Beoordelingen over Renaissance Brussels Hotel 4-sterren

Rue Parnasse 19, Elsene (Ixelles), 1050 Brussel, België

#50 van de 215 hotels in Brussel

Super ! Echt genoten.

Heerlijk,uitgebreid ontbijt. Interessante locatie,veel dingen op wandelafstand. Luxueuze,comfortabele kamers. Het was al de derde keer dat we gingen en ook deze maal NIET teleurgesteld super

Op laatste dag na goed
    • Executive Kamer

Bediening bar niet altijd even adequaat. Laatste dag geen bediening gekregen.

Kamers mooi groot en heel comfortabel. Heel schoon. Moeten klimmen in ligbad om te kunnen douchen is voor oudere cliënten gevaarlijk.

Heerlijk hotel met zeer vriendelijk personeel
    • Communicerende Familiekamer

Geluid van buiten is vrij goed te horen. Voor ons 3e kind was geen extra bed.

Het personeel was super vriendelijk. Comfortabele bedden. Ruime kamers. Nette badkamer.

aangenaam
    • Deluxe Kamer

slechte geur in de kamer, heb de kamer tijdens de namiddag moeten laten verluchten. De ramen zijn niet gepoetst en de gordijnen vuil. personeel Nederlandsonkundig, gebroken Frans, enkel bediening in het Engels.

zoals ik zei, de kamer was goed, zwembad en fitness zeer goed.

prima locatie, maar de financiële afwikkeling is bijzonder slecht en onheus.
    • Deluxe Kamer

Ik ben afgelopen weekend met mijn vriendin in het Renaissance Hotel in Brussel geweest. Vooraf heb ik € 176,48 betaald. Tijdens het inchecken op 15-12-2017 betaalde ik € 100,- borg. Tot zover gaat alles zoals het moet. Op zondag 17-12-2017 krijg ik eindnota van € 148,- . Echter er was € 50,- teveel afgeschreven. Dat werd door de baliemedewerker bevestigd. Met verrekening van de borg zou ik € 2,- terug moeten krijgen. Op maandag 18-12-2017 werd van mijn rekening zonder toestemming een bedrag van € 185,42 afgeschreven. Op dit moment ben ik totaal € 461,90 kwijt terwijl de reguliere kosten € 274,48 zijn.

Het hotel was in fysieke zin prima.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Het verblijf was volledig volgens verwachting en was naar wens.
    • Deluxe Kamer

De kamer was uitstekend: een goed bed en alle gewenste voorzieningen. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom een uitstekende locatie om te overnachten.

Uitstekende keuze, we maakten kennis met de Europese wijk, aten een snack in de bar.
    • Deluxe Kamer

Het personeel is in 't Nederlands aanspreekbaar, maar antwoord steevast in het Engels op een enkele uitzondering na aan de receptie. De informatie over parking kon duidelijker: je kan altijd binnenrijden: de poort opent automatisch, indien een extra pakket van 29 euro aangekocht is (parking + room upgrade) kan het ticket voor elke uitrit aan receptie gevalideerd worden.

Uitstekend hotel: kamers, bar, restaurant, zwembad, parking Goede ligging in het Europa kwartier.

Plezierig weekendje Brussel
    • Executive Kamer

Wij komen al jaren in dit hotel. Het bevalt ons dus prima, maar inmiddels zijn de kamers wel aan modernisering toe. De entree van de (standaard) kamer is erg nauw en met name het sanitair raakt gedateerd. Een dochegordijntje in het bad is het hotel onwaardig. Overigens functioneert alles prima.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel; vertrouwde luxe. Het centrum van Brussel op loopafstand, maar ook in de directe omgeving zijn veel gezellige straatjes en goede restaurants te vinden.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Was rustig aangenaam
    • Deluxe Kamer

Vreemd volk dat in pyama beneden ron d liep en beveiliging miniem s'nachts geen bar heel de nacht voor zo een groot hotel

Was rustig aangenaam

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Fijn en goed gelegen hotel. Een gerichte "opfrissing" zou welkom zijn.
    • Executive Kamer

Queensize bed was matig van kwaliteit: ouder matras & bed base. Ook zeer onstabiel, niet meer state-of-the-art. Deuren van de kleerkast klemden en waren slecht afgesteld.

Uitstekende ontvangst an de receptie door jonge dame Giulia. Zeer behulpzaam en competent! Hotel is op zich aangenaam en sfeervol, hout is alom aanwezig en dat geeft een goed gevoel.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Nette kamer, fijn zwembad (al was het wat klein/druk),...
    • Deluxe Kamer

Nette kamer, fijn zwembad (al was het wat klein/druk), heel goed ontbijt en servicegericht personeel. Locatie niet supercentraal in Brussel maar wel vlakbij een treinstation.

Teleurgesteld
    • Deluxe Kamer

We hebben daar gegeten en niet genoeg personeel of heel traag om een bestelling te plaatsen. kwaliteit was heel goed maar personeel achter de bar, heel slecht. Zwemparadijs is niet hygiënische. Veel plekken met schimmel waar ook deeltjes uit het plafon vallen in het bad. Luchtinstallatie is duidelijk niet schoongemaakt.

Goed maar toch met enkele opmerkingen.
    • Deluxe Kamer

Bij inchecken in de kamer was toilet niet schoon gemaakt (stoelgangresten) . Erg onaangenaam! Er was ook geen toiletborstel aanwezig. Toilet spoelde niet echt goed door. Matras was te zacht waardoor ik niet 100% goed heb geslapen. Bij vorige verblijven in dit hotel had ik geen last van de matras. Het ontbijt was minder uitgebreid dan anders. Het hotel heeft wat klasse en grandeur verloren, jammer! Ik zou voor mijn volgende verblijf in Brussel eens een ander hotel durven te kiezen.

Grote kamers, vriendelijk personeel, lekker eten 's avonds in restaurant van het hotel, taxi voor de deur.

Zeer goede kamers met daarnaast erg vriendelijk personeel.
    • Kamer met Uitzicht op Tuin

Personeel was de ontbijtruimte al op aan het ruimen terwijl we nog zaten te eten.

Zeer goede kamers met daarnaast erg vriendelijk personeel. Het hotel beschikt over alle faciliteiten die een goed hotel nodig heeft. De afstand naar het centrum is ongeveer 20 minuten lopen. Taxi daarentegen zijn ook niet zo duur (€10)

Ligging is uitstekend.
    • Deluxe Kamer

Is al zeker derde keer dat we in dit hotel verblijven. Bedden waren altijd prima, maar nu kon het beter: matras van mindere kwaliteit denken we en er was ook een lichte put in matras. Versleten? Ook moesten we tot driemaal toe laten weten dat er geen badjassen in de kamer hingen, terwijl we wilden gaan zwemmen..ook waren badzeepjes e.d. niet bijgevuld.....dat mocht wat efficiënter (ook al was personeel wel vriendelijk) Amerikaans ontbijt van 25 euro is niet bepaald goedkoop...maar je kan een goedkopere versie kiezen.

Ligging is uitstekend. Sfeer en inrichting kamer is prima. Badkamer ook. Heel leuk zwembad (met lekker warm water). Ontbijt mag er zijn.

Goede locatie - hoge prijs
    • Deluxe Kamer

Hotel kan opfrisbeurt gebruiken. Prijs EUR 550,- voor twee nachten is buitensporig. Temeer daar er geen minibar in de kamer aanwezig was, enkel een frigo.

Ontbijt was goed

Super verblijf

Het zwembad was koud

Het hotel ligt super gelegen. Je stapt 2 minuten verder op de bus. En dan met 10 minuten ben je in de stad. Het plein wat vlakbij het hotel is ook echt een aanrader!

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Viel tegen
    • Executive Kamer

Het personeel was soms nogal ongastvrij en we hadden gevraagd om een kamer zonder dons, maar dat was niet doorgekomen. Pas na 3x! bellen kwamen ze de kussens wisselen. Verder waren de badjassen op en het zwembad was oud en vies. Ook de kleedkamer kon wel een opknapbeurt gebruiken. Prijs-kwaliteit was niet zo goed.

Het ontbijt was prima. Verder was de parkeergarage onder het hotel erg prettig. De badkamer was ook prima.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Eén nachtje Brussel
    • Deluxe Kamer

Op de site stond, "wij spreken uw taal", wij zijn Belgen in ons eigen land en konden er tegen niemand, maar dan ook niemand, in onze Nederlandse taal praten, echt jammer.

Iedereen was heel vriendelijk, zeer net hotel, zeer rustig, lekker eten, heel goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

vriendelijk personeel
    • Deluxe Kamer

de informatie over de garage was voordien niet correct,echter goed opgelost jammer dat het personeel niet nederlandstalig is dan gebeuren er misverstanden als je telefonisch antwoorden vraagt

vriendelijk personeel mooi hotel

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Mooie kamer, goed onthaal, hotel/centrum eenvoudig...
    • Executive Kamer

Zwembad-temperatuur: Te koud om te zwemmen, te warm voor na sauna.

Mooie kamer, goed onthaal, hotel/centrum eenvoudig bereikbaar met openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Goed!
    • Deluxe Kamer

De afstand tot het centrum viel na een lange dag lopen een beetje tegen.

Mooie en ruime kamers. Voorzien van een nette badkamer met al het nodige voorzien. Het bed was heerlijk.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Een fijn hotel op loopafstand van het centrum.
    • Deluxe Kamer

Het zwembad ziet er mooi uit, maar het was veel te koud daar. Ook de watertemperatuur was te laag. Dat was erg jammer. Het bad op de kamer is ook ondiep, maar wel lekker warm water.

De kamers waren goed en het was een goed hotel om even uit te zijn. Heel aardig personeel bij de receptie. Bij de bar was meneer Amar erg mopperig.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

4 sterren onwaardig
    • Deluxe Kamer

- Bijna geen personeel dat de taal(vooral Nederlands) sprak. - Het dineren viel tegen: Lang wachten en bijna niets van de kaart was aanwezig! - ik heb meer dan 45 min moeten wachten eer ik mijn bestelling ontvangen hebt! - Ik voelde me een vreemdeling in mijn eigen land!

De kamer zag er goed uit en had alles wat je nodig had!

• Beoordeeld op: 11 december 2016

• Deluxe Kamer

Ver lopen, douche is waardeloos, haren wassen is niet te doen. Temperatuur moeilijk op gewenste temperatuur te krijgen. Water vh zwembad is vrij koud

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Mooi hotel, vriendelijke bediening in bar en restaurant.

Reservatie was gemaakt voor 3 volwassenen in 1 kamer. We hebben moeten vragen naar een 3e bed (slechte bedbank!), daarna naar een 3e handdoek en toen hadden we nog geen 3e glas, tas, ... Jammer voor zo een hotel!

Mooi hotel, vriendelijke bediening in bar en restaurant.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

• Deluxe Kamer

Sauna veel rumoer slechte douchemogelijkheden. Hygiene minpunt.

Ontbijt was zeer goed verzorgd. Kamer was groot en goed verzorgd. Bed-Matras-beddengoed uitstekend.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Goed verzorgd hotel op een goede plek in Brussel

Badkamer beetje gedateerd en klein. Douchen in het bad is minder comfortabel. Restaurant niet zo gezellig in het weekend. Zwembad en sauna maken deel uit van een sportclub.

Junior suite was groot, gezellig en rustig, prima bedden en goed ingericht. Het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd. Super vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Mooi hotel met prima faciliteiten, dicht bij Europeesch Parlement.
    • Kamer met Uitzicht op Tuin

Er was een lamp stuk op de badkamer en er lagen nog haren op de grond van de vorige bewoner.

Ruime en nette kamer, sanitair met ligbad. Een klein probleem dat ik had werd snel opgelost.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

• Deluxe Kamer

het restaurant: avondeten bleek alleen met room service mogelijk, de kwaliteit van dit eten was niet zo goed

Het zwembad: een net en aangenaam zwembad.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

uitstekend
    • Executive Kamer

het gezever aan de in check over garantie en trage uit check.

(ruime) kamer uitstekend (groot bed etc) ;goed te verduisteren en stil; heel goed ontbijt

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Perfect hotel voor een weekend Brussel
    • Deluxe Kamer

Ik weet niet of het door de ketel of het water kwam, maar op elk kopje thee of koffie die we zetten dreef er een vieze witte laag bovenop.

Wij hadden een groot bed met een heerlijk matras. Zeer comfortable! De kamer was ook groot met een fauteuil en hocker om lekker met de voeten omhoog te kunnen zitten lezen. Alles was mooi schoon en de handdoeken waren heerlijk! Voor de dames was er ook een hele goede föhn.

Heerlijke bedden!

Het ontbijt kon beter.

Heerlijke bedden!

Fijn hotel
    • Deluxe Kamer

Geen aanwijzingen voor parkeerplatlats en de kosten zijn absurd hoog, €29 per dag

Fijne kaner en super ontbijt

Fantastish

Helemaal niets

Het personeel, niets was teveel fantastish

Zeer vriendelijk personeel

Zeer vriendelijk personeel

De bedden

Was niet inbegrepen

Totaal concept is geweldig.

Pittige prijs

Totaal concept is geweldig. Zeer vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

voor een kort verblijf voldoende

avondeten

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Goede prijs kwaliteit .

Gemakkelijk parkeren,

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

De vriendelijkheid van het personeel.
    • Deluxe Kamer

De vriendelijkheid van het personeel.

Super, zeker de goede ontvangst en de leuke verjaardag attentie

Het super vriendelijk personeel

De service was uitstekend

De service was uitstekend

Top verblijf gehad!
    • Deluxe Kamer

Temperatuur van het zwembad was te laag, verder geen minpunten.

De kamer was mooi en schoon. Vriendelijk personeel en locatie was geweldig!

Er is via boeking iets verkeerd gelopen !

Personeel moesten alles zelf uitvinden

Slecht dit hadden we niet geboekt xxx

Prima locatie maar geen gelukkig bezoek
    • Deluxe Kamer

Diner ondermaats. Kamer gehorig door tussendeur. Elke kuch en beweging te horen. Nanacht veel lawaai buiten.

Dicht bij doel van mijn reis

Kinderen rennen van de ene kamer naar de andere, zwempret en super leuke personeel. super lux

Verkleurde wc-pot

De familiekamer. Niet alle hotels bieden dit aan

Mooi verblijf op goede locatie

Kamers zijn te warm

Rustige ligging in de Europese wijk

ontbijt prijzig

ontbijt prijzig

zwembad

zwembad

zalig
    • Deluxe Kamer

snellere check out.. parkeerboete door 1/2u te wachten!! ticket verlopen!!

top personeel.. netheid!!

Prima hotel voor zakenreizigers
    • Deluxe Kamer

vriendelijke personeel; perfecte locatie; grote meeting rooms

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Zeer goed!

Hotel is vrij duur.

Prima ontbijt!

Het was een heerlijk verblijf! Het personeel was zeer vriendelijk en de kamer comfortabel.
    • Deluxe Kamer

Bij het ontbijt moest ik veel moeite doen om koffie te krijgen

Het zwembad

Ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan de stad
    • Kamer met Uitzicht op Tuin

Het zwembad was matig schoon....opvallend afwijkend met de rest van de voorzieningen.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Zou niet weten

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

aanduiding parking

Mooie kamers - super ontbijt

Een prachtig verblijf voor een goede prijs met vele faciliteiten op een gunstige plek in de stad.

Eigenlijk weinig.

De faciliteiten

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Heel goed

Alles goed

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

De hotelkamer, was heel mooi en schoon
    • Deluxe Kamer

Zwembad was niet heel schoon

De hotelkamer, was heel mooi en schoon

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

De verblijf was super goed,en wij zijn echt tevreden

Niks viel me tegen

Kamer was uitstekend

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

een aanrader

ontbijt, sauna, zwembad

perfecte ligging voor de verkenning van Brussel: rustig en toch alles op wandelafstand!
    • Kamer met Uitzicht op Tuin

te weinig druk op het water in de douche...

Uitgebreid en goed verzorgd ontbijt,
    • Deluxe Kamer

Uitgebreid en goed verzorgd ontbijt, Kleedkamers en zwembadomgeving kunnen renovatie gebruiken

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Het ontbijt was heel goed verzorgd.
    • Deluxe Kamer

Van de lift werd ik duizelig.

Het ontbijt was heel goed verzorgd.Bedden lagen super.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Extra voordelen van de club kamers waren er ook niet op...
    • Kamer met Uitzicht op Tuin

Extra voordelen van de club kamers waren er ook niet op vrijdag , nochtans wel beloofd aan de telefoon

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Goede locatie voor een bezoek aan Brussel.
    • Kamer met Uitzicht op Tuin

Rommelige receptie, niet iedereen even goed op de hoogte.

Goede locatie voor een bezoek aan Brussel. Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

prima maar durven ze veel geld te vragen voor zaken die niet inverhoudig staan

prijs verhouding voor het ontbijt 25 euro is wl veel

Kamers prima, prijs ontbijt staat niet in verhouding.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Het gebruik van de loungebar ,ontbijtbuffet
    • Kamer met Uitzicht op Tuin

De loungebar werd niet qua drank voldoende bijgevuld ,zwembad klein

Het gebruik van de loungebar ,ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Prima hotel op wandelafstand van de metro naar het centrum

Juniorsuite is zeer ruim en comfortabel voor 2 volwassenen en een kind. Apart bureau met tussendeur zeer handig. Uitgebreid ontbijt Leuk zwembad

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Mooie kamers, lekker ruim.
    • Deluxe Kamer

Wij hebben een uur in de rij gestaan om in te checken en om uit te checken bijna net zo lang.

Mooie kamers, lekker ruim. Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Ontbijt was prima

Kamers zijn afgetrapt. Dat voor de hoge kosten!

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

een referentie voor andere hotels
    • Deluxe Kamer

onthaal (receptie) uiterst vriendelijk en behulpzaam!