Beoordelingen over Relaxhotel Pip Margraff 4-sterren

Hauptstrasse 7, 4780 Saint-Vith, België

#2 van de 9 hotels in Saint-Vith

mooie omgeving om te fietsen !

Van in het begin van ons verblijf was er een lamp kapot in de badkamer, is niet vervangen... wij hebben het niet doorgegeven maar blijkbaar doen het de poetsmeisjes ook niet.

Mooie kamer ! Goede bedden, uitgebreid lekker ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Hotel heel goed gelegen !

Mooie kamer en lekker zwembad.

In de sauna kon alleen gebruikt gemaakt worden van de stoomcabine en het bubbelbad d.m.v. een muntje, dit was ons niet verteld. Bij het uitchecken gaf ik een (kleine) fooi, hierop werd gereageerd met ja;, geen bedankje.

Fijne badkamer en gebruik badjassen prettige extra service. De kamer was schoon en netjes. Het ontbijt was in orde.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Mooie nette kamer, hele mooie en schone badkamer met bad

De spa viel een beetje tegen. De sauna was ontzettend warm, 110 graden. Restaurant was dicht maar dat was goed aangegeven op de site

Mooie nette kamer, hele mooie en schone badkamer met bad Leuk dorpje, mooie omgeving Parkeren kon gratis naast het hotel

Kamer en badkamer ruim en verzorgd.

Ontbijt ten vroegste om 7.30u is laat. Voorstel is om dat minstens te vervroegen naar 7.00u, zeker als men ook zich ook op zaken verblijf richt.

Kamer en badkamer ruim en verzorgd. Ontbijt zeer lekker met voldoende keuze. Eveneens hoge kwaliteit van diner.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

grote kamers + proper
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met Gastronomisch Diner

sauna faciliteiten :geen rustige relaxruimte een beetje te klein voor het aantal gasten. gastronomisch 7-gangen menu: lekker maar niet geweldig

grote kamers + proper zeer verzorg ontbijt

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Geweldig hotel.

De ontvangst was perfect, de kamer heerlijk en het avondeten super. Dan nog de volgende ochtend een geweldig ontbijt. Een hotel om zeker naar terug te keren.

Kwaliteitsvolle accommodatie
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met Gastronomisch Diner

Het warme deel van het ontbijt buffet. Het ontbijt was goed maar voor zulke accommodatie verwacht ik toch dat er ook warm ontbijt beschikbaar zou zijn.(er was enkel eierkoek en zacht gekookte ieeren beschikbaar).

De kamer was fantastisch in suite, kon niet beter!! Het 7 gangen diner was zeer goed. Veel creativiteit met eerlijke en verse kwaliteitsproducten, werd op een professionele manier geserveerd.

Zeer leuk

Werkelijk niks viel tegen

heel proper hotel, zeer goed restaurant, prima ligging om te gaan fietsen (Vennbann) of te wandelen. prijs/kwaliteit in orde.

Klassieke degelijkheid!

Het hotel straalt zo een klassieke degelijkheid uit. De ontvangst was vriendelijk, de kamer was netjes. We waren met de fiets op vakantie en deze konden s'nachts zonder probleem in de fietskelder bewaard worden. Ook leuk was het zwembad beneden voor wat ontspanning na onze fietstocht. We hebben gedineerd s'avonds, zeer goed en lekker.Het ontbijt was zeer uitgebreid!

Vriendelijk, aangenaam verblijf

Wellness is verouderd, geen genoeg roerei bij ontbijt. Langs zeer drukke straat, maar niet zo veel last gehad van verkeer(met ramen dicht)

Mooie, nette kamers. Lekker ontbijt met veel variatie en super avondmaal (4gangen)! Goed gelegen.

We hebben ons kunnen ontspannen op een zeer aangename locatie!

Eigenlijk niks!

Zeer nette kamers. Benedenverdieping en tweede verdieping waren volledig vernieuwd. We voelden ons meteen welkom. Vriendelijk onthaal, ook in het Nederlands! Het restaurant is tevens een aanrader. Heel lekker menu en absoluut niet duur.

Het is een fantastisch hotel en heel aangenaam.

Het enige min punt is dat er geen lift is in het hotel.

Het was een heerlijk ontbijt, mooi verzorgd. De kamers zijn heel mooi en met een inloopdouche. Heel proper en geluiddempend. Het restaurant is een topper.

Het bleek dat ik voor mij en mijn collega's halfpernsion...

Het bleek dat ik voor mij en mijn collega's halfpernsion had geboekt en dat wij ook een halpension diner (4 gangen) kregen. Dit was werkelijk geweldig! we hebben de kok hiervoor bedankt. Ook de verdere gastvrijheid van het personeel is uitstekend.

Prima verblijf, ook voor een nacht.

Geen lift, geluid op straat s nachts (plaatselijke jeugd en toeristen). Restaurant met a la carte aan de dure kant. Karaf kraanwater behoort niet tot de mogelijkheden.

Schoon. Aardige mensen, ruime kamer. Goed restaurant en redelijk ontbijt. Alle personeelsleden spreken hun talen goed.

Wij waren hier maar 1 nacht in verband met een fietsvakantie.

Wij waren hier maar 1 nacht in verband met een fietsvakantie. Het hotel ligt midden in het centrum. Er zijn goede faciliteiten voor het stallen en laden van de fietsen. Kamers zijn luxe ingericht, er waren zelfs badjassen en extra handdoeken wanneer je gebruik wilde maken van het zwembad, sauna of solarium. Ontbijtbuffet was goed.

Het ontbijt was heerlijk.

Niets!!!!

Het ontbijt was heerlijk. Veel variatie en werd almaar aangevuld. De kamer was heel ruim en licht. De hygiëne was zeer goed. We gaan zeker terug ook omdat er nog veel mooie wandelingen zijn die we nog graag willen doen.

Uitstekend hotel.

Er kon niets beter, alles was prima in orde.

Uitstekend hotel. Zeer mooi interieur, uitstekende bediening, heel lekker en fijn eten. Niet 100 maar 200 procent meegevallen.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Accommodatie in orde maar in de stad weinig te doen.

Parkeergelegenheid is met blauwe schijf. In het stadje zelf was er maar 1 restaurant en 1 kroeg open op zondag. Restaurant van hotel was gesloten.

Kamer is schoon en van alles voorzien.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Voor wat ze bieden zou eigenlijk meer gevraagd mogen worden,...

Hier kom ik graag terug.

Voor wat ze bieden zou eigenlijk meer gevraagd mogen worden, goede bedden en nette kamers. Vriendelijk personeel en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Een ramp, bij aankomst was het hotel gesloten, prijs/kwaliteit verhouding slecht.

Verluchting van de kamer, er was nauwelijks een venster open te zetten, erg veel omgevingslawaai, geblokkeerde vensters in de badkamer. Donkere kamer, nauwelijks lichtinval.

Presentatie van het ontbijt was vreselijk, niet echt verzorgd. De eieren waren volgens opgave zogenaamd 4 min. gekookt, maar zo snotzacht, dat ze van salmonella kwaliteit waren. Op vraag om een beter gekookt ei werd wel gereageerd, maar ik zit er nu nog op te wachten.

relaxed hotel

Koppeling tussen overnachting en avondeten

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Alleen bij aankomst werd verteld dat wij half pension geboekt hadden. Dat hadden wij ons bij de reservering op Booking.com niet gerealiseerd. Bij het onderdeel hotelvoorzieningen stond dat blijkbaar wel vermeld.

Het switchen van taal van de medewerkers (restaurant)!

Ik had kamer 14, aan de voor-zijkant van het hotel. Het hotel zit aan de HauptStraSse, een drukke doorgaande weg. Veel verkeer, en dus verkeersgeluid. Het is zo fijn om met raam open te slapen, toch heb ik het de 2e nacht dicht gedaan. De overheersende onaangename geur in de badkamer. Kan het van de afvoer/ keuken komen? Of uit de riolering, via afvoer naar boven? Het bekijken waard.

Het switchen van taal van de medewerkers (restaurant)! Uitstekend & plezierig! Nederlands, Frans, Duits Het wandelen in de omgeving, ook alleen, zeer goed te doen. Bij de receptie hebben ze boekjes met uitgebreide routes! Een arrangememt met 4 gangen diner. Zelfs 5, inclusief een aperitief, amuse! Goede verdeling qua porties (voor mij). Hospitaliteit !! Een 10 Prima ijssalon in de straat! Zelfs 2 :)

Lekker gegeten aan een eerlijke prijs

Onze ruime en mooie kamer was op het gelijkvloers aan de straatkant. Het uitzicht was daardoor niet wat we in stilte gehoopt hadden.

Lekker gegeten aan een eerlijke prijs

niet goedkoop wel het geld waard

We hadden een rustige kamer maar toen we door de gang liepen was wel geluid uit de andere kamers te horen.

Half pension formule ook voor 1 overnachting. Vernieuwde badkamer met inloopdouche en thermostatische kraan. Ontbijt met al vooraf zacht gekookte eieren, echt zacht gekookt! Voor de rest ook zeer uitgebreide keuze.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Maaltijden goed verzorgd en lekker.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met Gastronomisch Diner

Douchecabine in kamer glad. Geen kapstok in de badkamer. Gladde vloer in de wellness. Trede voor de jacuzzi te hoog, geen handgrepen voorzien. Zware val gedaan door gladde ondergrond, hersenschudding en barst in schedel aan overgehouden. Blijkbaar gebeurt dit nog wel. Ik zou de raad geven aan het hotelmanagement hier echt iets aan te doen willen de gasten blijven komen en er geen/minder ongelukken gebeuren.

Maaltijden goed verzorgd en lekker. Ruime en nette kamer.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Uitstekend hotel en restaurant

Enig minpuntje : geen lift. Wie wat ouder is of moeilijk te been vraagt best een kamer op de 1ste verdieping.

Lekker ontbijt. Modern ingerichte kamer en ruime badkamer met inloopdouche. Alles perfect afgewerkt. Zeer goede wifi. Het restaurant is ook een aanbeveling waard. We komen hier zeker nog eens terug.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Het lekkere eten in het restaurant.

Lichtdoorlatende gordijnen. Bevlekte handdoeken (die wel gewisseld werden zodra we het gemeld hadden.) Het feit dat je met jetons dient te werken in de wellness. Beperkte functionaliteit vd wellness. Plastieken planten in de wellness.

Het lekkere eten in het restaurant. Het personeel spreekt Nederlands. Ik had op voorhand doorgegeven om graag een kamer met ligbad te hebben en dat was in orde!

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Goed maar niet speciaal.

Bediening in het restaurant was nogal stroef, vriendelijk maar niet goed georganiseerd. Hebben tegen onze zin 3u gezeten in het restaurant, hadden gezien dat tafels naast veel vlotter bediend werden dan de onze. Wijn was ook stevig geprijsd.

Goed ontbijt, kamers waren goed ingericht. Onthaal was goed.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Goed hotel maar te duur.

De kamer is gehorig; wat er op de gang gebeurt, hoor je zeer goed op de kamer. Het is een goed hotel maar 140 euro is véél te veel. 100 euro zou correcter zijn.

Het personeel en de familie is uiterst vriendelijk en correct. De kamer was zeer proper, het hotel netjes. Centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Zalig om even op adem te komen!

Het ontbijt was uitgebreid en lekker al miste ik wel eitjes en bacon. Maar dat is geheel persoonlijk.

Kamers waren super! De saunahanddoeken en badjassen die klaarliggen op de kamers zijn een meerwaarde.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Voortreffelijk !
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met Gastronomisch Diner

Met ons gezin met twee volwassen zonen hebben wij het arrangement van twee nachten met één 4-gangenmenu en één 7-gangenmenu gekozen. Daar hebben wij geen spijt van gehad ! Het ontvangst (in Nederlands !), de kamers, het restaurant en de locatie zijn uitstekend maar vooral het 4- en 7-gangen menu zijn om van te smullen ! Het personeel is bijzonder vriendelijk en levert een uitstekende service. Het ontbijt was compleet maar niet overdreven. Indien je de prachtige streek wenst te bezoeken om te eindigen met een heerlijk diner en een zalige nachtrust, is dit hotel de juiste keuze. Wij gaan zeker nog terug !

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Goede locatie, propere kamer en badkamer. Het eten viel tegen en was zeker de prijs niet waard.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met Gastronomisch Diner

Voor de wellness hadden we jetons nodig wat ons niet werd verteld vooraf. Gastronomisch diner was duur en viel tegen.

Kamer was mooi en proper. Badkamer ook.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Ontspannen en lekker eten

Wifi werkte niet in alle kamers goed.

Mooie kamers, verzorgd ontbijt en lekker avondmaal. Na een wandeling in de streek is het heerlijk ontspannen in het zwembad en de sauna (fijn dat er in de kamer speciaal daarvoor handdoeken voorzien zijn). Wij waren er al voor de tweede keer en het zal niet de laatste zijn.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Prima en uitstekende keuken

Het enige wat wij wat minder vonden is soms tafeltjes dicht bij elkaar ,weinig privacy .En bij het ontbijt 2 pers.tafel wat klein .

Kamers uitstekend,prima bed en badkamer, proper.Uitstekende keuken en zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Heerlijk ontspannend kort verblijf.

Uiterst vriendelijk personeel/uitbaters die perfect Nederlands spreken. Prachtig vernieuwde kamers/badkamers/restaurant. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding in hp. Goede uitvalsbasis om de mooie regio te ontdekken.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Bangelijk leuk vriendelijk hotel
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met Gastronomisch Diner

Eigenlijk geen maar als ik iets moet schrijven, licht in de badkamer iets te weinig en make-up spiegel hangt te hoog voor kleine damens

Vriendelijke service. Spreken de 3 landstalen. Bijzonder fijne keuken en geweldig lekker eten.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

top

ik had 's morgens spek en gebakken eitjes verwacht . ondanks dit hebben we toch zeer goed gegeten

Het was uitstekend, onthaal, bediening, de kamer , de service , de maaltijden.... : top

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Ideaal om te genieten van een gastronomisch weekend
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met Gastronomisch Diner

Spijtig dat er geen wijn arrangement aangeboden wordt bij de gastronomische maaltijd. Vorig jaar was er nog een sommelier; nu is die weg. Misschien volgend jaar wel mogelijk om een wijn arrangement te nemen.

Mooie kamer, uitstekend ontbijtbuffet en lekker gastronomisch diner.

Bad in de badkamer.

Had het gevoel dat sommige leden van het personeel me een beetje bij de nek aankeken, omdat kamer voor minder dan volle prijs was verhuurd ☺.

Bad in de badkamer.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Mooie inrichting van de kamer, super bed en kussen,...

Tapijt in de kamer

Mooie inrichting van de kamer, super bed en kussen, fantastische badkamer met regendouche. Half pension is aan te raden, diner was heerlijk

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Een aanrader!

Zeer vriendelijk personeel, avondeten is uitgebreid en veel (half pension op zaterdag). Pal in het centrum gelegen; maar gemakkelijk parking te vinden.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Bedden waren goed

Warmte, wat lawaai op de straat...

Bedden waren goed Mensen super vriendelijk Ik denk het eten maar het restaurant was op maandag gesloten... Fiets kon in een garage

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Een weekendje genieten en lekker eten!!
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met Gastronomisch Diner

Het hoofdkussen was niet meer goed gevuld,daardoor een stijve nek 's morgens.

Lekkere verse broodjes bij het ontbijt.Veel keuze van toespijs.De kamers waren zeer netjes,stil om te slapen.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

2 nachten lang genoeg!

Doordat het hotel aan de hoofdstraat ligt heb je zeker als het warm weer is veel overlast van het verkeer. Er is geen airco op de kamers. Als je dus je raam open wilt hebben is dit niet prettig. Als wij dit hadden geweten hadden we dit hotel niet uitgekozen.

Kamer was goed, netjes en schoon. Ontbijt prima vriendelijk personeel. Verder prima uitval basis voor uitstapjes in de omgeving. 's Avonds weinig vertier, om 8 uur is het al uitgestorven.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Zeer goed hotel-restaurant gelegen aan hoofd-(winkel-)straat met goede start voor fietstochten

Ik kan eigenlijk niets direct bedenken. Misschien iets te drukke omgeving (aan een parking) maar het hotel is waarschijnlijk al lang geleden gebouwd toen het er nog minder druk was. Van de andere kant is het centraal (Hauptstrasse) gelegen wat ook weer zijn voordelen heeft (winkels).

Perfect ontbijtbuffet. Vriendelijke uitbaters en personeel. Gezellig en mooi restaurant. Zeer lekker eten. Goed onderhouden kamers. Ruime en afgesloten fietsstalling.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Midweek Sankt Vith

Als je aan de straatkant slaapt en je wil met het raam open slapen (om de kamer te laten afkoelen) wordt je vanaf 5 uur gewekt door het voorbijrijdend verkeer.

Heel vriendelijk personeel. Verzorgde kamer en badkamer. Heel goed bed. Volledig en uitgebreid ontbijt. Avondeten in het restaurant was super.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Leuke fietsvierdaagse

Parking aan de accommodatie niet optimaal , blauwe kaart leggen. Parking lang parkeren wat verder maar niet onmogelijk.

Vriendelijk personeel die de Nederlandse taal spreken. Ruim ontbijt en superlekker avondmaal . Goeie ligging om prachtige fietstochten te maken , goeie fietsstalling.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Echt een prima hotel, maar wij hadden niet een "klik" met het hodel.

Het ontbijt had wel uitgebreid mogen worden met verse, gesneden komkommer, tomaatjes en wat sla.

De bedden waren erg goed. Badkamer was netjes, schoon en modern ingericht.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Wandelen en Fietsen in een boeiende aangename regio

Er was geen parking van het Hotel zelf zoals medegedeeld bij de booking !

Zeer aangename kamer Patron en partner uiterst vriendelijk en behulpzaam Lekkere keuken

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Ruime nette kamer.

Helaas beschikte het hotel niet over een eigen afgezette parkeerruimte.

Ruime nette kamer. Hotel met vele extra's zoals zwembad, sauna en relax ruimte. Kamers zeer comfortabel en schoon.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Ontbijt,diner was goed, zwembad ok

Geen lift, met koffers slepen erg zwaar. Geen airco, bij 25 graden buitentemperatuur was het in de kamer al veel te warm,raam open geen alternatief ivm verkeerslawaai. Fietsgarage veels te klein,kans op schade van dure fietsen, mijn houder voor telefoon was eraf gestoten.

Ontbijt,diner was goed, zwembad ok

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met Gastronomisch Diner

Tijdens het avond diner was er tussen het hapje en de 1ste gang teveel tijd.

Uitstekend hotel, zeer mooie en propere kamer, personeel is zeer gedienstig en de mensen in het hotel spreken meestal 3 talen. Uitstekend hotel een aanrader.

• Beoordeeld op: 22 juli 2016

Goed voor kort verblijf en voor oudere mensen. Niet zo geschikt voor zomervakantie.

Zwembad (in de kelder) geeft geen directe toegang naar buiten (ligplaats) omdat er geen ruimte genoeg beschikbaar is. Spek en eieren en vers geperst fruitsap ontbraken bij het ontbijt. Hotel ligt in een drukke winkelstraat. Geen eigen parking.

Ruime kamer en badkamer, geen nachtlawaai. Culinair restaurant en heel vriendelijke uitbater en personeel.

Zeer uitgebreid en lekker ontbijt

Geen airco op warme zolderkamer Veel straatlawaai met openstaande dakraam

Zeer uitgebreid en lekker ontbijt

Mooi hotel en vriendelijk personeel

Geen airco en lift aanwezig

Mooi hotel en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Ontbijt KAMERS

Parking

Ontbijt KAMERS

Fijn hotel, lekker ontbijt

Voortreffelijke bedden en matrassen. Nette badkamer

Ontbijt + netheid

Ontbijt + netheid

Prima hotel, goede combinatie met het diner

's nachts heel rustig, ook al ligt het in een drukke straat. Kamer is prima, diner heel verzorgd.

super lekker diner!

super lekker diner!

Uitstekend hotel !

Geen opmerkingen.

Vriendelijk personeel, propere en rustige kamers. Uitgebreid ontbijtbuffet en een aanrader om te dineren !

Voor herhaling vatbaar!
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met Gastronomisch Diner

Prachtige kamer, mooie wellness, gastronomische dinner was super! Zeer vriendelijke ontvangst!

PERFECT

DE KOUDE BUITEN

Kamers heel goed en praktisch Gastronomie heel goed Vriendelijk

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Zeer goed

Paar lampjes stuk op de kamer.

Goed ontbijt. Zeer goed avondmaal in half pension

ruime kamer en grote badkamer
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met Gastronomisch Diner

ruime kamer en grote badkamer gezellig en lekker diner alles heel netjes

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Zeer goed ontbijt.

Beetje weinig ligzetels aan het zwembad.

Zeer goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Leuk zwembad en welness.

Fijn voor een weekendje weg

Heerlijk ruime kamer die recent vernieuwd werd. Gratis wifi en ruim voorzien ontbijt

het hotel beschikt nier over een privaat parking

het hotel beschikt nier over een privaat parking

Voor herhaling vatbaar.

Vrij dure bar.

Ontbijt was goed,, zonder "wow". Accommodatie was prima. Welness klein maar fijn.

Zalig ontspannen

Heerlijk eten, zalige douche. Vriendelijk, behulpzaam personeel.

Zeer ontspannend

Het eten, ontbijt en avondeten. De meertaligheid van het personeel.

ontbijt zwembad

ontbijt zwembad

Wellness wat klein als hotel volzet is

Eten

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Heerlijk ontbijt

Avondeten duurt lang

Heerlijk ontbijt

Half pension is niet soepel
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met Gastronomisch Diner

De standaardaccomodatie half pension was niet voor mij geschikt. Heb een dinner moeten betalen alhoewel bij vrienden uitgenodigd

Hotel