Beoordelingen over Radisson Blu Royal Hotel Brussels 4-sterren

47 Rue du Fossé-aux-Loups, 1000 Brussel, België

#32 van de 215 hotels in Brussel

Gebaseerd op 2082 beoordelingen over dit hotel

De locatie was perfect en het personeel was uiterst...
    • Standaardkamer

De bedden waren voor ons te zacht, en de hygiëne in de badkamer was uitermate slecht hele dotten haar met zeep/schimmelresten in het douche putje en ook schimmel plekken bij de voegen en kitranden.

De locatie was perfect en het personeel was uiterst vriendelijk!

Goed hotel
    • Superior Kamer

Als ik een 4-sterren hotel zou beheren, zou ik er voor zorgen dat alles mooi in orde is. sommige stoelen in de lobby zou ik al lang vervangen hebben. Krassen op de deur zou ik snel een likje verf geven voor het te erg zou worden, de ontbijtruimte snel eens proper vegen zodat het geen vieze plakkerige boel is, enz.. Dat ze bij de receptie geen Nederlands kunnen is toch ook wel een spijtige zaak. Al is het maar een paar woorden. We hebben hier met veel plezier gelogeerd en het is ons zeker bevallen, maar de details kunnen beter.

Vriendelijke ontvangst, voldoede bij het ontbijt. Zacht bed en gezellige binnenruimte.

Prijs versus kwaliteit verhouding niet goed
    • Standaardkamer

Mijn kamer was niet echt schoon, haren en vlekken op de stoelen. Daarnaast verschillende zaken in de kamer defect en tijdens mijn verblijf niet op te lossen. Prijs versus kwaliteit verhouding was in dit geval zoek.

Mooie centrale locatie in Brussel en op loopafstand van het station. Goed restaurant met prima faciliteiten zoals restaurant en parking.

hadden meer verwacht van een Radisson Blu hotel zoals we het kennen van o.a. Gran Canaria.
    • Standaardkamer

Ontbijt was chaotisch en niet in verhouding tot de prijs. We moesten hopeloos lang wachten tot wanneer het koffieapparaat terug was aangevuld. De locatie leek op een schoolrefter. Het douchewater was veel te warm en was niet te regelen wegens versleten draaiknop.

Ruime en propere kamer.

matig en niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaardkamer

We vroegen een rustige kamer, maar kregen een kamer vlak aan de drukke weg waar bussen en moto's voorbijrazen. Niet aangenaam om 's nachts te slapen. De poetsdame kwam tussen 8u en 10u30 tweemaal ongevraagd onze kamer binnen, terwijl we nog aan het slapen waren. Blikje cola uit de minibar kost 5 euro.

Check out tot 12u.

Zeker aan te raden bij andere
    • Standaardkamer

Vensters van de kamer kunnen niet open om te verluchten, in de ontbijtzaal was het vrij donker, iets meer sfeer verlichting is aangewezen.

Prima ontbijt, ideale ligging, vriendelijk personeel, goed onderhouden kamers

Mooie weekend

Niks tegen gevallen

De kamer en de badkamer waren ruim alles was aanwezig ,en werkte . Mooie zicht op overdekte binnenkoer Met restaurant en lobby

Mooie kamers
    • Standaardkamer

geluidsoverlast, de hele nacht niet geslapen er lag iemand te hoesten het leek alsof dit bij ons in de kamer was zo gehorig. Ook in de ochtend hoorde je de deuren hard dicht vallen. iemand van het personeel kwam zo maar naar binnen met hun sleutel, waarschijnlijk de verkeerde kamer.

Mooie kamers

Vlotte incheck: kamer was al klaar bij aankomst
    • Superior Kamer

Jammer dat de receptioniste geen Nederlands sprak: dit is nog steeds een probleem in Brussel. Kleine foutjes zoals niet alles aangevuld in de badkamer, slechts één badhanddoek, minibar die niet openging.

Vlotte incheck: kamer was al klaar bij aankomst

Geweldige stad! En echt een top locatie.
    • Standaardkamer

Een glaasje drinken was wat aan de prijzige kant. Ook het ontbijt was beperkt in de keuzes.

Comfort en de locatie waren echt top! Vooral verrast door hoe fijn het bed lag.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Gastronomisch citytripje Brussel
    • Superior Kamer

Heerlijk uitgebreid ontbijt Prima bed en goede kwaliteit badlinnen en producten Vriendelijke en vlotte in- en uitcheck Goede nachtrust, geen straatgeluiden ondanks centrale ligging van het hotel

Prima kamers in centrum van Brussel
    • Standaardkamer

De pricing policy is ondoorzichtig bij het boeken, dus je wordt achteraf verrast door veel extra en hoge kosten, die vooraf niet inzichtelijk worden gemaakt (ontbijt, parkeren, toeristen belasting). Daardoor wordt de totale overnachting bijna 2x zo duur.

Prima kamers in centrum van Brussel

Een prettig, schoon en erg rustig hotel!
    • Superior Kamer

Muziek in de ontbijtzaal stond behoorlijk hard.

Het ontbijt was prima, veel keus en vers. De kamer (business) was uitstekend, erg rustig, prima bed. De badkamer heerlijk schoon. Het personeel is ook erg vriendelijk.

Heel erg slechte kussens elke dag wakker geworden met nek...
    • Standaardkamer

Heel erg slechte kussens elke dag wakker geworden met nek pijn laatste dag is de pijn heel erg hefig geworden dat ik niet meer mijn hoofd kan bewegen ( zelfs nu nog) en moet om de 3 uur pijnstiller slikken tegen de pijn in mijn nek schouder en zelfs mijn arm. Echt jammer.

kamers goed de extra's onvoldoende

de Lounge stelde niet voor was gewoon een open ruimte naast de lift stond geen water meer in de koeling daarna maar twee flesjes water € 7,00 gekocht kon ook geen koffie meer inschenken stonden geen kopjes meer alleen een berg vaat, die niet tijdig wordt opgeruimd. Voor mij medereizigers had ik nog een upgrade gedaan naar de business class. Al met al mag je van een Lounge meer verwachten. Zonde weggegooid geld.

de kamers waren goed

• Superior Kamer

Niets. Altijd fantastisch. Kom hier heel graag.

Heerlijk hotel en mooie kamer. Ook super uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Gezellig versiert voor kerst.

• Standaardkamer

Dankzij de goeie ontvangst en de hulpvaardigheid van het personeel ter plaatse, de uitstekende locatie en de accommodatie is dit hotel een echte aanrader voor uitstapjes in Brussel.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Niet voor herhaling vatbaar
    • Standaardkamer

Kamer was catastrofe, hoewel op derde verdiep ganse nachtrust gestoord door motor (airco? generator?). Ontbijt ook matig, diepgevroren fruit, roereieren te droog

Het vriendelijke onthaal

Mooi hotel, prachtige kamer en goede ligging.
    • Suite

Erg lang moeten wachten in het Atrium Restaurant. Het personeel van Atrium was vriendelijk maar werkte helaas niet efficiënt. Jammer dat er in het hotel geen of gebrekkig Nederlands werd gesproken door het personeel.

Gratis upgrade naar Royal Suite, gratis parking. Uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel.

Prima kamers, goede bedden en voldoende zenders op de tv,...
    • Superior Kamer

De afstelling van de warm en koudwaterkraan in de douche is erg lastig in te stellen.

Prima kamers, goede bedden en voldoende zenders op de tv, ook NL 3 zenders beschikbaar. Goed internet op de kamer.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Superfijn en comfortabel hotel
    • Suite

Parkeergarage heeft een erg smalle ingang voor een grote auto. Maar gelukkig was er een andere plaats beschikbaar en personeel assisteerde perfect!

Mooie rustige kamers, zeer comfortabel. Zeer goed ontbijt en supersnel in- en uitchecken.

Het was een aangenaam verblijf
    • Standaardkamer

De reservatie van het ontbijt was niet duidelijk gecommuniceerd.Ons werd verteld dat we dat op zondag morgen konden doen aan de prijs van 15€.Doch toen we dit wilden doen was dit blijkbaar niet mogelijk en moesten we dit de avond ervoor reeds gedaan hebben. Bij aandringen en aangeven dat we niet goed werden ingelicht heeft men ons toch het ontbijt aan de gunstige prijs gegeven

Kamer was zeer goed

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Midden in Brussel
    • Standaardkamer

De kamer aan het atrium (overdekte gedeelte). Ik had dit graag van te voren geweten. Ramen kunnen niet open en geen verbinding met buitenlucht. Voor mij is dat niet fijn.

Het is een mooi, luxueus hotel met Savonds piano muziek in atrium. Wij boekten 1 dag tevoren en daardoor de helft goedkoper

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Geen aanrader als hotel,
    • Superior Kamer

Men spreekt alleen Engels en Frans en gebrekkig Nederlands. Er was veel te veel volk aan het ontbijt en de ruimte was beperkt: geen rustig gevoel. In de kamers was het niet mogelijk om een raam open te zetten. D e bar in de Lobby was dicht en we moesten zelf vragen of we iets konden drinken. Men was in de lobby aan het werken voor een pianoconcert 's avonds.De parking is extreem gevaarlijk om in te rijden: steil naar beneden en dan een gevaarlijke bocht!Ik zou niet meer teruggaan naar dit hotel/ de tafels een het ontbijt waren nog niet afgeruimd en het was er veel te druk!

De keuze was uitgebreid qua ontbijt-Het restaurant Sea Grill is super, maar dit heeft niets met het hotel te maken!

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Buiten het bezoek aan het restaurant was alles perfect.
    • Standaardkamer

Wij hebben gegeten in het restaurant, wij kregen echter in een tipzak frieten en visships, dat viel echt tegen voor de prijs dat we betaald hebben. Wij konden evengoed naar een frituur gegaan zijn!

Het ontbijt is heerlijk.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Fantastisch verblijf
    • Standaardkamer

We vonden geen 'do not disturb'kaartje waardoor we iets vroeger dan gewenst wakker werden.

Het bed was heerlijk! Lang niet zo goed geslapen. De kamer heeft verduisterende gordijnen en is zeer goed geïsoleerd. Ook voldoende warm water!

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

• Standaardkamer

Bed was een beetje hard. Er kan geen raam open op de kamer en dat maakt het , ondanks de airco toch erg warm, vooral 's nachts.

Alles prima in orde. Goed ontbijt, mooie kamers.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Super Weekend
    • Standaardkamer

het personeel kon geen of heel weinig Nederlands, dat is jammer want België is 3 talig he

Het ontbijt was luxe, het gehele hotel is Luxe, echt een aanrader

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Oase van rust in druk Bruxelles
    • Superior Kamer

De airco zorgde voor zeer droge lucht binnen op de kamer .

Zeer goed gelegen om de hoek van St. Hubert galerij , cathedral van St. Goedele & St. Michiel , vlakbij de Grote Markt etc Obtbijt was goed verzorgd, met vers voorbereide warme eiergerechten , koffie en thee in overvloed. Kamer is ruim genoeg voor 1 persoon , zeker rustig. Laat in de middag komt room service met vragen en extra coffie capsules. Je hebt geen indruk dat je in een groot hotel verblijf, de sfeer is prettig.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Hotel licht op een goed locatie, het was niet echt hygienisch en heb geslapen vanwege het bed
    • Standaardkamer

Het was niet echt school zoals ik het zou hebben gewild en ik heb slecht geslapen vanwege de bed.

Het ontbijt was goed en de hotel had ook goed restaurants

Heerlijk en goed verzorgd ontbijt.
    • Standaardkamer

Hygiëne op de kamer en badkamer waren ondermaats. Daarnaast waren ook de matrassen door gelegen en dus dringend aan vervanging toe.

Heerlijk en goed verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Gezellige Eindejaarsdagen

Tegenvallen is veel gezegd, maar we zijn thuis gewend om op hardere matrassen te slapen

Fantastisch ontbijt! Ik heb a onze tafel nog gezegd "als je hier niets om te ontbijten vindt, dan zal je moeten honger lijden".

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Heel mooie kamer, super ontbijt.
    • Standaardkamer

Heel jammer dat het personeel onze landstaal (Nederlands, wij komen uit Vlaanderen) niet spreekt. Dit geeft ons geen welkomsgevoel in ons eigen land.

Heel mooie kamer, super ontbijt.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

• Standaardkamer

Weinig... als ik toch iets moet verzinnen: het uitzicht vanuit de kamer.

Mooie kamer, vooral een mooi opgezet hotel. Ontbijt is oké voor de normale €22 en prima voor de €15 die net van kracht was

Perfect hotel voor bezoek aan hartje Brussel
    • Superior Kamer

Perfecte ligging voor bezoek aan Brussel. De inrichting is zeer sfeervol met een indrukwekkende hal. Het ontbijt is ook zeker de moeite waard. Parkeermogelijkheid is absoluut een bonus in hartje Brussel

Kerstmarkt Brussel
    • Standaardkamer

Het ontbijt was prijzig €22 pp en voor deze prijsklasse had er best een glaasje cava bij mogen horen.

Fantastisch hotel en goede ligging richting Brussel centrum.

Locatie.
    • Superior Kamer

Badkamer niet echt proper, net als de ontbijtruimte. Badkamer sluit met schuifdeur die niet aansluit, waardoor je eigenlijk geen privacy hebt. Kamer was heel warm, en er was geen mogelijkheid om een raam te openen, de airco leek niet te werken.

Locatie.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Goed, centraal gelegen in het centrum.
    • Standaardkamer

De voorraad in de bar was slecht. Er was geen rode port en er kon geen mojito gemaakt worden.

Goed, centraal gelegen in het centrum. Super ontbijt. Nette, grote kamer met heel fijn bed.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Een zakelijk verblijf met de nodige verbeterpunten.
    • Premium Suite

Personeel is zakelijk, afstandelijk. Het hotel heeft een sombere, donkere uitstraling. Liften zijn erg traag waardoor je langer moet wachten. Executive lounge stelt niets voor. Een donker hoekje waar je een colaatje mag drinken.

Een ruime suite met een luxe inrichting. Prima bed. Late check out was geen enkel probleem.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Top locatie voor weekend Brussel.
    • Standaardkamer

Airco in kamer is rampzalig. Onze kamer was bloedheet, ramen kunnen niet open, temperatuur niet te regelen.Bij klacht receptie andere kamer gekregen, was geen probleem, top opgelost. Echter andere gerenoveerde kamer bleek ook met zelfde probleem te kampen, was iets beter maar moet echt wat aan gedaan worden.

De locatie is perfect. Midden in het centrum, op loopafstand van grote markt.Heel goed ontbijt, internationaal gericht. Mooie ruime kamer, goede bedden.

• Beoordeeld op: 25 november 2016

Hotel met veel troeven, maar als je nachtrust niet wordt gerespecteerd, heb je daar niet veel aan
    • Superior Kamer

Zeer lawaaierige kamer (602) tegenover het business salon: 's avonds lawaai tot na middernacht van gasten die er iets zaten te drinken, 's ochtends om 6.15 u (!)kwam het personeel het drinken met rammelende trolley aanvullen... Reactie van het personeel: het spijt ons, maar volgende keer vraagt u best een stille kamer. Jammer voor een hotel waar ik veel van had verwacht!

Heerlijk ontbijt Prima bed

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Verblijf Brussel 👍verblijf hotel 🖓
    • Standaardkamer

Onthaal:Engels (geen probleem voor mij) maar de incheck was heel traag de man kende niet veel. De kamer is op de 3 dagen dat ik er was nooit gestofzuigd. Alhoewel ze wel zo'n 3x per dag komen van housekeeping? Ben dit niet gewoon van 'n hotel van dit niveau

Locatie is héél goed. Ontbijt is super&vriendelijke bediening.uitchecken ook fijn en eigenlijk eerste fijne persoon aan de receptie.

Heerlijk, maar lelijk opstapje naar badkamer!

Badkamer heeft opstapje, 's nachts erg gevallen, na 2 weken nog altijd open wonden nadat ik geschaft ben aan arm. Mis bij ontbijt toch echt een verse sinaasappelsap en geen havermout zonder suiker.

Ontbijt heerlijk, zelfs kok die eitjes bakt precies naar eugen wens. Mooie kamers, (2e collega) kreeg ook gratis upgrade naar business kamer.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

• Standaardkamer

Sauna is een cabine in de afzonderlijke sportkleedkamers (dames/heren). Wellness gevoel daardoor minder aanwezig. Thermostaatkraan douche slecht instelbaar.

Ruime kamer, goed bed

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Een goed hotel, mooie inrichting, proper en lekker eten.
    • Standaardkamer

Ze spraken geen nederlands aan de receptie, ook geen frans enkel engels. Maar dat was dan een engels dat ik bijna niet begreep. Dat ze geen nederlands spreken in het hotel zal wel liggen aan het feit dat er allemaal verschillende nationaliteiten in het hotel verbleven zodat nederlands geen issue is. Maar de werknemers zijn van vreemde origine en hun taaltje is onverstaanbaar. Ze begrijpen ook veel niet en ik betwijfel of ze een goede passende opleiding genoten hebben. het opleidingsniveau is in veel balkan en Afrikaanse landen blijkbaar niet zoals in onze hotelscholen. Als ze van geen kanten weten wat een italian coffee is. ( met amaretto ipv wisky zoals irish). Maar dat zijn futiliteiten en het is en blijft een super hotel.

De ligging is top. De kamers mooi ruim en goed ingericht. De service is goed. Het is een aanrader. De prijskwaliteit was voor mij schitterend omdat ik kon boeken aan de zelfde prijs of een rode ibis. Anders is het wel prijzig zag ik. Wij aten iets in het atrium en het was af. Superlekker en normale prijzen. Dat verwacht je niet als je weet da de sea grill zich iets verder bevind. Lekkere en betaalbare suggesties. Wij keren zeker terug.

Mooi hotel , centrale ligging , uitstekend ontbijt

Mooi hotel Centrale ligging

Super bourgondisch
    • Superior Kamer

Franse taal. Niet iedereen spreekt nederlands maar dan bied Engels uitkomst

Goed mooi hotel prima kamer en zeer lekker eten

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Alles top

Alles perfect

Mooi uitzicht op binnentuin.zeer goed bed .

• Standaardkamer

Bij aankomst de drukte tgv de lawyers conference.

Enigszins verouderd inrichting

Perfecte locatie in Brussel

Goed en uitgebreid

Receptie personeel.

Receptie personeel. Onvriendelijk

Aangenaam hotel, goede locatie, prijs-kwaliteit TOP
    • Standaardkamer

Niets, alles was in orde. Mooi hotel, goed gelegen.

Kamer was helemaal in orde. Mooie badkamer.

Zeer aangenaam
    • Standaardkamer

aan het onthaal spreekt men enkel Frans of Engels! is er iets mis met Nederlands in ons eigen land?

upgrade naar een junior suite gekregen! top!

Zakelijk en ontspannen atmosfeer
    • Standaardkamer

Jammer dat de WiFi niet beschermd is.

Zakelijk en ontspannen atmosfeer

Fijne locatie

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

kamer was heel goed
    • Standaardkamer

geen nederlands aan de balie

kamer was heel goed

aerco maakt lawaai

ontbijt heerlijk

Personeel was lief en ontbijt geweldig

Personeel was lief en ontbijt geweldig

praktisch, correct en met de nodige luxe zonder erover te gaan
    • Standaardkamer

was voor overnachting na zakendiner, perfecte combinatie, ook locatie super nabij station en invalswegen

Zalig om daar te verblijven, dus ook zeker en vast voor herhaling vatbaar !
    • Standaardkamer

Er viel ons niks tegen !

Prachtig hotel om in te verblijven. Mooie kamer, en een groots lekker ontbijtbuffet !

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

de lobby
    • Standaardkamer

De prijzen van de drankjes

de lobby

locatie, ontbijt, kamer, faciliteiten, personeel
    • Superior Kamer

de atmosfeer in de kamer, het was veel te warm. Niet in te stellen.

locatie, ontbijt, kamer, faciliteiten, personeel

Aangenaam verblijf in centrum Brussel, en vriendelijk personeel.
    • Standaardkamer

Bij aankomst, 4 personen aan receptie, maar Niemand het Nederlands machtig.aangenaa

• Beoordeeld op: 21 december 2017

niets negatief

niets negatief

iets te duur

badkamer, kamers verouderd

ligging + ontbijt

Het heeft een dag geduurd voor we warm water hadden in de...
    • Standaardkamer

Het heeft een dag geduurd voor we warm water hadden in de douche . Weinig nederlandstalig personeel .

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Kamers smerig ontbijt zaal rommelig

Kamers smerig ontbijt zaal rommelig

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Sfeer hotel prima
    • Standaardkamer

Het ontbijt, graag meer keus in vers fruit en granola’s.

Sfeer hotel prima

Prachtige stad,hotel had een zeer goede ligging
    • Standaardkamer

Straatgeluid was goed te horen in de kamer

De kamer was ruim,comfortabel,het ontbijt lekker,behulpzaam personeel

Perfect
    • Superior Kamer

Perfect ontbijt, mooie propere kamer. Uiteraard ook het restaurant Sea Grill.

ontbijt ++, interieur ++

ontbijt ++, interieur ++

perfect.
    • Standaardkamer

Centum stad met parkeer en vriendelijk en behulpzaam personeel