Beoordelingen over Radisson Blu Hotel Hasselt 4-sterren

Gebaseerd op 2011 beoordelingen over dit hotel

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Tegenvaller!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Verouderde kamers met slordig onderhoud (verbrande lampenkappen, scheve staanlampen, versleten mdf, rammelende kastdeuren, etc.) Ontbijtpersoneel niet echt vriendelijk. Een aantal maanden geleden verbleven we in de Radisson van Antwerpen. Wat een wereld van verschil. Hasselt is echt wel aan een upgrade toe. Of ze moeten drastisch de prijzen verlagen. Veel te duur voor wat het was. Wij zullen het niemand aanbevelend!

Locatie Personeel receptie was heel vriendelijk

De locatie is best wel goed
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Er is niet veel van de foto's op de website terug te vinden in het hotel Zwembad onverzorgd en een muffe geur in de stoomcabine Ontbijt en parking zeer duur

De locatie is best wel goed

Voldeed aan onze verwachtingen (ook na zoveel bezoeken nog steeds ons favoriete hotel!)
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Wij boeken altijd ons hotel (radisson) via booking.com maar dit keer werd vooraf het bedrag van onze rekening gehaald. Dit zorgde voor enige verwarring bij de afrekening. Ik heb er geen probleem mee, maar we mochten wel worden verwittigd dat het deze keer zo zou gebeuren.

Het was een heel aangenaam verblijf in het hotel. Enkel de service in de bar kon beter.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Wat ik niet zo goed bij het ontbijt vond, was dat de confituur en de choco uit één grote pot te scheppen waren. Ik zou liever individuele porties gezien hebben zoals bij de boter en de speculoospasta. In de sky lounge bar, hebben wij heel lang moeten wachten tot er een ober langskwam en ik ben dan zelf aan de toog gaan zeggen waar we zaten en wat we wilden drinken en toen is de ober wel onze drankjes komen brengen. De tweede keer dat wij iets wilden bestellen, is mijn man opnieuw naar de bar moeten gaan om de service te vragen. Het was niet zo dat er op dat moment veel mensen in de bar zaten anders zouden we het nog kunnen begrijpen.

Het ontbijt was heel gevarieerd en de broodjes waren heel vers. De zelfgemaakte fruitsalade was ook een pluspunt. Ik heb een meeting bijgewoond in het hotel en de infrastructuur was heel aangenaam. Het was een mooie en gezellige zaal waar het evenement plaatsvond. Er was zelfs een dakterras voorzien voor de ontvangst en de pauze. Het grote tv-scherm in de kamer was ook een pluspunt.

Comfortabel met leuke extras!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Enige aandachtspuntje is de kamer'sfeer': te 'beige' onpersoonlijk, beetje ziekenhuissfeer, wat best jammer was. Ook hing er een doordringende afvoergeur in de kamer (1003, die staat erom bekend blijkbaar). Gelukkig kregen we meteen een nieuwe kamer na melding aan de receptie! +++

De faciliteiten met zwembad, sauna, de skybar, gratis appel, ... zijn top. Heel propere kamer ook.

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Raar dat je met een bestelbus niet kunt parkeren. Restaurant voor avond eten en ontbijt viel erg tegen zeker voor die prijzen. Vind €20 voor een ontbijt erg veel. Tevens was het erg warm op de kamer. De airco blaast over het bed wat niet aangenaam is. Daarbij is er veel overlast van overige hotelgasten op bovenliggende en/of naastliggende kamers, erg gehorig

Kamer was in orde en netjes

De kamers waren proper en comfortabel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Wij hadden het ontbijt niet onmiddellijk bij de kamer genomen, misschien was het daardoor dat de prijs van het ontbijt wel duur leek maar het was wel uitstekend

De kamers waren proper en comfortabel

De Skylounge is echt wel een aanrader.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Parking onderaan hotel is betalend, wat nogal kan oplopen.

De Skylounge is echt wel een aanrader. Ideaal om na de stadsverkenning de avond af te sluiten.

Mooi en luxe hotel, maar overrated qua prijs.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Prijs ontbijt en sky bar is te hoog.

"Gratis" zwembad en sauna zijn een plusplunt Het ontbijt is af maar de 20 Euro die je hiervoor betaalt is schandalig. De Q-park parkeergarange (niet van het hotel) is handig (en noodzakelijk) maar ook vrij duur.

Een goede standaard, alles was er...
    • Superior tweepersoonskamer met uitzicht op de stad en toegang tot het zwembad

Kamer was iets kleiner dan verwacht, inrichting van de kamer niet 100% practisch, te veel licht ‘s nachts (lichtstrip badkamer). Weinig natuurijke lichtinval. Er hing een geurtje in sauna/ zwembad.

Zwmbad, sauna, stoombad, nespresso, uitzicht, locatie

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Zwembad fitness sauna inbegrepen .
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Kamer gedateerd tov de prijs . €25 per nacht voor verblijf hondje (van 1,5 kg) is wat overdreven .

Zwembad fitness sauna inbegrepen . Prachtige sky lounge

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Groot hotel in het centrum van Hasselt.
    • Superior tweepersoonskamer met uitzicht op de stad en toegang tot het zwembad

Koelkastje was niet gevuld op de kamer maar na een telefoontje is er iemand geweest om het aan te vullen . Niet lekker die droge pancakes bij het ontbijt. Het welness gedeelte was niet up to date.

Groot hotel in het centrum van Hasselt . Kamers iets gedateerd maar wel schoon. Prima ontbijt met veel keuze. Lekker gezwommen. Parking ondergronds bij hotel .

geweldig en aan te bevelen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Bijdrage aan de fietsvriendelijkheid vergoten. Bijvoorbeeld de stalling was niet optimaal. Tweede verdieping. Men moest gebruik maken van de op en afrit voor auto's en slalommen tussen de bomen van de parkeergarage. Niet echt handig.

Goed ontbijt en privacy.

- Goede ligging, voldoende parkeergelegenheid
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Onthaal was koud, geen uitleg over waar en wanneer ontbijt, sport faciliteiten of als er een resto is en waar. Eigenlijk Nul uitleg gekregen. - ik vroeg op na het uit checken waar ik nog een uurtje kon werken. Er is geen mogelijkheid om ergens met je laptop te werken. In de ontbijtruimte mag je niet zitten omdat het ingedekt moet worden voor de lunch...

- Goede ligging, voldoende parkeergelegenheid - ontbijt is verzorgd

Heerlijk ontbijt, zeer veel keuze, ook voor vegetariërs.
    • Junior Suite met Toegang tot het Zwembad

De ontvangst was niet vriendelijk, ook geen enkel woordje uitleg. Zou toch wel beter kunnen!!! Interieur aan vernieuwing toe. Kwaliteit bedden kan beter!

Heerlijk ontbijt, zeer veel keuze, ook voor vegetariërs. ( ook onvriendelijk personeel hier) Genoten van het bubbelbad. Een heel groot pluspunt vond ik de toegang tot de fitness, je mag volledig gebruik maken van alle faciliteiten van I-fitness; Top!!! Ook zwembad en sauna. Nog even vermelden dat het kamerpersoneel heel vriendelijk en behulpzaam was!

Prima verblijf gehad.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

De prijs was enorm gezien het dat weekend ook Pukkelpop was en daar wordt iets teveel van geprofiteerd. Check-out duurde hopeloos lang gezien iedereen net voor check out time naar de balie gaat en daar 1 receptioniste alles moet opvolgen.

Prima ontbijt, zowel warm als koud. Ook de health life-faciliteiten waren zeker in orde. Vriendelijk personeel. Propere badkamer. Toen de televisie niet bleek te werken, werd dit meteen opgelost. Ook de lokatie is uitstekend.

Stijlvol hotel (met zwembad!) in het hartje van Hasselt!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Lekkere ,grote kamer op de 9e verdieping met een prachtig uitzicht over Hasselt...Goede bedden en ik heb vooral van het bad erg genoten. Parkeerplaats(betalend) onder het hotel! Sfeervolle inrichting, van alle gemakken voorzien (zwembad,TV..)

Mooi hotel op goeie ligging
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Extreem warm in de gang. Wel airco op de kamer. TV werkte niet (hebben we wel niet gemeld). Douchestraal wat te zacht.

Ruime, moderne kamer. Goeie bedden. Propere badkamer. Ligging dicht bij station en centrum Hasselt. Rustig, weinig lawaaihinder. Zwembadfaciliteiten en ontbijt jammer genoeg niet kunnen uittesten. Is voor een volgende keer!

Dit verblijf was,een surprise voor me ventje zijn verjaardag.

Niets bijzonders

Kamer met prachtig uitzicht. Roomservice was super Ontbijt waw fantastisch om van te genieten. Toffe mensen en personeel héél vriendelijk Thanks

Zeer mooie en moderne kamers op prima locatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Weinig. Wij zijn niet zo grote fan van het tapijt (zowel in de gang als in de kamers). Douches aan zwembad defect & hamman die niet werkte.

Prima locatie, vlak in centrum Hasselt. Prijs-kwaliteit zeer goed (promotie), inclusief toegang tot zwembad en sauna, zalig! Zeer mooie en moderne kamers. Super-ontbijt.

Makkelijk te vinden ,overal dichtbij.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Badkamer was niet helemaal proper, er lagen nog donkere haren op de grond, terwijl wij beiden blond zijn.

Makkelijk te vinden ,overal dichtbij. Goed bed, avondeten was goed, wel beperkte keuze. De toren gaf een mooi uitzicht en daar was het rustig vertoeven.

We komen zeker nog eens terug.
    • Superior tweepersoonskamer met uitzicht op de stad en toegang tot het zwembad

Er was beetje geurhinder aan het zwembad en de douche aan het zwembad ging bijna niet.

Het ontbijt was zeer lekker. Mooie locatie. Vriendelijk personeel.

Uitstekend hotel voor zakenverblijf en romantisch weekend.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Personeel mag minder gestresseerd zijn, ook al doen ze hun best en zijn ze goed georganiseerd.

Ontbijt is royaal en locatie nabij centrum met parking is efficiënt. Bar op 19de verdieping is top!

Moest er een eigen betaalbare parking zijn komen we nog terug!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

parking !!! 2 keer slapen en 42 euro parking!!! Véél te duur Zéér spijtig dat het hotel geen eigen parking heeft Ontbijt ook aan de dure kant.

Mooie kamer

De locatie is goed.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

De hygiëne kon veel beter: bij het aankomen lag er vuil (plastic verpakking en kruimels) onder het bureau, twee dagen later lag het er nog steeds. De wijnglazen op de kamer waren niet proper, een scharnier van de kast was stuk.

De locatie is goed.

Duur, maar goede locatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Op de kamer vonden we een halflege minibar. Toen we dit gingen melden, zou dit opgelost worden. Bij het uitchecken stond dit op onze rekening. De eerste nacht viel de airco uit op onze kamer en werden we om half 3 wakker van de hitte. Dat is ook niet leuk. Er werd daar ook niks van compensatie voor gegegeven.

De openbare parking vlakbij is gemakkelijk om het hotel te bereiken. Het hotel is proper en nieuw. Het inchecken gaat vlot.

Ideale ligging en mooi hotel voor een citytripje Hasselt.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

De airco was precies moeilijk te regelen.... Het ontbijt kon iets overzichtelijker.

De kamer was zeker in orde. De lounchebar op de bovenverdieping vind ik een meerwaarde en de moeite waard. Het personeel is ook heel vriendelijk. En de locatie is super, overal dichtbij!

voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

onhandige kleedruimtes nabij zwembad .... heel afgesloten zwembad zonder daglicht .... geen badjassen / slippers voorzien

ruime kamer. Uitgebreid ontbijt

toch geen twee keer
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

's Nachts hoorden we de buurman snurken en 's morgens hoorden we de buurvrouw babbelen...zeer vervelend...zo'n dunne muren

Ontbijt was goed

Prima hotel, uitstekend gelegen!
    • Superior tweepersoonskamer met uitzicht op de stad en toegang tot het zwembad

Wij hadden een kamer die ook kan dienen als dubbele kamer( bv met kinderen) Deze was minder goed geïsoleerd door de deuren tussenin. Wij hadden helaas de pech van zeer luidruchtige buren naast ons Daardoor helaas een mindere nachtrust gehad.

Heerlijk ontbijt! Fijne en goed voorziene kamer met een uitstekend bed! Op de Sky lounge is het leuk om met goed weer te vertoeven op het terras. Zeer goede ligging!

Het bed was comfortabel, en alles was aanwezig.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

De hygiene in de badkamer,veel haartjes gevonden,in bad,op vloer,in de lavabo. Er was een nachtlamp stuk,niet vervangen! Warm op de gang. Luidruchtige airco De douches in zwembad buiten dienst

Het bed was comfortabel, en alles was aanwezig. Mooie skybar.

Veel geld voor helemaal niks
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

De kamer. We hebben de prijs betaald voor een luxe kamer en kregen de minst luxe. Op de foto’s zie je de meest mooie kamers. Keurig met badjas opgevouwen op het bed. Wij zaten in een kleine, zeer eenvoudige kamer met een eenvoudige douche met douchegordijn. Prima, wanneer de prijs daar naar is, maar dat was dus niet zo. Gelukkig hadden ze wel roomsservice! Dachten we.... van alle mogelijkheden die ze aanbieden, was niets mogelijk. Dan maar naar de Slylounge om wat te snacken. Prachtig uitzicht! Maar ook hier was niets mogelijk van wat er op de kaart werd aangeboden aan snacks. Al met al, echt het gevoel dat we bedonderd zijn qua prijs en beleving.

Zeer vriendelijk personeel en vlotte bediening.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Ontbijt mocht iets verser en uitgebreider voor die prijs. De parkeerplaats aan het hotel ligt ondergronds, wat met een camionette niet lukt en evidentie om parkeerplaats te vinden in de buurt. Prijs is in het algemeen net iets te duur voor wat het was.

Zeer vriendelijk personeel en vlotte bediening.

in september zijn we er weer ! Dat zegt genoeg !
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

niets eigenlijk. alles voldeed weer aan onze verwachting.

wij komen drie keer per jaar naar de Radisson Hasselt. We doen dit al jaren. Alleen de vorige keer waren er enkele minpunten. Dit keer was het zoals gewoonlijk OK !

Voor een goede service ga je beter elders
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

De service was abominabel. Restaurantbezoek: geen brood, vuil bestek werd niet afgeruimd, wijn moest zelf ingeschonken worden. Tweemaal rooftop bar bezocht; 's avonds 5 man personeel aan de bar die maar stonden te draaien. 10 minuten moeten wachten, zelf het menu gaan zoeken. Mensen kwamen zelf naar de bar om te betalen of te bestellen, pure chaos. Checkout: onthaalmedewerker vroeg zelfs niet of verblijf bevallen was. In geen enkel Radisson hotel al zulke slechte service mee gemaakt.

centrale ligging, mooie kamers

Het ontbijt was erg lekker, ruim en voldoende keuze.
    • Superior tweepersoonskamer met uitzicht op de stad en toegang tot het zwembad

In het zwembad werkte de hamman niet. Geen extra handdoeken voorzien ter plaatse. Op de kamer kon er geen raam open.

Het ontbijt was erg lekker, ruim en voldoende keuze. Minibar inclusiefd

groot uitgebreid buffet, mooi verzorgd en gepresenteerd
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

lawaaierige kinderen én/met ouders, zo hard blijven praten dat je al hun bevindingen, bedenkingen etc. kan verstaan. het zou aangenaam zijn als het personeel dit opneemt en ingrijpt op een discrete manier om dit te voorkomen. misschien leuk als de ruimte iets cozier zou zijn.

groot uitgebreid buffet, mooi verzorgd en gepresenteerd vers en lekker

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

De receptioniste bij aankomst wees ons de weg naar leuke...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

De omschrijving van het hotel is veel minder luxe als in de praktijk. De receptioniste bij vertrek. zei nog net niet rot op. Maar liet duidelijk merken dat ze niet graag aan het werk was. zwembad was van de lokale sportschool. koud niet schoon. kamer stonden nog spullen in de koelkast van de vorige gasten. dus of deze uberhaubt is schoon gemaakt is een de vraag.

De receptioniste bij aankomst wees ons de weg naar leuke plekken in Hasselt.

Geweldig hotel op top locatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Dure parkeergarage. Maar die is niet van het hotel. En douchen in bad is voor minder valide mensen niet echt handig.

Mooi hotel. Mooie kamers. Mooie Healthclub met zwembad. Bekwaam en behulpzaam personeel. Geweldig ontbijt.

Meer verwacht van Radisson
    • Superior tweepersoonskamer met uitzicht op de stad en toegang tot het zwembad

De kamer was vuil, helemaal geen 4 stèren waard. De personeel aan de balie was niet erg vriendelijk. Netheid van de kamer was erg. Overal stof. In ons eerste kamer de bed was gezakt aan een kant. We hebben een andere kamer gekregen, maar de kamer was niet goed gekuist. Stof, stof, stof

Leuk hotel , met centrale ligging en verzorgde uitstraling...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Het zwembad en wellness was defect en niet verzorgd ...

Leuk hotel , met centrale ligging en verzorgde uitstraling en leuke bar met uitzicht bovenaan het gebouw ...

Ontbijt is uitstekend.
    • Superior tweepersoonskamer met uitzicht op de stad en toegang tot het zwembad

Forse lekkage in kamer. Het is vrijwel onmogelijk het hotel te bereiken zonder enige verkeersregels te negeren. Garage ronduit spooky, zeker als je niet wordt binnengelaten. Wachttijden voor liften zeer lang. Inchecken kan ook veel sneller.

Ontbijt is uitstekend. Ligging tov stad prima. Schitterend uitzicht, hoewel niet op de stad zoals beloofd maar op buitengebied. Sky-bar nog beter uitzicht, maar wat er te eten is is onduidelijk. Snelle liften

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

prima hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

opstap badkamer was niet verlicht - kan gevaarlijk zijn in het donker.

prima kamers, zeer ruim. vriendelijk personeel - zeer behulpzaam. ontbijt was heerlijk en zeer uitgebreid. prima locatie nabij ethias arena. mooie sky lounge.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Zwembad was ijskoud, jammer Hoofdkussens vonden we niet ideaal om op te slapen, maar dit is persoonlijk

Vriendelijk personeel, kamer was zeer proper! Lekker ontbeten, vriendelijke meneer (de dame vonden we wat minder vriendelijk overkomen). Locatie was ideaal, dicht bij alles

Goed maar had beter verwacht van de suite
    • Junior Suite met Toegang tot het Zwembad

Kamer was niet goed gekuist , vanaf je de bubbels in het bubbelbad aanzette stonk het water, tapijt in kamer was op sommige plaatsen verlseten

De ligging van het hotel , kamer met mooi uitzicht , uitstekend ontbijd, sky lounge

Alles was ok

De kamers waren heel mooi en ook het uitzicht op het twaalfde verdiep. De meeste tijd hebben we doorgebracht in de Ethias arena. ook een pluim voor de taxidienst heen en terug. Top hotel

Toch goed
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

De ligging van de kamer viel tegen ,deze lag aan doorgang naar het andere hotel en dus veel lawaai snachts van de deur die iedere keer toe sloeg

Ontbijt en personeel

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

prijs van de parking was heel hoog , ook om één nacht te slapen was het 99 euro zonder ontbijt, dit vinden wij wel veel!!

vriendelijk personeel. Onze mede reiziger was minder mobiel en ik had op voorhand een aangepaste kamer gevraagd en ook gekregen!!

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

De moederdagbrunch verliep wat chaotisch.pas om 12u gestart met het Ontbijt, eerst per tafel nadien iedereen door mekaar. De wijn was uitgeschonken voor het Ontbijt, bij het eten was niemand aanwezig waardoor het eten zelf vlug door mekaar gesmeten was . Zo hebben wij de soeplepel met de blote hand uit de aspergesoep moeten halen. Tevens werden de krielaardappelen vervangen door aardappelen in kaassaus zonder aankondiging. Het eten zelf was lekker maar de organisatie liet te wensen over. Spijtig

Ontbijt en uitzicht

Zeer goed met attentie voor enkele punten
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Netheid in restaurant. Witte en propere handdoeken. Viooltjes in de grote potten bij t binnenkomen moeten verzorgd worden en water krijgen.

Ontbijt was goed maar de tafels waren niet proper, ze waren kleverig. Niet leuk. De kamer was netjes en rustig,maar de handdoeken waren grauw wit.. Het personneel was zeer vriendelijk.

Superlekker en uitgebreid ontbijt!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Het water van het zwembad was koud. Turks stoombad stond niet aan en in de sauna was het maar 45 graden.

Superlekker en uitgebreid ontbijt! Ruime kamer

leuke stad met gezellige restaurants
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

De hygiëne in de badkamer. Bad en vloer en tegels waren niet echt proper. De hoofdkussens zijn veel te zacht!!

Het ontbijt. jammer dat op zondag deze reeds tegen 10u30 werd beëindigd. Wij wilden nog de zaterdagavond naar het restaurant en bar op de 18de verdieping en deze was helaas gesloten :(

Niet voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Kleine kamer, gerenoveerd, maar slechte airco, lang wachten eer je warm water had in douche, geen thermostatische kraan, veel nachtlawaai door buren, veel lawaai bij ontvijt

Het personeel

eens maar nooit meer
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

receptie niet klantvriendelijk, slechte bereikbaarheid en toegang tot accommodatie, kamers zijn slecht, hoge instap naar badkamer, bad hoog om in te stappen als douche en te smal dus gevaarlijk om te douchen, grote temperatuurverschillen in warmwater, slechte verlichting, weinig tot geen stopcontacten

ontbijtbuffet was goed verzorgd

Verblijf was ontspannend en aangenaam
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

jammer dat er geen reductie is op parking, aangezien hotel geen eigen parking heeft. Kussens waren te zacht, maar dat is persoonlijke voorkeur.

Kamer ruim en netjes, ontbijt ruim voldoende. Zwembad zeer aangenaam!

Het was prima maar voor105 euro zonder ontbijt ben ik beter gewend.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Aparte douche was fijn geweest. Alles had een wat oubollige uitstraling. Er was geen werkende sauna. Wel een zwembad, ook wel wat verouderd met een luchtje en slechte douches.

Het bed was fantastisch, het personeel heel vriendelijk en ik heb genoten van de sky lounge.

wij komen zeker terug
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

heel vriendelijk ontvangen heel mooie kamer alleen jammer dat er geen water aanwezig was in de bar gingen vragen en konden alleen maar een mandje kopen van 20euro met alles daarin maar ik wou alleen maar water voor mijn medicatie

mooi uitzicht en lekker geslapen en ontbeten
    • Superior tweepersoonskamer met uitzicht op de stad en toegang tot het zwembad

De luxere kamers hebben dezelfde opervlakte als de standaard kamers.

Heerlijk uitgebreid ontbijt, een drankje in de bar op de bovenste verdieping is een absolute aanrader. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Goed en aangenaam weekend verblijf.
    • Superior tweepersoonskamer met uitzicht op de stad en toegang tot het zwembad

Parking is nogal duur, een korting voor mensen die in het hotel verblijven zou niet misstaan.

De rust in het gebouw en de kamers. Het personeel is er zeer vriendelijk en zeer behulpzaam.

• Superior tweepersoonskamer met uitzicht op de stad en toegang tot het zwembad

De kamers waren goed , maar toch een aantal dingen die me storen . Het lawaai van de airco , de lichten aan de ingang van de badkamer die je niet kon doven zodat het redelijk licht was in de kamer . Ontbijt was heerlijk , personeel in restaurant ook . Aan de receptie vond ik de mensen gewoon vriendelijk , niets meer , wat meer uitleg zou mogen ( werking lift enzo..)

• Superior tweepersoonskamer met uitzicht op de stad en toegang tot het zwembad

De aanbiedingen ivm het avondeten

Prachtige kamer, en voortreffelijk ontbijt, de uitstekende bedden en de stilte in de kamer, die ook voorzien was van alle luxe

Goed hotel in het centrum van Hasselt !
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Perfecte plaats om te verblijven in het centrum van Hasselt in de directe omgeving van de winkels. Directe toegang van de ondergrondse parking tot het hotel. Goed hotel met de nodige voorzieningen, goed bed !!

Aangenaam maar duur weekendje Hasselt
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Duur ontbijt. Skybar. Hygiëne badkamer bij grondig nazicht.

Mooie kamer. Goed bed. Leuke oranje toetsen. Energiebewust. Veel faciliteiten zoals fitnessruimte, zwembad, skybar,...

Het verblijf was niet slecht maar door mijn afspraken in hasselt
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Safe kapot In het venster van het raam lag dik stof met dode vliegen De gordijn haken waren er 4 van kapot om de vitrage te sluiten de stok krom Er hing een gigantische riool lucht in de slaapkamer!!!!!

De bedden waren fantastisc

• Beoordeeld op: 26 april 2018

voor herhaling vatbaar en aan te bevelen bij vrienden en kennissen
    • Superior tweepersoonskamer met uitzicht op de stad en toegang tot het zwembad

badrand is een beetje hoog voor niet-al- te- grote mensen met gevaar van uitglijden

gevarieerd en lekker ontbijt-prachtig uitzicht op de stad op de hoogste etage (dinersroom)

ontbijt schandalig duur.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Garage 16 euro voor 15 uur. Ook zeer prijsonvriendelijk. Was dan nog een publieke garage.

ontbijt schandalig duur. Dus da maar naar de buren. Stukken, goedkoper.

6,0
    Praktische gelegen hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Kamer was schoon, maar verder oude gammele zooi. Totaal niet de luxe die je mag verwachten. Een 3* hotel zou er nog net mee weg kunnen komen. Er was veel kapot van het jaren 70 meubilair. Geen vrij stroompunt bij het bed, en tv sprong midden in de nacht spontaan aan. Maar 1 sleutel gekregen die je ook nodig had voor stroom. Erco was zeer luidruchtig. Gemiddeld 3* kamer biedt meer luxe. Op mail die ik stuurde omdat ik de kamer niet uit kon (om medische redenen stroom nodig) o.a. de tv spookte en het licht wilde niet uit is nooit gereageerd. Hoef niet veel luxe maar dit was onder de maat.

Ontbijt was goed. (Gewoon wat je bij de prijs mag verwachten) Mooie samenwerking met de sportschool, waardoor gasten gebruik kunnen maken van de faciliteiten van de sportschool. Locatie is goed.

hopelijk volgende keer beter ?
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

we komen al gedurende jaren, twee à drie keer per jaar. ik heb steeds een prachtige score gegeven (meestal10!!) dit keer is alles een beetje tegengevallen.: de ligging van onze kamer (er stond voortdurend een machine te brommen), het bad had geen stop (en werd , niet hersteld ook na aandringen) naast ons was waarschijnlijk een plaats waar de poetsvrouwen hun materiaal wegzetten ( te oordelen aan het lawaai) neen: voor de eerste keer helemaal niet tevreden. we komen terug in juni en hopen op beter!

het ontbijt was zoals gewoonlijk fantastisch.

De fietsroutes rondom Hasselt zijn prachtig en dat maakt veel goed
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Service, kamer was niet gepoetst om 17.30 toen handdoeken aan receptie gehaald. Fietsen moeten in parkeergarage gestald op verdieping - 2 het is levensgevaarlijk om met de fietsen in en uit de parkeergarage te komen er is geen weg voor fietsers of voetgangers in de parkeergarage het is echt gevaarlijk!!! Totaal geen uitleg van receptie medewerkers van hotel v.w.b stallen en ophalen fietsen De prijzen voor het parkeren van auto is niet normaal voor een 4 sterren hotel was voor 2 nachten 48 euro Kamers zijn heel erg gehorig vooral de piepende bedden van de buren. En we kregen een gehandicapte kamer waarvan ze zeiden dat deze voor ons geboekt was, wij wisten nergens van. Kortom het is gewoon een heel duur hotel zonder veel service. Een nacht 110 euro ontbijt 20 euro en dan nog 16 euro per dag parkeren en gevaarlijk situatie voor stallen van fietsen . En dat de kamer niet gepoetst was was schijnbaar voor hun niet vreemd !!!!!

aangenaam verblijf in hartje Hasselt
    • Superior tweepersoonskamer met uitzicht op de stad en toegang tot het zwembad

jammer dat het zwembad gesloten was voor herstel. zeer warme kamers in de airco was tamelijk hoorbaar.

Goed bed. verzorgd ontbijt. vriendelijk personeel

Ontbijt en vriendelijk behulpzaam personeel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

putgeur in kamer .kussens niet aangenaam om op te slapen. Zien er dik uit maar vallen allemaal heel plat,dit werd door onze 6 gasten zo bevonden. Heel warm en moeilijk koel te houden.

Ontbijt en vriendelijk behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Locatie in Hasselt is prima.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot het Zwembad

Veel lawaai van buiten. Glas van de ramen houdt blijkbaar zeer weinig geluid tegen. Met "parkeergelegenheid" wordt bedoeld: de Q-park naast het hotel. Dat is een betaalparking die niet tot het hotel behoort. In Hasselt zijn ook gratis parkeergelegenheden beschikbaar op doenbare wandelafstand.

Locatie in Hasselt is prima. Mooie kamer (type business hotel). Modern ingericht. Prima in orde. Prijs/kwaliteit was, op het moment dat wij boekten, uitstekend. Zeer behulpzame staff.

Tegenvaller - voldoet niet aan de beschrijving
    • Superior tweepersoonskamer met uitzicht op de stad en toegang tot het zwembad

Zwembad , water vuil en vies ( wij hebben niet durven zwemmen , ook andere bezoekers zijn niet in het water geweest. ) idem kleedcabine en douche . Poestmateriaal gewoon in de gang.

Ontbijt was in orde. Luxekamer geboekt. Vloer badkamer , oorstokje op de grond en in hoeken haren . Gordijn uit haakjes , half naar beneden. Onbegrijpelijk.

Pure luxe verzorgd door mensen die er met de glimlach hun job uitoefenen.
    • Junior Suite met Toegang tot het Zwembad

Ondergrondse parking op zich ideaal. Zou echter nog beter zijn moest er een samenwerking of regeling zijn om plaats te kunnen reserveren en te betalen via hotel.

Eerst een vooral: personeel ALLEMAAL erg vriendelijk. Koper-restaurant erg smaakvol ingericht. Kwaliteit van het eten ‘s avonds zowel als het ontbijt zeer goed!

• Superior tweepersoonskamer met uitzicht op de stad en toegang tot het zwembad

Er waren verbouwingen aan het zwembad waardoor het niet open was. Daardoor waren we wel wat teleurgesteld, we hadden dit graag op voorhand geweten

Rustig, mooie uitzichten, heerlijk ontbijt