Beoordelingen over Ramada Plaza Liège City Center 4-sterren

Quai Saint-Léonard 36, 4000 Luik, België

#9 van de 21 hotels in Luik

Leuk hotel dichtbij centrum Luik

Parking een beetje duur. Restaurant kaart beetje simpel en bediening in het restaurant niet echt behulpzaam.

tof hotel, vrij dicht bij centrum. Vriendelijk onthaal, goede kamers met zicht op de Maas. Parking bij het hotel.

Goed bed!

Het eten in het restaurant was smaakloos en vrij prijzig. Het bed voor onze zoon bleek stuk. En daarom sliep hij bij ons in bed.

Goed bed! Lekker ontbijt! Mooi uitzicht vanuit de kamer.

Goed, hoor!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ramen kunnen alleen op kipstand open, jammer. En afbakbroodjes bij het voor de rest erg goede ontbijt.

Heerlijk uitgebreid ontbijt, alleen jammer van de afbakbroodjes. Vriendelijk personeel. Geweldige bedden.

Het ontbijt aanbod was verassend uitgebreid en goed

Dure hotel parkeerplaats geen vroegtijdig onbijt mogelijk in het weekend vreemde geuren in de gang 2e verdiep

Het ontbijt aanbod was verassend uitgebreid en goed Gratis parkeerplaats voor het hotel Nabij Luik Centrum

Prachtig hotel alles tot in de puntjes verzorgd en mooie...

Prachtig hotel alles tot in de puntjes verzorgd en mooie locatie met parking ernaast waardoor je niet ver moet gaan met de valiesen zeer uitgebreid ontbijt en mooie tuin met terras gewoon een superverblijf

Super!!!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Eigenlijk niets! Dan misschien alleen de prijzen voor drinken...

Wauw wat een mooi hotel! Alles was er gewoon super!! Mooie entree, vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie schone kamer, met super uitzicht over de Maas. Geweldig ontbijt in een nog mooiere "eetzaal". en dan voor die prijs!!

Kamers proper en groot .
    • Executive Tweepersoonskamer

Parking heel klein en volledig volzet. Kamers niet geluidsdicht. Heel veel lawaai van het verkeer aan de drukke weg waar het hotel ligt. Airco enorm piepend lawaai....

Kamers proper en groot . Ontbijt heel lekker en gevarieerd

Nooit meer
    • Executive Tweepersoonskamer

Er was een grote (jaarlijkse) rally aanwezig op onze tweede dag en deze groep krijgt dan alle privileges. Zo mogen alleen zij gebruik maken van de parkeergarage. Er werd ons de eerste dag verteld dat het onveilig was aan de straatkant te parkeren, maar de tweede dag werden wij hiernaar verwezen. Uiteindelijk een plekje op de parkeerplaats weten te bemachtigen. Ook bleef de bar tot in de late uurtjes open (i.p.v. 23.00 uur). Hierdoor waren wij genoodzaakt om midden in de nacht naar een andere kamer te verhuizen vanwege de herrie. Nog nooit zoiets meegemaakt en dat voor een 4-sterrenhotel.

Ontbijt en ligging van hotel prima

We hebben een prettig verblijf gehad in het hotel.

De badkamer was gedateerd. Douchen in een bad vind ik niet prettig, maar de bad was bovendien smal en voorzien van een douchegordijn. Erg oppassen dat je er niet aan bleef plakken. Bed was ook smal.

Personeel was erg vriendelijk. Kamer was zeer ruim wat het verblijf meteen prettig maakt. Bedden waren comfortabel en lang. Qua TV waren de Nederlandse zenders ook beschikbaar.

Voldeed niet aan hoge verwachtingen

Van 4 sterren verwacht je meer, oa geen douchegordijn. De bedbank op de kamer stond nog uitgeklapt. Handenzeep bij wastafel was leeg, Airco werkt niet super, bleef erg warm op de kamer. Toch nog eindje lopen Naar centrum Luik

Uitmuntend ontbijtbuffet, grote kamer. Fiets Kan in garage, binnentuin.

We hebben lekker in de zonnige tuin gezeten.

Het eten in het restaurant was te gaar, te laat uitgeserveerd... dat was zonde!

De bedden. Heerlijk geslapen. We waren op de fiets en konden deze in de binnentuin kwijt. De binnentuin, midden in de stad en toch rust! Het mooie restaurant met de bogen, heel sfeervol.

Mooi hotel, aangename geur, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Niet kraaknet. Bij aankomst was het bed voor de kinderen niet opgemaakt. Daardoor moesten we nog van kamer veranderen.

Mooi hotel, heel gezellige ontbijtruimte en bar, leuke stadstuin met terras, ruime kamer, lekker ontbijt. Ritiualszeep in de badkamer.

Prachtig

Zou het niet weten.

Kamers goed met airco. Entree was bijzonder mooi met het terras en de oude muren. Mooie veranda. Het ontbijt was in de gewelven van het gebouw. Authentiek . Prachtig.

Geluidsoverlast

Onze kamer (336) had een zeer slechte geluidsisolatie. Er was slechts een afgesloten deur tussen onze kamer en de aangrenzende kamer (334). We konden de gesprekken in die kamer bijna woordelijk volgen. Om half twaalf 's avonds zat er een gezelschap te praten en te lachen hetgeen ons uit de slaap hield. Een ongestoorde nachtrust is toch wel het eerste dat je mag verwachten in een viersterrenhotel.

Ontbijt was fantastisch.

Echt wat we verlangde.

Geen opmerkingen!!!

Ontbijt was super, zeer ruime kamer met alle comfort en ruime badkamer.Airco werkte zeer goed en we hadden een mooi uitzicht op de Maas.

Ontbijt was perfect.

Het avondeten.... prijs-kwaliteit liet duidelijk de wensen over... Ook lege flessen (2st) gevonden achter de gordijnen....

Ontbijt was perfect...geen opmerkingen

het ontbijt was goed
    • Executive Tweepersoonskamer

Executive kamer werd omgewisseld door een technisch defect tegen een kleinere kamer en er waren geen badjassen in de kleinere kamer aanwezig. De kamer werd niet opgeruimd de volgende dag.

het ontbijt was goed

het is een prachthotel, zeker een aanrader

Voor zo een hotel, is de menukaart in het restaurant toch aan de kleine kant. Als je het ontbijt bekijkt en je vergelijkt de avondkaart, dat zou ik veranderen. We zijn daarom ook maar 1 keer blijven eten in het hotel s'avonds.

De inkomhal van het hotel heeft echt een wauweffect. Het personeel zeer vriendelijk , ontbijt super, de kamers heel netjes. Als ik nog eens in Luik moet zijn dan zal het zeker daar zijn!!

Niets is tegengevallen. Zelfs het weer was goed.

De kamer was perfect en zeker het bed was erg comfortabel, toch voor ons het belangrijkste onderdeel in een hotel. De locatie ligt goed, op loopafstand naar het centrum.

Bijna volledig geslaagd.

Het eten in het restaurant van het hotelLiet lang op zich wachten en was niet lekker. Jammer voor zo een mooie omgeving.

De kamer was gezellig. Zeer goed bed. Fijn producten in de badkamer van Rhituals!

Vriendelijk personeel, ruime kamer.

Het ontbijt viel tegen na alle lovende recensies. Wij hadden daar meer van verwacht, ook gezien de prijs voor het ontbijt. De weg van het hotel naar het oude centrum is geen fijne weg, veel ongure types.

Vriendelijk personeel, ruime kamer.

Voor een paar nachten een prima hotel.
    • Executive Tweepersoonskamer

Inrichting van restaurant en bar konden wel iets gezelliger. Je zit erg op mekaar. Wijn is lauw. Airco of je hem nu uit had of niet bleef verschrikkelijk fluiten! Daar werd je gek van.

het hotel voldeed aan de verwachtingen die wij er van hadden. Ontbijt zou tot 12.00uur zijn vlgs het boekje maar waar was maar tot 11.00uur

Mooie kamer.
    • Executive Tweepersoonskamer

De kraan in de badkamer niet goed werkte om tussen douche en badkraan te schakelen.

Mooie kamer. Lekker welkom gratis bier en chocolade. Redelijk centraal gelegen. Rustig.

De kamer was OK, maar klein (voor een 4* hotel).

Parkeren zou € 20 euro per twee dagen kosten (zag ik later) maar er werd €25 gevraagd. Dit is of diefstal of slechte voorlichting van Booking.com

De kamer was OK, maar klein (voor een 4* hotel). De indeling raar met een kolom midden in de kamer. De badkamer OK maar outdated. De kamer lag aan een drukke weg en de ramen niet echt geluidwerend. Voor deze prijs te slecht. Ligging redelijk centraal. Parkeren mogelijk op eigen terrein.

Prima hotel maar volgende keer een kamer aan de tuinzijde.

Wij kregen een kamer aan de straatzijde; zelfs met de ramen dicht hebben wij nauwelijks kunnen slapen van het verkeersgeluid.

Prima personeel en servicegericht. Goede parkeermogelijkheid en centrale ligging. Goed ontbijt.

Heerlijk genieten

Douchen was wat minder handig in een vrij smal bad.

Een zeer mooie en ruime kamer. Heerlijk ontbijtbuffet. Heel vriendelijke dame aan de receptie. Koffie en thee voorziening in de kamer is heel fijn.

• Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Prima ontbijt. Mooie ruime kamer. Badkamer ook lekker ruim alleen douche in het bad wat krap. Daardoor steeds blijven plakken aan het douchegordijn. Geen drama maar wat hinderlijk. Totaal zeer tevreden!

Eerst langs de kassa

De noodwendigheid van een kredietkaart om te reserveren. Bij aankomst een koel ontvangst (een glimlach is waarschijnlijk optioneel en betalend?) aan de receptie, afgifte van identiteitskaart en kredietkaart om daarop direct de rekening gepresenteerd te krijgen. Vermits wij een tafel in het restaurant gereserveerd hebben betaal ik alles liever in 1 keer bij vertrek ( parking ook dus). Dat gaat, met tegenzin, maar dan moet ik een borg van 50euro betalen. Tja, ik voel me zo direct welkom in dit soort zaken. Of het is betalen vooraleer de dienst is geleverd of je wordt gewantrouwd en moet je maar een borg storten. Ik vertel dan ook aan de receptie dat hun blijk van vertrouwen mij diep raakt. Ijskoud en arrogant antwoord dat dit de politiek van het hotel is. Sommige opmerkingen zijn namelijk retorisch en behoeven geen respons ... Over de rest van het personeel evenwel geen kwaad woord. Jammer maar helaas heb ik hierdoor nog weinig zin te overnachten bij Ramada Plaza.

Het ontbijt was één van de betere, de max dus !

Een aanrader!

Vriendelijke ontvangst (in het Nederlands!); mooie, ruime en propere kamer; zalig geslapen in uitstekende bedden; heerlijk uitgebreid ontbijt (niets ontbrak); geen hinder van drukke weg: heel rustig in het hotel; op slechts 10 min stappen van het centrum.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Best oké

Het hotel kan wel een opfrisbeurt gebruiken, de gangen en kamers (tapijten) ruiken wat muf bij het binnenkomen.

Vriendelijk personeel. Onze kamer en badkamer waren echt ruim en de badkamer schoon. De ligging is goed, op een kwartiertje stap je -langs de maas- naar het centrum.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Heel mooi restaurant (vriendelijk personeel) + ontbijtruimte.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De kamers en hall mogen opgefrist worden, een fris kleurtje geven zou al veel goed maken.

Heel mooi restaurant (vriendelijk personeel) + ontbijtruimte.

Alles was proper en personeel vriendelijk en behulpzaam

Het ontbijt was erg rommelig niet goed bijgevuld men kon de drukte niet aan en dat je om 23.00 uur de bar sluit en je met jas en glas bij de receptie kunt gaan zitten das jammer

De lokatie is prima thee koffie op kamer ook

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

superontbijt!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

In de straat waar het hotel gelegen is, zijn er weinig parking plaatsen. Gelukkig is er een parking van het hotel, betalend ( dat mocht misschien wel gratis zijn?) Best met de trein komen dus? In het algemeen weinig plaats in luik om te parkeren

superontbijt! kamer was proper, badkamer ook, oploskoffie en thee, dicht bij het centrum, gemakkelijk te voet van hotel naar centrum, gelegen aan de Maas, vriendelijk personeel, niet teveel poeha, parking aanwezig.

Goed vertoeven in het hotel Ramada. Zeer goed ontbijt in een geweldige entourage.

Lag aan een drukke weg, min puntje.

Schitterend hotel, mooie uitstraling, met name de eetgelegenheden. Kamers ruim, schoon en mooi. Ontbijt was perfect. In de lobby een ontvangst drankje en hapje. PERFECT.

Zeer aangenaam hotel waar alle nodige luxe voorzien is.

Het is een klein beetje buiten het oude centrum van Luik.

Zeer aangenaam hotel waar alle nodige luxe voorzien is. Vooral het achterste deel, oude klooster, is mooi langs binnen.

Ten opzichte van vorige verblijf viel dit erg tegen, vooral door slechte badkamer. Opknapbeurt nodig

De badkamer was ijskoud en niet te verwarmen. Douchen kon alleen in bad, geen mogelijkheid om douche vast te zetten. Kapot douchegordijn. Hotel is aan een opknapbeurt toe, gangen en lobby ook sleets.

Fijn en comfortabel groot bed; dat wsa de reden dat we hier opnieuw geboekt hebben. Goede ligging tov centrum en uitvalswegen, met parkeermogelijkheid.

Dit is geen 4 sterren hotel, gewoon 3 sterren.
    • Executive Tweepersoonskamer

Dit is geen 4 sterren hotel, gewoon 3 sterren. Er was een eenvoudige badkamer, bad met douchegordijn. Het ontbijt was gewoon, niet bijzonder. Na 10 uur waren veel dingen al op.

Bed was erg lekker.

het hotel bevelen we aan ieder aan.

de kamer was prima. Wij vonden de ruimten waar we gebruik van maakten in het hotel erg warm. Van de faciliteiten hebben we geen gebruik gemaakt. We hebben er alleen heerlijk geslapen!!!!

Goed verblijf gehad maar goed voor 1 of max 2 dagen. Eerder een business hotel

Geen bar waar men een alcoholisch drankje kan drinken overdag. Aan receptie een drankenautomaat met frisdranken en snoep, die dan dienst doet als bar ?

Kamer, badkamer zeer netjes. Goed ontbijt. Op wandelafstand van kerstmarkten.

Bed was doorgezakt, sliepen echt in een kuil. Daarnaast was de douche heel slecht, het water spatte alle kanten op. Van zowel de douchekop als de kraan zelf.

Ontbijt was goed geregeld en ruime keus! Personeel was super

Blij dat we Luik achter ons konden laten

Prettiger gevoel aan warmte. Een typisch zakenhotel met weinig charme. Geen 4 sterren in vergelijk met hotels waar wij in diezelfde tijd verbleven.

Ramada is niet meer zoals vroeger. Geen prettig hotel met minimum aan faciliteiten. Nooit meer !!!!

Voor ons niet waardig om terug te komen

Kleine kamers , duur ontbijt, yoghurt over datum , vers fruit niet vers. Oude vervallen parking. Je moet naar buiten om naar de bar te gaan. Personeel doet just wat ze moeten maar zeker niks extra.dure dranken

Volgende keer weer!

Enige minpuntjes zijn het douchegordijn (wat overigens wel schoon was) en de koude eieren en bijna koude scrambled eggs bij het ontbijt.

Zéér schoon, heerlijke bedden en overheerlijk ontbijt.

Wij hebben een heerlijk (lang) weekend gehad!

De loopafstand tot het centrum was geen probleem, maar het 1e stuk, tot de Pont Saint Leonard, was heel ongezellig en rommelig

Wij hadden een kamer op de 4e verdieping, aan de ‘zijkant’ van het hotel (niet aan de voorkant, waar de doorgaande weg loopt), top! De bedden waren heel goed, prima kamer.

Ok hotel op een ok locatie
    • Executive Tweepersoonskamer

Kamers zijn niet goed geisoleerd qua geluid. We konden de buurvrouw aan de telefoon meer dan 30 minuten lang goed horen (om 23:00)

Ontbijt was goed en personeel in de lobby vriendelijk

Heel comfortabel.

Baliemedewerkers spraken slecht Nederlands. Is op zich niet erg, maar dit stond wel op de site.

Mooie grote kamer. Een heerlijk bijzonder uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

goede uitvalbasis om Luik te leren ontdekken
    • Executive Tweepersoonskamer

Zéér vriendelijk personeel, allen meertalig. Hoewel dicht van de stad was de kamer zeer rustig. Prachtig ontbijt met overvloed aan keuze. Het Restaurant- Brasserie bied ook verfijnde maaltijden tegen betaalbare prijzen.

Prachtig vvoor herhaling vatbaar.

Niet dat ik weet alles was perfeckt

Het ontbijt was geweldig zoveel keus en kamer zeer net ook de badkamer,het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Reeds bij het onthaal zag het er al leuk uit.

Een goed gelegen hotel op wandelafstand van het centrum van de stad Liège.

geen goed werkende airco, kamers te warm.

Het ontbijt was prima, rijkelijk. Grote kamers, goed bed maar airco werkte onvoldoende. Kamers aan de voorkant, verluchting niet mogelijk teveel lawaai. Badkamer verouderd.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Lekker een korte relaxt verblijf om eventjes bij te komen.
    • Executive Tweepersoonskamer

De kosten voor de parkeerplaats terwijl ik pas geleden in Maastricht een hotel had geboekt en daarbij de parkeerkosten geheel vergoed kreeg.

Het heel luxe ontbijt

Goed uitvalsbasis voor een citytrip in Liėge.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De aanwezigheid van vast tapijt op de kamer. De moeilijke doorgang in de ontbijtruimte omdat de tafeltjes dicht bijeen staan. De stinkende vuilbakken langs de weg naar het centrum.

De vriendelijkheid aan het onthaal. Hoewel we te vroeg zijn wordt onze bagage onmiddellijk gelabeld om in een wachtruimte te zetten tot aan de check-in. De parking en de gezelligheid van de ontbijtruimte.

Te prijzig
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De prijs was een beetje aan de hoge kant voor de gebode faciliteiten. Geen badjassen sloffen etc. Zoals andere 4sterren hotels. Hotel is verouderd. Muren hebben likje verf nodig want het bladerde .

Het ontbijt alhoewel het behoorlijk druk was en bijvullen ging best traag.

Lekker en sfeervol hotel voor onze laatste overnachting van onze vakantie .

Onze kamer bevond zich op de bovenste verdieping (6) en s' nachts hadden we veel last van de herry van luidruchtige apparaten op het dak van het hotel.

Het ontbijt en avondeten waren prima in sfeervolle omgeving van 17e eeuwse kloostermuren.

Toen wij aankwamen in de ha van het hotel, kon het meisje onze naam niet vinden, nadat wij tot drie

Heel weinig personeel Engels spreekt en geen Nederlands, of gebrekkig Engels.

Het ontbijt was uitstekend, de kamer was minder, wij hebben in 2007 ook in dit hotel gelogeerd, en toen hadden wij een betere kamer aan de voorkant van het hotel, en nou hadden wij een kamer aan de zijkant, in 2007 hadden wij via het hotel geboekt. toen was de kamer aanzienlijk beter als nu.

Weekendje Liège
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kamer niet al te groot en vrij donker

Goede locatie t.o.v. centrum (kwartiertje lopen). Koffie op de kamer. Prima ontbijt in smaakvolle ontbijtruimte. Zelfs wafelijzer aanwezig ! Zeer vriendelijke mensen. Uitstekende ligging.

PRIJS KWALITEIT OK
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

EEN DOUCHE GORDIJN IS niet AANGENAAM GEEN FRIGO IN DE KAMER VALT OOK TEGEN zeker met die warmte van bijna 30°

We waren daar met onze 2 kleinzonen voor 1 nacht 10 J en 7j de kamer was groot 2 bedden (zetel) voor 2 pers GROOT er zou iets van een tussen gordijn kunnen voorzien zijn zodat zij geen licht zien als ze in hun bed liggen , anders moet je samen slapen gaan!!!! het venster kon NIET op klinken LAWAAI van de straat en veel lawaai van airco. ONTBIJT WAS PRIMA NETHEID WAS PRIMA. UITCHECKEN TOT 12U HEEL LEUK... KORT TEGEN HET CENTRUM IS HEEL LEUK.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Aangenaam verblijf met heerlijk ontbijt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Parking was betalend en de airco maakte veel lawaai. Een minibar zou een pluspunt zijn.

Het personeel was heel vriendelijk, het hotel netjes en het ontbijt heerlijk en uitgebreid. Het ligt niet ver van het historisch centrum.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

De kamer en badkamer waren prettig schoon.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het was erg warm in de kamer en de weg aan de voorzijde maakte het lastig om het raam open te laten. De airco bood weinig koelte in de korte tijd dat we er waren.

De kamer en badkamer waren prettig schoon.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Zeer slechte prijs kwaliteit verhouding !!!

Slecht parkeren ivm overvolle parkeer locatie, onvriendelijk en niet echt behulpzaam personeel, geen mogelijkheid voor eten in hotel doordat het 2 avonden al vol zat, geen reactie gehad op een weken eerder verstuurde mail met aanvraag voor een late uit check tijdstip, kortom te duur betaald !!! Dit hotel nooit meer !!!

Het was dichtbij onze reden om in Luik te zijn.

Jammer

Een kussensloop met een voetstap erop en bloed maakte dat ik geen zin in het bed had. Het ontbijt, als iets op was bv roereieren dan werd het niet aangevuld terwijl dat telkens in 5 minuten beloofd werd.

Zeer vriendelijke receptionisten.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Mooi hotel.
    • Executive Tweepersoonskamer

Verse pannenkoeken ipv opwarmbare uit een pakje van de supermarkt.

Prima kamer, een lekker ontbijt maar de broodjes waren aan de harde kant. Personeel vriendelijk en aan de balie heel behulpzaam.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

prima ontbijt goed verzorgd,gastheer spreekt vloeiend engels...

prima ontbijt goed verzorgd,gastheer spreekt vloeiend engels, zodra je naar binnen loopt kom je in een zeer mooie hal die niet opvalt aan de buitenkant zeer leuke verrassing.

Best stay in Liège if you want to take your dog with you
    • Executive Tweepersoonskamer

Er was niets onder onze verwachtingen.

Ik snap niet waarom dit hotel slechts een gemiddelde score van 7,9/10 haalt. We hebben dit geboekt omdat ons hondje hier ook welkom is. Voor ons was alles dik in orde. Het personeel was overal heel vriendelijk en behulpzaam, zowel aan de balie, in het restaurant als de kuisploeg. Het hotel is vlot bereikbaar en heeft een eigen parking. Vanuit de kamer heb je ook een mooi uitzicht op de Maas en hoor je gelukkig niets van het verkeer buiten.

Proper, goed bed, goed ontbijt maar niet erg uitgebreid.

Wandeling naar centrum niet te ver maar langs vuile buurt. Jammer geen ontbijtgelegenheid buiten.

Proper, goed bed, goed ontbijt maar niet erg uitgebreid. Heel gezellig terras in de tuin aan het restaurant.

Mooi hotel dicht bij het centrum
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De prijs. Wij waren met 2 volwassenen en 1 kind van 9. Vrienden van ons met 2 volwassene en 3 kinderen en nog een koppel vrienden met 2 kinderen. Wij waren dus met het minst aantal personen maar hebben meest betaald en de kamers waren dezelfde.

Mooie ruime kamer en uitgebreid ontbijt

Heerlijk geslapen en ontbeten in dit fijne hotek

De inrichting van de kamer vonden we iets aan de sobere kant en het tapijt is misschien binnenkort eens aan vernieuwing toe.

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid, in de zeer sfeervolle historische ontbijtzaal. Het bed was zeer comfortabel en de kamer was stil en ruim. Ik vond ook de tuin heel mooi en het was fijn dat we op het terrein konden parkeren.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Het ontbijt was in orde, inchecken ging vlot, het was rustig...

De bar was al vroeg dicht waardoor je al moest drinken aankopen aan de receptie.

Het ontbijt was in orde, inchecken ging vlot, het was rustig toen we geboekt hadden.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Fijn net hotel aan de rand van centrum Luik
    • Executive Tweepersoonskamer

Op zaterdag ochtend kon de bediening het aantal gasten bij het ontbijt niet echt bijhouden.

Eigen parkeergelegenheid hotel (tegen betaling). Mooi hotel, nette kamer, vriendelijk personeel en een mooie ontbijt ruimte.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Luik is leuk dankzij heel veel cafés en lekker o.a. dankzij de heerlijke wafels!

Auto in de parking van het hotel, 10 minuten lopen en je staat naast de beste Luikse wafelbakker in de Rue des Mineurs, Saperlipopette, hartje centrum Luik.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Goed verblijf voor een citytrip , met mogelijkh om heerlijke te ontbijten en te dineren in hotel
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het was heel warm op de kamer en de airco was niet te regelen. Er lag veel stof en vuiligheid op het tapijt van de kamer (het leek wel alsof er niet gestofzuigd was) bij aankomst. Misschien een detail (maar toch ...) het wc-papier was echt hard.

Vriendelijk personeel aan de receptie. Gezellig restaurant , lekker eten en goeie service. Ook kindermenu .Ook ontbijt schitterend in een gezellige ruimte. Parkeren in parking van het hotel (wel te betalen).Een flesje water bij aankomst op de kamer wordt altijd geapprecieerd . Ligging dicht bij het centrum. Ruime kamer. Propere badkamer.Schitterende fitness .

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Prima hotel voor kort verblijf met prima restaurant en onbijt.

Het bed was breed, maar het 2-persoons dekbed was wat smal, waardoor het minder goed slapen was.

Heerlijk ontbijt met ruim buffet, kamer ook ruim genoeg en prima bescheiden badkamer. Locatie op prima afstand te lopen van het centrum.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Vriendelijk ontvangst
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het water van het bad loopt weg , kamer 205 Er lagen lege verpakkingen en nootjes onder het zetelbed van de kids. Bearnaise saus was veel te zuur . Restaurant is meer bistro.

Het ontbijt was uitgebreid en zeer lekker . Ook het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Vlotte toegang naar de kamers, ontbijtruimte. Ruime parking. Ruime kamer

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Luik is es een prachtige stad om te bezoeken !!! Wij deden dit per e-bike, véél gezien op korte tijd

eigenlijk niets....

-geweldig uitgebreid ontbijt.....!!!! -rustige kamer -vriendelijk personeel -onze elektrische fietsen mochten binnen gestald worden.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan "la Cité ardente"!

Zeer ruime en nette kamer met zicht op de Maas. De drievoudige beglazing zorgt voor absolute stilte in de kamer. De bedden zijn gewoon zalig. Er wordt een heerlijk ontbijt geserveerd. De toiletten zijn kraaknet. Ruime parkeermogelijkheid (€10/dag). 20' wandelen tot het hart van de stad, maar dicht in de buurt van Grand Curtius.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Het ontbijt was goed,de koffie naar mijn smaak niet.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De omgeving,lopend naar het centrum veel vuil op straat zelfs met de kerst.

Het ontbijt was goed,de koffie naar mijn smaak niet.De onbijtruuimte was niet comfortabel wat inhield dat er vlak langs de tafel van andere gasten moest worden gelopen.Parkeren achter het hotel is prettig we betalen.