Beoordelingen over Radisson BLU Balmoral 4-sterren

Avenue Léopold II, 40, 4900 Spa, België

#12 van de 15 hotels in Spa

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Aangenaam verblijf maar wel verouderd hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met Wellness Toegang

kamers waren verouderd. Elektriciteit slecht geregeld. - in WC geen licht! smalle bedden. Ontbijtbuffet werd niet regelmatig bijgevuld en keuze was té beperkt. Kamer naast lift (lawaaihinder)

Het zwembad, sauna en hammam + veel parkeergelegenheid. Rustige ligging. Recent gerenoveerde badkamer

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

heerlijk hotel, met zwenbad, om paar dagen te genieten !
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

na een prima diner op donderdagavond met perfecte en zeer attente bediening was het diner op vrijdag een afknapper. ruim kwartier wachten tot er gevraagd werd of we iets wilden drinken..... en zo meer. eten was ok maar bediening op vrijdag liet veel te wensen over.

ontbijt was prima. wel mag er beter opgelet worden dat er voldoende tafels opgeruimd en opnieuw gedekt worden zodat er niet naar een beschikbare tafel gezocht moet worden en we zelf ons bestek en koffiebekers moeten gaan halen. zwembad is super en de vernieuwde kamer zeer compleet !! geweldig mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

verders waren wij wel tevreden .
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

.Personeel vonden wij niet erg prettig , we kregen de indruk ,dat het bestellen heel snel moest gaan ,stonden meteen langs je .Maar uit eindelijk hebben wij HEEL lang op ons eten moeten wachten ,wat echt niet fijn was ,de een na de ander die na ons kwamen kregen het eten ,en wij maar wachten .was niet leuk ,jammer .

D ontvangst fijn, en ook prettig dat je in je eigen taal aan gesproken werd .Het zag er allemaal mooi uit .

is geen wow ervaring, zakenhotel en geen vakantiehotel.

Wellness simpel (klein zwembad, te klein om te zwemmen en een Sauna), niet open voor kinderen. Frontdesk onbemand of onderbemand. Faciliteiten erg basic/weinig verrassend. Geluid 's-nachts van doorgaande weg met vrachtwagens. Erg zachte kussens. Vies balkon met vogelpoep, geen zitje.

Het ontbijt/diner was prima. Omgeving is mooi, terras aan de achterkant en parkeren is ok.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

We komen zeker terug
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Niets en het weer was prima wandelweer

Het ontbijt was goed ,zelfs met lekkere pannenkoekjes ,je kon zelf sinaasappelsap persen enz Op maandag was het fruitbuffet minder De omgeving is prachtig en we ontdekten het natuurdomein le Berinzenne

• Beoordeeld op: 5 september 2018

We hebben genoten van de rust, de ontspanning en vooral de wellness
    • Superior Tweepersoonskamer met Wellness Toegang

Het ontbijt was de eerste dagen matig. Het aanbod was groot maar het was erg rommelig en alles smaakte een beetje verouderd. Zoals de brood en de croissantjes. Aan veel borden/kommen zat nog aangekoekt eten. Overigens was dit op de laatste dag echt anders en was het heel opgeruimd, vers en schoon wellicht omdat de weekenddrukte weg was.

De kamers waren erg schoon en zag er keurig uit. De badkamer was mooi en ruim. Het personeel was erg vriendelijk en de Wellness ruimte was erg rustgevend. Sauna en Turkstoombad was genieten!

Vriendelijk onthaal, kregen de kans om voor een prikje een...
    • Superior Tweepersoonskamer met Wellness Toegang

Een klein minpuntje, in de nespresso bevonden zich nog 2 gebruikte cups .

Vriendelijk onthaal, kregen de kans om voor een prikje een upgrade van de kamer krijgen. Grote kamer voorzien van alle comfort, waterkoker, nespresso met tal van cups, thee en cacao, een strijkijzer en plank, een haardroger, kluisje for free en minibar. Grote badkamer, handoekradiator met regeling. Zeepjes, schampo en douchegel. Kamer was top en geluidwerend. In heel het hotel gratis Wi-Fi (snel). Vrije toegang tot zwembad,sauna en hamam, op de kamer badjassen,slippers en handdoeken ter beschikking.Voortreffelijk restaurant, zeer lekker aan betaalbare prijzen, proficiat aan de kok en zijn team.Niet vergeten de top bediening. Uitgebreid ontbijt is in de kamerprijs inbegrepen en is zeer volledig. In de bar kan je heerlijke snacks en drinks krijgen en dat aan schappelijke prijzen. Is een ideaal hotel voor wie enkele dagen tot rust wil komen.

Rustgevend hotel met heerlijk ontbijt en wellness in een mooie omgeving.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Meeste personeelsleden zijn tweetalig: Frans en Engels. Voor mij geen probleem, maar houd er rekening mee dat men weinig of geen Nederlands spreekt.

Uitgebreid en verzorgd ontbijt, zeer goed restaurant (verfijnde keuken), ideale ligging om de stad Spa te bezoeken, rustgevende omgeving (vlakbij bossen en wandelpaden), fijne wellness

• Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Mooi gelegen in het groen. Rustige kamer zoals gevraagd (ondanks quasi volgeboekt hotel).Comfortabele kamer. Gevarieerd ontbijt. Hulpvaardig personeel. Een aanrader.

Van een Radisson hadden we beter verwacht. Algemeen was het ok, maar zeker niet meer, niet minder.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Ontbijt buffet was chaotisch, erg onlogische presentatie, tafels werden amper opgeruimd, bestek en borden waren niet proper

Hotel accomodatie was ok, zwembad, sauna,hamam ok

superieur kamer geboekt, mooie kamer, schoon en van alles...
    • Superior Tweepersoonskamer met Wellness Toegang

ontbijt was matig, zeer chaotisch, heel dicht op elkaar zodat het nogal dringen wordt als je iets wilt pakken, geeft een heel onrustig gevoel. broodrooster totaal versleten en werkt nog maar deels, dit vind ik 4 sterren onwaardig

superieur kamer geboekt, mooie kamer, schoon en van alles voorzien wat je van 4 sterren mag verwachten. zwembad, 2 sauna's, met badkleding betreden, buiten zonnebedden en zitgelegenheden. personeel heel hulpvaardig en vriendelijk

Goed verblijf gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Meeste van het personeel (met name restaurant) spreekt geen nederlands en zelfs geen engels. Dranken zijn prijzig.

Ziet er allemaal prima uit, goede room service elke dag. Vriendelijke mensen. Ze doen er veel aan om je een goed verblijf te geven. Parking is ok en gratis.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Kamer is klein. Deze is wel gerenoveerd maar eigenlijk net niet van wat je voor zo’n keten en prijs mag verwachten.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel! Het diner in het restaurant is echt een aanrader!

Heerlijk genoten in Spa
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Nadeel is wel dat je een auto moeten hebben niets is op loop afstand

Hotel was eerlijk zwembad was top personeel ook erg behulpzaam. Ze spreken ook Nederlands maar het is vooral Frans wat er gesproken word. Ontbijt was heerlijk bedden waren ook top! Heb echt genoten

Goed maar misschien net geen 4* niveau.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

De service bij het ontbijt was niet goed voor een viersterrenhotel. Tafels werden nauwelijks afgeruimd, je moest hen erom vragen zodat je plaats kon nemen.

Ligging, airco en minibar op de kamer.

Grote kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

In de slaapkamer was geen airco. Je moest de deur van de woonkamer open laten om nog wat verkoeling van de airco te merken.

Grote kamer Geweldig ontbijt Gratis parkeren

Superior kamer is uitstekend de airco was top in deze...
    • Superior Tweepersoonskamer met Wellness Toegang

Zoals altijd (reeds 4 maal gelogeerd))geen barman aanwezig in de bar op het aperitief moment s'aonds

Superior kamer is uitstekend de airco was top in deze warme zomer(29 graden) Restaurant van hoge kwaliteit.

Natuurvakantie
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Personeel niet altijd even hartelijk. Wandeling naar Spa zogezegd bewegwijzerd maar niets gezien. Vooral de gangen naar de kamers mogen wat opgefrist.

Ruime kamers en zwembad

HET DINER WAS EEN ECHTE TEGENVALLER.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

HET DINER WAS EEN ECHTE TEGENVALLER. Na het voorgerecht, anderhalfuur gewacht iop hoofdschotel. Reden, ze waren ons vergeten. Na navragen vlug bediend met half gekookte vis. Zelfs sorry ontbrak. En als clou nog een foutieve rekening.

Dankzij de rustige ligging en het prachtig zomerweer werd het unieke belevenis !
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

De glazen(bijna doorzichtige) schuifdeur aan het toilet in onze kamer (72) op amper twee meter van het bed.

Bediening door personeel in restaurant + de kwaliteit van de geserveerde maaltijden.

Genoten in Spa
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Matras van het bed was veel te zacht en de kussen waren veel te slap en te dun. De sauna deed 't niet was erg jammer. Jammer dat ze geen Nederlands spraken wat wel was aangegeven op de site.

Mooie locatie en mooi hotel. Lekker zwembad temperatuur was goed. Goede parking en goede service. Heerlijke stoomcabine.

Is mooi hotel .vriendelijk personeel ..heerlijk ontbijt ..dicht bij stad spa.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Bij aankomst om 14u was er nog geen gevraagde kamer mits oplegging van 20 euro konden we wel direct kamer krijgen dat vonden wij niet kunnen .

Ontbijt was heerlijk ..personeel vriendelijk ..nette kamer

Aangename stop voor een nacht .dichtbij mooi golfterrein .
    • Superior Tweepersoonskamer met Wellness Toegang

Aanwezigheid van een grote groep congresgangers , met de nodige drukte en lawaai in bar en restaurant ....

Charmante juniorsuite in het oude gedeelte van het hotel.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Niet verweg van huis even heerlijk ontspannen ... zowel binnen (wellness) als buiten (natuur)
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

De ligging van de kamer. We hebben reeds een viertal keren in het hotel gelogeerd. De eerste twee keer hadden we een leuke kamer met uitzicht op de binnentuin bij het wellness centre. De laatste twee keren zaten we opgezadeld met een kamer die uitkeek op een platform, een enorme afzuigkap en twee satellietschotels... niet zo leuk, al spendeer je niet zo veel tijd op de kamer zelf... De bediening in het restaurant 's avonds was heel laks... Er waren een aantal stagiairs die niet (voldoende) opgeleid / gevolgd worden door de maître d'hôtel. Na het aperitief met de amuses kwam het voorgerecht een beetje te snel en de fles wijn, die we besteld hadden, liet heel lang op zich wachten. Tot 3 keer hebben we iemand moeten aanspreken... Wijn tijdens de maaltijd werd niet bijgeschonken, we moesten dit maar zelf doen... De gerookte palingmousse bij het voorgerecht was lekker; maar er zaten heel veel kleine graatjes in... niet echt aangenaam!

Nette kamer. Badjas, slippers en goede toiletartikelen. Maken van koffie- en thee op de kamer mogelijk! Goede faciliteiten. Gunstige ligging. Heerlijk ontspannen ontbijt met veel ontbijtgranen, vers fruit en lekkere yoghurt en uitstekende verse koffie... Genoten van het à la carte diner. Mensen aan de receptie zeer behulpzaam. Wij hadden een klein incident voor in het centrum van Spa, waardoor we een getuigenis moesten afleggen op het politiekantoor. De receptionist heeft onmiddellijk het adres + telefoonnummer opgezocht voor ons en opgeschreven en goed uitgelegd hoe we er het beste geraakten.

Bij mijn eerstvolgende bezoek aan Spa zal ik voor een ander verblijf opteren.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

De hygiëne op de kamer was van bij het binnen komen niet oké. Tapijt, plinten en zetel waren nog met haar van de vorige gasten getooid, waardoor ik als gaste met stofallergie amper in de zetel heb kunnen zitten..dus een dikke onvoldoende op hygiëne.

Het ontbijt was dik in orde,de keuze uitgebreid,deaccomodatie op kamer zeer.

• Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Prima hotel met alle faciliteiten en de nodige luxe. Speciale beoordeling aan het vriendelijke personneel van het hotel, in het bijzonder voor het team van Roxanne en chef Olivier van het restaurant Laterreetlamere; dienstvaardig en met de brede glimlach! Een voorbeeld! Bedankt, en tot gauw! Daniël Jockmans

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Rustig ontspannen in Spa
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Bij een latere aankomst aan het ontbijt werd niet alles aangevuld.

Heerlijk ontbijt met alles er op en er aan. Zelfs met verse smoothies en sinaasappelsap! Ruime kamers met alle comfort.

Genoten van een erg gezellig hotel en lekkere maaltijden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

De bediening tijdens het ontbijt was wat traag. Het duurde lang voordat er koffie werd geserveerd en het buffet bleef soms wat lang onaangevuld. Het was echter erg druk toen wij er verbleven dus daarom zien we dit ook door de vingers.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het diner in het restaurant was erg verzorgd en zeker voor herhaling vatbaar! Erg gezellig in de veranda van het restaurant. Ook het ontbijt was uitgebreid en verzorgd.

Gezellig weekendje in spa
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Wat mij het meeste tegen viel was de prijzen van de drankjes in de bar. Ik drink regelmatig een zwaar biertje maar 6,5€ voor een duvel is wat overdreven. Alsook 3€ voor een cola of 3,5€ voor een maes pils zijn een beetje bij de haren getrokken.

Mooie en verzorgde kamers, ook het ontbijtbuffet was voldoende uitgebreid. Ook het welness gedeelte is top, sauna en hamam beide deftig.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Het personeel is super behulpzaam. We waren de duikbril van onze dochter kwijt geraakt en nadat men deze gevonden had werd deze kostenloos opgestuurd!Top!

Mooie ligging maar hotel geen 4 sterren waardig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Het badlinnen moet absoluut vernieuwd worden . De kamers kunnen een opfrisbeurt gebruiken . Personeel bij het ontbijt is onvoldoende allert om buffet bij te vullen , koffie te serveren en borden af te ruimen .

De kamers Zijn voldoende ruim en goed geïsoleerd . Het ontbijt biedt voldoende variatie en is lekker .

Voor een ontspannende vakantie een echte aanrader die prijs/kwaliteit zeer goed scoort.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Ontbijt is zeer goed: hoge kwaliteit, veel keuze en variatie, aangename ontbijtzaal Wellness is ook goed bevonden: ruime sauna, deftige douches, ruim zwembad en voldoende ruimte om te relaxen...

Heel fijn! Voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Ontbijt heerlijk! Avondeten heerlijk! Aardig personeel! Super gezellig tafelen in de veranda! Leuke bar! Ook heel fijn dat er een mogelijkheid is om te eten in de bar. Genoten van het binnenzwembad en de sauna. Fijn verblijf!

Ontspannen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Ontbijt voor iemand met allergenen verliep wat stroef, zelfs na schriftelijk contact op voorhand. Personeel is blijkbaar zelf niet op de hoogte van hun hun eigen regels.

Verzorgde standaardkamer.Goede wellness.Gratis parkeren.

Ligging was ok, evenals sauna en hamam.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

We hadden een standaardkamer en deze bleek een beetje verouderd. Deze vleugel van het hotel dateert van 1999. Restaurant serveerde enkel Valentijnsmenu...

Ligging was ok, evenals sauna en hamam.

Wellness was top!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Wellness was top! Mooie kamer met badkamer en apart toilet.. Lekker ontbijt, er was meer dan voldoende keuze en variatie.. Parking gratis bij het hotel..

• Superior Tweepersoonskamer met Wellness Toegang

Het was de eerste keer dat ik de junior suite nam en vond het heel jammer dat de kraan aan de lavabo in de badkamer helemaal los stond alsook de omkadering van de inleg vakken onder de lavabo was stuk en lag gewoon in één van de inleg vakken. Van een suite had ik dit toch niet verwacht.

zeer goed ontbijt, ontvangst en behulpzaamheid van het...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

de kamer was een klein en laag zolderkamertje, met airco maar geen verwarming

zeer goed ontbijt, ontvangst en behulpzaamheid van het personeel was uitmuntend

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Spijtig dat de eetfaciliteiten niet voorzien zijn om...
    • Superior Tweepersoonskamer met Wellness Toegang

Spijtig dat de eetfaciliteiten niet voorzien zijn om iedereen een plaats te bieden wat resulteerde in geen plaats voor het ontbijt daar elke tafel in het restaurant reeds bezet was en onze warme ontbijtgerechten weer afgekoeld waren tegen dat we plaats hadden.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Aangenaam
    • Superior Tweepersoonskamer met Wellness Toegang

Stroomuitval voor enkele uren en en personeel dat zegt dat het nog even zal duren voordat wij van de wellness gebruik kunnen maken. We boekte dit hotel juist om de wellness faciliteiten. Gelukkig na veel aandringen kregen we een coupon voor de andere wellness in het andere Hotel.

De wellness is prachtig en schoon

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Zeer ontspannen omgeving, leuke verzorgde hotel vlak bij Spa Thermen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Drukte tijdens ontbijt. Slecht een kleine koffie automaat ?! Vrij trage bediening. Personeel is overwegend haastig en zeer formeel.

Zeer nette Hotel, vrije toegang tot zwembad met hamam zelfs tot 23:00 uur! Comfortabele bedden en een mooie badkamer.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Fijn hotel met gratis sauna en goed ontbijt, op enkele minuten rijden van het centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Slechts 1 koffie-apparaat bij het ontbijt met lange wachtrijen als gevolg.

Nette kamer, goede badkamer met aparte ruime douche en bad. Inbegrepen saunagelegenheid.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

fantastisch

lawaaierige verwarming/airco

Heerlijk ontbijt, sauna en zwembad zaten inbegrepen in de prijs. Wij boekten een standaard kamer en kregen (voor dezelfde prijs!) een luxueuze versie omdat de standaard niet meer beschikbaar was! Alles was netjes en proper. Ook 's avonds zeer lekker gegeten. Prijs/kwaliteit dik ok, op alle gebied.

Mooi hotel, fijne kamer en prettig verblijf.
    • Superior Tweepersoonskamer met Wellness Toegang

De opbergruimte in de kamer was te weinig en de badkamervloer was steenkoud. In het restaurant moesten we een uur wachten op ons eerste drankje. Pas na klagen hierover kwam het eten ineens in gang.

Ontbijt was heerlijk en de kamer mooi ruim. Lekker zwembad met goede sauna.

Prima verblijf gehad, zeer vriendelijk onthaal, gratis...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

In het restaurant wat meer keuze, o.a. lokale proeverijen miste ik wel.

Prima verblijf gehad, zeer vriendelijk onthaal, gratis parking, gratis WIFI, ... Ontbijt zeer lekker Beperkte keuze in restaurant, de kok stelt enkele dingen voor, wel heel lekker

Hotel is vergane glorie.....voldoet niet aan de huidige 4 sterren normen. Prijs 5 sterren norm😡
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Echt teleurstellend Zeer kleine kamer (166)met piepkleine badkamer. Er was een probleem met de verwarming. Ze kwamen direct langs ..uiteindelijk kregen we de raad ...als airco nog ongewenst opspringt, mag u de zekeringen afzetten😉 Kleine en overvolle wellness. Bij inchecken een algemeen probleem.met de sleutelkaarten ...lange wachtrijen in de lobby en pas tegen de avond opgelost.geen enkele compensatie hiervoor. Dit hotel is geen 4 sterren waardig.

De centrale mooie ligging. Bij het ontbijt ; vers fruitsap en quiche.

Prima voor 1 nachtje echter iets te prijzig voor wat je krijgt
    • Junior Suite met Toegang tot het Wellnesscentrum

Bad put dekseltje miste dus konden niet in bad. Kerst menu was ok maar niet het geld waard.

Ontbijt was goed. Kamer netjes en groot (junior suite) moderne badkamer..

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Zalig ontspannen door een mooie kamer en vriendelijk personeel. Bedankt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Jullie medewerker, jongeman aan de receptie, was super vriendelijk en gaf ons onmiddellijk een goed gevoel. Hij had ons ook een upgrade van de kamer aangeraden en we hebben het ons niet beklaagd. Hij heeft er zeker mee voor gezorgd dat we ons even konden ontspannen. Bedankt!

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Leuk hotel voor een korte break.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Het supervriendelijk onthaal, meerdere medewerkers spreken perfect Nederlands. Uitgebreid ontbijtbuffet met lekkere verse koffie. Gezellige bar. Als diner kregen wij twee keer een evenwichtig menu met eerlijke wijnen erbij, voor een correcte prijs. Sauna, Hamam en zwembad zijn o.k. en bijna de hele dag toegankelijk. De ligging vlak bij de wandelpaden was voor ons mooi meegenomen. (Je koopt bij de tourist info in Spa best een wandelkaartje voor slechts 5 euro)

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Aangenaam hotel om te ontspannen. Mooie omgeving en gemakkelijk bereikbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Eten was lekker, maar keuken kon niet altijd volgen. Zaterdagavond waren ze ons vergeten....werd dan wel gecompenseerd met een gratis koffie voor het lange wachten.

Vriendelijk personeel. Ontbijt was uitstekend. De massages in de wellness fantastisch.

Ligging tussen de bossen
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Schimmel in de badkamer en veel lawaai van lopend water als er in een andere kamer een toilet doorgespoeld werd of een douche genomen werd

Ligging tussen de bossen

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Luxe,ontspannend, hier komen we zeker nog eens terug!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

De vriendelijkheid bij het ontbijt buffet miste ik wel een beetje. Aan de receptie hadden ze niet veel informatie over wat er te doen was in Spa zelf.

De welness is echt goed, je komt er helemaal tot rust en dan nog een rugmasage dan is het perfect geworden! Ook onze standaard tweepersoonskamer was echt super mooi!

uitgebreid ontbijt met vers fruitsap.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

geen echte tegenvallers bij dit hotel.

uitgebreid ontbijt met vers fruitsap. het diner 's avonds is werkelijk klasse, en dit voor een zeer goeie prijs. altijd keuze van twee gerechten voor vlees of vis en uitstekend van kwaliteit en presentatie. ook a la carte mogelijk of uitgebreid diner. de wijnen zijn wat prijzig, maar niet te overdreven. nb: men spreekt frans, nederlands en engels aan de balie en ook veelal in het restaurant

fijn hotel, rustig gelegen
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Parkeerplaats als je laat terugkomt bij het hotel helemaal vol. Geen plek meer. Op drukke dagen, ontbijt rommelig en e.e.a. wordt te laat aangevuld. Te weinig zitplaatsen bij het zwembad/sauna.

Goed ontbijt voldoende keus. Fijn zwembad en goede sauna. Personeel spreekt NL/FR/DL/EN. Fijne bar met vriendelijke personeel. Ruime kamers en prima bedden.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt, fijn (klein) zwembad met...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Zwembad overdag niet toegankelijk voor kinderen (tot 16 jaar). Ontbijtbuffet krap op drukke momenten. Nieuwe aanbouw op sommige punten wat 'armoedig' (deuren, trappenhuis). Ligt buiten het centrum (net te ver om te lopen) maar wel vlak aan drukke weg dus 's nachts niet echt stil.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt, fijn (klein) zwembad met sauna, prima bedden en beddengoed, rustig. Prettige lobby met bar en pooltafel. Goed parkeren. Origineel om tussentijdse schoonmaak te kunnen 'inruilen' voor bar-vouchers.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Het was een prima hotel met mogelijkheid tot welness binnen...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Het was een prima hotel met mogelijkheid tot welness binnen het hotel. Het was er schoon en rustig. Het ontbijt was goed. Het restaurant van het hotel is ook een aanrader.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Ontbijt was goed verzorgd.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

We hadden, middels een upgrade, een zgn superior kamer voor EUR 184,00 per nacht. Dit was een verschrikkelijke tegenvaller ................. !

Ontbijt was goed verzorgd. Op zaterdag alleen te veel mensen waardoor de aanvullingen van het buffet en het weer opmaken van de tafels in het gedrang kwamen .........

Goed ontbijtbuffet.
    • Superior Tweepersoonskamer met Wellness Toegang

Hamman was al geruime tijd niet meer in gebruik. Slordig dat dit n Vrijgekomen tafels werden na het ontbijt slecht schoongemaakt. Daardoor komt de geheel rommelig over.

Goed ontbijtbuffet. Goede gezichtsbehandeling. Heerlijk gebied om te sporten (fietsen, wandelen). Zowel voor geoefende mountainbikers alsook voor de minder geoefende fietsers.

Mooie omgeving
    • Superior Tweepersoonskamer met Wellness Toegang

De prijs kwaliteit was niet in verhouding. Hele basic kamers en geen goede aanvulling van heg ontbijt buffet.

Heel vriendelijk personeel en fantastische omgeving!

Genoten

Misschien heeft de rest van het hotel een opknap beurt nodig

Het hotel ligt prachtig, beneden zeer goed ingericht , de gangen en kamers wat verouderd. Maar personeel was vriendelijk,heerlijk diner en ontbijt

Zeker 4 sterren waard !
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Het hotel is prachtig gelegen. We zijn na middernacht aangekomen en werden heel vriendelijk ontvangen door de receptionist in het Nederlands. De kamer was perfect in orde alsook de badkamer. Het ontbijt was heel lekker en uitgebreid.

Zalig verblijf met een prachtige omgeving
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Het enige waar ik een opmerking op had, aan het ontbijt was dat ze water uit flessen gaven. En dat deze redelijk snel opwaren. Beter een machien installeren. Verder was er wel thee en fruitsap en melk.

Het is een gezellig hotel eerste indruk is een disneylandParijs kasteel mede door de blauwe kleur, perfecte locatie zeg maar. We wouden 's avonds niet in het hotel eten, zijn in de auto gestapt, hebben de berg afgereden (3min) en kwamen op een plein uit in het centrum van Spa (2km) vol met pizzaria's en gezellige zaakjes. Hotel is mooi modern en alle faciliteiten zijn goed onderhouden en aanwezig. Ook leuk. Ze vroegen ons of we wouden upgraten naar een suite voor enkele euro's meer, doordat deze niet bezet waren.

het ontbijt buffet was heel goed, het dak lekte en het was...
    • Superior Tweepersoonskamer met Wellness Toegang

het ontbijt buffet was heel goed, het dak lekte en het was jammer dat de lekkage tijden de zitting opgelost werd. De sauna was goed heet maar hammam was al een tijd kapot, heel jammer voor mijn moeder want die had zich daarop verheugd. De traptreden van het zwembad zijn heel zacht en bereikbaar met een leuning, erg fijn als je wat ouder bent en graag zwemt. je heb een adapter nodig als je hier je telefoon wilt opladen, ik had m niet bij me maar de receptie heeft er een geregeld. een haardroger is aanwezig in de mooie badkamer. mooie omgeving om te wandelen.

Goed ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Tijdens ons verblijf was alleen het zwembad toegankelijk. De sauna en hammam waren buiten gebruik.

Goed ontbijt. Propere kamers. Mooie badkamer. Tv aanwezig, net als een haardroger, kluisje en minibar. Personeel spreekt ook Nederlands.

Aangenaam, gezellig verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Jammer dat de Hammam en sauna niet open was, dit zorgde er voor ons voor dat het niet echt 'wellnesswaardig' was met enkel een zwembad.

Fijne, ruime, moderne en praktische kamer

Aangenaam verblijf in de groen long! 8/10
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

's Nachts, flauw storend geluid van airco of verluchting in de gang. Te platte hoofdkussens. Koele ontvangst aan de receptie. Geen tweetaligheid!!! Werd na enkele minuten opgelost.

Gezellige bar en ontbijtruimte. Netheid in badkamer en toilet. TV.

Gelet op gehele gastvrijheid, vriendelijkheid en staat, genoten een aanrader !
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Toch een aandachtspuntje tav de hygiene, nl de badkamer en dan mn de toilet. Het viel op dat de onderrand van de toiletpot en achterste ringen van toilet niet echt schoon waren !

De totale gastvrijheid ondanks een incident met riool ic waterleiding waardoor er wat overlast was.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Ontspannend
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Verouderde kamer/badkamer voor een 4* hotel Poetskar heeft zijn vaste plaats in de trappenhal? :-) Geen badjas inbegrepen in een standaardkamer van 150€ per nacht (spijtig) Geen welkomstdrankje (SPA) :-) spijtig

Een hotel in een ontspannende omgeving met een mooi, modern onthaal en restaurant Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

We hebben een rustige paar dagen gehad, het hotel lag op een mooie locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Bedieningspersoneel deed weinig moeite anders dan Frans te spreken. Sommige dingen moesten we drie keer vragen. Met name dieetwensen zwangere vrouwen/gluten vonden ze erg lastig.

We hadden een leuke kamer.

lekker ontbijt en propere kamers
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

check in zeer traag... twee telefoons op de kamer die niet werken, dus zeer moeilijke communicatie met de receptie. Restaurant in hotel biedt enkel een menu aan, maar geen gewone kaart. Dit biedt weinig keuze aan de bezoekers.

lekker ontbijt en propere kamers

Het verblijf was goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Dat het personeel in het restaurant geen Engels of Nederland spraken.

Het ontbijt was goed. De kamer mag wel een opknapbuurt hebben. De deuren van de gang waren bij het sluiten goed hoor baar in de kamer.

Kortverblijf in Spa
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Het personeel in het restaurant, vooral 's avonds was onbekwaam en stond daar maar te kijken en tegen elkaar te praten maar qua bediening trok het op niks! Wij hadden bij ons menu een wijnarrangement en hebben tot 2x toe om onze wijn moeten vragen. Onze fles spuitwater is ook nooit gebracht maar stond wel leuk op de rekening! We hebben ze dan maar meegenomen naar onzeckamer Onze couverts bij het dessert waren niet proper, enz... en wij zijn echt geen moeilijke mensen. Bij het ontbijt begon het opnieuw en heb ik om onze koffie moeten gaan bedelen. Als je met zoveel mensen bent om op te dienen begrijp ik niet dat dit zo fout kan lopen, of mss wel, we vroegen ons af waar de leidinggevende zich bevond. Voor een rekening van een menu van 131€ voor twee personen had ik nét ietsje meer verwacht.

De kamer was voortreffelijk! Rustige kamer, wel warm op de kamer. Mooie omgeving

zen teruggekomen !
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

nieuwe kamers maar toch niet zo comfortabel ingericht - hammam werkte niet en geen bubbelbad

vriendelijke bediening - welness zeer stil en zen met een zalig zwembad - lekker restaurant - upgrade kamer gekregen voor een klein supplement

Valt tegen
    • Standaard Tweepersoonskamer met Toegang tot Wellness

Wanneer j in een bijna leeg hotel een kamer krijgt met uitzicht op een lelijk plat dak met satellietschotels dan weet je dat je als klant niet gewaardeerd bent. Na reclamatie een andere kamer.....Maar ook hier zou niet méér gedaan dan het noodzakelijke. Kortom geen hotel om aan te bevelen.

Eigenlijk was er niets wat bijzonder goed was.

• Junior Suite met Toegang tot het Wellnesscentrum

Eerste avond in restaurant,rond 21.45 aangekomen,keuken dicht om 10.30,volgens boek op de kamer..blijkt dat we de menu niet meer kunnen nemen,alleen 1hoofdgerecht en dessert..geen onderhandeling mogelijk!