Beoordelingen over Radisson BLU Palace Hotel 4-sterren

#5 van de 15 hotels in Spa

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Geweldig verblijf
    • Standaard Kamer

Het geluid als je aan de straatzijde verblijft en je raam open hebt s'nachts

Locatie. Service. Toegang naar de thermen. Ontbijt en vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

aangenaam
    • Standaard Kamer

Geen parkeerplaats Het feit dat ons niet verteld werd dat er vanuit het hotel een lift is naar de wellness

Kamer & ontbijt Check-in service was middelmatig

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Rustgevend.
    • Standaard Kamer

Tijdens het avondeten werd de bestelling van het hoofdgerecht niet doorgegeven waardoor ik mij tevreden moest stellen met het voorgerecht en een fles water. Ik had hiervoor een kleine compensatie verwacht...

Zeer uitgebreid ontbijt en lekker! Fantastische wandelomgeving en zeer rustig! Uitstekende fitness accomodatie.Unieke ervaring tijdens het ontbijt op buitenterras!

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Niet super
    • Standaard Kamer

Er was nooit een parkeerplaats vrij voor vr hotel dus waren we verplicht 18 euro per dag te betalen voor parkeerkosten. Je kan niet gratis gebruik maken van sauna en zwembad in het hotel.

Het ontbijt is zeer goed.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Wij komen hier graag terug
    • Standaard Kamer

Het hotel heeft klasse, het is er druk en dat altijd. De medewerkers zijn professioneel. De ligging in Spa is top. Aldus komen wij hier graag nog eens terug

Comfort van de faciliteiten, mogelijkheid van de snelle...
    • Standaard Kamer

Vriendelijkheid van personeel en dat hun Nederlands en Engels zeer beperkt was.

Comfort van de faciliteiten, mogelijkheid van de snelle toegang naar de thermen, en locatie.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Mooi gelegen hotel met wel paar aandachtspunten om de vier sterren echt waar te maken
    • Standaard Kamer

Nadat we 2 eerdere nachten in de omgeving van Durbuy hadden doorgebracht in 4 sterren hotel, waar mijn vrouw met haar glutenvrij dieet, heerlijk heeft genoten van croissants en harde bolletjes was het ontbijt voor haar hierbij een afknapper (zie foto). Op de vraag of glutenvrij mogelijk was werd aangegeven dat er een speciaal hoekje was (dat klopt; met glutenvrije muesli). Gelukkig was medewerkster nog wel bereid om glutenvrij brood klaar te maken (maar dat waren een paar opgewarmde boterhammen). Dat moet in een dergelijk hotel toch anders kunnen. Parkeergarage leverde mij toch wel spannende momenten op; erg smal en het was duidelijk dat diverse auto's er niet schadevrij uit waren gekomen. Kosten van 18 euro voor parkeren ook aardig aan de prijs voor 1 dag. De kamer was heerlijk groot (standaard kamer) met goed bed. Qua hygiene was het toilet een aandachtspunt (behoorlijke aanslag onder in de pot).

Hoewel we een standaard kamer hadden was er sprake van een ruime kamer met nog een lekker zitje. Makkelijk om vanuit het hotel naar de spa te kunnen. Ideale ligging van het hotel in het centrum. Gevarieerd ontbijt (voor gasten zonder allergie).

De sauna met dakterras in het gebouw was heel rustig en heel...
    • Standaard Kamer

Wij hadden een kamer met een klein balkon maar hadden geen stoelen om op het balkon te gaan zitten.

De sauna met dakterras in het gebouw was heel rustig en heel prettig met het mooie zonnige weer.

• Standaard Kamer

Het viel tegen dat er geen gratis parkeren is voor de gasten. Parkeergarage verschrikkelijk duur zelfde prijs bijna als Amsterdamcentrum. Dit is geen goede service.

Discover a place for revitalisation, relaxation & contemplation

Just perfect

Trendy eigentijds hotel op perfecte locatie. Flexibel aanpassingsmogelijkheden bij navraag. Proactief denken van personeel. In-hotel sauna faciliteit haalde hoge standaard (en bovendien veel netter dan Thermes). Ontbijtbuffet oversteeg onze verwachtingen met kwaliteitsvolle producten. Grote meerwaarde dat je de Thermes de Spa kon bereiken met kabellift vanuit hotel. Ongetwijfeld beste aanbod in Spa. Review van een uiterst kritische klant;

Goed verblijf
    • Standaard Kamer

• Voor ons waren de matrassen te zacht. Was precies in een hangmat • Bij het inchecken werd 100euro extra aangerekend dit was nadien blijkbaar om te verrekenen met het gebruik van de minibar waar daarvan dan ook weer geen lijst lag hoeveel het kost.

• ruim ontbijt • grote en propere kamer en badkamer • goed gelegen • stille kamers ondanks de drukte in Spa centrum

positief
    • Standaard Kamer

Parkeerplekken was lastig vaak was er geen plek en moesten we de auto wat verder weg zetten. Het hotel geeft je de optie om je auto neer te zetten onder het hotel maar dit koste wel 18 euro per dag. voor het hotel waren ook een aantal plekken maar die waren dus vaak vol.

Het ontbijt was uitgebreid en van goede kwaliteit. Waar ik vooral over te spreken ben is de top locatie. Je stapt uit het hotel en je bent in het centrum. Naast het hotel zijn er mogelijkheden om te golven, een lift om naar de spa op de heuvel te gaan dit is ook te doen met een avontuurlijke wandeling. Casino en parkjes zijn in de omgeving en er zijn diverse informatieborden over de geschiedenis van Spa. samengevat het hotel is zeer centraal. Ook de plaatst Spa zelf was zeer centraal tussen de plaatsjes met burchten, grotten, kastelen, wandel routes en het circuit.

Heel leuk verblijf in aangename omgeving

Geen opmerkingen

prachtige ruime verzorgde kamers en badkamer met airco wat zeker een pluspunt is Mooie omgeving om te wandelen Heel verzorgd hotel Vriendelijke mensen aan de receptie en bij ontbijt Leuk de wellness die erbij hoort, helaas met een kindje van twee geen gebruik kunnen van maken Ik kom zeker nog terug, heb er van genoten

👍👍👍

Extra betalen voor parking

Het ontbijt was top , het bed was top , geen lawaai , 1 ding vind ik jammer je moet 18 euro per nacht extra betalen voor parking , voor de rest was het 👍👍👍

Ik vond het een goed hotel
    • Standaard Kamer

Ik heb er niet gegeten. En slaap altijd uit dus niet gebruik gemaakt van het ontbijt. Vond de kamer groot genoeg, badkamer was schoon. Het personeel was super vriendelijk. Ik was op de motor.

De koffielepels en glazen in de kamer waren vies.
    • Standaard Kamer

De koffielepels en glazen in de kamer waren vies. Bij de receptie gevraagd om deze te vervangen. Werden vervolgens naar de bar gestuurd om daar zelf maar nieuwe glazen en lepels te halen. Dit is niet het serviceniveau dat ik van Radisson gewend ben.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Mooi en proper hotel.
    • Standaard Kamer

Mooi en proper hotel. Mooie bar en andere faciliteiten Het eten in het restaurant was niet erg goed. Thaise wok de laatste dag echt beneden peil scampi koud en de kip niet doorbakken ...

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Gewoon prima!
    • Standaard Kamer

Enige minpuntje: toilet was niet superschoon (helemaal achterin).

Kamer was top, letterlijk. We wilden graag wat hoger zitten. Geen probleem. NIet de vierde, maar de derde verdieping. Ook prima. Goeie douche, perfecte bedden. Nog perfectere locatie!! We hebben gegeten in de brasserie. Prima eten! Ontbijt was helemaal top!

Heerlijk weekend gehad!
    • Standaard Kamer

Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Goede bedden. Kamers keurig en schoon. Locatie top (dichtbij Casino, park, centrum en supermarkt) Echt een aanrader.

• Standaard Kamer

service in restaurant bar is slecht ( duurt lang terwijl het zeker niet druk is), je moet lang wachten op je drankje terwijl ze bezig zijn de ontbijttafels voor de volgende dag klaarzetten. Ik zou zeggen; help eerst de klanten en doe daarna de dingen die kunnen wachten.

Weinig.
    • Junior Suite met Terras

'S avonds gegeten in restaurant van hotel. Op het terras. Om 21u30 werd terrasverwarming uit gezet in het restaurant. Rekening werd onder de neus geduwd (zonder vraag bv. naar dessert, excuus van ober was "shift zit er op"). Matig eten, "17 day aged steak (32€)" besteld met vraag "bleu" als cuisson; uitgedroogd pezig stuk vlees gekregen, cuisson "more than burned, bien cuit x3" . Goedkoopste Franse pinot gris op de wijnkaart kost 51€. Receptie was weinig deskundig: 1 stagiair (met badje "in training") aanwezig. Rij van dozijn mensen om in te checken. Inchecken duurde meer dan half uur. Wel minibar, maar geen glazen of zelf flesopener/kurkentrekker). Niet leuk om een witte wijn in een koffiekop te moeten drinken.

Weinig.

Het uitgebreide ontbijt, de mooie kamer en de kabellift naar...
    • Standaard Kamer

De check in. Niet zo vriendelijk, weinig uitleg en schopte op zakken met badjas en handdoeken.

Het uitgebreide ontbijt, de mooie kamer en de kabellift naar de thermen.

Gezlige en nette hotel midden in het centrum.
    • Standaard Kamer

Te zachte bedden, te harde kussens. De deuren klappen hard dicht. S ochtends word je wakker door de herrie van de deuren van andere gasten.

Goed ontbijt, nette en schone hotel. Vriendelijk personeel.

Aangenaam
    • Standaard Kamer

Dit hotel is als vele andere in de wereld, een beetje meer "local touch" maakt het verschil. Verschrikkelijk matras.

Gerenoveerde kamers, mooi ontbijtbuffet, uiterst vriendelijk personeel.

Rustig hotel.
    • Standaard Kamer

Comfort valt toch wat tegen voor een vier-sterren hotel. Bediening in de bar van het hotel was niet vriendelijk en echt ondermaats. Het duurde bovendien lang vooraleer de ober langs kwam om de bestelling op te nemen. Ontbijt kan toch beter; er is een wel een ruime keuze. De hesp rook niet meer fris.

Rustig hotel. Ook leuk dat je rechtstreeks naar de thermen kunt via een kabellift.

Terug na een ontspannen vakantie in een mooie accomodatie .
    • Standaard Kamer

Het ontbijt was lekker , verzorg en mooi uitgebreid . Juist jammer ze niet aan tafel kwamen om te vragen welke koffie je wou . Er was bv geen deca koffie te krijgen dat was een minpuntje voor mij .Mooi aan dit hotel is je rechtstreeks naar de SPA Welness kan via de lift binnen het hotel .

Prima hotel.
    • Standaard Kamer

Eigenlijk niets. Alleen jammer dat Spa zelf wat verwaarloosd is, maar ze wel de prijzen hanteren alsof het een bruisende stad is.

Comfort, ruime en mooie kamer en badkamer. Heel goed ontbijt, leuke bar met zitjes. Heel vriendelijk personeel.

Bijzondere locatie.
    • Standaard Kamer

Roomservice was het avondeten 21:30 uur (kip in de ceasar salade) niet vers.

Het was bijzonder goed! Prive lift naar de spa waar je vanaf de 1e verdieping zo van je kamer naar boven gaat met je badjas. Personeel was vriendelijk, oplader van de telefoon was stuk gegaan - vervanging gekregen. Het ontbijt was heerlijk!

Lekker ontspannen.
    • Standaard Kamer

Het eten in het restaurant. De kwaliteit/prijs verhouding van het eten en de bediening komt niet overeen met de rest van het hotel.

Kamers helemaal nieuw. Leuk om vanuit het hotel met de privé lift naar de wellness cq zwembad, dagkaart kost vanuit het hotel €25 en je kunt dan ook weer even naar je kamer terug als je wilt. Waren niet in het hoogseizoen dus konden gratis parkeren voor het hotel. Ontbijt was goed. Midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Een heerlijk ontspannen weekend ...
    • Standaard Kamer

Het ontbijt was heel uitgebreid , voor elk wat wils .. heel lekkere verse broodjes, vers fruit Verschillende muesli , gebakken en gekookte eitjes, spek vers fruitsap, koffie en thee ik zou het niet beter kunnen maken Boven op de vierde verdieping kan je met je kamercode gratis gebruik maken van een heel propere sauna en fitnessruimte.. Bij slecht weer is er dus ook wel iets te beleven!

We zijn heerlijk relaxed naar huis gekeerd na een verblijf in dit hotel met bezoek aan de thermen.
    • Standaard Kamer

Niets!!!! Alles was prima!!!

We hadden een fantastisch verblijf in dit hotel. Zalig dat we met een privé- kabellift vanuit het hotel met badjas aan naar de thermen konden en terug! Het personeel was vriendelijk, de kamer super netjes en verzorgd!, we hadden alles wat we nodig hadden. Ook aten we in het restaurant, heel lekker. En ook het ontbijt was super en verzorgd, met heel veel diversiteit!!!!! Heerlijk was het! Ook leuk dat we er konden fitnessen.

Fantastisch moment!

Niets viel tegen!

Het was een pracht verblijf. Mooie en schone kamer, vriendelijk en behulpzaam personeel. Geweldig ontbijt en uitstekend diner. De combinatie goed ontbijt, schone kamer, uitstekend diner zie je niet veel. Topkwaliteit, topambiance! Dat was voor ons niet voor het laatst.

absolute aanrader
    • Standaard Kamer

heerlijk en uitgebreid ontbijt, ruime en nette kamers, prima service zowel aan de receptie als aan tafel. 's Avonds lekker gegeten in de Brasserie. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Goed voor 1 keer...
    • Standaard Kamer

Avonddiner was zeker niet super voor die prijs. De service was echt erbarmelijk. Verschillende keren achter dezelfde dingen moeten vragen. Geen bestek gelegd. Niet opgeruimd voordat de volgende gang kwam. Slechts 1 ober die enorm werkte,en over en weer rende,en duidelijk de fouten en tekortkomingen van de anderen probeerde goed te maken. Maitre d'hotel zou beter zelf zijn handen wat uit de mouwen steken...

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Prachtige kamers, heerlijk ontbijt, ligging aan funiculair van de termen is uiterst praktisch.
    • Standaard Kamer

Het eten in het restaurant van het hotel 's avonds was niet lekker. De Thailandse wok was eerder een te lang gekookte wok à l'Ardenne vol met ajuin en zachte wortels. Het personeel spreekt geen Nederlands in het restaurant.

Interieur en lay-out van de kamer en badkamer zijn zeer mooi.

Zeer comfortabel en goed gelegen hotel om lekker enkele dagen te welnessen en relaxen in Spa
    • Standaard Kamer

We hadden om een rustige kamer gevraagd, maar gezien die vlak bij de lift lag was er toch redelijk wat geluid.

Een van de belangrijkste redenen om dit hotel te kiezen was de directe verbinding met de lift naar de Thermen. De kamers waren zeer proper en mooi ingericht. Uitgebreid ontbijtbuffet, maar een gebakken omeletje zou het helemaal afgemaakt hebben. Ook de centrale ligging in Spa is een groot pluspunt.

Goed voor 1x
    • Standaard Kamer

Slecht geslapen door veel te zachte matras,lag precies in een hangmat. Bad douche combi, als je 1.80 ben zit je met je hoofd tegen de sproeikop...indien groter valt er niet te douchen.parking van het hotel is te betalen(18€/dag), gratis parking voor de deur maar zeer beperkte plaatsten. Op de site vermeld dat er een sauna aanwezig is, in werkelijkheid is dit 1 finse sauna met plaats voor 3personen... akkoord, hotel is gelinkt aan de thermen maar zou deze meer een stedelijk zwembad noemen dan een spa...

Mooie kamers, zeer proper, onbijt zeer verzorgd.

Fantastisch verblijf...
    • Junior Suite met Terras

De ‘Valentijns’-menu was niet alleen veel te duur, de gerechten waren niet afdoende de prijs. Er was geen kruiding en porties waren amper voldoende.

Het ontbijt was super, de algemene vriendelijkheid in het hotel en de beschikbare faciliteiten.

• Standaard Kamer

Alleen was de temperatuur in bar en restaurant juist te koud. Een graadje hoger of 2 zou top geweest. Nu moest je een trui aanhebben voor comfortabel te eten/ drinken

Ontbijt was goed.

De eigen lift naar Spa Thermen en voorrang bij de kassa
    • Standaard Kamer

Doordat het hotel volgeboekt was, was het erg druk bij het ontbijt, daardoor was er chaos en te weinig servies.

De eigen lift naar Spa Thermen en voorrang bij de kassa

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Super!
    • Standaard Kamer

De thermen vielen op zich een beetje tegen. Het is wel handig om via het hotel er naartoe te gaan. Je krijgt in dat opzicht een beetje voorrang op andere bezoekers.

Het ontbijtbuffet was heel lekker. Je kon zelf vers fruitsap maken met een handige pers. Verder eten allerhande. Er is een sauna en een fitnessruimte in het hotel waar u gratis toegang tot hebt.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

• Standaard Kamer

Geluid in de gang (van dichtslaande deuren )

lekker vers ontbijt, er was werkelijk voor elk wat wils. Zalig gewoon. Mooie nieuwe kamer, ook daar was alles aanwezig. Leuke (kleine) fitness en sauna. De rechtstreekse lift naar de thermen is leuk : je hebt een adembenemend uitzicht over Spa en omgeving. Je hoorde wel in de kamer de nabije deuren (van kamers) dichtslaan, gelukkig was er niet veel volk op het moment dat wij er verbleven.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Zeer mooi goed hotel spijtig van de -pt aan het ontbijt
    • Standaard Kamer

Ontbijt keuze brood miniem spek vol te hard gebakken ontbijt kon uitgebreider zijn geen kok die iets bereid ter plaatse mmm...

De ligging is perfect mooi en netjes! Vers fruitsap ontbijt!

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

de kamer die we hadden was de palace suite de prijs is 450...
    • Grote Palace Suite met 1 Slaapkamer

over het algemeen geen klachten

de kamer die we hadden was de palace suite de prijs is 450 euro per nacht maar dit was het zeker waard ....naast het hotel liggen de thermen je gaat met een leuke lift naar boven en daar wacht je een prachtige welness met zwembad en heb ook een massage genomen

Redelijk
    • Superior Kamer

te weinig personeel voor het aantal mensen die wilden uitchecken, hebben zeker 10 minuten aan de desk staan wachten terwijl de dame haar collega aan de andere desk ging helpen. In de badkamer: versleten handdoeken, zelfs met gaten.

Ligging, ontbijt, kamer: alles o.k.

Mooi hotel indien je komt voor bezoek aan thermen
    • Superior Kamer

In wc was op muur een lange uitloop op muur . Overgeefsel vorige gast ? Wij vroegen een kamer met zicht . Toen we aankomen was dit niet het geval . Werd wel snel opgelost . Koffiettassen werden tweede dag niet vervangen alsook theezakjes en suiker . Op afrekening stond een soort koekje dat ik niet verbruikte . Werd wel door desk weggewerkt . Lift naar thermen werkte niet in die drie dagen . Vind ik erg want daarom namren we dit hotel en niet het hotel er naast .

Kamers die vernieuwd waren .

Het was heel aangenaam en zeer ontspannen!
    • Standaard Kamer

De foto's kwamen niet overéén met de kamer. We zijn dit gaan melden aan de lobby en hebben wel onmiddellijk een kamer gekregen die wel overéénkwam met de foto's die ik gezien had

Junior suite is zeer aan te raden!

heel leuk hotel, een aanrader - maar vraag wel naar een vernieuwde kamer
    • Junior Suite met Terras

het ontbijt is niet het meest uitgebreide dat ik ooit zag, en het aanschuiven aan de koffieautomaat als je speciale koffies of warme melk wilt is niet ok! onze kamer was jammer genoeg in het nog niet vernieuwde gedeelte en de matras was heel oncomfortabel. er waren geen toppers of zachte oplegmatrassen beschikbaar, wat jammer was.

de ligging van dit hotel is een sterke troef: midden in het centrum en met eigen toegang tot de kabellift en de thermen.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Nette kamers met directe toegang tot de thermen en heerlijk ontbijtbuffet
    • Standaard Kamer

Vriendelijk onthaal.Propere kamers, nette badkamer. Directe toegang tot de thermen met lift. Badjas en handdoek ter beschikking. Heel lekker en uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Kamers aan het renoveren
    • Standaard Kamer

Het ontbijt was Ok , maar aangezien het weinige volk , niet zoals gewoonlijk in drukkere periodes. (aanvulling eitjes, brood, ....)We zijn hier namelijk al meerdere keren geweest. Wij kregen een "tegenvallende kamer". deur naar de aanpalende kamer met zetel ervoor. 1 nachttafeltje links. Rechts geen ruimte. Ze zijn duidelijk aan het renoveren , maar aangezien we al zoveel keer met booking naar deze plaats geweest zijn verwachtte ik tijdens de renovatieperiode op zijn minst één van de vernieuwde kamers!!!! We kregen wel een chocolaatje voor het ongemak :)

Fantastische ervaring
    • Superior Kamer

Het avondeten, voor gewoon hoteleten is het in orde maar je mag er geen culinaire avond van maken. Dan bezoek je beter de Manoir de Lébioles.

De rechtstreekse verbinding van het hotel naar de termen via de kabelbaan, de zeer vriendelijke receptionisten, het lekkere ontbijt. De keuken ( avondeten) kan wel iets beter maar de prijzen zijn laag zodat de prijs in verhouding is met het geserveerde.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Er was van te voren meegedeeld dat er werken waren op het...
    • Standaard Kamer

Er was van te voren meegedeeld dat er werken waren op het 4de verdiep. Onze kamer was op het 2de verdiep en 's morgens om stipt 8 uur hadden we het genoegen om gewekt te worden met boren etc pal in de kamer boven ons. Onacceptabel.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Leuk ontbijt met ruim aanbod.
    • Superior Kamer

Roerei was niet lekker. Veel ei bleef liggen. Inrit parking is niet geschikt voor grote auto's. Een ware ramp, en niet aangegeven vooraf.

Leuk ontbijt met ruim aanbod. Moderne kamers, vriendelijk personeel. hoede ligging.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Heerlijk, maar te kort. We komen zeker terug.
    • Standaard Kamer

Niets, alles was naar wens.

Prima ontbijt, ruime keuze en steeds goed aangevuld. Subliem avondmaal in het restaurant. Toegang tot de Thermen via het hotel is zeker een pluspunt. De kamers zijn ruim en netjes.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Mooie en smaakvolle kamer- en badkamer.
    • Standaard Kamer

Inchecken alleen stipt na 15.00 uur heeft als gevolg een lange rij wachtenden voor de beide incheck balie's. Onze wachttijd / in de rij staan, bedroeg meer dan 25 minuten!!! Zeer amateuristisch en een vier sterren hotel onwaardig. Dit moet toch heel eenvoudig anders te organiseren zijn !?

Mooie en smaakvolle kamer- en badkamer. Voldoende liftcapaciteit. Centrale ligging.

teleurstellend hotel
    • Standaard Kamer

kamer is erg ouderwets. bed was verschrikkelijk slecht. ontbijt was matig, we hadden er meer van verwacht. weinig keuze in beleg. boek zeker geen parking bij(18 euro per dag) maar parkeer in de buurt (gratis!). Zeer nauwe ingang van de parkeergarage vh hotel.

ligging is fantastisch om spa te bezoeken

• Junior Suite met Terras

Met "Thermes de Spa" is een rechtstreekse verbinding (spoortje), maar uitbater is een andere vennootschap. Aan de receptie wordt niet verteld dat de prijs van de Thermes niet via de hotelkaart kan betaald worden. Resultaat: opnieuw naar beneden in badjas om geld te halen.

Gezellig hotel. Nabijheid van Thermes de Spa was pluspunt.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Ontspannend
    • Standaard Kamer

Hygiëne op de kamer (minibar was niet proper), hygiëne in de ontbijtzaal ( kruimels werden door personeel van de tafel op de grond geveegd)

De lift naar de thermen van Spa

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Luxe hotel met wat gebreken
    • Standaard Kamer

Bij diner confrontatie met een zeer ongeschikte stagiaire, excuus daarover ontslaat het management niet van hun verantwoording, zeker niet op dit hooggeprijsde niveau. Kamer werd niet schoongemaakt op onze tweede dag.

Ontbijt prima, personeel aan balie prettig

Té kort
    • Superior Kamer

Geen parkeerplaats voor uitladen bagage voor inchecken (parkeerplaats voor 10' bv)

Schitterend ontbijt , kamer echt top ! Ondanks gelegen in het centrum zeer rustig ! Prive toegang vanuit Hotel tot Thermen is een heel groot pluspunt

Ons verblijf was voor ons heerlijk.
    • Standaard Kamer

Het parkeren,niet veel mogelijkheden,is altijd druk bezet,ge moet veel geluk hebben om een plaatsje te vinden.

Het ontbijt was perfect heerlijk,keuze genoeg. De lift naar de thermen was super. Kortom wij hebben genoten van ons verblijf in jullie hotel.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

het hotel was keurig , en we hebben veel gezien van de omgeving Spa
    • Superior Kamer

In de stad was er weinig te doen en helaas ligt het hotel aan een doorgaande weg

De kamer was er netjes , alleen kleiner dan op de foto en fijn met een klein balkon erbij . En kamer was schoon . Het ontbijt was ook keurig verzorgd

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Smaakt, na 2015 en 2017, naar nog.
    • Standaard Kamer

Een schotel in het restaurant was een mislukking: de 'croquant de sole etc...' Door de papperige 'enveloppe' was de zeetong helemaal verpieterd.

Het ontbijt was overvloedig, gevarieerd en lekker. De ruimte is rustig en heel aangenaam. Ook bar en restaurant vallen sterk mee als ruimte. kwaliteit van het restaurant is doorgaans goed. De kamers zijn ruim en heel geschikt voor een langduriger verblijf.

Mooie locatie, 1e etage beetje jaren 90 stijl, wordt...
    • Standaard Kamer

Fors bijbetalen voor spa, Spa. Wel private lift. Ontbijt wordt slecht bijgevuld.

Mooie locatie, 1e etage beetje jaren 90 stijl, wordt blijkbaar gerenoveerd.

Wij gaan naar Spa en drinken een Spa!

De ligging is top, midden in het centrum zonder de drukte ervan. Professioneel personeel, behulpzaam en voorkomend. De kamers zijn elegant en netjes en met alle comfort voorzien. Dit hotel is een aanrader, mede door de aparte gang naar de SPA!

Ontbijt was super goed.
    • Superior Kamer

Het enige wat zeer jammer was is dat er parkeergelegenheid wordt aangeboden en dit er absoluut (op 10 plaatsen na) niet was. Plus er was een circus recht voor de deur wat er toe leidde dat wij van 22u-00u constant lawaai hebben gehad.... Muziek, loeihard. Ik ging naar het hotel voor "absolute" stilte. Ze hadden ons mogen verwittigen dat daar 20 dagen een circus ging staan & ondergrondse parking kost mr liefst 18€/nacht!!

Ontbijt was super goed. Alsook onze kamer.

Hotel fijn, thermen grote tegenvaller.
    • Standaard Kamer

Geen gratis toegang tot de thermen van Spa, door de foto's van het hotel wordt deze suggestie wel gewekt. Verder zijn de Thermen van Spa echt een afrader. Het restaurant heeft meer weg van een snackbar, het lokale zwembad is sfeervoller en hygiene is ver te zoeken. Kortom: de privélift van de Thermen naar het hotel is het hoogtepunt.

Kamers waren heel fijn. Bedden lagen goed.

zie boven

Lekker ontbijt. Parking van het hotel heel krap voor grote autos. ( geen parkeerplaats op straat beschikbaar). Bar is niet echt gezellig...Mooie locatie midden in het centrum.

Schone kamers en badkamers.
    • Standaard Kamer

Het diner is vrij prijzig.

Schone kamers en badkamers. Prima ontbijt, diner prijzig. De locatie van het hotel is perfect, gelegen in het centrum in heel mooie omgeving van de Ardennen met zijn vele wandelroutes. Heerlijk is de service om met kleine cabine direct naar zwembaden te kunnen.

Het was een aangename, deugddoende, ontspannende vakantie
    • Superior Kamer

De temperatuur op de kamer was s' nachts te warm. We hebben niet graag dat de airco s' nachts moet aanstaan. We hadden gezorgd dat hij voor het slapengaan goed gedraaid had zodat de temperatuur goed was om in te slapen maar we werden wakker wegens te warm.

we hebben uitgebreid en intens genoten van de spa, we vinden het de leukste en volledigste in België.

Wat meer is er nog te vertellen. Volgende keer doe ik het anders en niet daar maar dat had te doen m
    • Standaard Kamer

Kon niet parkeren. Moest 15 minimaal lopen. Was een paar dagen een feest aan de gang dus het was luid en vol

Ontbijt was prima, kamer schoon en Ok maar verder niks bijzonder. Gewoon een redelijk hotel

De kamers waren heel proper en het ontbijt was uitgebreid
    • Superior Kamer

De mevrouw bij aankomst aan de balie was niet vriendelijk en kon geen Vlaams. Haar Engels was ook niet fantastisch.was wel jammer als we uitleg vroegen

De kamers waren heel proper en het ontbijt was uitgebreid

Spa bron
    • Standaard Kamer

Je zit bij de bron van Spa en al het water is betalend😩. Zowel in kamer als restaurant. Regeling met wellness is niet goed. Veel te veel bijbetalen.

Zeer lekker en uitgebreid ontbijt, kamer was zoals aangevraagd en proper

Kort verblijf te Spa
    • Superior Kamer

Mijn reservatie via booking.com kon niet onmiddellijk teruggevonden worden! We hebben zeker 10 minuten verloren aan de balie!

Ruime kamer met alle noodzakelijke voorzieningen.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Mooie kamer met minibar en safe zonder gedoe.
    • Superior Kamer

Het eten 's middags tijdens de pauze van de cursus. De broodjes waren soms heel droog. Veel te weinig voor de groep bij de pauzes.

Mooie kamer met minibar en safe zonder gedoe.