kamer was heel fijn,...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was weinig sfeerverlichting in de kamer. De kamer was wat gedateerd maar wel schoon.

Personeel was erg vriendelijk, de kamer was heel fijn, ontbijt was goed (vooral goeie koffie) en het was aangenaam om in het hotel te zijn.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

ligging in centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de ontbijtlocatie was wat donker: vitrage dicht, daardoor weinig natuurlijke lichtval in de ochtend.

ligging in centrum. nette kamer. uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Kort verblijf. Een zéér groot minpunt het bed en de hoofdkussens. Rest was prima in orde.

Het bed en de hoofdkussens waren niet goed. Zelfs heel slecht geslapen ( ben geen moeilijke slaper)

Het restaurant was aangenaam en het avondeten- fijn. Pluspunt voor mij was dat men er effectief in het Nederlandse bediend kon worden .

Super 3 daagse gehad

Prijs per nacht voor hondje 25€

Leuk: bij het inchecken kregen een glaasje zelfgemaakte appelsap aangeboden. Super: eetbakjes en tapijtje stonden klaar voor het hondje op de kamer!

Zeer vriendelijk onthaal , verzorgd en uitgebreid...

Kamer en badkamer zijn een beetje gedateerd, toegang tot het zwembad is betalend voor hotelgasten.

Zeer vriendelijk onthaal , verzorgd en uitgebreid ontbijtbuffet,

De ligging is perfect en goed bereikbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs kwaliteit voor een 4 sterren iets teveel, geen koffie of thee op kamer,kleine tv en kleine kamer met enkel een dakraam.

De ligging is perfect en goed bereikbaar.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Ruime kamer en prima service.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik had een hond bij, bij de checkin is niks gezegd over een meerprijs. Het was een klein hondje en daar vroegen ze voor 1 nacht 25 euro voor. Dit staat niet in verhouding met de kamerprijs.

Er was een late incheck mogelijkheid. Bij aankomst bleek dat ze niet de juiste kamer hadden klaargezet. Dit werd erg snel opgelost door een flinke upgrade naar de grootste suite die ze hadden. Dit voor 90 euro! Je kan voor de deur parkeren en dit is erg fijn.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

oke, maar bedden moeten beter
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kwaliteit van bedden echt slecht, harde matras, slechte vering, ook zeer harde kussens. De kamer rook niet fris, rokerig, echt zo'n muf hotelluchtje. airconditioning werkt alleen in de zomer. ontbijtzaal is ruim maar heeft weinig daglicht, geen uitzicht. in de winter niet echt een plek voor een vakantiegevoel, het hotel is semi-zakelijk. meer 3 dan 4 sterren waard.

ontbijt oke. mogelijkheid te eten in de brasserie die druk wordt bezocht door de locals. eigen parking. praktisch hotel. midden in het plaatsje. ruime badkamer.

D'ardennen, altijd gezellig

Bij aankomst was de dame niet te vriendelijk, en ze vond het blijkbaar niet zo leuk dat we met booking geboekt hadden. Maar booking mocht ook wel vermeld hebben dat het 25 euro extra is voor de hond per nacht ! Dit is veel geld voor een klein hond die niets vuilgemaakt heeft. Als ze u aan de kant van de brasserie steken zou u beter weigeren, want s morgens heel wat lawaai van vrachtwagens die staan te lossen van heel vroeg al !

Mooi hotel midden in het center van Marche, kamer ok en ontbijt zoals het moet in Belgie, lekker brood, veel keuze. Mooie brasserie naast hotel waar het leuk toeven is.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Goed hotel.

Ben een moeilijke eter en het menu van € 40.00 was te beperkt voor mij, ondanks er aan de telefoon verteld was dat we genoeg keuze hadden. Dus hebben we gewoon van de kaart besteld.

Alles beviel aan ons verblijf in dit hotel, kom zeker nog terug.

Geweldige ervaring, mooi pand, vriendelijk personeel.

Muziek en tafelverhuis in het midden van de nacht boven onze kamer

Ontvangst heel tof met welkomstdrankje, gratis parking ondergronds voorzien. Heel mooie kamer. Behulpzaam personeel. Ontbijt was uitgebreid.

De kamers en service heel verzorgd.

welness wat groter voor het aantal personen dat er aanwezig was. Bij het ontbijt miste ik de fruitsla..

De kamers en service heel verzorgd. De welness wat te klein voor het vele volk... Ontbijt heel lekker en verzorgd, vriendelijk personeel.

Mooie wandel omgeving , lekker eten en vriendelijke mensen !

De kamers waten erg warm en in het stadje was niet veel te doen.

Heerlijk ontbijt , sauna was wat klein maar prima te doen en de omgeving om te wandelen was heerlijk!

dat je de zwembad moet betalen vond ik jammer en dat de...

dat je de zwembad moet betalen vond ik jammer en dat de kinderen pas na 18uur mogen zwemmen tot 20uur ik had speciaal deze hotel genomen dat je kon zwemmen met mijn zoontje maar niet dus

Prima weekendje

Gedateerde kamers met beperkte badkamermogelijkheden.bijv: geen afgeschermde doucheruimte.erg gedateerde ruimte.

Het dorpje is mooi plus de omgeving. Makkelijk fietsen te huren.in het hotel is de spa ruimte erg fijn.

goed 4 bedjes

we zijn tevreden

ONTBIJT WAS GOED badkamer in orde misschien eens een andere douchekraan niet zo handig zeker niet als je wat ouder wordt eten was heel lekker in de brasserie

Ik had speciaal een hotel met zwembad en sauna genomen omdat...

Ik had speciaal een hotel met zwembad en sauna genomen omdat dit heerlijk is na een wandeling. Na een bezoek aan Durbuy kwamen we terug naar het hotel om nog even te ontspannen in de sauna en zwembad. Tot onze grote verbazing mochten wij noch de sauna noch het zwembad gebruiken omdat er teveel volk was. Wij hebben dan ook besloten het hotel te verlaten.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Zeker voor herhaling vatbaar

Ik heb geen flauw idee

Alles was ok maar het meest opvallend was de vriendelijkheid en gedienstigheid van AL het personeel, nog nooit meegemaakt, super!!.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Heel goede keuken matras te hard
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slaapkamer te klein heel harde matras verschrikkelijke rugpijn nu nog en badkamervloer plakte en er kwam niet veel water uit de kraan en het was oftewel te warm of ijskoud niet regelbaar en stop badkuip sloot niet goed af zodat het water maar 10 a 15 cm hoog kon komen. Deze kamer nooit meer.

De brasserie keilekker eten supergoede keuken

Lekker en uitgebreid ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

Kaart in het restaurant. Opgediende plateaus waren te grote porties (te zwaar) om te eten.

Lekker en uitgebreid ontbijt. Goede spa (wel een beetje klein), met vriendelijk personeel. Propere en comfortabele kamers en moderne badkamers! Locatie is ook goed om in de Ardennen op uitstap te trekken.

Een midweekje weg

Wij spreken uw taal is de slogan! Helaas dus niet. zeker in het restaurant. Daar sprak niemand Nederlands of Engels. De receptie sprak het zeer beperkt. De hoge extra prijs (€ 20,00 pp per dag) voor het welness.

De kamers waren ruim en goed. Minpuntje was de grote airco aan de wand.

We werden meteen aangesproken in het Nederlands.

Te weinig stopcontacten in de kamer.

We werden meteen aangesproken in het Nederlands. Heel vriendelijk personeel. Toen het restaurant in het hotel zelf volgeboekt was, kregen we meteen een plannetje met nabij gelegen restaurantjes.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Uitstekend restaurant , ligging , kamers verouderd
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer verouderd. Veel lawaai op kamer doordat je de buren hoorde en men begon te poetsen vanaf 7u. Heel heel simpel ontbijtbuffet !!!

In het centrum . Geweldig restaurant

perfect

heerlijk ontbijt, dinner was heel goed verzorgd , er was voldoende, geen kleine porties. wij hebben de witte huiswijn genomen en voor de prijs dat men vraagt is hij goed .

Super vriendelijke ontvangst / lekker eten in restaurant...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer niet zo geweldig: kastjes beetje versleten / saaie badkamer

Super vriendelijke ontvangst / lekker eten in restaurant en ontbijt / sauna ok

relax, smullen en perfecte uitvalshaven
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

oprit parking zeer smal, was beter geweest langs de andere straat gestuurd te zijn

toegang tot wellness (sauna-hammam-zwembadje) was zeer relaxerend. Indien gekend dan hadden we ook geboekt voor hot-stone-massage maar was nu reeds volzet. kamer was ruim en netjes, eten in restaurant voortreffend

Het was een kort verblijf maar super om te genieten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik heb geen negatieve opmerkingen. Een groter zwembad zou leuker zijn maar dit natuurlijk mogelijk zijn!

De ontvangst was heel persoonlijk. We werden aangesproken in de Nederlandse taal wat toch een pluspunt is voor deze streek. Alle gevraagde informatie werd zelfs met begeleiding bijvoorbeeld naar de Spa aan de man gebracht. De hot stone massage was overheerlijk. In het restaurant mochten we genieten van een perfecte maaltijd met een lekker wijntje en 's morgens was het ontbijt af. Zelfs de bubbels waren aanwezig ! Wat kan een mens nog meer verwachten. Voor ons een " top " hotel. Zeker een aanrader. En als afsluiter op de terugweg het kleinste stadje van België bezocht Durbuy, ook een aanrader.

Desondanks was het een goed verblijf en zouden we niet twijfelen om terug te gaan.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De vloerbekleding is uit de mode en er zou wat opfrissingswerk mogen gebeuren, meubilair, deuren ....

De ligging is super, ontbijt meer dan voldoende. 1 minpuntje, we hadden 2 kamers geboekt voor 2 personen - 1 aan 105 eur en de andere aan 120 eur (deze had groter bed moeten hebben zoals beschreven stond en dit was helaas niet het geval, we hadden dus 2 kamers van 105 eur. maar wel met de meerprijs. Sommige deden moeite om nederlands te praten, andere stuurden ons gewoon door, voor een hotel in België waren wij wel een beetje ontgoocheld !

Kamers waren ruim en ok
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik vond het ontbijt niet erg indrukwekkend, vrij beperkte keuze en de kwaliteit heb ik wel eens beter gehad. Op zich overigfens niks mis mee

Kamers waren ruim en ok

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Goede parking.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kleine kamer. Badkamer met ligbad en handdouche zonder gordijn of glazen wand. Lampadaires maar geen stopcontacten. De mini-bar was niet gekoeld. Zeer harde dikke kussens.Vanaf 6 u. 's morgens veel lawaai door vrachtwagens van leveranciers. € 5 per pers./ per dag voor het zwembad en € 20 p.p./p.dag voor hamam en sauna is overdreven en is pas vanaf 10 u. open. Een hotel om terug te gaan maar dan een duurdere kamer nemen.

Goede parking. Heel vriendelijke en behulpzame medewerkers. Lekker gegeten, zowel lunch als diner met stijlvolle en perfecte bediening. Ook gerechten voor "kleineters" is zeer positief, vooral 's avonds. Badkamerbenodigdheden alles erop en eraan. Zeer goede haardroger. Badjassen en badslippers.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Een goed verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tijdens ons verblijf (4 nachten) was er geen variatie in het ontbijtbuffet. Ook stond er een keer een vuil kopje op de ontbijttafel (resten in het kopje). Op de kamer waren er grote vlekken op het tapijt (plasplekken ?). De knop van de thermostaat was vies, en er hing in de kamer een stofdraad aan het plafond. Men moet dus meer letten op details. Voor ons primeert hygiëne. Qua grootte van de kamer: oké; met een afzonderlijke wc. De airco voldoet niet bij warm weer. Voor de kamer en het ontbijt zou ik globaal een 7/10 geven en 3 sterren i.p.v. 4. (Vergeleken met een 4-sterrenhotel in Duitsland van dezelfde prijs)

Vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. Maar dat vinden wij normaal. Het hoort zo te zijn.

Matig hotel en naar ons idee geen 4 sterren waard.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

zwembad was erg klein en daar moest je ook nog voor bijbetalen, idem voor welness. Kamers erg gedateerd. Je kan niet staand douchen omdat de slang te kort was en je kan hem niet aan stang bevestigen. Ontbijt was goed maar zeer standaard. Te weinig contactdozen aanwezig voor opladen telefoons. In 4 sterrenhotel verwachten we waterkoker. Bij uitchecken moesten we ook nog toeristenbelasting apart betalen.

omgeving was erg mooi

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Gezellig hotel in een leuke omgeving.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel geld betalen voor een klein Hondje. Als ik dat van tevoren had geweten had ik er niet geboekt. Erg jammer...

Het ontbijt was goed en uitgebreid. Mooie Schoone kamer.

Het verblijf zelf was heerlijk, het weer daarentegen viel wel tegen ...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is muggenziften, maar een echte douchecabine ipv een douchesproeier gemonteerd in het bad zou iets aangenamer zijn

In de eerste plaats het heerlijke en uitgebreide ontbijtbuffet en daarnaast de ruime nette kamer

goed voor 1 nacht, prima ontbijt maar we zouden er niet gaan eten!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamer is aan renovatie toe. Tapis plain -:( Vergeleken met de buitenkant vh hotel was dit een afknapper. Weinig verluchting in de (bad)kamer. De bar was niet open, je kon iets gaan drinken tss. de andere gasten in het restaurant/bistrot. Weinig gezellig.

mooi, uitgebreid ontbijt.

Goede uitvalsbasis op de streek te verkennen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer aan de kleine kant. Voltapijt in de kamers, moeilijk proper te houden. Vind ik persoonlijk niet hygiënisch.

Zeer goed ontbijt. Airco in elke kamer.

Lekker een paar dagen tot rust komen en ontspannen

Bij ontvangst kregen we allemaal een heerlijk glaasje appelsap. Een welkome dorstlesser na een lange reis. De kamers zijn ruim en het ontbijt is prima. Het restaurant in het hotel is ook aan te bevelen.

een aanrader !!

vorige bezoekers hadden gerookt op de kamer; de geur was niet helemaal weg te krijgen

moooie kamers, heerlijk ontbijt, mooie wellness, prachtig gebouw gelegen in het gezellige centrum van Marche, supervriendelijk personeel, ...

Het ontbijt was lekker, voldoende keuze en lekker brood.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Spijtig dat er buiten geen ontspannende groene ruimte is met zeteltjes om rustig een boek te lezen of te snoezen en of een sigaretje roken.

Het ontbijt was lekker, voldoende keuze en lekker brood. Ruime keuze aan vers fruit. Het eten in de brasserie was uitstekend. Fijne ontvangst en leuke bediening.