Beoordelingen over Hotel Queen Anne 3-sterren

Boulevard Emile Jacqmain 110, 1000 Brussel, België

#136 van de 215 hotels in Brussel

Gebaseerd op 2089 beoordelingen over dit hotel

Compacte schone kamers in het hart van Brussel.

Het voldeed aan mijn verwachtingen

Authentiek hotel uit 1958 wat gemoderniseerd is. Schone compacte kamers en vriendelijk ongedwongen personeel. Op loopafstand van 10 minuten tussen Station Noord en de Beurs. Ontbijt is prima en doeltreffend. 24/7 bezetting van de receptie.

Hygiëne vd badkamer: schimmel aan badranden en geroeste stofferige chauffage boven het bad Decoratie kamer was schreeuwerig Onthaal receptie niet vriendelijk Piepkleine benauwde kamer

Top locatie en een prima hotel voor een dagje Brussel

Badkamer is aan vervanging toe en het was een luidruchtig hotel door het hostel tegenover de straat en veel verkeer. Ook jammer dat je bij een tweepersoonsbed twee eenpersoons bedden tegen elkaar aangeschoven krijgt.

De locatie van dit hotel is top! Prijs-kwaliteit is ook goed! Je moet geen 5 sterren hotel verwachten maar voor een paar daagjes Brussel was het prima.

Goed voor een kort verblijf zonder franjes.

Het hotel geeft een verouderde indruk. De lift, de gangen, de badkamer,... het is allemaal wat over zijn hoogtepunt heen.

Behulpzaam en vriendelijk personeel + uitstekende ligging.

Prima voor 1 nacht.

Erg kleine badkamer. Combi douche en bad, maar in het bad kon je niet gestrekt liggen. Lift werkte niet.

Fijne bedden en goede locatie dicht bij de winkelstraat en grote markt.

goed, maar verwacht geen overdreven luxe.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De badkamer is erg klein, raar dat hier gekozen is voor een bad in de badkamer te plaatsen. waar deze eigenlijk niet past. totaal overbodig voor een kamer als deze. kamer was erg warm bij aankomst, weinig ventilatie behalve het raam dat open kon aan de drukke straat.

Super locatie op loop afstand van het fijne centrum van Brussel. Kamer is vrij klein maar goed voor ons, bedden zijn fijn en hadden niet veel meer nodig voor een nachtje Brussel kerstmarkt :) leuk hotelletje op een mooie plek :)

Heel leuk en gezellig , gaan zeker nog terug!!!!!!

Beetje muf ruiken bij aankomst in kamer , beetje aan vernieuwing toe, iets in bad dat het minder glibberig is. TV mag wat groter!

Ligging ,heel rustig om midden in brussel te zijn, vriendelijkheid , overal gezellig warm, goed ontbijt. Goed bed.

Had meer verwacht.

De kamers zijn erg klein. Veel kleiner dan op dd foto's. Veel geluidsoverlast. Schreeuwende mensen buiten.

Het bed was erg fijn. De locatie is dichtbij de stad

Kleine kamer, totaal afgeleefde en veel te kleine badkamer; absoluut geen 150€/nacht waard.

Badkamer: alles in een veel te kleine ruimte willen proppen. Heel dringend toe aan een vernieuwing. Ook een aantal gemeenschappelijke delen te vernieuwen (bijv. lift en trappen). Veel te duur voor wat het is. Bovendien probeerde de hoteluitbater ook nog een ontbijt aan te rekenen dat ik nooit gebruikt heb.

Het bed was goed. Ondanks de verschillende aandachtspunten toch goed geslapen.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Slecht geslapen dankzij gehorige en koude kamer. Wel fijn bed, maar zeker geen aanrader.

Wanneer het raam dicht was, zat er een kier. Dit gaf tocht (en het was rond het vriespunt buiten, dus koud) en geluidsoverlast. De verwarming wordt centraal geregeld en was in de kamer niet erg warm, groot verschil met bij de receptie. De kamer en het hotel waren wat vergaan (butsen in muren en deuren), kleine ouderwetse tv, basic kleine kamer. Kosten niet in balans met wat je ervoor krijgt. Na eindelijk in slaap te zijn gevallen, startte om 3:30 uur het slaan met deuren, bonken op deuren en luid praten. Dit waren meerdere personen en duurde erg lang voordat het stil werd. Het pand is dus gehorig, maar tijdens mijn nacht daar blijkbaar ook veel uitgaanspubliek dat niet in stilte terugkeert.

Het bed lag goed.

De basisbenodigdheden waren er, ouder hotel en vrij basic.

Heb geboekt voor overnachting, gratis parking en ontbijt! Parking was er kiet en heb , wel vlakbij, een ondergrondse parking moeten betalen!!! Booking.com??

Goede ligging, op wandelafstand van centrum

Eenvoudig en praktisch

Het was een erg kleine kamer. Wel een nieuw behangetje en lekker bed maar de rest is behoorlijk gedateerd.

Het hotel is dicht bij het centrum. Vlakbij is een parkeergarage waar je voor circa 15 euro per dag kan parkeren.

Prijs kwaliteit verhouding top. Maar kwaliteit algemeen minder

Het is een heel basic hotel. Het roest her en der, beetje stoffig, koud, koele sfeer... Geen centrale verlichting, geen bad waar je graag in wilt liggen. Het zou een stuk beter kunnen zijn.

Locatie is top. Je betaalt dus ook heel weinig voor hotel met een toplocatie. Alles wat je nodig hebt is er; een werkende douche, een oké bed... Ook parkeergarage dichtbij. Kan niet klagen voor 1 nachtje en je bent toch lekker op pad.

Hotel met geweldige locatie

Eén van de handoeken was niet helemaal schoon.

De ligging is perfect. Wij kwamen aan op busstation noord, wat voor ons 10 minuten lopen was van het hotel. Centrum ligt vlakbij, dus je kan altijd even een terug om uit te rusten als je de hele dag hebt gelopen. Als je naar iets wilt dat niet in het centrum ligt zijn er metro's en bussen dichtbij.

prima maar niet heel hygiënisch.. goed voor de prijs.

de geur en de hygiene.

het stonk in het hotel naar tijgerbalsum. en het was lawaaierig. kamer lijkt op eerste ook schoon maar als je beter kijkt is niet alles schoon. bad/douche is vies en de wc is klein en de wc bril zit los. ook is de lift in het hotel best wel creepy. voor een 2 dagen brussel was het prima maar langer dan dat had ik er niet in willen zitten.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

goede prijs kwaliteit

De prijskwaliteit was in orde. De kamer bevatte alles wat ik nodig had voor 1 overnachting. Dit hotel heeft een goede ligging vlakbij het centrum. Voor een langer verblijf zou ik dit niet aanraden daar de kamers redelijk klein en basic zijn.

Prima hotel en heerlijk cultuur gesnoven in Brussel.

Kamers aan de kleine kant

Hotel lag heel centraal op loopafstand van Bv grote markt. Voor een overnachting prima. Als we langer zouden gaan vond ik de kamer aan de kleine kant. Maar verder prima hotel. Ook het ontbijt was erg lekker.

Goeie prijs kwaliteit verhouding!

Jammer dat er geen parking was waardoor je de prijzige openbare parking moet gebruiken. Nogal klein bad. Onze medereizigers hadden wel een zeer ruime kamer en bad maar hadden meer last van lawaai doordat ze op de benedenverdieping sliepen.

Verzorgd ontbijt en vriendelijk ontvangst! Kleine maar propere kamer. We verbleven op het 6de verdiep dus weinig last van lawaai. Goeie locatie.Prijs kwaliteit topper!

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

goed hotel voor een kort (weekend) verblijf in Brussel

niets viel ons tegen, dit is niet de eerste maal dat we bij hotel Queen Anne boeken dus wisten wij op voorhand wat we konden verwachten , dit is een ideaal hotel voor een schoppingweekend in brussel

rustig klein hotel, geen luxe kamers maar wel alles wat nodig is voor een kort verblijf ,op het ontbijt valt niks aan te merken alles was voorzien om er een lekker ontbijt van te maken alles wordt constant bijgevuld zodat zowel de eerste als de laatste gasten van een lekker en ruim ontbijt kunnen genieten .

Aangenaam verblijf in zeer centraal hotel

Kamers waren zeer klein en hadden geen airco. Badkamer ook vrij basic. Maar prijs/kwaliteit wel ok. We betaalden zeer weinig, dus verwachtingen waren ook niet hoog. Hotelkamer was wel proper en ligt enorm centraal. Op wandelafstand van station, centrum, winkelstraat, resto's etc..

Ligging van hotel

Super voor prijs/kwaliteit verhouding

Ook al is een hotel goedkoop, op hygiëne mag je niet besparen. We vonden het dan ook jammer dikke zwarte haren aan de treffen op de deksel van de WC. Dit is echt een kleine moeite en dus gewoon niet gecheckt. Daarnaast leek het personeel aan de receptie niet hiervoor opgeleid. Voor dit hotel is het niet heel erg maar het was weinig gastvrij. Het is niet erg als er alleen Frans wordt gesproken maar wel als men ook niet probeert de gast hierbij te helpen.

De prijs-kwaliteit verhouding was heel erg goed. Je krijgt wat je verwacht en dat is prima. Ook was het op een redelijke loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding

Prijs/kwaliteit is ok voor dit 3 sterrenhotel. Op wandelafstand van Centraal station, dus vlot bereikbaar met openbaar vervoer. Ideaal voor een kort verblijf. Kamers zijn niet zeer ruim, maar basiscomfort was voldoende aanwezig. Personeel was vriendelijk en het ontbijt was eenvoudig, maar ook hier was prijs/kwaliteit voor ons meer dan ok.

mooi hotel, zeer central, gemakkelijk om te lopen grote...

mooi hotel, zeer central, gemakkelijk om te lopen grote markt, noord station, centraal staion. Kamers zijn klein, maar pefekt ingedeeld. Alles proper, en aangenaam. Personeel heel vriendelijk, en professional. Iets wat ik vond HEEL leuk, was in de hetegolf, was heel warm, als ik binnen mijn kamer, stond er een vetilator aan, en de gordijnen was dicht, om een beetje vervrissing. Bedankt, was gewaardeerd, ik heb lekker geslapen. Robin #504

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Centraal, sober, functioneel

Het hotel voldoet over het algemeen niet helemaal meer aan de huidige eisen. De uitstraling aan binnen- en buitenkant is dienovereenkomstig. Mijn kamer op de zevende etage was bereikbaar met een niet al te grote lift die er lang over doet. De kamer was niet voorzien van airco, maar wel van een ventilator die het redelijk goed deed (nodig, want de temperatuur buiten was ruim boven de 30 graden Celsius).

Het hotel (niet ver van treinstation Brussel-Noord) ligt centraal, aan een niet te drukke boulevard. het centrum van Brussel (incl. Grote Markt, Beursplein, etc.) is dichtbij en wandelend in 5 à 10 minuten te bereiken. De kamer is prettig ingericht en ook de (kleine) badkamer voldoet. Prima voor één of twee nachten.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Goeie ligging, best toffe kamer.

Het bed was niet erg comfortabel, de 2 matrassen zakten in tegen elkaar waardoor ik in een hoek lag. Slechte kussens.

Goeie ligging, best toffe kamer. Wat je kan verwachten voor deze (eerder lage) prijs. Basic, OK.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Lekker ontbijt, oudere maar goed onderhouden infrastructuur,...

De site van booking.com geeft aan dat er parkeergelegenheid is, maar dat blijkt enkel een publieke parking te zijn verderop in de straat. Dat betekent dus een meerkost van circa 15 EUR per nacht.

Lekker ontbijt, oudere maar goed onderhouden infrastructuur, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Prettig verblijf. Prima om te overnachten.

Het is een gebouw uit de 60-er jaren met enkel glas en alu raamkozijnen. Ze zijn stapsgewijs bezig met de transformatie naar een nieuwe identiteit zonder dat de gasten er hinder van ondervinden.

De ligging tussen het treinstation Brussel Noord en het centrum. 700 meter naar het hotel. Beursplein op 500 meter verder met horeca en metro. Personeel spreekt Engels. Deugdelijke kamers. Schoon.

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Goeie locatie, ondanks de ouderdom van het hotel, heel net, en vriendelijke personeel!

Het hotel is duidelijk oud, wij hadden een veruit de beste kamer werd er ons verteld, deze was recent opgefrist, niettemin kon je het venster niet sluiten, waardoor er heel wat omgevingslawaai was in de vroege avond en s'morgens. Aan de badkamer kon je het best zien hou oud alles is, daar was alles wel netjes overschilderd om het wat mooier te maken. De tafeltjes waar je kon ontbijten, waren echt versleten. Een dringende opfrissing lijkt me wel nodig, maar gaat natuurlijk ook zijn effect hebben op de prijs.

Ondanks de ouderdom van het hotel, was het er heel proper. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Toplocatie, heel dicht bij het centrum en de AB. Lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Geen romantische franje. Wel doeltreffend.

Ik had me goed geïnformeerd over het hotel. Soms wat rumoer. Midden aan de stad. Sirenes van hulpdiensten horen bij een grote stad. Verbeterpunt is de geluidsisolatie naar buiten. Enkel glas.

Ligging tussen station Noord en het centrum. Eenvoudig en zinvolle kamers om te slapen, te douchen en te ontbijten.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Zeker de prijs niet waard

Het ontbijt was langer niet wat verwacht werd van de foto's. De kamers en hotel in zijn geheel leken op een omgebouwd kantoorpand. Bakkers was compleet overgeschilderd. Matras was scheef.

Het enige echt goede is de locatie. Dicht bij centrum.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Kon beter maar zeker niet slecht.

Kleine kamer. Heel vreemd waren de prijzen van de kamer die in het hotel hingen en gelukkig niet overeenkwamen met hetgeen wij gingen betalen. 300 tot 450 euro is een kamer daar zeker niet waard, de prijs die we nu betaalden was aanvaardbaar voor hetgeen het was.

Het ontbijt was goed, genoeg keuze. De inkom is heel erg mooi. Personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 29 november 2016

prima uitvalbasis voor een weekend Brussel ALS je niet veel op je hotelkamer hoeft te zijn!

De badkamer heeft dringend een face-lift nodig. Heel veel lawaai, ook binnen het hotel ontbijt is erg 'basic'.

de locatie is uitstekend om de stad te ontdekken mooi bedlinnen en propere kamer! erg vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Tegenvallend

De badkamer was onwijs krap, je kon niet op de wc gaan zitten zonder je knieeen tegen de muur te stoten. Daarnaast was het bed heel slecht voor je rug en de volgende ochtend waren we doodmoe. Het ontbrak aan een klein koelkastje op de kamer, mijn vriend heeft een Glutenallergie en wij moesten ons eigen brood en beleg meenemen en konden het nu nergens kwijt. De locatie was daarin tegen wel weer goed want je stond binnen 5 minuten in de winkelstraat van Brussel en met genoeg openbaar vervoer om je heen en genoeg plekken om de auto te parkeren.

Het behang van de kamer. Dat was het enigste goede en mooie aan de kamer.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Prima centraal gelegen hotel!

Geen

Top locatie, nette schone kamer en vriendelijk personeel. Mensen die hierover klagen moeten een luxer hotel reserveren, het is echt goed voor de prijs die je ervoor betaald

Ruime kamer
    • Kleine Tweepersoonskamer

Reservering was niet goed gegaan, stonden niet in het systeem terwijl ik wel bevestiging had gehad

Ruime kamer

Lift

Vriendelijkheid van het personeel

Ligging perfect om weekend in brussel door te brengen,...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ligging perfect om weekend in brussel door te brengen, personeel super vriendelijk. Aanrader voor deze prijs !

Lekker ontbijt - vriendelijk personeel.

Lekker ontbijt - vriendelijk personeel.

ok om één nacht te verblijven -

geen airco, geen haardroger (moest aan de balie gevraagd worden) Het hele hotel kan wel een opknapbeurt nodig.

Comfortabele bedden en hoofdkussens

Geen airco kleine kamers veels te heet binnen.

prima plek!

gehorigheid

schoon, netjes

Wifi viel tegen (erg langzaam of geen verbinding) en erg...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wifi viel tegen (erg langzaam of geen verbinding) en erg gehorige kamers (buren duidelijk hoorbaar)

Netjes, schoon, dichtbij openbaar vervoer, vriendelijk...

Netjes, schoon, dichtbij openbaar vervoer, vriendelijk personeel en prima ontbijt

Parkeren

Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Het hotel was op perfecte loopafstand van theater Ancienne Belgique.

Het hotel is erg gehorig.

De kamer was prima voor 1 nacht.

Prijs, ligging

Lift was kapot, kamer was ontzettend warm qua temperatuur

Prijs, ligging

Goed geholpen !
    • Kleine Tweepersoonskamer

Groter bad was wel fijn geweest

Ontbijt is prima en best gevarieerd kamer simpel en klein maar echt prima voor een weekendje weg

Zou het nog eens overdoen

De badkamer

De kamer.

Voldoende voor één nacht. Dicht bij het centrum

Communicatie met personeel. Karig ontbijt. Bedden erg kort.

Ligging t.o.v. het oude centrum

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

uitstekende prijs/kwaliteit

verwarming werkte niet

verzorgde kamer

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Goede locatie in het centrum

Goede locatie in het centrum

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

efficient en praktisch, a refaire

onder bed was niet gepoetst, vloer redelijk vuil

zeer praktisch, vlakbij werk, brux noord

De ligging is perfect

Parkeren moet je wel voorbereiden

De ligging is perfect

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Tegenvaller

Grootte kamer Kleine en onveilige tv Hygiëne badkamer Tapijt = allergenen

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Goed.

Dat er geen parkeergelegenheid is.

Goed.

Verschrikkelijk

Verschrikkelijk oud hotel. Het was er vies en het stonk. TV uit de jaren 80 ik voelde me er niet op mijn gemak. Weggegooid geld.

Niet aan te bevelen, gedateerd hotel.

Kamers zijn zeer gedateerd! Zeer kleine kamers, je kunt nauwelijks om het bed heen lopen. verouderde badkamer. Gammele lift.

Ligging hotel

Dicht bij het centrum.

Kamer was aan de kleine kant

Dicht bij het centrum.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

goed genoeg, vrij prijzig

de eerste indruk van het pand

wifi was in orde, ontbijt ook

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Is een goede locatie voor 1 nacht.

De lift is verouderd en zeer klein.

Het onbijt was heerlijk,kleine kamers en lift is aan vernieuwing toe.

Ik heb een leuke middag en dag gehad

Helemaal niks ben tevreden

De kamer was netjes en goed geslapen

Locatie en relatief lage prijs voor een goed hotel.

Geen airco.

Locatie en relatief lage prijs voor een goed hotel.

Alles ok

Alles verliep perfect

Kamer ontbijt prijs uitstekend

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Prima ontbijt

Niet voldoende water in de badkamer.

Prima ontbijt

Uitstekend hotel dichtbij het centrum

Goede prijs/kwaliteit en uitstekende ligging tov centrum

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Prijs - kwaliteit niet op orde.

Kamer was zeer basic, klein, sanitair minimaal. Prijs kwaliteit niet in orde.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

ontbyt

Papier aan de muur oude badkamer oude tv slechte lift

ontbyt

Lawaai .

Lawaai ... ten koste van de nachtrust!

Omgeving

Dat mijn tv even groot was als mijn gsm cherm. En dat het ook niet macheerde..personeel verwittigd ze hadden geen tijd!!!

Omgeving

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Een mooi hotel met unieke ligging

De matrassen mochten iets harder zijn...

De kamers zijn niet al te groot, maar daarom des te gezelliger.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Goed genoeg voor een kort verblijf.

Onze manier van betalen was bij de medewerker niet bekend. Dit zorgde voor een hoop gedoe.

De ligging was oké.

Helemaal ok

De hulpvaardigheid en vriendelijkheid van het personeel. (Ik zit tijdelijk in een rolstoel)

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Goed hotel voor een scherpe prijs en top ontbijt

WiFi matig

Parkeren, kamer en ontbijt

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Prima maar basic

Ik miste een waterkoker op de kamer.

Goede prijs/kwaliteitsverhoudijg! Erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

Super leuk hotel

Tv! Ouderwetse kleine tv.

Locatie was geweldig en de kamer zeer schoon en mooie badkamer.