Beoordelingen over Rentbynight Aparthotel

Rue des Bouchers 61, 1000 Brussel, België

#117 van de 232 vakantiewoningen in Brussel

vanuit dit prettig gelegen en aangename appartement veel gezien en geshopt.

het was prima

Heel vriendelijke ontvangst. Het is een heel centrale locatie, dichtbij centraal station, alle winkels, musea en parken. Bijzonder om in zo'n monumentaal pand te zijn, uitkijkend over alle gevels. Het is gemoderniseerd en comfortabel ingericht. In levendige buurt zonder herrie van de omgeving. Goed ontbijt met allerlei aparte gerechtjes. Een aanrader!!

Slechte ervaring
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Muffe onaangename geur die. Iet verdween door ramen open te zetten. Daarnaast bevond kamer zich op ander adres dan incheckadres. Afwerking op kamer voldeed niet aan de minimumeisen, het was wat aan het vervallen.

De oppervlakte van de kamer

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Goed verblijf voor hartje Brussel
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Armoedige inrichting, veel ikea. Alleen maar ouwe tegels op de vloer en daar missen een aantal van. Gordijnen die niet dekkend zijn zodat je om 6-7uur wakker wordt door het licht.

Locatie is ideaal en je hebt met een keuken (magnetron, koelkast) alles wat welkom is. wifi.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Super mooi appartement op een fantastische locatie!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

De badkamer had alleen een bad, er ontbrak een douchegordijn zodat je zittend moest douchen of alles nat maakte. De keuken was niet compleet, we hadden niet genoeg glazen. Kleine minpuntjes, maar echt geen probleem. Iets wat voor ons ook geen probleem was, was het geschreeuw van het uitgaanspubliek midden in de nacht. Wij zijn ook op stap geweest en toevallig nog wakker, maar mocht je dit niet van plan zijn dan kan dit best wel eens problemen geven 's nachts. Het is heel erg gehorig!

De ruimte (ruimte nr. 3) die wij hadden, we zaten met 6 personen in een groot appartement met een heel mooi karakter. Houten balken, glas in lood ramen, het creëerde een fijne sfeer. We hadden een slaapbank beneden, die al helemaal netjes opgeklapt en opgedekt was, één tweepersoonsbed op de eerste verdieping en één tweepersoonsbed op de tweede verdieping. Genoeg privacy dus als je met stelletjes bent! De badkamer was ook op de eerste verdieping, die was groot en we hadden genoeg toiletartikelen, wc papier en handdoeken. De keuken was ook groot en we konden allemaal aan tafel zitten. Ook de locatie was perfect, we kenden Brussel al een beetje en dit was voor ons de beste locatie. Middenin de straat met restaurantjes, zo op de grote markt (waar je ook kon parkeren) en dichtbij kroegjes. Gastheer was ook enorm aardig en nodigde ons meteen uit voor een evenement, kwam ook meteen in actie toen we geen warm water hadden en was heel relaxt met in- en uitchecken.

Heel ruim , fris en gezellige verblijfplaats.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Alles was top!

Heel ruim , fris en gezellige verblijfplaats. Alles dichtbij op wandelafstand. Perfect voor een weekendje te gaan stappen , zoals wij het deden met vrienden. Goed georganiseerd ook vanwege de uitbaters.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Te vermijden!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

De sleutels moeten ergens anders afgehaald worden en in het 4-persoons appartement staat het tweede bed in de leefruimte en is er dus geen zetel en heel weinig plaats. De bedden zijn slecht, de ruimtes zijn klein, de televisie is zwaar verouderd en er waren geen handdoeken in de badkamer!

De locatie: in een rustig straatje op 5min wandelen van de Grote Markt.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

heerlijk verblijf in centrum Brussel
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

tegenvallen is overdreven, maar het bad was alleen als douche te gebruiken door ontbreken van de stop. Op dat moment had ik geen zin direct contact op te nemen met verhuurder, dus gewoon heerlijk gedoucht.

locatie, vriendelijke ontvangst, ruimte, communicatie, goede wifi, ontbijt op de kamer gebracht op afgesproken moment.

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Prachtig appartement op top lokatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

het lawaai op straat komt door de niet dubbele ramen maar mooie oude kozijnen met raam Het is ook logische gezien de prachtige lokatie midden in het centrum . Dan kun je iets van lawaai verwachten . Ik vond het zelf niet te storend heb gewoon kunnen slapen .

Het ontbijt was een simpel plate maar genoeg en lekker .. Zelfs een gekookt eitje erbij . Koffie en thee staat al in de keuken om te pakken . En het appartement zou ik zelf wel willen hebben zo mooi vind ik het .

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

Teleurstellend. Aanbieding via booking.com geeft niet de juiste kwalificatie.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Armoedige toegang (via Oosters restaurant, smalle trap, verlichting defect, etenslucht), Sobere inrichting (toilet in kast, karige inrichting, benauwde atmosfeer)

De ligging was goed , lekker rustig , midden in het centrum.

Weinig.

De ligging was goed , lekker rustig , midden in het centrum.

Leuk app in hartje Brussel

Slechte bedden, vieze geur in de gang

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

De perfecte uitvalbasis in Brussel
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

De perfecte plaats om Brussel te (her)onadenken. Midden in het centrum en op 2 minuten van de prachtige Grote Markt ! Een echte aanrader.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Super groot, op goede locatie in hartje centrum.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Bad zonder stop en gordijn. Bedden redelijk.

Super groot, op goede locatie in hartje centrum.

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

locatie midden in de stad, keurig appartement met...

Bij de bevestiging had men wel kunnen aangeven dat de locatie van het appartement anders was dan de locatie voor het afhalen van de sleutels. Dat had een hoop gescheeld met sjouwen van bagage en vooral ook met het uitzoeken van een parkeergarage. Ons appartement lag boven een jazz-club. Daar is geen dubbel geïsoleerd raam tegen opgewassen. En het zegt niks van het appartement zelf natuurlijk.

locatie midden in de stad, keurig appartement met functionele IKEA inrichting, prima douche

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Top locatie nabij de grote markt

Bij aankomst bleek het appartement overboekt te zijn. Duurde ruim een uur voordat er een oplossing kwam. Uiteindelijk goed opgelost.

Top locatie nabij de grote markt

• Beoordeeld op: 18 februari 2016

De locatie (70 stappen van de Grote Markt)

Het appartement is slecht geïsoleerd en daardoor kwam de herrie van de kroeg ertegenover de hele nacht binnen (van de rokers die buiten stonden). Dit duurde tot acht uur 's-morgens !!!

De locatie (70 stappen van de Grote Markt)

• Beoordeeld op: 7 februari 2016

Prijs/kwaliteitverhouding, locatie, ruimte.

Geen dvd-speler (wel beloofd), koude tegels op de vloer, toilet heel klein. Alles een klein beetje kleiner en van slechtere kwaliteit dan verwacht door de foto's op de site.

Prijs/kwaliteitverhouding, locatie, ruimte.

• Beoordeeld op: 14 december 2015

locatie is werkelijk top, alles op loopafstand!

ongezelligheid/donkerte van het appartement. Twee slaapbanken een eettafel met 4 stoelen.

locatie is werkelijk top, alles op loopafstand! ontvangst en oplossen probleempje waterkoker, vriendelijk en per direct geregeld.

• Beoordeeld op: 17 november 2015

ligging.

mazoutgeur in de gang. Oven zeer vuil (broeihaard van bacterieën). kraan in keuken werkt slecht. Matrassen van de bedden zijn veel te hard.

ligging. Op het eerste zicht ziet het appartement er netjes uit. Bevat alles wat je nodig hebt. Keukenlinnen, vaatwasblokjes, koffie, filters is zeker een pluspunt. Kamer straalt warmte en gezelligheid uit.

• Beoordeeld op: 8 september 2015

locatie in/tegen centrum

gehorigheid buren, gehorigheid verkeer, gehorigheid uitgaanspubliek, zitgelegenheid woonkamer, bed kwaliteit matras, badkamer oud en vies, behang komt los van de muren, geuroverlast restaurant begane grond, keukenuitrusting qua pannen nihil.

locatie in/tegen centrum

• Beoordeeld op: 26 augustus 2015

Locatie is hartje centrum direct achter de Grote Markt, je...

Locatie is hartje centrum direct achter de Grote Markt, je kunt gewoon niet centraler zitten tenzij je direct aan de Grand Place zit. En de straat waaraan het ligt is rustig. Parkeergarage Grand Place ligt om de hoek. We kwamen buiten openingsuren aan en er ging telkens iets mis met de telefoonverbinding waardoor wij de codes niet konden ontvangen. De beheerder loste dit goed op.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

Ruim schoon heel praktische plek om binnenstad Brussel te...

S avonds en s nachts tot 4 uur veel scheeuwende dronken mensen die door de steeg liepen. En dan kwam de vuilnisman ook nog eens langs. Erg onrustig s nachts dus

Ruim schoon heel praktische plek om binnenstad Brussel te verkennen

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Appartement zelf was op zich prima.

Als je reserveert weet je niet welk appartement je krijgt toegewezen. In ons geval bleek dat net achter de Grote Markt te zijn, op zich lekker centraal, maar was in een straat vol met kroegen en bars die tot 5 uur open bleven. Daarna iedereen de straat op met flessen die kapot gegooid werden, daardoor politie, sirenes, geschreeuw. Al met al weinig geslapen.

Appartement zelf was op zich prima.

• Beoordeeld op: 9 mei 2015

Prachtige locatie direct achter de grote markt dus gelegen...

De bedbank is geschikt voor kinderen niet comfortabel voor twee volwassenen. Ander bed was prima. Nadeel is dat je vanuit de garage eerst de ene kant op moet om de sleutel op kantoor te halen en daarna weer de andere kant op moet richting appartement.

Prachtige locatie direct achter de grote markt dus gelegen midden in centrum.

• Beoordeeld op: 8 april 2015

De locatie en de grote van het appartement is geweldig.

Het gordijn op de zolderkamer was niet blinderend waardoor er veel licht binnenkwam in de ochtend. De algehele afwerking van het appartement kon beter Er was alleen een losse douchekop in de badkamer.

De locatie en de grote van het appartement is geweldig.

• Beoordeeld op: 22 maart 2015

De ligging was geweldig en wij hadden een tuintje erbij.

We hadden een probleem met stank vanuit de douche. We roken een grondlucht. Dit rook je door het hele huis. Nadat ik dit had gemeld werd er wat laconiek op gereageerd en het is niet tijdens ons verblijf gerepareerd.

De ligging was geweldig en wij hadden een tuintje erbij.

• Beoordeeld op: 16 mei 2016

Locatie, wifi,

Gehorig met betrekking tot de straat. sleutels elders ophalen.

Locatie, wifi,

• Beoordeeld op: 26 april 2016

6,0
    Goede ligging, zeer centraal.

Appartement was te kaal, ongezellig maar verder functioneel.

Goede ligging, zeer centraal.

• Beoordeeld op: 9 april 2016

Goeie ligging

Zaten half uur vast in de lift

Goeie ligging

• Beoordeeld op: 4 april 2016

Ideale locatie, mooie, grote, nette ruimtes, fijne plek.

De deur ging wat moeizaam op slot, deze is wellicht aan vervanging toe.

Ideale locatie, mooie, grote, nette ruimtes, fijne plek.

• Beoordeeld op: 18 februari 2016

Alles was netjes

Badhanddoekken waren echt versleten

Alles was netjes

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

Foto's kloppen niet

Foto's kloppen niet Er stond dat wij een bad zouden hebben en hebben we niet gehad

• Beoordeeld op: 4 februari 2016

groot, goed uitgerust en letterlijk op steenworp afstand van...

lawaai van de straat tot diep in de nacht

groot, goed uitgerust en letterlijk op steenworp afstand van de grote markt

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Locatie, ruimte, redelijk netjes

Gehorig, gordijn slaapkamer ontbrak, douchekop alleen met de hand te gebruiken

Locatie, ruimte, redelijk netjes

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

Ligging in het centrum

Klinken stuk, geen warm water in de douche, lawaaioverlast

Ligging in het centrum

• Beoordeeld op: 25 september 2015

Badkamer zwaar gedateerd

Badkamer zwaar gedateerd

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

Prima appartement, vriendelijk personeel,uitstekend locatie,...

Sleutels ergens anders ophalen.

Prima appartement, vriendelijk personeel,uitstekend locatie, geen luxes maar comfortabel en schoon.

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

midden in centrum, ruim, heel schoon

midden in centrum, ruim, heel schoon

• Beoordeeld op: 17 maart 2015

de ligging van het appartement

oud appartement, slecht onderhouden, met name bed in de woonkamer slecht. badkamer niet van deze tijd met oude geiser

de ligging van het appartement

• Beoordeeld op: 13 januari 2015